Proiect Varabiescu de publicitate pe bloguri

Razvan Varabiescu se gindeste sa stringa aprox 200 de bloguri sub aceeasi umbrela pentru a vinde publicitate (http://www.varabiescu.ro/). Conceptul e interesant, pentru ca audienta cumulata a acestor bloguri are un potential civic important. Ca orice proiect sindicalizat, el va avea insa serios de tras.

vineri, 10 noiembrie 2006, 9:11

Razvan Varabiescu se gindeste sa stringa aprox 200 de bloguri sub aceeasi umbrela pentru a vinde publicitate (http://www.varabiescu.ro/). Conceptul e interesant, pentru ca audienta cumulata a acestor bloguri are un potential civic important. Ca orice proiect sindicalizat, el va avea insa serios de tras.


Comentarii (9)Adaugă comentariu

Camelia  •  10 noiembrie 2006, 10:38

Nu prea sunt de acord cu initiativa asta. Parerea mea este ca nu e momentul potrivit. Cel putin in momentul de fatza pe la noi se simte lipsa unor bloguri care sa lupte pentru ceva, sa aiba un scop. In afara de ideea plantarii pomi a lui Catalin Tenita (sper sa nu gresesc numele) – „Padurea de constiinte” nu prea am vazut proiecte non-profit sa fie sprijite de/pe bloguri. Si mai ales intr-o societate ca a noastra in momentul de fatza, unde spiritul civic nu prea exista, blogurile ar fi o sansa nesperata. Dar nu, nici nu au aparut bine cateva bloguri de succes ca lumea se gandeste la bani. Urat.

Video fan  •  10 noiembrie 2006, 11:27

Sunt foarte sceptic… Lumea va renunta la tipul asta de reclama in blogurile lor pentru ca rata de click-uri e foarte foarte scazuta… (am testat 🙁 )

Gheorghe Bosanceanu  •  10 noiembrie 2006, 11:33

Da, ar fi interesant. Cam ce fel de bloguri? De adulti, unde poti sa injuri femeile ca la gsp?
Ma gandeam la milionul lui Vantu si la cam cat ajunge o „tradare” dupa ce ati creat asemenea trafic pe bloguri (chiar, injuraturile de pe blogul lui andries nu trebuie blocate, ca aduc trafic).

Cătălin Tolontan  •  10 noiembrie 2006, 13:02

Gheorghe Bosanceanu: Stergem cite injuraturi putem. Sint zeci de IP banate, dar nu putem educa oamenii. Si, apoi, am preferat sa nu filtram mesajele nu pt trafic, ci pentru ca nu e logic si economic sa angajam 20 de oameni care sa faca doar asta.

Camelia  •  10 noiembrie 2006, 13:08

Dar puteti pune programatorii sa faca un script simplu care sa inlocuiasca anumite cuvinte cu ***. Ar face diferenta si ar arata ca va intereseaza si ca nu e chiar maidanul nimanui.

iQ666  •  10 noiembrie 2006, 15:38

@camelia: pe modulul live de la onlinesport era o kestie numita tribuna parca, un fel de chat, unde anumite grupuri de litere nu erau/sunt acceptate.. de exemplu nu puteai scrie buCURie, sau poPULAt sau COIncidenta.. nici nu mai stiu de mai e acolo, n-am fost de ceva vreme pe la ei. o fi mai bine sa apara pe-aici bu***ie??

Camelia  •  10 noiembrie 2006, 16:12

da, e haios sa vezi muzica pora in loc de muzica populara. prima oara nu intelegeam ce fel de muzica o fi aia.
eu ziceam cuvinte intregi nu grupuri de litere. Stiu, se poate pune „.” sau spatiu si tot apar. Asta daca o persoana care sa modereze costa prea mult.
In fine, e decizia gsp cum vor sa fie priviti doar ca eu ca firma nu mi-as pune banner pe un astfel de blog.

vlad  •  10 noiembrie 2006, 23:57

Draga „Tolo”,

O prima observatie…va apreciam cum l-am apreciat si pe Basesecu inainte de a castiga alegerile dar in finalul dezamagitor ma face sa las acest mesaj. Nu pot intelege cum din ziarist sportiv (foarte bun – dupa parerea mea) da cu parerea in „gardul publicitatii online”.

O alta observatie este alegerea numelui de domeniu, procedeu cunoscut sub titluatura de „naming”. Poate sunt rautacios dar „tolo” suna a catelus, Toto parca ii spunea. Penibil.

Lasati pe cei care sunt in domeniu sa lucreze si sa se perfectioneze pentru ca dvs. nu sunteti proaspat disponibilizat din trustul Impact, cu 12 salarii si trebuie sa va recalificati intr-o alta meserie, advertiser. V-ati riscat aruncand cu parerea in publicitatea online mai ales cand stiti ca aveti numerosi cititori online si lipsa de experienta in domeniu va lasa in ofsaid.

Din dragoste pentru sport si profesionalism in publicitate,
Vlad – issues[at]gmail.com

PS. Nu am mana asa de lunga incat sa pot face un „Anual Report” pentru trustul Impact dar inceracti sa-l lamuriti pe domnului Augustin Roman ce inseamna un trust transparent.

Real Sport Romania  •  11 noiembrie 2006, 6:14

sa vinda …dar cine cumpara ? ca oamenilor pe net le plac lucrurile gratuite ori cracuite … he he he …

Urmeaza o etapa pe butoiu cu praf de pusca

Saptamina trecuta vorbeam mai mult despre Steaua, dar acum a venit randul lui Dinamo. Nici la Steaua nu-i liniste si pace, tovarasul JIJI face …..

citeste mai departe la … http://real-sport.blogspot.com/
have fun!

Comentează