Despre Lazăr

Costin Lazăr a fost adus în Giuleşti în umbra transferului lui Mazilu, iar acum joacă în umbra absenţei lui Mazilu. Puţină lume spune „Uite, Lazăr e pe teren”. Mulţi dintre noi ne gîndim: „Lipseşte Mazilu!”.
 

joi, 5 octombrie 2006, 3:07

Costin Lazăr a fost adus în Giuleşti în umbra transferului lui Mazilu, iar acum joacă în umbra absenţei lui Mazilu. Puţină lume spune „Uite, Lazăr e pe teren”. Mulţi dintre noi ne gîndim: „Lipseşte Mazilu!”.
 

Şi totuşi, Lazăr e mai mult decît un jucător la pachet. O ofertă specială: minute plus telefon. Lazăr e chiar reţeaua. Aleargă, e mereu calm, iese din situaţiile de criză, conduce mingea cu capul sus şi te domină prin capacitatea de efort. Adversarii din zona lui sînt atacaţi permanent, ca de un ţînţar ubicuu, gata să învie după ce ai avut senzaţia că l-ai doborît pe covor.
 

Plus că mai e ceva. La 25 de ani, Lazăr era şeful în vestiarul Sportului. Nu Mazilu. Ci Lazăr. Serios, neînduplecat, gata să-i certe pe tineri că nu sînt serioşi, întrebaţi-l pe Varga dacă-l doare fundul!, ţinta glumelor în privinţa felului în care-şi economiseşte banii la sînge, dar mereu dispus la efort şi la fotbal de calitate.
 

Acesta-i Lazăr, probabil cel mai bun transfer silenţios al fotbalului nostru din ultimul an.


Comentarii (96)Adaugă comentariu

arthur  •  5 octombrie 2006, 20:29

probabil va Lazar va fi rezerva.ei si? e titular la Rapid si asta e cel mai important
oricum selectiile lui pifurca sunt cel putin „ciudate” (vezi cazul Cocis)
cand vom avea parte si noi de un SELECTIONER ONEST SI VALOROS???

asterix  •  5 octombrie 2006, 20:38

Fara tragere la sorti poti castiga tricoul echipei favorite: http://www.playandwin.ro/?ref=40437
Eu am castigat.

costelk  •  5 octombrie 2006, 20:41

iar despre Lazar:

„vina” sa, ca si a lui Ogararu, este ca e UN OM SERIOS, cum nu este antrenorul-barbut, si un fotbalist serios! Iar lui piTurca nu-i plac astfel de oameni ci cei ca el; are in lot, totusi, si citiva dintre acestia deoarece TREBUIE sa si munceasca cineva!
Sper ca va veni UN ALT OM SERIOS si pe postul de antrenor al Nationalei si ca, atunci, si Lazar si ceilalti ca el vor avea sansa pe care o merita.

costelk  •  5 octombrie 2006, 20:50

si o mentiune:
nu pot fi acuzat de subiectivism deoarece sunt dinamovist convins si sustin un rapidist si un fost stelist; in plus, nu inteleg de ce Contra e tinut in lot (acum e suspendat…)!

Gullit  •  5 octombrie 2006, 20:52

+++dar de ce ia durat atit pe nea piturca sa i se deschida ochii ….?!?

+++pt. ca nu are valoare de antrenor mai ales la talia NATIONALEI!

PEACE !!!

HAI RAPIDULETUU !!!!

crystianho_11  •  5 octombrie 2006, 21:00

bravo

cata21  •  5 octombrie 2006, 21:00

cum sa nu fie mai tare ca mirel?sa fim seriosi.mirel este un jucator terminat.si pare mult mai bun cand Lazar poarta tricoul alb-visiniu

cris`xx  •  5 octombrie 2006, 21:41

Dupa ce in mod sistematic gsp.-ul se ia de Rapid (fie ca are sau nu dreptate),de data aceasta Catalin Tolontan a gasit prilejul de a face referiri pozitive la adresa clubului din Grant.Talentat,dar pervers ,smecher si insinuant,slugarnic si cu tenta de independent Tolontan a prins un moment de „semicriza” in Giulesti si o face pe lingatorul de rani.Si-a dat seama ca Lazar este jucatorul momentului la Rapid si mizand pe acest fapt face ca tastaturile rapidistilor sa se imbujoreze de emotie si fericire ca ar fi si ei ,chipurile, bagati in seama si laudati.
Nu mai elogiati fratilor aceasta jigodie din presa, scriitor la comanda pe bani multi .Azi se da pe langa tine , te linge pe maini ,iar maine te inteapa cu un „transfer facut degeaba „(Griff).Sau poate va persifla „oboseala ” lui Vama si nu va ezita sa ne faca praf cu orice prilej , real sau inventat .
Tolo , daca nu ai mai scrie despre Rapid ai face multi cititori rapidisti fericiti !
Gazeta Spurqilor, cu si fara Lazar, ramane aceeasi otrava de presa sportiva .

Edy  •  5 octombrie 2006, 21:41

Eu sunt stelist … dar spun k Lazar e cem mai bun mijlocas la inkidere din Romania, dupa Radoi! Ei ar trebui sa formeze cuplul de mijlocasi centrali la nationala!

marius  •  5 octombrie 2006, 21:53

bun mesajul lui TEOFIL GRADINARU. bun de totttttttttt! dar oare chivu si ceilalti vor itelege ceva? e greu ,tare greu !cand chivu cade din picioare de vreo 2 ori in meciul cu valencia nu cred ca mai potispune ca presa din italia te critica CONSTRUCTIV. e pura neputinta nene, asta e.si trebuie sa recunoastem caci, ca natie de barbati romani nu am excelat la sporturi decat prin putina maiestrie(vezi HAGI, HANDBALUL masculinde acum ceva ani) si inconstanta. mi-as dori sa ma insel dar cred ca asta e purul adevar. altfel hai romania!

Mario  •  5 octombrie 2006, 22:11

Domnul redactor sef,

de doua zile imi este interzis accesul pe http://www.blogsport

Pt ce fel de libertate a exprimarii luptati, daca taiati dreptul la exprimare a cititorilor de o maniera asa despotica. Macar sa-mi fi scris de ce ati hotarat aceasta masura!

Tyler Durden  •  5 octombrie 2006, 22:25

LAZAR>rADOI

Sebi  •  5 octombrie 2006, 22:38

Cel mai bun cuplu de mijlocasi centrali romani este Radoi, Lazar.

Geo  •  5 octombrie 2006, 22:40

Costin Lazar are un mare viitor! Si nu sunt de acord k e in umbra lui Mazilu…e o impresie personala domnule Tolontan. Lazar a jucat toate meciurile de cand a venit si a facut-o neasteptat de bine. Nu plangem chiar asa dupa Mazilu, ci doar ne dorim sa isi revina cat mai repede dupa accidentare. Dramatizezi lucrurile inutil!!! Wake up!

rsliviu  •  5 octombrie 2006, 22:41

super articolul ca intotdeauna.. nu am inteles faza cu durerea de fund :))) e popo si nu pricepem noi? :))))

Geo  •  5 octombrie 2006, 22:42

comparatiile intre Radoi si Lazar nu isi au rostul…eu vreau ca in urmatorii 3-4 ani sa insemne Lazar ptr Rapid, ce inseamna Radoi pentru Steaua si sa fie la nationala amandoi!

sorin  •  5 octombrie 2006, 22:44

catalin ai citit ce scrie -ziua de cluj-despre dorinel munteanu?
ce parere ai
zvonuri ca este falit sunt de mult

Danutz  •  5 octombrie 2006, 23:06

si ce daca a declarat Lazar ca e mai bun decat Radoi ?! tot vad ca va atacati…. fiecare are dreptul la propria opinie….si in plus e o mare diferenta de caracater intre Lazar si Radoi….. Radoi e un parvenit

Bogdan  •  5 octombrie 2006, 23:10

deci? concluzie? speram ca nu o sa ramana doar la stadiul de transfer? ii prevezi o ascensiune rapida? e mai bun decat transferul lui mazilu? tace si face? care e faza?… bravo lui si sa speram ca va ajunge departe.

ples raul iaon  •  5 octombrie 2006, 23:42

bun ,dar nu de nationala

broasca  •  5 octombrie 2006, 23:48

COSTIN LAZAR este un foarte bun fotbalist…a fost la loturile nationale de juniori..la sportul studentesc era cel mai bun…este un jucator exceptinal….cand era mic dormea cu mingea in pat iar piata o facea jongland mingea…rapidul este o echipa la care merita sa joace…..la bloc i se spunea”HAGI”…poate ca inseamna ceava…il salut pe bunul meu prieten hagi

mihai  •  6 octombrie 2006, 0:23

Buna seara domul Tolontan. Nu stiu daca l-ati vazut pe Lazar pana acum cand a ajuns la Rapid, dar acest jucator este de 4 ani lider pe postul de inchizator in Romania. Cam tarziu remarca dumneavoastra, insa e bine ca totusi un ziarist a reusit sa scrie acest articol. Nu sunt rapidist, si nici nu il cunosc personal pe Lazar. Stiti ce are fostul student in plus fata de grosul fotbalistilor din tara? Simplu. Pe langa cele mentionate de dumneavoastra, are eleganta, stil si intelege fotbalul ca pe o profesie. Calitati europene ce lipsesc in multe cazuri. Chiar si daca vorbim de Radoi, pe care nu l-am vazut si nu il vad un mare fotbalist european. Felicitari ca l-ati remarcat. Erati singurul de la care ma asteptam sa observe aceste calitati la Lazar. De 3 ani ma intrebam cand se va scrie acest articol. Felicitari

Darian  •  6 octombrie 2006, 0:30

am publicat un blog despre transferurile si jocul rapidului dupa meciul din stefan cel mare. nu vreau sa ma repet dar pentru cei care nu l-au citit o sa reiau cateva pasaje:
„in giulesti e atmosfera din groapa de anul trecut. vedem meciuri tip K1 (Copos vs Vama, Copos vs Lucescu, Copos vs Valvis). ce s-a schimbat la noi in vacanta asta? va spun eu: am pierdut un jucator care facea cat juma’ din echipa (Niculae), am mai pierdut unul care murea pe teren (Ilyes) si in schimb s-au cheltuit 5.2 mil de euro (OARE???) pentru 4 nume. aaa si era sa uit! am mai adus si un mingicar „caine pana la moarte” pana acum cateva luni…. prin urmare din 5 valori eu vad ca unul singur joaca: Lazar! adica ala mai ieftin. nu era mai bine ca in locul epavei fotbalistice care este Griffits si a epavei medicale care se dovedeste a fi Mazilu sa il fi luat pe Ganea GRATIS? nu era mai bine sa fi tras cu dintii de Niculae? Nu va obositi sa raspundeti! sunt intrebari retorice… cum ii putem arata lui Razvan ca nu are echipa care sa poata sa tina de un amarat de 1-0! ca degeaba joci bine 60 de minute si in restul de 30 te faci de ras! S-a vazut cu Steaua, cu Dinamo, cu Madeira unde numai norocul (si Coman) a facut ca la pauza sa fie numai 1-0 pt portughezi?”

david  •  6 octombrie 2006, 0:31

te rog concediaz`o pe maria andries.Ceea ce a facut ea azi reprezinta cea mai mare jignire adusa lui Catalin Haldan, clubului Dinamo si familiei lui Catalin Haldan, din cate au exista in presa scrisa.

david  •  6 octombrie 2006, 0:32

https://david0ff.wordpress.com/

parerea mea despre maria andries

Stefanoaie Cosmin  •  6 octombrie 2006, 1:58

Nu stiu cat de important sau de interesant este ceea ce scriu acum, dar pur si simplu tastez ceea ce gandesc..ceea ce simt….Incep prin a spune ca sunt un fanatic suporter stelist, in varsta de 24 ani,suporter care nu a ratat un meci al Stelei din anul 1997.
Ieri, 5.10.2006 a fost o zi oarecare, nu si pt suporterii marei noastre rivale, dinamo, si, nu numai pt suporterii acestei echipe, ci pt intreaga suflare dinamovista: s-au implinit 6 ani de la decesul Unicului lor Capitan…CATALIN HILDAN! Nu stiu cati suporteri stelisti sunt de acord cu ceea ce spun, dar niciodata nu am cantat acel cantec trivial la adresa lui Catalin si nici nu o voi face. Din contra, o sa vars o lacrima pt un OM, o fiinta care a crezut in ceva, a respectat si a trait in spiritul dinamovist, asa cum facem noi…adevaratii suporteri stelisti(traim pt STEAUA) si, pt acesti oameni….trebuie sa avem TOT RESPECTUL! Trebuie sa invatam…….ca, chiar daca aceste culori ale cluburilor noastre ne despart……DUREREA SI SUFERINTA TREBUIE SA NE UNEASCA!!!

Trup si suflet pt culori…FORZA STEAUA!!!

P.S. D-le Tolontan, sunt un fan al dumneavoastra, dar, sincer, in loc sa vorbiti despre Lazar…..puteati sa vb despre Catalin Hildan(cateva cuvinte)…..ar fi contat enorm…mai ales pt familia lui! Pacat de Maria Andries….:(

Gabriel R  •  6 octombrie 2006, 2:51

Nu sunt suporter rapidist,dar trebuie să recunosc că prin aducerea lui Costin Lazăr,conducerea clubului giuleştean a reuşit un transfer de nota 10.C.Lazăr este un jucător lucid,talentat,valoros şi foarte disciplinat tactic.Valoarea sa,chiar face notă discordantă cu cea unora dintre componenţii lotului alb-vişiniu. Acest jucător va face carieră intternaţională,la ora actuală părând a fi unul dintre cei mai buni” închizători” din campionat. Mă bucur pentru el că a fost selecţionat în lotul naţional. O merită, luând în considerare calităţile sale deosebite.Îndrăznesc să afirm că jucătorul rapidist nu va rămâne mult timp în Giuleşti,având în vedere politica managerială a lui G.Copos,care nu a avut niciodată răbdarea necesară să clădească o echipă de valoare cât şi graba mereu nejustificată a acestuia să-şi amortizeze investiţiile. Demisia preşedintelui rapidist Gh.Dinu ,care era un factor de echilibru ,îi va permite lui G.Copos să facă o politică managerială doar în folosul propriului buzunar,lăsând echipa pe planul secund,astfel cum a mai făcut de multe ori,ceeace va determina şi adâncirea prăpastiei,deja existente, între el şi R.Lucescu.Astfel, C.Lazăr va fi încă unul dintre jucătorii,care vor servi prea puţin fotbalul intern,care are nevoie de o permanentă creştere valorică.Din păcate singurul duşman al echipei giuleştene a fost şi va rămâne însuşi patronul şi finanţatorul echipei.
P.S.Îmi pare deosebit de rău că unor „copii vitregi ai limbii române şi ai gramaticii acesteia” le-a fost,cum era şi de aşteptat,greu să discearnă mesajul Mariei Andrieş din articolul despre Hâldan.Ziarista nu a jignit pe nimeni,nici clubul dinamovist,nici pe fanii acestuia.Aceasta a arătat că moartea fostului căpitan dinamovist,jertfa sa pe altarul „zeului fotbal” pare zadarnică ,având în vedere agresivitatea nejustiificată a unor suporteri.Hâldan,cred eu- şi probabil crede şi autoarea articolului- ar fi vrut să existe civilitate pe teren şi în afara lui să aibe pentru cine să joace,să fie aplaudat pentru realizările sale. Cel care a fost căpitanul lui Dinamo a fost întotdeuna fair-play şi nu a dorit niciodată să iasă în evidenţă decât prin contribuţia sa pe teren.El ar fi vrut să fie egal cu toţi atât în momentele de bucurie cât şi în cele tristeţe.Cam acesta este mesajul şi nu îmi dau seama cu ce jigneşte acesta,chiar şi pe nişte mici”insecte”,care nici ele nu ştiu de ce „mişună” şi produc harababură pe acest blog.Cel mai trist este pentru unele persoane să aibă nevoie de traducere ,chiar în limba maternă.
Cu deosebit respect pentru adevăraţii suporteri ai oricărei echipe.
Gabriel R.

Cătălin Tolontan  •  6 octombrie 2006, 5:23

mihai: multumesc pentru aprecieri, totusi mai multi jurnalisti inaintea mea l-au remarcat pe Lazar: va dau doar doua exemple Ion Cupen si Cristian Geambasu, care au scris recent despre Lazar.

Xulescu  •  6 octombrie 2006, 5:50

In sfarsit Cataline ti-ai revenit si-ai scris un articol pozitiv, dar poate n-ar strica sa spui shi tu cateva cuvinte dupa blog-ul de ieri cu cearta Olaroiu-Piturca, cand ai fost criticat cam in 90 % din post-uri pt aparitia articolului

Xulescu  •  6 octombrie 2006, 5:57

Gabriel R, Maria Andries a gresit grav, pt ca articolul era adresat exact acelor suporteri care au balacarit-o pe blog, nu mie sau tie sau altora care se duc pe stadion sa vada meciul nu jandarmul shi galeria adversa. Deci articolul a fost inutil pt ca nu si-a atins tinta.

Xulescu  •  6 octombrie 2006, 6:06

Plus ca stilul in care a facut-o mi se pare deplasat in ziua in care se comemora moartea lui Haldan.

Andrei  •  6 octombrie 2006, 7:56

Bun Lazar, foarte bun. E inchizatorul de care orice echipa are nevoie. Are un joc constant bun fara de care echipa rapid ar suferi la mijlocul terenului. nu are rost sa-l comparam cu mazilu, diferenta e prea mare in favoarea lui Lazar. O sa vedeti ca Mazilu e un atacant cum mai sunt altii 20 in tara.

kiki  •  6 octombrie 2006, 8:24

Super jucatori!

Si Lazar si Mazilu. O sa vedeti ca si Mazilu o sa-si faca treaba la fel de bine!
Lazar a jucat bine, dar nu cred ca trebuie sa tragem linie si sa dam in Mazilu inainte sa-l vedem la treaba!

FORZA SPORTUL STUDENTESC!!!

DanBenq  •  6 octombrie 2006, 9:01

Desi sunt dinamovist, dupa meciurile jucate de Lazar la Rapid ma gandeam ca va fi inlocuitorul lui Dorinel la nationala. Si daca va juca lafel de bine in continuare va deveni titularul postului de inchizator la nationala, asta daca nu apar alte interese ascunse. E intradevar cel mai bun transfer facut de Rapid!

DantheMan  •  6 octombrie 2006, 10:10

Despre Lazar un singur lucru ar fi de spus, in limbajul tribunei rapidiste:
– ce scula de jucator ne-am tras!
Si nu cred deloc ca exagereaza cand spune ca e mai bun decat Radoi, desi comparatia intre cei doi nu-si are rostul. Radoi este sufletul Stelei, un aparator luptator pana la epuizare in teren si un lider in vestiar. Lazar, un fin tehnician cu un dribling care mangaie ochiul fanilor in cel mai pur spirit rapidist – asa cum o faceu pe vremuri legendele Grantului. Doar ca, deocamdata, mai are pana sa devina creierul unei echipe care are atata nevoie de un coordonator.
Hai Rapid!

JUNKER  •  6 octombrie 2006, 10:14

NU JUCATI LA EUROGOL!!!

Am ajuns acasa de la servici si am accesat site-ul Gazetei…astia chiar ne iau de prosti de-adevaratelea…explica corectitudinea jocului,ca nu au prevazut o astfel de situatie,ca in cei peste 20 de ani de cand faimoasa companie Pegasus,care se ocupa cu astfel de jocuri,nu a prevazut lucrul acesta…interesant punct de vedere…in final spun ei ca vor lua masuri ca numerele sa nu mai poata fi aflate decat din ziarul Gazeta…as vrea s-o vad si pe aceasta…cam ce masuri vor lua ei asa de felul lor…apoi,n-am inteles prea bine de ce anume initiativa concurentei de a publica numerele ce urmau sa apara in Gazeta cu cateva zile inainte este catalogata ca fiind infantila…ideea e ca,sa luam un exemplu ipotetic,dintr-o 100 000 exemplare ale Gazetei,ce ies pe piata intr-o zi,taloanele ce vin din Anglia,vin 99 900 intr-un pachet care sunt toate necastigatoare si un alt pachet de 100 de taloane care sunt facute separat,fiind castigatoare…asadar,ziarul Gazeta are posibilitatea sa directioneze castigul…aici e ceva in neregula…sa nu mai zic de faptul ca in ziar au spus doar despre 7 taloane castigatoare,cate unul in Tarnaveni(Mures) de 300 euro,Giurgiu,de 500 euro,,Navodari si Ieselnita(Mehedinti),de cate 3000 de euro,Tulcea,de 300 euro,Timisoara,de 100 euro si iar Timisoara,de 300 euro…acum aflam ca au fost 32 de taloane castigatoare…de ce nu s-au publicat celelalte 25 de taloane,trecand strict la matematica,insumand valoarea celor 7 castiguri publicate ajungem la 7500 euro…din explicatia de pe site-ul ziarului mai aflam ca astazi au mai fost revendicate premii in valoare de 3300 euro,nota bene,din Bucuresti,chiar,existand nelamuriri ce trebuiau indepartate,bineinteles,nelamuriri cu privire la faptul,greu de explicat,cum de toti castigatorii de pana acum erau din provincie,mai mult de jumatate din exemplarele Gazetei,vanzandu-se in Bucuresti:))…aflam ca valoarea premiilor deja revendicate pana acum,asta tot din explicatia oferita pe site-ul Gazetei ar fi de 18 300,ori eu am o problema cu matematica ori nu-mi dau seama ca 3300 plus 7500 fac 18 300…de ce nu s-au publicat in ziar castigurile ce rezulta din diferenta?Afirmatia facuta pe site-ul Gazetei,conform careia corectitudinea jocului e deasupra oricaror banuieli,ar trebui luata ca fiind o axioma?Atunci de ce s-a lovit de o situatie unica,nemaintalnita in vasta experienta de peste 20 de ani pe care o are renumita firma Pegasus?Si asta,tocmai in Romania,tara tuturor posibilitatilor?In sfarsit,nu si in cele din urma,insa,nu exista garantia ca toate exemplarele scoase pe piata intr-o zi se vor vinde…asta ce inseamna…chiar nu ghiciti…la sfarsitul celor 6 saptamani de aplicare a jocului,suma castigurilor revendicate si pe cale de consecinta chiar si acordate,s-ar putea sa nu coincida cu cea anuntata ca fiind valoarea totala a premiilor,adica de 90 000 euro…poate ea fi mai mare cumva?Oare este posibil asa ceva?O asemenea minune?Bineinteles ca nu,ea poate fi doar mai mica…castiguri nerevendicate,dom’le,taloanele castigatoare,parte din ele nu au fost achizitionate in faimoasele zile de vineri si luni cand au fost puse in vanzare odata cu ziarul…:))…nu-i asa ca viata-i frumoasa si merita traita din plin,fiecare clipa?:))…asa ziceam si eu…Cam multe semne de intrebare…cam multe suspiciuni…bineinteles,toate explicabile de catre angajatii Gazetei…

eugen  •  6 octombrie 2006, 10:27

oare va ajunge sa joace un meci ca titular la nationala? nu cred si e pacat. Acum inventam chivi si maftei la inchidere, in timp ce lazar, e in varf de forma si deja stie ce trebuie facut la mijloc. rusine selectionerului !!

patteu  •  6 octombrie 2006, 11:25

Respect Stancu

Darie  •  6 octombrie 2006, 11:44

Sunt de acord! Ca, fan al Stelei am regretat ca, Lazar nu a fost transferat la echipa camioana. Mentalitate de profesionist, echilibrat in tot ce face la varsta lui.O remarca;Nu stiu daca este cel mai reusit transfer al Rapidului dar, cu siguranta e cel mai profitabil pentr „tovarasul”Copos!

Va multmuesc!

chelseaboy_nyku  •  6 octombrie 2006, 12:16

lazaar=de departe cel mai bun transfer din aceasta vara-toamna a rapidului…eu am si spus-o ar trebui folosit la nationala…fara a experimenta varianta chivu da asta e…

Cristy  •  6 octombrie 2006, 13:28

Lazar e un super jucator pacat ca Dl Piturca e prea chior si prea influentat in formarea echipei nationale

MUGUREL  •  6 octombrie 2006, 13:50

MULTI JUCATORI TREC NEOBSERVATI DE LUMEA FOTBALISTICA,PINTRE ACESTIA AFLANDU-SE SI LAZAR.DIN PACATE ACEST TIP DE JUCATORI SUNT DIN CE IN CE MAI RARI,ASTA NU DIN CINE STIE CE CAUZE CI DIN LIPSA EDUCATIEI IN FAMILIE,LA SCOALA SI MAI ALES IN TERENUL DE JOC .DIN PACATE ATATA VREME CAT NU SE VA INTELEGE FOTBALUL CA PE CEVA CE TREBUIE LUAT IN SERIOS NU VOR FI PREA MULTI JUCATI DE ACEST GEN.

camil  •  7 octombrie 2006, 0:29

un mic extras din ‘conversatia’ lui lazar pe chat-ul gsp…dupa nenumarate tachinari…

*STELISTUL* VREAU SA RECUNOSTI AZI CA RADOI,LOVIN,PARASCHIV,OV.PETRE SUNT MAI BUNI CA TINE
*@CostinLazar* stelistul, vrei tu sa recunosc? bine, sunt mai bun ca ei :))

si o mica statistica

Pe care l-ati dori la Rapid?
Ionel Ganea (Wolverhampton)
9%
9% [ 14 ]
Ionut Mazilu(Sportul)
44%
44% [ 64 ]
cumpararea definitiva a lui Pancu
22%
22% [ 32 ]
Tiberiu Balan(Sportul)
11%
11% [ 16 ]
Andrei Prepelita(F.C. Arges)
4%
4% [ 7 ]
Adrian Iencsi(Spartak Moscova)
4%
4% [ 6 ]
Cosmin Pascovici(Farul)
1%
1% [ 2 ]
Costin Lazar(Sportul)
2%
2% [ 3 ]
Voturi totale : 144

Costin Lazar  •  8 octombrie 2006, 1:58

Multumesc frumos ptr aprecierile frumoase facute la adresa mea.Multumesc tuturor,dar vreau sa va spun ca niciodata nu am zis ca sunt mai bun decat Radoi,dar un suporter stelist ma batea la cap ca sa recunosc ca sunt mai buni ei decat mine si era normal sa-i raspund ironic.Il respect pe Radoi ptr cum joaca ptr echipa lui si ii urez insanatosire grabnica.Te salut Broasca.Sanatate tuturor !!!!Si nu in ultimul rand multumesc frumos Dle Tolontan

zed  •  22 martie 2009, 12:28

Stai linistit Costine, ca domnul „profesor” Piturca va juca tot cu mijlocul nostru celebru Nicolita, Codrea, Cocis, Radoi.

Puterea prin capitulare | Blog Oferta de Oferte  •  4 aprilie 2009, 14:45

[…] Despre Lazăr Costin Lazăr a fost adus în Giuleşti în umbra transferului… […]

Comentează