Noul „Cotidianul”

Joi, 3 mai, va aparea noua forma a ziarului „Cotidianul”. Realizat grafic de Octavian Cocis, el surprinde prin desenul elegant, prin rosul-portocaliu care ii da vigoare cromatica si prin stilul aerisit de machetare.

luni, 30 aprilie 2007, 2:42

Joi, 3 mai, va aparea noua forma a ziarului „Cotidianul”. Realizat grafic de Octavian Cocis, el surprinde prin desenul elegant, prin rosul-portocaliu care ii da vigoare cromatica si prin stilul aerisit de machetare.

Practic, dupa ce „Adevarul” s-a plasat prin noul desen pe categoria quality, „Cotidianul” se declara explicit si, in buna masura, spectaculos, un ziar super quality. Asistam la o lamurire a apelor si la inceputul unor investitii masive.


Comentarii (14)Adaugă comentariu

ionut_manciu  •  30 aprilie 2007, 14:57

nu e super-quality „Cotidianul” … este tot quality .

marius  •  30 aprilie 2007, 15:44

As vrea sa stiu si eu daca ti se pare super-quality subiectul de deschidere de azi din cotidianul: „Basescu, Tariceanu, Geoana: cei trei care au speriat vacanta de 1 mai”?

tudor  •  30 aprilie 2007, 16:12

ca sa nu mai zic de exprimari de genul „americanii au sarbatorit 8 ani de la masacrul Columbine”.

Nick  •  30 aprilie 2007, 17:15

Frate Tudor, bine ai zis si frumos ai punctat!! Pot schimba culori, marimi si tematici ale ziarelor, dar daca nu schimba si pe glumetii care lucreaza prin redactiile alea, vor pierde mult mai repede in fata noastra! Howgh!!

razvan  •  30 aprilie 2007, 17:57

Iubite Marius, nu pune la suflet. Tolo tocmai face o actiune de PR, si nu va fi ultima, pentru fostii colegi si transfugi din reteaua lui Sirbu. Dragos Stanca, noul publisher, si Mihnea Maruta, noul redactor-sef, care i-au fost colegi pe cind el era la PRO-Sport. Bineinteles ca e totul super-quality si extra-quality si mega-quality. Sa nu ne grabim. Sa vedem ce va aduce nou Cotidianul proaspat vopsit, facut de o echipa de glumeti, cum spune fratele Nick.

ice4you  •  30 aprilie 2007, 20:26

Internet-ul cred ca a fost moartea ziarelor clasice, la fel cum a fost telecomanda ptr televiziuni. Eu unul recunosc ca nu am mai cumparat in ziar de ani de zile, si sincer nu stiu ce m-ar putea determina sa o fac atata vreme cat informatia este la un click distanta.

sicklee  •  30 aprilie 2007, 22:48

Catalinule, de ce nu-i spui „super calitate”? Ce dracu’ aveti, mai, chiar nu mai avem cuvinte in limba romana? Nu’s chiar fan Pruteanu, iar daca inteleg „manager” si „computer”, asta nu inseamna ca de-acum trebuie sa o dam chiar in mid-market si super quality… corporatistilor

investitorul  •  30 aprilie 2007, 23:45

… poate sa se redeseneze oricum… va conta ca ziar numai cand va avea curajul sa intre in BRAT ( si sa vedem ce audienta are) pana atunci putem sa tragem o singura concluzie: pierde (papa) banii lu’ Vantu … sau ii consuma 🙂

Mircea M  •  1 mai 2007, 8:42

investitorul, Cotidianul este de ceva vreme auditat BRAT. „…tirajul vindut al ziarului a crescut constant, ajungind de la 7.355 de exemplare in iulie la 13.680 in noiembrie si la o medie zilnica de 14.096 exemplare vindute in luna decembrie. Media tirajului difuzat a atins, tot in decembrie 2006, 15.535 de exemplare.” Asta pentru ei inseamna o crestere de aproximativ 90%. Iar de aici putem face o alta discutie, clar:-)

tibi  •  1 mai 2007, 12:59

Mircea M,
e frumos ca vorbiti de niste cifre crescute pe finalul lui 2007,
dar e la fel de ciudat
ca omiti sa spui ca mediile mai ridicate beneficiaza de campania cartilor de colectie care v-a adus destul public avid de carte si nu de cotinutul super quality al ziarului.

Theo M.  •  1 mai 2007, 19:38

Interesante cifre stimate Mircea. Le astept de 2 ani, timp in care estimam vandutele ziarului undeva intre 10 si 20 mii. E clar ca imaginea conteaza, insa nu pentru cititori. Sau in fine imaginea pe care si-a creat-o Cotidianul nu a penetrat atat de bine publicul larg. Faza cu super-quality mi se pare o scuza buna. :))

www.avatarele.info  •  2 mai 2007, 1:19

Avatare sexy, avatare cu masini,motoare ,avatare noi ,poze auto

the_riggle  •  2 mai 2007, 14:53

Stati putin, va rog. Nu mai vreau rebranding-uri si redesignuri. Cum ramane cu crearea unei identitati? Cum ramane cu crearea, pastrarea si respectarea atasamentul consumatorului?
Si-n plus, continutul este din ce in ce mai subtire! De ce sa cumperi un ziar frumos si colorat si aerisit daca inauntru stirile venite dupa 7 jumate seara incap poimaine?
Asta-i o problema de substanta pe care daca n-o rezolvi o sa faci iar rebranding peste juma’ de an! Si o sa faci si o sa tot faci si o sa te intrebi ce nu merge!

Traian  •  4 mai 2007, 14:30

Pai Theo M, cum sa penetreze? Cand jurnalul sta pe mii si mii de grp-uri de ani de zile si da CD dupa CD, iar evz da bani de caldura („quality” nu alta e asta) si se duce la vale? numarul de ziare „quality” vandute in tara asta e o rusine.

Comentează