Sîntem neputincioşi, nu proşti!

Sperăm că nu v-aţi plictisit. Uite, subiecte serioase! Şefii arbitrilor scot din burtă un clasament al ligii secunde. Ierarhia autentică este ignorată. Gazeta publică, faţă în faţă, cele două clasamente. Începe scandalul.

marți, 19 septembrie 2006, 7:10

Sperăm că nu v-aţi plictisit. Uite, subiecte serioase! Şefii arbitrilor scot din burtă un clasament al ligii secunde. Ierarhia autentică este ignorată. Gazeta publică, faţă în faţă, cele două clasamente. Începe scandalul.

Iniţial, Costică „Vîlcea” afirmă că nu s-au luat în calcul decît anumite note din raport. Apoi se contrazice: „anumite note plus un concurs”. În fine, exasperat şi avînd totuşi sentimentul ridicolului, el admite cu o jumătate de gură că unii colegi ai săi au alcătuit întîi ordinea şi abia apoi s-au apucat să inventeze criteriile!

Acesta e adevărul. Aritmetica arbitrajului românesc se face pe pile, pe interese şi pe bani mulţi. Uluit de tupeul lui Vasile Avram, un tip care şi în ceasul al doisprezecelea îi dă înainte cu obrăznicia, colegul meu Dan Udrea a întrebat în conferinţa de presă: „Dar nu vi se pare straniu că trei dintre cei care staţi în prezidiu aveţi cinci fii pe aceste liste?”.

La care a urmat o explicaţie despre calităţile genetic dobîndite ale copiilor de arbitri, despre pasiunea pe care o pun în pregătire şi despre dramele prin care trec pînă îşi probează independenţa faţă de gloria trecută a părinţilor. Stop joc! Sîntem neputincioşi, dar nu proşti! Cu o conducere federală încremenită în compromisuri, nimic nu se schimbă. Dar nu ne puteţi cere să vă credem! Asta ar fi prea mult.


Comentarii (84)Adaugă comentariu

Bonaparte  •  20 septembrie 2006, 11:04

Cataline:
1. Pestele de la cap se-mpute, pina nu cade NASU, o sa mai aveti de tras…si de scris
2.”Valcea” asta ce cauta in fruntea arbitrajului romanesc, nu vezi Cataline ca de ani de zile nu iesim afara la vreun CE s-au CM cu arbitrii? e jale mare, in sfarsit v-ati dat seama ca si in arbitraj se practica PILELE.Dar i-a puneti de un sondaj pe net s-au in Gazeta si intrebati arbitrii din Ligile inferioare ce parere au? cum se ajunge pe Scara Ierarhica in Arbitaj.
3.Au unii domne un TUPEU Fantastic si nu se mai satura de ciloan!!! vezi astia cu fii lor in arbitraj, Domne ne scuipa in fata cu acest tupeu fantastic al lor de a avea copii in arbitraj si noi stam ca prostii si ii credem.
4.Uita-te la Porumboiu baiat destept a si spus intr-o eminsiune” am facut eu destul arbitraj si pentru fiu-meu, lasa sa faca filme si sa fie bun in meseria lui” …nu sa intre pe pile rusinos si sa iasa cu coada-ntre picioare!!!

…asa-s oltenii astia, vor numai ei la conducere, uite la Craciunescu, Valcea, etc

Hai salutare si noroc bun!!

un arbitru  •  20 septembrie 2006, 11:07

un arbitru Says:

September 19th, 2006 at 1:20 pm
Haideti sa va mai dau amanunte referitoare la examenele pentru divizia c si b:
1. La examenul pentru divizia c, un arbitru din CS a abandonat dupa 2 ture la proba de rezistenta, iar cand mai era o tura a reintrat si a terminat proba, fiind notat ca pentru 3200 metri (baremul maxim). adica nota 10.
2. La examenul pentru divizia b, nu s-au comunicat concurentilor timpii obtinuti la probele de sprinturi (50 si 200 metri), iar notarea timpilor era facuta de dl. grigorescu dupa un “control” vizual al arbitrilor.
3. La proba scrisa, unii arbitrii au copiat nefiind “prinsi” de supraveghetori. Dar cel mai important lucru e ca nici pana azi concurentii nu au aflat grila de corectare. Notele celor respinsi au fost afisate de abia duminica, imediat dupa scandalul cu Luca. Si aici vine partea cea mai interesanta, multi dintre concurenti nu-si recunosc notele.
Mai vreti amanunte? la aceste examene “curate

Asta am scris ieri.
Azi mai vin cu doua amanunte:
1. Anul acesta s-au modificat conditiile pentru acceptarea candidatilor la examenele de promovare: se cereau 20 meciuri la arbitri si 30 de meciuri la asistenti; pana anul asta au fost 30 cu 40 de meciuri. “Intamplator” unii au facut exact 20 sau 30 de meciuri, unii chiar dupa termenul de depunere al dosarelor, cand au avut 2-3 meciuri consecutive, in timp ce alti arbitri somau.
2. Al doilea amanunt…s-au acceptat la concurs arbitri si arbitri asistenti care anul trecut au fost suspendati sau retinuti de la delegari.

Si in incheiere…se pregateste un nou val de promovari la exceptional….ATENTIE COPII DE ARBITRI!!!….invatati legile si regulamentele, ca oricum le pricepeti mai bine decat ceilalti…
Iar restul lumii…sa fiti atenti la urmatoarele promovari.

fost fluieras  •  20 septembrie 2006, 11:33

tot arbitrajul romanesc e compus din mai multe filiere

am fost si eu arbitru, am fost in „sistem” si stiu ce zic

in multe alte domenii nu poti sa faci o afirmatie generalizata in ceea ce priveste coruptia, in arbitraj insa e un sistem, totul se bazeaza pe interese … toti trebuie sa faca parte dintr-o filiera sau stau deoparte

promovarile se fac astfel pe o anumita increngatura:
se dau bani, sunt fii de arbitrii,observatori, rude,pile….

dupa ce ajungi sa promovezi, arbitrezi dupa cum cere interesul celor care te-au promovat, la momentul asta nu exista nici macar un arbitru de liga 1 care sa nu fie obligat sa reprezinte interesele uneia sau altuia din aceste filiere

din punctul meu de vedere este cel mai corupt domeniu din Romania

sa nu credeti ca zic astea ca nu as fi promovat sau din diverse alte motive, medical nu as fi avut nici o sansa asa ca m-am lasat destul de devreme de aceasta activitate stiind ca nu o sa am nici o sansa din cauza problemelor medicale pe care le am

am fost insa destul de aproape de multi din jurul acestui domeniu si va spun….. sunt multi care nici nu banuiesc cat de departe e coruptia din acest domeniu

imi vine in minte un coleg …. care spre surprinderea mea nu a vrut sa promoveze pe una din aceste filiere, a ramas tot acolo, div c, iar altul…. la momentul respectiv era proaspat div c acum il vad binemerci arbitrand liga 1 …. diferenta de valoare era evidenta intre cei doi, in favoarea celui care din pacate a ramas… si probabil va mai ramane mult timp tot acolo div c…. daca nu se va lasa si el de aceasta murdarie

repet nu stiu cati pot sa isi imagineze doar, murdaria acestui domeniu….

Racul  •  20 septembrie 2006, 11:36

Ce-ar trebui sa faca grupurile de suporteri ar fi sa interzica accesul la stadioane pe timp nelimitat, pana la demisia Nasului. In loc sa se bata intre ei azi, suporterii Stelei si ai lui Dinamo ar trebui sa interzica IMPREUNA accesul la stadion.

Si la fel in toata tara, etapa dupa etapa dupa etapa.

adi  •  20 septembrie 2006, 11:39

Hey, ce face Lupescu acuma? Ca a promis marea cu sarea. Niste mafioti si el si Prunea. Cand au vazut ca sunt incompetenti ca antrenori au cautat un loc caldut la federatie. Pacat ca nu a iesit Gica Popescu. Lupescu e doar un Mircea sandu mai mic. Dar acum are tot ce-i trebuie ca sa creasca si sa-si egaleze „maiestrul”.

fost fluieras  •  20 septembrie 2006, 11:45

sa explic putin ce se intampla acum cu graba asta de a promova diversi fii rude pile de pe anumite filiere ajungand sa faca pe fata aceste magarii:

la momentul la care a preluat craciunescu conducerea cca a inceput sa bareze o mare parte a concurentilor…. sa nu aveti impresia cumva ca a vrut sa faca ordine…. nu dar a data cat a putut in adversari pentru a-si intari pozitia

acum e un moment f prielnic, e o harababura completa la cca si toti simtind momentul fac orice…. efectiv orice sa-i promoveze pe cei trasi pe linie moarta la un moment dat de craciunescu

zicea cineva mai sus… sa vedeti listele cu cei promovati la exceptional…

sincer incercand sa vad o solutie de iesire din impas…. nu prea imi „vine”

toti… dar absolut toti promoveaza pentru a reprezenta interesele cuiva in momentul in care se vor afla pe teren

viktor  •  20 septembrie 2006, 12:09

Nu stiu cit de neputinciosi sunteti (parca erati a 4-a putere in stat, nu?) dar da-mi voie sa iti contrazic a doua parte din titlu.
Asa cum ii scriam si lui Alin Buzarin, combateti intr-o directie complet gresita.
Nu filiatia e problema ci fraudele comise de diverse „comitzii si comitete”. Ca arbitrul X are 2 fii arbitri, ca acest Valcea este seful fiului sau sunt cel mult probleme de etica. Dar daca arbitrul Z a facut praf meciurie A, B si C, are a 40-a medie din lot si totusi e cocotat in virful ierarhiei si promovat in esalonul superior, atunci avem conditiile savarsirii unei fraude. Si chiar ca nu conteaza daca Z este fiu de arbitru sau pur si simplu unu care stie cand si pe cine sa manjeasca cu bani.
Mie de exemplu mi se pare straniu ca se poate face o lista de promovari fara niste criterii stabilite in prealabil (adica inainte de inceperea competitiei!), mi se pare straniu ca nu am aflat din articol cine sunt acei despre care „Valcea” spune ca „unii colegi ai săi au alcătuit întîi ordinea şi abia apoi s-au apucat să inventeze criteriile”.
In schimb pe Dan Udrea il doare sa intrebe despre copiii celor din prezidiu. Care e relevanta acelei intrebari si ce se astepta sa afle? Daca eventual vreunul din copiii in cauza era pe lista masluita atunci da, putea intreba cu referire directa la acel caz, dar asa?

Gazeta Sporturilor are foarte multe poze si foarte putin text. Motivul e evident, nu ca „asa cere piata” cum incercati uneori sa sugerati, ci ca pur si simplu atat puteti.

VALI  •  20 septembrie 2006, 12:24

dragomir dan Says:

September 19th, 2006 at 7:53 pm
Bine, daca ar fi doar astia care ne iau de prosti, inca ar fi bine. De guvernanti ce sa mai zicem? Tupeul e ridicat la rang de virtute.

Dane, la asa guvernanti…. toate „comitetele si comitiile” imprumuta stilul!
problema e a opiniei publice! Vulgul nu va putea in veci sa sanctioneze aceste aspecte!
Lapusneanu stie de ce!;)

un arbitru  •  20 septembrie 2006, 12:29

alt motiv, vorba lui viktor….si parerea multor arbitri: la noi promovarile se fac pe niste criterii. Buuuun! Dar criteriile nu sunt stiute de marea majoritate a arbitrilor decat cu 1-2 luni inainte, cand e prea tarziu ca sa incepi sa te pregatesti sau sa inveti. „Minoritatea” stie de aceste criterii sau criteriile sunt facute tocmai pentru ei….si atunci asa ajung unii sa promoveze rapid sau „bine pregatiti”.
Anul trecut la o consfatuire am fost intrebati daca avem ceva comentarii in legatura cu restructurarea loturilor….si majoritatea dintre noi am raspuns ca vrem sa aflam criteriile macar de inceperea campionatului.
Anul acesta retrogradarile or sa se faca pe baza clasamentelor notelor de la observare….ma astept la mari surprize, gen persoane incomode, sau fara pile, etc…

balmosh  •  20 septembrie 2006, 12:53

@ din partea fanilor STELISTI
MM, sunt de acord ca a fost un limbaj infect si ai fost atacat dur.
E absolut decent si modul in care ai reactionat la otv.
Dar sa ceri un banner pe stadion…pai,stii cit de antipatic le esti suporterilor Stelei? De la faza in care l-ai lovit pe tipul ala,suporterii stelisti nu te-au iertat si nu te-au uitat. Lucrurile astea cer timp. Mult timp si comportament adecvat. Alfel, Forza Steaua, oriunde ai fi!

fost fluieras  •  20 septembrie 2006, 13:16

apropo de intrebarea : este Corpodean omul de casa a lui Dinamo?

va confirm eu… am fost in casa lui inainte sa devina arbitru de divizia a

avea o camera toata tapetata cu postere, fulare,…. tricouri toate a lui Dinamo….

asa ca nu va mai chinuiti sa descoperiti

… poate se scoate acum ca erau pt fiul sau…. insa fiul sa nu avea pe acea vreme varsta sa fie fan al uneia sau alteia din echipe….

ovidiu p.  •  20 septembrie 2006, 13:38

si ce daca cca este o casta a dinastiilor? dupa glorioasele succese europene, ne-am inbatat cu totii ca acum suntem mai curati! nimic mai fals! daca s-a facut ceva in aceasta mocirla, s-a facut nu de dragul moralitatii, aiurea! ci pentru a putea avea acces la cascavalul occidental. mizeria a ramas la fel, numai ca acum este altfel aranjata.
p.s. in principiu, ar trebui o lustratie in fotbal pentru a distruge sistemul. care sistem? cel pe care se bazeaza fostele, actualele si viitoarele prime doua echipe ale romaniei: steaua si dinamo. practic, oamenii au ramas aceeasi.

Zoro  •  20 septembrie 2006, 13:45

Solutia intr-o societate civilizata ar fi sa elimini sistemic orice posibilitate de influenta, ceea ce se traduce prin:
1. Aduci o echipa de management straina ca sa gestioneze 100% sistemul de promovare/selectii/retrogradari. Personalitati cu reputatie la Uefa/Fifa, gen Sandor Puhl, Markus Merk chiar si Urs Meier (dincolo de episodul Danemarca, mi se pare un arbitru excelent) ar coordona acest proces in mod transparent, si ar raporta imediat (inclusiv catre Uefa) tentativele cu iz „folcloristic”.

2. Faci un parteneriat cu tari din regiune (Cehia, Austria, Bulgaria, Serbia etc), si toti arbitrii tai de top de fapt vor arbitra acolo, urmand ca toate meciurile importante din Romania sa fie arbitrate aleator de brigazi din afara. Tragerea la sorti aleatoare va fi facuta de o companie independenta, care nu are legatura cu Romania sau alte tari implicate in sistem (un fel de Microsoft/Oracle etc angajate prin licitatie publica sa faca asta.

Practic, eforturile financiare ar fi minime in raport cu ce se intampla acum (probabil ar creste costurile cu 1500/2000 euro pe meci), dar presedintii de club, liga, federatie nu ar avea sanse sa acceseze un arbitru (pentru ca ar trebui sa mituiasca cam 100 de brigazi din 4-5 tari, ca nu se stie care pica sa ne arbitreze 🙂 . Si ce ar mai conta atunci cu cine tine Corpodean, daca el ar arbitra doar Rapid Viena cu Sturm Graz?

Un prieten de-al meu zicea ca o revolutie de genul asta ar strica atat de mult apele coruptiei din fotbalul european, incat s-ar impotrivi chiar si Uefa. Eu pariam doar ca nici cei mai aprigi sustinatori ai arbitrilor straini de la noi (Dinu Gh, Brocica, MM included, desi eu sunt stelist) nu stiu daca ar avea curaj sa sustina asa ceva, pierzand complet controlul lumii „vechi”, asa cum si-au creat-o ei in 15 ani de democratie 🙂

1 stelist  •  20 septembrie 2006, 14:00

oamenii ca astia io nu pot sa suport si . Oameni ca astia strica totul in tara asta . Nu inteleg de ce sa vrei sa ajungi acolo sus altfel decat prin fortele tale proprii ( excluzand pilele ) , unde sigur nu o sa faci fata . Cum sa ajungi sa furi ca un sarac ( saracu macar are un pretext ca fura , nu ii acuz in nici un fel ) , cand ai deja firme , cand tactu e nustiu ce mare marioneta p-acolo pe la liga si da si el cu subsemnatu ( de obicei X ) .
pana acum 2 ani Romania mi se parea o tara frumoasa , dar sincer in ultimul timp io nu-i mai suport pe jegosii astia care fura fara sa-i intereseze ca se uita o tara intreaga , si oricum sunt autoritatile atat de nepasatoare si uneori ( de cele mai multe ori ) partase la fapte ca ajung sa te ameninte pe tine ca de ce te bagi .

yooo  •  20 septembrie 2006, 14:12

m-am saturat sa vorbesc civilizat de ei ptr seful arbitrilor coruptu ala o sa ii dedic melodia celor de la Parazitii `Da-te-n gatu` matii` sa o asculti cu placere si ptr ceilalti Sandu si toti care sunt acolo daca nu scapam cu binele de voi poate muriti odata nesimtitilor corupti ce sunteti nu va mai ajunge golanilor sa va innecati odata cu mancarea pe care o cumparati pe bani murdari huuooo

ABC  •  20 septembrie 2006, 14:23

Daca tot se vorbeste de ce se intampla in divziile inferioare cu arbitrii am si eu o poveste: un amic care a fost arbitru mi-a povestit cum a fost „incurajat” sa traga pentru o echipa. Inainte de meci a fost invitat de niste bronzati burtosi si le admire colectia de sabii ninja din portbagajul Mertzanului. Sunt sigur ca cei care arbitreaza brin diviziile C, D, onoare etc. au avut si ei „incurajari” de acest gen.

woaw_beleaua  •  20 septembrie 2006, 14:34

u tanarul din Spania am fost pe Mestalla si am ragusit incurajand Steaua si asta nu pt ca nu sunt stelist ci pt ca sunt ROMAN , asa cum alti mii de romani au facut-o, fiind stelisti sau nu.

Voi merge pe Bernabeu si probabil voi ragusi iar incurajand Steaua si asta nu pt ca nu sunt stelist ci pt ca sunt ROMAN, asa cum o vor face altii mii de romani , stelisti sau nu, atati cat vor putea intra

Noi cei de afara , cei care culegem capsuni, rosii , banane , portocale sau masline, cei care sacul de ciment le sare in spate doar daca apesi pe vreun buton , avem parte de un fotbal mult mai curat…….da , e adevarat si afara exista coruptie sau se intampla nereguli..insa afara exista justitie care pedepseste, afara exista moralitate care duce la demisii, afara exista corectitudine si se respecta regulile , ceea ce duce la schimbarea lucrurilor si a celor ce conduc atunci cand incepe sa devieze caruta.

Cand am plecat la conducerea fotbalului romanesc era o gasca de smecheri cocotati repede acolo dandu-si seama ca e mult de supt….priviti acum cat au supt…si ce madri si falnici au ajuns…..si TOT EI CONDUC……au fraiele rahatului in mana si incearca sa-l cosmetizeze…dar treaba TOT IMPUTITA ESTE.

Presa a creat acesti monstri….presa sa ii distruga…..dar asa ceva nu se va intampla niciodata in ROMANIA noastra draga…pt ca astfel veti ramane fara painea cea de toate zilele ….

Noi cei de afara, continuam sa culegem capsuni….insa prefer sa vad intr-o seara de duminica , dupa un meci al Barçei, rezumatele celorlalte partide din Primera …..mai fain , decat un MM Stoica aratandu-i unuia gras ca ar trebui sa tina “ciocul mic atunci cand vorbesti cu mine BA !!!…”….

—–CU RESPECT WOAW_BELEAUA Madrid Spania

martin_dinca  •  20 septembrie 2006, 14:58

Tolontan,

Mi-as dori sa scriu ca tine.
Gandim aproape la fel.Probabil nu numai noi 2 gandim asa.Inseamna ca esti de-al nostru,al cititorilor.
E bine ca ai simtit unde trebuie sa ataci.
E cazul sa facem CHIAR drama nationala ,din retragerea acelui arbitru la pauza! Acum ori niciodata!
Bafta!!!

Cătălin Tolontan  •  20 septembrie 2006, 15:30

martin_dinca: multumesc
fost fluieras: asa e, listele celor promovati la exceptional sint un alt topic interesant
dan – Timisoara: nu ne oprim, numai ca nu e suficienta presa, ar trebui o reactie oficiala. din pacate avem o societate mai degraba pasiva. uitati-va ce se intimpla in ungaria pentru un citat al premierului. si n-a fost o declaratie oficiala!

va multumesc tuturor pentru mesaje!

1 stelist  •  20 septembrie 2006, 15:38

pentru Tolontan :
Pei hai sa punem de un mars ceva , daca de asta ar fi nevoie . Cu siguranta o sa se stranga ceva lume . daca totul a ajunsa sa se faca cu forta, sa facem si noi ceva .

1 stelist  •  20 septembrie 2006, 15:39

Sincer, vorbesc serios . Sa facem un mars de protest .

costiko  •  20 septembrie 2006, 15:59

Daca nimei nu face nimic sa indrepte lucrurile inseamna ca SUNTEM PROSTI NU NEPUTINCIOSI…. Scuze…

alexi mihai  •  20 septembrie 2006, 16:47

ai dreptate costiko!!!!!

NO NAME  •  20 septembrie 2006, 17:19

NU INTZELEG DE CE VA AGITATZI ATAT CU ACESTE CLASAMENTE?!!!!!!!!
CE MERGE BINE IN TARA ASTA?….UNDE NU SE FAC MINARII? ..LUATZI ORICE RAMURA IN PARTE SI O SA VEDETZI CA PESTE TOT E LA FEL SAU CHIAR MAI RAU………SI CINE E DE VINA?! PAI…………NOI TOTZI CA ACCEPTAM ASTA .DAR SI DACA NE OPUNEM NU REZOLVAM NIMC PTR. CA ASTA E O BOALA CRONICA IN ROMANIA SI NU AVEM MEDICAMENTE ETC ETC ETC ETC ETC …………

sava  •  20 septembrie 2006, 18:31

Pentru infectul de meme :
„esti multumit, maimutoiule, cu arbitrajul lui tudor (sa dea Domnu sa moara!!) impotriva lui POLI????” Si altadata sa te speli pe gura aia jegoasa inainte sa vorbesti de Timisoara. Mizerabilule!!! A urlat un comunist de la CCA si imediat s-a sesizat un arbitru de rahat. RUSINE liga lui Mitica!!! Sa dea domnu sa nu ajunga Steaua niciodata in toata istoria mai departe de ce a facut anul asta!!

ArmYn  •  20 septembrie 2006, 19:46

Si eu care doream sa ma las de fotbal la 25 de ani si sa ma apuc de arbitraj, incercand sa cred ca daca pana la 25 de ani nu am ajuns fotbalist, poate o sa am talentul si sansa sa devin un bun arbitru…Dar acum? Acum citindu-l pe Tolontan? Acum cand tati e instalator si nu Costica Valcea? Acum ce fac? Merg maine la antrenament? Sau incep sa invatz legile jocului si sa merg la testari? Cu mine cum ramane? Ca „Mutu” nu mai pot deveni! Dar oare sunt sigur ca vreau „Balaj”? Poate va fi noaptea un sfetnic bun! Urmeaza Dinamo – Steaua!

Red  •  20 septembrie 2006, 21:33

Domnule Catalin,
Daca tot ati deschis cutia Pandorei in arbitrajul romanaesc, MERGETI PANA LA CAPAT !
Ati dat publicitatii la un moment dat o lista cu nepotismele din arbitraj. Daca doriti, va pun la dispozitie o lista mai larga, si, ca sa stati linistit, ADEVARATA ! (v-o spune un arbitru din liga I).
Asadar:

LIGA I

Constantin Augustus si Constantin Marian Florin – fii lui Costica Valcea
Alexandru Deaconu – finul lui Mircea Sandu si fiul magazionerului FRF
Marian Salomir – fiul lui Mircea Salomir, fost component al CCA si observator liga I
Tudor Alexandru – nepotul secretarului CCA si observator liga I – Constantin Stefan
Marius Bocaneala – ruda cu Marius Stan, presedintele Otelului
Marius Martis – finul lui Nicu Gheara
Ionita Andrei – fiul secretarului lui Adalbert Kassai, Alex. Ionita, observator liga II
Victor Stanisteanu – fiul doctorului Stanisteanu de la FC Vaslui, „omul lui Porumboiu”
Mugurel Draganescu – fiul unui om de afaceri din Breaza care este bun prieten cu Porumboiu (vedeti ca din cele 4 meciuri la liga I din cariera lui Mugurel, 3 au fost la meciurile Vasluiului)
Teodor Craciunescu – fiul lui Ion
Victor Berbecaru – fiul antrenorului secund al Oltchimului (handbal), director la Oltchim, partener de afaceri cu Porumboiu (vedeti meciurile arbitrate de el la Vaslui)
Adrian Comanescu – director DTS Valcea, sef ierarhic al AJF Valcea, unde presedinte a fost Costica VAlcea pana anul trecut
Horia Abrudan – fratele lui Patritiu, vicepresedinte FRF si observator liga I
Avram Marius – fiul lui Vasile Avram, membru marcant al CCA, pres. AMF Bucuresti
Dumitru Bargaoanu – angajat al FRF, sectorul mass-media
Florin Buzarnescu – nepotul lui Mitica Dragomir
Eduard Crangasu – fiul presedintelui AJF Prahova – observator liga II
Sebastian Gheorghe – fiul lui Costica „Suceava”, senator PC si vicepresedinte CCA
Nicolae Meghesan – nepotul lui Ad. Kassai
Dorin Mudura – nepotul lui Alexandru Boc
Claudiu Tripa – nepotul lui N. Grigorescu
Aurel si Costin Florescu – nepotii gemeni ai lui Valeriu Ionita, observator liga I
Florin Damaschin – baiatul unui bun prieten al lui Nicolae Grigorescu

LIGA II

Eduard C-tinescu – fiul observatorului de liga I Ion C-tinescu
Val. Igna – fiul membrului CCA Ioan Igna
Mihai Felix – fiul doctorului de la Otelul Galati
Daniel Demetrescu – nepotul lui Costica Valcea

FUTSAL

Al. Bajan – arbitru FIFA – finul lui Dan Petrescu, fost pres. Comisia de Futsal, fost pres. CCA
Bogdan Sorescu – arbitru FIFA – fiul lui Cornel Sorescu, observator Liga I si observator futsal
Constantin Gherman – ruda cu Dan Petrescu
Al. Voinea – fiul angajatului FRF
Florin Chivulete – fiul lui Chivulete „4 fete”, observator futsal

fara sa mai vorbim de noii promovati……
CUM POT SA MAI PROMOVEZE SI ALTII…MAI EXISTA LOCURI LIBERE ????

bau  •  21 septembrie 2006, 18:49

A simtit si steaua aseara cum e fii furat de arbitri! M-as bucura (pentru ca pe noi pe rapidisti, ne-a furat Salomir) daca situatia nu ar fi atat de tragica pentru fotbalul romanesc! Ce se intampla in turul acestui campionat, si sunt sigura ca va continua situatia si in retur, reflecta in final, goana dupa bani din societatea romaneasca si mai ales faptul ca in Romania ce-i care castiga bani multi sunt cei care FURA ori cei care dau TUNURI. Dupa „marele si adevartul derby” de aseara, atat vreau sa mai zic, ca SUNT FOARTE MANDRA DE ECHIPA MEA DE SUFLET- RAPID! RAPID a facut SPECTACOL in meciul cu steaua, incomparatia cu VARZA de „derby”. FORZA RAPID!

ULTRAS  •  21 septembrie 2006, 23:27

❗ ❗ ❗

Thereau a dat cu cotul

Imaginile oferite joi seara de TVR (preluate de la France 2),
dintr-un alt unghi, arata ca Cyril Thereau l-a lovit cu cotul pe Moti
iar eliminarea sa se impunea .

http://www.youtube.com/watch?v=Jd3FnUzUQzI

❗ ❗ ❗

Armata Ultra  •  22 septembrie 2006, 15:06

Stiti care e diferenta dintre clubul catzeilor si securitate?
niciuna 🙂

adrian  •  22 septembrie 2006, 15:51

sunt un fost angajat al s.c. arges general construct s.a. pitesti, firma fostului ministru al sporturilor Georgiu Gingaras. vreau sa subliniez ca ministrul mi-a recunoscut in fata ca partida ceahlaul-dinamo a fost blat, avand ordine de la ad.nastase sa ascunda adevarul. asa ca iata ca dinamo nu este nici pe departe o usa de biserica !!!

Andrei Gavrila  •  23 septembrie 2006, 1:02

Esti PENIBILIL!!!!!
Cand Salomir a furat rapidul (si-mi permit sa spun ca a fost furt pe fata) nu s-a facut atata scandal cat se face acum cu meciul Dinamo – steaua. Ceea ce nici voi nu mai mentionati este faptul ca Gigel Coman l-a lovit cu cotul in gat pe Ze Kalanga. Pt. voi suna mai bine daca Dinamo a fost avantajata de arbitri. mm stoica spunea ca nu a mai vazut un asenenea furt de o gramada de ani. el nu s-a uitat la meciul steaua – rapid? Vad ca ati facut o caricatura cu asistentul de la meciul Dinamo – steaua, de ce nu ati facut nici o caricatura cu salomir? Si pe voi de ce va deranjeaza ca asistentul a vazut lovitura, ca a fost lovitura si nu imbranceala. Cataline de cate ori ai fost imbrancit asa? Dar revin si spun:esti un PENIBIL.
Salutari

jiji  •  23 septembrie 2006, 22:59

penalty:
vreau comentarii
vreau comentarii
vreau comentarii: v-a furat sau
unde e diavolu?
in stefan cel mare ?
sa te vad
esti ziarist mare sau un lache oarecare

popescu bogdan  •  24 septembrie 2006, 17:02

As vrea si eu sa le fac o adunare conducatorilor stelei si anume suma punctelor castigate de steaua cu ajutorul arbitrilor in ultimele 4 etape:
3 p cu f.c arges+
1 p cu rapid +
3 p cu gloria =
7 p in 4 etape.
Ce s-a intamplat in meciul cu dinamo a fost hotie, a fost spaga.
Cand arbitrii ii ajuta pe cei de la steaua, e arbitraj corect.
Steaua mai spune ca i se fura campionatul.
Incredibil ce tupeu au stelistii. Ei fura pe toata lumea, cu arbitrii, cu bani la jucatori, cum pot mai bine si tot nu mai sunt in stare sa castige.
Trebuie sa fie foarte frustant.

Comentează