Datoria conducerii Stelei

Greu în Ligă. Dar să rămînem cu ce e bun. În primul rînd cu banii. Nu doar cei oferiţi de UEFA, ci şi cei daţi de publicul din România. Conducerea Stelei trebuie să înţeleagă ceva. Cînd strîngi din bilete 1,3 milioane de euro la un singur meci, eşti obligat să cumperi jucători buni.

marți, 17 octombrie 2006, 11:32

Greu în Ligă. Dar să rămînem cu ce e bun. În primul rînd cu banii. Nu doar cei oferiţi de UEFA, ci şi cei daţi de publicul din România. Conducerea Stelei trebuie să înţeleagă ceva. Cînd strîngi din bilete 1,3 milioane de euro la un singur meci, eşti obligat să cumperi jucători buni.

Pentru că  exigenţa spectatorilor va creşte. În acest an, totul s-a iertat. Pînă şi nesiguranţa de portar agramat a lui Carlos. A fost anul entuziasmului, al senzaţiei de revanşă împotriva destinului. Ediţia următoare însă, publicul va judeca altfel. 100 de dolari pe un bilet la un singur meci reprezintă un preţ european. La preţuri comparabile, vrei echipe comparabile.

Senzaţia de inegalitate şi de neputinţă, pe care fanii din tribună au simţit-o la partidele cu Lyon şi cu Real, poate fi acceptată ca excepţie, nu ca regulă.

Steaua a izbutit o performanţă cu efecte pentru întreg fotbalul nostru. Ar fi bine ca ea însăşi să mediteze la ceea ce a reuşit. Nimeni nu are pretenţia să egaleze valoric echipe cu buget de douăzeci de ori mai mare, ci doar ca ea să-şi dubleze investiţiile. Atunci diferenţa va scădea şi minunile poate că vor putea răsări. Altfel, ele sînt blocate de aritmetica fotbalului.


Comentarii (696)Adaugă comentariu

corso  •  18 octombrie 2006, 14:35

Ai dreptate, d-le Tolontan. Din pacate aveau timp si bani, si pana acum. Nu este posibil sa cumperi un portar doar pt. ca l-ai vazut la televizor. Nu este posibil sa nu iti cresti singur valorile. „Dumnezeul lui becal”i i-a aratat ce este trufia. Cat despre MM… numai de bine, atat timp cat lasa echipa asta in pace.
Sa nu uite ceva „generalul si coloneii” lui : STEAUA NU A DIGERAT, NU DIGERA SI NU VA DIGERA NICIODATA ASEMENEA UMILINTE, FIE ELE LYON SAU REAL.Suntem echipa care s-a batut de la egal la egal cu BARCELONA in 1986. Crudul adevar este ca am fost batuti de o echipa confusata, aratand cat de „confusati” suntem noi.

Raul Siderias  •  18 octombrie 2006, 14:37

Parerea mea e ca realul a jucat acceptabil dar steaua a avut plumb in ghete! astia sunt razboinicii cu care se lauda becali?daca da atunci nu stiu ce sa zic, si nici nu cred ca are rost sa imi fac sperante ca steaua poate mai mult in campionat si eventual in uefa! sunt stelist dar….. e jenant jocul prestat de „razboinici”;daca pana si getafe a reusit sa ii invinga pe „alienii” astia pai atunci noi stam rau de tot cu campionatul! gura mitica ! sa nu te aud ca te mai lauzi ca iti pute gura!!!!!!

nero74  •  18 octombrie 2006, 14:40

pt marean care este imi pare rau ca te-am facut dobitoc…………cand de fapt esti un retardat mintal!!!!!!!!

Lev Bazil  •  18 octombrie 2006, 14:46

Robert, toata stima si succes in continuare! Cine stie cum s-o trezi Steaua din pumni? Sa ne pastram noi bunul simt si sa joace ei mai cu daruire. Doamne-ajuta!
Cat despre partzarii orali mark si zloty, recititi tot ce-at scris si daca va place…aia sunteti! Da’ vorb-aia: asinus asinum fricat!

dorarus  •  18 octombrie 2006, 14:49

Eu vad putin din alt unghi lucrurile. E ca si cum un copil de la tara vine la oras la scoala. E rusinat, temator,nu stie cum trebuie sa se poarte intr-o clasa cu copii de domni. Poate este inteligent si va putea face fata cerintelor. Dar mai trebuie timp sa se acomodeze. Sa se obisnuiasca cu ceilalti.Sa intre in atmosfera.
Cred ca asa s-a intamplat si cu Steaua. Cum putem avea pretentii ca jucatori neobisnuiti cu fotbalul din CL , care au avut si ghinionul sa cada cu echipele cele mai mari sa bata neaparat pe Real sau Lyon ?
Cred ca pentru acomodare ,trebuiau sa joace cu echipe mai accesibile , sa se acomodeze cu atmosfera
si apoi incet, incet sa emitem pretentii. Pentru ca intocmai ca si copilul venit de la tara, nu poti sa dai maximum de la tine daca tu ai probleme de acomodare si de inferioritate.
Si ca sa-l faci raspunzator iar pe Carlos de esecul echipei ,este o mare superficialitate in gandire .
Vreau sa mai adaug inca un aspect: absenta principalelor piese ale Stelei este foarte importanta daca se analizeaza cauzele infrangerii. As da si un exemplu: Liverpool a castigat multe meciuri importante datorita geniului, muncii ,ambitiei, daruirii lui Gerard. Mirel Radoi poate fi asemanat cu Gerard.

MANOLO  •  18 octombrie 2006, 14:50

Pentru stelistii care se mai intreaba inca cum se poate bate Realul: http://www.dorderomania.com/files/?page=clip_dinamo_real_1974. Poate asa va dati si voi seama de cat mint televiziunile in favoarea voastra! ASA SE BATE REALUL!

orre  •  18 octombrie 2006, 14:54

vad ca gazetarii nu remarca ceva evident. Totusi, jocul stelei este unul jalnic de la inceputul campionatului, si asta constant. Victoaria de la Kiev a fost pur intamplatoare (kievul este la nivelul stelei, si nu m-ar mira sa bata la bucuresti, iar stelei ia iesit tot in acel meci). Restul meciurilor din acest sezon au fost jalnice, iar punctele obtinute in mare parte foarte dubioase. Dar , vorba aia, adevarul iasa la iveala.

Lev Bazil  •  18 octombrie 2006, 14:59

cyf, foarte bine zis, cu date incontestabile, dar cu cine vorbesti? Noi suntem deja convinsi, mai sunt si multi stelisti rezonabili, chiar aici, insa cu fanaticii, ca si cu oamenii agendei de la gsp, nu exista comunicare, ori ii lauzi, ori ti-o iei.

Marean care este  •  18 octombrie 2006, 15:03

Pentru nero74? parintii tai sunt retardati ca au putut crea o pramatie ca tine bai lambado care esti? eu sunt retardat mintal ma nispalatule……..nu vezi ca si literele care le tastezi put a hoit din ala cu viermi?ce stii tu de 17 nentori tirana si de knaspirnufelag ma rapanosule……..sa i lingi gulerul la camasa aia cu dungulite rosii si plina de jeg a lu borcea sclavule care esti!! te crezi vreun mare microbist ma? eu vorbesc cum vreau si spun niste realitati. du te si du i de papa lu iordache in puscarie………criminalul ala care a omorat un om si la 2 zile se incalzea inaintea meciului cu mencester……..salutari de la bellion ma rapene. daca stii cine este …..e un tip de culoare care joaca fotbal de 3 zile si care v-a dat gol………robert nita te saruta dulce pe gurita si pe tine …..si tu pe el sub bratz sa l saruti…..si pe ze talanga……

Lev Bazil  •  18 octombrie 2006, 15:03

@mytouche: esti cehovian, nenisorule. „Stii cine m-a batut pe mine?” Somn usor!

mujotutun  •  18 octombrie 2006, 15:07

Edy, rosualbastru, fiti fratilor mandri si tineti-o tot asa. Probabil ca urmeaza 5-2 si 6-3. Va dati seama, sa dea Steaua cinci goluri in doua meciuri?

mujotutun  •  18 octombrie 2006, 15:10

Marean care este – is it very you? Iti multumim ca existi. Meriti un monument; lasam alegerea materialului la alegerea ta.

orre  •  18 octombrie 2006, 15:13

stie cineva daca Becali a mai dat un pronostic pentru meciul retur cu Real Madrid?

orre  •  18 octombrie 2006, 15:16

pe Bernabeu, cred ca o sa alerge in zigzag, cand o sa vada doar stadionul. Sincer sa fiu imi vine sa rad cand imi imaginez jucatori ca oprita, nesu, balanel,carlos,lovin,lovitu petre cum o sa arate la Madrid. Eu in locul stelei nu as pleca acolo, sincer, mai bine as merge intr-un club sa ma pregatesc de un meci aranjat de oier in campionat. Este mult mai usor si realist.

MOMO  •  18 octombrie 2006, 15:18

1. televiziunile nu mint in favoarea nimanui (cel putin in sport, restul nu comentez). Sincer vorbind, ce ati vrea ? Sa spuna la televizor: Galacticii nici n-au aterizat la Bucuresti si au si invins? Sau OL nici n-ar mai trebui sa vina la Bucuresti pentru ca fotbalul roman e de kkt? Pana si comentatorii de aseara au observat ca astea sunt posibilitatile fotbalului romanesc la acest moment.

Marean care este  •  18 octombrie 2006, 15:18

mujotutun?……….pai bine…………..te iau si pe tine in lap……….stii ce e aia repetitiune? s-a modificat schimbarea………nu se mai vede padurea din cauza copacilor……..e usor a scrie versuri cand nimic nu ai a spune……..de ce te-ai uitat aseara pe proteve de la orele 21,45 cand puteai sa te speli putin……… si sa te pregatesti de gloriaC12

MOMO  •  18 octombrie 2006, 15:20

@ orre: eu n-am ras de unul Tara care a dat gol pe San Siro, dar tu probabil ca ti-ai dat cu tesla undeva cand Lacatus si Balint marcau la Sevilla.

tandd  •  18 octombrie 2006, 15:25

CL e CL si pana una alta ar trebui sa recunoashtem ca nu avem valoare de asha ceva ca pana la urma totul se reduce la aritmetica.Cine crede ca e nebun calderon ca da salariile de milioane de euro doar asha sa se afle in treaba iar supervalorile noastre sunt platite cu sute de mii se insala,asta e valoarea noastra

Alex  •  18 octombrie 2006, 15:30

orre: oare daca si dinamo si rapid isi iau bataie in primul meci din uefa, o sa zici ca sa nu se mai prezinte la restul meciurilor?
monaco – deportivo 8-3…si apoi in acelasi sezon deportivo – milan 4-0…de ce dracu s-au mai prezentat deportivo, nu am idee
de ce naiba mai vrem CL, daca dupa infrangeri, toata lumea zice sa nu ne mai prezentam? sa stam dracu doar cu campionatul si cupa noastra, ca liga lui mitica are audienta mai mare ca CL si ies si bani mai multi

Alex  •  18 octombrie 2006, 15:31

momo : comentatorii de aseara au fost penibili…pentru ca nu stiu deloc sa comenteze…si de greseli nici nu mai zic…

Marean care este  •  18 octombrie 2006, 15:32

Am o rugaminte………dati-mi si mie care aveti, niste id-uri de messenger ale unor stelisti adevarati! sa ne conversam acolo ca e mai usor……..va multumesc………astept raspunsuri.!!! Forza Steaua!! nue dinamo………….si rapid ciugulesti!!!

Ady(21)Constanta  •  18 octombrie 2006, 15:41

vreau sa subliniez frica noastra….bine,e si normal sa-ti fie frica la inceput,recunosc….dar de ce nu se risca mai mult pe cartea atacului?…eu asta nu inteleg…cand vezi ca dau mingea in fatza si in fatza e doar badea,care nu zic,e super bun…dar nu e bine facut…doar viteza are,atat…cum naiba sa nu disperi?…pana cand naiba o sa mai degajam mingi in fatza si sa nu fie nimeni sa le primeasca?…

Ady(21)Constanta  •  18 octombrie 2006, 15:42

aaaa,inca ceva…voi ati observat cate in cate offside-uri au fost prinshi astia de la real?….cam multe zic eu…..1!!!!!!!….pai daca nici la offside nu ieshi ca sa mai scapi de nishte faze periculoase(ca tot ce ataca realu era periculos)…deci,sa faca cineva un patch la manager2006 pt olaroiu in care sa bage tactica ofensiva si cu ieshire la offside…ca nu cred ca are astea la joc…acum stiu ca sunt rau,dar in orice lucru din viatza asta…daca nu rishti,nu cashtigi.

bei  •  18 octombrie 2006, 15:45

cutu cutu cutu

nero74  •  18 octombrie 2006, 15:47

pt alex :sa compari deportivo cu steaua e ca si cum ai compara trandafirul cu basina porcului

Alex  •  18 octombrie 2006, 15:49

nu le comparam, nero74…doar spuneam ca daca e sa o luam pe principiul „ai pierdut cu real madrid, nu are rost sa te mai prezinti la restul meciurilor”, cred ca s-ar oferi finala sa fie jucata intre chelsea si barcelona si asta ar fi liga…si ne-ar scuti de multa bataie de cap….
stiu ca aseara steaua a jucat foarte slab…dar nu vad scopul afirmatiilor de genul ca mai bine nu se mai prezinta…

bei  •  18 octombrie 2006, 15:51

toata natiunea asta e handicapata dragilor. De la comentatori la fotbalisti, de la stelisti la dinamovisti. Totusi, cred ca dinamovistii sunt pe primul loc (in campionat dar si in handicapul mintal)!cei mai handicapati sunteti voi dragilor. Dinamovistii astia mai, ar trebui sa dispara de pe fata pamantului!pentru totdeauna!societataea romaneasca ar fi mult mai buna fara acesti dinamovisti. Vai de capul lor. Astia n-au loc nici in ZOO! Mai, catastrofa! Cainii rosii! Mai, pana si copilul de 3 ani rade de voi, ma! auzi acolo…caine rosu. pai da se poate asa ceva?

Alex  •  18 octombrie 2006, 15:52

si deportivo a fost in 2004 in semifinale CL..si acum nu e nici in UEFA…la fel villareal..toate echipele au momente bune si momente proaste…
ma bucur ca steaua a batut la kiev…daca bate iar pe dinamo kiev si mai scoate vreun punct de la real sau lyon, eu zic ca e bine…dar sa ii vad ca alearga si au ambitie…nu ca aseara sau cu lyon

bei  •  18 octombrie 2006, 15:52

mitici mai ofticati n-am vazut in viata mea! handicapati ce sunteti mitici idioti! dinamovistii…ha ha ha

Eljen az RKP!!!  •  18 octombrie 2006, 15:53

Tamadas! Hajra!

Victor  •  18 octombrie 2006, 15:55

De-a lungul timpului am trecut prin tot felul de situatii de-a dreptul cretine pentru a putea ajunge la meciurile Stelei,de la imbulzeli inumane pentru intrarea in stadion la statul la coada inutil juma de sambata ori duminica, desigur, si lista continua vertiginos, insa am sa va scutesc de detalii.

Chestiunea e ca am reusit sa imi iau bilete pt meciurile din Liga in pofida costurilor destul de ridicate, dar am beneficiat de avantajul „abonamentului” si am mers la meci. Pe stadion, cu aproape 2 ore inainte de inceperea meciului scaunele erau ocupate. Am ocolit scandalul ocupand alte scaune libere in zona apropiata, asta pana cand au venit posesorii biletelor pentru locurile ocupate de noi.
Am cedat imediat locul (pai nu?) si am incercat sa ma asez acolo unde aveam biletele. In locul meu stateau cativa indivizi care au ripostat violent (verbal) in momentul in care ne-au auzit iar cei din jur, culmea, le-au tinut partea.

Am incercat inutil sa ne luam locurile, stewarzii fiind prea fricosi pentru a face ceva, probabil la fel ca si mine, caci calea violentei fizice parea singura in obtinerea unui rezultat.
Drept urmare am stat pe scari intr-un infernal du-te vino si m-am intrebat de ce oare costa biletul atat si cand vom avea si noi parte de o organizare civilizata. Nu mai spun de public…

Sunt stelist dar mi-e JENA, sunt abonat de peste 5 ani, merg de peste 15 ani la meciurile Stelei dar acum m-am hotarat ca am trecut la un nivel la care nu imi mai pot permite sa inghit bataie de joc pe munca si timpul meu. Stiu ca nu sunt singurul care gandeste asa si imi pare sincer rau.

Am observat si reactiile celor care protestau vehement si acuzau comportamentul meu ca de „venit la teatru”.
daca de cantat le era greu nu la fel de greu le era sa faca glume penibile si sa injure zgomotos cam tot ce se putea . . .

Parca acum e mai clar de ce nu imi gasesc locul pe stadion si nu mai inteleg ce cautam acolo.

BogdanB  •  18 octombrie 2006, 16:08

M-am tot gandit inainte de meciul de aseara la ce a vrut sa faca domnul Becali inainte de meciul cu Real. A fost la muntele Athos si apoi, repede a fugit la Iasi la Sfanta Paraschieva. A declarat dupa aceste vizite ca acum Dumnezeu trebuie sa-l ajute in meciul cu Real. Oare a fost un fel de negociere cu D-zeu si Acesta nu l-a ajutat sau nimeni nu putea s-o ajute pe Steaua? Parca prea a fortat nota.

orre  •  18 octombrie 2006, 16:09

MOMO, voi becalizatii traiti din amintiri, vezi putin prezentul, si apoi cred ca iti vei da tu cu tesla in oute. ca din cate vad atat in campionat, cat si in europa va numiti PENIBILI

orre  •  18 octombrie 2006, 16:12

Alex, daca dinamo sau/si rapid patesc rusinile stelei, la fel voi reactiona si cu ele, asta pentru ca sunt realist si nu traiesc ca un naiv din amintiri si nu ma imbat cu apa rece

HughesWales  •  18 octombrie 2006, 16:19

Sa zic si eu 2-3 cuvinte… Are fata Steaua de Liga Campionilor? Pai sa vedem. A pierdut fara drept de apel la Lyon si Real Madrid, adica la 2 din primele 8 echipe ale Europei conform caselor de pariuri. Pe de alta parte, a batut la scor pe Dinamo Kiev. Nu este Steaua una din marile echipe ale Europei, dar, DA, are fata de Champions League. Intr-o grupa cum este cea a Sahtiorului, cu Roma, Valencia si Sahtior Steaua s-ar fi putut duela pentru un loc in optimi. Pentru ca Roma nu-i Lyon, iar Valencia nu-i Real.

Sper ca patronul Stelei sa fie inteligent si sa nu-l cedeze pe Radoi la Real Madrid. Daca totusi o va face, toti banii obtinuti din aceasta tranzactie sa fie folositi pentru achizitia de jucatori. Steaua a cistigat foarte multi bani. Vreao 5 milioane euro din campania UEFA de primavara, plus 3, 5 milioane pe Ogararu plus 8-9 milioane din Champions League. Ce s-a cheluit? 500 000 pe Carlos, 400 000 pe Saban, tot atita pe Thereau. Cam suna a bataie de joc, nu?
Gigi trebuie sa aduca 4-5 fotbalisti adevarati daca vrea sa faca fata fata in Champions League. Ba, pardon, daca vrea sa se califice si anul viitor in grupele Champions League. Pentru ca, cu aceasta echipa, ii va fi foarte greu. Domnul mare-miliardar trebuie sa cheltuie citeva zeci de milioane de euro si sa faca echipa la Steaua, dupa modelele din statele ex-sovietice. Pentru ca se poate face performanta si in estul Europei. Ati vazut cum TSKA Moscova a invins pe Arsenal?

Mihai  •  18 octombrie 2006, 16:34

Eu zic ca tot steaua o sa ia campionatul asta…..si dinamo care isi tot freaca mainile asteptand sa termine campionatul , o sa cam ramana cu ochii in soare. Poate ca asa e mai bine pt romania…..ca sa capatam experienta pas cu pas. Adica dinamo ar trebui sa stie si ei sa treaca de un tur preliminar de calificare in CL si apoi multa bafta.
Si toate injuriile astea la adresa stelei eu zic ca nu-si au rostul, sunt alte echipe in CL care au bugete si jucatori de milioane si milioane de euro si in plus experienta prin grupe si tot iau bataie dupa bataie…….asta e…..totul tine de management , te tupeu, de inspiratie si de noroc……dar pt a avea astea trebuie sa demonstrezi ca esti in stare sa le gestionezi.
Si mai zic ceva, Romania probabil o sa bata in Olanda, dar tot de pe locul 2 o sa se califice la europene.

panzer  •  18 octombrie 2006, 16:35

tolontane, dati-o mah afara pe maria andries

unstelist1  •  18 octombrie 2006, 16:37

stii bancul cu ala care se ruga la Dumnezeu sa cistige si el la loterie si dupa mai multe rugaminti Dumnezeu se enerveaza si ii spune:ba eu te ajut sa cistigi dar daca tu nu joci la loterie cum vrei sa te ajut?Cred ca se potriveste de minune si in cazul lui becali.Se duce pe la toate bisericile(ba chiar mai da si o groaza de bani sa construiasca unele) si se roaga sa cistige steaua dar cred ca la un moment dat Dumnezeu o sa ii zica lui gigi:ba gigi eu te-as ajuta da mai baga si tu niste bani si fa o echipa kalumea daca vrei sa cistigi.

nero74  •  18 octombrie 2006, 16:40

alex: problema este ca daca berbecali zice ceva voi luati de bun si incepeti sa visati la cai verzi pe pereti fara o baza!!!!!!!!!ar trebui sa fiti realisti,sa vedeti ca in afara de 2,3 jucatori restul sunt panarame! cum vreti sa aiva omentalitate sanatoasa cand in camp dupa fiecare et strigati ca va fura arbitrii desi ati beneficiat de cele mai multe greseli de arbitraj, berbecali fuge dupa adversari cu bani si multe altele,iar la capitolul achizitii sunteti aproape 0.cu jucatori gen ov.petre, saban, coman nu puteti spera la mai mult.cat despre olaroiu sa stea la voi toata viata.”mare” antrenor………

Flower Shop  •  18 octombrie 2006, 16:59

The Flower Shop
Flori de gradina, buchete, aranjamente speciale, flori, flori si iarasi flori. http://www.flower-shop.ro/ comenzi online! Livrare GRATUITA la domiciliu clientului. Program comenzi 06:00 – 24:00.

ggc  •  18 octombrie 2006, 17:16

Nu e adevarat se putea mai mult daca Olaroiu era lucid. Pt ca Olaroiu a pierdut stiinta jocului la o-o si nu a jucat cu adevarat defensiv, la 0-0- aici a fost greseala sa in cele 2 meciuri cu Lyon si Real. Trebuia sa fie acel Olaroiu cand facea exasperantele 0-0 de la inceput. Asa ar mai fi sperat la ceva si in plus ar mai veni si banii corespunzatori. Aceeasi greseala o facuse si Pitzurca in cele 2 meciuri cu Olanda de trista amintire.

remus galati  •  18 octombrie 2006, 17:19

PAREREA MEA ESTE CA OLARAIU NU ARE NICI O TREBA CU ANTRENORATUL,DACA VOR SA FACA O TREABA SERIOASA SA-L ADUCA PE PROTASOV INAPOI,CA EL ESTE ADEVARATUL CREATOR AL ECHIPEI CARE A FACUT PERFORMANTA IN CUPA UEFA DE ANU TRECUT.SE VEDEA IN JOC O ECHIPA ASEZATA BINA IN TEREN,ACUM FIECARE JOACA PE UNDE VREA………

Joao  •  18 octombrie 2006, 18:08

AI PERFECTA DREPTATE REMUS ! DAR CINE II SPUNE ASTA VOIEVODULUI ?

cristi_moldova  •  18 octombrie 2006, 18:32

Din pacate, Olaroiu a repetat momentul „Middlesbrough”, dovedindu-se depasit de situatie. Pai, tu, marele antrenor, te apuci sa schmbi ceva la 0-3 ??
Iar in ceea ce priveste obsesia de a-l folosi pe Carlos, daca nu e masochism, atunci e musai o problema medicala a anternorului.

volty  •  18 octombrie 2006, 18:58

Corect pctul d-voastra de vedere d-le Tolontan…nu poti emite pretentii in CL cu jucatori de mana a 2-a, cu jucatori ieftini adusi doar in speranta ca le va creste cota dupa aceste meciuri pt a fi vanduti pe bani buni dupa ce iesim din liga. Carlos ??!!!!! trebuie sa-i ridicam stattuie dupa meciul cu standard cand a prins si el o zi mai buna ???Thereau …este acesta varf pt CL ???hai sa fim seriosi…mai mult se incurca in minge …Apoi urmeaza ai nostrii…Lovin si Ov Petre care nu s-au vazut la mijloc…pasau spaniolii ca la antrenament…rusinos !
Una peste alta au fost mai buni…iar noi cu ochii plecati trebuie sa continuam lupta pt ca daca vom sta sa ne plangem acum de mila si pe langa CL mai ratam cupa UEFA si campionatul, anul asta va fi unul jalnic…
Sa auzim de bine !

Silvio  •  20 octombrie 2006, 3:48

Normala observatie d-le. Tolontan in privinta diferentei de valoare a loturilor ! Realul ne invingea leger si cu rezervele ! Din pacate, achizitiile pe care Steaua le-a facut, sint extrem de neinspirate, foarte sarace ! Aveam nevoie, dupa ce Ogararu a fost „vindut” atit de bine, sa il inlocuim cu un fundas cel putin la fel de inimos, harnic si valoros; aici a pierdut, Gigi Becali, in schimb a cistigat doar material pe care trebuia sa il indrepte in directia cea mai buna pt viitorul lui si al echipei, fanion al Romaniei prin ce a realizat in lumea fotbalului. Nu sint scuze pt jocul atit de fara vlaga al Stelei si sint de prisos lamentarile, chiar si ale d-lui. Gigi care s-a aratat atit de optimist in pronosticuri, desi e dreptul oricui sa viseze minuni; o scuza sau mai multe, desi nu le-am intrezarit nici in comentariile de pe net, ar fi lipsa pieselor de baza ale Stelei, Radoi, Iacob, un virf de atac care a stralucit pt Steaua pina la accidentare !
Fara ambitia necesara unei astfel de intilnire-test si un potential psihologic la nivel de C.L. nu se pot emite pretentii si nici visa la performante de genul Stelei din ’86, o echipa de aur, sudata si unita la acel moment trup si suflet pt fani, familii si prestigiul romanesc !
Nu trebuie sa uitam contra-performanta Stelei din meciul retur cu „Boro,
de acolo se observa atit de usor unde stam cu taria de caracter in primul rind, cu mindria traditionala a barbatilor ( macar Gigi se bate mereu cu pumnul in piept !) care in primul rind trebuie sa joace pt fanii ce le daruiesc din viata si timpul lor, din sudoarea muncii lor si poate din bani luati de la gura copiilor sa poata plati bilete piperate pt muritorii de rind si nivelul vietii de la noi la ora actuala, de care, poate electoral, d-l. Gigi arata ca totusi ii pasa , pe ici , pe colo !!
„Voievodul” trebuie sa se mobilizeze si sa se implice cu mintea si sufletul in viitorul acestei minunate echipe, sa ii invete sa iubeasca cu adevarat culorile clubului si numele de roman si sa nu gindeasca numai la rotunjirea conturilor din banci, sa nu uite ca si ei sint toti muritori si egali in fata lui Dumnezeu, ca nu „banul” trebuie sa faca diferenta, ci spiritul, drtagostea pt echipa, pt binele tuturor celor care sufera in umbra lor, vin pe frig, ger si ploaie sa le de-ie aportul moral si sprijinul prin mijloacele omenesti ce le au: dagostea si sacrificiul !!!
Revenind la greseli, cred cu siguranta ca , jucind pe teren propriu, cu 12 „jucatori”, trebuia sa avem in atac cel putin trei virfuri si tot timpul sa recuperam imediat la mijloc si a fost din pacate, invers! nu pot sa il invinovatesc pe d-l. Olaroiu, din lotul avut la dispozitie nu putea sa vina pe teren cu alta echipa, cu alte nume; vina generala este a echipei, care a jucat fara patos, incostienti de miza jocului, de soarta si viitorul lor !Am inteles ca marele Hagi ar da” tircoale” cum spun unii, etc.; nici o secunda nu pot crede ca Hagi ar putea face asa ceva, in primul rind nu are nevoie, caci l-a refuzat deja pe Gigi, dar, gurile rele si „mistocarii” dau nade din acestea, patind intr-un fel numele lui Hagi, care pt mine este mai mult decit „galactic”, caci vor muri si naste multe generatii de romani pina se va naste un al doilea Hagi ! Revenind la antrenori, Cosmin Olaroiu are prestanta si caracter, transpira aceste calitati numai privinu-i ochii, sinceri, cumpatati si nu putem, nu avem voie sa il criticam, in special sa nu uitam de cit de putin timp este aici si cite greutati are cu titularii si accidentarile, deci, va trebui sa avem rabdare, sa renastem din cenusa acestei dureroase infringeri sa intarim lotul cu jucatori de calibru, cel putin cite unul in fiecare compartiment, sa invatam sa dorim mereru sa cistigam, educatie psihologica, de care se pare ca ducem lipsa, oare nu sint bani pt un psiholog permanent la Steaua !?? Si, in cel mai imperios mod, sa invatam sa ne respectam adversarii si fanii lor, sa intram cu dreptul in U.E., unde de fapt sintem de mii de ani !!!Va doresc tot binele si sa ramineti cu aceiasi decenta si verbala si umana !!!

Comentează