Prestatori de iluzii

„Este incapabil să se pună în pielea altora”, sună unul capetele de acuzare ale presei olandeze la adresa lui Van Basten. Şi acolo e complot? Şi acolo se mistifică sondajele cu votul suporterilor?

luni, 9 octombrie 2006, 10:53

„Este incapabil să se pună în pielea altora”, sună unul capetele de acuzare ale presei olandeze la adresa lui Van Basten. Şi acolo e complot? Şi acolo se mistifică sondajele cu votul suporterilor?

Greu răspuns. Greu cel puţin pentru Piţurcă şi pentru stafful federal. Ei simt mereu un punct roşu cum le frige pielea. Sînt lunetiştii. Sînt mercenarii. Aiurea! Este opinia suporterilor. Radicală, insuportabilă, uneori nedreaptă, rareori binevoitoare. Bine aţi venit, dragi „tricolori” în lumea reală. Poate nu bună, dar e REALĂ.

Toţi cei care livrăm publicului, spectacol sau puncte, informaţie sau rezultate sportive, plimbări cu taxiul sau plombe, toţi ne găsim sub o presiune cum n-a mai existat. Clientul e tiran. Clientul plăteşte. O ştiau  Take, Ianke şi Cadîr, o ştie Bill Gates, care schimbă acum designul Microsoft Office, mutîndu-l spre claritatea rivalului Apple, de ce n-ar pricepe-o SAndu, Lupescu sau Piţurcă.

„Naţionala” se poate muta oriunde. La Sinaia, în peştera Urşilor, în parcarea de la Metro. Va găsi acelaşi public, acelaşi client sever şi uneori injust, care s-a obişnuit să controleze produsul, fie el fotbalistic. Ca să găsească ce vrea, Piţurcă ar trebui să se mute nu în spaţiu, ci în timp. În trecut. Dar asta e o treabă tare grea. După unii fizicieni, imposibilă.

În fine. Este rău ceea ce i s-a întîmplat lui Mutu. Dacă are însă senzaţia că e persecutat, să intre pe blogsport.ro. Sau să întrebe cum arată înregistrările fişierelor de „Clienţi” de la companiile de telefonie mobilă. Nu e singurul prestator înjurat. Pentru că asta sîntem. Prestatori de servicii şi iluzii.


Comentarii (196)Adaugă comentariu

catalin  •  10 octombrie 2006, 9:36

iar tu tolontan imi pare rau ca spun, era o perioada cand erai simpatic si imi facea placere sa te ascult…acum insa se pare ca esti atotstiutor, esti peste nivelul nostru….o figura imbufnata, rece, tot timpul pus pe comentat, nimic nu iti convine..ti-a scazut cumva salariul si din cauza asta esti asa „negru” de suparare….mai puneti si voi capul in pamant si recunoasteti ca baietii au jucat bine spre aceptabil, iar piti e un antrenor bun….faza cu formatorii de opinie mai lasati-o dracului…toata lumea stie ce bani invartiti si jocurile de culise pe care le faceti…te rog nu mai spune ca vb in numele suportuerilor nationalei cand tot te aud pe la diferite emisiuni..nu vb in numele meu si nu suntem pe ac lungime de unda in ce gandim..so speak for yourself….si spune asta
„eu cred ca”..si nu mai vb in numele nostru…sunt scarbit de atitudinea ziarului vostru….

radu marius  •  10 octombrie 2006, 9:45

la nationala se fac de catre presa si de catre frf doua categorii, mutu-chivu si restul lumii. nu mi se pare normal asa, pt ca isi pune amprenta si pe ceilalti jucatori care au aceeasi valoare, poate chiar mai mare. ex: egosimul lui marica(care de altfel este in plina forma sa recunoastem), faptul ca el nu colaboreaza cu ceilalti,sunt cateva faze cu dica in ultimul meci , in care marica nu a vrut sa colaboreze cu el, si florentin petre si mutu, si-au creeat impresia ca fara ei nu exista nationala si ca ei trebuie sa faca totul. dar totusi trebuie sa fie o colaborare in echipa, degeaba tipa ceilalti de jucatorii stelei, ei colaboreaza tot meciul, dau pase , dubleaza etc… intr-un cuvant nu sunt egoisti, si mai sunt jucatori si de la alte echipe (dinamo , rapid care trebuie bagati in seama pt ca au valoare mare). deci sa lase egoismul si sa nu mai planga d-nii mutu,marica si petre. sunt fan stelist si imi pare rau daca coman a fost tratat asa de catre unii derbedei care se dau mari fani, dar nu sunt decat aurolaci. hai steaua hai romania!!!!

Andrei  •  10 octombrie 2006, 9:50

Problema cea mare e ca noi nu putem fi civilizati la un meci de fotbal. Tot timpul vor exista suporteri care striga trivialitati la jucatori. Asta e! Traim intr-o tara pe nume, Romania in care cuvantul respect nu prea exista(aici nu dau vina numai pe spectatori ci si pe jucatori care nu mai isi fac meseria din pasiune nici macar pt echipa nationala)

vocea americii  •  10 octombrie 2006, 9:59

catalin:

Eu sint cel mai mare critic GSP. E adevarat ca presa se tine de birfe, smeuri si susanale, si baga zizanie. Asta vis-a-vis de intrebarea inteleapta a prea-fericitului Buzarin: La ce e buna presa (sau cam asa ceva).

Dar de data asta articolul chiar mi-a placut. Pur si simplu omul a facut o constatare: e greu pe lumea asta. A zis clar ca nu e bine ce s-a intimplat. Iar invitatia sa vina Mutu pe blog m-a amuzat foarte tare. Am luat-o ca sarcasm. Groso-cefalii astialaltii se tot sfatuiesc daca era bine sau nu sa-l injure pe Mutu.

Piturca si-a pierdut credibilitatea datorita incapatinarii lui ridicole de a titulariza jucatori depasiti, care mai si fumeaza cu tigarea-n gura prin spatele portii. Asta crezi ca e calitate de antrenor? Adica tot rumanu vede ca unii jucatori sint pe spate si Piturca nu vede? 🙂
Tot omul cu mintea intreaga, incearca sa gaseasca un motiv pentru asta, si cum suferim si de teoria constipatiei zicem ca e mina lu’ necuratu’, da’ eu nu cred asta. Eu cred ca pur si simplu e prostia lu Satana. Asa i-a cazut la zar. Noroc cu arbitrii ca le mai da cartonase.

Andrei Loga  •  10 octombrie 2006, 10:02

Lectia lui Chivu

Consider ca reporterul TVR Emil Hossu-Longin a pus întrebarea saptamânii la conferinta de presa organizata ad-hoc la Casa Fotbalului. “Nu credeti ca o cauza a adversitatii dintre publicul de pe Ghencea si o parte a jucatorilor din echipa nationala o constituie faptul ca, la cluburile unde joaca, fotbalistii de la Dinamo si Rapid înjura Steaua la cererea galeriilor?”, suna parafrazarea chestiunii ridicate de jurnalist.

Mircea Sandu a dat un raspuns evaziv, ocolind subiectul. Presedintele FRF avea posibilitatea sa recunoasca si, implicit, sa corecteze una din multele imperfectiuni ale sistemului pe care îl conduce. “Aveti dreptate, îi vom suspenda de-acum încolo pe cei care fac asta”, era raspunsul corect. El a venit însa din partea lui Cristi Chivu, care a si exemplificat cu un caz din campionatul italian, acolo unde Di Canio a fost drastic sanctionat pentru astfel de manifestari. “Avem si noi comisii si regulamente si ar trebui procedat la fel”, a mai adaugat fotbalistul. Ionut Lupescu, prezent si el la prezidiu, a tacut.

O data în plus capitanul nationalei a iesit în evidenta fara sa-si propuna. Prin onestitate si naturalete. Dintre cei trei oameni din fotbal, cel mai tânar s-a comportat ca un adevarat conducator. Din toate punctele de vedere.

toranaga  •  10 octombrie 2006, 10:08

D-le Tolontan, in una din zilele,ce au urmat ratarii ultimei calificari,s-a serbat ziua de nastere a domnului Gica Popescu la restaurantul hotelului Howard Jhonson.Atitudinea lui Adrian Mutu,(dupa cantitati considerabile de alcool)a fost identica cu cea expusa si de chelnarul din constanta.Mai exact,un ospatar,ia intrebat pe jucatorii nationalei cum se pot bucura si cum pot petrece in acest moment , cand nationala a pierdut o noua calificare , reactia lui mutu , pe langa injurii si comportament specific unui snob , unui parvenit , a cerut sefului de sala , sau persoanei care se ocupa cu mersul restaurantului, sa fie dat afara si sa fie servit de altcineva. Concluzie – Mutu nu merita injurat la meciul cu Belarus pentru ca a practicat un joc bun , dar si-a meritat din plin injuriile pentru felul de om …care este.

shefu rules  •  10 octombrie 2006, 10:13

ptr toranaga

daca am merge la stadion sa-i aplaudam pe fotbalisti ptr „oamenii care sunt”, ar trebui ca piturca sa selectioneze numai profesori universitari, preotzi, poeti, filosofi s.a.m.d….

mergem la stadion sa vedem FOTBALUL pe care-l practica cei de pe teren! m-am simtit foarte prost in momemtul in care, la skimbare, a fost huiduit!

nu ati facut atlceva decat sa-i raspundeti cu aceasi moneda cu care este el perceput in viatza PRIvATA(una care nu ar trebui sa va preocupe pe voi!!!)

Andrei B.  •  10 octombrie 2006, 10:18

De ani de zile ne amagiti cu performante, calificari , meciuri la turnee finale … cand de fapt va remarcati doar prin relatii de o noapte cu actrite de filme porno , nopti prin cluburi cu multe „prafuri” pe masa , un divort sau mai multe , niste partaje , niste camerameni batuti , niste chelneri umiliti , niste relatii cu lumea interlopa de prin diferite orase . Lumea nu e oarba …. si daca lumea e oarba , Bucurestiul nu e orb si are ochi doar pentru Steaua , Dinamo , Rapid despre care se vorbeste prin Europa pentru performante trudite cu sudoare si devotament . Cine sunt acesti Mircea Sandu , Ionut Lupescu , Victor Piturca , Adrian Mutu ?!?! ce au facut oamenii astia pentru fotbalul romanesc in afara de scandaluri prin presa ?!?! Unde sunt rezultatele pentru care acesti oameni din „nationala” si din jurul ei sa merite alt tratament ?!?!

Georgero  •  10 octombrie 2006, 10:19

@max

daca tu iti permiti sa-l injuri pe tolontan, care, cu greselile lui, este totusi un lider de opinie, altii de ce nu si-ar permite sa-l injure pe mutu? sau mutu o fi vreun zeu, calitate probabil dobandita in urma multelor liniutze trase pe nari??

romeo  •  10 octombrie 2006, 10:20

Stiu de ce nu a venit lumea la stadion. Pai bucuresteanul nu e prost, alde Sandu au suspendat stadioanele echipelor din Bucuresti tocmai ca sa vina lume multa la nationala. Si …. au luat teapa.

kity_angela  •  10 octombrie 2006, 10:21

Domnule Tolontan, din articolul dumneavoastra eu am inteles ca ati fi deacord cu ceea ce s-a intamplat sambata seara pe stadionul Ghencea. Incercati sa justificati injustificabilul. Daca ai fi roman adevarat ti-ai sustine echipa si atunci cand dorm pe teren doar prin simplu fapt ca esti suporter al nationalei. Nu mi se pare corect ca jucatorii nationalei sa fie injurati inca de la incalzire cand inca nici nu se stia ce se va intampla pe teren. Nationala trebuie incurajata 90-95 de minute cat tine meciul si apoi daca tu ca suporter simti ca nu ti-a placut cum a jucat echipa, atunci poti sa-i fluieri, injuri, certi dar nu inainte. Unde erau jandarmii de au putut intra pe stadion oameni ce abia stateau in picioare din cauza bauturii? Erau in vacanta? Cum puteti domnule Tolontan sa justificati niste oameni care il injura pe Coman inca din primul minut, il jicnesc si il injura de mama cand se stie ca mama lui Coman este in spital in stare grava. Cum credeti ca s-a simtit Coman? Cum va-ti fi simtit dumneavoastra in locul lui? Dar in loc ca dumneavoastra ca formator de opinie sa incercati sa stopati astfel de comportamente, ce faceti dumneavoastra, incercati sa gasiti scuze cum ca clientul e stapan, si aceste scuze le cautati doar pt ca sunteti stelist si incercati sa ascundeti mizeria sub pres. Degeaba incearca presa sa ascunda anumite fapte dar ca o concluzie va spun ca publicul stelist in marea lui majoritate este format dupa chipul si asemanarea lui jiji si meme. Va spun eu ca in tara nu vor fi niciodata fluierati asa cum au fost in ghencea chiar daca vor juca prost. Exista insa posibilitatea ca in cazul unui rezultat prost sa fie fluierati dar abia la sfarsitul meciului (asa cum s-a intamplat pe Giulesti in meciul cu Olanda cand publicu a incutrajat echipa pana la finalul meciului si abia apoi i-a fluierat nemultumit de jocul prestat si de rezultat) si nu de la incalzire. Rusine sa va fie domnule Tolontan ca sunteti deacord cu astfel de comportamente si atunci cand unul dintre cei aflati pe stadion si care il fluierase si injurase pe Coman si altii va citi articolul dumneavostra nu o sa simta nici cea mai mica frantura de regret pt ca va zice ca el este stapanul unei echipe nationale doar pt simplu fapt ca el este un client ce isi plateste biletul iar echipa doar un prestator de servicii sau iluzii. Incurajand astfel de comportamente sa nu ne mai miram data viitoare (daca va mai fi o data viitoare pt bucuresti) daca lui Coman i se va sparge capul din minutul 3 si primind ingrijiri pe marginea terenului nu va fi huiduit si injurat de un public incurajat si justificat de presa.

Andrei B.  •  10 octombrie 2006, 10:23

Echipa natioanala nu merita sa joace in Bucuresti , nu merita nici macar sa poarte numele de Romania . 1000 de scandaluri , 0 realizari … duceti-va si jucati in Pakistan , si ala sa va fie terenul propriu . Afara cu Nationala din Bucuresti !!!

Andrei B.  •  10 octombrie 2006, 10:28

Domnule Tolontan , va rugam frumos sa postati in ziar si parerile suporterilor legate de acest scandal . Sa vada toti oamenii din federatie ce credem despre ei si despre nationala lor , ca a noastra a tuturor nu mai este cam de 8 ani de zile .

vocea americii  •  10 octombrie 2006, 10:37

De curiozitate am mai citit si eu o data articolul, si uite ca nu mai stiu bine ce-a vrut sa zica:

„“Naţionala” se poate muta oriunde. La Sinaia, în peştera Urşilor, în parcarea de la Metro. Va găsi acelaşi public, acelaşi client sever şi uneori injust, care s-a obişnuit să controleze produsul, fie el fotbalistic.”

Adica asta e bine sau e rau? E bine ca avem un public care nu tolereaza fumurile lui Mutu? Sau e rau pentru ca avem un public mitocan?

„Ca să găsească ce vrea, Piţurcă ar trebui să se mute nu în spaţiu, ci în timp. În trecut.”

Adica vrea sa zica, Piturca vrea aplaudaci ca pe vremea lu’ raposatu’, da’ s-au dus vremurile alea, acu’ avem un public cu pretentii. Nu conteaza ca-s mitocani, nu?

Ce paradoxal! Chiar si asa in intepretarea asta pro-public, tot as putea sa-i dau pe undeva dreptate.

Parca as fi la fieraria lui Iocan. Ia zi ba’ Moromete, ce-a vrut sa zica asta aici.

Catalin  •  10 octombrie 2006, 10:44

pana acum nu prea va citeam articolele dar de azi am sa le citesc pe toate, foarte bine ca aveti curajul sa spuneti lucrurilor pe nume, dar sa fiti la fel de acid si cu ceilalti paraziti ai fotbalului romanesc, si nu ar fi rau sa trimiteti si pe la federatie parerile cititorilor sau marelui maestru Mutu cand mai vine in vizita pe la nationala ar fi bine sa-i dati si parerile oamenilor despre el poate vede si el realitatea.
va multumesc

vocea americii  •  10 octombrie 2006, 10:51

Catalin Tolontan:

Domnule, daca ai scris articolul asta asa de alunecos, cu doua fete, in mod intentionat, esti genial! Indiferent daca sint sau nu de acord cu ce zice articolul.

Ovidoo  •  10 octombrie 2006, 10:53

Injuraturi, pietre, scaune rupte s.a.m.d E un scenariu care l-as recunoaste ca fiind unul romanesc din 10 altele. De ce? Principala vina o are societatea romaneasca, scoala, educatia care nu face altceva decat sa spuna:”faci ce vrei dar stii ce faci”. Lipsa de educatie face ca fotbalistii sa fie „imbecili”, suporterii privind la ei ca la niste idloi sa fie si ei „imbecili”, si raman o f mica parte care stau linistiti in fata tv-ului spunandu-si parerea despre meci la o bere, un ceai cald…ca doar nu ne plateste nimeni sa tinem cu Steaua, Dinamo, Rapid, Timisoara sau chiar Romania. E un spectacol, un show care din pacate are actori de proasta calitate pe scena desi in spatele cortinei trase de Piti sunt multe valori si fotbalisti de calitate superioara celor de pe scena. Daca e sa ne legam de Mutu … eu am invatat ceva in viata: daca iti vezi de treaba si esti om serios poate sa vina 30 de paparazzi peste tot cu tine ca n-au ce sa scrie murdar, ori daca nu….risti si … nu castigi. De ce e bun la Fiorentina? Pentru ca acolo oricat ne-ar placea sa credem nu e el vedeta. El se alipeste de un angrenaj bine realizat si pune umarul serios ca sa fie titular si apreciat. La nationala, in schimb, de cand a coborat din avion in Romania, e cea mai mare vedeta, cel mai tare, cel mai cel si pe teren cere toate mingile si …le pierde…fuge fara „cap” …un tip mofturos de altfel. Anyway … traim in Romania, asta ne ocupa tot timpul si daca ne place fotbalul o sa ramanem aici inghitand tot ce ne ofera Sandel, Lupescu, Prunea(mai ales prunea care are un vocabular „extraordinar”).
Domnilor….tineti aproape.

cristi_oase  •  10 octombrie 2006, 11:00

Fratilor daca nu le place cum ii sustinem ,daca nu le place sa fie apostrofati sa se mute in provincie .Mutatul acesta in alte orase nu este benefic si chiar da dovada de lipsa de bun simt fata de noi ,de cei care iubim fotbalul.Cei din federatie si jucatorii cred ca oamenii din provincie sunt mai „prosti” ,mai nestiutori ,nu inteleg fenomenul fotbal sau ce ?Cand cei din provincie vor vedea pe viu aceasta nationala cu siguranta ca se vor lecui sa mai critice Bucurestiul.Noi nu ii obligam sa joace pt Romania tine de mandrie si patriotism .(care multora dintre ei le lipseste cu desavarsire)

Jihadu  •  10 octombrie 2006, 11:02

Mutu e un jucator bun, atat.
Nu e un mare jucator..va fi cand va avea rezultate.
deocamdata nu are.
Aprecieri genul „ce masini ,femei si cat castiga pe saptamana mutu”…
se asociaza alora cu 10 clase la o un liceu agricol..

alex  •  10 octombrie 2006, 11:07

e greu sa joci in fata unu-i public care are puterea sa vada dincolo de un gol sau un dribling ineficient…cine sa plans de public-ul din ghencea? tocmai jucatorii care nu a-u ce cauta la nationala..a-u gasit alibi-ul perfect…cine va m-ai avea curaj-ul sa-i apostrofeze acum …nimeni !!!
si pentu toti care ataca intr-un mod libidinos suporterii stelei …ar trebui sa stie ca oamenii lui sandel au transfornat cornete-le in pietre si bascalia in injuraturi de mama

Mihai  •  10 octombrie 2006, 11:13

excelent, mi-a placut mult articolul. te-ai autodepasit cataline de data asta, prin simplitate si claritate. mare gazetar.

vocea americii  •  10 octombrie 2006, 11:18

Si nu mai ziceti ca-s 2-3 aurolaci acolo care fac porcarii. Cind au mincat tiganii lebedele la Viena, imediat dupa revolutie, am zis ca ne fac tara de ris, da’ de altfel, romanu adevarat nu maninca lebede.

Ce tot atita ca s-a desteptat publicu’ si nu mai tolereaza? Ginditi-va putin si invers, poate ca si alde Mutu si Chivu, care au prins lume mai normala prin alte tari, nu mai tolereaza nici ei pe aurolaci? Altfel face ceva bun publicul asta, daca stam sa ne gindim putin?

Populismul asta orb de la GSP devine exasperant. Vox populi, vox dei.

dii namo  •  10 octombrie 2006, 11:23

vocea americii, tu ai fost prim-ul care a vizitat viena…. la cum gandesti

Reptile  •  10 octombrie 2006, 11:30

MUTU ar trebui sa-si tina gura ca nu are dreptul sa comenteze cand il injura un sporter pt. ca e cea mai mare rusine a fotbalului romanesc de dupa ’89 si mai are si aere de vedete atat in afara terenului cat si in teren si de asta nu-l suport. La nationala vine sa joace pt. el sa ne lasae cu textele ca pt. noi joaca ca nu-l credem, el in loc de o pasa la un coechipier liber prefera sa faca 1000 de driblinguri aiurea si tine mingea pana se alege praful de toata actiunea…

Sorin S  •  10 octombrie 2006, 11:33

NATIONALA PRIN VOCEA CAPITANULUI CHIVU TREBUIE SA PUNA PICIORUL IN PRAG TREBUIE SA FIM RAZBOINICI ALT FEL NU NE CALIFICAM SA TERMINAM CU CUVINTELE POMPOASE SI SA TRECEM ODATA LA TREABA

Mutatu  •  10 octombrie 2006, 11:49

Mai lasati panarama aia sa -si duca rolul de gigolo mai departe

Mutu poate sa linga toate prostituatele din lume, dar pe teren trebuie sa joace fotbal, sa paseze mingea si sa nu mai pretinda toate mingiile ca sa-si bata joc de munca celorlalti

Acest infect de mutu nu ia dat pase lui Dica si nici nu la lasat sa se apropie de minge la vreo lovitura ca nu cumva sa dea Dica vreun gol ka la Kiev si sa zica lumea ca Dica e mai bun ca Mutu

Piturca are si el un caracter bolnav, dar asta e!

Sper sa scapam de Piturca si de Mutu si apoi toate vor merge bine

tavi  •  10 octombrie 2006, 11:50

Sincer, nu mai vreau sa aud de Mutu decat in postura de titular al echipei nationale. Tot sincer insa, nu prea mai vreau sa aud de nationala lui piturca (p mic, minuscul de-a dreptul).

Si culmea, nu stiu in ce anume cercuri ma invart, dar parerea prietenilor mei este unanima. Nu putem accepta stupiditatea convocarilor / neconvocarilor, principiile (presupuse, in realitate inexistente) ale cartoforului si nici ideea ca la „carma” fotbalului romanesc sunt aceeasi ca si atunci cand am inceput eu sa constientizez care sunt albii si care sunt negrii pe teren.

Referitor strict la articol este notabila incercarea de a pune vocea noastra pe primul plan si faptul ca nu, mai nimeni nu este de acord cu politica de la nationala. Insa nu inteleg de ce domnul Tolontan este singurul care incearca o vocalizare a realitatii si restul presei sta cu mainile in san sau incearca subtilitati aberante in loc de a o spune reaspicat: Draga piti, esti … maro.

Toate bune, pe viitor.

alta voce  •  10 octombrie 2006, 11:55

Domnule Tolontan, si eu sustin acelasi lucru. Ce va face sa sustineti ca daca golanii aia dau banii pe bilet au tot dreptul sa injure? Ei si-au cumparat dreptul de a vedea un spectacol, nu de a injura jucatorii. In caz ca nu le convine sa nu mai cumpere biletul (sau Gazeta). Cum v-ati simti daca cititorii ar arunca in dumneavoastra cu pietre pe strada pt ca nu le-a placut un articol?
Moduul de comportament tine de civilizatie, nu de plata unui bilet.
Eu cred ca aruncati degeaba vina pe Becali, MM si ceilalti. Vinovata e presa care promoveaza populismul asta ieftin. Dai baii pe bilet ai voie sa injuri!!!De ce sa nu si urineze pe jucatori daca tot au platit bilet?
In rest numai de bine!

zale  •  10 octombrie 2006, 12:12

alta voce ,ai o mentalitate de leguma

stelistul  •  10 octombrie 2006, 12:22

din pacate ai nostri „tricolori” ofera doar iluzii de 6 ani….iar Chivu are tupeul sa ne spuna ca nu trbe sa fim frustrati pt. ca si ei sunt….?????!!?!!? adica? daca ei sunt frustrati ar trebui sa imi treaca mie? eu m-am saturat sa vad Congo la mondiale si noi sa stam acasa……sincer.

cornel popa  •  10 octombrie 2006, 13:02

Ce cautati dv pe stadionul Steaua la acel meci? Sau sunteti printre cei care au stat in peluza stelei la meciul nationalei? Ca numai stelist nu esti!! stii cine a fost injurat pe National sau Lia Manoliu, fara sa fie pe stadion? Radoi. Si Comisiile d-lui Mircea Sandu si Ionut Lupescu, doi dinamovisti cu state vechi, nu au luat nici o masura. Radoi poate fi injurat ca este de la Steaua? Nu? Nu se iau masuri decat impotriva galeriei lui steaua pt ca jandarmii nu i-au impuscat suficient!! Dl Mircea Sandu a primit comanda sa desfinteze Steaua!! Sa ne spuna si noua!! Mai Dl Dragomir il face fraier pe incultul de Becali ca bagat 1 mil de euro in terenul de la Steaua!!! ca numai este a MAp-ului??!!! S-a dat vre-un verdict la vre-un Tribunal di Roamania si noi nu stim?? Dar Roamania Mare a domnului Dragomir deja stia SENTINTA!!!

Cristian  •  10 octombrie 2006, 13:22

Ce sa va zic? Am fost la peluza la meciul cu Belarus… In fata mea erau 2 burtosi si inca un cretin plin de fite care agitau spiritele. Din primul minut si pana la sfarsitul primei reprize l-au injurat in permanenta pe Coman. Acelasi lucru se intampla si cu Florentin Dumitru cand avansa sau cand executa cornerul. Acei cretini de care va zic erau suporteri steaua…. Mentionez ca nu tin nici cu Dinamo, nici cu Rapid. Eu tin cu Craiova, dar tot nu mi se pare normal acest lucru…. Daca ne luam dupa aceeasi logica a suporterilor mai sus amintiti ar fi trebuit sa il injur si eu pe Florentin Petre, nu? (stiuta fiind rivalitatea dintre Dinamo si Craiova). Sincer sa fiu …imi pare rau ca nu erau jandarmi pe acolo…isi meritau orice bataie..mai ales ca ii injurau si pe bodyguarzii aceia care se uita la tribune…ca nu cumva sa se intample ceva. Degeaba sunt fair play in Champions League, daca ii injura pe cei care joaca la nationala, doar pentru ghinionul de a nu fi evoluat la steaua. Incep sa ii dau dreptate lui Gigi Becali care spunea ca sunt anumiti suporteri de la steaua care strica atmosfera. Eu unul nu ma mai duc la peluza unde e galeria stelei. Oricum sper ca urmatoarele meciuri sa se desfasoare pe Lia Manoliu. Eu chiar vreau sa ii vad pe Mutu & Co….asa cum sunt ei,…buni, rai..sunt ai nostri..nu trebuie tratati in halul asta. Daca pierdeau…ce faceam? trebuia sa ii batem? Multumesc

MOMO  •  10 octombrie 2006, 13:56

@ Cristian: daca tu l-ai vazut sambata pe Florentin Dumitru …
In alta ordine de idei: cred ca acum se cauta alibiuri pentru prestatatia slaba a nationalei, dandu-se vina pe suporterii „betivi”, dar ce barbat e ala care atunci cand e injurat, isi ia jucariile si pleaca.
Poate ca e timpul ca jucatorii nationalei sa ia taurul de coarne, sa bata tot ce le iese in cale si atunci vom mai vedea…
Deocamdata se pare ca eui bat petrecerile mondene, carciumele si chelnarii…
Am mai spus-o. Si altii au fost injurati de proprii suporteri: Hagi, Dica, Alexa (cand s-a dus la Poli Timisoara) s.a. Ce au facut ei? Si-au luat jucarii si au plecat? Cred ca nu si bine au facut!
Un sut in fund e un pas inainte, doar daca sti cum sa il primesti, daca nu…

MOMO  •  10 octombrie 2006, 14:00

Pentru cei care nu inteleg: fotbalul e un spectacol aparte. Are nebunie, incrancenare, ura, bucurie imensa. Pentru cei care nu inteleg fenomenul, poate ar trebui sa se duca la teatru.

alimoe  •  10 octombrie 2006, 14:00

Dica a ajuns dintr-un egoist care tinea mereu de minge si arata degetul mijlociu galeriei intr-unul dintre cei mai iubiti si muncitori jucatori ai Stelei. Cei care zic ca e un pomanagiu lenes probabil ca ori se uita la alt meci ori sunt atenti doar la fazele care cred ei ca le dau dreptate. Daca Dica ramane cat de cat in forma si Radoi isi revine, pe ei doi se va construi Steaua in viitor.

Mutu a ajuns dintr-un jucator iubit de toti si caruia i s-au iertat multe, intr-un jucator egoist, frustrat cu propria-i (lipsa de) performanta care se ia la injuraturi cu suporterii si cere sa fie schimbat pentru ca acestia au intraznit sa-l conteste. Asta e o mare dovada de lipsa de caracter.

Poate ar trebui sa nu mai traim in trecut vazand-ul pe Adi Mutu cel Divin care cu sclipirile sale cara echipa in spate, ci sa ne deschidem ochii si sa il vedem pe Adi Mutu care din pacate este doar un muritor de rand. Pentru ca pana la urma scopul nationalei este sa faca performante, nu sa multumeasca la infinit gloriilor din trecutul ei prin convocari inutile.

MOMO  •  10 octombrie 2006, 14:05

@ alimoe: Corect! Ai inteles perfect. Si cat de injurat a fost Dica la Steaua!
Imi pare rau, dar asta e. Unii chiar nu inteleg cu vorba buna, trebuie sa-i strunesti cumva.

TEPES  •  10 octombrie 2006, 14:59

AIUREA

Agamitza  •  10 octombrie 2006, 15:50

Ca de obicei Tolontan este pe linga subiect. Problema nu e ca anumiti fotbalisti au fost injurati ci cauza injuraturilor. Vad ca nimanui nu-i pasa sa afle adevarul. S-a hotarit ca suporterii Stelei fiind mai rai i-au huiduit pe cei de la Rapid si Dinamo si toata lumea e multumita. Huoo Steaua, huoo Becali, huoo MM, huoo stelistilor.
Multumim din inima familiei Voiculescu ca a adus libertatea presei in Romania si i-a inminat-o lui Tolontan, lui Bill Gates ca schimba designul la Office sa priceapa si Tolontan si acelor fizicieni care sint de parere ca Piturca s-ar pute muta trecut sa indeplineasca dorinta lui Tolontan.

Alin  •  10 octombrie 2006, 16:06

Eu cred ca suntem in situatia de,mai rau e fara rau in cazu lui Mutu,dsepre echipa nationala cred ca cel mai potrivit teren ar fi la Timisoara desi sunt din C-ta,dar din pacate nu avem public pt asa ceva,parca vin la teatru,nu fac atmosfera.

Christian  •  10 octombrie 2006, 17:02

Pt Luke
Este o apozitie compusa si de aceea se pune virgula. „Toţi cei care livrăm publicului, [spectacol sau puncte, informaţie sau rezultate sportive, plimbări cu taxiul sau plombe], toţi ne găsim sub o presiune cum n-a mai existat.” Daca eliminam ceea ce am pus intre paranteze obtinem Doua propozitii prinicipale aflate in raport de coordonare prin juxtapunere, era necesara folosirea virgulei. Excelent articolul.

CAINE  •  10 octombrie 2006, 17:51

DACA TE FLUIERA APROAPE TOT STADIONUL(APROPO DE MUTU) ,E CEVA IN NEREGULA….N-OR FI 80% DIN SPECTATORI NEBUNI !!IDEEA ASTA DE A MUTA ECHIPA PESTE TOT,IN CAUTAREA UNUI PUBLIC IDEAL E ,CEL PUTIN, RIDICOLA.CE AR FI DACA ,LA PREMIERA UNEI PIESE DE TEATRU, SPECTATORII AR FLUIERA? AR PLECA ACTORII PRIN TARA CA E PUBLICUL ZEVZEC? DESPRE MUTU SE POATE SPUNE ORICE, INSA TALENTAT ESTE.PROBLEMA LUI E CA E BRANZA BUNA IN BURDUF DE CAINE..MAI SUNT SI ALTII CA EL:ZICU,LOBONT…PITURCA E VINOVAT DE CONVOCARI ALE UNOR CARACTERE 0 (ZERO) SI ALE UNOR VALORI FOARTE DUBIOASE(POMPILIU STOICA,SOAVA,OV. PETRE,CONTRA..).
CONCLUZIA: PITURCA E CHEIA IN PROBLEMA ASTA.EL ORI FACE JOCURILE GRUPURILOR DE INTERESE ,ORI NU ARE VALOARE.IN AMBELE CAZURI AR TREBUI SA STEA ACASA.IN CAZ CONTRAR,O SA JOACE PE STADIOANA DIN CE IN CE MAI GOALE !

CAINE  •  10 octombrie 2006, 18:00

O INTREBARE PT MUTU: AR FI AVUT CURAJ SA FACA GRESEALA DE LA GOLUL BELARUSULUI SI INTR-UN MECI AL FIORENTINEI ? PAI NU MAI JUCA 3 ETAPE……ASA CA TOTUL DUCE LA URMATOAREA IDEE: EL VINE LA NATIONALA SA SE DESTINDA,SA SE RELAXEZE,LA UN FEL DE BAILE TUSNAD.NU E SINGURUL IN SITUATIA ASTA,IMI PERMIT SA-I NOMINALIZEZ AICI SI PE CONTRA SI LOBONT !

fan de departe  •  10 octombrie 2006, 18:23

Tocmai pentru ca au tendinta de a face astfel de greseli nu sunt titulari la echipele de club. Din punctul meu de vedere, exista 2 moduri in care poate fi gestionata nationala acum: 1. Intinerirea ei, renuntarea la jucatorii peste 25-26 ani, si creearea unei echipe care ne-ar putea duce la urmatoarele mondiale, sau 2. performanta de moment, si atunci folosesti jucatorii cei mai in forma. Da nea Piti barbugiul a ales varianta 3. o scaldam la deruta si incercam cacealmale pana ne vine rau. Si-atunci nu-i de mirare ca suporterii isi ies din pepeni cand vad talente ca Mutu care a fost singur implicat in mai mult scanaluri si cancanuri decat toata generatia de aur la un loc.

mujecs  •  10 octombrie 2006, 19:16

-domnule becali, de ce ati parcat pe locul pentru handicapati?
-pai l-am sunat pe tolontan si a zis ca nu vine azi, si ramanea locul liber!

vocea americii  •  10 octombrie 2006, 19:45

Astia care tot spuneti ca stadionul nu e teatru:

Sigur ca nu e teatru. Trebuie sa fie atmosfera. Dar v-a trecut prin cap ca ar putea sa fie o atmosfera pozitiva? La asta nu v-ati gindit. De cite ori ati strigat pe stadion Hai Romania? De ce strigati numai injuraturi cu sau fara motiv? Alea cu motiv au existat din totdeauna si exista si la altii (fara sa insemne insa ca e ok sa injuri). N-ai ce le face. Dar astea gratuite, care n-au legatura cu meciul ci cu apartenenta unui jucator la un club sau altul. Eu aici zic ca se sare calul. Iar presa aproba.

Sa zicem ca Mutu n-are nici un merit pentru echipa nationala. Dar aia care scuipa ce merit au? Nu vreau sa-l apar pe Mutu, mitocania si cretinismul nu tine cont de persoana. Sa-mi raspundeti insa pe Coman si pe ceilalti de ce i-ati injurat.

Si daca tot sintem la meritele lui Mutu. In timpul celei de-a doua domnii la nationala a lui Piturca s-au dat urmatoarele zaruri: doua gherle cu Olanda si poarta-n casa cu Cehia. Celelalte meciuri nu conteaza, dat fiind pretentiile ridicate ala elevatului public romanesc. Si nu uitati ca nu bateam cu Cehii daca nu era Mutu. Poate nu pierdeam, ca ne-am aparat ok, dar Mutu ne-a cistigat meciul. Rau cu rau, da’ mai rau fara rau.

Vlad Zalau  •  10 octombrie 2006, 20:11

D-le Tolontan, imi cer scuze ca nu vorbesc la subiect, dar as vrea sa merg la meci la bucuresti la Steaua – Real si nu stiu cand se pun in vanzare ultimele bilete. daca ati putea sa ma ajutati, va rog !

Comentează