Două erori de arbitraj

Orice i se poate reproşa arbitrajului nostru, dar nu lipsa de omogenitate. Corpodean l-a eliminat pe Zicu pentru că a pus palma pe faţa adversarului. În schimb, Berbecaru i-a dat doar galben olteanului Stîngă, după ce l-a călcat cu crampoanele pe obraz pe Mărgăritescu.

luni, 28 august 2006, 12:27

Orice i se poate reproşa arbitrajului nostru, dar nu lipsa de omogenitate. Corpodean l-a eliminat pe Zicu pentru că a pus palma pe faţa adversarului. În schimb, Berbecaru i-a dat doar galben olteanului Stîngă, după ce l-a călcat cu crampoanele pe obraz pe Mărgăritescu.

Probabil că arbitrii au început să conducă meciurile nu după regulament, ci din perspectivă istorică. Ei vor să facă dreptate! Dacă UTA şi Universitatea Craiova au fost echipe care au suferit de-a lungul timpului, atunci e timpul să fie ajutate. Iar Dinamo şi Rapid o păţesc pentru că reprezintă modelul de club mare, bogat şi, nu-i aşa?, antipatic.

Poate că au fost două erori izolate. Aşa cum la Petroşani a fost avantajată, ieri Dinamo a fost defavorizată la faza în care Stîngă a intenţionat să-l opereze estetic pe Mărgăritescu. Şi poate că Rapid plăteşte permanenta sa nervozitate. Să zicem! Şi să sperăm că nu s-au întors obiceiurile arbitrilor care dau ierarhiile peste cap nu din considerente justiţiare, să fim serioşi!, ci ca să-şi umple buzunarele.


Comentarii (236)Adaugă comentariu

paun  •  28 august 2006, 16:22

CORECT ,D-LE BALOGH! sunt totalmente de acord cu dv.!

ADI  •  28 august 2006, 16:25

DOMNULE ce se inatmpla cu LIGA SPANIOLA!nu mai transmite NIMENI meciuri din LA LIGA!Asa de rau am ajuns sa nu vedem nici macar la TV cel mai spectaculos si frumos FOTBAL din lume! GSP FACEEEEEETI CEEEEEVAAAAAA!

Andy  •  28 august 2006, 16:34

sunt din ce in ce mai frustrati , rapidistii astia. La fiecare insucces ataca steaua pentru a face uitate ”performantele ” lor admirabile. Au 6 puncte desi au jucat cu Craiova ( nou promovata ) , UTA( echipa venita din C) , Pandurii (echipa retrogradata), Jiul ( echipa modesta) si Timisoara (aici mai pot avea scuze, dar nici Poli nu a aratat multe pana acum). In schimb au reusit o ”superba” dubla mansa cu Sarajevo. Astea sunt performantele lor. Nici nu pot obtine mai mult cu atitudinea lor golaneasca , cu jucatori ca Maftei , Sapunaru , Constantin , Maftei , Badoi . Asta e , or sa ramana frustrati

Phantom  •  28 august 2006, 16:36

BRAVO ANDY!!!

FOARTE TARE ACEST POST – BRAVO  •  28 august 2006, 16:52

acum inteleg de ce am prieteni care nu se uita la prima liga din romania si prefera alte tari. aici nu e vb de ce face steaua dinamo sau rapid sau de cum se comporta echipele de calibru mai mic. inca nu am iesit de sub umbra comunista . nu vreau sa ma gandesc ce oameni sunt la pe la frf si la comisia de arbitri . toti cei care posteaza aici sunt subiectivi (si eu am fost prin postarile mele).cand toti o sa dea la o parte subiectivismul si iubirea pt echipa si o a inecrce sa vada din afara fenomenul o sa vezi aici alte postari. eu am incercat asta cu echipa mea si nu prea mi-a plakut ce am vazut la conducere si ce am vazut in campionatele trecute. dar mi-am revenit usor pt ca am zis : ce dracu ….este echipa mea ….nu imi pot blama echipa…..cam asta e toata faza . SUBIECTIVISM…si e normal sa fie asa . numai bine

Jack Red  •  28 august 2006, 16:54

Sunt foarte nervos pe jegoshii de la Constanta care iarasi s-au pus capra pentru Steaua, dupa ca echipa asta protejata daduse m**e poponeilor din Vaslui. Pai in ritmul asta, indiferent cit de bine joaca Dinamo sau CFR Cluj, Steua va bascula tot in Champions League. E adevarat, unde ea o sa-si ia mai multa m**e decit a dat descultilor din campionatul intern.

vlad  •  28 august 2006, 17:09

celui care se numeste FOARTE TARE ACEST POST _ BRAVO. nu ma incalzeste ca ai spus asta , ci ma inspaimanta ca esti singurul care a inteles din cei care ar trebui sa inteleaga 🙁

…………….  •  28 august 2006, 17:11

Jack Red VREI UN SFAT? SINUCIDE-TE SCLAVULE

…………….  •  28 august 2006, 17:17

FOARTE TARE ACEST POST _ BRAVO
MAI PAPAGALULE A MAI SCRIS CINEVA EXACT ACELASI COMENTARIU PE LARE L-AI SCRIS TU!!!vlad Says:

August 28th, 2006 at 2:12 pm
@trist acum inteleg de ce am prieteni care nu se uita la prima liga din romania si prefera alte tari. aici nu e vb de ce face steaua dinamo sau rapid sau de cum se comporta echipele de calibru mai mic. inca nu am iesit de sub umbra comunista . nu vreau sa ma gandesc ce oameni sunt la pe la frf si la comisia de arbitri . toti cei care posteaza aici sunt subiectivi (si eu am fost prin postarile mele).cand toti o sa dea la o parte subiectivismul si iubirea pt echipa si o a inecrce sa vada din afara fenomenul o sa vezi aici alte postari. eu am incercat asta cu echipa mea si nu prea mi-a plakut ce am vazut la conducere si ce am vazut in campionatele trecute. dar mi-am revenit usor pt ca am zis : ce dracu ….este echipa mea ….nu imi pot blama echipa…..cam asta e toata faza . SUBIECTIVISM…si e normal sa fie asa . numai bine

zelea  •  28 august 2006, 17:20

tolontane.daca idiotul de zicu este fotbalist atunci putem sa ne ducem dracului.cum este posibil ca o scursura ca el sa fie platit regeste si el sa nu fie in stare sa faca un stop ;o preluare …………………sau orice alceva care sa demonstreze ca este apt sa se scrie de el intr-o pg.de ziar.;;;;;;;;;;;;;;;;;//.vad ca nu scrii nimic de jaful de la ceahlaul.d-le ce a putut sa faca nenorocitul ala de martis ca iti venea sa vomiti pe alt nenorocit stefan .lui hahalera de mititeluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu cel mai prost om de pe fata pamantului i-a dat dinamo-ganea cite 2 buc.de fiecare lentila de la panaramele aia de ochelari.

a_man_ro  •  28 august 2006, 17:48

pentru anti-blat si woaw-beleaua
ai dreptate procuratura are pentru ce sa se sesizeze dar nu o face din interes. ai dreptate cand zici ca gigi e un interlop si ar fi o rusine sa iasa presedinte.
dar ATAT!
cand acuzi STEAUA fara dovezi, repet STEAUA nu trepadusii din conducerea ei, acuzi cateva milioane de suporteri plus 20+ de jucatori care incearca sa dea totul la fiecare meci. Atata vreme cat nu exista dovezi nu mai acuza Steaua pentru ca exista prezumtie de nevinovatie si in Romania, ca in orice tara civilizata (chiar daca noi am cam uitat)
o alta acuza care mi se pare josnica este ca toti suporterii stelei sunt „oi”, „idioti” sau „lingai”. cel mai bine ar fi sa renuntam la cuvintele aruncate fara sens si sa ne vedem de propria „ograda”

parereless  •  28 august 2006, 17:53

Atat a vrut faru sa joace. Daca era sa blatuiasca meciu de ce era nevoie sa ia 3 goluri sau Vasluiul in campionatul trecut 4? Nu putea sa faca o singura greseala si sa ia 1-0? Era tot blat, dar nu mai avea lumea ce sa dea din plisc.

Sughi-Bughi  •  28 august 2006, 18:04

Nu cred ca se bucura cineva mai mult ca Dinamo ca a scapat de Zicu.Chiar au facut o afacere.Asta chiar a trecut pe la Inter ?! Am prieteni Dumineca la miuta cu citeva clase peste el.Din toate punctele de vedere.Si chiar nu v-ati dat seama de ce jucatorii Rapidului se comporta uneori ca o haita de derbedei?! Pentru ca-si permit.Pentru ce credeti ca exista un Zotta,un Dinu,care pun mereu presiune pe arbitrii,ies mereu in fata,acuza,jignesc,protesteaza.(acelasi lucru il face si MM la Steaua…si mai sunt citiva)Doar birna din ochii lor e greu de vazut.Si poate ca s-au saturat si arbitrii de acesti oameni,si cind au ocazia acoperiti de regulament se mai razbuna si ei.Pina nu-i invata cineva ca nu de aia intra pe teren ca sa faca cerc in jurul arbitrului la fiecare decizie ce nu le convine (Nici Razvan nu prea se deosebeste de ei asa ca nu stiu cine i-ar putea invata),vor merge din rau in mai rau.Pacat,anul trecut au fost o echipa frumoasa,dar…..e greu sa sti sa si pierzi tot cu fruntea sus.Pentru asta iti trebuie caracter.
Cam citi mai stiti cu asa ceva?

alecss  •  28 august 2006, 18:08

Tolontaneeeeee….De ce ti-ai mai facut blog daca nu-l folosesti? Ai 140 de comentarii si niciun raspuns!!! Te doare-n brischca de noi.O reactie normala dealtfel,daca nu-l pupam in dos pe jiji….

Ciomu  •  28 august 2006, 18:16

Ca sa treaca vremea, Dumitru Tolontan scrie, asa…speculatii de prost gust. Ti-as dori, Mitica (da-mi voie sa fiu familiar cu tine) sa capeti o palma cu cotul sau macar sa-l simti barbierindu-ti fata fina de Bucale.
Cat priveste eroii celor doua faze, lucrurile-s clare: Stanga, acest criminal de fotbal cu ochi lacramosi si dor de mama nu-i la prima fapta de genul asta; iar Zicu (ha-ha), ma scuzati-uitati-va la el-este un imbecil clasic ce ne desfata cu tot felul de bunatati.
Totusi, a martiriza Bucurestiul intr-un sport ca fotbalul, folosind cele doua decizii…a,a…arbitrare, este prea mult. Este teoria pietei Chibrit.

NAD  •  28 august 2006, 18:24

Nu v-ati plictisit sa tot auziti povesti de-astea de victima batuta cu paru’ din directia Rapid?
Chiar nu stiu oamenii astia sa piarda?
Au luat-o in freza de la UTA si in loc sa spuna multumim frumos ca nu ne-ati dat mai multe goluri (ocazii ar fi fost…) incep sa urle despre arbitraj?!
I-au facut varza niste jucatori de divizia C si mai spun ca au ghinion!
Si cu UTA invocati arbitrajul?!
Da’ chiar nu stiti sa pierdeti, penibililor? Singurele meciuri cinstite sunt cele pe care le castigati, sau si acolo sinteti dezavantajati?
Nici macar nu mai e de vina Rapid pentru esec, e de vina Steaua: cu ei UTA s-a dat la o parte in timp ce cu Rapid au murit pe teren! Nu mai conteaza ca au avut 20 minute in care au avut acelasi efectiv, si ca UTA a avut un om eliminat la fel de gratuit!
Meteahna brunetzica: sa vezi paiul din ochiul celuilalt, poate distragi atentia.
Etapa trecuta, cu Craiova, erau tot victime, dupa ce egalasera cu gol din off-side!

shushanu  •  28 august 2006, 18:30

vai si amar…numa huligani are in echipa rapid,dak nu se bat in teren,injura in afara acesteia…RUSINE!!

claudiu_  •  28 august 2006, 18:32

pt Steaua : Faza cu „fecalele” care cred ca steaua poate sa piarda cu faru nu si are rostu’ … Steaua a cumparat juma’ de echipa de la farul dar stai linistit ca nu exista probe si mult iubita ta echipa nu va fi retrogradata si va juca in CL . Nu e nevoie sa jignesti de maniera asta pe cei care au o parere diferita de a ta !

Nemesis  •  28 august 2006, 18:36

Cand Rapid a dat gol din off-said le-a convenit, dar cand Zicu baga absolut degeaba mana in fata unui adversar si este eliminat sar toti si dau vina tot pe Steaua.

claudiu_  •  28 august 2006, 18:37

Pt Tolontan : Ai dreptate ca e ceva putred in arbitraju romanesc . Eu ,unu’, sunt sigur ca_constantin (numele unui mare imparat roman crestin purtat in sec 21 de un sclav ) e vandut stelei ,mai explicit ,lui gigi (a se citi george) . A umblat putin la meciurile rapidului si aproape i a rezolvat ; urmatorii pe lista sunt cei de la dinamo si cluj , nu neaparat in ordinea asta .

[off-topic dar cu scopul de a lamuri unele intrebari : Tin cu Dinamo .]
Pe vremea lu’ craciunescu , dinamo facea legea in arbitraje , acum in „era” constantin , steaua controloeaza arbitrii .

bogdan-m  •  28 august 2006, 19:04

Domnule Tolontan,
Sunt un suporter al Stiintei si recunosc de la inceput ca faultul lui Stanga merita clar cartonas rosu. Insa nu sunt de acord ca arbitrajul a fost pro-Craiova. A fost o faza izolata care nu cred ca justifica afirmatia unui arbitraj partinitor.
Nu aceeasi situatie a fost etapa trecuta la Rapid-Craiova. Acolo a fost un arbitraj a lui Lajos clar partinitor in opinia mea. Va reamintesc cateva faze importante:
– lovitura cu cotul a lui Marius Constantin la Velcovici, care merita cartonas rosu si nu s-a acordat nimic;
– intrare cu talpa pe tibia lui Dina care merita cartonas rosu si nu s-a acordat nici macar fault;
– intrare cu talpa pe tibia lui Saceanu, care a si iesit accidentat si nu s-a acordat cartonasul rosu care se cuvenea,
– lovituri consecutive ale lui Moldovan in Mitchell si apoi in Bornescu si nu se acorda nici macar cartonas galben
– lovitura libera acordata Rapidului din 18m (faza in care este eliminat Gaman) data pentru un hent involuntar din mai putin de jumatate de metru
Sper ca nu v-am plictisit dar am incercat sa argumentez parerea mea privind arbitrajul partinitor al lui Lajos. Aseara Berbecaru nu a gresit decat la faza cu Stanga, o singura gresala nefiind, in viziunea mea, in stare sa justifice afirmatia unui arbitraj partinitor.
Mi-as fi dorit din partea dumneavoastra, mai ales ca sunteti un ziarist care de multe ori a dovedit impartialitate, sa faceti abstractie de numele echipei si de orasul de unde provine atunci cand judecati cat de corect a fost arbitrata. Sincer, m-a deranjat ca nu au fost destui ziaristi din Bucuresti care sa conteste arbitrajul lui Lajos. In momentul in care nu reactionati la un asemenea arbitraj, in schimb va sesizati imediat la o singura gresala (in cazul meciului de la Craiova) impotriva unei echipe bucurestene, nu faceti altceva decat sa dati „apa la moara” suporterilor echipelor din provincie care se simt nedreptatiti de ziaristii din Bucuresti.

Horatiu Tuca – din Craiova  •  28 august 2006, 19:20

Pai care palma dom’ Tolontan… ca mneavoastra sunteti om cu carte si nici nu purtati ochelari… Aia nu e palma: in limba romana se numeste cot! Si da, se da rosu pentru un cot in figura… Eu inteleg ca da mai bine o exagerare atunci cand departezi cat mai mult cele 2 elemente ale comparatiei, da’ nici noi nu suntem prosti tot timpul… Mai avem si momente de luciditate. Ca Stanga merita si el rosu?, asta e alta treaba… se pare ca da, merita! Dar sa-l scoti pe Zicu basma curata aici, numai jurnalistica adevarata nu e! Inca o data imi dau seama (daca mai era nevoie) ca jurnalistii romani sunt talentati dar au o meteahna: cand nu au un subiect, il inventeaza… De-aici si subiectele de scandal… E pacat ca si Gazeta Sporturilor sa fie vazut ca un ziar de scandal (chiar daca unul de speta sportiva)…

Oprea Adrian  •  28 august 2006, 21:05

V-ati gandit voi oare ce-i de la Rapid de ce joaca toate echipele asa cu voi? Cand o echipa joaca fotbal, automat celalta echipa incearca sa faca la fel … dar jucatorii Rapidului intra la fiecare minge la limita (ca sa nu spun mai multe ) … si atunci cum a-ti vrea sa joaca celalta echipa??? Normal ca iese atunci un meci pe viata si pe moarte, de unde si falsa impresie ca celelalte echipe se dau din calea Stelei …

Dr@Gosh  •  28 august 2006, 21:06

domnule tolontan, cu acest articol v-ati dat arama de infumurat shi arogant sustinator al echipelor din buCUResti…nu se poate pentru un ziarist care se pretinde impartial sa iasa in fata cititorilor cu un articol in care practic ati luat foc la faptul k impotriva a doua echipe buCURestene s-au comis 2 erori de arbitraj…ani de-a randul echipele mici fara tupeu de borfasi de capitala au fost puse la respect de arbitri atunci cand incercau sa emita vreo pretentie in fata granzilor, sezoane intregi in care ordinea a fost stabilita de la centru, in care cei saraci au fost „taxati” pentru indrazneala de a nu pleca capul…dupa toate aceste nedreptati repetate cu consecventa pozitia dumneavoastra nu s-a dovedit niciodata atat de acida precum s-a intamplat astazi domnule Tolontan. Oare va simtiti frustrat acum, la inceput de sezon, cand provincia a inceput sa lupte cu demnitate shi cu sanse impotriva granzilor? A aparut frica de pierdere a exclusivitatii de catre buCUResti? Imi pare rau k am crezut pana acum in dumneavoastra shi in opiniile dumneavoastra…ma simt profund mahnit sa vad k nu sesizati faptul k acele greseli pe care le condamnati au o cauza razboiul dintre cele 3 echipe de bani gata, mai exact puterea financiara a uneia dintre acestea se rasfrange asupra adversarilor shi a arbitrilor…nu cautati motivul acelor greseli la echipele de provincie in favoarea carora s-au comis greselile, cauza acestora vine tot de la „centru”…pacat totusi k aveti o pozitie asha de dura impotriva echipelor mici shi va dovediti un arogant de buCUResti care nu suporta sa vada k altii au inceput sa emita pretentii shi sa va pericliteze monopolul…pacat de imaginea dumneavoastra in fata cititorilor, pacat de constiinta dumneavoastra…

cinevadinromania  •  28 august 2006, 21:24

discutiile acestea infantile,pline de abjenctii nu ar fi trebuit lasate sa apara de catre administratorii acestui site,care se vrea unul care sa duca spre normalitate…cat despre subiectul discutat…corpodean a gresit grav..ceea ce nu inteleg e de ce se spune ca steaua a cumparat arbitrul cand uta avea mai multa nevoie de ajutor pentru a obtine punctele…in alta ordine de idei copos greseste grav ca nu ii ofera lui razvan toate conditiile si nu isi respecta angajamentele luate..as prefera ca razvan sa plece cu dinu gheorghe decat sa suporte viziunea „securisto-comunista”a domnului copos…copos are nevoie de un antrenor care atunci cand are obiectiv campionatul sa spuna”cat vreti sa economisiti?”…..rapid nu poate face performanta cu lotul actual,dovada e titularizarea lui sapunaru in linia de mijloc,rapidul fiind o echipa ce joaca fara mijlocasi centrali….sper din suflet ca domnul copos sa plece de la echipa pentru ca eu cred ca sunt si alti oameni de afaceri din romania sau din strainatate care vor sau pot sa investeasca la rapid fara a avea arici la buzunar….sper in continuare ca rapidul sa-si revina si sa prinda macar un loc de uefa pana la sfarsitul campionatului pentru ca la cum se prezinta situatia,dinamo ia campionatul(sau steaua,campionatul e lung iar surprize pot aparea,dar dinamo mi se pare mai puternica)iar cfr cluj merge in uefa de pe locul 3..rapidului ramane iar cupa romaniei,care si mie mi se pare un trofeu neimportant in romania,un trofeu pentru echipele mediocre ale romaniei,pentru cele fara pretentii europene…
cu tot respectul,
forza rapid

cucuiatu  •  28 august 2006, 21:25

fratilor scrieti mai putin ca l-ati depasit pe tolontan, faceti rezumate ce dracu ca dureaza o zi sa va citesc capodoperile

rapid pt viata  •  28 august 2006, 21:28

da intradevar.. steaua a ajuns im CL dupa un ocean de blaturi in campionat.. si a castigat un singur meci cu o echipa perduta ca standard… si va laudati ca steaua e buna.. debia astept sa vad meciul cu real sau lyon.. meci adevarat.. sa vad cum le va tremura genunchii stelistilor la intrarea pe stadion… rapid poate nu e in forma maxima… dar isi va reveni.. si la sfasitul campionatului.. se va bate din nou cu blautrile lui „berbecali”

sandu  •  28 august 2006, 21:39

de ce nu se apuca marius constantin de arte martiale ca si asa saracul nu prea mai are treaba cu fotbalul.asa a terminat la petrosani asa a inceput campionatul. pentru echipa rapidului am un sfat:decit sa mai treaca pe la catedrala inaintea meciului(probabil se rugau sa nu ia mai mult de un rosu la ce aveau de gind sa joace)mai bine ar lua niste calmante/

bogdan arad  •  28 august 2006, 21:48

nu pot sa cred ca tolontan a scris un asemenea articol.
de parca, daca te cheama zicu, ai voie sa lovesti, fara sa fii eliminat.
sau avea nevoie al mic de protectie??
inca o aberatie. la prostTV, o fata zice: razvan lucescu a fost impins de masina jandarmeriei. respectiva prezentatoare se afla la vreo 546 km de locul faptei, iar razvan la 2 metri de masina. iar ca maftei a fost injurat de un spectator, nu si ca maftei a injurat primul.
bravo rapid! bravo presei din capitala!
sunteti foarte „obiectivi”…

jamaican  •  28 august 2006, 22:00

la munca Lasati prostiile e scris corect aoleo sunt o groaza de analfabeti care vor sa faca si pe desteptii sa scrie ei corect si zic lasa-ti

trucker  •  28 august 2006, 23:04

D-ul Copos are dreptate.Dar nu doar arbitri sint impotriva lor,ci si multe echipe impreuna cu suporterii lor.Deci propun sa ne retragem toti sa le facem lor loc sa se joace cu mingea.Asa se intimpla cind ai curajul,tupeul si chiar reusesti sa incurci socotelile celor care cred ca au dreptul la orice.Trebuie sa va obisnuiti cu ideea ca si alte echipe de fotbal au si vor avea un cuvint de spus.In caz contrar va veti elimina singuri.Propun ca sloganul rapidistilor sa se transforme din \singuri impotriva tuturor\ in NOI IMPOTRIVA NOASTRA.In rest unii cu vaicarelile,in timp ce altii cu bucuria succesului.

Apollo13  •  29 august 2006, 1:00

Oare chiar asa domnule Tolontan ? Oare chiar asta sa fie necazul „justitiei” din fotbal ? E asa usor sa judeci niste oameni care au la dispozitie o secunda pentru a lua o decizie, dreapta sau stramba cum o fi ea, intr-o faza in care nici noi cei de la tv dupa n reluari nu ajungem toti la aceeasi parere . Vei raspunde ca nimeni nu i-a pus sa fie arbitrii,ca pot venii altii care vor lua decizii corecte si OMOGENE ! OK , ai dreptate pana aici, DAR, atentie : Oare noi care trebuie sa auzim in comentariile facute la Tv sau in presa toate aberatiile, confuziile de jucatori sau fapte ,necunoasterea regulamentului jocului pe care il comentezi si toate celelalte balbe ale comentatoriilor ,prezente meci de meci si CULMEA pe toate programele ( nu ca unii ar fii mai tari ) ! Desigur au scuza ca e „live” ,dar ceielalti nu tot asa isi fac meseria ?Noi atunci sa nu spunem sa vina altii ? E asa usor sa judeci dupa reluari la Tv ,cu obervatia sa nu ceri mai multe pareri ca ajungem la vorba unui „vecin”: omul care are dorinte va vedea ce isi doreste !!! Asa ca ideea d-voastra de final suna mai realist , roata erorilor se invarte …

Sughi-Bughi  •  29 august 2006, 2:35

Hai ,sanatate ca m-am dus sa dorm,nu-mi dati voi de mincare……

Lulu  •  29 august 2006, 11:10

La Zicu Se mai dă roşu, există precedente.
La Craiova probabil că arbitrului i-a fost frică să u degenereze jocul şi atmosfera pe de-o parte, iar pe de altă parte să evite posibilitatea de a fi considerat un arbitraj pro Dinamo

mihail  •  29 august 2006, 23:41

a doua zi dupa meciul stelei cu farul , imi tachinam un prieten,suporter stelist , spunindu-i in gluma ca mi s-a parut blat,la care acesta a replicat
extrem de furios,sa nu vorbesc de steaua.exact asa face si gigi becali ,cumpara meciuri (multe) si ne spune doar atit : nu vorbiti de steaua ,nu vedeti ce facem in europa ? ,nu putem sa batem pe farul cu 3-0 ?
ba da domnule becali puteti sa bateti pe farul si cu 7-0 ,dar daca eu as fi stelist v-as injura in fiecare zi ,si m-as bucura mai mult la un 1-1 cinstit decit la un 3-0 furat !!!
dar se pare ca asta stiti cel mai bine sa faceti !! pacat de steaua

Daniel  •  31 august 2006, 18:55

Presedintele CCA zicea ieri ca asistentul Dragos Iliescu va fi delegat numai la liga a 2-a si a 3-a. Ei bine, se pare ca a mintit! Stiti cum l-a recompensat? Delegandu-l ca asistent la meciul international de tineret Georgia – Serbia!!! Cine credeti ca este celalalt asistent? Sebastian Gheorghe, care are mai putin de zece meciuri in liga I, dar este fiul parlamentarului Constantin Gheorghe, adice vicepresedintele CCA!!! Probabil ca singurul din aceasta brigada care merita sa fie acolo este „centralul” Sebastian Coltescu. Delegarea brigazii Coltescu – Iliescu, Gheorghe la meciul de tineret Georgia – Serbia se poate verifica pe web site-ul UEFA, la adresa: http://www.uefa.com/Competitions/Under21/FixturesResults/Round=2238/match=84111/index.html Nu vi se pare curios ca, atunci cand a mentionat public delegarile lui Corpodean, Balaj sau Tudor in Cupa UEFA, Constantin a „uitat” despre suspendatul Iliescu si Gheorghe jr?!

Comentează