Momentul cînd poţi pierde tot

Nu, nu e un sfat pentru Gigi Becali. Pentru asta are angajaţi preşedinţi, antrenori, politologi, nepoţi, arhitecţi, pictori amatori, poeţi, cîntăreţi în strună, bodyguarzi, avocaţi şi istorici.

miercuri, 18 octombrie 2006, 6:31

Nu, nu e un sfat pentru Gigi Becali. Pentru asta are angajaţi preşedinţi, antrenori, politologi, nepoţi, arhitecţi, pictori amatori, poeţi, cîntăreţi în strună, bodyguarzi, avocaţi şi istorici.

E o observaţie. Dacă intră în zodia luptelor interne, Steaua riscă să transforme Liga într-un dezastru. Oricum, o duce aproape ca pe o povară.

Gigi Becali are dreptate cînd e supărat pe campania de transferuri. S-au adus pe bani buni fotbalişti care nu numai că nu adaugă valoare echipei, dar pur şi simplu îi sabotează jocul prin incompetenţa din teren.

Dar nu are dreptate atunci cînd bate cîmpii cu pretenţia de a face echipa la Madrid. Sau cînd se lasă virusat cu ideea potrivit căreia fotbaliştii stelişti ar fi trebuit să intre pe teren convinşi că sînt egalii lui Real. Că, vezi Doamne, asta ar fi fost principala problemă. Această teorie vine şi dinspre o zonă de oameni care sînt interesaţi ca Olăroiu şi MM să plece pentru a veni ei în loc.

N-am avut relaţii apropiate cu antrenorul şi nici cu preşedintele Stelei. Cu MM s-a întîmplat să mă şi contrez public de cîteva ori. Îl acuz şi acum de faptul că şi-a pus inteligenţa în slujba ideilor sectare de genul „cu noi sau împotriva noastră”. A hrănit duşmănia la adresa non-steliştilor, zugrăvindu-i ca pe nişte ciumaţi.

Numai că lui MM şi lui Olăroiu nu li se poate imputa groapa de potenţial dintre bugetele, valorile şi condiţiile Realului şi cele ale Stelei. Acestea sînt date şi nu pot fi  ignorate. Au comis erori, au partea lor de vină, după cum au partea de merit.

Dacă rade tot, Becali riscă tot. Sînt banii lui. Şi voturile. Upppss. Iată cum fotbalul se răzbună cînd e folosit politic.


Comentarii (189)Adaugă comentariu

io  •  19 octombrie 2006, 12:19

tot Oli e vinovat si pentru calificare in grupe ,si Carlos e vinovat si restu’.problema e ca vrem prea mult.hai sa comparam Dacia cu BMW.stiu e greu,asta e,la fel de greu e sa bati Realu’

orre  •  19 octombrie 2006, 12:23

D-NULE TOTLONTAN, MAI LASATI GUNOIUL ASTA DE STEAUA, CA SUNTEM INTOXICAT, SATUI DE PARVENITII ASTIA, CE TOT ATATA STEAUA=ROMANIA, ORPRITIVA CU ABERATIA ASTA

AZI AVEM UMN EVENIMENT MULT MAI IMPORTANT, CU O ECHIPA DIN ROMANIA, CU MULT PESTE ACEASTA JANICA ECHIPA BECALIZATA

BAGATI PE UN BLOG SI DE ALTE ECHIPE, AZI ESTE MECIUL DIN CATE STIU, IMI VINE SA VOMIT DE ATAT STEAUA, BERBECALII, MM, OLI, SI TURMA ASTA

Cipper  •  19 octombrie 2006, 12:30

orre tu oricum vomiti zilnic pe toate blogurile. Numai aberatii scoti din tine. Intr-adevar un meci din prima etapa a grupelor uefa cu o echipa psg aflata in degringolada este mult mai important decat Steaua-real madrid (cea mai galonata echipa din istorie doar)…
Eu unul sper sa se califice atat dinamo cat si rapid pentru ca spre deosebire de fanii rapidisti si dinamovisti(nu toti doar cateva zeci, sute de frustrati) nu sunt absurd.

Anonim  •  19 octombrie 2006, 12:31

Nici nu va inchipuiti cat rau faceti voi ziaristii (toti sunteti rau intentionati). Poi pana la meciul cu M’boro Carlos era cel mai bun strain care a activat vreodata in divizia A. De ce numai pana atunci? Simplu. Carlos este un portar de moral, iar voi dupa acel meci la-tzi facut in fel si chip: maimuta, gafeur, ca nu vede (poi astai cea mai mare aberatie, cum draq sa nu vada cand la controlul medical te cauta si sub unghii, ce ziaristii sunteti dvs cand faceti astfel de afirmatii? ). Sa revenim la meciul cu Boro. Cine a jucat macar o data fotbal in curtea scolii sau unde a jucat stie ca unui portar ii este foarte greu sa vada mingea daca intre el si minge se interpune un alt jucator (o vezi doar in ultima clipa), iar voi cei care nu ganditii ii imputati lui meciul acela… cand erau 18 jucatori in fata lui, in careul nostru – astai o lipsa de tot. Pana la acel meci toti a-ti spus ca a venit ca portarul cel mai bun din Portugalia. Aaaa mai la-ti aguzat, iarasi grav de golul primit in Giulesti in sf. c2 – pe cine se pricepe ii faceti sa rada domnilor, Ghionea va spune ceva?
Sarim peste acuzatii precum „respinge mingea in fata” orice portar o respinge asa cand nu o poate prinde.
Iar la meciul cu Realul: primul gol- centrare Guti, reluare S. Ramos de la 13m de poarta. Voi doreati sa iasa Carlos- dar ce treaba avea el la 13m sunteti seriosi?? La golul 4- Van Nistelrooy scapa singur cu Goian, la 16m de poarta are juma de metru avans- Carlos iese sa inchida unghiul, vazand asta Ruud se opreste 7m de poarta, Goian ajunge in fata lui- Carlos se trage pe spate- din pacate stelisti, cu un gest de mare tehnicitate il lobeaza pe Carlos de langa Goian. Sa inteleg ca voi jurnalistii doreati sa ramana pe linia portii- va pricepeti nu gluma. Tot ce a facut Carlos in meciul de Marti seara facea orice portar din lume. Intrebati si dvs pe un fost portar mare (gen Helmut, Lung) lasati-l pe Voinescu ca nu mai vede, sau are el ceva probabil cu Mihai Stoica sau chiar cu Carlos.
Iar o sugestii, poate chiar un indemn pt unii ziaristii: NU MAI MODIFICATI DECLARATIILE PRIMITE: MM Stoica: „A facut o gafa, probabil ca presiunea l-a determinat sa fie vulnerabil si sa fie o veriga slaba a Stelei.” Iar voi a-ti titrat mare: MM Stoica: „CARLOS ESTE VERIGA SLABA A STELEI!” DC????? Aa, daca cumva ajunge ziarul la Carlos, ca de el e vorba, si sa zicem ca nu intelege inca romaneste, ce face? isi vede numele, itreba pe cineva de langa el, sau de pe strada ce inseamna ce scrie aicea, i se spune iar ce va simti, si ce a simtit el de multe ori cand voi ziaristii va bateti joc de munca lor si a lui numai ei pot sti. Va doresc sa aveti ocazia sa fiti si voi macar o data in postura ingrata in care ii puneti voi.

lili  •  19 octombrie 2006, 12:47

Nu credeti ca s-a pus prea multa presiune pe Carlos si de aceea poate nu apara nimic? Eu cred ca e cu moralul la pamant si probabil are nevoie de un psiholog.
Speranta moare ultima, drept urmare sper ca Steaua sa faca meciuri din ce in ce mai bune.
HAI STEAUA, MULT CURAJ!!!!!!!

Ice Soldier  •  19 octombrie 2006, 13:08

Anonim, sunt de acord cu tine! Carlos nu a gresit marti, la nici un gol. Insa sunt 2 probleme aici. De sustinut l-am sustinut mereu, dar din pacate el ne-a cam dezamagit. Carlos nu are vina pentru ce s-a intamplat marti, ci pentru multe meciuri in care a gafat copilareste. Ulciorul nu merge de multe ori la apa. Sa iti reamintesc ca a gafat grav in meciurile cu rapid(de 2 ori), cu M’boro, cu Cluj si lista poate continua. A gafat la fel de mult cum a si aparat bine. Daca le aduni si le scazi, o sa iesi cu foarte putin peste 0. Dar asta ce inseamna? Un portar bun? NU, o sa iasa „ceva” mediocru. Iar de mediocritate, nu ducem lipsa. Rezultanta este din pacate negativa lui Carlos, care nu prea are de ales, tre’ sa plece.
Intrebarea mea este alta. Chiar cei doi portari de rezerva nu sunt buni de nimic? Chiar trebuie sa stam cu frica la fiecare meci? De ce ii mai avetzi in lot daca nu sunt capabili sa apere? In conditiile astea ma propun portar la Steaua! Vreau si eu macar pe banca sa stau, ca de jucat e clar ca va juca tot Carlos!
Domnule Stoica, ati ramas la Steaua pentru decizii mangeriale si nicidecum pentru comportamentul adesea obscen! Daca luftati si la capitolul decizii manageriale bune, e cam grav. Gigi isi pierde rabdarea, care pare a fi mai mica decat a noastra!

P.S. Nu subscriu la ideea domnului Tolontan cum ca Real ar fi o echipa la care inca nu putem avea pretentii. La Lyon, da, sunt de acord, la Real…nu! Tactica a fost proast, si STeaua a jucat practic in inferioritate. Daca se juca 11 la 11(practic si nu teoretic), atunci discutam altfel astazi!

Georgero  •  19 octombrie 2006, 13:18

am vz barcelona aseara cu Chelsea… sa vedem ce mai spuneti, ziaristilor, daca Real ii da 3… pe repriza

mujotutun  •  19 octombrie 2006, 13:38

articolul e vai mama lui, acu’, dupa ce a fost doborat copacu’. Cine mi-l apara pe gogomanul de Carlos cu spume la gura? GSP! Campanie de transeferari reusita? Fara MM Steaua nu era ce este azi? Rau am mai ajuns!
De ce Getafe, o echipa fara cine stie ce buget sau vedete a putut bate Realul si de Steaua se zice ca nici vorba, diferenta de buget samd. Lasati-o naibii de treaba! Ce buget aveau UTA sau Dinamo cand au scos pe Feynord si HSV, ambele campioane europene en titre? Ce buget avea Steaua cand a ajuns de doua ori in finala CCE, una castigata? Sa va fie rusine tuturor milogilor defetisti, fara spirit de lupta si pupincuristi! Daca Steaua ar fi avut antrenor, portar si inca unu’-doi fotbalisti pe langa Dica si Badea, matura pe jos cu Real!
Nu cred ca sunt nerealist!!! Sa plece psihorigidul de Olaroiu, in primul rand si partzotina de MM, iar Becali sa stea in loja lui si sa dea banu’, nu sa faca el echipa, „generalul” – Doamne, infantil poate fi! Sa se roage de nea Imi sau sa-l aduca pe Titi, oameni care stiu Steaua ca pe buzunarul lor, si sa vedeti ce zburda Steaua, cu acelasi lot, putin remaniat! (adik fara alde Carlos, Saban, Coman, Bovidiu Petre si Thereau (ce-l tot lauda unii pe aceasta laba trista? E prost, e slab, nu are zvac; cu Realu’, a dat pasa aia, dar mai departe, la o patrundere pe care scria gol, si-a prelungit balonul ca un mediocru ce este!)). Pacat ca a plecat Ogararu! Si daca in timp util intra Mirel cu o forma buna si revine si Victoras cu goluri, grupa nu e inca jucata! Asa ca sa nu mai auud de milogeli, cocoloseli si ploconeli la adversari. Critica constructiva, forta si ambitie, si, vorba lui Ionut Popa, sa-i calce pe gat pe adversari. Pai cum vi se pare dvoastra: Lovin, care meci de meci, in L1, face doua-trei faulturi de galben (ca nu se dau e alta vorba!), a fost un mielusel cu Realu; inlocuit pentru prostie cu sosia sa si mai proasta, iertati redundanta, Bovidiu Petre. Pai asa, sa-l ia si pe Soava!

claudiu  •  19 octombrie 2006, 13:39

marele avantaj al lui dinamo e ca azi sta, asa ca maine nu putem face mishto decat de rapid. macar pe noi ne-a batut lyon si real, hai sa-i vedem pe baetii astia ei ce fac cu ekipele de mana a 2a…

Alex  •  19 octombrie 2006, 13:48

mujotutun: thereau a dovedit marti mai multa ambitie decat toata echipa stelei la un loc, toti cei 11 titulari…dica nu a jucat nimik marti, a fost titular din inertie…lui olaroiu ii este frica sa incerce sa joace cu thereau si badea in fata si dica ori rezerva, ori mijlocas dreapta/stanga
ocazia lui thereau: el si-a facut ocazia, el a ratat-o…ce ocazie si-a facut badea pana sa intre thereau? sau dica? dica a irosit toate mingile colegilor…numai suturi de la peste 20 m…putea sa mai avanseze…parca il aveam pe mutu in teren marti seara…atat de prost a jucat dica

ANTI JOC  •  19 octombrie 2006, 13:49

are meci rapid azi
ne-am saturat sa vb numai de steaua
si de becali
sunteti cumva siteul oficial al stelei?

ANTI JOC  •  19 octombrie 2006, 13:51

Alex lasa caterinca asta cu MUTU

popa  •  19 octombrie 2006, 13:52

jidanul e primul meci in care joaca slab. oricum meciul nu a fost pierdut din cauzaq transferurilor. carlos sunt de acord nu are ce cauta nu numai la steaua ci in orice poarta ca e de coma.
conducerea nu poate fii acuzata de transferuri rata (exceptie facand carlos).
gigi trebuie sa revina cu picioarele pe pamantsi sa caste ochii ca inca steaua nu poate emite pretentii sa iasa dintr-o grupa cu 2 nume mari din fotbalul european.
ps: nici calificarea in uefa nu e sigura….. sper sa n-am dreptate.

bresug  •  19 octombrie 2006, 13:52

Domnule Tolontan,cu ce sa incep? ca va apreciez ,ca aveti pareri pertinente sau ca in general aveti pareri? Nu ,o sa va spun ca toate zilele astea dinaintea meciului au fost presarate din toate directile cu dovezi ca noi romanii avem o mentaltate de oameni mici. Totul a inceput cu toata Media romaneasca care a facut plecaciuni in fata unor circari(ca in asta sunt transformati jucatorii de la Real) si s-a terminat cu stelistii mei(jucatorii) care stateau la coada la autografe si tricouri ca niste copii de 15 ani sau ca niste bagaboante care se plimba prin hotelurile lor poate,poate prind si ele ceva. Asta nu este mentalitate de FOTBALIST la cea mai galonata echipa din Estul Europei ci una de Liga 2(daca nu-i jignesc cumva) . Cand nu o sa se mai intample asa poate o sa reusim sa pierdem cu demnitate sau eventual sa ne apropiem de ceaa ce am fost .

Alex  •  19 octombrie 2006, 13:55

anti joc: nu este caterink…echipa romaniei cu mutu in teren este o echipa lenta, fara rapiditate in actiuni si foarte previzibila…din aceasta cauza spun ca dica a jucat ca mutu marti seara…

mujotutun  •  19 octombrie 2006, 14:01

Body, perfect articolul pana la vremurile vechiului regim, cand lucrurile stateau tot ca azi! Sper ca nu esti vreun nostalgic al comunismului. Gandeste-te cum se bateau baietii pe burta cu potentatii, aminteste-ti de traficul cu blugi si video, circuitele inchise in care se invarteau samd. Nu tine chestia cu „apnecatzia”.

orre  •  19 octombrie 2006, 14:01

il vedeti pe Viorel Moldovan sau Ionel Ganeacersind un tricou slinos de la vreun galactic? mai razboinicii luminii, adevarul este ca sunteti niste papa lapte.

jucati mai pe teren, chiar daca terminati la mijlocul clasamentului, facetiva echipa cu antrenor, schimbati clovnul de MM si inchidetii gura oierului, lasati nasul mai jos, si apo poate va luptati cu Real.

Alex  •  19 octombrie 2006, 14:05

orre: moldovan si ganea au jucat destui ani in strainatate si au o mentalitate diferita de cea a jucatorilor din tara…iti garantez ca margaritescu, pulhac, maftei sau lazar ar fi alergat la fel ca disperatii dupa tricouri
P.S.: faceti-va, inchideti-i in contextele date de tine

orre  •  19 octombrie 2006, 14:16

alex, nu ai dreptate, sincer nu vad jucatori de la echipele amintite , pt ca difera conducerea lor

TEPES  •  19 octombrie 2006, 14:19

Hai ca imi placi ,tu crezi ca eu care sint un om simplu si care nu tin cu Steaua chiar vreau sa ii iau locul lui MM si Olaroiu ,de ce le ei apararea cind toti stelisti moderati ii acuza de camania de transferuri pe care au facut-o si asta ca antrenor cind vrei sa vezi valoarea unui antrenor acum sau in Liga lui Mitica

Alex  •  19 octombrie 2006, 14:25

nu orre, crede-ma ca asta se va intampla…mai tii minte cum alergau grigorie si niculescu dupa tricourile celor de la real cand au jucat amical? la fel s-ar fi intamplat acuma…
si cred ca tot din cauza tricourilor ov. petre, paraschiv si lovin nu prea i-au faultat pe cei de la real…cine ar vrea un tricou murdar?

pecos  •  19 octombrie 2006, 14:32

unu, doi, proba de blog…

Alex  •  19 octombrie 2006, 14:37

2-10 merge mai bine

pecos  •  19 octombrie 2006, 14:44

domnule tolontan, lasati articolele extreme si fiti la obiect sau mai bine zis util.
Daca tot va implicati cu comentarii puteti de si sfaturi: alternanta conducerii manageriale si tehnice poate fi solutia acum la steaua.
Alternanta se practica in politica, se poate practica si in sport.
Conducerea unei societati sau institutii este determinanta in indeplinirea obiectivelor.
Restul, poporul sau jucatorii, sunt si ei dar intr-o masura mai mica intrucat ei doar executa.
Conducerea optimizeaza conditiile de executie iar acum la steaua este nevoie de manageri si antrenori cu mentalitate de executie capitalista ca doar capitalistii au reusit in orice incercare.
Capitalistii au fost cei care au eficientizat la maxim resursele si conditiile, fie ca a fost vorba de politica sau sport.

pecos  •  19 octombrie 2006, 14:50

mm stoica si olaroiu si-au aratat limitele.
nici unul din ei nu are educatie de occidental.
olaroiu a spus bine: atat putem…

se poate aduce o conducere gica popescu-manager, dan petrescu/gica hagi-antrenori…

nicio echipa din tara are in intregime o conducere din generatia de aur, care a ajuns de aur pt ca jucatorii au avut o mentalitate castigatoare, capata in vest…

alex-x  •  19 octombrie 2006, 15:07

Nu-i dracul chiar atat de negru !Mi-aduc aminte de un meci Villareal-Steaua de acum doi ani! Apoi au mai fost doua meciuri ale nationalei cu Olanda in care s-a vazut aceeasi NEPUTINTA a romanilor!Dupa acel meci cu Villareal am avut senzatia ca ar trebui sa ne lasam de fotbal ,ca nu e pentru noi!Si totusi dupa numai un an Steaua a rupt totul in Europa si a ajuns si in CL!Nu-i rau !Inseamna ca am progresat!Dar au fost si atunci schimbari!Iar Gigi trebuie sa ia masuri!Pentru ca in ultimii cinci ani Steaua
a redevenit o forta si nu trebuie sa ne oprim aici!Eu cred ca putem mai mult,iar echipa asta a Stelei cu mici schimari ar putea sa ne mai scoata pe strazi multi ani de acum inainte!Forza Steauaaa !

orre  •  19 octombrie 2006, 15:31

ionut steaua, tu esti un tampit becalizat, ia dute tu la mm si ganditi cum refaceti turma

io  •  19 octombrie 2006, 15:43

e uimitor cum gandesc unii oameni,sau cum trag concluzii.draga ionut steaua,Tolontan nu se leaga in nici un fel de steaua in acest articol,tu ca sa-ti dai cu parerea trebuie sa citesti articolul lui si nu ce au postat userii pe acest blog.el chiar incepe articolul asa:”Nu, nu e un sfat pentru Gigi Becali.”,adica isi exprima punctul lui de vedere, pertinent de altfel, nu ca si in cazul tau ..cand o sa resusesti sa depasesti nivelul de euglena poti sa comentezi aici pana atunci o sa mai treaca milioane de ani

orre  •  19 octombrie 2006, 16:08

bravo d-nule Tolontan pentru blogul pentru Rapid, cam tarziu dar este bine, asta tb sa faceti cu orice echipa Romaneasca care joaca in ziua respectiva

Bolyai  •  19 octombrie 2006, 16:15

Dom’le Lucescu sta chiar mai prost la ora actuala, desi nu se face de ras meci de meci ca Olaroiu. Ieri a luat bataie de la Valencia 2-0. Olaroiu e prea mic pentru asemenea competitie. Greseala de la Middlesbrough n-a mai repetat-o cu Kievul, insa greseala inceputa cu Lyon acasa a terminat-o abia marti cu Real-ul. E usor sa plangem dupa Protasov si Zenga sau sa il dorim pe Hagi, Dan Petrescu, Laca.

Steaua totusi nu mai joaca nimic de multa vreme: in campionat au fost penibili pana acum (comparativ cu cat si-au propus). Totusi (spre deosebire de Lucescu) au inca sanse la locul trei. Olaroiu inca invata, bine spunea cineva ca se califica la locul de munca. Inca nu e totul pierdut, succes in partidele care urmeaza. Hai baieti!

Mult succes Rapidului azi!

catalin  •  19 octombrie 2006, 16:46

1.tolontane,an vara cand anunta MM noua achizitie,marele carlos erati foarte ancantati,acum al criticati,santei curve ba.2.jegul ala de MM sa iasa pe sticla si sa dea explicatii suporterilor care platesc milioane sa vada niste pacalici .ma bucur ptr soarta lor si la mai rau.si 3.gigi la cati morti si raniti scoti pe gura aia cum pula mea sa te mai ajute Dzeu.

catalin  •  19 octombrie 2006, 16:55

ptr vocea americii.bai distrusule a in ofsaid in prima faza ,cand nu avea mingea.

ionut  •  19 octombrie 2006, 19:03

esti un taran prost tolontane !!

io  •  19 octombrie 2006, 19:15

ha ha ha, ioane,tu ai nume de taran ma

Dumi-BV  •  19 octombrie 2006, 19:22

Succes Rapid ,forza Dinamo

Dumi-BV  •  19 octombrie 2006, 19:42

Dinamoooooo esti genial mi-au dat lacrimile…pe bune,si lui Gradinescu i-au dat da de ciuda imi aduc aminte comentariul:
Acesta este Denis Serban,Denis Serban patrunde,dribleaza,Denis Serban Gool Dinamo…ce gol marcheaza Denis Serban si lui Gradinescu ii tremura vocea de tristete

mujotutun  •  20 octombrie 2006, 10:53

Alex, iti respect opinia, dar cred ca mizezi prea mult pe Thereau, mie-mi pute baiatul asta, nimic personal, desigur, dar sunt convins ca nu are stofa. Vom trai si vom vedea. In sprijinul parerii mele: nu putea sa se zbata in mediocritate, pana la varsta asta, daca era ceva de capul lui. Asa ne-am bucurat si la venirea lui Carlos!

Lev Bazil  •  21 octombrie 2006, 10:06

Scrisoarea III republicata putea sa fie mai ingrijit compusa, cu mai multa atentie pentru ritm si rima. Dar una peste alta, e o satira reusita.

nechitoi  •  22 octombrie 2006, 18:06

mda

Comentează