Ce spune talpa lui Rădoi

Rădoi trece printr-un moment dificil. Nu mai dificil decît cel al adversarilor lui. Cînd îl întîlnesc pe teren, au senzaţia că au ajuns în Casa Săbiilor Zburătoare. El – pe post de sabie; ei – în rol de bambus tăiat. Asta s-a întîmplat ieri, la Oradea.

luni, 26 februarie 2007, 9:05

Rădoi trece printr-un moment dificil. Nu mai dificil decît cel al adversarilor lui. Cînd îl întîlnesc pe teren, au senzaţia că au ajuns în Casa Săbiilor Zburătoare. El – pe post de sabie; ei – în rol de bambus tăiat. Asta s-a întîmplat ieri, la Oradea.

„Vestiarul îl deleagă pe Rădoi cu o autoritate supremă. Dar nu deţine mijloacele tehnice să o transpună în teren”, explica deunăzi Felix Drăghici, de la ProTV. Diferenţa între cît vrea şi cît poate Rădoi. În dinastia de căpitani ai Stelei, el are mai multe dezavantaje.

Primul: e viu!
E singurul care joacă în prezentul imperfect. Toţi ceilalţi sînt depozitaţi în templul memoriei, acolo unde miroase a parfum de trandafiri, se cîntă la flaut şi nimeni nu dă la gioale.

Al doilea: e defensiv!
Rădoi este un fundaş central pe care statutul de lider îl soarbe la mijloc, de aceea e greu de comparat cu Gheorghe Constantin, Liţă Dumitru, Iordănescu, Lăcătuş, Hagi sau Ilie Dumitrescu, doar cîţiva dintre căpitanii creativi ai Stelei.

Chiar şi Tudorel Stoica, un mijlocaş defensiv, teoretic omologul lui Rădoi de acum 20 de ani, avea o altă capacitate de exprimare. Şi, în general, deposeda prin alunecare, nu prin balet nuclear aerian.

Există o excepţie. În anii ’50, Apolzan a fost vreme de peste un deceniu căpitan al CCA şi al echipei „naţionale”. „Era fundaş, e adevărat, dar nu faulta, scotea sub 11 secunde pe suta de metri şi avea o pasă lungă incredibilă”, povesteşte Ilie Savu, unul dintre steliştii istorici.

Al treilea: e singur!
Mai e ceva. Rădoi încearcă să se impună ca şef, priviţi-i gestica din teren!, şi pentru că echipa are multe momente în care simte un vid de autoritate. Căpitanul suplineşte ceea ce-i lipseşte antrenorului: fermitatea. Îşi depăşeşte fişa de post şi limitele de jucător pentru că în teren nu există un alt pol de energie şi pentru că banca pare deseori depăşită de evenimente.

Da, e un fotbalist cu limite. Da, are izbucniri. Dacă-i privim însă atent faulturile nu depistăm intenţia de a-şi demola partenerul, ci incapacitatea de a-şi controla trupul şi mintea, întinse pe prea multe roluri dintr-o dată. Asta spune talpa disperată, însă nu parşivă, pusă ieri de Rădoi: „Nu mai pot!”. Şi-a atins limitele, e timpul să-l mai ajute şi alţii pe el.


Comentarii (436)Adaugă comentariu

STEAUA TREBUIE DESFIINTATA URGENT !  •  27 februarie 2007, 13:13

Chiar ca „nu conteaza” ce scrii tu, mucos mic (e cam pleonasm, dar asta e) !
Daca nu stii istoria fotbalului romanesc, mucles !
Nu sunt nici dinamovist, nici rapidist, nici oltean, nici moldovean !
Dar toata Romania s-a saturat de farisei si dementi precum cei de la Steaua, care, cand nu castiga, urla la Luna !
Sa fie desfiintata Steaua doar pt. avedea civilizatie in fotbal, nu sa se incite permanent la violenta de catre Mimi si Jiji !
Da-o dracului, e fotbal, nu politica sau lupte K1.
Smardoiasii tatii, voi tineti cu Steaua, dar acolo gunoiul e ascuns sub pres.
Sa nu va faceti sepukku, ca pierde Steaua locul 2 !
Ei, si ce, e sfarsitul lumii ?
Se va face dreptate, pt. ca ultimele 2 campionate au fost luate prin blaturi.
Vrem sa vedem la TV numai meciuri pe teren, nu in culise, cu santaje asupra arbitrilor, cu alergarea cu sacose cu bani, pt. a fi sigur ca ia milioanele din Ch. League, exact in stil mafiot.
Atatia au spus clar ca au fost blaturi sau greseli de arbitraj pro-Steaua, ca deja e prea pe fata marsavia.
CAT MAI SUPORTAM MOJICIA, DAR SI URLETELE UNOR DEMENTI ?
SI MAI E CEVA: NU E CLAR CA JIJI MIZEAZA PE CEL CARE-I STELIST DE CAND SE STIE, COSTICA-VALCEA, SEFUL ARBITRILOR ?
DACA TOT URLA CA ARBITRII-S PRO-DINAMO, PRO-RAPID, PRO-… SI SUNT SUB ORICE CRITICA, DE CE NU SUFLA O VORBA DESPRE DEMITEREA SEFULUI ARBITRILOR, C. VALCEA ? CUM URLA JIJI SA-L DEA AFARA PE CRACIUNESCU, SI ACUM, CAND LI SE PARE CA SUNT FURATI, DE CE NU-L ZBOARA PE PAPAGALUL ALA, CARE-I O MARIONETA IN MANA LUI JIJI ?
CE SA MAI ZICEM DE CORLEONE, CARE-I PRIETEN PE VIATA CU JIJI, SI-L AJUTA MAI MEREU DE A NU PATI CEVA STEAUA, CA … DE … EA ESTE „NATIONALA ROMANIEI” !
@@@ GREATA NE E, ROMANILOR, DE PROSTIA CELOR CARE CONDUC STEAUA @@@
OARE UNDE-I CEAUSESCU, SA VA SCOATA DIN RAHAT, CU VREUN DECRET, CEVA ?

Cristi-Iasi  •  27 februarie 2007, 13:14

PENTRU MEME STOICA

MEME, AM O INTREBARE? DE CE NU AI COMENTAT NIMIC ATUNCI CAND IN TUR RAPID A PIERDUT DOUA PUNCTE CU VOI DIN CAUZA ARBITRULUI, LUCRU RECUNOSCUT DE TINE IN DIRECT LA O EMISIUNE SPORTIVA. IN AL DOILEA RAND, DE CE NU AI SPUS NIMIC ATUNCI CAND SEFUL TAU GIGI BECALI A RECUNOSCUT CA A DAT BANI PENTRU ADVERSARELE RAPIDULUI? DE CE NU AI SPUS NIMIC CAND BECALI ALERGA CU BANII DUPA AUTOCARUL GLORIEI BISTRITA? DE CE NU SPUI NIMIC DE NERVOZITATEA IESITA DIN COMUN PE CARE O ARE STEAUA, ECHIPA CEA MAI NERVOASA DIN CAMPIONATUL ROMANIEI. PESTE TOT IN LUMEA ASTA GRESESC ARBITRII. VOI CEI DE LA STEAU TOTO TIMPUL VA VAICARITI CA VA FURA ARBITRUL. DACA ATI FI VAZUT O STATISTICA INTOCMITA DE ZIARE STEAU ESTE UN A DIN ECHIPELE CARE NU PREA A FOST DEZAVANTAJATA IN TUR BA DIN CONTRA. FII MAI CORECT SI INCEARCA SA VEZI REALITATEA. CAT DEPSRE DECLARATIILE CA SUNTETI CEI MAI BUNI , VREAU SA ITI TRANSMIT SA MAI STUDIEZI CLASAMENTUL EUROPEAN, SA VEZI PE CE LOC ESTE RAPID SI PE CE LOC ESTE STEAUA. SI LA FEL SA VEZI CARE ECHIPA DIN TARA ESTE CEL MAI BINE CLASATA IN DECURSUL ULTIMILOR 10 ANI! RECUNOSC SUNTETI VALOROSI, SI PUTETI FI SI MAI BUNI DAR CU CALM SI CU CORECTITUDINE FARA SA ALERGATI CU BANI DUPA ADVERSARI SAU SA SUNATI PE JUCATORII ALTOR ECHIPE! O ZI BUNA!
CRISTI-IASI

Cristi-Iasi  •  27 februarie 2007, 13:18

STEAUA, CATE MECIURI AI CASTIGAT IN EUROPA ANUL ACESTA? IN LIGA SI IN UEFA ATI CASTIGAT 1 MECI DIN 8. NU VA SPUNE NIMIC ACEST LUCRU? DECI S-A VAZUT CUM A FOST LUAT CAMPIONATUL, CU BLATURI SI BANII LUI JIJI DATI LA VASLUI SI JIUL. PANA SI BECALI A RECUNOSCUT IN DIRECT ASTA. DECI SE VEDE CE BUNI SUNTETI IN AFARA. AICI TOT VA PLANGETI CA CURVELE CA VA FURA TOATA LUMEA DAR FOTBAL NU JUCATI DELOC.

deceneu  •  27 februarie 2007, 13:19

Va rog frumos sa-l invitati pe dl Dragomir, seful Ligii, dinamovist convins si prieten de-o viata cu dl Piturca si sa-i puneti partida Chelsea-Arsenal!!! Si sa mi se spuna ce fel de cartonas a primit jucatorul lui Arsenal dupa ce i-a tras un bocanc in plina figura lui J. Terry? Nu jucatorii, arbitrii sau conducatorii sunt devina pentru ceea ce se intampala pe stadioane, ci oameni ca dl Dragomir!! Dumnealui instiga toti oamenii din fotbal impotriva echipei Steaua, dand astfel si liber la culoarea verde pentru arbitrii!! So, pe ei!! Nu va face nimeni, nimic!! S-a ridicat Becali impotriva afacerilor mele cu televiziunile, lasa ca-i arat eu cine-i seful!! Fara matura si bat!! O sa-mi ciuguleasca din palma!! Pun si eu o intrebare: cine a hoatarat ca Dinamo sa joace luni si de ce? Si de ce numai Dinamo?

vass  •  27 februarie 2007, 13:20

eu as zice sa nu-l mai atacati pe Radoi….ganditi-va ca ati fi la un ex la care ai invatat si profesorul te pica deoarece asa vrea el….cum v-ati simti????uh?…..asa ca sttttttttttttttt

Nu conteaza  •  27 februarie 2007, 13:23

Bine tu deceneu … i-ai atins … trebuie sa aibe replica si la asta … ca doar mafiotii pot sa o faca, ei sunt oameni cinstiti si nu au luat sau nu au dat spaga nicodata nimanui … JET sa ii spuneti lu mutu cand da la ratza in beci …

unu  •  27 februarie 2007, 13:33

Cum puteti sa spuneti ca Radoi trece printr-un moment dificil cand el il omora pe acel jucator de la UTA? In loc sa va bucurati ca nu a luat rosu direct voi incepeti sa spuneti ca Steaua trece printr-un moment dificil.

STEAUA TREBUIE DESFIINTATA URGENT !  •  27 februarie 2007, 13:35

Daca Radoi e iertat si de data asta de o suspendare mai mare, asa cum a fost iertata Steaua de penalizarea de 3 puncte, dupa ce Jiji n-a respectat regulamentul chiar de cei de la Steaua votat, inseamna ca … DRAGOMIR E PRIETEN PE VIATA CU JIJI, SI ARE GRIJA SA FIE IAR IERTAT CINEVA DE LA STEAUA , CA, DE … EA E … „NATIONALA” ROMANIEI !
DA, E NATIONALA IMPOTENTILOR SI DEMENTILOR, CARE URLA DOAR CAND VAD CA NU JOACA NIMIC, SI SE SCUZA PRIN PARANOIA LOR !
CAND IN TUR AU GR5ESIT GRAV ARBITRII PENTRU STEAUA, DE CE N-AU URLAT PT. CORECTITUDINE ? MINIM 9 PUNCTE A LUAT STEAUA PRIN GRESELI DE ARBITRAJ, RECUNOSCUTE CHIAR DE MIMI SI JIJI !
CE MAI VOR CIUDATII ?

@@@ REPET: De ce nu fac orice sa-l dea afara pe Costica-Valcea, care e seful arbitrilor, care, recunosc multi, sunt sub orice critica ?
Craciunescu a fost dat afara doar ca nu-i convenea mafiotului, dupa caresi-a pus omul la sefia arbitrajului, sa ajute iar Steaua sa joace in Ch. League, ca miroase a bani multi, dar murdari. @@@

Noi vrem sa-i vedem pe cei doi cum isi fac sepukku in direct, ca vor sfarsi pe locul 4 !
UITATI URGENT DE STEAUA, CA FUSE SI SE DUSE !

Ionutzbyx  •  27 februarie 2007, 13:42

Bai tolontane, e NORMAL ca un jucator sa actioneze cum a facut Radoi la faultul ala. Gandeste-te ca si cum cineva ti-ar lua masina din fata ochiilor fara ca tu sa poti sa faci ceva. DE CE?????? ASTA E INTREBAREA !!!!! Sa iti amintesti si de episodul in care Radoi a spart geamul de la hidrant ( parca, cu Gloria ), oare de ce a facut asta ?? datorita lui Mitica , BOSS-ului CCA care cred ca daca ei sunt sefii acolo pot face ORICE. Mandria de a fii stelist jucator/suporter nu ti-o poate lua nimeni pentru ca acest lucru valoreaza mult mai mult decat banii care se invart prin culise sau banii pe care ii primesti de la Voiculescu sa critici Steaua.

P.S. Ar fi tare ca dinamo sa castige campionatul la 1 pct distanta sa vedem atunci ce mai scri !!

Nu conteaza  •  27 februarie 2007, 13:51

Bambina … mai tango asa … sezi bland 10 minute si tu …

(STEAUA TREBUIE DESFIINTATA URGENT ! Says:
February 27th, 2007 at 1:35 pm )

TE ROG INSISTENT SA NU MAI SCRI CA NIMENI NU CITESTE CE SCRI TU(decat eu am facut greseala asta), unde ai dreptate, ai dreptate, si ai sustinerea mea(deci poti sa radiezi de bucurie ca esti sustinut) DAR REVIN LA SUBIECT, NU MAI SCRIE NIMIC CA IMI E LENE SA TRAG DE SCOLL ATAT DE MULT … OCUPI LOCU DEGEABA, MAI LASA SI PE ALTII SA SE EXPRIME CA VREAU SA CITESC SI EU ASEMENEA DISCUTII. Lacatus cand i-a rupt piciorul lui Ardeleanu (de l-a nenorocit ca fotbalist mai sti cate etape a primit? nu? informeaza-te si apoi da-ti cu parerea despre Radoi)…

Acum ce sa mai o dam la intors … a GRESIT grav Radoi, trebuie penalizat rau, daca se mai intampla si la altii …si mai rau, si din ce in ce mai rau pana or sa se invete minte ca trebuie sa joace Fotbal in conditii de Fair Play, si nu k1 sau local kombat, ufo sau alte genuri de lupte…

Nu mai dramatizati atata ca jucatorul ala care a fost accidentat de radoi o sa joace etapa viitoare.

Dragomir i-a zis lui gigi ca sa ia Steaua si citez dintr-o emisiune televizata:
„gigi: Dragomir mi-a zis ca daca iau Steaua o sa fiu mai important ca presedintele tarii” si s-a convins de acest lucru.

alt discurs, tot o emisiune televizata:
„dragomir: eu sunt dinamovist de mic, iar acum nu ma implic la dimano pt ca nu e nevoie, dar cand o sa ma implic o sa vedeti ca Dinamo ia campionatul”

sunt din emisiuni televizate aceste citate … D-ul Tolontan daca are rabdarea poate sa le caute si sa confirme

The End ca trebuie sa plec…

Rhadhoo 82  •  27 februarie 2007, 14:39

Radoi e preferatul tuturor; intr-o vreme a fost si unul din preferatii mei. Din cauza asta Radoi e seful si orice ar face, nimeni nu-i reproseaza nimic. Sunt curios cum s-ar descurca Radoi in strainatate, sub observatia unui antrenor strain…Poate ar sta pe acolo vreun an si s-ar intoarce la Steaua ca o victima…Si, fiind iarasi in campionatul nostru ar face din nou fitze de gen: discutii cu arbitrii pe seama celor noua metri regulamentari, lovituri sanctionate sau nu cu galben/rosu, etc…Sunt si mai curios sa vad ce se poate intampla daca Becali pleaca de la Steaua; ce se va intampla cu Radoi: va deveni body-guardul lui nea Jiji??? Sau ii va da bani doar sa stea acasa si sa nu mai joace fotbal niciodata??? Prostii…
Apropo: dupa eliminarea de duminica, Radoi va sta maxim 2 etape. N-are cum sa stea mai mult pe margine, nu????

obuzul  •  27 februarie 2007, 14:41

radoi este un JEG de om. nu este prima data cand fa ce scandal. e..finu’..de asta. si cine sa dispara din centrul apararii? goian sau ghionea? e inadmisibil!!! a mai jucat si aparator dreapta,mijlocas la inchidere(parca era cel mai bun…dar in viziunea stanii)…si nu-si mai gaseste locul. am o propunere pt. el:sa joace in locul lui dica…daca e atat de valoros!!?? ceea ce face la steaua,vrea si la nationala,dar acolo problema e un pic altfel. radoi trebuie izolat atat la club, cat si la nationala. si ca o concluzie…,steaua a jucat mult mai bine fara acest hopa-mitica!!!

ptr antitolontan  •  27 februarie 2007, 14:48

deci bai ala care zice ca e antitolontan te rugam din suflet invata macar sa scri sa daca nu poti plateste pe cineva sa o faca il locul tau ca esti afon nu degeaba tii cu oile.Si eu tin cu steaua da sa fim seriosi nu tin cu jucatorii care sunt niste nulitati 2 cuvinte nu stiu sa scoata tin cu performanta lor care de acum incolo o sa lase de dorit.Se mai intreaba unii de ce se duce tara de rapa.pai normal daca exista vreun analfabet ca tine si cred ca nu esti numai analfabet cine stie ce lucruri nebanuite mai eliberezi.problema ta si a celor ca tine e ca nu puteti sa nu va bagati.a ajuns orice prost sa se ia de oameni culti pai daca e sa fac o comparatie intre d-l tolontan si gigi as zice ca nu exista termeni de comparatie nu poti sa compari un taran cu un om invatat(tolontan) care cel putin stie sa scrie si sa citeasca desi fac o prostie cand zic ca gigi e taran ptr taranii intotdeauna au avut ce manca din munk gigi are ce manca din dracu stie ce da nu o sa mai dureze mult si o sa fie poreclit gigi inchisoare

nike  •  27 februarie 2007, 14:52

ToLo, lasa-te de scris articole ca esti varza.

avr  •  27 februarie 2007, 15:57

eu cred ca radoi a lovit intentionat,pai de unde stie gigi ca radoi se simte si joaca mai bine ca fundas????Eu cred ca radoi i se plange lui gigi si a vrut sa se razbune pe oli si sa-l lucreze,doar pentru ca nu-l baga pe postul lui.Se vede totusi ca radoi nu este foarte inteligent,chiar daca este un fotbalist foarte bun

avr  •  27 februarie 2007, 16:00

cred ca oli nu mai are mult de stat la steaua,dar cel mai bine e sa plece el singur fara sa se certe cu nimeni

netrix  •  27 februarie 2007, 17:04

Dl. Tolontan face (as spune ca de obicei) o analiza fina si retinuta. Atat timp cat diversi cretini (anti sau prostelisti) i-si exprima liber opinia apeland la o rudimente de gandire si gramatica de analfabeti, trag concluzia ca blogurile de genul asta nu formeaza opinii ci numai rating. Aici domnule Tolontan se poate face un repros GSP-ului : a incurajat un anumit tip de discurs, cateaodata pare „ofensat” dar mai inttotdeauna se bucura… de numarul idiotilor. As zice „prosti da’ multi”, nu??

patronu  •  27 februarie 2007, 17:07

yo nu prea am vazut sa dea steaua mai mult de 2 goluri pe meci si alea la intamplare………..norc cu DICA , daia zice oli ca are nevoie de dica , pt. el ca antrenor este incapabil de a gasi o solutie de pozitioare a jucatorilor si de practicarea unei tactici cuveni si de aceea spera ca unul ca dica sa-l duca capu sa faca o minune sa bage basica in poarta …………… asta da antrenor de CL————— OLI = ANTRENOR DEFENSIV …………….SI mm-u NU E IN STARE SA-I ADUCA LU’ PRIETENU’ oli NISTE JUCATORI ADEVARATI, SE LAUDA CA AU ADUS DOI JUCATORI PE CARE LE ESTE FRICA SA-I BAGE IN TEREN —————-CU ECHIPA DE ASTAZI A STELEI NICI NU MAI MERITA SA TE DUCI AL STADIO SI SA STAI IN FRIG ( VILLAREAL- VALENCIA) SI NICI SA VIZIONEZI UN MECI CE PARE A FII FOTBAL DAR UN FOTTBALL CE DUCE SPRE NISTE SPORTURI NECUNOSTE DE NOI , CI DOAR INVENTATE DE mm, oli si echipa lui ………….!

netrix  •  27 februarie 2007, 17:26

@Dysco says „Solutia pt Steaua este schimbarea sistemului de joc in 3-4-3. Cu Cernea – Ghionea,Goian,Radoi -Bostina,Cristocea,Paraschiv,Croitoru(Dica),Nicolita(Oprita) – Iacob, Badea, Thereau. O Stea ultraofensiva, asa cum ne-o dorim cu totii. Din pacate pentru asta este nevoie de aducerea unui alt antrenor.”
Idioti ca tine fac opinie in Romania, mari tehnicieni. Daca vede Gigi becali solutia ta sigur il da afara pe Olaroiu si cugeta (deci exista) cat de fraier a fost ca nu i-a trecut lui prin cap inainte (tot se implica in tactica echipei). Schema ta ( ca sa ii zic asa) are sanse mai bune decat orice ar face nu Olaroiu ci chiar si Mourinho , o asezare ultra ofensiva (asa cum ne-o dorim cu totii, ce bien le zici !! ) 3-5-3 :D. BRAVOOOO!!! Cu 12 jucatori e chiar mai bien decat cu 11 nu? 😀

eddie the ‘ead  •  27 februarie 2007, 17:51

radoi e un derbedeu, nu e prima oara cind face o asemenea porcarie. stelist fiind, mi-a parut rau de acele goluri anulate dintr-un singur motiv: eram sigur ca mizeriile de meme si olaroiu vor da vina pe arbitraj, cind echipa nu mai e demna nici macar de ultimul loc din campionat.
sa plece si radoi, duca-se invirtindu-se! s-au adunat toti nemernicii si golanii la echipa asta.

Si, intr-adevar, deceneu, m-am intrebat si eu, dar vad ca nimeni prin presa: de ce a jucat dinamo luni?!?!? au avut meci in cupele europene acasa, steaua in deplasare, dar steaua a jucat duminica, de la 2, desi a jucat la Oradea, nu in Bucuresti. Nu sunt adeptul teoriei conspiratiei impotriva stelei, dar programarea asta e cel putin dubioasa.

dudi  •  27 februarie 2007, 17:52

Desi sunt dinamovist, poate Radoi este cel mai bun jucator din campinatul nostru dar este printre cei mai slabi psihic

adi  •  27 februarie 2007, 17:52

E cel mai simplu sa dai vina pe arbitri dar de un an Steua nu joaca nimic, nu leaga doua pase iar fazele pe care le are par niste intamplari norocoase si cateodata penibile.Eu cred ca Steua a facut performanta in Europa datorita lui Protasov ,a jucat din inertie, dar cu cat Olaroiu se implica mai mult cu atat Steua joaca mai slab.
Un lucru nu inteleg , de ce nu s-au platit banii ceruti de Protasov si s-au cheltuit bani gramada pentru aducerea lui Carlos si a lui Shaban care au facut mai mult rau dacat bine .

netrix  •  27 februarie 2007, 18:15

”Mă consider o persoană norocoasă că am avut ocazia să văd meciul de la Sevilla la faţa locului. Nu ştiu dacă l-aţi urmărit şi dumneavoastră în totalitate.

Un singur lucru am remarcat însă…..în min 90+1, cînd mai era un minut de joc, un singur om de pe tot terenul de joc nu era mulţumit/resemnat cu scorul de pe tabela (1-0 pentru Sevilla) deşi calificarea era jucată. E vorba de Mirel Rădoi, cel pe care fluierul final l-a găsit în careul advers aşteptînd cu disperare o pasă de gol de la un alt jucător, pasă ce nu mai avea însă să vină, şi asta nu pentru că fluierase arbitrul…..

Dacă are cineva înregistrarea uitaţi-vă…..urcarea lui Rădoi în atac din min 90+1 e memorabilă.

E imaginea cea mai clară a ceea ce înseamnă mentalitate de învingător. Şi pentru asta , pentru că la noi acest lucru reprezintă o raritate, merită tot respectul.

În România nu există respectul pentru valori, există băşcălie, caterincă, dispreă, ură, invidie. La noi nu se cultivă valorile, ele se expun se terorizează psihic…se „ucid”….

Dacă în momentul în care aţi scris articolul aţi simţit că sprijiniţi un învingător, un om precum aţi vrea să fie mai mulţi în ţara asta, mai mult decît că îi explicaţi ieşirea în decor atunci vă zic de pe acum că mai aveţi multe de scris şi de….făcut în viaţa asta.

Steaua suferă numai din faptul că afacerile şi-au făcut loc acolo unde nu aveau voie. Cred asta cu tărie… ceea ce nu prea cred este că şi alte persoane decît Rădoi îşi vor „re”cunoaşte limitele…”

Cu respect,
Adrian Chelariu, 22 ani, Bucureşti ”

O SCURTA ANALIZA:
Cum am postat si mai sus, parerea mea este ca GSP promoveaza „din cand in cand” opinii ce ar parea ca vin dintr-o zona a civilizatiei. De fapt intre ceea ce scrie domnul Adrian Chelariu si alti „domni” cu un stil mai direct ce au postat pe acest blog , exista deosebiri de suprafata: gramatica si politete, dar mai putin de fond. Sa ma explic: este evident ca este unul dintre oamenii fericiti care in mijlocul saptamanii poate face o deplasare la celalalt capat al Europei pentru a vedea un meci, asta in cazul in care nu traieste in Spania. Acest lucru ii permite sa faca chiar observatii generale (afirmatii universale): „În România nu există respectul pentru valori, există băşcălie, caterincă, dispret, ură, invidie. La noi nu se cultivă valorile, ele se expun se terorizează psihic…se „ucid”….” inchei citatul. Nu sunt nationalist, nu suntem cei mai buni dintre traci, nici cei mai rai din lume, insa cand vad astfel de ineptii am impresia ca asist la o spalare de creiere. Mai ales atunci cand lucurile sunt promovate, girate de o autoritate (cum ar fi GSP) si astfel formand opinii. Si iata ce mai opineaza stimatul domn, jignindu-l pe dl. Tolontan chiar mai rau decat o fac cei „directi” care i-o baga si i-l directioneaza spre origini. Iata mostra de idiotenie: „Dacă în momentul în care aţi scris articolul aţi simţit că sprijiniţi un învingător, un om precum aţi vrea să fie mai mulţi în ţara asta, mai mult decît că îi explicaţi ieşirea în decor atunci vă zic de pe acum că mai aveţi multe de scris şi de….făcut în viaţa asta.” Deci articolul nu e bun sau rau in sine, conteaza ce intentie a avut autorul sau, intentie pe care e greu sa o intelegi, ci ramane, pt dl. Adrian cel putin, un „secret”. Va somez domnule Tolontan, daca mai vreti sa faceti ceva in viata, cum se exprima deja celebrul Adrian, spuneti ca sprijiniti un invingator, ca va doriti un popor de mireli, care fug in careu in min 91 !!!
Eh si ca sa i-si dea arama pe fata, chiar daca era vizibila deja cocleala pe la colturi, dl. Adrian arata ca are respect pentru clasicii MM cel Stoic si G.G. de Becalli, cei care au inaltat Steaua pe culmi de nesimtire la care nici nu visau falsele glorii ale Stelei ( enumar pe cei pe care i-am putut personal urmarii: Iordanescu, Dukadam, Belo, Lacatus, Boloni, Hagi, Dan Petrescu, Ilie Dumitrescu etc.), ce conteaza o Cupa a Campionilor daca nu are cine sa o speculeze politic? Ce conteaza un presedinte abil ca dl. Alexandrescu cand nu a dat cu pumnul in direct la oficiala? O tara cu adevarat de hahalere (vezi dl. Adrian cum mentorul i-si precede evident discipolul) dar care poate deveni „ca soarele sfant de pe cer”! Citez: „Steaua suferă numai din faptul că afacerile şi-au făcut loc acolo unde nu aveau voie. Cred asta cu tărie… ” se vad roadele invataturilor filosofului stoic, care declama dupa meci cum politicul a anulat golul Stelei.
Cum e mai bine? O injuratura ca la peluza sau un articol politicos, sec, care prin politete va intari anumite clisee: suntem un popor nenorocit, editorialistul are intentii ascunse si evident e antipro steaua-rapid-dinamo-poli, nu intelegem si respectam valorile (Mirel), inabusim politic ascensiunea oamenilor luminati.
Acum ma gandesc ca e cel mai lung articol si daca as avea rabdarea sa numar cuvintele, cred ca le depasesc pe cele din Gazeta, cel mai bun pictorial de sport din Romania :).

STEAUA TREBUIE DESFIINTATA URGENT !  •  27 februarie 2007, 18:28

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Paşcovici: „Faultul lui Rădoi a fost criminal, patru etape nu mai are ce să caute pe teren”
2007-02-27 17:35:00

Fotbalistul echipei UTA, Cosmin Pascovici, considera ca faultul dur comis de Mirel Radoi in partida contra formatiei aradene nu ar trebui lasat nesanctionat pe masura faptei comise. „A fost un atac criminal, nu am mai vazut la fotbal asa ceva, poate doar la filmele cu Jackie Chan. Eu cred ca, trei-patru etape, Radoi nu are ce cauta pe teren”, a declarat Pascovici la RTV.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
PAREREA UNANIMA E CA RADOI SA STEA MINIM 4 ETAPE, MAI ALES CA E RECIDIVIST, FIIND IERTAT DE MULTE ORI DE CARTONASE SAU SUSPENDARI !
DACA NU SE VA FACE ASTA, SE VA DEDUCE CA JIJI ARE OAMENI ACOLO SUS, CARE-L AJUTA IAR SA IA BANII DIN CH. LEAGUE IM MOD MISELESC.
Asteptam sa se aplice odata regulamentele, sa se termine cu violente de-astea care pot provoca lucruri grave (nu numai Radoi a faultat dur, chiar 1/4 dintre stelisti au lovit dur, cu ura), asa cum a facut Lacatus cu Ardeleanu.

grasutzu  •  27 februarie 2007, 18:54

Mirel Radoi face azi, mai mult decat 2 Tariceanu + Stolojan la pachet. Stelisti il iubesc pt ca are intradevar atitudinea unui capitan, dinamovisti,rapidisti etc etc il denigreaza, il injura …oricum il viseaza in primul 11 al echipei lor…. si ca sa continuam acest val de pro si contra Radoi, nici selectionerul Piti nu se lasa, ….asa ca, cel care mai deunazi era omul de baza a echipei, a devenit peste noate…un om lipsit de inteligenta…o persoana non grata pt nationala
Mirel Radoi … un tip pe care il admir, poate sa moara pe teren, dar din pacate in realizarea scopului sau…accepta chiar si atacuri extreme de K1, vezi meciul de la oradea… un om care isi da autogol, dar nu se lamenteaza scoate mingea din plasa si porneste cu pasi grabiti catre centrul terenului, vezi meciul cu Rosenborg,
Mirel Radoi … simplu …capitanul echipei STEAUA…si singurul ei capitan in acest moment

kittyiulia  •  27 februarie 2007, 20:50

radoi sufera din cauza faptului ca a fost laudat in exces de gigi care tot spune ca finul lui e cel mai bun fotbalist.A spus-o de atatea ori incat radoi a ajuns sa creada asta si sa isi dea aere, a devenit arogant,increzut…a ajuns sa faca legea la steaua in vestiar.Gestul sau vine si in urma faptului ca a fost iertat de prea multe ori, a fost tratat cu indulgenta de comisia de disciplina

Andy  •  27 februarie 2007, 22:06

Ma voua nu va e rusine sa vorbiti asa de RADOI???????? ….Hans cum poti sa spui ca esti stelist de 25 de ani????? din moment ce tea suparat k acuma nu joaca steaua???? un fan adevarat nu renunta asa usor …chear dak echipa lui iubita ajunge in B sau chear c, d…pt el nu conteaza dak isi iubeste echipa
Sa revin la Radoi….acum cateva luni toti il plangeau pe acest jucator care este singurul titular batut in cuie la steaua !!! si asta e pt valoarea lui!!!
Radoi e genu de fotbalist care joaca si intr-un picior dak e nevoie !!! chear dak are unele momente mai grele si mai slabe ale lui …..TOT capitanul STELEI ramane!!!

tali  •  27 februarie 2007, 22:24

ba ce draq vb voi de radoi……din fata calculatorului e usor de vb.Cand radoi avea oferte de 8 mil$ echipa lu dinamo nu valora nici 3 mil$.Si a fost dorinta lui sa nu plece,nu ce spune presa asta de c…t.Si tolontan nu stiu daca a dat vreodata cu piciorul in minge.Sunt stelist si e adevarat ca faultul a fost criminal dar sa nu judecam un talent al romaniei dupa un fault sau dupa un meci jucat prost dupa 5 luni de repaus.

Nu conteaza  •  27 februarie 2007, 22:37

Cititi va rog putin mai sus sa vedeti ce ineptii poate sa spuna cineva:

deci fiindca a zis Pascovici ca Radoi tre sa stea 3-4 etape…concluzia finala a tuturor dinamovistilor este ca daca aceasta fraza nu va fi pusa in practica=Jiji are pile=steaua blatista … dao incolo de treaba … faceti ceva si nu mai lasati pe oricine sa scrie ce vrea pe aici … si nu mai scrieti cu majuscule ca daca vei scrie ceva interesant o sa citeasca lumea si daca scriu cu Arial …marimea 3.

Cert e ca Radoi a gresit, a faultat, nu mai joaca ceea ce juca pana sa se accidenteze si cu asta basta, nu e singurul talent pierdut pe drum, mutu s-a refacut dupa droguri, poate o sa isi revina si radoi sa joace ceea ce juca inainte…. noapte buna tuturor microbistilor si nu numai.

taloi  •  27 februarie 2007, 22:39

Sunt stelist dar apreciez jucatorii de valoare de la dinamo,rapid etc………..Chestiile astea urate despre radoi nu au nici un rost.In maxim o luna rodoi va ajunge din nou la adevarata lui valoare pe care nu cred ca vreun jucator din liga I a depasit-o sau o va depasi.
Orice jucator dupa o pauza de 4/5 luni nu are cum sa-si revina asa repede fara jocuri in picioare.Tolontan vb din punctul de vedere al unui ziarist critic in general care nu cred ca a jucat fotbal vreodata.E usor de comentat………………..

taloi  •  27 februarie 2007, 22:48

Si pt baietii care spun ca radoi e o persoana plina de fite si fara minte ,le spun sincer ca se insala amarnic…..e o persoana foarte modesta ,mult mai modesta decat multi altii care se dau cuminti si modesti.Omul asta chiar a muncit sa ajunga aici si nu o sa mai dureze mult pana isi revine.
Nu putem judeca oamenii dupa aparitiile tv unde sunt declaratii la nervi .Radoi e un mare caracter ,nu e genul care sa se injosesca in fata cuiva sau care sa pupe in c.r pe cineva pt a juca sau pt a fi capitan.Din primul meci pt steaua a jucat bine si a ramas titular si foarte repede capitan (la o varsta destul de frageda).v-am pupat ,nu mai fiti rai indiferent de cluburile pe care le purtati in suflet.

Andy  •  27 februarie 2007, 23:23

asa in sfarsit au aparut si adevarati stelisti!!! ca hans care se lauda k e stelist de 25 de an si spune „fortza vaslui” asta e o imitatie de suporter!!!
Radoi este si va fi in totdeauna un jucator de valoare
aducetiva aminte cand facea ravagi

Romy  •  28 februarie 2007, 0:49

Ba tolomacule…..ce vezi ma nebunule…..ai fost tu vreodata p teren sa vezi ce inseamna sa fi juktor?? voi ziaristii va dati cu parerea asa….sa fie acolo….nu stiti nimik despre fotbal dupa cum s vede din caracterizarea lui radoi…..esti prea maciuk tolontane….LLLAAAASSSSAAAANNNEEEEE AAALLLCCCOOOLLLIIISSSTTTUUULLLEEEEE

robert  •  28 februarie 2007, 0:57

radoi este un arogant un sifon care torna tot ce e an vestiar unpervers ordinar care nu mai joaca nimic dar e finu la dat pe aliuta afara pe neaga pe dumitru si pe piti dumnezeu o sai dea cu aceasi moneda,deci an mare un taran care sa vazut si el la steaua

robert  •  28 februarie 2007, 1:02

radoi ial pa fraeru ala de meme si dati drumu da la steaua ca nu mai merge cu finu cu prietenu noi vrem performanta ducetiva la dinamo daca voi nu erati steaua era mult mai puternica tu cu meme ati nenorocit echipa daca plecati cu siguranta va veni anapoi ALIUTA CARE E PREFERATU NOSTRU CARE A CRESCUT AN GHENCEA NEAGA CARE TOT TU LAI MANEVRAT TARANEEEEEEEEE CARATEEEEEEEEEEE
MEME VINE GICA POPESCUUUUUUUUU LASANEEEEEEEEE

REM  •  28 februarie 2007, 11:45

################################################
http://www.gsp.ro/index.php?a=73495&shift=1

„Cine-i Rădoi?”
Radu Romanescu (Arad)

Brazilianul Thiago, care a provocat eliminarea căpitanului Stelei, a mărturisit că n-a auzit în viaţa lui de finul lui Becali

Gigi Becali l-a propus pe Mirel Rădoi la Real Madrid, mizînd pe notorietatea finului, dar s-a vorbit şi despre un transfer al acestuia la Inter Milano.

Ieri, brazilianul lui UTA Arad, Thiago Ramos, jucătorul pe care căpitanul Stelei l-a culcat printr-un procedeu de K1 în meciul de duminică, de la Oradea, a mărturisit că n-a auzit în viaţa lui de Mirel Rădoi. Thiago a venit în această iarnă de la Olivares (liga secundă), unde a ajuns de la Fluminense (Brazilia). „A durut pe moment, dar acum mă simt bine. Nu mai am nici o problemă, iar faultul nu a lăsat urme. Pe Rădoi nu-l cunosc. Nu ştiu mai nimic despre el”, a mărturisit, franc, jucătorul.

Thiago a intrat pe teren în minutul 6, înlocuindu-l pe Norbert Varga, accidentat după ce a sărit la cap cu acelaşi Rădoi. În numai 15 minute, Thiago a avut 4 recuperări decisive, iar în partea secundă a blocat urcările în atac ale lui Ghionea şi Goian. În minutul 57, Thiago a fost faultat dur de Rădoi, care a încasat la acea fază al doilea cartonaş galben şi a fost eliminat, iar reduta arădeană a rezistat în faţa Stelei.

Thiago a făcut cunoştinţă cu Rădoi abia după ce stelistul l-a culcat printr-o execuţie de arte marţiale

Iar improvizaţii
==========
Nu mai puţin de şapte jucători ai „Bătrînei Doamne” vor lipsi cu siguranţă din teren la partida de sîmbătă, cu FC Argeş. Daniel Chiriţă, Hidişan şi Vasiljevici sînt suspendaţi, iar N. Varga, Buican, Codreanu şi Iulian Ştefan au probleme medicale grave. În aceste condiţii, fundaşul Ad. Rusu, lăsat acasă înaintea jocului cu Steaua, are mari şanse să revină în lot, ca şi portughezii Bruno şi Andrade. Pe de altă parte, internaţionalii de juniori, Hora şi Melinte, au fost trimişi la echipa a doua, Gloria, Lăcătuş renunţînd să-i mai utilizeze, în prima garnitură, în acest retur. La Gloria vor mai juca Cohan şi Negru.

28 februarie 2007
################################################
Apropo, exista acest Radoi ?
Ce stelisti papagali, au ajuns sa aduleze niste golani ordinari precum Lacatus, Radoi, Paraschiv, si inca alti cativa, care numai fotbal nu joaca, vazand cum sa faca sa intimideze adversarul, pt. a castiga ei.
Nu uit meciul cu Lyon, din deplasare, cand, in prima repriza, pur si simplu, francezii erau tavaliti pe jos la orice minge, de au renuntat aia sa mai joace hotarat, pt. a nu se accidenta, pt. ca era un efort in plus cu Steaua, pt. ei o „petarda” de echipa, invinsa la Bucuresti ca si cum n-ar fi existat !
OARE LA STEAUA E O RELIGIE SA JOCI DUR, SA IEI CARTONASE ROSII APROAPE MECI DE MECI, SAU SA RUPI OASE LA PROPRIU (LACATUS, MAREA „STEA” A STELISTILOR).
Va rugam, macar pastrati decenta macar acum, cand Steaua e aproape ca si inexistenta, si joaca extrem de dur, la intimidare ! Dovada e ca aradenii au minim 4 accidentati grav !
Asta nu mai e fotbal, e un sport de lupte !

Comentează