Cotidianul si Gandul se pregatesc de schimbari

Relansare e un cuvint pe care editorii il evita, pentru ca e o forma de a recunoaste dificultatile prin care trece un produs media. Reformare suna mai bine. Sa zicem asa: Cotidianul si Gandul, doua dintre ziarele de calitate cu pierderi anuale de peste 1 milion de euro, si-au fixat perioada aprilie-mai pentru imbunatatiri editoriale, grafice si de marketing.  Pentru fiecare dintre ele, aceasta reforma se anunta ambitioasa si costisitoare.

marți, 27 martie 2007, 10:53

Relansare e un cuvint pe care editorii il evita, pentru ca e o forma de a recunoaste dificultatile prin care trece un produs media. Reformare suna mai bine. Sa zicem asa: Cotidianul si Gandul, doua dintre ziarele de calitate cu pierderi anuale de peste 1 milion de euro, si-au fixat perioada aprilie-mai pentru imbunatatiri editoriale, grafice si de marketing.  Pentru fiecare dintre ele, aceasta reforma se anunta ambitioasa si costisitoare.


Comentarii (9)Adaugă comentariu

sjymmy  •  27 martie 2007, 12:37

nimic despre antena 2, direct de la sursa?

Cătălin Tolontan  •  27 martie 2007, 12:50

simmy: ma interesez 🙂

iTips  •  27 martie 2007, 16:41

Interesant … Cotidianul chiar pare un ziar cu continut interesant si cu toate astea nu a reusit sa intre inca pe profit. Cred ca le va fi greu sa faca asta pentru au intrat destul de tarziu pe piata.

ics  •  27 martie 2007, 17:06

Cotidianul n’a intrat târziu pe piaţă… dar formatul bătrânului lord John R. s-a încăpăţânat să fie conservator precum mult regretatul…

Relansări? Reforme? Hm…
E ca şi cum, într-un cuplu, îţi spui „de abia aştept să plecăm în concediu; simt că săptămâna aceasta ne va salva relaţia”. Viaţa e ceea ce se întâmplă în timp ce tu îţi faci planuri, cum zice e-înţeleptul.
Ori n’au avut idei geniale, care să îi suie acolo unde se aăteptau să ajungă, ori ideile n’au avut oameni pe măsură să le transforme publicistic, ori, pur şi simplu, e problemă de administrare/promovare a afacerii!

zuzu  •  27 martie 2007, 17:13

Catalin, daca tu ai reusit sa faci un ziar profitabil, se datoreaza in totaliate tie si echipei. Apreciez faptul ca ati fost cu un pas inaintea tuturor. Ce vreau sa subliniez, este faptul ca un ziar, nu cred, ca se face doar cu ziaristi, ci cu ziaristi care stiu bussines si care inteleg fenomenul, asa cu observ la tine. Daca ziaristul (seful) nu intelege treaba cu „venituri si cheltuieli” si intelege doar sa scrie, atunci adio succes. Referitor la Cotidianul cred ca „are balta peste”, iar Gandul cred ca va reusi sa mai cresca cu maxim 20%.

Cătălin Tolontan  •  27 martie 2007, 18:03

zuzu: multumim, intr-adevar succesul e o chestiune de echipa si de polivalenta

Diana  •  27 martie 2007, 18:14

Super joc strategie online

http://www.travian.ro/?uc=ro2_1065

sugardaddy  •  27 martie 2007, 19:54

era de asteptat ca la Cotidianul sa se intample ceva acum ca au devenit super trust de presa. ziarul e ok, il citesc cam in fiecare zi, dar are nevoie de imbunatatiri.
referitor la Gandul subiectul e mai delicat, sa nu uitam ca e vorba de ceva orgolii acolo (CTP, Sarbu, etc). Din pacate pe langa un upgrade grafic dupa preluarea de catre Publimedia ziarul va fi in continuare asociat cu CTP. adica ziarul are o imagine fresh, dar CTP inca e idolatrizat in mare de cei peste 60 de ani si cu ceva mentalitati invechite. asa ca va fi interesant cum va fi mixul: intinerim ziarul si ne indepartam nucleul dur de cititori, sau refresham usor, pastram nucleul dur si incercam sa atragem noi cititori. referitor la Gandul pentru un update profesional trebuie sa lucreze cu profesionisti. cu agentii competente in branding. daca tot or sa faca spoturi tv gandite de CTP cum a fost ultimul degeaba se chinuie

Alex Mihaileanu  •  27 martie 2007, 21:12

de relansarea Cotidianului scriam si eu. pe 19 martie. diferenta e ca eu mai aveam vreo doua detalii in plus.

Comentează