Riscul Stelei

Pretul e fixat de Gigi Becali, dar va fi validat de piata. Ea va confirma daca suma e corecta. Stiu, puteti sa injurati. Tolontane, du-te in %#*& noastra cu Adam Smith al tau cu tot!

sâmbătă, 26 august 2006, 7:35

Pretul e fixat de Gigi Becali, dar va fi validat de piata. Ea va confirma daca suma e corecta. Stiu, puteti sa injurati. Tolontane, du-te in %#*& noastra cu Adam Smith al tau cu tot!

Dar lucrurile sint clare. In conditiile unui stadion unde poti vinde aproximativ 25.000 de bilete, cei de la Steaua au folosit preturile ca un factor de inhibare a cererii. Oricum, si la acest pret probabil ca va fi bataie pe bilete. Iar preturi mai mici ar fi facut ca profiturile sa mearga nu la club, care genereaza evenimentul, ci la bisnitari. Probabil ca spectatorii ar fi platit tot atit!

E posibil insa sa se petreaca un fenomen interesant: tribunele sa se umple de oameni care, de regula, nu merg la meciuri si care vad intr-o intilnire cu Real Madrid un spectacol pur. Pentru acestia, Steaua – Real reprezinta o evadare din fotbalul mediocru al campionatului romanesc. Esantionul celor care priveau la TV meciurile de Champions League, dar refuzau pina acum meciurile interne, e destul de mare. Probabil ca au participat la Gala Hagi, la meciul Romania – Brazilia de la Timisoara si cam atit.

Numai ca acest public de Champions League nu stie sa puna presiune pe adversar. El vine intii pentru spectacol si abia apoi ca sa-si ajute echipa. Ce ironie! Steaua readuce o alta categorie de oameni in tribune, insa asta e posibil sa o coste! Sau poate ca scriu prostii. La urma urmei, conteaza daca pui presiune pe Real Madrid? Chiar nu stiu. Conteaza?


Comentarii (444)Adaugă comentariu

Eugen Stoica  •  27 august 2006, 17:36

balmosh 🙂 se face :> hai ca umplem noi astia „bogati” din provincie stadionul.. ca doar e gratis drumu pana acolo.. habar n`au bucurestenii ce noroc au sa se fi nascut acolo (ma refer pe plan fotbalistic) – cat dintre ei faceau deplasarea la Baia Mare daca juca FC`u cu Real ? ( 0 ) – si FC`u a jucat cu Real in `82 🙂 asa ca.. stelistii din bucuresti saraci sa se abtina…. culmea e ca toti au net, si calcuri, si curent…. si spirit de comentatori carcotasi 🙂 balmosh c u there 🙂

balmosh  •  27 august 2006, 17:40

@ eugen stoica
Io am mai fost si cu boro,venit,batut,plecat n-apoi,deci stiu cum e. Problema e doar ca se joaca pe ghencea si frica mi-e sa nu raminem fara bilete :((
PS Mai faceti ceva cu minerutzu,ca se duce-n C iara!

sahdesah  •  27 august 2006, 17:45

barometru:

nu intelegi nimic, totul se rezuma la:
adevaratii invinsi sunt amaritii de stelisti, galerie etc,
care merg saptaminal la meciuri si dintre care 75% nu
au ce pune pe masa… s-or gasi 35000 de rominasi care
sa plateasca biletul, dar din pacate pentru stelisti, nu prea
vor face parte din galerie, si vor sta ca „sarmalele reci prin
pe farfurii”…

hai ca m-am plictisit sa va tot dau lectii de logica…

nyku  •  27 august 2006, 17:52

mdaa..ce conteaza cine vine si cine nu vine la meci cine o sa aiba banii o sa mearga cine nu o sa stea acasa asta e….iar „presiunea” eminimala kiar daca ar fi doar suporterii fanatici ar fi acelasi lucru in conditiile in care echipele mari au jucatori cu caracter capabili sa faca fata la orice tip de presiuni…vorbesc pt ca stiu ce spun am vazut chelsea-barcelona pe viu si presiunea publicului a contat prea putin. Bafta domnu Catalin santeti cel mai bun ziarist de sport 😉

Piatra Andrei  •  27 august 2006, 18:07

Asa e maestre,e perfect rezonabila varianta expusa,nimic ilogic,just si de bun simt.Parerea mea e ca vom vedea un meci frumos,civilizat,european,vom vedea Champions League pana la urma,nu un meci amical sau de campionat.Vom trai fiorul unu specatacol de arta si nu unul de mahala.Ar fi fost nedreapta decizia fixarii unor preturi accesibile tuturor.Cine iubeste fotbalul va fi pe stadion nu cei care isi exprima frustrari din viata cotidiana.Sunt usor critic si nedrept poate dar e momentul sa aratam si alta fata a spectatorului de fotbal din Romania,aceea de iubitor a acestui joc,fara nici un fel de rezerva,fara nici un fel de alta preocupare,cel putin atat timp cat e in tribuna.Haide Steaua,multumim pentru tot!

BB  •  27 august 2006, 18:20

Superb articol…..Superb final :))

Nitu Cosmin  •  27 august 2006, 18:28

Asistam la un caz perfect de manipulare
Am sa ma explic, acum toti suporterii trebuiau sa vorb despre grupa si performantele pe care STEUA le va face sau le-a facut, cum e cazul cu Valencia sau egalul cu Villeareal, care dupa un an ajungea sa fie eliminata de Arsenal in semifinalele Ligii dupa ce Roman avea sa fie cel ce rata in minutul 90 un penalty in fata lui Lehman cel care a fost recent desemnat cel mai bun portar al ligii, sa nu uitam de acel 3-0 la Betis si imaginea acelui suporter care plange dupa ce cu cateva luni in urma zbiera de bucurie ca echipa lui favorita batuse pe Chealsea, si multe alte bucurii pe care aceasta echipa ni le-a oferit. Sa nu uitam ca aceasta echipa ne-a facut sa uitam cat de lung e drumul unei echipe pana intr-o semifinala europeana. Sa nu uitam ca pana la aceasta echipa tineam pumnii echipelor turcesti sau altor echipe din aceasta parte a Europei si ne amaram singuri costientizand eforturile lor si decaderea noastra cand constietizam ca pana cand STEAUA a castigat acea cupa de la Sevilla sau Monte Carlo acele echipe nu stiau nici macar sa se lege la sireturi, la propriu.
Stau si ma intreb oare Galatasarayul lui Hagii si-au pus probleme legate de pretul biletelor la finala de la Copenhaga sau Monte Carlo, nu s-au dus neconditionat si si-au sustinut echipa acolo unde a fost nevoie.
Asta indemn si eu sa facem acum deoarece steaua are nevoie mai mult ca oricand de unitate, atat din partea jucatorilor, stasffului tehnic sau conducerii, cu atat mai mult din partea noastra, a suporterilor care avem aceasta datorie de ai sustine neconditionat.
Imi veti spune ca turcii sau alte popoare sunt mai dezvoltati financiar, da asa este, dar nici preturile noastre nu sunt aceleasi ca ale lor, iar pentru cei care au sustinut ca mai degraba se duc la Sofia sa vada pe Chealse sau Barcelona, fiindca preturile sunt mai mici, le spun ca ei nu sunt suporteri ai acestui club si ca tocmai ei sunt acei suporteri de care tolontan vb in articol, cei care se duc la spectacol sau pentru spectacol.
Daca acesti jucatori minunati care ne-au readus in Europa nu merita un stadion plin la astfel de meciuri atunci nici noi, ca suporteri nu meritam sa vedem Liga pe stadioane, mai degraba stam si ne uitam, ca si inainte la PRO tv.
Pentru cei cei care au spus ca Ronaldo, Diarra, Helguera s.a. nu se sperie de 25000 de suporteri fiindca sunt obisnuiti cu 100000, le spun ca au dreptate din acest punct de vedere, dar in acelasi timp ei nu sunt suporterii acestui club fiindca nu isi cunosc proprii jucatori, stadioanele Ghencea sau National nu s-au umplut niciodata pentru adversar ci pentru jucatorii nostri, noi venim la meci sa ne sustinem echipa, STEAUA si sa ne injuram adversarii.

Nitu Cosmin  •  27 august 2006, 18:33

scuze la final era sa NU ne injuram adversarii

UN dinamovist  •  27 august 2006, 18:33

@io
Si ce te faci daca rds nu transmite pe steaua? Ca anul trecut pe gol tv am vazut doar 2 meciuri ……….steaua cu rapid si rapid cu hamburg. restul am platit sa le vad. Dar iti pace sa manaci K cu Kg. Plus ca dupa limbaj ar fi trebuit sa ramai in tara ca te integrezi de minune. poate am exagerat pretul dar daca anul trecut am platit 11 cad pentru meci de uefa si asta romanilor, ma astept sa platesc mai mult pentru CL………… mi-am adus aminte am vazut si steaua-boro

mau  •  27 august 2006, 18:40

Strang de acum bani pentru meciul cu real,e o sansa poate unica viata sa vezi asemenea jucatori performand in fata ta.
stau in Trivale (Pitesti) si la noi au facut 10 lei biletul la stadion,si ce sa vad? cum luam bataie de la echipele care se bat la retrogradare.
O sa vin sa vad un spectacol ,dar voi huidui copios orice atingere a lui Ronaldo,Roberto Carlos,sau mai stiu eu ce vede vor juca in seara de 17 octombrie. eu zic sa avem incredere in Steaua,sa gandim toti pozitiv ca poate face un rezultat bun cu Real.(chiar daca acum pare ceva incredibil,asa parea si cand indruga gigi acum 2 ani ca vrea sa joace o semi-finala de cupa europeana :),radeam toti de el,cine o sa rada daca Steaua va invinge pe Real? )

mau  •  27 august 2006, 18:48

si inca ceva,cred ca Mazilu va inscrie impotriva Realului 🙂 ,eu daca as fi in locul lui as face orice sa rup contractul cu Sportul,pur si simplu Siman isi bate joc de el,in loc sa joace pt. Steaua impotriva celor mai galonate echipe din lume si in loc sa joace pentru nationala, isi pierde talentul in mocirla din Divizia B,daca vede cineva de la Steaua,sa se mai gandeasca inca o data ca acest jucator nu ar trbui sa le scape din mana,e facut sa dea gol,nu conteazaa impotriva cui joaca,face orice sa vad mingea in atze.

bogdan  •  27 august 2006, 18:50

Cand clubul de fotbal FC Steaua Bucuresti isi va respecta cum se cuvine suporterii, atunci am sa dau si 3 milioane pentru un bilet la meci.
Nu vreau sa fiu nevoit sa vin cu 4 ore inainte la meci de teama ca nu voi mai intra desi am bilet sau ca voi sta pe scari desi am loc.
Nu vreau sa vad un meci inconjurat de toti analfabetii si vagabonzii care se pot aduna din orasul asta.
Dar pana atunci mai avem cam 100 de ani nu? 🙁

proPUNERE  •  27 august 2006, 19:03

Daca era intrarea libera, voi, astia care va plangeti de pretul mare al biletelor, mai aveati ceva de comentat? Nu! Si chiar credeti ca aveati cu totii loc in tribune? Nu! Asadar, tot la TV vedeati meciul.
:))
Insa, DA, pretul biletelor sfideaza realitatea economica din tara. Numai ca realitatea aceasta este sfidata si de suficienti oameni descurcareti care vor umple tribunele stadionului cu blugi, nu cu costume – multi dintre ei procurandu-si biletele de la bisnitari. Daca v-ati referit la „costume” in sensul figurat, stati linistiti, blugii bogati din tribuna I si II vor fi la fel de suporteri ca oricare altii. Pasiunile si viciile nu tin cont de starea materiala. Tocmai de aceea, fanaticii pentru care dintotdeauna peluza a fost cel de-al doilea camin, care acorda mai multa atentie Stelei decat femeilor de langa ei… acestia vor fi negresit acolo, la peluza.

OFF TOPIC, pentru Daffy Duck :

Este incredibil cat esti de ignorant, cu toata existenta ta in acea „tara civilizata din vest”. Ai dreptate in mai tot ce-ai spus, insa te-ai anulat cu „educatia” care ai tinut s’o faci romanilor. Bai baiatule, pizdele alea din fata magazinului Unirea, alea de pe care imbracamintea valoreaza mai mult decat salariul minim pe economie, majoritatea sunt niste curve intretinute – prostitutia este sport national in Romania. De acasa sau din strainatate, ai idee cate sute de milioane de euro au adus la buget curvele romance? Intereseaza-te!

Intre fetele astea din fata de la Unirea, Mall sau Plaza, unele n’or fi curve de produs. Unele or fi de bani gata, sau, majoritatea in urma nepotismelor, lucreaza in banci sau concerne unde se castiga multe sute de euro, chiar mii. Iar magazinul Unirea este in Bucuresti – centrul economic al tarii. Aici vine totul, de aici se distribuie, iar cine imparte parte isi face. Du-te in tara, sa vezi jale… Sa vezi copii care au doua mese pe zi, constand in cartofi prajiti, fara sa aibe habar ce-i acela un desert. Du-te bah si impusca-te! Fugi cu cercul. Sau asculta melodia lu’ Ombladon (Parazitii) – „Egali din nastere”. Nah! Doar traiesti intr-o tara civilizata din vest, nu poti veni…

Fara banii de la muncitorii si hotii din strainatate, hotii de pe net si curvele de pretutindeni, tara asta era demult la gara!!! Nu produce mai nimic, iar ceea ce produce este furat.

Dany  •  27 august 2006, 19:04

Trebuie sa incerci sa fi mai consecvent in ceea ce priveste ideile pe care le promovezi in articolele tale.
Pe de o parte spui ca in sfirsit Steaua a ajuns la masa bogatilor , pe de alta parte „reclami’ nivelul ridicat al preturilor.
Pai haide sa vedem : ce trebuie sa faca un club care ajunge la un nivel unde totul este scump , chiar foarte scump ?
Sa continue sa aplice o politica prin care sa isi reduca veniturile ?
Sa nu isi asigure un nivel al veniturilor macar respectabil ?
Fotbalul din ziua de azi este o mare afacere si ea va ramine asa indiferent daca ne place sau nu. Si ca sa poata face fata acestor rigori echipele au nivoie de bani. Acesti bani sunt atrasi din diferite surse , dar niciodata NUMAI din buzunarul patronului. Tot asa cum ziarul la care lucrezi trebuie ” sa produca venituri” pentru a putea sa continue sa existe.
Ceea ce trebuie inteles este ca lumea nu a dat , nu da si nu va da bani pe spectacole fara vedete, chiar daca pretul este mic. Vezi chiar ultimul meci al Stelei cu Farul ( nimic contra celor de la Farul, o echipa muncitoare , frumoasa …. dar fara vedete ) unde nu au fost decit 8.000 de oameni.
Ca sa facem o paralela , nu am auzit pe nimeni plingindu-se ca pretul la concete sustinute de diferite vedete in Romania ar fi fost prea mare. Si sunt sigur ca multi ar fi vrut sa ii vada sau sa ii asculte , dar au s-a putut.
Anul trecut fotbalul romanesc a iesit din nou in Europa. Dar in afara de faptul ca ne-au mingiiat mindria nationala, echipele noastre ( ca si cele din occident ) au inteles ca participarea la aceste competitii este o modalitate de a atrage surse de finantare, de care au nevoie in fiecare an pentru a putea sa isi pastreze jucatorii , sa ii plateasca mai bine sau sa aduca altii si mai buni. Vorbim de Real , dar uitam adesea ca in spatele acestui club se invirte una din masinariile cele mai bune de „facut bani” . Si rezultatele se vad , nu-i asa ?
Asa ca haideti sa renuntam la abordarea acesta populista a problemei si sa privim adevarul asa cum este. Prezenta la masa bogatilor costa si eu unul cred ca pretul este decent pentru ceea ce vom vedea .
Si o ultima precizare. Incearcati mai multa analiza de joc , ceva statistica legata de „ultimele 5 meciuri disputate”, ceva discutii despre atuurile fiecarei echipe ( puncte tari , slabiciuni , jucatori informa sau nu , etc ) si s-ar putea sa vedeti cu surprindere ca mesajele ce va sunt adresate vor avea poate a tenta pozitiva si nu una negativa . Si ziarul se va vinde ceva mai bine ( ca doar este INCA un ziar de sport si nu de scandal ) si dumneavoastra veti cistiga ceva mai multi bani…pentru ca nu-i asa si gazetaria este o afacere in care trebuie sa cistigi mai bine ca sa traiesti ….mai bine.
O zi buna

i0nutz83  •  27 august 2006, 20:08

Poti castiga tricoul echipei favorite, doar inscrie-te 🙂

http://www.playandwin.ro/?ref=2755

walt  •  27 august 2006, 20:50

Domnule Tolontan, am si eu o intrebare:
Cand va fi suspendat Sapunaru pentru violente, cand va fi suspendat stadionul Rapidului pentru ca Bornescu a fost lovit din tribune, va fi suspendat M. Constantin pentru lovitrua aplicata lui Iulian Stefan, si cand va plati clubul Rapid deplasarile galeriei, efectuate cu garnituri de tren pentru care noi, contribuabilii platim?

Multumesc anticipat.

Un Suporter  •  27 august 2006, 20:57

Probabil ca artistul formely known as Jiji crede cu tarie ca pt fiecare dintre noi 2 milioane de coco inseamna 2 fumuri dintr-o tigare; altfel nu imi explic decizia de a pune un pret prohibitiv pt omul de rand – suporter in adevaratul sens al cuvantului.
Voi merge la meciul cu Kiev pt ca acolo imi permit. Sper sa ma gasesc bilete…

silviu deac  •  27 august 2006, 21:42

Domnule Tolontan, eu sunt unul dintre cei care merg la meciurile Stelei din cupele europene pentru spectacol. Asa am facut la Steaua-Liverpool si stiti ce? Am strigat, sarit si cantat tot meciul, chiar daca sunt mai introvertit din fire, chiar daca sunt profesor, chiar daca nu sunt un ultras inrait. Si stiti de ce? Pentru ca Steaua e o stare de spirit, indusa de-a lungul atator ani de agonie si extaz. As vrea sa merg la meciul cu Real cu conditia sa apuc sa iau bilete. Noi, cei din provincie suntem tot timpul dezavantajati, dar merita efortul pentru o echipa precum Steaua si un meci precum Steaua-Real.
Toti cei care vor fi pe stadion isi vor uita pentru 90 de minute introvertirile, conditiile, slujbele, vietile acasa si vor trai ca o singura mare inima Ros-Albastra.

Molu  •  27 august 2006, 21:55

1. Daca ma gandesc bine la meciul cu Boro, stadionul a fost plin in conditiile in care la tribuna a doua biletul a costat un milion. Si a fost plin de fanatici. Deci va fi si acum. Nu se compara Boro cu Real.
2. In alta ordine de idei cred ca va fi lume mai buna pe stadion. Si asta nu inseamna ca madrilenii nu vor fi huiduiti la fiecare atingere de balon. Pentru ca asta inseamna sa pui presiune pe adversar nu???

Vali  •  27 august 2006, 21:55

Tolontane esti vai de capu tau, tu nu te poti numi jurnalist, esti vai si amar, ce dracu e cu articolul ala, nu ne intereseaza ca biletele au preturile astea, daca esti stelist adevarat vei da acea suma si vei merge sa vezi un meci Steaua-Real, asa ca ar fi bine sa mai incetezi cu articole de genu asta fiindca vorbesti numai prostii, si prin ceea ce scrii tu acolo aduci insulte si consideri poporul roman sarac si incapabil sa mearga la un meci Real – Steaua. Eu sunt un suporter stelist si voi cumpara bilete la meciurile Steaua-Real, si Steaua-Lyon, fiindca cine stie, poate o singura data in viata ai sansa sa vezi asa meci.

Vali  •  27 august 2006, 22:00

@OvaJust4Fun

Esti varza mai fraiere, esti vai de capu tau, o sa fie stadionul plin stai linistit, tu probabil esti un habarnist care nu stie cand e offside intr-un meci sau cand se da penalty, sau crezi ca autogolul e ceva normal in fotbal. Asa ca du-te mai bine si ia o carte si citeste si invata macar regulile fotbalului si apoi sa vezi ce inseamna un meci de asemenea importanta pentru popor si pentru microbistii romani, in special pentru suporterii stelisti adevarati.

Cristi Condrat  •  27 august 2006, 22:23

Buna seara,
Sunt un roman plecat departe de ani buni, asa ca ma bucur la fel pentru Steaua, Dinamo, Rapid sau … Pandurii. Flacara adolescentei pro-Lucescu s-a stins… sau poate ca mai palpaie un pic, dar asta nu ma impiedica sa am palpitatii in fata unui site sau teletext care publica live scorul unui meci al Stelei (cand TVRi nu e „pe felie”). Cei care isi incep diminetile injurand galeriile adverse sunt probabil copii, adolescenti in cautarea personalitatii si adulti ramasi copii… candva se vor trezi toti, poate odata cu revenirea spectacolului in tribune si plecarea vechilor ciocoi de la federatie, liga si conduceri de cluburi. Sau poate ca „plecarea” trebuia pusa inaintea „revenirii”. Pana atunci va trebui sa-i suportam, pe chat-uri, bloguri, in tribune, etc. Cativa care au raspuns acestui articol se pot recunoaste si imbujora.
Domnule Tolontan, mie unul nu mi se pare deloc aberant pretul impus pentru meciul cu Realul, nici pt cel cu Lyon (care e o formatie mai valoroasa decat Real din punct de vedere fotbalistic). Gigi Becali, cu toate defectele lui, are meritul de a fi dus aceasta echipa acolo unde este, acum profitam toti caci ne bucuram sufletele. Si vrem ca toata povestea asta sa nu se mai termine. Pentru prima data o echipa romaneasca va castiga bani adevarati (cele 5-6 milioane din grupe). Cele 2 milioane care vor fi incasate in cele doua meciuri citate sunt vitale, caci vor permite pastrarea a 4-5 jucatori de baza prin marirea salariului. Poate la anul in Liga vom juca cu Levski, Lille si Roma, sau mai rau caci Steaua risca sa urce in urna a II-a valorica avand in vedere coeficientul excelent. Si-atunci ia-i de unde nu-s, cele doua milioane din bilete…
Suporterii vor fi fericiti sa plateasca un milion pentru Real. Si 600 mii pentru Lyon. Pentru ca (si) banii astia le vor aduce bucurii in anii ce vin. Asa sa fie. Sa nu dramatizam daca nu e cazul.

danutz  •  27 august 2006, 23:22

30 E un bilet.Intrdevar pt buzunarul romanului…e cam scump.Dar totusi e Real Madrid.Eu zic ca are sa fie bataie p bilete.

wsc  •  27 august 2006, 23:22

Dragilor,nu cumva sa scoateti banii din buzunar ca isi ia jiji alta masina…eu cred ca de aia e pretul mai mare decat la un meciul cu Gorica.Ma gandesc sa il boicotam cu toti si sa il invatam o lectie…dupa 10 ani suntem iar in C.L. e timpul sa il falimentam pe jiji ca oricum eram aici si fara el.Nu-i asa?
Si vreau sa imi cer scuze fata de „suporterii adevarati” care sunt mereu alaturi de echipa,vreau sa ma ierte ca nu am fost alaturi de ei,trebuia sa fiu la munca,sa le platesc lor somajul si bilete alea ieftine, berile si semintele de la tzigani.Stati linistiti,stadionul va fi plin cu suporteri ai Stelei.Cu sau fara bani…

Multiplexor Analogic  •  27 august 2006, 23:34

Sunt curios daca ar citi comentariile unor persoane ca shadesah, Radoi, Ghionea, Banel si altii ce ar spune. Una peste alta patronul le va dubla salariile, iar banii nu sunt tipariti nici la pipera nici in Ghencea; ei vin de la oameni ca noi, suporteri ce platesc un bilet ca sa vada un spectacol. Sunt curios ce ar zice fotbalistii care ne fac sa ne vedem echipa pe panoul „UEFA CHL”, cand in clipa cand se pune problema sa le creasca salariile, le zicem indirect ca ei, efortul lor, merita mult mai putin (decat 1 milion la peluza). Lyon are un buget de 145 de milioane de euro, Real 180. Cand s-a pus problema sa ridicam pretul biletelor si implicit sa se mareasca bugetul Stelei uite unde s-a ajuns. Ganditi-va ce ar spune Nesu despre carcotasii ce cred ca steaua e bun comunitar, atunci cand se vor vinde biletele cu Real, si el va avea salariul 0.003 din salariul lui beckam, nu 0.0015 ca inainte sa isi dea sufletul pe teren cu madrilenii.

lllucian  •  28 august 2006, 0:04

Cine crede ca publicul din Ghencea nu poate pune presiune pe Real Madrid inseamna ca nu a fost niciodata la un meci important al Stelei.
Ghencea cu 25-30.000 suporteri e un infern pemtru adversar. Ti se taie rasuflerea.
Mi-e teama ca va fi plin stadionul de cei care dupa fiecare faza incinsa striga cat ii tine gura : „stati jos!” in loc sa strige „STEAUA”. Mai bine sa stea acasa si sa stea jos! (eventual la caldurica cu o bere in mama si cu 1-2 milioane in plus in portofel).
Eu voi fi fericit sa stau pe stadion in picioare cu riscul sa ploua, sa ninga sau sa nu vad nici un gol (se intampla des).

ASTEPT BILETELE !!!

GORE  •  28 august 2006, 0:37

tolontane nu ai mai gasit un alt articol ca asta m-a cam plictisit e cam expirat ,la fel ca tine…..nu mai puneti botu la ce zice tolontan pt ca el e un carcotasi care cauta cearta acolo unde totul merge bine ….vorba lu GIGI B…..hai ca m-am distrat destul cu voi HAI CIAO….FORZA STEAUA

GORE  •  28 august 2006, 0:57

am si eu o intrebare ProSport mai exista (mai are site) ca la mine nu mai merge
si de porcaria asta de ziar m-am cam plictisit
ms

untdelemndelabunica  •  28 august 2006, 1:24

La prima vedere preturile sunt mari…comparativ cu preturile de divizia A. Nu inteleg de ce va mira…se joaca cu OL, Real si Dinamo Kiev nu cu UTA, Pandurii, Vaslui. Nu cred k pretul biletelor este atat de mare pentru a-i rotunjii buzunarele lu becali, si nici nu cred k la tribunele I sau II vor venii numai ministrii nepoti bla bla cum se scria mai sus…1 MIL , 2 MIL nu mi se par mult pentru un spectacol de o reala calitate. Nici eu nu stiu daca imi pot permite sa vad meciurile pe stadion, nimeni nu spune ca trebuie sa le vad pe toate. Voi face tot ce-mi sta in putinta sa strang nishte bani sa ajung la meci. La pretul biletelor se adauga si transportul din brasov cu trenul sau cu masina. Concluzia pe care o trag eu de pe urma indelung discutatului subiect al preturilor este urmatoarea: Cei care vor sa mearga la meciuri vor merge chit ca sunt nevoiti sa recurga la niste sacrificii, si la urma urmei…daca pretul era de 20-30 RON sunt sigur ca tot se gasea unul sa zica „vai ce scumpe sunt…” asta este…Cine nu isi permite sa mearga la meci, nu merge, cine isi permite merge…e foarte simplu..preturile sunt normale

FORZA STEAUA

CJ  •  28 august 2006, 4:52

Am postat deja mai sus cateva observatii cu privire la pretul biletelor si termenii de referinta la care ar trebui sa ne raportam cand le judecam, insa nu ma pot abtine sa revin pe acest topic, care naste o discutie mai larga decat ideea de la care a pornit, respectiv ideea de suporter.
Citind opiniile diversilor suporteri, vad o lupta de clasa, adusa pe domeniul fotbalului. Unii spun ca adevarati suporteri sunt doar cei care merg constant la stadion si urla din tot pieptul, fie ca e cazul sau nu, altii ne trimit la stilul de viata occidental si la inseamna un spectacol de natura celor din Chamipions League…
Fratilor, Chamiopns League este a elitei!!! A elitei jucatorilor, a elitei cluburilor, a elitei spectatorilor…
Nu mai comparati tot timpul cu venitul minim sau mediu pe economie… Daca tot ar trebui comparat cu un anume tip de venit, ar trebui comparat cu un venit de succes din Romania, pentru ca asta e cuvantul de ordine in CL – „SUCCES”.

Figo  •  28 august 2006, 11:19

Cred ca preturile sint mari pentru cit poate oferi Romania. Multi au spus ca oricum nu poti pune presiune pe Real. Dar cred ca problema se citeste din sens invers: ii ajuti pe ai tai sa stea in picioare si abia apoi pui presiune pe adversar. S-ar putea ca aceasta categorie elitista de suporter de champions league sa nu stie sa cinte. Dar s-ar putea sa invete cu ocazia asta sa devina un suporter adevarat. Asta ar fi strategia pe termen lung. Pe termen scurt, probabil ca un coleg de-al meu de serviciu nu va putea sa-si duca la stadion copilul de 10 ani. Daca ar reusi, insa, copilul de 10 ani ar avea infinit mai multe sanse sa se constituie in victoria societatii intr-o alta strategie pe termen lung. Idoli, modele, pasiune, drum de urmat.
Dl. Argaseala spunea ca Steaua are tot dreptul sa stabileasca preturi mari, din moment ce a ajuns (singura) pina aici. Si cum ramine cu al 12-lea jucator pe care Steaua il convoca il preliminarii? Cind de multe ori Olaroiu nu avea nici o tactica. Si in uefa si acum, ma mir cum de a i-a reusit! Si tin cu steaua, culmea!
Si ce te faci, ca suporterii astia spilcuiti nu vor intra in veci in png!

Alex Giurgi  •  28 august 2006, 12:34

Am intrat numa din curiozitate….sa vad ce opinii mai au stelistii…(Dinamovist)…Si vad ca inca diferenta de clasa vorbeste la noi…
Nu cred ca esti suporter adevarat daca injuri adversaru tot meciu….
nu we nimic rau in a sta pe scaun si a aplauda…da nici nu trebe dasconsiderati aceia care nu pot sa mearga la un meci pt ca nu au bani…
credeti-ma ca stiu ce spun….sunt din baia mare….si nu am putut pana acuma sa ma duc nici macar o data la un meci a lui Dinamo sau al nationalei…singuru meci pe care as fi putut ca-l vad a fost Steaua -Rapid (culmea)anu trecut in uefa…si nu am putut din cauza ca am avut examen, si la momentu ala nu ma prea interesa…anu asta in schimb o sa fac tot ce pot sa ma duc la macar un meci in bucuresti..si cred ca cei care nu-si pot permite sa mearga nu trebuie sa fie deranjati…ci sa incerce mai mult..ceea ce nu putem unii sa intelegem e ca TOTI sunt suporteri adevarati…daca as avea copii nu i-as duce pe Dinamo ca sa ma tem pt ei..si poate nici eu nu as merge singur. Dar si acel om care are bani si isi permite sa vada meciul o fi suporter adevarat(chiar daca aplauda de pe scaun). E pacat de aceia chiar pasionati…dar nu sunt mai adevarati decat cei mai linistiti…Cred ca-mi veti da dreptate cand spun ca nu trebuie sa te comporti ca un degenerat, sa te bati cu jandarmi si cu altii de pe stadion ca sa fii adevarat…Ce daca stai si aplauzi…si aplauzele rasuna(ANGLIA, SPANIA)…si marii fotbalisti oricum fac fata…ganditi-va ca Turcia a pierdut 2 baraje acasa chiar daca a fost sustinuta de cei mai nebuni suporteri din lume

Alex Giurgi  •  28 august 2006, 12:40

oricum tot suporterii stelei o sa fie pe stadion….asa ca…sunt multi…o sa fie plin

Ionut  •  28 august 2006, 13:24

Corect,preturile sint mai mari decit au fost in UEFA!Dar ce dracu’,e CHL,nu UEFA!!Si in UEFA au fost preturi maricele in meciurile cu Betis si Boro si n-a mai comentat nimeni!Pe de alta parte,nu-mi plac nici insinuarile unora de pe aici,cum ca e un meci doar pentru protipendada!Ma lasati cu alde d-astea?Nu sint nici sarac da’ nici bogat,imi permit sa merg la meciurile Stelei din CHL,asa cum imi permit sa merg si la cele din campionat si la cele din UEFA,da’ asta nu inseamna ca tre’ sa le rid in nas celor care n-au posibilitati!
Pt. domnul Tolontan:stimabile,meciul cu Lens iti spune ceva?Cind 30.000 de suporteri au creeat o presiune formidabila asupra francezilor,de nu mai reuseau o pasa-doua?Sau recentul meci cu Standarad,cind dupa deschiderea scorului,50.000 de insi urlau de ti se ridica parul pe cap,ducind Steaua spre victorie?Asta nu inseamna presiune?Daca da,lasa-ma sa cred ca pe Ghencea va fi o presiune extraordinara pentru Real,OL si Kiev!
Si o rugaminte pentru cei care vin sa vada Realul:stati,nene,acasa,ca se televizeaza,nu venim la meciurile echipelor voastre si nu va vrem pe Ghencea,sa va holbati la vedetele madrilenilor!

adipui  •  28 august 2006, 19:29

abia astept sa vad ce fel de suporteri o sa fie pe stadion,acei pusti isterici care merg la toate meciurile ce facem cu ei???
abonatii???teapa,sariti la cap cu bani ca e greu sa renovezi un palat,RUSINE
p.s.:ma duc oricum la meci,din fericire imi permit

Arbitrel Fluierescu  •  29 august 2006, 5:06

Bravo Cataline, dar de ce nu a zis nimeni nimic dupa ce Farul a fost zguduit acasa de …debutanta Urziceni? Pai daca acolo si-au aparat corect sansele, mie mi se pare ca au pierdut onorabil cu Steaua si ar fii trebuit sa fie felicitati.Sunt curios cu cat au fost amnedati cei de la Standard de patronul lor, cei de la Halmstad, ca sa nu mai vorbesc de Betis.Oare ar trebui sa amintesc de Valencia sau Besiktash?
Hmmm ar trebui sunati patronii de acolo sa vedem daca nu cumva celebrul jucator Gurita nu intra cumva in cartea recordurilor. Probabil suma cu care a fost amendat era o trasnsa din contract…Smecherii ale …patronilor nostri, care de fapt nu sunt alceva decat niste smecheri…Conducatorii de club sunt in alta parte, dar nu la noi
Si inca ceva..RUSINE rapid,cu ‘r’ mic, daca n-a reusit sa scoata macar un punct la Arad in fatza unei debutante…O dau iar pe arbitri, dar ei nu se vad?pai trebuie pe langa celebrii Sapunaru’ si M. Constantin un Iancu Haiducul, Iancu Jianu sau ..Conan Barbarul ca sa formeze o aparare de luptatori..Efectiv nu stiu cum joaca acesti baieti in Divizia A, dar Bumbescu si Andone sunt mici copii. Astia ar trebui sa ia galben de la cabine, caci si pe coridor „baga’ alunecari. Dribleaza prin alunecare, arunca de la margine prin alunecare, dau cu capul din alunecare…Aoleo ce a devenit Divizia A( pardon, mon cher Liga I) o gloata de baieti de cartier facuti fotblisti de camarazii lor de cartier care au acces la o coloana in ziar…
Oricum Tolontane esti tare. Mai incerca si tu sa predai ceva carte pustilor de la voi, caci numa scandal se cauta. Dar vorba marelui Chirila, presa fara scandal nu e presa.
Toate bune, si bafta cu Bulgaria, caci succesul presupune munca!

demis  •  29 august 2006, 9:07

poate ca aveti dreptate in ceea ce inseamna publicul de pe stadion-e lumea careia ii place spectacolul. dar puneti si altfel problema – suporterul ala care are 8 mil salariu si caRE MERGE MECI DE MECI LA STEAUA – bea bere de 300 de mii pe noapte asa ca la un meci Steaua -Real va merge cu toata placerea cu un mil biletul la peluza . nu incercati sa scandalizat opinia publica cu motivul pretului la bilete nu cred ca e cazul.
Daca era 5 mil la peluza mai ziceam.
Ala care face pentru meciurile Stelei o deplasare de la Cluj,Iasi sau alt oras cheltuie de obicei 1 mil. asa ca ???????? sssssssssssss

jimmy  •  30 august 2006, 14:48

doar o precizare la adresa postului lui cristi din data de 26 august.zici ca ai vazut bernabeu la televizor si ai avut un gol in stomac.probabil ca asta ai simti si intr-un corte ingles.tocmai asta e…mai spunea cineva ca realul joaca pe camp nou in fata a 120000 de suporteri.este adevarat doar ca acei suporteri se manifesta intr-un mod foarte civilizat si desi sunt laudabile astfel de manifestari nu pun presiune pe nimeni.ei au o altfel de cultura a suporterului.isi lasa abonamentul din tata in fiu si isi inrameaza placile de campion de cand se nasc pana ii interneaza nepotii in azil.ei platesc abonamentul cu sfintenie inaintea notei de lumina poate.asta si pt ca lucrul asta le confera privilegiul ca atunci cand ridica batistele albe cineva sa ii ia in seama.dar ,revenind, lor nu li se face gol in stomac atunci cand vad o sunca,ei nu striga de foame si tocmai asta ii intimideaza pe adversarii echipelor din estul europei.ii intimideaza dintr-un motiv simplu:ei nu pot intelege.cui nu-i e frica de necunoscut?

jimmy  •  30 august 2006, 14:58

si pentru xti unul….
care in afara de spania sunt tarile alea „civilizate” la care te referi? anglia?italia?franta? olanda?belgia? esti naiv.pai suporterii lui lazio sunt taticii rasismului.de englezi cred ca nu mai are rost.si atunci?de ce sa nu ne alaturam,bineinteles,fara excese.fara morti,fara stadioane care se prabusesc.dar cu vana si din toata inima.sunt unele lucruri in viata care nu se pot schimba oricat ar incerca unii visatori.pt atmosfera calma si aplauze scurte merg la romanian open.aplaud fara sa ma ridic de pe scaun si vin acasa cu vocea intacta.cand merg la stadion vreau ca a doua zi lumea sa isi dea seama dupa faptul ca nu mai pot cere o bere la terasa de ragusit ce sunt.vreau ca atunci cand un adversar bate corner de langa peluza sa am macar impresia ca si eu l-am facut sa o dea in balarii.sa simt ca am contribuit.

jimmy  •  30 august 2006, 15:12

pana la urma problema cred ca are o rezolvare mai simpla.indreptatit sa vada steaua-real este cel care face efortul.nu cred ca exista cineva care sa nu aiba sau sa nu poata pune mana pe 1 mil.problema e daca isi da silinta sa puna mana pe banii astia si poate si cand? isi da silinta.daca eu care am banii astia ma trezesc cu o zi inaintea meciului ca vreau bilet cand biletele s-au vandut demult inseamna ca cel care si-a luat bilet prima data in viata lui ca sa ii vada pe real merita mai mult.inseamna ca pasiunea lui pt real este mai mare decat pasiunea mea pt steaua.daca tot vorbim de civilizatie….au si oaspetii dreptul la sustinere.
bafta tuturor si tabarles la casele de bilete!

jimmy  •  30 august 2006, 15:36

marcel emil e cel mai tare pana acum…
„vreau sa-mi permit si eu un asemenea spectacol”.da’ nu vrei sa-ti mai permiti si un apartament in madrid ca sa fii mai aproape de echipa favorita saptamanal.da’ cu ce ajungi la stadion?cum ar fi daca ti-ai permite un range rover?si pt ca nu-mi place munca mi-a mai venit o idee.de ce nu ti-ai permite sa nici nu muncesti pt toate astea?sa-ti permiti de exemplu sa-ti mierlesti o matusica mai tamara asa…si sa-ti permiti si sa nu faci nicio zi de parnaie pt asta.ca ce basca ta…iti permiti!

jimmy  •  30 august 2006, 15:39

incepe sa-mi placa.sasha…ai avut impresia ca ai zis ceva destept asa l-ai postat de 2 ori.buna treaba.buna tarzan!

jimmy  •  30 august 2006, 15:46

si blueee…si tu esti tare.pai daca esti taran barat,plateste pretul tata!ti-au trebuit termopane in rate ca sa nu stie vecinii ca esti amarastean si ti se plimba o eugenie pe mat de acum 2 saptamani.si masina de spalat ca sa ti se ingrase nevasta de atata inactivitate.sau nu ai facut nici minimul efort sa te insori?pai vezi…tre’ sa fii pro-activ amice.ia vinde tu masina de spalat sa vezi cum mergi si la meci si dupa o vreme o sa remarci si o imbunatatire notabila a vietii sexuale.

dani 77  •  6 septembrie 2006, 14:42

fraieri sunt cei care platesc biletul la real madrid un bilet pentru abonati cu dinamo kiev costa 5 euro eu chiar daca am bani sa cumpar un bilet nu cumpar….sa se imbogateasca becali pe urma mea am mai cumparat si abonament ca prostul in fiecare an uaaa becali si meme asta e japca pe fata

Comentează