Rădoi, dincolo de diagnostic

La început a fost o gărgăriţă. Staţi niţel, n-am înnebunit! Aşadar, era o insectă. Apoi, o nucă. După aceea, sub genunchiul lui Hagi a apărut un gogoloi, ca şi cum o minge de tenis s-ar fi încarnat acolo şi n-a mai vrut să iasă.

joi, 9 noiembrie 2006, 5:14

La început a fost o gărgăriţă. Staţi niţel, n-am înnebunit! Aşadar, era o insectă. Apoi, o nucă. După aceea, sub genunchiul lui Hagi a apărut un gogoloi, ca şi cum o minge de tenis s-ar fi încarnat acolo şi n-a mai vrut să iasă.

Cît va trăi, cel mai mare fotbalist român al epocii TV va trebui să-şi scoată, din timp în timp, lichidul de sub genunchi. Dacă face efort, substanţa aceea colectează mai repede. Ştiinţific se numeşte „chist anserin” sau cam aşa ceva. De fapt, lăsaţi-ne să credem că este misterios cum o gelatină incoloră şi inodoră se adună taman la piciorul stîng, cel care a ţinut pe bombeu echipa naţională, Federaţia, Casa Fotbalului şi o serie nesfîrşită de antrenori, deveniţi „cei mai”.

Afecţiunile fotbaliştilor sînt semne. Ceea ce i se întîmplă lui Rădoi e, de asemenea, o şoaptă la urechile noastre. Luptătorul şef al Stelei şi unul dintre puţinii lideri născuţi în fotbalul românesc în ultimii ani trece printr-un moment greu. Încăpăţînare, ignoranţă, fanatism, forţarea limitelor, nerăbdarea de a juca, diagnostice greşite şi tratamente ştiinţifice, toate s-au adunat în dosarul Rădoi şi sînt neclare ca filele pe care le flutură Ticu Dumitrescu în faţa CNSAS, probe ale unei lumi ce nu vrea să moară.

Prins între universul antic şi cel modern al fotbalului, Rădoi e lecţia că aşa nu mai merge! Nu mai ţine după ureche! Dar, în acelaşi timp, multe depind de puterea sa de luptă, de şansă şi de răbdarea noastră de a-l aştepta.

Nu pot să-mi şterg un gînd din cap. Rădoi a fost prea puţine meciuri în teren alături de”naţională” în toţi aceşti ani de rateuri. Cu el acolo, poate că va fi altfel.


Comentarii (195)Adaugă comentariu

marcelino  •  10 noiembrie 2006, 1:11

acestcaz al lui radoi imi aduce aminte de adrian ilie…ar fi pacat ca radoi sa nu isi mai revina niciodata la forma pe care o avea.este un jucator f bun care mai are multe de aratat,e un lider…stelei ii lipseste f mult.10 ca lovin nu fac cat el.multa sanatate

MosIonRoata  •  10 noiembrie 2006, 1:40

Da, Radoi a gresit cand a facut recuperare de capul lui, dar asta nu inseamna ca doctorii nu ie prosti. Ori doctor ori vrajitoare care da in bobi, tot aia ie. Diferenta dintre doctor si vrajitoare sta in aceea ca ca doctorii mimeaza stiinta pe cand vrajitoarea nu.

Sanatate!

Reinold P.  •  10 noiembrie 2006, 2:42

mai bine sta Radoi un an sau doi pe tusa si se apuca din nou de fotbal asa pe la 27 de ani ca mai are timp, e tanar si poate juca dupa aia inca 10 ani: n-are rost sa mai forteze acu, poate nici in 2007: sa stea ca e mai bine pentru el si sa-si vada de recuperare, sa lase la o parte ambitiile „infantile” pe care le are acu; multa sanatate si intelepciune ii doresc:

sahmat  •  10 noiembrie 2006, 3:18

de ce incurcam capra cu varza… hagi nu are nici un fel de legatura cu radoi… hagi a fost un rege pentru romani, radoi nu a dat dovada pina acum in ceea ce priveste devotamentul sau…
ce cariera a avut hagi si ce cariera a avut radoi… as putea spune ca radoi este mult in spatele multor fotbalisti actuali, care toti evolueaza la mari chipe… hai domnule, ca campionatul nostru e muci cu majoritatea celor din vest… cine nu recunoaste ori e varza ori idiot…

hai hagi
si spor la treaba radoi, mai ai de muncit si avem nevoie de tine…

Real Sport Romania  •  10 noiembrie 2006, 4:01

Nu se termina lumea cu Radoi, dar mai bine e cu el in teren, adevarat este. Sa aiba rabdare, sa se vindece bine, si apoi va reintra …. Dorinel joaca la 38 de ani, asa ca Radoi sa nu dispere ca are timp.

http://real-sport.blogspot.com/

tio  •  10 noiembrie 2006, 4:22

As vrea sa fiti mai realisti in ceea ce priveste echipa nationala, cu Radoi sau nu. Nu prea avem asa de multe sanse sa ne calificam. Mai ales asa cum se face selectia de catre dl. Piturca.

sahmat  •  10 noiembrie 2006, 5:02

out piti, sandu si mucosii de dinamovisti de la frf(ie prunea si popescu)
hai hagi, g popescu si lacatus si balin!!!
noua echipa de la primavara!!!

sahmat  •  10 noiembrie 2006, 5:05

pardon,
am vrut sa zic mucosii de
lupescu si prunea

bila_ro  •  10 noiembrie 2006, 5:06

Sunt oameni care au o rezistenta la durere incredibila! Ei spun „nu mai pot!”,de-abia cand cu-adevarat nu se mai pot misca… Si asta nu e bine :(. Din nefericire. E la fel de periculos ca si boala ce loveste un bebe dar care nu face temperatura,si zambeste in continuare… Astazi,Mirel e accidentat. Nu mai joaca. Va mai juca? se poate… Dar niciodata cum a facut-o. E posibil ca din cauza suprasolicitarii,sa cedeze si celalat genunchi.. Doamne fereste!

sahmat  •  10 noiembrie 2006, 5:28

pai stii care e treaba cu mucosi ca prunea si lupescu?
vor sa ia din cascvalu maherilor, ie al lui dragomir sandu etc…
dar astia macar au facut ceva, dar prunea? un ratat care nici nu stie sa vorbeasca, ce dracu cauta rapcigunea asta la efia frf numai masa stie

sahmat  •  10 noiembrie 2006, 5:30

salamu si cascavalu, ce dreacu sa caute

don  •  10 noiembrie 2006, 5:33

Radoi, nu ramane decat primul fin al ciobanului si smardoiul vestiarului Stelei.
Pte Liga 1 va fi un bun fotbalist, dar in afara, vba unuia care a postat mai sus ,poate la Spartak sau ma rog Salonic. Noi i-am vazut valoarea la englezi cand nu a stiut sa fie capitan si in multe alte meciuri cheie.
In rest ptr el ca om de bine si sa se insanatoseasca daca are rabdare sa asculte de specialisti.Ca l-au ajuns blestemele cand nu asculti de specialisti si crezi tu ca toate se fac dupa capul tau.El a venit stea si apune tot ca o stea cazatoare in dambovita frumos curgatoare iar eu ca suporter sunt sigur ca or sa mai apara si ALTII.

ole  •  10 noiembrie 2006, 5:50

ca ai fi si tu un mare ortoped mason si noi nu stim nimic

ioan plischi  •  10 noiembrie 2006, 6:20

incheierea pe care cred ca ati gindit-o: „cu el acolo, ar fi putut sa fie altfel”.

Ilie  •  10 noiembrie 2006, 6:26

Din toata povestea asta rezulta un singur lucru: o lipsa crasa de profesionalism din partea tuturor: Radoi, antrenori, doctori, presedinti, etc.
Ne place sa ne laudam ca avem fotbal profesionist. Ha, ha, ha. Nu este nici 1%.

sahmat  •  10 noiembrie 2006, 6:44

nu, rezulta ceva mai grav, ca unii se pot face partasi la boala lui radoi. eu daca as fi in locul lui radoi m-as gindi fff atent cine l-a influientat in treaba asta… daca ma gindesc bine, cineva care avea de pierdut puncte si sau bani, adica unu dintre javrele fotbalului rominesc: JJ & MM.

ar trebui sa ne dea de gndit…

sahmat  •  10 noiembrie 2006, 6:46

sau mai bine zis curvele fotbalului romanesc

sahmat  •  10 noiembrie 2006, 6:47

sau mai bine zis curvele fotbalului romanesc: JJ & MM

cristy  •  10 noiembrie 2006, 7:12

sahmat@
mai baiatule pune-te pe carte si invata ca scrii numai prostii
daca recitesti ce-ai scris pun pariu ca nici tu nu intelegi

cristy  •  10 noiembrie 2006, 7:15

parerea mea este ca radoi este un jucator important atit pentru echipa de club oricare ar fii ea cit si pentru nationala romaniei
insanatosire grabnica si succes
asta de la un dinamovist

cristy  •  10 noiembrie 2006, 7:31

ar trebui totusi ca oamenii sa nu se mai certe >>>>>>>>>>>>>>>>>
oo pardon aici nu mai e vorba de oameni >>>>>>>>>>>>>>>>
e razboiul dintre oi si ciini>>>>>>>
acum am inteles >>>>>>>>>>>>>>
atunci legea stinei
ciini inainte cu 11 puncte si vin si oitele incet pascind

nea_nelu  •  10 noiembrie 2006, 8:32

Radoi, Niculescu, Danciulescu, Badoi sunt doar cativa dintre putinii fotbalisti din liga 1 care impun respect oricarui adversar, oricarei galerii. Asta pentru ca sunt jucatori care trateaza cu seriozitate fiecare meci si trag echipa dupa ei. De oameni ca acestia avem nevoie la nationala. De recuperarea lui Radoi ar trebui sa se bucure orice roman pentru ca, indiferent de clubul la care joaca, cu el in teren nationala ar avea o sansa in plus si poate mai vedem si noi o competitie finala cu ai nostri.

nero74  •  10 noiembrie 2006, 8:36

problema lui radoi este ca a intrat pe mana unor”profesionisti” din curtea stelei. pacat, pt ca radoi chiar este fotbalist,si mai are multe de spus(sa speram ca i-si revine) iar nationala are nevoie de el! si asta o spune un dinamovist!!!!!!!!! trebuie sa fi dobitoc sa nu recunosti valoarea.

nea_nelu  •  10 noiembrie 2006, 9:02

Dupa returul Stelei cu Real transmis pe Protv, a sarit tot staff-ul GSp asupra comentatorilor meciului. Cei doi au fost facuti in toate felurile, aparand nu mai putin de cinci editoriale pe site despre cat de infect a fost comentariul. Dupa partida de cupa de aseara, transmisa de Antena1, nu vad nici un editorial.
Dupa lectia de comentariu sportiv de aseara data de acei doi mari comentatori ai patriei, ma inclin in fata Antenei si Gsp, in fata acelor editorialisti care au fost indignati la finalul meciului transmis de Protv. Si vreti sa va stie lumea de ziaristi. V-ati comportat ca marlanii de pe blog care injura fanii echipei rivale.

P.S: Imi cer scuze ca e off topic

corneliu popa  •  10 noiembrie 2006, 9:20

Sa nu exageram!! Mirel Radoi este un jucator mare pentru Steaua!!! Nenorocirea lui este ca foarte multa lume se intereseaza de cum sa-i «faca bine»!!! Preasa care atunci cand era valid si pe val a lansat diferite stiri, de cele mai multe ori nefondate, care l-au pus intr-o lumina proasta si nu a mai putut sa se transfere la o echipa mare, unde nu putea sa se mai intample ca doctorul nationalei sa dea diagnostic fara sa-l consulte, numai ca sa i sedea dreptate orgoliosului Piturca si spre deliciu presei. Tot presa a pus presiune pe Radoi cu revenirea pe gazon cu stiri tot asa nefondate sau dupa ureche. Rezultatul? ziarele s-au vandut, patronii si-au realizat profitul, iar jucatorul, tanar si nelinistit, si-a pierdut rabdarea. Nopti pierdute, raspunsuri fara… raspuns, indoieli, orgoliu ranit – de capitan care lipseste din «bataliile» importante – deznadejde ca iar a ratat niste jocuri la nationala si nu in ultimul rand lipsa celor dragi de langa el. Dupa diferendul din primavara trecuta, cand doctorul nationalei a decis ca Radoi a mintit si ca nu ar avea nimic la picior, Radoi s-a decis sa se duca la Bolognia la vestita Clinica italiana. Aici a facut Radoi cea mai mare greseala!!!! Nu si-a dat seama de conflictul de interese!!! Doctorul nationalei, prin plecarea lui si a nenumarati jucatori in afara tarii, a pierdut potentiali pacienti. Ce era de facut? Niste declaratii, echivoce (la limita dintre idealism si realism) date de dl doctor, presa, in goana dupa senzational, a preluat stirea si a deformat-o dupa interesele fiecarui Trust de Presa!!! Deci sa nu mai lungim. Pe deoparte au fost intresele doctorului Pompiliu (parca), a impresarului Victor Becali (sau firmei de impresariat) si orgoliu selectionerului Piturca, iar de partea cealalta Radoi cu ruptura lui de menisc, parca asa am retinut, orgoliu lui, disperarea lui, nedeclarata si dorinta de reveni cat mai repede pe teren acolo unde el se poate exprima cel mai bine!! El este un caracter deosebit, de care echipa Steaua are nevoie de el, mai mult decat oricand!! Insa el nu trebuie sa riste!!! Sa lase presa deoparte, cu presiunile si jocurile de culise ale ei, sa lase orgoliile sa duca la dusmanii lui si atunci cand docturul din Italia o sa-i spuna ca este 100 la 100 recuperat, sa revina pentru ca suporterii Stelei, si nu numai, au mare nevoie de el, dar in aceeasi masura si familia!!! Sa-l lasam pe Radoi sa revina , in mod natural, la activitatea care i-a adus atata succes si atat noi, suporterii cat si presa sa nu mai punem presiune pe el. Eu am incredere ca atunci, ca si pana acum, de altfel, Radoi cand va fi perfect sanatos si in buna conditie fizica va pune, din nou, «osul» pentru luptelele care se vor da in teren si NU IN AFARA LUI, pentru el nu este facut decat sa lupte, acolo in iarba, si pentru asta nu ar face rabat de la nici un efort!!! Sanatate grabnica, Mirel!!

Paulo  •  10 noiembrie 2006, 10:13

Accidentarea pentru care sta acum Radoi e una iar accidentarea pentru care a plecat Radoi de la Nationala e cu totul alta. E vorba de picioare diferite. Doctorul Pompiliu Popescu e un doctor foarte bun, el a avut grija si de Hagi si de alti mari jucatori si nu merita sa fie jignit de „conducatorii” stelisti care se credeau mari doctori…din parerile lor s-a ales praful…daca Radoi se opera in 2004 alta era situatia lui acum si nu isi risca cariera…asa…cine stie…

Sunt dinamovist dar niciodata nu m-am bucurat de accidentarile unor jucatori de la echipele adverse pentru ca stiu ca si cei de la Dinamo pot pati la fel…imi pare rau pentru Radoi ca este in aceasta situatie dar vina este si a celor care conduc steaua…si pentru ei nu am nici un resentiment…sa sufere pentru ca merita…ei mereu arunca in vant pareri si opinii fara nici un punct de sprijin cu realitatea…isi merita soarta…pacat de Radoi…

pentru nea_nelu: despre comentariul meciului Real-steaua nu ai ce sa spui, a fost sub orice critica si strigau ca disperatii comentatorii desi jucatorii de la steaua erau la 25 de metri de poarta gazdelor…asa comentau zici ca steaua rata cate o ocazie imensa in fiecare minut…

VA PRIVIM DE SUS !!!
FORZA DINAMO FOREVER !!!
http://www.FcDinamo.net

nerusinatul  •  10 noiembrie 2006, 10:34

Nu stiu cum e mai bine.Ca RADOI,care a jucat,Dumnezeu stie cum in ultimul an,ignorand durerea,sau,ca Badea care la orice fault mai dur se cere afara si pleaca de pe teren sustinut de 3 oameni,asa cum Radoi n-a facut-o vreodata.
Cred ca-i mai bine ca Badea!Probabil ca nu va sta vreodata atatea luni in afara gazonului,ca MIREL,dar nici nu va depinde vreo echipa de el asa cum depindem noi de RADOI!

no name  •  10 noiembrie 2006, 11:03

caini paduchiosi nu va mai bagati voi in seama,vorbiti cu muc cel mic,sau ala mic cu nod mare!!!!!!asta va reprezinta……..si ala care n-are o carte in casa

stiu ceva…  •  10 noiembrie 2006, 11:07

Nu pot uita cum in cantonamentul din Austria, doctorul grec Nikos adus ca mare specialist de Olaroiu il tot forta sa faca antrenamente la sala de forta pentru a intra cat mai repede in programul echipei. Am vazut acum cat profesionalism (mult laudat) este acolo.

cosmin stelist  •  10 noiembrie 2006, 11:31

eu nu inteleg ce inseamna performanta petru echipele din romania. sunt stelist si consider ca numai steua si rapid pot vb de performana.de ce sa vb de dinamo cand ei din 5 echipe de uefa ei au iesit pe 5 intr-o grupa slabutza. vrei sa vb de performanta dar nu ai puterea sa tii yn jucator mai mult de un an la echipa ca il vinzi pe nimic in rusia. asta e performanata ca ei dau goluri sau joaca bine afara. si dinamo nu poate sa treaca de grupele uefa. oricum nu cred ca asta era subiectul deschis. dar vad ca numai din invidie se poate trece asa de la un subiect la altu.

Mujo Tutun  •  10 noiembrie 2006, 11:36

Va postez si dvoastra ce i-am scris colegului Decebal Radulescu inaite de a va citi articolul foarte bun.

# Mujo Tutun Says:
November 10th, 2006 at 11:34 am

Aici nu-i vorba de cine are dreptate! Se pierde un mare jucator, asa cum s-a intamplat si cu Balaci, din cauza unui cumul de prostie, ambitie si incompetenta. Eu nu voi uita niciodata cum a revenit cu brio schiorul Pirmin Zurbriggen, la numai doua saptamani dupa o operatie la genunchi facuta secundum arte. Din pacate nu este si cazul sarmanului Radoi, care, pe de o parte, a fost fortat nepermis (are si el o parte de vina), iar pe de alta, a tot fost dus la pomi laudati, la tot felul de vraci si “doctori minune”, care nici macar un diagnostic cumsecade nu au putut pune! Si fara diagnostic, cum sa tratezi? Dupa ureche! Mare pacat de Radoi!
Nu inteleg jignirile postate.

Mujo Tutun  •  10 noiembrie 2006, 11:39

@Cosmin stelist, pacat ca esti atat de ingust (la intelegere). O grupa slabuta nu cuprinde o fosta detinatoare a Ligii Campionilor si Campioana UEFA en titre. Habar nu ai ce vorbesti! Or fi avut ceilalti grupe mai „grele”?

Mujo Tutun  •  10 noiembrie 2006, 11:43

@corneliu popa. Iar va intalnesc numele, si iar (sa ma mai mir?) intr-un text jalnic. Adica presa e de vina pentru absenta lui Radoi? Ba te pomenesti ca si pentru accidentarea lui? Dati-o-ncolo de treba!

gherghiceanu ionel  •  10 noiembrie 2006, 11:55

Chiar daca orice nenorocire se produce sub efectul unei cauze sau unor cauze ceea ce i se intampla acum lui Radoi este destinul.
Eu nu sunt adeptul ca „destinul si-l face omul” ci cred ca destinul fiecaruia este lasat de Dumnezeu.
Nu cred ca are rost sa cautam acum vinovati in ce i se intampla acestui valoros fotbalist ci sa avem incredere in Dumnezeu ca Mirel va reveni pe gazon.
Eu doresc ca acest lucru sa se intample cat mai repede posibil pentru ca si Nationala are nevoie de acest valoros jucator.

bibanu  •  10 noiembrie 2006, 12:01

Radoi plateste pt ingamfarea lui

corneliu popa  •  10 noiembrie 2006, 12:37

Pentru Mujo Tutun. daca citeai cu atentie randurile de mine ati fi vazut ca eu acuz presa pentru ca face jocul de interese a doctorului Pompiliu (care al-a facut bine pe Hagi, de i se scoate siacum apa de sub genunchi) si firmei de impresariat a d-lui Victor Becali. nu se observa?? nici o alta echipa nu doreste sa achizitioneze in iarna jucatori? Ba da. Dar numai despre jucatorii care ar veni la Steaua se vehiculeaza prin presa. Ultima este jucatorul de la Dacia Chisinau!!! Pai cum? sa se faca afeceri cu jucatori, altfel din firma care a «ciugulit» din fotbalul romanesc, la greu!! Ce naiv sunteti!!!

PopescuAdrian  •  10 noiembrie 2006, 13:26

radoi plateste pt idiotenia lui piturca …. si a dotorului pompilui …. care ca 2 muisti au vrut sa fie ei mot cocot si sa distruga imginea stelei … ( se stie deja ca piturca nu se mai intelge cu George Becali si deaia au ignorat problemele lui radoi …… el a fost suspendat de la nationala ca a plecat din cantonament … ce interes ar avea orice jucator din campionatul romanesc sa plece de la nationala … unde putea sa demonstreze ce jucator este … cine ar fi plecat .. poate doar daca era accidentat …. si cum piturca si doctorul pizdii … au zis ca nu e accidentat …. dar cum se face ca radoi a fost operat??? … cine a avut dreptate piti sau radoi …… cine e de vina???

Alex  •  10 noiembrie 2006, 14:13

Este prima data cand fac un comentariu.Am o parere destul de diferita despre cazul Radoi.Aceasta este:Conform spuselor lui Becali,Radoi a avut multe oferte din strainatate…dar de ce nici una nu sa concretizat?Deoarece Gigi nu vroia sa isi vanda finul!…Oare?…Gresit…Echipele marii fac inainte de transfer teste de sanatate orcarui jucator ceea ce a dus la vederea acestui pericol de a transfera un jucator care iti sta 11 luni in spital si joaca o luna…care nu merita banii dati!…Jos palaria pentru luptatorul,jucatorul Radoi…dar cred k accidentarea lui este ceva care nu se va mai putea remedia…Tin cu Steaua imi doresc k Radoi sa revina…dar ceva ma face sa cred k chiar daca se va reface…dupa inca un an va recidiva din nou…

Mujo Tutun  •  10 noiembrie 2006, 14:28

Slava Domnului ca sunt naiv, dle Cornelius Popa. Poate ca nu stiu sa citesc, cum bine ati observat. Bine ca le stiti dvoastra pe toate si inca en detaille!
Succes in continuare!

Ned  •  10 noiembrie 2006, 15:06

Domnule Tolontan,
inteleg ca Radoi este un jucator de fotbal dar daca l-ati privi mai atent, daca l-ati urmari dincolo de superficialitate probabil ca veti vedea ca Radoi are probleme comportamentale grave. Fanatismul este un atribut al unor posibile probleme psihiatrice.
Si nicidecum Radoi nu este un lider. De unde ati mai scos-o si pe-asta?? Stiti oare ce inseamna sa fi un bun lider? Un lider este in primul rand o persoana echilibrata. Ceea ce lui Radoi ii lipseste.

Parerea mea: carierea fotbalistica al lui Radoi este deja egala cu zero. Probabil va juca de acum inainte meciuri de amatori dar ca profesionist este ratat. Si de ce? Din cauza ca este un fanat indarjit si nicidecum un lider.

corneliu popa  •  10 noiembrie 2006, 15:23

Pentru Mujo Tutun. Merci!!!

GabiKoreanu  •  10 noiembrie 2006, 15:27

@Ned:
Radoi chiar are calitati de lider, asa cum si Hagi a avut, iar comparatia nu e deplasata, pentru ca nu era o comparatie a valorii „stricto senso”, ci a conjucturii si similitudinii. Nu mai pune zero dupa semnul egal in privinta carierei lui Radoi, pentru a nu-ti deconspira originea canina. Bucura-te in tacere, daca asta te excita.

Dupa parerea mea greseala este undeva in medicina sportiva de la noi, ca au fost prea multe cazuri in care mari fotbalisti si-au terminat carierele mai devreme decat ar fi putut (vezi cazurile Balaci, Balint chiar), asta ca sa nu mai vorbim de tragedii cum au fost in cazul lui Haldan sau Vrabioru.
Nu avem medici sportivi la nivelul care trebuie, ori logistica necesara. E TRIST, DAR E ADEVARAT.

GabiKoreanu  •  10 noiembrie 2006, 15:37

A propos de diagnosticuri: Primul diagnostic i l-a pus Piturca. A zis clar ca Radoi se da lovit, ca sa nu vina la nationala. In dobitocia lui, nici macar acum cand se vede ca problema lui Radoi e cu mult mai grava, nu are puterea sa-si ceara scuze. Asa cum nu o va face vreodata in cazul lui Ogararu.
Piti, oi fi tu antrenor mare, nu zic nu, insa esti un NIMIC ca om. (si am spus nimic, din respect pentru site-ul asta si pentru oamenii ce-l citesc, altfel ar fi trebuit sa folosesc niste invective, sa le pricepi mai bine)

marius  •  10 noiembrie 2006, 16:05

CU SIGURANTA AR FI FOST ALTFEL.ORICE ECHIPA CARE AR PUTEA SA-L AIBA LA MIJLOC PE MIREL AR FI CU TOTUL ALTFEL.DUPA PAREREA MEA NOI SUPORTERII O SA IL ASTEPTAM CAT VA FI NEVOIE.IAR DACA AR FI SA MA INTREBATI MIREL ESTE AL DOILEA OM IUBIT LA STEAUA DUPA MARIUS LACATUS

Radu  •  10 noiembrie 2006, 17:08

Mirel Radoi e un fotbalist bun la noi in tara.. sau la echipe de mana 2 in Europa. In cel mai important meci al Stelei cel cu Rosenborg Mirel a fost cel care a gresit fatal pt Steau. In plus ce joaca Mirel??? Stoper de clasa nu va pputea fii niciodata( nu este suficient de inalt , si nici nu are o viteza de reactize iesita din comun) La inchidere face faza defenziva bine dar cand e vb sa mai si construiasca nu prea se descurca sa dea pase mai lungi de 10-15 metrii. Nu are glezna fina si o tehnica deosebita incat sa creasca ritmul si viteza paselor la mijlocul terenului. Sa imi spuna mie cineva, cand va putea Mirel sa i-a locul unor jucatori precum Terry, Nesta, Vieira, sau se poate compara cu inchizatori gen Keane, Deshamp, Essien….la echipe de top…Deci unde poate joaca Mirel.. altundeva decat la Steaua….???

Comentează