Bomba fîsîită

Dacă tot am intrat în Europa cu fotbalul, poate că n-ar fi rău ca şi declaraţiile fotbaliştilor să intre în normalitate. Aproape că nu există situaţie în care să jucăm într-o ţară aflată într-o situaţie specială fără ca ai noştri să facă pe deştepţii, legînd fotbalul de dramele oamenilor într-un mod infantil.

vineri, 3 noiembrie 2006, 6:54

Dacă tot am intrat în Europa cu fotbalul, poate că n-ar fi rău ca şi declaraţiile fotbaliştilor să intre în normalitate. Aproape că nu există situaţie în care să jucăm într-o ţară aflată într-o situaţie specială fără ca ai noştri să facă pe deştepţii, legînd fotbalul de dramele oamenilor într-un mod infantil.

Cînd ajungem în Bosnia „nu ne temem de tancuri”, iar dacă mergem în Anglia „sîntem pregătiţi pentru atentate”. Ultima prostie rostită cu infinită candoare aparţine rapidiştilor care, sosiţi în Israel, au avertizat: „Noi vom fi bomba!”. Bine că n-au declarat asta pe vreun aeroport că nu-i mai scotea nici Dinu Vamă din arestul unde ar fi împărţit celula cu bricegele şi pilele pentru unghii!

Să poposeşti pe locul unde evreii şi arabii îşi amestecă sîngele într-un conflict nesfîrşit  şi să vorbeşti despre bombe! E adevărat, de multe ori aceste declaraţii sînt potenţate de interogaţiile teribiliste ale jurnaliştilor. Dar nu cred că s-ar supăra cineva dacă în faţa unei astfel de remarce, fotbalistul ar răspunde cu: „Următoarea întrebare, vă rog!”.


Comentarii (96)Adaugă comentariu

ROBI  •  3 noiembrie 2006, 23:29

Sa va spun una de la voi, din Gazeta, d-le Tolontan:
-jurnalistul (intervievindu-l pe Rednic): s-a terminat telenovela Rapid-Razvan Lucescu (cu amanta Poli, nota mea, sic!)?….
-Mircea Rednic: nu comentez, nu ma intereseaza!
-a doua zi, in Gazeta: „Rednic il ironizeaza pe Razvan: s-a terminat telenovela?!”
Cat despre fotbalistii nostri, ei sunt profesionisti atunci cand vorbesc si amatori atunci cand joaca.
Urmatorul articol, va rog!
http://www.maidan.ro

apolodor  •  3 noiembrie 2006, 23:37

pt ursus : si la mine a mers cu dezactivarea. Dar spune-ne cum sa dezactivam si huruitul masinii aleia de pe stelisti.ro ?

mala  •  3 noiembrie 2006, 23:38

Nu-nteleg …adica nu avem dreptu` la libera exprimare??!! ma voi vreti sa deveniti americani.

apolodor  •  3 noiembrie 2006, 23:42

Vad ca unii dintre voi sunteti indignati de articolul Mariei Andries privitor la Nicolita. Cred ca toata povestea cu autogolul lui Banel s-a transformat intr-o melodrama. Bineinteles ca se mai intampla sa gresesti, dar marcarea unui autogol este ceva inacceptabil, indiferent cum am da-o. Prea repede s-a trecut dintr-o extrema in alta. Banel a gresit, iar acum trebuie sa suporte si criticile. Ati vazul ce scrie azi Marca: Banel n-a dat un autogol, ci un „tontogol”. Cred ca spaniolii au dreptate.

Edmond Durante  •  3 noiembrie 2006, 23:45

„”Vartan Says:
November 3rd, 2006 at 7:19 pm
GSP e cel mai bun ziar de sport din tara si dvs sunteti cel mai bun ziarist sportiv la ora actuala!Cei ce va critica arata in continuare cat de mici si neintelesi sunt si mai grav arata de multe ori ca nu inteleg ce spuneti in editoriale!Si bomba aia a rapidistilor a uitat sa explodeze!Iar Sapunaru este cel mai bun transfer facut de un club pentru anul viitor:)))in rest numai de bine….””

Tare prost mai esti, Vartane.
Mai trebuie sa-ti spun si de ce,
sau iti dai seama singur???

leo  •  3 noiembrie 2006, 23:48

Pacat ca reactia asta nu a aparut cand Borcea a declarat ca declanseaza Jihadul.
Cred ca majoritatea fotbalistilor romani cand dau asemenea declaratii se gandesc care gluma a fost mai buna: ce au declarat ultima oara sau vreuna dintre glumitele deosebit de inteligente facute cu insotitoarele de bord.

Edmond Durante  •  3 noiembrie 2006, 23:50

„”domo Says:
November 3rd, 2006 at 7:24 pm
cu parere de rau dar am citit o declaratie a unui “baietas”de la rapid,de fapt cel mai slab de pe teren care vroia sa abata “privirile”in cutea altora cum ca “altii au dat autogol si nu s-a suparat nimeni..”

Domo:
Sapunaru ARE dreptate.
Becali si MM si toti ceilalti nu au facut git nici pe sfert pentru autogolul lui Nicolita
cit au facut unii de la Rapid
git pentru faptul ca Sapunaru a fost UNUL DINTRE CEI care a fost vinovat la goluri. Nu singurul. Si omu’ s-a simtzit frustat pentru asta. Si pe buna dreptate.

„”domo says:…nu ca aveam pretentii de la acest “baietas”care cred ca are foarte multe degete la o mina in raport cu numarul de ani de scoala…””

Domo, fii sigur ca are mai multi ani de scoala decit Becali.

Marius  •  3 noiembrie 2006, 23:59

Pentru apolodor

Sunt de acord cu tine ca autogolul lui Nicolita a fost unul absolut penibil; sunt de acord si cu cei de la Marca.
Insa nu sunt de acord cu ceea ce face Maria Andries. Eu unul nu am vazut o adeziune „nationala” pentru Nicolita, n-am vazut, in afara de colegi si cativa prieteni ai lui din Faurei, pe altii care sa-i scuze gafa. Mi s-a parut deplasata ideea dnei Andries de a da o tenta generala unei tendinte care nu a existat decat in mod izolat. Nici eu, nici tu si cred ca nici 90% din cei care au vazut meciul nu i-au gasit lui Banel o scuza. M. Andries sustine contrariul; care sunt probele ei in ceea ce scrie, eu nu imi pot da seama.

Ionut  •  4 noiembrie 2006, 0:09

Dle Tolontan,

Mai cititi o data mesajul de mai jos, pentru ca dupa parerea mea merita un raspuns…Cel care l-a postat are MARE dreptate!

„stelistu” Says:

November 3rd, 2006 at 7:51 pm
Domnule Tolontan, parerea mea este ca raspunsul “noi vom fi bomba” la intrebarea despre bombe este destul de spiritual,ocolind variantele prescurtate “da, ne temem” sau “nu,nu ne temem” la o intrebare al carei grad de prostie va scapa.
Recunoasteti ca sint teribilisme ale ziaristilor, dar scoateti in fata doar comportamentul fotbalistilor , pe cind o analiza si pe seama intrebarilor necugetate puse de unii din confratii dvs ? „

MosIonRoata  •  4 noiembrie 2006, 0:36

Tolontane, de la o vreme numai cretinisme scrii.
Te-ai molipsit de la „Geniala”?! Evit-o, tatae, evit-o
cat mai ai inca timp!

Sanatate!

maryusdv8  •  4 noiembrie 2006, 0:47

Da, sigur… Tolontan, imi place ca judeci, si arati cu degetul, insa s-ar fi putut f. usor rezolva aceasta problema. Cum?!… dc. nu s-ar fi difuzat acea declaratie…
Voi, cei din mass-media, cautati mereu senzationalul si de cele mai multe ne intoxicati cu tot felul de nimicuri (vezi cazul de fata). Da’ voi, nu gresiti?.. ba da, dar voi nu aveti voie sa fiti criticati, iar atunci cand „recunoasteti” ca ati gresit, aveti mesaje care mai ca ne fac sa plangem (sunteti penibili in astfel de situatii), aveti o autoironie din care de fapt vreti sa iesiti tot „invingatori”.. felicitari!
Urmatorul articol, va rog!

arhiduke  •  4 noiembrie 2006, 0:57

tolontanel baiatule, voi i-ati invatat cu intrebari de doi lei. antrenorii sunt de vina, si tu esti tata lor…

maryusdv8  •  4 noiembrie 2006, 0:59

Acum am citit si o parte a articolului d-nului Ioanitoaia… si ma apuca „fericirea” cand vad ca se foloseste la infinit o expresie de cacao: „au facut o figura frumoasa”. Voi nu v-ati plicitisit de acest „Luceafar” al interviurilor? (din 10 fotbalisti, 8 spun ca vor sa faca „o figura frumoasa” la meciul urmator)… se pare ca nu…

VITORIO  •  4 noiembrie 2006, 1:04

voua ziaristilor , cand nu va convine ceva , nu publicati sau nu televizati , la noi nu vom vedea prea curand replici taioase sau mai acide in presa , nu asteptati raspunsuri prea elevate ca baietii nu mai iau carti in cantonament cum facea un Lucescu , un Dinu , un Lupescu , ei au acum laptopu` plin de mp3-uri cu manele si filme piratate

Carnatul Kosher  •  4 noiembrie 2006, 1:17

eu pot sa spun ca am fost atat de traumatizat de aceste afirmatii infantile incat ma vad obligat sa intrerup shabbatul si sa va zic cateva. unu: presa e la fel de vinovata pt intrebarile la fel de infantile si stupide pe care le pune 2. daca dom tontolan uita asta este IPOCRIT. 3. fotbalistii ai creier de bibilica si minte de curcan. ce vrei mai mult de la ei? pacat ca nu il duce pe unu mintea 2 metri in fata ca sa isi poata bate joc de idiotii aia care pun intrebari.

Andrei Badea  •  4 noiembrie 2006, 2:08

Domnule Tolontan, as avea si eu o intrebare. Vi se par fondate acuzele d-soarei Maria Andries la adresa lui Banel Nicolita? V’as multumii daca ati raspunde la aceasta intrebare.

Tavi  •  4 noiembrie 2006, 2:15

Da,
Domnul Tolontan are dreptate. Din pacate insa, un astfel de comportamnet si comentarii de acest gen, pot fi foarte des intalnite si la unii ziaristi nu numai la fotbalisti. Iar, intre noi fie vorba, majoritatea fotbalistilor nu prea citesc altceva in afara de presa sportiva. In aceste conditii, la ce ne putem astepta de la fotbalisti, daca anumiti ziaristi scriu de parca s-ar lua la intrecere cu ei ?
Realitatea este ca in Romania se face inca presa sportiva la un nivel f scazut. Din acest motiv consider ca macar in parte, comportamentul huliganic al suporterului roman cat si frazele idioate folosite de unii fotbalisti, se explica si prin nivelul scazut al comentariilor celor pe care acestia ii citesc.
Domnul Tolontan, bineinteles, nu se incadreaza in aceasta categorie, din pacate insa, cu o floare nu se face primavara. Nici macar cu cateva.
Cu respect
Tavi
ww.SolutiiAccesibile.com

Tavi  •  4 noiembrie 2006, 2:15

Tavi Says:

November 4th, 2006 at 2:15 am
Da,
Domnul Tolontan are dreptate. Din pacate insa, un astfel de comportamnet si comentarii de acest gen, pot fi foarte des intalnite si la unii ziaristi nu numai la fotbalisti. Iar, intre noi fie vorba, majoritatea fotbalistilor nu prea citesc altceva in afara de presa sportiva. In aceste conditii, la ce ne putem astepta de la fotbalisti, daca anumiti ziaristi scriu de parca s-ar lua la intrecere cu ei ?
Realitatea este ca in Romania se face inca presa sportiva la un nivel f scazut. Din acest motiv consider ca macar in parte, comportamentul huliganic al suporterului roman cat si frazele idioate folosite de unii fotbalisti, se explica si prin nivelul scazut al comentariilor celor pe care acestia ii citesc.
Domnul Tolontan, bineinteles, nu se incadreaza in aceasta categorie, din pacate insa, cu o floare nu se face primavara. Nici macar cu cateva.
Cu respect
Tavi
http://www.SolutiiAccesibile.com

eBone  •  4 noiembrie 2006, 2:46

Banel la locul lui….Cernea in poarta nu`i…Naprasnic sut prinsai….Yo Banel Nicolita….Si Steaua a clacat ….Cand „jardel” a „muscat”…Din a noastra portita….Greu, tare o fi de greu?…Vreu oare ce mai vreu?….Stiu ca si tu te placi….Banele ce ai de gand sa faci?….Ori dai gol ori nu….Ori spune da ori nu…Eu te rog nu ma`nerva….Ca nu halesc Steaua……REFREN IKER CASSILIAS: ….Nicolita, te astept la cealalta portita….Langa portita mea cea goala….Vino dar nu veni cum vi tu…De obicei in oboseala……..Cine te mai asteapta ca si mine…2 reprize , numai pe tine…..Nicolita arata`mi tu un portar care….Sa te iubeasca asa de tare…by razvan bocse

HINGHERU  •  4 noiembrie 2006, 3:10

E CHIAR HILARA MELODIA DE MAI SUS,DESI SUNT STELIST TOT NU POT SA MA OPRESC DIN RAS

Real Sport Romania  •  4 noiembrie 2006, 5:22

it’s ok … everybody has seen the game and has something to say about it … so, let’s not break their heads with our words, but better to give them hope that the next time will be much better … he he he

http://real-sport.blogspot.com/

ooops … capsunaru gigel o dete pe engleza … scuze signiori !!! he he he

… fisiit esti talica … de la fasole … he he he

Visiniul  •  4 noiembrie 2006, 6:55

Vad ca multi scriu cuvantul „jurnalistica sportiva”. Usor oameni buni.. GSP este ziar sportiv ? 70 % sunt femei goale (ca sa nu folosesc cuvinte dure) 20% articole care par mai degrebe can-can-uri iar restul de 10% .. un Vochin sau Paraschivescu..oameni care mai bine ar fugi din treaba asta numita „jurnalistica sportiva”.
Cat despre articol…… eu inteleg critica sau diferenta de opinie, dar de aici si pana la jigniri din 2 in 2 fraze..este cale lunga. Si daca Dl. Tolontan o sa`si citeasca articolul (ca mare boos de „jurnalistica sportiva”) o sa gaseasca raspunsul la „de ce a zis infantilul ala nenorocit de Lazar..ca Rapid o sa fie bomba”. Daca. Desi cred ca era beat..vineri seara..etc.

Visiniul  •  4 noiembrie 2006, 7:05

Si reclama aia… multumesc Ursus pentru explicatii (f. tare nick :D). Am scapat pana la urma de imbecilitatea aia de reclama la o bere de 2 lei (Bergenbier) care promoveaza o nationala de 2 lei (cea a Romaniei) pe un site de 1 leu (cel al Dl. Tolontan).
Forza Heineken, Ursus, NOROC FRATILOR ! Incercati Noroc ca sigur e mai buna decat jafu` de Bergenbier. Asa ziar..asa reclama..asa bere.
Fiercare site isi are reclama pe care o merita sau..orice om bea berea pe care o merita.

www.flower-shop.ro  •  4 noiembrie 2006, 10:22

Flori de gradina, buchete, aranjamente speciale, flori, flori si iarasi flori. http://www.flower-shop.ro/ comenzi online! Livrare GRATUITA la domiciliu clientului. Program comenzi 06:00 – 24:00.

tontolan  •  4 noiembrie 2006, 11:12

Domnule Tontolan,

Nu vreau sa scriu si eu mai multe… s-au zis destule, mi-e intr-un fel mila de dvs.; observ ca daca n-ati fost in stare sa raspundeti pana acum, nici punand mai multe in balanta n-am sa va fac un mare bine. Cand o sa va faceti un dram de curaj, va asteptam 😀

tontolan  •  4 noiembrie 2006, 11:16

Multumesc celor ce m-au ajutat sa scap de nemernica de reclama la Bergenbier!!! Raman dator 😉

anti-dinamo  •  4 noiembrie 2006, 11:51

In Ziarul de Iasi s-a publicat ieri (3 noiembrie) un articol in care Ionut Balba dezvaluie unor ziaristi deghizati ca impresari ca a echipa Poli Iasi a primit de la Dinamo 2000$ de jucator in urma egalului cu Steaua, dar si alte lucruri nepermise de regulament. Ca urmare Dinamo ar trebui sa primeasca 9 puncte penalizare si oficialii sa fie suspendati, dupa cum prevede regulamentul. Sper ca de aceasta data nu se va acoperi totul si Dinamo va scapa nepedepsita. Nu am vazut nimic scris in gazeta sau in pro sport despre acest lucru. D-le Tolontan, va rog sa va sesizati si macar sa atrageti atentia asupra acestui fapt.

Cu respect.
Un roman care vrea dreptate in fotbal

apolodor  •  4 noiembrie 2006, 12:06

pt antidinamo : sa stii ca asupra acestui lucru le-am atras si eu atentia celor de la GSP, inca de la inceputul saptamanii. Rezultatul : am fost injurat de toata ramura genetica de catre suporterii dinamovisti, iar cei de la GSP n-au avut nicio reactie in sensul preluarii informatiei din ziarul iesean.

Soica Florian  •  4 noiembrie 2006, 12:07

Dar nu cred ca s-ar supara cineva daca 90% din presa sportiva (exceptie – Radu Naum, Radu Banciu, Tudor Octavian, Cristian Topescu si alti cativa), ar disparea ca prin farmec (a se citi minune).

Pacat ca natura umana (atentie, nu cea a romanului) ar face ca aproape instantaneu alta hoarda de incompetenti sa ii ia locul vechii ostiri de oligofreni.

P.S.
Felicitari pentru forma corecta a pluralului de la „remarca” si pentru utilizarea unui verb mai rar intalnit : „a potenta”.
Aveti potential, d-le Tolontan. Exersati, si s-ar putea sa va bag si pe d-voastra in oala cu Naum si Banciu.
Asta atunci cand peste aura de intelectual veti adauga si ideile. Alea care chiar v-ar transforma intr-un ganditor.

1 stelist  •  4 noiembrie 2006, 12:39

Tolontan :
auzi ce zic apolodor si anti-dinamo !!!!! daca este adevarat Dinamo ar trebui penalizata conform regulamentului si astfel campionatul s-ar relansa intr-o oarecare masura ( pentru ca niciodata nu s-a incheiat inainte de pauza de iarna ) .
Poate reustiti sa aflati ceva mai multe tinand cont de potenta ziarului vostru si sa aduceti asta in fata autoritatilor care au puterea de a lua o decizie . sau poate ca nici voi nu vreti dreptate in fotbal !!!!!
pei daca borcea a ajuns sa premieze adversarele Stelei va dati seama ce face cand joaca dinamo .

Mihai  •  4 noiembrie 2006, 12:44

Primul care a raspuns mircea scarlatescu are mare dreptate.Si eu sunt de parere ca jurnalistii care pun intrebari nu sunt pregatiti deloc.Poate ca au ei scoala dar nu stiu sa puna intrebari.Ma mai uit la cate un ziarist si imi vine sa il sun in momentu’ acela sa ii spun cateva cand vad ce intrebari stupide pune.

1 stelist  •  4 noiembrie 2006, 12:44

faceti si voi o ancheta jurnalistica ca sa aflati mai multe despre asta sau in romania se aplica metoda : „daca aveti o stire importanta trimiteti-o pe adresa de mail a redactiei sau sunati la nr de tel.” ?!

Anubiss  •  4 noiembrie 2006, 13:40

Cataline lasa-te de comentarii shi ia-tzi un concediu ca nu prea mai ai inspiratzie . Nu te gandeshti ca eshti penibil …..

1 stelist  •  4 noiembrie 2006, 14:08

anybody there ???????!!!!!!!

Cicero  •  4 noiembrie 2006, 14:31

Raspunsurile sint pe masura intrebarilor.STUPIDE

sebastian  •  4 noiembrie 2006, 14:33

de ce nu mai imi da-ti voie sa intru pe blog?pt ca i-am zis unui dobitoc imbecil?altii injura ex(foot) ori daca ii cu doi de O nui nici o problema

kuyt  •  4 noiembrie 2006, 14:43

va inteleg mah baieti… dar ce numere au iesit azi la eurogol? :)) pls

bobo  •  4 noiembrie 2006, 14:59

a vrut si baiatu’ sa fac o metafora, cataline!

trebuia sa te referi la intrebarile ziaristilor, nu la ce zic fotbalistii;
daca refuzau intrebarea, ziceai ca sunt cu nasul pe sus;
daca raspund si ei cum pot, tot nu e bine!

doar nu vrei sa dea baietii citate din plesu si liiceanu!!!
mai bine sa fie intrebati de fotbal, atat! sau sa nu fie intrebati nimik!

dar declaratiile aste vand bine la tv, vand bine la voi la ziar, altii ca noi vin si le comenteaza, asa se face banu’ ratingul si traficul cat mai mare!!!
nu mai deplange declaratiile care va aduc in cele din urma bani!!!

bobo  •  4 noiembrie 2006, 15:03

sportul (fotbalul mai ales) e acum mai mult stire decat eveniment;
dc stai si privesti la tv mult mai multe stiri, reportaje, talk showuri, scandaluri etc decat transmisii; pe marginea unui meci de 2 h declaratii o sapt inainte si 2 zile dupa, scandaluri, recurs etc etc etc;

dan  •  4 noiembrie 2006, 17:55

Prostanacii de la rapid giulesti se cred f destepti si spirituali, din pacate si jurnalistii care-i intervieveaza se cred la fel.
Rau este ca noi nu mai vedem/auzim despre fotbal ci doar despre tampenii colaterale, neineresante lipsite de sens si substanta. Daca jurnalistii ar fi 5 secunde mai destepti nu ar mai rade ei punandu-le intrebari penibile, pt ca pana la urma traiesc si din munca fotbalistilior

gherghiceanu ionel  •  4 noiembrie 2006, 18:05

Cand ziaristii de la „Gazeta” sau de la alt cotidian de sport din Romania vor sti sa ia interviuri jucatorilor, antrenorilor, etc si nu vor mai cauta subiecte de scandal devenind adevarati detectivi sa-i surprinda de exemplu pe Belu si Bitang facand sex ca sa aiba ei ce scrie si pe cine demite ca sa nu mai avem antrenori capabili la lotul de gimnastica, atunci si raspunsurile celor intervievati vor fi pe masura.
Eu nu-l condamn pe jucatorul „x” sau „y” pentru ce raspunsuri a dat ci il condamn pe ziaristul care a luat interviul sau a scris articolul respectiv.

smokey van pot  •  4 noiembrie 2006, 21:45

EU CRED CA FACI DIN TINTAR ARMASAR si chiar nu stiai ce sa mai debitezi

smokey van pot  •  4 noiembrie 2006, 21:49

plus ca erai disperat pt golul lui banel si ai gasit potrivit sa ataci rapidu

smokey van pot  •  5 noiembrie 2006, 16:00

Bomba explodeaza la galati spre ciuda lui tontol- anus care probabil plesneste de ciuda. echipa lui preferata aurolaca va pierde liga anu asta .hahaha

smokey van pot  •  5 noiembrie 2006, 16:46

la 7-0 pt rapid ,galatenilor li s-a refuzat un penalty si sansa de a reveni in meci. Acesta este un alt subiect fierbinte pt. tontol-anus.
oare va scrie ceva d-l anus despre asta?

sorin  •  6 noiembrie 2006, 15:23

TOLONTAN !!! ESTI DEGEABA !

Comentează