Ghinionul şi norocul trec, valoarea rămîne

Piţurcă mulţumeşte presei române pentru felul în care a tratat semieşecul cu Bulgaria. Nu-i nevoie! Nu pe el îl vizează reacţia măsurată. Şi, pe bune, habar n-avem cît e realism şi cît autosugestie.Ne apărăm speranţa, echipa şi senzaţia că nu putem, pe toţi sfinţii!, nu putem pierde o calificare într-o grupă a morţii de somn, în care cinci echipe şchioape se luptă pentru locul secund. Cu toată risipa de sîmbătă, sîntem favoriţii acestui pluton de nevoiaşi.

luni, 4 septembrie 2006, 12:00

Piţurcă mulţumeşte presei române pentru felul în care a tratat semieşecul cu Bulgaria. Nu-i nevoie! Nu pe el îl vizează reacţia măsurată. Şi, pe bune, habar n-avem cît e realism şi cît autosugestie.Ne apărăm speranţa, echipa şi senzaţia că nu putem, pe toţi sfinţii!, nu putem pierde o calificare într-o grupă a morţii de somn, în care cinci echipe şchioape se luptă pentru locul secund. Cu toată risipa de sîmbătă, sîntem favoriţii acestui pluton de nevoiaşi.

Argumente? Piţurcă e mai antrenor decît Stoicikov, Chivu şi Mutu au o clasă pe care şi-o exprimă aproape de nivelul maxim, Slovenia e inferioară echipei rămase în vitrina coşmarurilor, iar totul se va juca pe termen lung, acolo unde ghinionul şi norocul îşi şterg graniţele, rămînînd doar valoarea echipei.

Vine Tirana. Ştacheta bulgară a fost prea înaltă pentru Piţurcă. Acum trebuie să o sară pe cea albaneză. Dacă o va face, trebuie să reuşească!, să nu aştepte prea multe aplauze. Din păcate pentru el, se găseşte într-un moment ingrat. Meciul de miercuri e dintre acelea pe care dacă le traversezi, toată lumea zice că e normal, iar dacă te împiedici, ai provocat o tragedie. Asta e. Are o meserie bine plătită.

PS: Incredibilă faza cu terenul netuns din cauza superstiţiei lui Piţurcă! După un antrenor bigot ne-am pricopsit cu un selecţioner wodoo. Ne calificăm sigur la Campionat European de Magie Neagră.


Comentarii (44)Adaugă comentariu

Dan  •  4 septembrie 2006, 12:03

Excelent !

Fan  •  4 septembrie 2006, 12:07

Piturca e un antrenor bun, iar dac n-ar simti nevoia sa-i intoarca serviciile lui Giovanni Becali ar fi un antrenor foarte bun.

Cristi  •  4 septembrie 2006, 12:08

Am incercat sa postez aseara un comentariu pe acest subiect insa nu a aparut. Cumva din superstitie nu permite primul comentariu?

Figo  •  4 septembrie 2006, 12:08

„-Jfhdjkidhnfufbfd!”
Sint un suporter frustrat! Cum naiba sa intelegi o echipa care tace 80 de minute si intr-un minut vrea sa-ti spuna tot? Si acum, dupa 2 zile, vocile stau cu miinile sub cap, la orizontala. Nu stiu, dar surprizele prea mari, chiar daca sint placute sau triste, nu te fac niciodata sa racnesti „uraaa” sau „nuuuu”. Surprizele prea mari te amutesc, asurzesc, asimileaza, aspira, lovesc. Am avut impresia ca la examenul de simbata bulgarii si-au luat cartea cu goluri si au copiat pe sub banca. Tovarasa, nu e corect!

Cătălin Tolontan  •  4 septembrie 2006, 12:11

Cristi: A fost o eroare de „hosting”. Blogurile au functionat ieri cu intermitente, iar apoi nu s-au inregistrat comentariile. Scuze!

Bogdan  •  4 septembrie 2006, 12:11

O intrebare daca Piturca ramanea la Steaua, mai ajungea aceasta echipa sa aiba aceste performante??? Piturca e mult prea orgolios si ca antrenor nu a aratat nimic. Calificarea obtinuta de el a fost cand avea la dispozitie GENERATIA DE AUR. In rest aduce eternii pitici la echipa care majoritatea sunt trecuti, Petr si Rosu au 30 ani. Oricum cel mai frumos fotbal aratat de nationala a fost pe vremea lui Boloni. Pana si Hagi zic ca e mai pregatit decat barbugiul asta. Oricum cand e vorba de nationala zic ca nu avem nevoie de antrenori cu orgoli prostesti. Oricum prefer sa vad un meci de-al CFR-ului decat al nationalei. Mare minune de luam 1 punct cu Albania.

Liru Crocodilu  •  4 septembrie 2006, 12:11

Vezi ca VOODOO se scrie cu ‘V’ nu cu ‘W’ ….. 😉
In rest, toate bune.

Cristi  •  4 septembrie 2006, 12:16

Excelenta Ideea cu Campionatul European de Magie Neagra. Am avea o echipa stralucita. La mijloc l-am pune pe Iordanescu care pupa iconitele inaintea pierderii fiecarei calificari importante, inaintas Piturca care nu-si tunde nici pleata castronel (marca inregistrata) si nici gazonul de pe teren, Mutu la centru – ca tot si-a pus stangul in dreptul. Pe Ion Marin care isi incalta invers sosetele in aparare, iar ca patron pe Gigi Becali cu firele din Barba Calugarului puse in pungulite de plastic.
Ca sa mai batem si noi pe cineva propun sa urcam in munti toti popii ( cu dosariada asta e posibil) , sa ucidem toate pisicile negre, sa ne taiem toti nasurile ca sa nu ne mai manance degeaba, sa nu mai fluieram pe gazon dupa apusul soarelui. Sau mai bine le spunem celor de la Fifa si Uefa sa NU se mai joace pe in zilele de 13 ale lunii …sau NU carecumva martea…

Dany  •  4 septembrie 2006, 12:21

Super articolul ! Felicitari si sa speram ca pana la urma ne vom CALIFICA chiar si de pe locul secunde! Pana la urma e doar un semiesec,iar faptul k au reusit sa joace fotbal 80 de minute e aproape de perfectiune….Sa speram k vor invata din acest semiesec si data viitoare vor juca pana in minutul 90+prelungiri! Ii batem in retur,important e sa nu ne impiedicam de prea multe ori!

Gabi  •  4 septembrie 2006, 12:21

Chestia cu valoarea ramane e o foarte buna observatie, insa ce ne facem cu atitudinea. Daca ceva a lipsit din jocul nationalei, acest ceva a fost atitudinea. Iar aceasta atitudine a fost cum nu se poate mai bine intarita dupa meci de pseudo-capitanul ei, Chivu. Am toata stima pentru el ca jucator, insa e foarte departe de ceea ce se cheama capitan. Un capitan se vede in momentele grele, el trebuie sa stranga echipa in jurul lui, sa-i insufle tarie; a se vedea excelenta remarca a lui Gica Popescu intr-un show televizat. Noua acest capitan ne lipseste. A se urmari modelul lui John Terry, Steven Gerrard sau Roy Keane, sau chiar a lui Radoi la Steaua. Nu stiu cine ar putea lua rolul capitanului in echipa lui Piturca, insa in nici-un caz un fotbalist blazat precum Chivu, pe care infrangerile il dezarmeaza in loc sa-l inraiasca. Aduceti-va aminte de Hagi, care dupa esecurile echipei „sarea” la gatul jurnalistilor. Ceva clocotea in el, iar acel ceva era dorinta de a-si lua revansa. Nu am vazut si sunt convins ca nu voi vedea asa ceva la Chivu. Draga Cristi, esti prea bland pentru a fi capitan.

Bogdan  •  4 septembrie 2006, 12:23

GG Gaby

Bogdan  •  4 septembrie 2006, 12:26

Inca ceva daca Piturca foloseste doar jucatori care sunt titulari? Atunci ce a cautat Tamas si Lobont in teren? Ogararu nu e bun? E un carnat acest Piturca.

Bserver  •  4 septembrie 2006, 12:28

„Silentio stampa” invers

Avem o nationala rasfatata si aroganta. Atat pe de-antregul ei cat si la nivel individual.
Aceste manifestari ar trebui „amendate” de catre publicatiile din Romania prin ingorare. Nu cred ca trebuie sa le fie acordata atentie. Simpla nepublicare si indiferenta cred ca i-ar putea motiva. Pur si simplu nu scrii nimic. Nu le acorzi atentie. Si ii bagi in seama doar pe cei care intr-adevar fac treaba.

Silviu Brucan  •  4 septembrie 2006, 12:30

Zenga, Protasov, Olaroiu, Cartu, Razvan Lucescu, Dorinel Munteanu sunt nume de antrenori care au antrenat recent sau antreneaza in acest sezon in Romania, cu rezultate (Rednic de asemenea, si chiar Andone). Incet incet echipele de club renasc. Pe termen lung s-ar putea sa fie sperante si la nivel de jucatori, si la nivel de antrenori. Intrebarea e, insa, cum o intoarcem in actuala campanie fara ca rezultatele sa aiba de suferit. E timpul sa vina Copos la federatie sa puna presiune un pic pe antrenori si jucatori (dar mai ales pe antrenor)?

luis  •  4 septembrie 2006, 12:32

Da. Ghinionul si norocul trec si valoarea ramine. Totusi, se omite ceva. Prin superstitii puerile, selectie pe criterii subiective, tactica tematoare „la mica ciupeala” si declaratii de genul „o sa avem un meci infernal cu Albania”?!??!!! se mai ciunteste ceva din valoarea unui lot.

Gabi  •  4 septembrie 2006, 12:35

Si pentru ca tot m-am referit la atitudine, am vizionat duminica meciul Anglia-Andorra. Era minutul 65, 5-0 pentru englezi, iar acestia parca „mancau” pamantul. Era ca si cum le-ar mai fi trebuit vreo 2-3 goluri pentru victorie. Aceasta inseamna atitudine, daruire pentru echipa nationala. Echipa Romaniei a jucat bine, insa nu s-a daruit. Degeaba incearca Chivu sa explice acest lucru. Ca unul care a fost pe stadion, am vazut si am simtit acest lucru, iar Chivu nu ma poate minti.
Mai nou aflu ca se da vina pe gazon. E cea mai mare prostie pe care am auzit-o: pai, pe un gazon prost preluarea lui Rosu s-ar fi dus la mama naibii, in nici-un caz n-am fi vazut gol la acea faza, iar driblingul lui Marica la golul 2 s-ar fi impotmolit pe undeva. Daca s-ar putea reprosa ceva ar fi prestatia publicului, insa aici e vina federatiei care a permis proliferarea bisnitei cu bilete, iar cand dai un milion pe un bilet de 300.000 ai deja o greata care te impiedica sa te daruiesti total meciului. (Nu a fost cazul meu, insa am vazut oameni in jurul meu care comentau acest amanunt si pe deasupra am vazut o gramada de bulgari pe la alte tribune, decat peluza ce le-a fost alocata).

moxi  •  4 septembrie 2006, 12:35

voi va dati seama ca omul asta trebuie compatimit ?!? cine stie ce superstitii obscure mai are in viata lui de zi cu zi..

Calin  •  4 septembrie 2006, 12:37

Ce s-ar fi intamplat daca se termina meciul 2-0?? Probabil ca ar fi disparut 80% din comentariile rautacioase la adresa domnului Piturca.
Intr-adevar un antrenor mare se cunoaste la pauza si la schimbari , dar sa nu uitam de alternative…care alternative. Maftei este capitan la Rapid, trebuia sa dea echilibru si siguranta. A gresit…daca era un incepator mai inchideam un ochi dar ma asteptam la mai mult de la el, fiind capitan la Rapid.
Inca mai avem de castigat experienta, si trebuie sa scapam odata de ghinionul ultimelor minute care ne tot bantuie de ceva ani buni.
Eu unul inca ii acord credit domului Piturca, insa pentru ca Romania sa se califice, trebuie sa renunte la unele fixismele sale care ne pot face sa pierdem calificarea.
Sper din tot sufletul sa nu mai fie titular Lobont. Lobont sa stins demult, deja a ajuns un scrum. Trebuie adus cineva care sa dea siguranta apararii, nu sa ne faca sa tresarim la orice centrare si corner.
O zi buna…

Bogdan  •  4 septembrie 2006, 12:43

Ce experienta mai au de castigat ca deja aceasta generatie e batrana. Toti au sau se apropie de 30 de ani. Oricum bataia de joc incepe de la tineret unde au fost numai petarde de antrenori. A fost Manea ala cred ca 3 ani o adevarata valoare. Ilie Dumitrescu si Piturca au fost aia care au mai miscat ceva. Manea ala cand era la Rapid avea infrangeri pe linie. Acum e Florin Marin o alta speranta .

radu  •  4 septembrie 2006, 12:48

un meci la nationala e greu sa usor dupa cum faci selectia. tactica pica pe locul 2. o selectionata de pitici va rezista greu la faze fixe iar daca mai avem un terchea-berchea in poarta…va fi o minune sa luam puncte cu olanda. da, ne calificam de pe 2, pentru ca restul echipelor vor gresi mai mult. imi pare rau de Chivu, care desi e un fotbalist fantastic, are ghinionul, ca si Giggs (de la Man UTD) sa foace intr-o nationala care nu se califica niciodata.

1 stelist  •  4 septembrie 2006, 12:50

Niciodata in viata nu poti merge pe ” ce s-ar fi intamplat ” pentru ca nu s-a intamplat . Oare ce s-ar fi intamplat daca Steaua s-ar fi calificat in finala UEFA ; poate ar fi auzit R. Carlos de noi . Ce s-ar fi intamplat daca arbitrii nu ne-ar fi furat in meciuri internationale de atatea ori ; poate acum nu-si mai permiteau vecinii sa ne ia peste picior . Ce s-ar fi intamplat daca …..nu e bine … ce o sa se intample daca , asa e mai bine . Ce o sa se intample daca batem la albanezi , ce o sa fie daca bulgaria mananca bataie miercuri . Acest ” ce o sa fie ” poate fi schimbat , erorile viitoare pot fi prevazute si contracarate , trecutul nu . Mai bine trecem de gropa asta mare numita Bulgaria si vorbim de ce a mai ramas.

Gabi  •  4 septembrie 2006, 12:54

Nu prea e corect sa se dea vina pe antrenor, cat timp pana la 2-0 tot antrenorul ala pusese echipa in teren. Insa Piturca are fixismele lui si va plati pentru ele, daca nu se uita putin in oglinda. Am fost si la meciul cu Macedonia anul trecut si o tribuna intreaga la huiduit pe Contra. Sambata l-au iertat si rau au facut, pentru ca Gurita nu are ce cauta la nationala. Am pierdut calificarea cu Danemarca pe partea lui, am pierdut cu Olanda tot pe partea lui, iar acum cu Bulgaria tot pe partea lui. In tot acest timp Ogararu sufera de la distanta, insa exista o explicatie: Piturca e si oltean e si berbec (semn zodiacal). Cu aceste 2 trasaturi e aproape imposibil sa judeci la rece. Iar la treaba cu portarul e alta problema: oare exista vreun portar demn de nationala? Sa-l vedem si pe Coman, poate o fi ceva de capul lui, insa e criza de portari in fotbalul nostru si asta se vede si la echipe de club unde se prefera aducerea lor din afara.

Gigel  •  4 septembrie 2006, 13:06

Piturca sa ne lase (sa-si dea demisia) daca nu batem in Albania
ne-am saturat de experimentarile acestui antrenor mofturos si mai ales morocanos.

zerro65  •  4 septembrie 2006, 13:15

dupa parerea mea gloabele astea din cmpionatul romanesc ar trebui sa joace doar la echipele lor de club ca ii vad venind pe la nationala si intr-un meci important joaca cu caca la cur, si cad jos ca maftei, sau nu mai stiu cum se da o pase de 7-8 metri ca banel si atunci mai bine sa ne lase in pace si sa stea linistiti in liga 1.L-am criticat degeaba pe rosu inainte de meci dar imi place cum a jucat si nea piti sa nu mai schimbe niste jucatori cu niste gloabe. A gresit schimbarile si asta dupa parerea mea ne-a costat victoria si bineinteles un lobont incapabil sa prinda o minge si sa dea uneori siguranta apararii de care aceasta avea uneori mare nevoie si nu in ultimul rand, poate chiar in primul, orgoluil sau prostia lui piturca de a-l tine in afara banci de rezerve pe margaritescu care era inchizator si de care piturca avea nevoie in ultimele 20 de minute.

Lucian Avramescu  •  4 septembrie 2006, 13:16

D-le Tolontan, o singura obiectie… e voodoo si nu wodoo… 🙂

Pat[RZ]  •  4 septembrie 2006, 13:17

Ne vom califica … dar cu mari emotii 🙁 Asa suntem noi … ne place sa traim la intensitate maxima 😛 Iar de Piturca pt prima data nu am ce sa ii reprosez… putea sa nu bage nici un om pe teren si sa jucam in 9 si tot nu trebuia sa pierdem 🙁
Imi pare rau de Lobont dar e depasit rau de tot de ce se intampla in careul lui … iar de Maftei nu am cuvinte…

Felicitari in special lui Chivu care a facut un meci superb !!!

sefuT  •  4 septembrie 2006, 13:22

Stau si ma intreb…de ce Contra si nu Ogararu? Aaaa da…Ogararu nu e titular la Ajax. Bun, atunci de ce Lobont si nu Dani Coman?…aceeasi judecata? In niciun caz. Revenim la intrebare cautand un alt motiv. De ce Contra si nu Ogararu? Aaaa da….pentru ca face pereche buna pe dreapta cu Florentin Petre. Da de ce Petre si nu Nicolita? Nicolita demonstreaza o forma mai buna decat Petre si ar forma pe dreapte o aripa mai puternica, au experienta impreuna, de semifinalisti UEFA. Da, Petre e tare dar nu la acest nivel. Chiar Cornel Dinu spunea despre el ca este un jucator bun dar nu a ajuns niciodata sa fie peste adversarul direct intr-un meci de clasa. Asadar, de ce Constra si nu Ogararu…?
Sa recunoastem ca jocul cu Rosu si Marica a fost unul inspirat, dar schimbarile au fost mana pierduta.
Iese Dica, intra Cocis…un jucator de travaliu fara foarte multa experienta. Dica tinea fundasii bulgari in corzi, ii tragea dupa el pe unde se ducea. Cocis ajuta defensiva si fundasii bulgari urcau. Poate mai bine era cu un vulpoi in fata. Poate Ganea.
Iese Rosu, intra Maftei. Ce cauta un fundas pe postul unui inchizator? Da, stim ce cauta….Piturca a prevazut ca Tames va fi eliminat si asa va acoperi cu Maftei locul liber. CLAR !!! (Sa nu uitam alunecarea lui Maftrei de la gol).
Obsesiv imi revine intrebarea: De ce Contra si nu Ogararu? Cred ca e momentul ca Piturca sa dea un raspuns sincer la aceasta intrebare…Anumiti jucatori ii deranjeaza orgoliul….vreau sa vad cum recunoaste.
Sa ne aducem aminte cazul Radoi. Pleaca de la nationala accidentat. Piturca l-a suspendat pentru ca nu era accidentat. Radoi se opereaza si sta pe tusa mai multe luni. Iupiii, acum chiar nu il mai critica nimeni ca nu il cheama la nationala pe Radoi (doar e accidentat)….Inca de atunci era, nea Piti! Doar ca ai inceput sa faci jocurile celui mai scarbos personaj din fotbalul romanesc. Stim oare la cine ma refer?

stelian-cristian moise  •  4 septembrie 2006, 13:37

nu stiu de unde pana unde am ajuns sa-l punem la zid pe piturca ! boala veche asta la romani! n-am vazut un articol care sa-l laude sau macar sa aminteasca de flerul lui in ceea ce-l priveste pe marica sau rosu(la inceputul meciului ,sincer , nu credeam ca ei 2 vor face ceva!!!!!!). bine inteles ca voi v-ati luat de maftei , cocis …..nou intratii, de iarba, de soare(luna), dar raspundeti la o intrebare. tot piti e de vina ca s-a impiedecat maftei ca un prescolar din cauza gazonului , nu? gazon care nu a fost tuns din ordinele cui? ale lui piti , deci el e de vina……sa mai lasam atacurile si sa nu ne pierdem ratiunea! hai Romania

iulian  •  4 septembrie 2006, 13:40

domnu’ care-i semnat cu silviu brucan, te rog pe tine si pe voi ceilalti de pe blog nici in gluma sa nu ziceti ca ceva din ce face george copos e pozitiv. tin cu rapid si va spun ca multi suporteri ai rapidului au inima indoita din cauza lui copos.
sa vrei sa intri in liga ca sa ia copos banii sa-i bage in firmele lui?
referitor la nationala sunt de acord cu ideea ca piti a gafat cand l-a introdus pe maftei mijlocas, a semanat cu introducerea lui baciu la midlesbrough. piturca nu face bine ca nu le da credit dinamovistilor. daca intra margaritescu in locul lui rosu poate era alta situatia. de asemenea nico sau ganea trebuiau bagati in teren, dar asta e el face echipa.
oricum poate ca la salarul pe care-l are ar trebui sa renunte la rautatile astea. totusi ganea e un jucator de referinta, a inscris ultimul gol la euro si oricum ar fi nici un jucator nu trebuie sa fie batjocorit ca doar n-a fumat in cantonament, n-a intarziat la lot samd.
poate intr-o zi o sa avem un antrenor care sa fie corect in relatia cu jucatorii indiferent cum ii cheama cine le e impresar samd.
sunt cam visator stiu:p

Andrei  •  4 septembrie 2006, 14:00

Drumul e lung, dar daca pornesti cu stangul o sa suferi mereu de complexul consecintelor unui posibil esec. Partida cu Albania trebuie tratata cu totul altfel, nu trebuie sa ne consideram invingatori dinainte, in ciuda clasei si a motivatiei noastre superioare, albanezii dovedindu-se mereu niste luptatori, indiferent de performanta sau moment.

adriano_marius  •  4 septembrie 2006, 14:03

Admin: Mesajul nu avea legatura cu topicul !

bogdan craiu  •  4 septembrie 2006, 14:15

Nu inteleg de ce sunteti atit de indulgenti (presa).
O echipa ce se crede indreptatita la calificare nu are voie sa piarda puncte acasa.
Raspunsurile de dupa esecuri de genul, „au oprit motoarele prea devreme” , „s-au crezut invingatori”, etc, nu sunt decit vorbe goale care ascund adevarul: nu exista caracter si profesionalism in fotbalul romanesc. Citeva exceptii nu aduc primavara. Pina cind aceste doua conditii obligatorii nu vor deveni normalitate inlocuind exceptia, nu ne facem bine.
In cupele europene, sezonul 91-92, Fc Bacau nimereste sa joace cu Werder Bremen. Cei din urma, dupa ce cistigasera acasa cu 5-0, reusesc un 6-0 la Bacau si prin minutul 89 alergau de rupeau pamintul, poate mai reuseau un gol. Aceasta atitudine fata de joc se numeste profesionalism, sa nu mai vorbim de caracter.
In campionatul trecut Sportul Studentesc reuseste in final sa cistige meciul cu Dinamo incercind sa joace fotbal pina la final fara sa se lamenteze din pricina presiunii adversarului, a soarelui in ochi sau ce altceva mai vreti. Asta se numeste caracter si profesionalism.
Am dat cele doua exemple tocmai pentru a sublinia ca cele doua virtuti, cu siguranta le au altii dar ca nu lipsesc nici de pe la noi. Sunt mai rare, deci, cei ce le au trebuie cautati mai mult. Oare, Dorinel da degeaba amenzi (modice) jucatorilor cind cistiga in deplasare dar primesc gol pe final de meci? Eu nu cred ca degeaba, cred ca atunci cind un caracter puternic pune mina pe friiele unui sistem poate modifica sistemul. Cu certitudine nu asta se intimpla la nationala si nici in fotbalul romanesc in general.
VA rog, stimati gazetari, sa nu mai fiti indulgenti, sa aratati tot timpul ce nu merge, sa cereti tot timpul mai mult, numai asa progresam.

Cu stima,

Un sportaholic

Robey  •  4 septembrie 2006, 14:20

Cum nene? Pe Steaua ai crucificat-o dupa episodul Boro desi per total 3 sferturi din tur-retur au apartinut Stelei dupa care a urmat o cadere asemanatoare.

Sa fii sanatos.

Cristi Enache  •  4 septembrie 2006, 14:20

Pacat ca jucatorii si-au batut joc de fotbalul destul de bun zic eu, in cele 80 min. Finalul a scos in evidenta ca cei din liga interna sunt niste figuranti (Maftei, bine ca nu si-a rupt nasul), Cocis vine dintr-un campionat unde valorile …….. lasa de dorit. Tind sa cred ca promovarea lui Ogararu de catre Piturca are ceva in substrat si depinde de alte interese, acesta este prea ferm in blocarea jucatorului de a juca la nationala. NESANSA aiurea am pierdut pe mana noastra bulgarii au fost nuli la capitolul fotbal si noi nu am fost in stare sa le dam de la 3 goluri in sus deci inca se vede ca nu avem acea mentalitate de INVINGATORI. Neavand aceasta calitate nu vom accede niciodata inapoi la masa celor mai mari echipe din lume. Consider ca de vina de acest esec este INSASI SISTEMUL CARE NU PRODUCE DECAT ANTRENORI DE NIVEL MEDIU care nu sunt in stare sa gaseasca cele mai bune solutii , care se bazeaza numai pe orgolii personale si uita ca ei REPREZINTA O TARA SI SUNT PLATITI SA DUCA TOT MAI SUS NUMELE ROMANIEI.Acum ne cramponam pentru meciul cu Albania, oare reprezinta ceva in fotbal?, considera ca nu si sper sa nu cumva sa avem parte de un nou esec. Esec in fata unei echipe mici dar culmea FOARTE MOTIVATA cu jucatori care nu spun nimic dar care nu au aere de mari jucatori ce poseda masini supersofisticate, castiguri de milioane de euro si ce ne arata ca nu sunt in stare de NIMIC.Piturca mai trebuie sa trieze din cei care joaca prin Europa pentruca sunt sigur caLobont, Contra, Petre nu ar mai fii decat rezerve de luz acestia ar trebuii sa spuna adio echipei nationale si sai lase pe copii din urma sa-si faca treaba . Oricum eu il demiteam pe Piturca la nationala consider ca nu exista compromis. NU TREBUIE DECAT SA EXISTE DECAT DICTONUL „SA FIM CEI MAI BUNI”! daca nu atunci sa vina altul capabil.

dragomir dan  •  4 septembrie 2006, 14:45

Treaba sta in felul urmator, dupa parerea mea: Piturca nu este un antrenor rau dar nu-si poate depasi conditia. Asta e tot ce poate in acest moment si e prea putin. E un tip instinctual, se bazeaza pe flerul sau de „jucator” si e tributar unor incapatinari demne de cauze mai bune. Nu discut chestia cu superstitiile, in fotbal sint la mare moda, aici si aiurea. Grecii au tras lozul cistigator cu un german, poate incercam si noi pe viitor, pentru ca noua ne trebuie o echipa solida, de viitor, n-am facut nimic daca ne calificam si pe urma ne facem de ris. Si inca ceva, n-avem un portar de talie, atit Lobont cit si Coman ar mai avea nevoie de ceva centimetri in plus. Dolha ce-o mai face?

ionn  •  4 septembrie 2006, 14:47

bun marica si rosu au jucat bine ….dar am facut egal..maftei contra(a nu stiu cata oara)cocis LOBONT au fost total depasiti de situatie pai daca cu niste amarati de bulgari avem emotii pai cand om juca la amsterdam ce facem? Deja santem obisnuiti

ionut  •  4 septembrie 2006, 14:50

CARE VALOARE DOMNULE TOLONTAN CARE VALOARE … impresiile jucatorilor din repriza a2a vi s-au parut demne de laudat pasele la misto si convingerea ca au meciul in mana ?? asta inseamna valoare ?? eu sincer m-am saturat de aceasta nationala plina de vedete precum A.Mutu un atacant care confunda rolul sau cu cel de fundas prin nenumarate faulturi in atac .. mi se pare de-a dreptul penal sa incercati sa calmati spiritele din moment ce echipa nu este in stare sa joace 90 +2,3 minute cursiv ..dar asta este sa VORBIM DESPRE VALOARE .
Numai bine

Pacificatorul vs. Satana  •  4 septembrie 2006, 15:04

Piturca e intotdeauna in conflict cu cate cineva…nu exista moment la nationala in care cineva sa nu fie marginalizat de Piturca! cu atat mai grav e ca de fiecare data sunt marginalizati jucatori valorosi…
Este de datoria unui antrenor sa mentina o atmosfera buna in cadrul echipei, nu discordie si sa cheme la lot cei mai in forma jucatori! Din aceste motive e un slab pedagog si un slab selectioner! Nu ma pronunt ca antrenor…dar selectia o face pe criterii numai de el stiute!
Lobont si Contra au fost (si poate ca mai sunt) jucatori de valoare…trec insa de o vreme prin momente mai nefaste in cariera. Nationala nu de putine ori a ajutat cu succes jucatori aflati in astfel de situatii si sunt de acord cu astfel de demersuri! Nu sunt de acord sa intoarcem spatele unor jucatori de certa valoare si cu experienta competitionala! Marea problema e ca Piturca nu stie sa monteze astfel de jucatori, nu reuseste sa ii faca sa inteleaga care e statutul lor de moment si ca sunt datori sa moara pe teren atat pentru echipa cat si pentru bunul mers al carierei lor! TREBUIE sa ii faca sa inteleaga ca NU SUNT BATUTI IN CUIE IN PRIMUL 11, sa ii faca sa simta in cefa rasuflarea celor tineri! Titularizari fortate la astfel de jucatori iesiti din forma si nemontati nu vor avea decat efecte de bumerang! Oricat de orgolios si valoros ai fi…o tusa facuta la timpul ei te aduce cu picioarele pe pamant!
Atat timp cat Ogararu nu e chemat nu ai cum sa ii creezi lui Contra senzatia ca isi poate pierde locul in echipa? In loc sa il ajuti … ii creezi o senzatie de suficienta, el joaca cum s-a vazut si mai rau ii dai in cap!
Piturca un taciturn in relatia cu presa…ok nu-i mare problema…problema mare e ca se pare ca vorbeste foarte putin si cu jucatorii! Mai ales cu cei pe care ii lasa pe banca trebuie vorbit mult! Chiar si cu cei neselectionati si aflati in vederile lui…Piturca este insa un tacut scortos si se pare ca nimic nu il poate schimba!
Cred ca aceste trasaturi de caracter ale sale sunt in momentul asta cele mai mari lipsuri ale nationalei!

Bigdan  •  4 septembrie 2006, 15:23

Cred ca nationala va reusi o calificare destul de chinuita. Nu atat din prisma jocului bun, ca au existat momente, cel putin in prima repriza cand au dominat bulgarii – destul de haotic, ci datorita faptului ca nu exista echipa in grupe care ar putea emite pretentii. Bulgaria e varza, si noroc nu vor avea meci de meci … Se incurca singuri. Ideal ar fi sa nu ne mai incurcam si noi, singuri de altfel.

tepes  •  4 septembrie 2006, 15:30

Agresit ca la bagat pe Lobont care nu joaca la echipa ,si a gresit cind la bagat pe Maftei inchizator ,mai stim noi unu care facea experimente la nationala de parca nu ar fi avut jucatori pt. toate posturile .Majoritatea dintre noi ni l-am dorit pe el la nationala stiindu-l din cealalta calificare cind a fost bun si l-am regretat ,dar se pare ca Piturca a devenit un FRUSTAT o TATA care are superstiti care nu baga jucatori pt. ca nu ii plac lui nu ca nu ar fi in forma (probabil ca ii simte mai inteligenti decit el )nu l-ar mai fi bagat el nici pe MUTU dar ii era frica de reactiile presei si ale suporterilor ___si pina la urma ce mare fotbalist a fost Piturca ___dar nu asta e problema pina la urma ca sa vazut fotbalisti mediocri ccei mai buniare au ajuns mari antrenori ,dar nu mai fi domnule incapatinat si joaca cu

Pacificatorul vs. Satana  •  4 septembrie 2006, 15:58

Tepes, nu a gresit neaparat ca i-a bagat pe Lobont si Contra la meciul asta…greseste in general ca ii tine in brate si nu le mai arata din cand in cand cureaua(adica banca)! Sunt oameni si oameni…uni nu reusesc sa se motiveze singuri!

Hai Romania!  •  4 septembrie 2006, 16:22

Inca nu a trecut gustul amar… Si nici o eventuala victorie in Albania nu poate sa ma faca sa-l uit. Sper sa ma aleg cu unul dulce si placut, de tiramisu, la sfarsitul calificarilor, cand o sa fim bucurosi ca ne-am calificat…

Pat[RZ]  •  5 septembrie 2006, 12:44

@sefuT … „Doar ca ai inceput sa faci jocurile celui mai scarbos personaj din fotbalul romanesc. Stim oare la cine ma refer?”

!!! Mare adevar !!! Deja parca uitasem cine si ce face nea Piti 🙁

gigi  •  6 septembrie 2006, 16:22

tolontane, lasa-ne frate ca n-ai nici o treaba cu jurnalistica. Aberatii dintrastea lacrimogene poa sa scrie oricine…apuca-te de altceva.

Comentează