Bodu şi gălăgia

Dacă e adevărat că mîţa cu clopoţei nu prinde şoareci, atunci bugetul statului mănîncă Whiskas cu minerale. Pentru că Bodu este cel mai gălăgios şef al Fiscului din toată lumea. De regulă, aceste personaje se lipsesc ca umbra de ziduri şi tund trandafiri la pensie, neştiute de nimeni.

vineri, 24 noiembrie 2006, 5:58

Dacă e adevărat că mîţa cu clopoţei nu prinde şoareci, atunci bugetul statului mănîncă Whiskas cu minerale. Pentru că Bodu este cel mai gălăgios şef al Fiscului din toată lumea. De regulă, aceste personaje se lipsesc ca umbra de ziduri şi tund trandafiri la pensie, neştiute de nimeni.

În România, Bodu etalează un scandal în fiecare lună. După propriile declaraţii, ar fi trebuit să vîndă Gara de Nord, fotbaliştii şi stîlpii de nocturnă. De fapt, a fost nevoie de o anchetă jurnalistică pentru ca Gică Popescu să scoată din buzunar peste 400.000 de dolari datoraţi Fiscului.

Raportul dintre cît vorbeşte şi cît recuperează Bodu din lumea fotbalului este unul grăitor pentru eficienţa actualei guvernări. L-am încurajat cînd a fost în conflict cu Gigi Becali. Dar a pierdut pe bandă procesele şi a dat vina pe formularele-prost-întocmite. Mersi! Cine a văzut formular bine completat?

De cîteva luni ameninţă cu dezvăluiri în cazul transferurilor. Foarte bine! Succes! Dar n-am aflat încă ce s-a făcut în cazul datoriilor cluburilor. Acelea sînt înregistrate în capitalele de judeţ, nu e nevoie de poştalion către Amsterdam sau Istanbul. Mereu la noi apare o Foarte Mare Lovitură care trece pe linie moartă Marea Lovitură anunţată înainte.

Există administratori de cluburi care nu şi-au plătit impozitele, există echipe care şi-au schimbat doar numele şi nu ştim încă nimic despre cine e vinovat şi dacă s-a recuperat ceva.

În materie de Fisc, mai bine ne plictisim printre chitanţe care se descîlcesc pînă la urmă decît să ne distrăm la tocşouri fără finalitate.


Comentarii (72)Adaugă comentariu

watzlawek  •  25 noiembrie 2006, 9:50

salut

watzlawek  •  25 noiembrie 2006, 10:07

sculati-va puturosilor

Niku Gheara  •  25 noiembrie 2006, 10:09

Inca un articol in care Tolomacu loveste in Becali. De ce ma rog d-le Tolomacu l-ati sustinut pe Bodu in lupta cu Becali? Chiar credeti ca Becali trebuia sa plateasca oalele sparte de altii cand conduceau Steaua? Mi-a place ca dvs. sa cumparati o casa si dupa cateva luni sa va vina foscul pe cap sa va spuna ca aveti de platit niste datorii ale fostului proprietar… ma intreb…le-ati plati?
Inca un articol rusinos al unui maimutoi oparit, inca un articol care nu are legatura cu fotbalul.

suporter dinamovist  •  25 noiembrie 2006, 10:29

Haita@

Ai perfecta dreptate. Spun asta pentru ca am fost la Bruges in avionul cu pricina.
Ce am auzit cand am ajuns acasa sfideaza grotescul .
Pentru toti tampitii din presa care inventeaza si exagereaza stirile precizez ca in avionul Blueair, un Boeing 737, au fost 130 de persoane. Dintre acestea, cam 10, maxim 15 dintre ei s-au incaierat intre ei la zborul spre Bruges. Incaierarea a fost in doua reprize. In afara de niste pumni,suturi si imbranceli nu a fost nimic. Restul de 110, printre care au fost si femei si copii, nu au fost implicati, din contra i-au calmat pe turbulenti. Asta a fost tot. Restul sunt inventii de doi lei si de prost gust.
Ca atitudine, suporterii dinamovisti s-au comportat exemplar pe toata durata deplasarii prin Bruges, la aerorort, in autocare sau pe stadion. Relatia cu politia belgiana a fost excelenta, civilizata. Dealtfel , la plecare, ne-am aplaudat reciproc. Noi pe ei pentru modul excelent in care ne-au asigurat deplasarea si ei pe noi pentru ca nu le-am creat absolut nici un incident. Jandarmeria noastra ar fi trebuit sa vina sa ia notite cum sa te comporti cu suporterii echipei vizitatoare. Tot respectul pentru ei.
Revenind la ale noastre nu pot sa imi explic cine are interesul sa denigreze suporterii echipei Dinamo ! Fara incidentele izolate din avion, care sunt regretabile,comportarea suporterilor nostrii a fost exemplara ! Pentru 10-15 derbedei , care nu au facut oricum nici 10 % din ce s-a scris , sa nu vezi cum au fost ceilalti 500 si sa denigrezi ….este clar ca este rea vointa si intentionat facuta toata treaba…

HAI DINAMO !!

wlm shkspr  •  25 noiembrie 2006, 10:34

Niku Gheara Says:

November 25th, 2006 at 10:09 am
Inca un articol in care Tolomacu loveste in Becali. De ce ma rog d-le Tolomacu l-ati sustinut pe Bodu in lupta cu Becali? Chiar credeti ca Becali trebuia sa plateasca oalele sparte de altii cand conduceau Steaua? Mi-a place ca dvs. sa cumparati o casa si dupa cateva luni sa va vina foscul pe cap sa va spuna ca aveti de platit niste datorii ale fostului proprietar… ma intreb…le-ati plati?

_______________________

Gheara-n git se pare ca tu esti Tolomacu! esti stelist, se vede de la o posta, pentru ca numai voi ii acceptati orice tantalaului din Pipera.
1) Articolul e foarte bun. Se refera la Bodu.
2) Daca tu ti-ai lua o casa cu datorii si obligatii, chiar daca nu ai stiut asta, oriunde in lume, le vei plati cu siguranta!
3) Gheara de pisica, poti sa-mi spui si mie cum a fost posibil, macar din punct de vedere contabil, ca Gigi sa-si ia numai activele convenabile si sa lase pasivele obosite in sarcina altuia!?! Ce daca altii au facut datoriile? El a luat brand-ul Steaua si trebuia luat cu bune si cu rele. Nu numai cu ce i-a convenit lui, cu gindirea „smecher” de berbec zalud.
4) Datoriile sunt ale lui Becali in aceeasi masura in care si jucatorii sun ai lui! Clar?

ACESTE FAPTE PENALE REPROBABILE SUNT POSIBILE IN ROAMNIA PENTRU CA, IN PRIMUL RIND, JUSTITIA ESTE NEDREAPTA! JUDECATORII SUNT EXRTREM DE CORUPTI, REPREZINTA INTERSE MESCHINE CU INCURAJAREA UNOR STRUCTURI STATALE, AU GRADE MILITARE SAU POLITIENESTI NEDECLARATE, SI DE ACEEA RASPUND LA COMANDA!! PINA CIND JUSTITIA NU VA FI OARBA, IN ROMANIA GIGI BECALI VA CISTIGA TOATE PROCESELE!!

PS) Tolo, acesta este un subiect fierbinte care ar putea fi dezbatut cu mai multa tarie in GSP. Poate asa se trezeste si Romania la realitatea atit de dureroasa pentru ea.

wlm shkspr  •  25 noiembrie 2006, 10:47

REBU Says:

November 24th, 2006 at 7:45 pm
@morcov

Te intrebi cum de-au ajuns
Toti analfabetii Borci?
Politicieni au uns…
Si romanii,sunt cam prosti

_________________________

Romanii nu sunt toti prosti! Poate unii ca tine care il considera pe Borcea mai ticalos decit Gigi Becali, cind in realitate este cu totul invers!!

1 miliard in 10 ani pentru Gigi!!??

Cum este posibil asa ceva? Si cum pot unii, indiferent ca sunt stelisti tantalai ca seful lor, sa nu se revolte sau macar sa nu se intrebe: cum este posibil asa ceva FARA A FURA LA GREU!!?

Numai ca in Romania unora li se accepta orice ticalosenie pentru ca , vezi Doamne, finanteaza Steaua sau beau la Golden Blitz cu Basescu!? Uite ca lle e bine unora, numai ca lui Basescu asta s-ar putea sa-i cauzeze caderea imineneta! Beti fratilor, dar beti cu masura:

Un pahar cu Presedintele = Un miliard MOCA!! merita, nu-i asa?

nod in papura  •  25 noiembrie 2006, 11:19

@suporter dinamovist

Deci, cum e sa tii cu echipa politiei?

wlm shkspr  •  25 noiembrie 2006, 11:25

nod in papura Says:

November 25th, 2006 at 11:19 am
@suporter dinamovist

Deci, cum e sa tii cu echipa politiei?
________________________

Nod de papura, cum e sa tii cu turma unui cioban!? Care apreciaza flegma pe rever mai mult decit orice pe lume?

In comparatie, echipa politiei ti se pare un iz de iasomie ce pluteste peste o balega mare.

ANTI STEAUA  •  25 noiembrie 2006, 11:29

STELIST SPURCAT

Mircea  •  25 noiembrie 2006, 11:50

Discutii si iar discutii: cei cu bani nu se ataca decisiv unii pe altii, ci se practica doar un mic sataj psihologic. Nu se va face nimic si nimeni nu se asteapta sa se intample ceva. atata timp cat intr-un caz flagrant de evaziune ( datoriile platite de gica popescu la fisc cu intarzaiere) nu s-a intamplat nimic, ce tot o tineti una si buna cu scandalurile?
Mai bine vizionati un videoclip cu o realizare de exceptie Ronaldinho, si uitati pentru moment de scandalurile si mis-masurile din fotbalul romanesc:

http://romaniafootball.blogspot.com/2006/11/videoclipuri-fotbal-supergol-ronaldinho_25.html

suporter dinamovist  •  25 noiembrie 2006, 12:07

PT BINEVOITORII DIN PRESA

Care tin cu tot dinadinsul sa denigreze suporterii dinamovisti completez cu urmatoartele :
1) Aeroportul pe care am aterizat Oedense,care este in afara orasului, era la ora la care am ajuns noi aproape pustiu. Maxim 10 angajati, dintre care 7-8 femei. Noi eram peste 300, montati pentru meci. Comportament ireprosabil. Baietii au respectat toate regulile. Au fumat in locul amenajat, si-au cumparat cola cu monezi, niciun incident…
2) Autocarele care ne-au fost puse la dispozitie erau de 4 stele. Toti s-au urcat si s-au manifestat super civilizat. Nu s-a rupt nici macar un capat de ata nici la dus nici la intors.
3) Sectorul unde am stat ,422, era cu scaune din plastic. Nu s-a rupt nici macar o jumatate de scaun, nu s-a aruncat nici o petarda sau fumigena, jandarmi care erau pregatiti sa intervina in caz de incidente, dupa 10 minute s-au asezat si au vazut meciul…Si ce motive de scandal am fi avut…ganditi-va numai cum le-a dat 11m…

Toate astea le spun ca sa intelegeti sa nu mai mintiti si sa nu mai denigrati. Voi sunteti golani si derbedei prin ceea ce scrieti in mizeriile voastre de gazete jignind niste oameni care s-au comportat super ! Sa va fie rusine !

FORTZA DINAMO !

GabiKoreanu  •  25 noiembrie 2006, 12:08

@Niku Gheara

Prietene, n-ai nici-o treaba cu legea. Si eu sunt stelist, insa legea trebuie respectata de toti. Gigi cand a luat firma, a preluat-o cu tot cu datorii, stia si asta, ca doar avea si el vreo 30% din actiuni. Si-acum te intreb eu: tu cand te duci la magazin sa-ti cumperi o haina, prima data te uiti la ea sa nu aiba defecte. Si atentia acordata produsului cumparat creste proportional cu pretul sau. De la Murphy citire…

wlm shkspr  •  25 noiembrie 2006, 12:23

GabiKoreanu Says:

November 25th, 2006 at 12:08 pm
____________________________
Bravo Gabi!

Poate asa ii facem pe baietii din peluze sa respire normal.

Rautatea lor se naste din ignoranta noastra! Daca vom promova comportamente normale, schizoizii chiar daca nu se vor imputina, macar se vor face din ce in ce mai putin auziti! Il includ aici si pe Gigi Becali, desigur…

vasilica  •  25 noiembrie 2006, 12:30

Domnule Tolontan,
Cand dati vina pe domnul Bodu nu aveti dreptate.
Problema este in Romania legea si nu domnul Bodu.El incearca sa aplice o lege care e putreda si pina de gauri ca un schweizer.
Deci sa fim sobrii si pe deasupra judecatorii din Romania sunt corupti si daca ai dreptate nu poti sa castigi un process in Romania din cauzele enumerate.
Deci dati vina pe guvernele incompetente care ne-au condus de 10 ani incoace si pe coruptia din Romania in general si atunci aveti cauzele dezastrului de la noi din tara.
Domnul Bodu nu poate sa schimbe ceva de unul singur. El poate incerca si el il respect pentru asta foarte mult. Ca el ar trebuie sa fie mai multi care incearca si fac demersurile necesare, dar daca judecatorii considera ca respectivii nu sunt vinovati sau ca nu exista ‘probe’ cine e de vina ?

tiganii lui JJ  •  25 noiembrie 2006, 12:36

gura mare face buzunaru gros… e unu care face galagie sa ia spaga… o tara de hoti. la puscarie si cu panarama asta…

wassi-cluj  •  25 noiembrie 2006, 13:54

nici o treaba bodu asta,vai de capul lui.ce a facut de cand e seful fiscului?eu nu am auzit nimic sa faca nimic,e un tocilar care atunci cand vorbeste ai impresia ca tine un discurs sau ca citeste de undeva ce urmeaza sa spuna.bravo cataline,super tare articolu,tine-o tot asa.

alex26  •  25 noiembrie 2006, 14:10

Bodu,numai gura e de el, atat,nimic mai mult! Un maimutoi chel in cap ,ar face cariera daca ar fi suporter dinamovist,ar ajunge chiar lider de galerie.Catelusilor,de ce v-ati batut intre voi,nu va cunoasteti? Ca la citi suporteri sunteti ar trebui sa va stiti pe numele mic!

Puterea absoluta  •  25 noiembrie 2006, 16:20

multi prosti in tara asta, sunt peste tot, chiar si pe blogu asta….vai ce dau in voi daca va prind.

GabiKoreanu  •  26 noiembrie 2006, 0:03

Daca v-as spune ca Bodu tine cu Steaua m-ati crede nebun probabil, asa ca nu mai fac alte speculatii te tema asta.
Cunoasteti vreun alt fost sef al fiscului care sa fi facut ceva? N-aveti de unde. Bodu, beneficiind de sprijinul lui Basescu si al presei deopotriva poate face ceva, altceva pe langa galagia pe care o amintiti. Plus ca el are o mare calitate – deocamdata cel putin – nu e corupt. N-a avut cand, pt ca imediat ce a fost pus in functie a inceput sa iasa la rampa. Altii au stat ascunsi si au facut averi cu toptanul. Cam asa se traduce la noi, din pacate, expresia aia cu pisica blanda. Nu va ganditi ca ala care sta ascuns de presa e de o eficienta nemaipomenita. Cei ce se ascund de presa, chiar au ceva de ascuns.

Pt U Craiova
Desi, stelist, am toata aprecierea pt echipa Craiovei, cea pe care o stiu din perioada studentiei. Numai mandria si orgoliul dus la extrem v-au adus in mocirla asta. Asta e mare pacat.
Poate era mai bine sa ramana echipa municipalitatii si daca il aduceti si pe Cartu inapoi s-ar putea sa va recastigati locul pe care de altfel il meritati

GabiKoreanu  •  26 noiembrie 2006, 3:20

@william shakespeare

nu-i poti face sa respire normal, pt ca ei respira aer „de capitala” si sunt si foarte mandri de el
asa de mandri, ca am ajuns de rasul Europei cand ma gandesc ce au putut face in avion suporterii lui dinamo, insa stai linistit ca nu se va lua nici-o masura pe plan intern, ca doar bosii frf au sange de „caine rosu”

Doctorul  •  27 noiembrie 2006, 16:26

Un artificiu legal…nu poate fi ilegal. Nimeni nu e mai presus de legea 1…decat acela care cunoaste legea 2!!

Cu prietenie,
Doctorul

GEO R  •  7 ianuarie 2008, 20:48

CITITI ACADEMIA CATAVENCU DIN 15 MARTIE 2006! Revedeti emisiunea domnului Sorin Ovidiu Balan – Echipa de investigatii – ianuarie-februarie 2006 despre „tepele ” lui Gica Popescu
Inca un site http://www2.hotnews.ro/articol_21412-Gica-Popescu-evolueaza-pe-terenul-proprietarilor-de-drept.htm Gica Popescu evolueaza pe terenul proprietarilor de drept
Gica Popescu, (nimeni altul decât cel care in cazul Bratu a introdus ilegal in tara milionul de dolari nedeclarându-l si in felul acesta prin evaziune fiscala) a construit un complex de locuinte de lux (Complex Amfiteatru) in Iancu Nicolae, PE UN TEREN CARE NU-I APARTINE DE DREPT, TEREN CARE ESTE INCA IN LITIGIU! A INCEPUT SI SA CONTRACTEZE APARTAMENTELE DE LUX PE CARE LE CONTRUIESTE ABUZIV! SI MINTE SI CUMPARATORII! IN CIRDASIE CU PRIMARIA, GICA POPESCU MITUIESTE EXPERTUL care trebuia sa masoare pamintul. Expertul a fost dat in urmarire penala de catre mine. Gica Popescu – ironie, da in judecata, de curind, propietarul terenului vecin cu al meu. Astfel, RECUNOASTE ca terenul pe care a construit nu-i apartine.
Apartamentele sunt scoase la vânzare de Companiile Imobiliare CAGEAD, EUROINVEST-EUROEST, REGATA. Abuz a facut si cu un alt teren in Craiova! Procesul dureaza de 5 ani si am 4 hotariri definitive si irevocabile in favoarea mea

Comentează