Vodafone a comunicat oficial: e McCann

McCann Erickson şi OMD – MD si-au disputat finala Pitch-ului Anului in publicitatea romaneasca. Azi, a aparut si rezultatul oficial: McCann Erickson va derula contul media al Vodafone pentru urmatorii trei ani. E practic o continuare a relatiei, McCann avind totodata si partea de creatie.

marți, 27 martie 2007, 5:02

McCann Erickson şi OMD – MD si-au disputat finala Pitch-ului Anului in publicitatea romaneasca. Azi, a aparut si rezultatul oficial: McCann Erickson va derula contul media al Vodafone pentru urmatorii trei ani. E practic o continuare a relatiei, McCann avind totodata si partea de creatie.

Surse apropiate procesului de selectie sustin ca decizia a fost la limita, ca OMD – MD au avut o oferta comparabila, sustinuta puternic de catre retea, si ca in decizia finala a Vodafone au cintarit semnificativ costurile pe care compania si le-ar fi asumat prin schimbarea partenerului.


Comentarii (8)Adaugă comentariu

Diana  •  27 martie 2007, 19:26

Super joc strategie online

http://www.travian.ro/?uc=ro2_1065

sugardaddy  •  27 martie 2007, 20:04

deci s-a confirmat, am vazut si pe comunicatul mediafax.
asta e, s-a confirmat cine sunt baietzii cu „cojones”.
imi pare rau de vodafone, incredibila decizie sa-ti dai contul de media catre cei care au si contul media de la cosmote (prin enoiu). ii inteleg pe mccann ca s-au batut sa castige si bravo ca au castigat, pt ei e un business dar nu inteleg vodafone. doamna solomon fara de care nu misca nik in vodafone si care se lauda cu atata experienta in telecom Germania si Anglia pur si simplu nu inteleg cum a putut sa accepte asa ceva.
de ex: cumpara spatiu media pt o lansare ce o vor avea sa zicem peste 3 luni. pai nu afla si concurenta imediat de miscarea asta. pai nu va afla cosmote imediat ce miscari va face vodafone?
acum sincer Catalin, desi nu e acelasi nivel, ai accepta ca cine are contul de media GSP sa aiba si contul ProSport? eu nu, dar……

varabiescu  •  28 martie 2007, 8:02

sugardaddy: „asa e-n tenis!!!” (tinand cont ca suntem pe blogul lui tolo si ca enoiu este amator :))

unu_care_stie  •  28 martie 2007, 9:11

m-am tot intrebat ce inseamna „costurile pe care compania si le-ar fi asumat prin schimbarea partenerului”. si am gasit un raspuns, rautacios dealtfel….cred ca ar fi costat ENORM tonerele si hartia pentru manualele de comunicare si pentru briefuri, sa nu mai vorbim de tarifele firmelor de curierat care le-ar fi transportat la OMD-MD. razi si cu fundul de o asemenea explicatie. de fapt cred ca vorbim de lipsa unor alte „costuri”. cine va mai fi primit o masina noua la sfarsit de an? cine va mai fi avut o vacanta intr-o tara calda?. cinste muncii!….;-)

Cătălin Tolontan  •  28 martie 2007, 13:18

varabiescu: buna poanta 🙂 sper ca pe blog sa fie si generatia care sa-si aminteasca momentele lui Tomita

Rhoxx  •  29 martie 2007, 9:09

sugardaddy, tolo, varabiescu: nu inteleg lipsa totala de fairplay! pana la urma contul este la McCann de 10 ani! si daca vreti sa insinuati ca in toata perioada asta Enoiu a facut „jocuri de culise” si alte rautati de gen inseamna ca sunteti cel putin… naivi. Probabil vi se pare incredibil ca o agentie poate sa tina un client atata timp! Asta trebuia sa spuneti de la inceput 🙂 si nu alte rautati gratuite! Lasandu-l la o parte pe Enoiu, mi se pare ca dati in toata echipa care a lucrat la acest pitch! Bad, bad, bad!!!

anca  •  29 martie 2007, 9:54

Am si eu un mesaj pt sugardaddy&co – din cite stiu, Vodafone lucreaza cam peste tot cu OMD, si numai in Romania cu Universal McCann. Nu cumva Vodafone s-a gindit sa faca acest pitch ca sa justifice o aliniere la OMD si in Romania? Tema pentru acasa. Si acum hai pa!

sugardaddy  •  29 martie 2007, 12:35

rhoxx: cititeste mai cu atentie. te rog. eu am zis ca inteleg punctul de vedere al mccann de a lupta si castiga acest cont. pt ei e un business, din asta traiesc. nu inteleg insa cum vodafone i-a chemat in pitch si le-a dat contul. nici macar nu trebuia mccann chemat in pitch. vina e 100% a lui vodafone, nu a lui mccann. faptul ca voi ati lucrat la aceasta prezentare si ati castigat-o jos palaria:) macar de le-ati si face niste spoturi destepte ca in ultimii ani v-ati cam batut joc de ei. ceea ce se si vede prin trecerea orange pe locul 1 de o perioada buna de vreme. mai mult prin consolidarea acestei pozitii. iar acum ca au trecut la leo s-ar putea sa vedem chestii si mai interesante. asa ca un pic de concentrare pe strategie si creatie n-ar strica pt ca nu prea mai intelegi nimik din ce vre vodafone.

Comentează