Hai, Piţi, hai, Realul!

Să ne bucurăm? Să ne enervăm? Constatăm. Piţurcă zice că Steaua e Steaua, nu tocmai o noutate, şi că, atenţie!, echipa naţională e Real Madrid.

marți, 29 august 2006, 11:57

Să ne bucurăm? Să ne enervăm? Constatăm. Piţurcă zice că Steaua e Steaua, nu tocmai o noutate, şi că, atenţie!, echipa naţională e Real Madrid.

Avem un antrenor optimist. Dacă îi va seta pe fotbalişti pe ideea că alcătuiesc o mare echipă, bravo lui! Nu mai contează că e capabil să producă un conflict şi în aula ONU. Că e campionul resentimentelor minuţios dospite. Că deşi Ogăraru n-a scos nici o silabă împotriva sa, el îl tratează ca şi cum i-ar fi un adversar secular.

Acum un singur lucru contează: să bată Bulgaria! „E un meci crucial”, zice selecţionerul. Corect şi incomplet. Fiecare joc e decisiv. După atîtea preliminarii ratate, dintre care Piţurcă a capitalizat parţial doar ultimul eşec, România are nevoie de victorii la „naţională”. Tocmai pentru că succesele echipelor de club au ridicat ştacheta.

Piţurcă n-o va recunoaşte niciodată, dar asta nu înseamnă că n-o ştie: cînd Valencia şi Sevilla merg bine, suporterii Realului înghit cu atît mai greu eşecurile.


Comentarii (56)Adaugă comentariu

cristi  •  30 august 2006, 0:36

Senzational.Ce mica e lumea!!!!!!!
Tv Sport a realizat in data de 29.08.2006 un reportaj in legatura cu biletele la meciul Romania-Bulgaria.Ultimul individ caruia i-ati luat interviu(un tip marunt cu bluzon albastru si tuns scurt care a zis ca vine de la serviciu si nu a mai gasit bilete) este cel mai mare bisnitar din tara.Omu e belea.LA orice meci important te baga la orice loc vrei pe stadion.Am cumparat de la el bilete la meciul cu Villareal,cu standard de acum o saptamana si la un derby steaua-dinamo acum 2 ani parca.Omu asta trebuie oprit.Faci bani multi de pe urma bisnitei.Dublu mai totimpul are preturile.Cu villareal am dat aproape triplu.
Ce bine l-ati prins auzi la el a scapat de la servici si nu a luat bilete.A luat si a luat multe in special la tribuna a 2 -a .L-am vazut si azi la stadion.
Fratilor ajutati fotbalul romanesc si iubitorul de fotbal, spectatorul.trimite-ti poza lui Jandarmeriei,politiei organelor abilitate pentru al prinde sambata cand va incerca sa vanda biletele..
Trimite-ti pozele daca vreti sa ajutati fotbalul romanesc.

paul hasas  •  30 august 2006, 0:51

ce zici care va fi formula de joc sambata?eu am 3 dileme….paraschiv si codrea la inchidere?nu inteleg cum piturca nu a mai chemat un om daca nu mai vine munteanu….e cretin de tot omu asta….apoi dica sau cocis..niculaea sau marica
eu as vrea dica si marica,
dar cred ca vor juca cocis si niculae
si inca o intrebare de ce e convocat tamas care e rezerva la celta si oga nu?
pt ca asa vrea piti nu?
o sa ratam inca 10 calificari pt ca suntem cretini…imi pare rau da vad ca piturca e din ce in ce mai prost

Matei0108  •  30 august 2006, 1:15

Culmea e ca pt Piturca actuala Steaua ar trebui sa insemne o noutate. Ca pe vremea lui avea toate „calitatile” echipa asta: jucatori carora le atingea mingea de fund, dezorientare tactica, lipsa de entuziasm si celebrul imn „Piti, Piti, Piti, lasa-neeeee, lasa-neeee, lasa-neeee”.

In fine, sa bata el Bulgaria, ca ii vom zice si noi cu drag Capello.

Mihai Badea  •  30 august 2006, 1:46

Părerea mea este că de această dată e vorba doar de o exprimare defectuoasă. Nu cred că Piţurcă îşi imaginează că naţionala este Real Madrid. Eu am înţeles altfel vorbele sale, şi anume că între confruntările pe care le-a avut Steaua până acum şi confruntările echipei naţionale din preliminariile Campionatului European este o diferenţă la fel de mare ca între Steaua şi Real. Sunt de acord însă că spusele lui sunt interpretabile.

În privinţa lui Ogăraru, cred că aveţi dreptate. Este o ambiţie fără rost. Pe mine, un antrenor care vine şi spune că, în ciuda presiunilor presei, nu îl ia pe jucătorul X sau Y mă îngrijorează. M-aş fi aşteptat mai degrabă la o explicaţie logică şi coerentă. Însă nu, Piţurcă nu-l ia pe Ogăraru în ciuda presei.

Sprinter  •  30 august 2006, 3:46

Piturca se face in ultimul hal de ras deoarece prin performatele sale internationale din ultimii ani, Steaua a dus in spate fotbalul romanesc. Prima echipa in primavara europeana dupa 13 ani, eliminarea Valenciei, a dubla mansa f echilibrata cu Villareal ( ulterior semifinalista a Champions League ), semifinala de Cupa Uefa, din nou calificare in UCL si a patra participare in cea mai importanta competitie fotbalistica din lume, care este si peste World Cup.

Retine Piturca, esti un loser care nu poti suporta ca ai avut performante modeste la Steaua, desi ti s-au facut toate poftele ! Prin ce a realizat din 2004 incoace, campioana Romaniei a depasit net Nationala !

woaw-beleaua  •  30 august 2006, 4:34

In primul rand , dusmanii de moarte ai Realului sunt Barça si Atletico. De Barça stim cam cum ii maltrateza pe madrileni in ultimii 2 ani , iar cei de la Atletico la fel ca nationala noastra sunt intr.o eterna reconstructie de ani buni incoace. Valencia si Sevilla prea putin conteaza in orgoliul lui Real Madrid. Asta fiind o precizare,

Nationala noastra.

Poate fi comparata cu orice echipa din lume , de la Real Madrid pana la o echipa de divizia a 3-a din Armenia, insa acum si iar aceaste cuvinte ultimative „mai mult ca niciodata” , trebuie sustinuta , trecand peste simpatii de club si personale.

Suntem romanii si asta intr-o tara „jegoasa” si frumoasa in acelasi timp, avem o singura nationala, imi este indiferent cine este antrenor si imi este indiferent cine da goluri, eu vreau doar sa vad cum invingem Bulgaria.

Nu este loc pt a ridica in rang , a fi nemultumiti ca nu e adus cineva anume la nationala, a lauda sau a critica acum.

Si Bulgaria nu este Barça , cu atat mai putin Atletico.

HAI ROMANIA

Andrei  •  30 august 2006, 9:25

Piturca inca traieste cu frustrarea ca in cei 4 ani jumate cat a stat la Steaua nu a realizat mai nimic .

Emilian  •  30 august 2006, 11:14

Desi nu o recunoaste in mod direct, Piturca este impins de la spate de succesele echipelor romanesti in cupele europene. „Da, intra-adevar, calificarea echipelor romanesti constituie un plus pentru fotbalul romanesc, dar nu au nici o legatura cu jocurile echipei nationale”, spune Piturca. Nimic mai fals! Cu cat jucam mai mult in cupele europene, cu atat ne creste experienta jocurilor la nivel international, increderea si constientizarea ca nu suntem cu nimic mai prejos decat cei mai titrati fotbalisti ai lumii.

Drept urmare, Piturca ar trebui sa caste bine ochii la ce fac echipele romanesti pe plan international si sa-si reconsidere optiunile, ca nu se stie niciodata cand mai apar accidentari surpriza si ramane fara titulari incontestabili la echipa nationala.

sportblog.ro  •  30 august 2006, 11:35

Pana la urma nu mai conteaza ce zice sau nu Piturca. Toata lumea asteapta rezultate. Am tot auzit in ultimele campanii … o sa facem … o sa castigam … o sa ne calificam … trebuie sa ne califica …. ghinion …. noroc.

Toata lumea asteapta rezultate. Personal ma intereseaza mai putin ce vorbesc … important e sa faca … si sa se califice 🙂

Hai Romania!  •  30 august 2006, 11:39

cam asta e problema… realul nu mai prea are rezultate in ultima vreme. sa speram ca nu vedem relaxati si urmatorul campionat…

luis  •  30 august 2006, 11:41

Intr-adevar, Piturca nu este prea impresionat de performantele Stelei. Problema e ca ar trebui sa fie. Nu stiu daca ati observat, in majoritatea cazurilor cind a fost intervievat in legatura cu victoriile Stelei, selectionerul s-a plins fie de calitatea scazuta a jocurilor, fie de nivelul tehnico-tactic deficitar, fie de lipsa angajamentului, fie de superficialitatea jucatorilor. Mi se pare mie ori d-l. Piturca pastreaza ceva ranchiuna unui anumit antrenor care a reusit mai multe decat el si intr-un timp mai scurt?Si inca o chestiune: pe cat de incapatinat se dovedeste selectionerul in alcatuirea lotului, pe atat ar trebui sa fie de dispus sa-si asume rezultatele si jocul echipei nationale. Ori in meciul cu Cipru, cu precadere in repriza secunda, eu unul n-am vazut niciun Real Madrid pe gazon.

Abadon  •  30 august 2006, 11:44

Nu ne bucuram,nu ne enervam, doar nu ne mai stresam.E clar ca vom pierde calificarea pe mana lui Piti.Asta e blestemul nostru,sa nimerim antrenori slabi .Piti are aere de Mourinho,cu toate ca spre deosebire de el Mourinho si-a demonstrat valoarea.
Echipa lui e facuta dupa ochiul lui format,cu pensionari(Cosmin Contra),jucatori din super campionate(Moldova),cu jucatori fara echipe,etc.
Are vreun rost sa comentezi ?
Stam la televizor si ne uitam la Champions League,ca aici avem echipa. In schimb la Euro 2008 ne vom uita iar la altii cum joaca.

PS: unii ar trebui sa-si recunoasca valoarea si sa se lase

afellow  •  30 august 2006, 11:50

Daca vrea sa se compare cu Real sa nu-i mai tremure chilotii cand aude de Olanda. Nu cred ca Real ar considera o alta echipa de nebatut.

bobby  •  30 august 2006, 11:55

nnnnnnnnnnnnu cccred daaar sigur daca vom primi gol de la bulgari actiunile vor veni de pe partea partea stinga dreapta noastra. are curaj sa ma contrazica cineva ?????????????

ANTI GEAMBASUL  •  30 august 2006, 11:56

EU PROPUN UN MECI AMICAL INTRE STEAUA BUCURESTI SI ECHIPA LUI PITURCA(NATIONALA) SA VEDEM CAT DE REAL ESTE ECHIPA LUI SATAN(PITURCA)…….?????CE SPUNETI STELISTI DESPRE UN ASEMENEA MECI PE 23 AUGUST?AR FII SENZATIONAL UN DUEL CRISTOCEA-CONTRA SAU NICOLITA-RAT SAU RADOI-CODREA SAU DE LA DISTANTA CUPLU GOIAN-GHIONEA VERSUS CHIVU -TAMAS?DIN ENUMERARILE PRESUPUSELOR DUELURI,FAVORITA ESTE STEAUA…….EU ASA CRED…….MECIUL ACESTA POATE DEVENII REALITATE,VOI VRETI? PS.AM UITAT DE,DICA VERSUS D.NICULAE………

salaoache  •  30 august 2006, 11:57

imi pare rau ca trebuie sa spun acest lucru, dar nu cred ca ne vom califica la euro 2008, si va spun si de ce: pentru ca nu il consider pe victor piturca un antrenor care sa poata face echipa nationala pe care toti ne-o dorim. este subiectiv, face convocari doar din amintiri, nu ia in seama forma actuala a jucatorilor, ce sa mai spun exemple am cateva in frunte cu soava si pompiliu stoica. ati putea spune ca i-a trimis acasa pentru ca nu au fost titulari la echipele lor de club, dar numai trecerea lor pe lista largita ridica intrebari. niciodata un antrenor al nationalei nu mi-a starnit atat de multa sila ca acest piturca. ma gandesc si la faptul ca a fost antrenorul stelei si nu a reusit nimic in cativa ani. asta e. pana la un nou val de jucatori, asteptam un nou val de antrenori, pentru ca cei care se pricep la antrenorat se multumesc sa antreneze la echipe din europa. la revedere!

geambash&tolontan&buzarin  •  30 august 2006, 11:59

false dileme si perdele de fum….scrieti domnule despre modul in care se face ANTIselectia la Nationala: Rat si Contra jucatori terminati pentru marea performanta, Lobontz a II-a!!! rezerva la Fiorentina, Tamas rezerva la Celta,Petre jucator in supercampionatul …Bulgariei, etc, etc

Marius  •  30 august 2006, 12:04

Domnule Tolontan, ma bucur ca ati ales sa scrieti despre acest subiect. Declaratia de ieri a domnului Piturca mi s-a parut una din cele mai tampe afirmatii pe care le-am auzit in ultimul timp; si nu doar in lumea sportului. Si asta din cel putin doua motive.
Unu: comparatia dintre nationala si Real Madrid n-are nici urma de sistem de referinta. Steaua va juca impotriva Realului in Champions League. Steaua nu joaca impotriva nationalei decat in capul domnului Piturca. Multi dintre romani vor ca Steaua sa bata Realul. Probabil numai dl. Piturca este cel care doreste ca nationala sa invinga Steaua intr-un duel al rezultatelor; oameni normali mi se pare ca nu gandesc asa.
Doi: desi poate ii voi supara pe nationalisti, globalizarea in lumea fotbalului, cred eu, va insemna proliferarea unor competitii gen Champions League, in care jucatorii sunt alesi pe criterii de profesionalism si scaderea importantei unor competitii gen Campionatul mondial, unde jucatorii sunt alesi pe criterii nationale. Eto’o va avea slabe sanse sa ajunga cel mai bun atacant al unui turneu final al unui Campionat mondial, deoarece echipa sa nu a fost in intreaga istoria ei mai sus de sferturile de finala ale competitiei si asta cand el era doar un pustan, insa alaturi de Barcelona ar putea cuceri titlul de cel mai bun marcator al Champions League. Si exemplele pot continua. Oricum, fotbalul va urma cursul lumii in care traim, iar nu lumea va face miscare de rotatie in jurul fotbalului.
Dar astea, probabil, sunt lucruri pe care domnul Piturca nu le intelege. Dansu imi pare a fi tipul de om care se conduce dupa urmatoarea afirmatie: „Doar ceea ce fac eu conteaza, restul sunt detalii”.

AThY  •  30 august 2006, 12:04

Piturca mi se pare prea increzator. De asta mi-e frica. Nu mi se pare un antrenor bun pentru nationala. Il astept pe Oli:P Mi se pare ca Piturca vrea sa shocheze, dar mai mult prin vorbe decat prin fapte. Catalin ai mare dreptate cand spui ca afirmatia lui e incompleta. Ne-am tot concentrat pe meciurile „importante” si o luam de la Armenia. Macar de faceam ceva in alea pe care ne concentram….

Pat[RZ]  •  30 august 2006, 12:09

Nu vreau sa imi imaginez ce se intampla daca ne bate Bulgaria 🙁

Ca fapt divers… nu il agreez pe Piturca … are o atitudine foarte antipatica si nu stiu nici ce mare antrenor e ! 😀

iov  •  30 august 2006, 12:13

..omu asta e asa de sec si fara carisma(mult spus) incat cred ca daca ar vorbi pe un subiect capital tot nu ai ramane cu nimic, de unde ..probabil ca aberez…ma gandesc eu cum ii pregateste psihic pe jucatori, cum relationeaza cu ei,cum ii motiveaza?daca el mi se pare ca nu stie r sa emita o parere cu continut are o personalitate de dictator, este arogant si revansard .. in ziua de azi jucatorii au o personalitate mai complexa decat cei de pe vremea cand era el jucator..nu este un antrenor care sa stie fotbal modern de aici ma mira si declaratia cum ca nationala este Real Madrid…stupefiant gandindu ma ca am ratat atatea calificari si intr un moment de cumpana el da cu bata in balta pt stelisti cum ca aici e real madrid plus ca ceilalti coechipieri de nationala la mintea lor poate au si crezut, ca de aia sunt rezerve in afara, ei joaca la real madrid o data la 2 luni nu? ce mentalitate paguboasa..dar la mijloc e invidia lu piti ca altii i au depasit cu mult perfomantele de la Steaua….stelistii o sa demonstreze ca Real Madrid este doar in visele lui Piturca si ca el antreneaza nationala Romaniei aceasta fiind simbol si brand ce apartine romanilor si nu un test de personalitate.

Paul  •  30 august 2006, 12:19

Şi eu sper să debutăm cu dreptul şi să trecem de Bulgaria (tur şi retur) !

aXeL_20  •  30 august 2006, 12:24

Tin sa va anunt ca nu mai sunt bilete la vanzare in Constanta pentru meciul de sambata. Acum cateva minute am fost la stadion si nu mai erau bilete decat la bisnitari. Asta e organizarea…le dam la bisnitari cate 20 de bilete…tre’ sa traiasca si ei nu? HAI ROMANIA! Tolontane, esti bun! Dar de ce nu sunt comentarii la articol? ciudat..

che  •  30 august 2006, 12:31

mi-aduc aminte ca prin ’87 Mircea Lucescu declarase (se poate verifica, dar 100% nu ma insel) ca si el a contribuit la victoria Stelei in CCE.De ce?Cum? – prin neconvocarea jucatorilor la lot acestia au fost mai odihniti si s-au concentrat numai pe cupa.Rezultatul? Steaua a luat cupa, iar nationala a vizionat mondialul mexican la bulgari,rusi, pe blocuri sau pe camp.
Se stie ca singurul jucator stelist convocat regulat la acea data era Boloni si din cand in cand Iovan.
Chiar daca invingem Bulgaria, Piturca nu are nici o scuza.
Sa fie oare invidia?

ppf  •  30 august 2006, 13:04

che,jos palaria….lucescu este inventatorul reciprocitatilor si al blaturilor,cel care a inventat satelitii artificiali ai echipelor mari,cel mai mare farsor din istoria fotbalului romanesc,un frustrat si un invidios pe performantele stelei….
piti vrea sa i calce pe urma….diferenta dintre ei e ca presa il sustine mult mai tare pe lucescu pe care l considera cel mai mare antrenor desci antreneaza intr un campionat mult mai slab ca al nostru….
in afara de andrei vochin cei de la gsp alimenteaza cu venin pe cei care doresc sa scoata in evidenta numai lucrurile urate…
inca o data che…
respect for you

ppf  •  30 august 2006, 13:05

respect for you che….
lucescu e cel mai mare nenorocit din istoria fotbalului romanesc…
piti vrea sa i calce pe urme….

STEFY  •  30 august 2006, 13:23

DOMNULE TOLONTAN , MA GANDESC CA ATI CITIT ULTIMUL ARTICOL AL DOMNULUI OCTAVIAN TUDOR . CE PARERE AVETI ? E NORMAL ? CREDETI CA PASTREAZA MACAR PUTIN DIN DIPLOMATIA SI OBIECTIVISMUL CU CARE GSP NE-A OBISNUIT ? PE MINE UNUL MA DERANJEAZA . VAD CA DANSUL FOLOSESTE EXPRESII DE GENUL „Poli e un team cîrpit, de pluton” . CONSIDER CA NU E NORMAL . NICI MACAR NU STIU DIN CE POZITIE VORBESTE…”O FI REDACTOR PE-ACOLO?DESI N-AM AUZIT…” . SI AM MAI OBSERVAT UN LUCRU : „Conu’ Iancu penalu'” . ASTA-I FORMULA DE ADRESARE A DOMNULUI O.TUDOR LA ADRESA UNUI PATRON DE FOTBAL . NE E NORMAL ! PUTIN RESPECT ! GATA! M-AM SATURAT DE ASTFEL DE ARTICOLE ! MA MUT LA PROSPORT.CAND VETI INVATA SA RESPECTATI ATUNCI VETI FI „NUMBER 1”.

STEF  •  30 august 2006, 13:24

DOMNULE TOLONTAN , MA GANDESC CA ATI CITIT ULTIMUL ARTICOL AL DOMNULUI OCTAVIAN TUDOR . CE PARERE AVETI ? E NORMAL ? CREDETI CA PASTREAZA MACAR PUTIN DIN DIPLOMATIA SI OBIECTIVISMUL CU CARE GSP NE-A OBISNUIT ? PE MINE UNUL MA DERANJEAZA . VAD CA DANSUL FOLOSESTE EXPRESII DE GENUL „Poli e un team cîrpit, de pluton” . CONSIDER CA NU E NORMAL . NICI MACAR NU STIU DIN CE POZITIE VORBESTE…”O FI REDACTOR PE-ACOLO?DESI N-AM AUZIT…” . SI AM MAI OBSERVAT UN LUCRU : „Conu’ Iancu penalu'” . ASTA-I FORMULA DE ADRESARE A DOMNULUI O.TUDOR LA ADRESA UNUI PATRON DE FOTBAL . NE E NORMAL ! PUTIN RESPECT ! GATA! M-AM SATURAT DE ASTFEL DE ARTICOLE ! MA MUT LA PROSPORT.CAND VETI INVATA SA RESPECTATI ATUNCI VETI FI „NUMBER 1”.

Me Falt  •  30 august 2006, 13:34

Cred ca fotbalul lui Mircea Sandu se poate curati numai prin esecuri. Daca mai obtinem performante cu Mircea Sandu si restul trupei ne pierdem ultima farama de onoare. E greu sa fi de partea lor.

Dan  •  30 august 2006, 13:44

Eu cred daca ar juca Steaua cu echipa nationala ar fi cel putin un 2-0, 3-0 pentru Steaua. De-a lungul timpului echipa Stelei a fost mult mai puternica decat cea nationala. Daca vrea sa se califice la Euro 2008 Piturca trebuie sa fac un singur lucru: sa joace cu toti jucatorii Stelei titulari. Sunt unele rezerve ale Stelei care ar avea loc in primul 11 al nationalei. In primul 11 al nationalei si-ar mai putea face loc in afara de jucatorii Stelei doar Mutu,Chivu, Daniel Coman de la Rapid.

Dan  •  30 august 2006, 13:54

Pentru performantele actuale ale Stelei cel mai important rol l-au avut Gigi Becali si MM Stoica. Dar nu neaparat datorita investitiilor facute ci pentru ca l-au inlaturat pe Piturca de la echipa, care din 5 retururi terminate cu Steaua(2000,2001,2002,2003,2004) a reusit un singur titlu (2001) plus 2 neparticipari in cupele europene(2000 si 2002), eliminari cu Dinamo Kiev si renumita echipa elvetiana St. Gallen,aprope de o eliminare cu Neman Grodno(in 2003).
Daca vom castiga meciul cu Bulgaria singurul merit ar fi al jucatorilor. Dar daca vom pierde numai Piturca va fi vinovatul.

Andrei  •  30 august 2006, 13:56

Piturca e un antrenor modest . Argumentele mele sunt rezultatele sale pe unde a trecut

Cristi  •  30 august 2006, 14:37

Nu sunt deloc surprins de declaratiile lui piturca. Ce poate sa zica un om care in 4 ani sau cat a stat la Steaua a reusit sa ia un titlu chinuit, si a implementat un joc unde principiul era pasa inapoi…el nu va recunoaste NICIODATA ca Steaua de acum NICI NU SE COMPARA cu ce era cand se prefacea el ca o antreneaza. Intre Oli si piturca e o diferentza ca de la cer la pamant. Piturca nu baga in seama niciodata parerea altcuiva decat a lui. De multe ori, parerea lui este una proasta. Vezi neconvocarea unor jucatori ca Ogararu sau Victoras Iacob. Ogararu poate sa joace mult si bine la Ajax, cred ca poate sa se transfere chiar si la Barcelona ca tot nu il va convoca „antrenorul mileniului” piturca. Ca sa nu mai zic de Iacob, care din pacate pentru el este accidentat. Dar cu siguranta ca daca nu ar fi fost, ar fi dat goluri pe banda, cum ne’a obisnuit. Dar, ca intotdeauna, oiturca prefera altceva. Prefera jucatori ca Tamas, Contra, care NU sunt titulari la echipele lor, si totusi, uite’i in primul 11 al nationalei….sunt absolut sigur ca daca s’ar juca un meci intre Steaua si echipa nationala (fara jucatorii de la Steaua), Steaua ar castiga. Si asta nu fiindk nu ar avea valoare jucatorii de la nationala, ci pentru ca Piturca este ZERO ca antrenor, si ca om. Si in locul lui as astepta sa vad care va fi rezultatul intre Steaua si Real in grupa inainte sa vorbesc….

niculae  •  30 august 2006, 14:42

nu are rost sa ne miram ca am ratat atitea calificari la ce antrenori numeste federatia si cum. ienei la euro 2000 ? ce cauta ienei selectioner cand si tontolan stie mai mult fotbal ca el.sau iordanescu alta panarama.si acuma piti care se cearta cu toti ,un paranoic.si in plus nu stiu pe ce criterii face selectia. sistemul de joc e ok da nu stiu ca ce chestie il cheama pe petre marin si se face ca nu-l vede pe ogararu(e cel mai bun fudas drepta roman, clar peste contra). si ii tot aducea pe soava si pompilius si altii. piti du-te si joaca-te manager pe calculator si lasa pe unu care stie.

afellow  •  30 august 2006, 15:11

N-am auzit ca Real-ul sa se considere inferioara vreunui adversar asa cum se considera Piti fata de Olanda. Pacat de aceasta generatie ca are un asemenea antrenor. Piti reprezinta antrenorul roman neevoluat acela care arunca vina si responsabilitatea pe umerii jucatorilor. Nu spun ca ei nu trebuie sa se simta responsabili dar pana la urma mentalitatea unei echipe este data de antrenor.

ionut  •  30 august 2006, 15:22

ce ar fi sa lasam ”talentele ” de la nationala sa joace fotbal de calitate asa cum pretind ei si sa ne interesam mai mult de steaua ! Un lucru care ma deranjeaza ca suporter al echipei steaua este dorinta lui piturca de ai titulariza mereu pe magnificul atacant A.Mutu si celebrul fundas C.Contra dupa parerea mea 2 fosile … se pare ca Ogararu nu este indeajuns de bun pentru echipa nationala desi acesta joaca la ajax .
Numai bine !!

Dan  •  30 august 2006, 15:30

Si eu sunt un suporter al Stelei dar nu pot sa zic ca Mutu e o fosila. Totusi joaca titular in Serie A si trage si nationala dupa el. In ceea ce il priveste pe Contra este intradevar o fosila.

andalex  •  30 august 2006, 15:36

ma intreb daca va juca Nationala cu Steaua ce sanse ar avea. Nu ne vom califica cu mutu, contra, lobont, tames,cocis si chivu, niste inganfati cu bani plini de aere ca fotbal joaca din amintiri.

fallout  •  30 august 2006, 15:59

piturca a facut comparatia pentru a minimaliza succesele actuale ale stelei. nu poate accepta ca echipa pe care a condus-o cu onor spre anonimitate chiar obtine niste rezultate remarcabile.

ps dement – daca ar juca steaua cu nationala nu stiu care dintre ele ar fi realul.

zerro65  •  30 august 2006, 16:01

parerea mea sincera e ca ne vom califica la europene, nu cred ca piti mai poate rata inca o calificare, ca pana la urma nu conteaza cum joaca echipa, ce sistem sau cu cine seamna jocul ei. Conteaza sa fii in urna la extragerea grupelor si cam atat. nu cred ca nea piti isi mai poate permite ceva daca nu va obtine cele 3 puncte din meciu cu bulgarii

Peter B.  •  30 august 2006, 16:11

Sigur ca exemplul lui Piti este putin cam fortat, dar un lucru este cert, că echipa nationala este mult peste steaua. Un lucru este clar – echipa nationala este ROMANIA – nu steaua. Ca adevarat român trebuie să tin cu ROMÂNIA, dar cu steaua în nici un caz.

Peter B.  •  30 august 2006, 16:14

Chiar si fără stelisti echipa natională ar fi cu mult peste steaua.

buba  •  30 august 2006, 16:26

apropo’ de pitigoiul asta ambitios: ce tot o tine pe a lui si nu vrea sa-l cheme pe Gorge Ogararu, ca deja cade in rdicol. Auzi, cica trebuie sa confirme, ca si cum achizitionarea lui de catre aceasta mare echipa nu are fi suficienta pt Pitigoi. Eu cred ca pur si simplu nu poate inghiti palma venita prin plecarea lui Ogararu la Ajax. Practic i s-a dat cu tifla in nas si acum nu mai are ce face decat sa o tina pe a lui.
SA dea dumnezeu sa ne calificam , ca altfel numai el stie ce o sa-i auda urechile pe tema Ogararu…

guru  •  30 august 2006, 17:38

sper ca romania sa piarda cu bulgaria, oricum eu ma uit doar la meciurile stelei, cele ale nationalei ma plictisesc teribil. piti e zero ca antrenor, nu inteleg de ce il lauda presa, mai ales dupa rezultatele dezastruoase de la steaua

mad_reds_dog  •  30 august 2006, 17:46

ce mare dreptate are guru,numai ca eu sunt dinamovist,piti e de cacaooooo,aduce la nationala toti expiratii,chiar nu vede ca-i penibil?!Oare nu mai sunt alti jucatori de valoare in tara asta???Auzi Rosu…penalu ala,iar Mutu incurca tot jocu,cere toate mingile,poate o fi ceva fiu de ninja

guru  •  30 august 2006, 17:47

auzi ce-l deranjeaza pe boanchis: de ce au iesit suporterii din alte orase dupa calificarea stelei in grupele ligii. eu cred ca ori era beat ori il maninca pielea, sa vorbeasca el de alte echipe, deoarece un zero barat ca el nu are voie sa vorbeasca de steaua

mad_red_dog  •  30 august 2006, 18:00

Eu tot cu Dinamo tin,chiar daca Romania bate sau pierde,oricum ma doare-n pula de romania asta penala, viorel moldovan avea dreptate cad a spus ca avem o tara de rahat,si echipa nationala la fel!!!

mad_red_dog  •  30 august 2006, 18:04

Pt. tolontan: bai nazistule tu ce dreacu vrei,du-te naibii acasa nu mai iti pierde timpu cu prostii,nu ai ceva mai bun de facut?Apropo am si eu nevoie de o geaca cu o zvastica mare pe spate,se poate domnule Tolontan???

MihaiM  •  30 august 2006, 18:47

mai devreme scriti STEAUA REFUZATA iar acum ati aflat si voi ca Steaua l-a luat pe Cyrill Thereau.

Halal ziar

BITUCA  •  30 august 2006, 20:31

Frustrarea lui Piti nu are margini !!! faptul ca a iesit de la Steaua pe usa din dos, si ca Zenga,Protasov si Olaroiu au avut rezultate mai bune, sau cel putin un joc mai spectaculos, il face sa spumege de furie cand aude de stelisti !!! asa ca nationala nu o sa aibe o echipa competitiva cat timp o sa fie el acolo..poate steaua sa castige champions league , ca tot nu o sa joace cu goian,ghionea, ogararu etc…. apropo pitzi … l-ai uitat pe Ghioane !!! cum ai putut sa faci asta ??? jucatorul tau preferat !!!! -i-ai lasat expiratii de Rosu, Soava, Petre, etc.. fara mentor !!! rusine !!!!!

Comentează