GMP a cistigat contul Timisoreana

GMP, agentia condusa de Felix Tataru, a cistigat pitch-ul de brand si creatie al berii Timisoreana. GMP a venit cu citeva solutii de efect; de pilda, a facut una dintre prezentari chiar pe stadionul Steaua, avind in vedere ca Timisoreana a devenit sponsor al Cupei Romaniei la fotbal.

miercuri, 14 martie 2007, 1:22

GMP, agentia condusa de Felix Tataru, a cistigat pitch-ul de brand si creatie al berii Timisoreana. GMP a venit cu citeva solutii de efect; de pilda, a facut una dintre prezentari chiar pe stadionul Steaua, avind in vedere ca Timisoreana a devenit sponsor al Cupei Romaniei la fotbal.

La rindul sau, clientul Timisoreana a impresionat agentiile, pentru ca, la finalul procesului care a  durat 3 luni, a oferit un fee de participare, de citeva mii de euro, fiecarei agentii, indiferent daca aceasta a cistigat sau a pierdut.


Comentarii (14)Adaugă comentariu

vicu  •  14 martie 2007, 13:28

întâmplătoare prezentarea din Ghencea?

Cătălin Tolontan  •  14 martie 2007, 13:38

vicu: in ce sens?

Diesel  •  14 martie 2007, 13:47

Parerea mea este ca e foarte bine, berea mea preferata e Timisoreana.

claudiu  •  14 martie 2007, 13:50

ma bucur pt fee-ul platit agentiilor. poate asa se vor obisnui toti clienti sa plateasca o taxa de pitch sau un fee de participare. sper sa fiie un semnal pt advertiseri ca munca trebuie raplatita. bravo timisoreana!

uwe  •  14 martie 2007, 15:44

Interesant.

Berserker  •  14 martie 2007, 15:47

Agentiile ar trebui sa nu participe la pitch-uri daca nu li se plateste munca din perioada respectiva.

Rares M  •  14 martie 2007, 16:23

Intr-adevar de apreciat faptul ca au fost platite si celalalte agentii participante. Timisoreana se misca bine si a are o cota de piata in crestere. Ramane de vazut cu ce vor venii cei de la GMP.

Rares M  •  14 martie 2007, 16:30

Apropo…ce se mai aude de pitch-ul Vodafone?

Florin  •  14 martie 2007, 17:40

Super joc strategie online

http://www.travian.ro/?uc=ro1_11478

Cătălin Tolontan  •  14 martie 2007, 17:56

Rares M: tensiune maxima

thirst  •  15 martie 2007, 10:40

Oricum, dupa pierderile masive pe care le-a avut gmp in creatie in noiembrie, e un mare pas inainte si o surpriza placuta. Probabil si departamentul foarte bun de PR a contat foarte mult. Iar la cata energie are FT, cu siguranta vor iesi lucruri f. mishto pe acest cont. Oricum, bravo lor, se pare ca Felix a ramas unul din putinii cu adevarat entuziashti din piata si care pun pasiune in advertising.

Tedi  •  15 martie 2007, 11:19

PR-ul pe Cupa Romaniei nu il face GMP – contul e la Millenium Communications.
GMP castigat ATL-ul pe brand.

thirst  •  15 martie 2007, 11:26

si comunicarea pe brand tot millenium?

Monica J  •  15 martie 2007, 12:54

Taxa de pitch oferita de clienti ar trebui sa fie un element de normalitate. Din pacate, la noi inca ramane ceva exceptional 🙁

Comentează

Redacția GSP și echipa de investigații te invită să sprijini jurnalismul apăsând butonul DA!

Publicitatea pe net este vitală ca să putem produce în continuare investigațiile, știrile și faptele pe care le regăsești zilnic aici. Așa că avem nevoie de acceptul tău ca să-ți oferim, în continuare, jurnalism independent, în timp real și verificat.

Redacția GSP și partenerii noștri utilizează tehnologii precum cookies, profilare și prelucrare automata a datelor, pentru a personaliza către tine articolele și reclamele. Prin acceptarea cookie-urilor, ne ajuți să utilizam această tehnologie pe site și să ne finanțăm ziariștii. Ai posibilitatea să iei oricând altă decizie, printr-o simplă revenire pe site. Pentru detalii, te rugăm să citești Documentul de informare a utilizatorilor despre prezenta cookie-urilor pe site și Termenii de utilizare.

Da, sunt de acord