„Minte rece, inima calda”

Acesta este sloganul sub care se va relansa ziarul Gandul, incepind cu editia de luni, 30 octombrie. Campania vizeaza o pozitionare mai prietenoasa a brandului. „Gandul” va schimba si formatul, prin micsorare, mergind undeva intre berliner si compact (formatul actual al „Cotidianului”).

vineri, 20 octombrie 2006, 1:15

Acesta este sloganul sub care se va relansa ziarul Gandul, incepind cu editia de luni, 30 octombrie. Campania vizeaza o pozitionare mai prietenoasa a brandului. „Gandul” va schimba si formatul, prin micsorare, mergind undeva intre berliner si compact (formatul actual al „Cotidianului”).


Comentarii (17)Adaugă comentariu

Milka  •  20 octombrie 2006, 13:37

Cum se va impaca pozitionarea „inima calda” cu formatul pe care ei il vizeaza? Putem spera doar ca nu va iesi o struto-camila la mijlocul distantei dintre sobrietate-goliciune. Foarte tare asta cu „inima calda”. Probabil e in logica prin care fiecare isi doreste ceea ce nu are. Recunosc, la CTP ma refer aici.

George  •  20 octombrie 2006, 13:47

Tare! Credeam ca apogeul a fost atins cu „Nimeni nu gandeste pentru tine”! Iata, insa, ca se poate si mai bine:)) S-ar putea sa fi lucrat cu o agentie:))
Incredibil!

jurnalismonline.ro » Blog Archive » Uite asa ma duce gandul: minte rece, inima calda  •  20 octombrie 2006, 13:50

[…] Deci start in relansarile de toamna: Gandul revine, in alt format, din 30 octombrie –  informeza, zice, sustine, comenteaza (?) Catalin Tolontan, acest maestru in exclusivitati de presa. Slogan nou:  Minte rece, inima calda. Mmm? Ce ziceti, cum vi se pare? V-a miscat putin? Aveti idei mai bune? Oricum dupa “judeca fiecare raspuns”sau “intelegi mai mult” e o schimbare de stil. […]

marius  •  20 octombrie 2006, 13:51

Deci….. vom avea, pe langa inteligenta fara doar si poate remarcabila, o inima in sfarsit „calda” din partea Gandului si a lui CTP ??? Inseamna ca acesta in sfarsit a realizat ca pe langa inteligenta si cultura, ii mai trebuie si altceva, crestineste, o inima „calda”, si deci inseamna ca in sfarsit insistentele lui Gigi Becali au dat roade si CTP a acceptat ceva din mustrarea lui….. Bravo Gigi !

p.s.: Tony Parsons nu e acela care a scris si o carte autobiografica (impreuna cu subiectul) despre viata lui George Michael ??? Iti place George, Tolo ? Pari tipul generatiei ’80s ! Ca si unu ca Cioroianu declarat maniac dupa muzica anilor ’80…. A propos sper ca ai fost aseara la Duran Duran, nu ii puteai scapa……

bogdanlebu  •  20 octombrie 2006, 14:25

minte rece? cam ciudat… inteleg cica sa gandesti la rece… dar oare faci asta cu mintea rece?

www.flower-shop.ro  •  20 octombrie 2006, 14:56

Flori de gradina, buchete, aranjamente speciale, flori, flori si iarasi flori. http://www.flower-shop.ro/ comenzi online! Livrare GRATUITA la domiciliu clientului. Program comenzi 06:00 – 24:00.

gogu  •  20 octombrie 2006, 15:21

Nu e rau ca se doreste shi o inima calda acolo,in „Gandul”,unde abunda rautatea glaciala a CTP-ului,(cu toate ca nici Dinescu nu se lasa mai prejos),locul unde TREBUIE sa-i urashti preponderent pe cei cu bani,(cu toate ca vorbim de jurnalishti cu foarte multzi bani)shi unde nihilismul e la el acasa! Shi cand spun nihilism,ma refer la totzi cei ce” Au facut ceva vizibil” in tzara ! Pacat pentru ideea generoasa,nu cred ca cele doua mari condee, vor putea ieshii din mijlocul propriilor fantasme ! In fine,sa dea Domnul sa poata ! Mult succes !!!

iQ666  •  20 octombrie 2006, 16:04

„cea mai buna ekipa din romania” fiind luat, au fost nevoiti sa se gandeasca la altceva 😉

Nemesis  •  20 octombrie 2006, 17:31

Nu o sa aiba succes…

Dumi-BV  •  20 octombrie 2006, 17:37

Jegoasa aia care a cumparat subiecte la bac mai e la gandu? am vazut-o si acum la B1 cu minoritatile, nu e ziarist in Romania mai nenorocit ca aia eu n-o sa cumpar gandu cat va fi jigodia aia acolo

Bety  •  20 octombrie 2006, 18:33

„minte rece” inteleg, ca vine iarna si CTP probabil ca nu poarta caciula.

da’ „inima calda”…… mi-e sa nu vina de la toate iubirile alea de pe Acasa 😀

Theo M.  •  20 octombrie 2006, 19:25

Cred ca era misto daca mai statea si Dinescu si se implica mai mult in ziar. S-ar fi potrivit mai bine. Inteleg perfect nevoia Gandul de a deveni un ziar iubit, iar sloganul pentru aceasta directie mi se pare original.

Arhiduke  •  20 octombrie 2006, 19:49

Inima calda? Cu aerul de gheata din jurul lui CTP? Ma indoi de ma contorsionez…

Om  •  20 octombrie 2006, 20:45

Nu o sa fac o analiza a copy-ului, nu merita. E slab si „facut pe genunchi”. „Gindul” s-a nascut mort si asa o sa ramina, mai ales daca aparatul de resuscitare nu e sub tensiune (copywriting-ul, I mean). Poate ca asta inseamna o minte rece, moarte cerebrala… Din punctul asta de vedere, iata ca incepe sa ma distreze sloganul.

MosIonRoata  •  21 octombrie 2006, 17:45

Ce-i aia „brand”, ca l-am cautat in dictionar si nu l-am gasit…

Sanatate!

Dumi-BV  •  21 octombrie 2006, 18:14

Mos IonRoata nu te-am mai vazut de vreo doi ani(pe net) de cand intram pe Dinamomania, imi era tare dor de tine

respect  •  23 octombrie 2006, 10:16

Fantastic! Daca stam si ne uitam cu atentie, din 27 de „ponturi de presa”, Tolontan face reclama la Media Pro la mai mult de jumatate !!!

Comentează

Redacția GSP și echipa de investigații te invită să sprijini jurnalismul apăsând butonul DA!

Publicitatea pe net este vitală ca să putem produce în continuare investigațiile, știrile și faptele pe care le regăsești zilnic aici. Așa că avem nevoie de acceptul tău ca să-ți oferim, în continuare, jurnalism independent, în timp real și verificat.

Redacția GSP și partenerii noștri utilizează tehnologii precum cookies, profilare și prelucrare automata a datelor, pentru a personaliza către tine articolele și reclamele. Prin acceptarea cookie-urilor, ne ajuți să utilizam această tehnologie pe site și să ne finanțăm ziariștii. Ai posibilitatea să iei oricând altă decizie, printr-o simplă revenire pe site. Pentru detalii, te rugăm să citești Documentul de informare a utilizatorilor despre prezenta cookie-urilor pe site și Termenii de utilizare.

Da, sunt de acord