Mulţumim pentru acest joc!

Calificîndu-se în Ligă, Steaua a intrat nu doar în elita sportivă, ci şi într-un club al bunei conduite.

joi, 24 august 2006, 10:38

Calificîndu-se în Ligă, Steaua a intrat nu doar în elita sportivă, ci şi într-un club al bunei conduite.

Cum? Tot Steaua are datorii?! După enşpe performanţe, din care a cîştigat întreg fotbalul nostru, tot ea trebuie să facă şi să dreagă? Da, tot ea!
Pentru că, dacă ai ajuns sus, obţii o mai bună perspectivă asupra lumii şi obligaţia de a o folosi. Se risipeşte aburul, ca în dimineţile de la munte, cînd hainele îţi rămîn niţel ude, însă soarele face lucrurile clare. Aşadar, Steaua trebuie:

1. Să nu beneficieze de favoruri în campionat
Corectitudinea nu e de la sine înţeleasă. În condiţiile în care şi alte echipe fruntaşe au procedat la fel, Steaua a adunat în palmaresul recent cîteva partide cu care nu se poate mîndri. Doar două exemple: Cluj şi Vaslui.
Or asemenea meciuri sînt împotriva naturii pentru o trupă care a ajuns în grupele Ligii jucînd majoritar corect, într-un campionat care el însuşi îşi recîştigă integritatea şi reputaţia.

Protecţia ar acţiona împotriva intereselor Stelei pe termen mediu! Ar şubrezi spiritul de luptă. Cei din Ghencea vor aduce jucători, vor experimenta posturi şi idei. Olăroiu a spus-o direct: „Vreau întîi campionatul şi mă gîndesc cu ambiţie abia la grupele Ligii de la anul!”. Testarea fotbaliştilor noi şi creşterea valorii se face nu într-un climat de reverenţe generalizate, ci în plină competiţie.

2. Să nu pompeze banii din Ligă în circuitele negre
Dacă sînt corect făcute, investiţiile Stelei vor întări întreg fotbalul românesc. De ce? Pentru că celelalte cluburi se vor ambiţiona să nu piardă contactul cu liderul. Banii care vin de la Ligă îşi vor găsi corespondenţi productivi la Rapid, Dinamo, Timişoara şi Cluj. Asta-i varianta bună. Mai e una.

În cazul în care Steaua va orienta bani spre subterane, ca să-şi asigure protecţia unor cluburi rivale, arbitri, oficiali sau jucători adverşi, atunci alţii vor proceda la fel şi ne vom trezi că am reuşit să dăm banilor Ligii Campionilor o destinaţie toxică. Va creşte nu miza sportivă, ci potul întunecat.

Performanţa Stelei inspiră sute de mii de copii din România. Ţinînd cu Steaua, ei învaţă să iubească fotbalul, nu să urască celelalte echipe!

3. Să cultive acelaşi fair-play pe gazon şi în afara lui
În teren, Steaua este cea mai sportivă echipă din România. A dovedit-o şi premiul cîştigat din partea FRF. Rar vezi imagini cu jucătorii Stelei protestînd sau luîndu-se de gît cu adversarii.

În afară însă, lucrurile au luat-o razna de cîteva ori, în special atunci cînd presiunea pusă de conducători pe restul lumii s-a întors împotriva propriei echipe.

Steaua va intra acum într-o competiţie model în privinţa civilităţii. Ca fostă cîştigătoare a trofeului, ea va fi una dintre puţinele echipe care va purta o steluţă galbenă imprimată pe echipament. E o onoare care o obligă la o bună conduită

4. Să trateze cu generozitate şi cu decenţă echipele rivale şi pe suporterii lor
Mai înţelept decît MM, Gigi Becali a dat primele semne. El a înţeles încă de cînd a eliminat pe Rapid din Cupa UEFA că învingătorul are responsabilitatea învinsului.

Un eseist nu la fel de celebru precum Coelho, maestrul, nu ageamiul lui Standard, pe numele său Derek Tidball, spune undeva: „Sportul îi înfrăţeşte pe oameni într-un mod nemaivăzut. Politica, afacerile, educaţia, tehnologia, chiar şi religia au ajuns în zilele noastre să învrăjbească. Sportul reconciliază. S-a spus de atîtea ori că lumea nu mai e locul magic de odinioară. Ei bine, sportul redă farmecul pierdut al lumii”.

Dacă adăugăm că Derek Tidball este pastor practicant în două biserici londoneze şi decan al unei şcoli teologice, probabil că Gigi Becali va citi pînă la final aceste dulcegării. Mai zice pastorul: „Sportul ostoieşte vrajba. Îl armonizează pe individ cu comunitatea. Omul nu mai rătăceşte cîtă vreme aparţine unui grup alcătuit din participanţii la acelaşi joc”.

Acelaşi joc… Fără celelalte echipe şi fără suporteri acest joc n-ar exista. Mulţumim pentru el!


Comentarii (186)Adaugă comentariu

Victor  •  25 august 2006, 1:44

@Octavian
Cred ca nu trebuie sa comparam campionatul din Franta cu cel al Romaniei….inca!!! Ei sunt obisnuiti cu performantele. OL joaca practic an de an in UCL…pe cand noi ne bucuram acum dupa 10 ani. E normal sa se bucure multa lume. Sunt de acord ca nu e DOAR meritul Stelei. Rapidul si Dinamo au partea lor chiar si Clujul. Dar partea cea mai mare oricum revine Stelei chiar daca nu vrei sa recunosti. Ar trebui sa ne gandim ca toate succesele echipelor romanesti in cupele europene aduc un mare beneficiu fotbaluluii romanesc in primul rand. Atunci cand se joaca in Europa rivalitatea ar trebui sa dispara, dar unii sunt prea frustrati si poate prea tineri sa inteleaga asta.

Am citit pe undeva ca un suporter dinamovist a scris pe dinamomania.ro ca ar fi de acord sa nu se califice Dinamo in Cupa UEFA doar ca si Steaua sa nu se califice in UCL. Acum zi tu: cat de penibil sa fii???

Victor
7 Mai 1986
Forza ROMANIA

Sorin  •  25 august 2006, 1:44

Didier Zokora St Etienne
Dimitar Berbatov Bayer Leverkusen
Tomas Pekhart Slavia Prague
Dorian Dervite Lille
Benoit Assou-Ekotto Lens astea sun noile achizitii ale sezonului va zic k nu ar avea probleme sa ajunga in grupe cu asemenea jucatori

Sorin  •  25 august 2006, 1:46

Cum poti sa te bucuri de raul altuia chiar nu stiu 🙁

Octavian  •  25 august 2006, 1:47

ok, cu parerea de acum sunt de acord. total. mai sus ai spus un pic altceva.
cu restul, ai perfecta dreptate.
iar de fanul dinamovist…. chiar ca e fara comentariii. sau na, cu unul mic. teroristi/extremisti/uscaturi sunt peste tot. ii intlanesti unde intorci capul! atat.
si va urez tuturor o noapte buna

Sorin  •  25 august 2006, 1:47

gata pleci octav?

WhiteG  •  25 august 2006, 1:47

Nu am zis k Mazilu nu e un jucator f. bun shi imi doresc da il ia Steaua f. mult doar k ca fi o mare concurentza pe postul de atacant ceea ce e bene cat despre jucatorii straini uitate la carlos (inafara de meciul de acesta q standard aproape nu a faqt nik:P) dar cik il ia shi pe Pleticosha de la Shaktior!!!:D

Sorin  •  25 august 2006, 1:48

adica da k nici eu nu mai stau mult!Dak e vb maine tot aicea

Sorin  •  25 august 2006, 1:49

Pai si mi se pare k nu ar avea voie sa il foloseasca in CL k a jucat

Octavian  •  25 august 2006, 1:51

@sorin
mai vb maine.
Hai Romania! (ce as vrea sa le scoatem fotbalul din cap la bulgaroi!)

Sorin  •  25 august 2006, 1:52

asa e maine vb tot aicea dak e k nu se epuizeza subiectu

Sapas  •  25 august 2006, 2:26

Asta-i buna, cu banii de la UEFA in jocuri subterane (ca si cum alti bani nu ar fi putut fi folositi pentru asta). Mai lipseste acum o scrisorica la sediul UEFA (se gasesc binevoitori) si iata scandalul. Si eu care intelesesem ca tiraje mari se obtin doar cand echipele au rezultate deosebite. Deci tot mai sigur e scandalul de presa. Tot inainte! Sunteti penibili!

DANI  •  25 august 2006, 2:33

traiesti pe alta lume daca zici ca ce face steaua nu e performanta,lasa ca performanta e ce face craiovca ca se lupta la retrogradare.si acum sa vazut ca de fapt esti un mucus de 13 ani ca steaua nu are 2 calificari in grupele champions league ci 4, 94`,95`,96`,2006` steaua mai are o cupa a campionilor,o supercupa a europei, inca o semifinala de cupa campionilor si inca o finala de cupa campionilor,si steaua in ultimii 3 ani a castigat 2 titluri de campioana ,o supercupa,a jucat 2 ani la rand in cele mai avansate faze ale cupei uefa acum 2 ani in sferturi anu asta in semifinale ,si a ajuns in grupele champions league unde in afara de campioanetele extraterestre spania ,gemania,anglia ,italia,franta,mai sunt cateva tari care au echipe,creste valoarea campionatului nostru enorm in ultimii ani si se vorbeste in afara de noi si aduce bani multi in fotbal ca ambitioneaza si alti oameni cu bani sa bage bani in fotbal si firmele sa bage bani pt reclame in fotbal si drepturile de televizare sa creasca enorm cea ce ajuta si echipele de pluton ca voi,ajuta echipe de anu de pluton sa ajunga in cupe europene datorita punctelor aduse de steaua sa fim corexti ca steauia a adus an de an numai ca tare mie frica ca o sa trebuiasca sa faca mult maiu mult din cauza punctelor pe care o sa le piarda echipele care se vor califica datorita stelei,si nici o echipa din romania nu a facut vreodata ce face steaua pt fotbalul romanesc,ati fi un campionat de nivelul kazahcstanului fara steaua fara ambitie fara bani fara locuri pt europa fara nimic,si aduce faima romaniei si elimina echipe cu bugete de 20-30 de ori mai mari decat al ei si cei laudabil cu jucatori 90 la suta romani.asa ca voi muscati mana care va hraneste.si cand ii aud pe astia cu valencia ca era o echipa de pluton cand a scoso steaua le dau niste fapte diverse,era campioana spaniei batuse real si barcelona,castigase cupa uefa si deabia iesise cea mai buna echipa a anului. deci mie numi vine sa cred pana unde poata sa mearga rautatea unor oameni care ei au curajul sa se numeasca romani,si care se zbat in frustrari din cauza echipelor lor si si a anonimatului si poate complexarea ca niciodata nio sa fie peste steaua oricate mii de ani ar trece.eu cred ca e realist termenul de o mie de ani chiar dc steaua ar inceta sa joace de azi.mie rusine cu voi ar trebui rapiziciorilor,cainilor si oltenilor care fac asememnea remarce anti nationale sa li se ia cetatenia si sa fie expulzati in ungaria.SI inca ceva astia cu televiziunea ar trtebui sa inceteze cu 10 ani de cand nu sa mai calificat o echipa romaneasca in grupele CL.nimic mai fals si cred ca o fac sa nui raneasca pe poponarii complexati si frustrati fani ai lui dinamo,rapid si craiovei. domnilor ziaristi steaua nu sa mai calificat de 10 ani in champions league de 10 ani si tot ati dato cu asta ca nu auziti ca nmucosi ca olteanul; au ajuns sa zica ca steaua are 2 calificari in grupe si ce?!? domnilor ziaristi mucosi steaua are 4 calificari in grupe si doar steaua alte echipe romanesti in cl sunt zero barat,zero pe linie nu stiu cu ce se mananca sau ce inseamna aia,si vin cu vb mari inca din 86,si 94 ca la anul ba la anul va aratam noi voua,e can povestea cu pacala cu carti marti, si jurnalistele si jurnalistii mucosi care sant trimisi sa faca reportaje sunrt din ce in ce mai penibili cu greseli grave si fara nici cea mai mica cunostinta si notiune sepre sport ,fotbal sau ce sa intamplat nu in 94,95 si 96 dar nu stiu nici ce sa intamplat anul trecut!?!

Mad Max  •  25 august 2006, 2:44

Posibilii adversari ptr Rapid si dinamo ptr tragerea la sorti a cupei UEFA:
STANDARD LIEGE , NACIONAL FUNCHAL , MOLDE , SION , RANDERS.

Os_de_stelist  •  25 august 2006, 6:25

Desi sunt stelist de cand am invatat sa merg (s-a scurs de atunci aproape o jumatate de secol) eu sunt de parere ca Steaua, bazandu-se strict pe lotul actual de jucatori, nu va putea aduna mai mult de trei punctisoare amarite in aceasta grupa de CL!

Pe ce ma bazez cind spun asta? Ei bine pe faptul ca trupa ros-albastra ve avea parte de un program absolut infernal pina pe data de 06 decembrie, adica data ultimului meci al sezonului de toamna.

Asadar iata programul meciurilor in care stelistii vor fi implicati:

02 Sept. Romania – Bulgaria (valabil numai pt. cei selectionati la EN)
06 Sept. Albania – Romania (valabil numai pt. cei selectionati la EN)
09 Sept. F. C. Arges – Steaua
13 Sept. Dinamo Kiev – Steaua
16 Sept. Steaua – Rapid
20 Sept. Dinamo – Steaua
23 Sept. Steaua – Gloria Bistrita
26 Sept. Steaua – Lyon
30 Sept. Poli. Iasi – Steaua
07 Oct. Romania – Belarus (valabil numai pt. cei selectionati la EN)
14 Oct. Steaua – C.F.R. Cluj
17 Oct. Steaua – Real Madrid
21 Oct. Otelul Galati – Steaua
28 Oct. Steaua – Unirea Urziceni
01 Nov. Real Madrid – Steaua
04 Nov. Ceahlaul P.N. – Steaua
etc. etc. etc. ultimul meci al sezonului de toamna fiind cel din deplasare de la Lyon de pe data de 06 Decembrie.

Oricit de mult mi-as dori-o, eu unul cred ca Steaua nu va putea face o figura onorabila decit daca se va intari cu 3-4 jucatori de super-clasa.

MM, Gigi sunteti pe receptie? In caz contrar riscam sa compromitem grav toate obiectivele … Europa, Campionat etc. si tare ar fi pacat de munca depusa pina acum, ca sa nu mai vorbesc de banii investiti ce se vor pierde fara o capitalizare temeinica, de durata.

Alte pareri pe aceasta tema?

Os_de_stelist  •  25 august 2006, 7:48

Referindu-ma la programul de mai sus dar si la modalitatea de a „folosi” banii obtinuti de la UEFA, subiect abordat in articolul d-lui Tolontan, imi apare evident ca cel mai intelept ar fi ca acesti bani sa fie re-investiti in echipa. Mai exact spre achizitionarea a minimum 2-3 fotbalisti adevarati (citeste consacrati si cu experienta in CL, preferabil …) In caz contrar riscul sa capotam pe toate fronturile (CL, Campionat etc.) va fi foarte mare. Cu meciuri extrem de grele la 3-4 zile, deplasari lungi si dese, posibile suspendari si eventuale accidentari, completarea lotului cu citiva jucatori de mare valoare este departe de a fi un simplu moft, este o absoluta necesitate! Frumos ar fi ca aceste aspecte sa fie analizate rapid de conducerea clubului si rezolvate … URGENT!

Alte pareri pe aceasta tema?

ROSIN  •  25 august 2006, 8:02

Sugestii si observatii pertinente d-le redactor-sef , totusi nu credeti ca exagerati cu privire la presupusa „orientare spre subterane” a fondurilor provenite din Liga? Steaua , in ultimele doua campionate(castigate) , n-a folosit mijloacele murdare de care o suspectati , comparativ cu celelalte doua contracandidate , si asta nu fiindca ar fi dus lipsa de fonduri. Singurul lucru facut de Becali , care intr-adevar a ajutat-o sa castige in ultimul timp , a fost discursul amenintator la adresa arbitrilor si conducatorilor adversi, in care le cerea sa se poarte corect. Cu atat mai mult n-o va face acum , sunt convins , cand are o echipa mai puternica si motivata ca oricand de-a face adevarata performanta , jucand corect.

bere  •  25 august 2006, 9:05

Iata un om hotarat :vrea sa urce pe culmile prostiei si ale rautatii,si nu lasa pe nimeni si nimic sa-i stea in cale.Asta-i Tolontan.

Sunt atatea aberatii in acest articol incat nu cred ca are cineva rabdare sa le comenteze pe toate.

Dupa logica asta „idioata” steaua a batut valencia, a ajuns in semifinalele cupei uefa , si in grupele C.L. facand blaturi,aranjamente si alte metode specifice. Dar stati aveti o explicatie si pentru asta : Faptul ca celelate echipe ( mai putin steaua ) au jucat pe bune campionatul trecut.Frumos.
Ah, si rapid dinamo , etc nu prea fac mare branza in Europa pentru ca ele saracele au jucat corect in campionat,si au meritat locurile ocupate .Da

Acuma ce zic eu,

Steaua este cea mai corecta echipa din campionat,SI A FOST DINTOTDEAUANA

Argument>>> Luati istoria evolutiilor in cupele europene unde nimeni,cel putin din Romania nu-si poate aranja meciurile si numarati de cate ori a fost eliminata steaua din competitiile acestea inaintea rivalelor.

Asa ca va dati seama de ce cand cineva isi exprima speranta „sincera” si „bine intentionata” ca steaua nu va face blaturi o iau ca pe un afront.
Cand un hot iese din inchisoare ii sugerezi sa renunte la obicei, dar cand un elev premiant in tara se intoarce cu o distinctie de la o olimpiada internatianala , si tu ii sugerezi sa nu mai vina cu pachetele si flori la profesori, ESTI UN IMBECIL sau ESTI UN ZIARIST SPORTIV

Bigdan  •  25 august 2006, 9:18

Mah fratilor, cu echipele am intrat in Europa, dar noi mai avem mult pana sa ne gandim macar ca am putea fi la nivelul suporterilor straini. Nu vad de ce ne apucam in sectiunea asta sa ne contrazicem de galerii, de suporteri, de Tolontan ca ar fi rautacios sau de firma asta de bere ca mai multa reclama i se face aici, in comentarii. Dati-o dracu de rivalitate! De ce stelistii nu se multumesc a se bucura de Ch league, de ce rapistii si cainii nu se multumesc a se bucura de UEFA?
De ce la fiecare bucurie a fotbalului romanesc simtim nevoia sa dam cu kkt in ceilalti? cum ca Dinamo, Rapidul, Craiova sau orice alte echipa nu stiu ce ar fi facut …… sau ca nu ar fi in stare, ci numai si numai noi am reusit si vom face si om realiza. Asa ca hai sa ne bucuram fiecare de ce avem si sa uitam niste rivalitati, care, parerea mea, nu au facut si nu vor face decat rau fotbalul romanesc. Se creeaza tensiuni suplimentare pentru echipe, se creeaza trac si de ce nu sentimentul ca se joaca cu sabia deasupra capului. E exemplul Craiovei in perspectiva meciului cu Dinamo de duminica. Ba mai mult, prin oras au mai aparut si niste afise ca toata lumea a asteptata duminica seara etc. Cred ca realizatorii acestui „proiect” ar trebui sa realizeze ca avem o echipa tanara, care trebuie sa creasca si careia ii trebuie experienta unor meciuri cu echipe puternice. Exact, banuiec eu, experienta meciului cu Steaua, cand s-a invatat din greseli si au urmat rezultate bune in urmatoarele 2 etape.
PS, nu reclamele ma enerveaza cel mai rau, ci unele greseli de redactare din articolele de pe gsp.ro. Oare corectura redactiei nu lucreaza si pentru site????

Alexandru B  •  25 august 2006, 9:22

Sunt sceptic ca evolutia buna a stelei ii va face pe copii sa nu mai urasca viitorul stelei. La drept vorbind, unica modalitate pt un copil sa nu invete sa urasca celelalte echipe este sa….stea acasa si sa vada meciul in familie….E total contraindicat sa vina la stadion…Intr-un fel e terifiant sa vezi pusti, care de la 6-7 ani striga impreuna cu cei mare „M.. dinamo”, „Sa moara Borcea de suparare..” sau „Mirel Radoi, bagami-as p…in m…tai”…Cand vad asemenea situatii, primele lucruri la care ma gandesc sunt taberele de teroristi in care sunt antrenati copii pt a comite atentate sinucugase, sau – ca sa dau un exemplu si mai elocvent – „Imparatul Mustelor” a lui William Golding (pentru cei care nu stiu – e despre un grup de copii care ajung pe o insula si invata acolo sa-si stabileasca propriile reguli, sa supravietuiasca, dar sa si vaneze sau ucida”

Alexandru B  •  25 august 2006, 9:22

rectificare ;…in loc de”sa nu mai urasca viitorul stelei”, „sa nu mai urasca celelate echipe”

un stelist  •  25 august 2006, 9:49

tolontane,ne uimesti din nou.ma mira afirmatiile tale despre steaua,acum cand a ajuns in grupeleC.L. Nu uiti sa improsti cu noroi,nu uiti sa mazgalesti stindardul ros-albastru nici macar acum cand am reusit o performanta dupa 10 ani de seceta fotbalistica pe plen extern.Ma intreb daca nu cumva ai actiuni la Ana-electronics sau te bucuri la o butelie Crimbo-gas.Esti ofticat de performanta stelei si lucrul acesta se vede…incepi cu prostiile tale de a se renunta la blaturi,la dizolvarea banilor ce ii va primi din CL,dar nu ai nici un cuvant de lauda asupra jucatorilor sau a conducerii steliste.Nu sunt fan GIGI BKL si nici MM dar ar fi trebuit sa recunosti ,macar tie daca public nu,ca e singurul club care nu a avut disensiuni interne,conflicte de interese,nu a vandut jucatori ci a cautat sa intareasca echipa,iar fara MM vali badea nu era azi la steaua.FI MACAR ROMAN TOLONTANE,DACA STELIST NU POTI FI

un stelist  •  25 august 2006, 9:52

tolontane,ne uimesti din nou.ma mira afirmatiile tale despre steaua,acum cand a ajuns in grupeleC.L. Nu uiti sa improsti cu noroi,nu uiti sa mazgalesti stindardul ros-albastru nici macar acum cand am reusit o performanta dupa 10 ani de seceta fotbalistica pe plen extern.Ma intreb daca nu cumva ai actiuni la Ana-electronics sau te bucuri la o butelie Crimbo-gas.Esti ofticat de performanta stelei si lucrul acesta se vede…incepi cu prostiile tale de a se renunta la blaturi,la dizolvarea banilor ce ii va primi din CL,dar nu ai nici un cuvant de lauda asupra jucatorilor sau a conducerii steliste.Nu sunt fan GIGI BKL si nici MM dar ar fi trebuit sa recunosti ,macar tie daca public nu,ca e singurul club care nu a avut disensiuni interne,conflicte de interese,nu a vandut jucatori ci a cautat sa intareasca echipa,iar fara MM vali badea nu era azi la steaua.FI MACAR ROMAN TOLONTANE,DACA STELIST NU POTI FI

necula  •  25 august 2006, 10:12

cataline, ai scos pe masa un subiect interesant de discutie:
1. cred ca in loc de cluj ai vrut sa zici altceva, nu tin minte ca in campionatul trecut sa fi fost probleme cu clujul (au fost in tur, unde balas ne-a furat cu nesimtire),dar nu asta e important: ai senzatia ca in campionatul nostru o echipa poate castiga corect campionatul in conditiile in care pe final de campionat contracandidatele blatuiesc 9 puncte? chiar o analiza a lui andrei vochin, daca nu ma insel releva faptul ca anul trecut steaua a fost cea mai furata echipa dintre candidatele la titlu
2. N-au treaba banii ligii cu circuitul negru, ai auzit si tu ca 6 milioane de euro pt. gigi e ca si cum am trage noi o tigara 🙂
3. Atitudinea stelei din ultima vreme intr-adevar nu e „Intoarce si celalalt obraz”. Peste tot pe unde s-au provocat scandaluri insa am fost furati pe fata cu nesimtire. Ia spune tu daca ai fi conducator de club, sa te fure serea ca la bistrita ce ai face? daca tu ai fi in locul lui mm cand burca il baga in spital pe iacob (national-steaua) iar tusierul te sfideaza cu semnalizari hilare ce ai face? Nu uita ca la noi in campionat s-a inventat „FANTA DE LUMINA”, intr-o editie in care am pierdut titlul.. Intre banditi degeaba o bagi pe alba ca zapada.
4. Generozitate si decenta. Hmmm. Aceste insusiri ar trebui sa plece de la cei care bateau mingea in fata blocului cand steaua juca cu valencia. Din pacate insa, unii printre care si gazetari, isi fac imagine si audienta facand mishtouri la adresa stelei. La rapid era o practica constanta sa se faca aluzii despre steaua, astfel scapa razvan de batai la fund de la copos, ii distragea atentia. E frumos, dar n-ai cu cine, cataline.

Sorin  •  25 august 2006, 10:33

@Necula
Eu cred k Clujul este unul din cluburile ce nu se amesteca in treburile celor de la Bucuresti, vazandu-si de treaba lor si realizand ceea ce stiu ei mai bine. De cand a ajuns Dorinel Munteanu , fotbalul celor de la cluj este mai spectaculos si sincer sa fiu este un dintre pretendentele la titlu anul acesta nu-i asa? 😀 😉

Sorin  •  25 august 2006, 10:38

Daca chiar vreti sa vorbim despre blaturi hai sa vorbim despre cele din Italia. De doi ani se fac aceste jocuri de culise si nimeni nu s-a prins, iar in Romania toti suporterii se bat cu pumnul in piept k nush ce meci al Stelei a fost trucat si s-ar fii jucat intr-o singura directie. Cati dintre voi ati vazut k Juve a facut blaturi si in campionat dar si in Champions League.

George G  •  25 august 2006, 10:40

Ca semnal de alarma e bun articolul dar dac sa zicem ca steaua a caticat campionatul cum zice Tolontan cum isi explica jocul bun al echipei?

Oricum prea putin conteaza ce zice Tolontan STEAUA E IN GRUPE !!!!
REAL TE ASTEPTAM SA VEDEM CE POTI !!!! 🙂

Oti  •  25 august 2006, 10:48

Dragilor, Tolontan e redactor-sef la un ziar de sport (asta in caz ca atzi uitat!), asa ca daca nici el nu pune problemele astea, atunci cine……
Am ramas surprins de atitudinea multora dintre voi, nu degeaba a tras Tolo un semnal de alarma (stie el ce stie!). Putzini sint cei care au curajul sa o faca, nu Tolo e cel care greseste !!!!!
Tot respectul Tolo!

Sorin  •  25 august 2006, 10:51

@Oti
Eu am fost de acord cu domnul Tolontan……da nu cu tot si e bine k tine cont si de parerea cititorilor. Bravo domnule Tolontan 😉 😀

M.A.  •  25 august 2006, 11:47

Stimabile CT, ESTI cam HANDI!

Ti-am scris de cateva ori reprosandu-ti intr-un mod acid, dar destul de politicos, cred :D, derapajele si coliziunile cu cel mai important nume al fotbalului romanesc.

Incep insa sa cred ca prin articolele tale la adresa Stelei tanjesti dupa, cersesti cuvinte grele. Te dai inteligent cu nasul subtire si pe sus, dar prin articolele tale instigatoare asmuti oamenii impotriva intregului tau neam; frigiderele voastre sunt pline de carne.

Esti varza, lasa-te.

MihaiM  •  25 august 2006, 13:34

Cat venin pe tine Cataline (tolontan). Trebuia sa intepi tu Steaua. Si cum nu aveai motive reale ai scormonit in haznaua cu tampenii lucestiene de sub pod si ai scos-o pe-asta cu „..sa nu beneficieze de favoruri in campionat…”

Tot vazandu-va pe voi astia care va culcati si va sculati cu „blat” in gura, am ajuns sa-mi doresc ca Gigi sa faca toate blaturile din lume daca poate. Numai asa sa muriti voi cinstitii lu` peste de oftica.

Dar blaturi in campionat au facut aia de se taraie prin pleava Europei nu Cei Ce Joaca In LIGA CAMPIONILOR.

alexandru  •  25 august 2006, 13:49

Domnule Tolontan,

Va rog sa prezentati intr-o viitoare postare sou articol, motivul pentru car Steaua a fost blocata pentru urna D. dupa cum s-a observet.

Sper sa nu cerr pera mult si in asteptarea articolului va multumesc anticipat.

alexandru  •  25 august 2006, 13:51

Domnule Tolontan,

Va rog sa prezentati intr-o viitoare postare sau articol, motivul pentru care Steaua a fost blocata pentru urna D, dupa cum s-a observat.

Sper sa nu cer pera mult si in asteptarea articolului va multumesc anticipat.

ppf  •  25 august 2006, 15:30

mi e sila sa va raspund,ar trebui sa va fie mare rusine sa puneti presiune pe steaua in astfel de momente ,cu avertizarile astea de 2 lei.
nu va e clar ca steaua e singura echipa capabila de performante mari n europa?
cataline ai sufletul negru,ia te de mana cu razvan si mircea,nu esti departe de ei….

alin  •  25 august 2006, 15:32

AR TREBUI CA MACAR ACUM CAND SUNTEM LUATI IN SEAMA SA NU POMENIM DE EVENTUALELE BLATURI CARE AU FOST CI SA PRIVIM SPRE UN VIITOR FRUMOS SI PLIN DE SPERANTE . INTELEG SUPARAREA FANILOR STELISTI REFERITOR LA ASOCIEREA BLATURILOR CU STEAUA DAR PERSONAL CRED CA DACA STEAUA FACEA BLAT CU ANUMITE ECHIPE , NU MAI ERA ACUM UNDE ESTE . LA FEL DE ADEVARAT CA SI MARILE ECHPE ALE EUROPEI AU TRECUT LA UN MOMENT DAT PRIN DISCUTIIILE BLATURIILOR DAR DE AICI SI PANA LA A SPUNE CA STEAUA NU POATE BATE PE VASLUI SAU PE CLUJ PE BUNE ESTE CALE LUNGA. ACUM TREBUIE SA NE INTERESEZE DOAR CE SE VA INTAMPLA IN VIITORUL APROPRIAT EUROPEAN IN CARE SUNT IMPLICATE ECHIPELE NOASTRE CACI SUNT SIGUR CA VOR MAI FI MECIURI SUSPECTE IN LIGA NOASTRA

a_man_ro  •  25 august 2006, 16:18

2catalin tolontan
ati scris un articol foarte „obiectiv”. felicitari pentru „corectitudinea” cu care acuzati steaua de blat. acuzele dumneavoastra ca si cele ale rapidistilor sunt foarte logice. Era normal ca Steaua(semifinalista a cupei uefa) sa faca blat la fc vaslui (echipa de pe locul 14 in divizia a) pentru ca valoarea si forma din acel moment nu ii permitea sub nicio forma sa castige meciul prin metode corecte. Niste jucatori absolut fenomenali ca atacantii vasluiului ar fi pulverizat cea mai buna aparare din campionatul trecut, reusind minim 5 gouluri (aparare care nu a luat decat 1 gol in primele 4 etape din acest campionat) iar fundasii lor, falnici ca razesii lui stefan, ar fi respins orice incercare palida de atac al lui dica, nicolita sau iacob niste prapaditi de jucatori care acum se zbat in grupele ligii campionilor. Noroc ca Steaua a facut blat, asa cum sustineti ca si prietenii de sub pod, ca altfel nu am mai fi dat ocazia, monumentelor de corectitudine si fair play de sub pod sa piarda un meci la masa verde.
In alta ordine de idei, este cat se poate de clar ca rapidul, nu avea nevoie de blat la cluj – echipa ce putea termina pe locul 4- pentru ca se subintelege o sfertfinalista a uefa nu are nevoie de blat cu o echipa de locul 6 din amaratul nostru de campionat. fundasii clujului au facut tot ceea ce le-a stat in putinta sa opreasca atacurile furibunde ale masinii de goluri rapid (0-1 fk sarajevo) dar au fost net depasiti datorita valorii si numai valorii.
P.S. in sezonul 2003-2004 dinamo a facut cel putin 4 blaturi si a fost ajutata in cel putin 15 meciuri de arbitrii, fanta de lumina si linia de careu mutata de corpodean, ca sa nu mai amintesc de penalty-ul din minutul 95 al meciului de la constanta al jeavrelor au fost niste semne ale corectitudinii si al onoarei contracandidatelor stelei. Aceasta corectitudine si onoare a fost dovedita in meciurile de neuitat cu partizan belgrad cand valoarea inestimabila a arbitrilor nu s-a prea vazut si de asemenea, in meciurile cu besiktas, standard sau valencia, niste echipe de mana a 5-a pe care steaua le-a eliminat cu noroc.
P.S.2 pentru ca Steaua sa fie pe deplin corecta ar trebui ca toate echipele din campionatul nostru sa fie corect. CUm borcea si netoiu nu prea au idee de notiunea de corectitudine ii rog pe Gigi si MM sa faca tot ceea ce este necesar ca Steaua sa castige in fatza echipelor cu coada rosie si cu pene negre.

kayru  •  30 august 2006, 13:50

domle tolontan vreau sa va spun ca imi pare rau ca aruncati cu mizerii spre steaua…..dac era o echipa necinstita nu era in europa unde este akum….presa e singura blat din fotbalu romanesc…..azi te lauda si te ridica in slavi maine arunca cu pietre in tine….atat stiti voi(majoritatea) sa apreciati succesul unei zile….nu cred ca mai e cazul sa vb de necinste in cazul stelei….nu credeti ca a venit vremea sa vb mai mult de bine de cat de rau….eu zic ca da….AM INTRAT IN FOTBALUL MARE….tre sa ne pretam cerintelor lui atat noi cat si voi asa ca haideti sa ne sustinem performerii cum se cuvine nu sa facem presupuneri stupide ca nu traim in viitor ci in prezent…

Comentează