Mario Garcia despre ziare

Mario Garcia este probabil cel mai cunoscut grafician din presa mondiala. Aici puteti vedea citeva dintre zecile de ziare pe care firma sa, Garcia Media, le-a conceput sau redesenat. Prezent in aceste zile la Congresul Mondial al Ziarelor, din Africa de Sud, Garcia a rostit una dintre cele mai amuzante si pilduitoare fraze:

miercuri, 6 iunie 2007, 10:00

Mario Garcia este probabil cel mai cunoscut grafician din presa mondiala. Aici puteti vedea citeva dintre zecile de ziare pe care firma sa, Garcia Media, le-a conceput sau redesenat. Prezent in aceste zile la Congresul Mondial al Ziarelor, din Africa de Sud, Garcia a rostit una dintre cele mai amuzante si pilduitoare fraze:

„S-a spus ca aparitia cartilor va elimina predica. Ca ziarele vor elimina cartile, ca radioul va elimina ziarele, apoi ca televiziunea va lichida toate celelalte media. Asta nu s-a intimplat! Dar noi trebuie sa negociem cu cel mai important factor: timpul. La cite lucruri poate fi un om normal participa si asista pe parcursul a 24 de ore? Asta e provocarea noastra!”.


Comentarii (10)Adaugă comentariu

dani  •  6 iunie 2007, 21:13

cat de adevarat!!!!!!

Iann  •  6 iunie 2007, 21:42

ce crede Garcia referitor la front page vs home-page poate fi vazut si ascultat aici:
http://www.youtube.com/watch?v=Xyqr3mqRNEw
(tot de la acelasi congres)

meplusmyself  •  6 iunie 2007, 21:57

Adevarat este ca tocmai din cauza celor doar 24 de ore se instaleaza selectia. Dar cum ajungi sa cerni printre carti si nu printre emisiuni tv de divertisment?

„Creatorii” de mass-media isi selecteaza publicul si publicul ii selecteaza, in aceasta ordine. Si ce ramane dupa ce ai cernut, si de o parte si de alta, poate fi chiar interesant 🙂

catalin  •  7 iunie 2007, 1:50

„La cite lucruri poate fi un om normal participa si asista ” …. nu ar trebui corectata greseala ?

Toate cele bune.

AA  •  7 iunie 2007, 7:06

Bravo

Dacian  •  7 iunie 2007, 8:38

Chiar asta e problema. Locul pe care il ocupa media traditionala poate fi asigurat doar de atentia pe care o primeste din partea publicului. Cine intelege asta, indiferent ca face presa, televiziune, radio sau blog poate sa se comporte mult mai eficient in relatie cu cel pe care incearca sa il atraga, sa il convinga.

Dacian  •  7 iunie 2007, 8:38

Chiar asta e problema. Locul pe care il ocupa media traditionala poate fi asigurat doar de atentia pe care o primeste din partea publicului. Cine intelege asta, indiferent ca face presa, televiziune, radio sau blog poate sa se comporte mult mai eficient in relatie cu cel pe care incearca sa il atraga, sa il convinga.

Adrian Tudor  •  7 iunie 2007, 9:48

Mediile traditionale nu vor disparea peste noapte. Azi dimineata mi-am facut timp sa merg pana la chioscul de la coltul blocului sa imi cumpar ziarele, inclusiv gsp :). De obicei, le citesc pe internet, dar chiar si daca am citit un ziar in ziua aia penet si imi cad in mana si editia tiparita o mai rasfoiesc si pe aia putin. Deh, obiceiuri vechi! Mediile traditionale trebuie sa se adapteze. Chiar ieri, un studiu avertiza ca in 5 ani pentru vest europeni internetul va fi sursa principala de informare. Pentru a rezista, ziarele au primit si cateva sfaturi. Nu am sa le reiau aici. Cred ca solutia e ca fiecare media sa isi gaseasca o forma adecvata a mesajului si un moment potrivit sa il transmita.

Cătălin Tolontan  •  7 iunie 2007, 11:05

Adrian Tudor: Adaptare e, intr-adevar, cuvintul cheie.

Petru Terguţă  •  7 iunie 2007, 13:01

Bine spus, nene Garcia…

Comentează