Şeful EvZ şi Capital

Directorul executiv al uneia dintre cele mai importante divizii din presa română, cea care include, dupa reorganizare, Evenimentul Zilei şi Capital, va fi numit în curînd. Ringier a folosit serviciile unei companii de recrutare şi s-a oprit asupra unui nume care, aici e surpriza, nu vine din media, ci din marketing.

miercuri, 16 august 2006, 8:31

Directorul executiv al uneia dintre cele mai importante divizii din presa română, cea care include, dupa reorganizare, Evenimentul Zilei şi Capital, va fi numit în curînd. Ringier a folosit serviciile unei companii de recrutare şi s-a oprit asupra unui nume care, aici e surpriza, nu vine din media, ci din marketing.


Comentarii (8)Adaugă comentariu

Iann  •  17 august 2006, 13:39

Care ar fi de fapt surpriza? Ca nu sunt oameni de management adevarati in presa scrisa, m-as margini sa spun? O discutie mai veche va dadea pe dumneavoastra si pe doamna Cosmina Noaghea singurii capabili sa relansati Cotidianul .
Deci e firesc sa fie adusi din alte industrii unde au demonstrat ca sunt capabili.
Poate ca discutia e mai mare. Unde inveti management de media? La fata locului, la ASE sau Jurnalism – managementul institutiilor de presa?

necula  •  17 august 2006, 14:57

Daca e din marketing, watchout! Unu’ care vine din marketing face un sondaj, vede ca 60% e prosteaua si ii zboara pe gazetarii care bat campii aiurea….

Vali  •  17 august 2006, 16:10

Si care ar fi problema? Sau de ce e o surpriza?
Iancu, Copos, Becali, sau pe afara Moratti, Berlusconi (care a facut din Milan o echipa colosala), Glazer, Abramovici si chiar Mourinho, cu totii la un loc, cate minute au avut in iarba ca jucatori profesionisti?
Ca exemplu, in „Capital” cine ati dori sa scrie un articol despre Bursa new-yorkeza? Un absolvent cu 10 al facultatii de jurnalism sau un absolvent cu 10 al ASE-ului (asistat eventual de un jurnalist)?
Cred ca un director executiv nu se ocupa de problemele editoriale, sau in marea parte a timpului activitatea lui se confunda cu cea de marketing, cu partea economica.
Astept sa explicati motivul pentru care este o surpriza. Doar pentru ca altii au alte strategii decat ale trustului Impact nu inseamna ca ele sunt neaparat mai rele.

NYT  •  17 august 2006, 19:09

Mergand pe ideea lui Vali mi se pare ok ca vine din marketing. Poate aduce un suflu nou pe partea asta de promovare a unui produs excelent cum este Evenimentul zilei.
Sunt tare curios cine este sau daca este adevarat ce zice Catalin aici. N-are nimeni mai multe detalii?

ender77  •  18 august 2006, 1:54

e normal sa primeze profitul la o companie privata. problema e daca omul pus acolo sa faca bani ii face prin orice mijloace sau se mai uita si ce publica prin ziarul respectiv. sper ca Evz sa nu devina o libertatea cu poze mai mari si mai colorate. despre Capital nu cred ca poate nimeni sa strice ceva acolo pentru ei sunt cam singuri pe piata lor 🙂

Iulian Toma  •  19 august 2006, 3:41

Dacă e cineva care a vândut bere sau ţigări aş zice că mai merge. Nu ştiu ce să cred dacă a vândut detergenţi. Pentru că femeile, deloc surprinzător, cumpără reviste.

Tu ce zici Cătălin ? Cine dă mai multă incredere echipei? Cineva care a mai condus presă sau cineva care a condus coşul printre rafturi?

vali71  •  20 august 2006, 12:06

Cataline, cum comentezi te rog declaratia lui M.Lucescu din evz.de ieri si mai mult raspunsul lui M.Rednic?

MifTy  •  31 august 2006, 23:12

marketing… adica un ins care iti explica cu lux de amanunte de ce nu e profitabila bicicleta cu roti rotunde, te sfatuieste sa fabrici o bicicleta cu roti patrate, si apoi se mira de ce nu se vinde… si, mai nou, zambeste pe sub mustata… fiindca are deja in buzunar contractul cu „concurenta”!!! :))

Comentează