O reclama inovativa a Adidas

Adidas isi promoveaza imaginea intr-o reclama in care lauda potentialul principalilor sai competitori: Nike, Puma si Reebok.

vineri, 9 martie 2007, 4:14

Adidas isi promoveaza imaginea intr-o reclama in care lauda potentialul principalilor sai competitori: Nike, Puma si Reebok.










Comentarii (19)Adaugă comentariu

Berserker  •  9 martie 2007, 16:59

Si cei de la ProSport au facut ceva asemanator cind Topescu a spus la Ivanovici in emisiune ca echipa Gazetei Sporturilor este mai buna decit echipa lor.

Cătălin Tolontan  •  9 martie 2007, 17:07

bine, adidas nu sustine ca nike e mai buna, ci doar ca le place competitia

bogdanlebu  •  9 martie 2007, 17:13

au mult curaj…

Florin  •  9 martie 2007, 17:13

Super joc de strategie online:

http://www.travian.ro/?uc=ro1_11478

Sofia  •  9 martie 2007, 17:53

Iata o reclama originala si felicitari pentru ca au avut curajul sa-si recunoasca competitorii cu “voce tare” ci nu printre dinti. Si pentru ca in loc de parodie, asa cum obisnuiesc s-o faca altii, ADIDAS saluta calitatea. Efectul nu va fi altul decat imblanzirea consumatorului, “inrait” de Nike, ori Puma, ori Reebok, prin pura simpatie.

PAH  •  9 martie 2007, 19:07

Misto reclamele. Chiar foarte misto. Ca o paranteza, in cazul Reebok le-a placut competitia atat de tare, incat au si cumparat-o acu ceva vreme.

Stefan  •  9 martie 2007, 19:10

Geniale reclame

BruZli  •  9 martie 2007, 21:36

dap super idee………………….da’ spuneti-mi si mie unde e [X] la reclama aia de pe pagina principala de la Opel

alexandra  •  9 martie 2007, 22:38

adidas isi „promoveaza” cei mai puternici adversari in ideea ca, atata timp cat concureaza cu ei, fac parte din elita.
de fapt, mie imi lasa impresia ca sunt ironici. ia uite ce bune sunt produsele nike, dar vai..iata-le si pe cele de la puma si totusi, tot noi suntem mai buni.

genial american  •  9 martie 2007, 22:58

Conceptul e simplu: Industry rather than brand awareness

uwe  •  10 martie 2007, 2:00

Steaua e echipa fanion a Romaniei. A fost campioana europeana, semifinalista a cupei campionilor, ani consecutivi in grupele ligii, in ultimii ani a fost mereu in primavara europeana, e campioana actuala din Romania, are cel mai bogat palmares, experienta competitionala greu de atins, jucatorii cei mai buni, cel mai bun antrenor.
Pe echipa asta a batut-o in tur Dinamo cu 1-0, si echipa asta e pe locul 2, la 16 puncte diferenta de Dinamo. Nu-i asa ca Dinamo e mai buna?

tatiku’  •  10 martie 2007, 6:52

Wow! Interesanta idee, dar nu trebuiau cateva randuri, sa o insoteasca? Poate un punct de vedere, o opinie? Scopul unui ziar nu e numai sa informeze, e si sa formeze, nu?

GabiKoreanu  •  10 martie 2007, 13:01

tatiku,
se vede ca esti invatat cu formatorii de opinie. Vezi tu, tocmai asta e principalul atu al celor de la GSP, nu iincearca sa-ti bage in cap ideile lor. Citeste-l mai des pe Ovidiu Ioanitoaia, pe Catalin si ai sa-ti dai seama de asta. Nu incearca destul altii sa formeze opinii. Citeste Gandul, Jurnalul si te formeaza ei cat ai zice peste. Hai ca deja am inceput sa fac eu pe formatorul 🙂

GabiKoreanu  •  10 martie 2007, 13:02

Catalin,
Mie chestia asta imi aduce aminte de Titanic Vals si evident, inegalabilul Birlic, care striga in gura mare „Nu ma votati!”. S-ar putea sa le iasa si alora de la Adidas chestia. 😉

Cătălin Tolontan  •  10 martie 2007, 13:35

gabikoreanu: da, si l-au votat, dar n-a mai ajuns la Bucuresti ca deputat. a coborit din tren 🙂

Bogdan din Bistrita  •  10 martie 2007, 13:54

Daca tot „Adidas loves competition”, mi se pare cinstit sa-i placa si competitia cu Nike, Puma si Reebok, nu? Geniala ideea! ma duc sa-mi cumpar niste ‘adidasi’!

Gruita  •  10 martie 2007, 18:19

Nou este doar „inovativ”. De unde l-ai scos?

Oana  •  12 martie 2007, 12:58

e buna

Bogdan  •  12 martie 2007, 13:19

Doar ca Reebok nu mai e competitie, facand parte din grupul Adidas (si una dintre sperantele lor de profit)…

Comentează