„Minte rece, inima calda”

Acesta este sloganul sub care se va relansa ziarul Gandul, incepind cu editia de luni, 30 octombrie. Campania vizeaza o pozitionare mai prietenoasa a brandului. „Gandul” va schimba si formatul, prin micsorare, mergind undeva intre berliner si compact (formatul actual al „Cotidianului”).

vineri, 20 octombrie 2006, 1:15

Acesta este sloganul sub care se va relansa ziarul Gandul, incepind cu editia de luni, 30 octombrie. Campania vizeaza o pozitionare mai prietenoasa a brandului. „Gandul” va schimba si formatul, prin micsorare, mergind undeva intre berliner si compact (formatul actual al „Cotidianului”).


Comentarii (17)Adaugă comentariu

Milka  •  20 octombrie 2006, 13:37

Cum se va impaca pozitionarea „inima calda” cu formatul pe care ei il vizeaza? Putem spera doar ca nu va iesi o struto-camila la mijlocul distantei dintre sobrietate-goliciune. Foarte tare asta cu „inima calda”. Probabil e in logica prin care fiecare isi doreste ceea ce nu are. Recunosc, la CTP ma refer aici.

George  •  20 octombrie 2006, 13:47

Tare! Credeam ca apogeul a fost atins cu „Nimeni nu gandeste pentru tine”! Iata, insa, ca se poate si mai bine:)) S-ar putea sa fi lucrat cu o agentie:))
Incredibil!

jurnalismonline.ro » Blog Archive » Uite asa ma duce gandul: minte rece, inima calda  •  20 octombrie 2006, 13:50

[…] Deci start in relansarile de toamna: Gandul revine, in alt format, din 30 octombrie –  informeza, zice, sustine, comenteaza (?) Catalin Tolontan, acest maestru in exclusivitati de presa. Slogan nou:  Minte rece, inima calda. Mmm? Ce ziceti, cum vi se pare? V-a miscat putin? Aveti idei mai bune? Oricum dupa “judeca fiecare raspuns”sau “intelegi mai mult” e o schimbare de stil. […]

marius  •  20 octombrie 2006, 13:51

Deci….. vom avea, pe langa inteligenta fara doar si poate remarcabila, o inima in sfarsit „calda” din partea Gandului si a lui CTP ??? Inseamna ca acesta in sfarsit a realizat ca pe langa inteligenta si cultura, ii mai trebuie si altceva, crestineste, o inima „calda”, si deci inseamna ca in sfarsit insistentele lui Gigi Becali au dat roade si CTP a acceptat ceva din mustrarea lui….. Bravo Gigi !

p.s.: Tony Parsons nu e acela care a scris si o carte autobiografica (impreuna cu subiectul) despre viata lui George Michael ??? Iti place George, Tolo ? Pari tipul generatiei ’80s ! Ca si unu ca Cioroianu declarat maniac dupa muzica anilor ’80…. A propos sper ca ai fost aseara la Duran Duran, nu ii puteai scapa……

bogdanlebu  •  20 octombrie 2006, 14:25

minte rece? cam ciudat… inteleg cica sa gandesti la rece… dar oare faci asta cu mintea rece?

www.flower-shop.ro  •  20 octombrie 2006, 14:56

Flori de gradina, buchete, aranjamente speciale, flori, flori si iarasi flori. http://www.flower-shop.ro/ comenzi online! Livrare GRATUITA la domiciliu clientului. Program comenzi 06:00 – 24:00.

gogu  •  20 octombrie 2006, 15:21

Nu e rau ca se doreste shi o inima calda acolo,in „Gandul”,unde abunda rautatea glaciala a CTP-ului,(cu toate ca nici Dinescu nu se lasa mai prejos),locul unde TREBUIE sa-i urashti preponderent pe cei cu bani,(cu toate ca vorbim de jurnalishti cu foarte multzi bani)shi unde nihilismul e la el acasa! Shi cand spun nihilism,ma refer la totzi cei ce” Au facut ceva vizibil” in tzara ! Pacat pentru ideea generoasa,nu cred ca cele doua mari condee, vor putea ieshii din mijlocul propriilor fantasme ! In fine,sa dea Domnul sa poata ! Mult succes !!!

iQ666  •  20 octombrie 2006, 16:04

„cea mai buna ekipa din romania” fiind luat, au fost nevoiti sa se gandeasca la altceva 😉

Nemesis  •  20 octombrie 2006, 17:31

Nu o sa aiba succes…

Dumi-BV  •  20 octombrie 2006, 17:37

Jegoasa aia care a cumparat subiecte la bac mai e la gandu? am vazut-o si acum la B1 cu minoritatile, nu e ziarist in Romania mai nenorocit ca aia eu n-o sa cumpar gandu cat va fi jigodia aia acolo

Bety  •  20 octombrie 2006, 18:33

„minte rece” inteleg, ca vine iarna si CTP probabil ca nu poarta caciula.

da’ „inima calda”…… mi-e sa nu vina de la toate iubirile alea de pe Acasa 😀

Theo M.  •  20 octombrie 2006, 19:25

Cred ca era misto daca mai statea si Dinescu si se implica mai mult in ziar. S-ar fi potrivit mai bine. Inteleg perfect nevoia Gandul de a deveni un ziar iubit, iar sloganul pentru aceasta directie mi se pare original.

Arhiduke  •  20 octombrie 2006, 19:49

Inima calda? Cu aerul de gheata din jurul lui CTP? Ma indoi de ma contorsionez…

Om  •  20 octombrie 2006, 20:45

Nu o sa fac o analiza a copy-ului, nu merita. E slab si „facut pe genunchi”. „Gindul” s-a nascut mort si asa o sa ramina, mai ales daca aparatul de resuscitare nu e sub tensiune (copywriting-ul, I mean). Poate ca asta inseamna o minte rece, moarte cerebrala… Din punctul asta de vedere, iata ca incepe sa ma distreze sloganul.

MosIonRoata  •  21 octombrie 2006, 17:45

Ce-i aia „brand”, ca l-am cautat in dictionar si nu l-am gasit…

Sanatate!

Dumi-BV  •  21 octombrie 2006, 18:14

Mos IonRoata nu te-am mai vazut de vreo doi ani(pe net) de cand intram pe Dinamomania, imi era tare dor de tine

respect  •  23 octombrie 2006, 10:16

Fantastic! Daca stam si ne uitam cu atentie, din 27 de „ponturi de presa”, Tolontan face reclama la Media Pro la mai mult de jumatate !!!

Comentează