Soc pe piata de publicitate! Ionete: „Dupa 10 ani la Antena 1…”

Nu, directorul de publicitate al Antenei 1 n-a plecat. Dar a ajuns undeva.

luni, 11 decembrie 2006, 5:02

Nu, directorul de publicitate al Antenei 1 n-a plecat. Dar a ajuns undeva.

Mai exact, el este director general si actionar al Clir Media, regia de publicitate care va vinde, incepind cu 1 ianuarie 2007, spatiul publicitar de pe Antena 1, Antena 3, Euforia TV. „Dupa 10 ani la Antena 1 fac si acest pas: de la statutul de angajat la cel de actionar. Clir va avea 20% dintr-o piata care in 2007 va ajunge probabil la 500 de milioane de dolari. Tinta noastra este ca in trei ani sa atingem 30% din piata”, spune Ionete.

Clir Media, unde detine actiuni si Camelia Voiculescu, sustine ca va oferta si alte posturi TV, radiouri si jucatorii de pe piata de net plus presa scrisa. „Cu o asemenea forta, cu transparenta si cu stiinta cifrelor vom putea aduce bani mai multi celor care lucreaza cu noi”, crede Ionete. El sustine ca regia are „cea mai buna oferta pentru licitatia care este in desfasurare la Radio Romania Actualitati”.


Comentarii (8)Adaugă comentariu

Blog Cristi Roman  •  11 decembrie 2006, 17:50

Da, si cind eram eu la XtremPC au fost discutii intre Clir Media si revista, pentru preluarea publicitatii nonIT. Nu stiu insa acum care mai e situatia. Sa mai spunem ca Laurentiu este sotul Celiei Petricu de la TVR.

Copos si motoarele electrice  •  11 decembrie 2006, 18:29

Probabil Ionete nu mai putea fi platit la nivelul asteptarilor sale si atunci s-a nascut o societate in care fostul patron si fostul angajat detin actiuni in diferite proportii.

Marius Nicolescu  •  11 decembrie 2006, 19:42

Chiar e nevoie de materiale de PR pentru antena1 la Tolo pe blog?

dragos  •  11 decembrie 2006, 19:46

nu inteleg de ce este un soc? si pentru cine…

Iann  •  11 decembrie 2006, 21:47

Asta chiar e PR pe fata. Insa e de tras o invatatura din asta. Ca nu cred ca doamna Voiculescu e atat de marinimoasa incat sa lase publicitatea de la Antena pe mana altora. Insa a invatat destul de repede si asta cred ca e bine (spre deosebire de tatal sau) ca in business e profitabil sa motivezi oamenii si sa finantezi idei. Asa cum a finantat „Saptamana Financiara” si le-a dat actiuni celor 2 manageri (Mihai Craiu si Gabriela Vranceanu), la fel „Felicia”, „Tango”, Top Gear, Food etc. Si in sensul asta recompensezi si niste oameni cu ceva vechime in trust.
Si cred ca experienta scurta a Splendid Media (si mai inainte a lui Arbomedia) le-a aratat ca se pot face bani mai multi daca vinzi integrat (cum previziona tot tolo) TV, radio, print, web. Ca ironie, publicul Radio Romantic e aproximativ la fel cu cel de la SRR, he he.
Dar nu inteleg de ce CLIR Media are “cea mai buna oferta pentru licitatia care este in desfasurare” la Radio Romania Actualitati. Pai ce au intrat in licitatie? Acolo nu era Media Consulta? Sau cele doua regii participa in parteneriat?

Cătălin Tolontan  •  11 decembrie 2006, 23:05

Iann: Sigur ca e PR. Cum a fost si cind a aparut site-ul ProTV sau cind Cotidianul a lansat seria de carti atasate editiei de miercuri))::

Cătălin Tolontan  •  11 decembrie 2006, 23:06

Iann: Media Consulta si Clir se lupta pe bune la SRR. Lucrurile sint mai complicate in Intact. Exista o competitie intre diversele organizatii. Iar Media Consulta ii apartine lui Mihai Craiu si atit.

Iann  •  12 decembrie 2006, 7:51

Ok, astept si grila Romantica.
Nu stiu cat de complicate sunt lucrurile si ce competitie exista doar ca una alta vad ca cele doua se lupta prin advertoriale.

Comentează