GMP a cistigat contul Timisoreana

GMP, agentia condusa de Felix Tataru, a cistigat pitch-ul de brand si creatie al berii Timisoreana. GMP a venit cu citeva solutii de efect; de pilda, a facut una dintre prezentari chiar pe stadionul Steaua, avind in vedere ca Timisoreana a devenit sponsor al Cupei Romaniei la fotbal.

miercuri, 14 martie 2007, 1:22

GMP, agentia condusa de Felix Tataru, a cistigat pitch-ul de brand si creatie al berii Timisoreana. GMP a venit cu citeva solutii de efect; de pilda, a facut una dintre prezentari chiar pe stadionul Steaua, avind in vedere ca Timisoreana a devenit sponsor al Cupei Romaniei la fotbal.

La rindul sau, clientul Timisoreana a impresionat agentiile, pentru ca, la finalul procesului care a  durat 3 luni, a oferit un fee de participare, de citeva mii de euro, fiecarei agentii, indiferent daca aceasta a cistigat sau a pierdut.


Comentarii (14)Adaugă comentariu

vicu  •  14 martie 2007, 13:28

întâmplătoare prezentarea din Ghencea?

Cătălin Tolontan  •  14 martie 2007, 13:38

vicu: in ce sens?

Diesel  •  14 martie 2007, 13:47

Parerea mea este ca e foarte bine, berea mea preferata e Timisoreana.

claudiu  •  14 martie 2007, 13:50

ma bucur pt fee-ul platit agentiilor. poate asa se vor obisnui toti clienti sa plateasca o taxa de pitch sau un fee de participare. sper sa fiie un semnal pt advertiseri ca munca trebuie raplatita. bravo timisoreana!

uwe  •  14 martie 2007, 15:44

Interesant.

Berserker  •  14 martie 2007, 15:47

Agentiile ar trebui sa nu participe la pitch-uri daca nu li se plateste munca din perioada respectiva.

Rares M  •  14 martie 2007, 16:23

Intr-adevar de apreciat faptul ca au fost platite si celalalte agentii participante. Timisoreana se misca bine si a are o cota de piata in crestere. Ramane de vazut cu ce vor venii cei de la GMP.

Rares M  •  14 martie 2007, 16:30

Apropo…ce se mai aude de pitch-ul Vodafone?

Florin  •  14 martie 2007, 17:40

Super joc strategie online

http://www.travian.ro/?uc=ro1_11478

Cătălin Tolontan  •  14 martie 2007, 17:56

Rares M: tensiune maxima

thirst  •  15 martie 2007, 10:40

Oricum, dupa pierderile masive pe care le-a avut gmp in creatie in noiembrie, e un mare pas inainte si o surpriza placuta. Probabil si departamentul foarte bun de PR a contat foarte mult. Iar la cata energie are FT, cu siguranta vor iesi lucruri f. mishto pe acest cont. Oricum, bravo lor, se pare ca Felix a ramas unul din putinii cu adevarat entuziashti din piata si care pun pasiune in advertising.

Tedi  •  15 martie 2007, 11:19

PR-ul pe Cupa Romaniei nu il face GMP – contul e la Millenium Communications.
GMP castigat ATL-ul pe brand.

thirst  •  15 martie 2007, 11:26

si comunicarea pe brand tot millenium?

Monica J  •  15 martie 2007, 12:54

Taxa de pitch oferita de clienti ar trebui sa fie un element de normalitate. Din pacate, la noi inca ramane ceva exceptional 🙁

Comentează