Dreptul lui Coman

Transferul probabil al portarului timişorean Popa în Giuleşti este semnul că Rapid se pregăteşte de plecarea lui Coman. Nu e nimic infamant, nici în atitudinea jucătorului şi nici în cea a clubului. Suporterii trebuie să înţeleagă ambele părţi.

miercuri, 11 iulie 2007, 1:53

Transferul probabil al portarului timişorean Popa în Giuleşti este semnul că Rapid se pregăteşte de plecarea lui Coman. Nu e nimic infamant, nici în atitudinea jucătorului şi nici în cea a clubului. Suporterii trebuie să înţeleagă ambele părţi.

1. La 28 de ani, Coman are dreptul de a-şi accelera cîştigurile pe ultima treime a carierei. Una e să cîştigi 200.000 de euro pe sezon, primiţi cu sentimentul că ţi s-a făcut o favoare, şi alta e să încasezi 500.000 de euro, într-o echipă la care şi coechipierii tăi au salarii mari şi, pe cale de consecinţă, nici un motiv să te pizmuiască.2. Din perspectiva Rapidului, sigur că formula siguranţei începe cu portarul Coman, dar nici un club nu-şi permite să-şi dinamiteze propria grilă de cîştiguri. Dacă lui Coman i s-ar da cît merită, ce s-ar întîmpla cu Maftei sau cu Buga sau cu Mazilu? Atenţie, vorbim despre o grupare unde Viorel Moldovan, o poziţie importantă în organigramă şi un om din atitudinea căruia se vede că îşi ia munca în serios, cîştigă sub 3.000 de euro pe lună!

E uşor să lucrezi cu stereotipuri. Să spui că George Copos e zgîrcit, că nu vrea să-i mărească salariul lui Coman şi că jucătorul trebuie să rămînă la Rapid ca să crească sentimentul de securitate al echipei, suporterilor, antrenorilor şi conducerii. Coman e mai mult decît un jucător. El a ajuns un obiect al alinării, aşa cum numesc psihologii prosopul pe care bebeluşii îl molfăie inconştienţi sau ursul de pluş cu care se culcă cei mici chiar şi atunci cînd cresc.

Dar Rapid nu e un copil, iar Coman nu e un obiect.


Comentarii (41)Adaugă comentariu

El_Nino  •  11 iulie 2007, 9:03

Personal eu nu cred ca cei doi vor ajunge in Giulesti.Nu cred ca vor ei sa se duce acolo.Ar fi platiti de rahat de catre Copos.

Marian  •  11 iulie 2007, 9:04

Pentru ce sa mai ramana la Rapid? Pt suporterii care il injura dupa fiecare meci mai slab? Pt patronul care nu e de acord sa ii dea un salariu pe masura valorii lui?
In plus, cu echipa care o are acum, nu ii vad prea bine pe Rapid in noul sezon.

Ballack  •  11 iulie 2007, 9:05

Mi-a placut. Ar fi fain k sa plece Dani Coman in strainatate dar nu la Levante sau mai stiu yo la ce echipa de mana a doua. Ar merita o echip[a mare.

eduard  •  11 iulie 2007, 9:06

off se duce rapiduletu ..si ce echipa aveam..parca suntem blestematzi sa ne dezmembreze nenorocirile astea de echipe comuniste…daca luam titlul acum 2 ani si ajungeam in liga alt ceva era acum..

mytza  •  11 iulie 2007, 9:06

hai ma cataline …georgica e un comunsit zgarcit ,vrea sa fia altfel da’ nu poate …in rest ii doresc lui dani sa se ajunga:D

Reddog Alex  •  11 iulie 2007, 9:15

Poi a simtit pe pielea lui ce inseamna recunostinta. A carat echipa in spate si la prima greseala i s-a raspuns cu huiduieli si injuarturi. Bun, admitem ca e profesionist si prea putin conteaza relatia cu fanii. Atunci ramane conducerea. Si aia sa-s bata joc de munca lui? Si sa-i puna bete in roate? Coman e portar de nationala, si o va prinde si de la o echipa mai slaba din Primera.
In stilul asta de a lui Copos de a trata jucatorii nu stiu cine o sa se mai inghesuie la Rapid…

UltraMihai  •  11 iulie 2007, 9:18

Nu cred ca Iancu e atat de tampit sa-l dea pe Popica in Giulesti.

Joky  •  11 iulie 2007, 9:19

Pana la urma asa e. E dreptul lui Coman sa vrea mai mult are o varsta si si-a facut datoria la Rapid. Pana la urma daca i s-ar da si 300 000 tot nu ar fi corect, spaniolii ii ofera 5-6 sute asa ca… Drum bun si multumim COMAN!!!

momo  •  11 iulie 2007, 9:22

E normal sa plece; nu ti se ofera o asemenea sansa in fiecare zi, decat daca te numesti Chivu 🙂 si poate nici atunci…

lolo  •  11 iulie 2007, 9:47

In afara de asta Copos este dificil, greu de multumit, zgarcit si cu mari carente legat de caracter.

bebelak  •  11 iulie 2007, 9:48

Il iubesc pe Coman si ii doresc tot binele din lume. DAR, Dani Coman are contract!!!! oare daca era in germania se mai punea problema sa plece fara acordul clubului???

JJ  •  11 iulie 2007, 9:54

eu as pleca mai ales din pricina suporterilor rapidului….e inadmisibil ca penibilitatea aia de corsicanu si altii sa mearga la vestiare si sa ameninte jucatorii…imi era mila de mazilu atunci,de maftei si altii..injurai ba corsican urat si gras dar din tribuna k acolo e locul tau

BONANO  •  11 iulie 2007, 9:54

-Acum vreo 6 luni spunea ca este multumit cu banii primiti, dar acum si-a adus aminte de ca are si el familie.

-Copos nu are nici o vina. Vama era bos-ul.

-De vina sunt jucatorii cand isi negociaza salariul si-si pun semnatura pe contract.
Apoi trebuie sa-l respecte chiar daca este bun sau rau. Nu mai la noi nu sunt respectste contractele.

HoriaMihai  •  11 iulie 2007, 10:07

bun articol dle tolontan

singura sansa pentru echipele noastre angrenate in competitiile europene, ar fi sa munceasca mult. Pentru ca banii vor veni dupa succese in Europa, iar acestea nu pot fi castigate fentand la nesfarsit in campionatul intern. Steaua a primit recent in urma participarii in grupele champions league in jur de 11 mil de euro. Enorm pt Romania.
Poate anul acesta sa avem 2 -3 echipe care sa poata accede spre fazele de varf ale competitiilor. Astfel, vom avea bani, vom fi respectati, vom fi cunoscuti, vom atrage sponsori si vom fi in stare sa ne tinem jucatorii mari, precum dl Coman.

multa sanatate tuturor

un suporter al Sportului Studentesc

minoritaru  •  11 iulie 2007, 10:11

Nu poate sa plece si Copos cu Coman???

Praf de liniste  •  11 iulie 2007, 10:12

„Dacă lui Coman i s-ar da cît merită…”
180.000 euro pe an sunt bani putini?
Daca vrei vile la munte si la mare, masini de top si multe alte acareturi, da sunt bani putini. Dar ia gandeste-te la alte sporturi, unde un sportiv care face mare performanta (medalii europene, mondiale, olimpice) castiga in toata cariera cat un fotbalist in 2 sezoane competitionale. Un fotbalist care activeaza in Romania poate castiga usor 1 milion de euro. Suma neta, cu care ramane la sfarsitul carierei. Si slava domnului, sunt bani pentru zece vieti. Din pacate, in Romania, fotbalistul nu mai este interesat de performanta. Se duce oriunde doare pentru bani. Halal sportiv de performanta. Si cand te gandesti ca sportivi adevarati au trait si inca mai traiesc in mizerie.

moxx  •  11 iulie 2007, 10:27

copos e un nemernic, cred ca isi pune si hartia igienica la uscat la cat de zgarcit e

da, sa i se dea cat merita, merita pe putin 250mii pe sezon.

http://moxxx.blogspot.com

HoriaMihai  •  11 iulie 2007, 10:29

stimat coleg Praf de liniste

sunt de parere ca nu trebuie sa amestecam oalele. sahistii, gimnastii, cei de la scrima, etc. si-au ales singuri carierele. Nicaieri in lumea asta un fotbalist oscilant in evolutii ( cristian chivu de exemplu ) nu va avea aceleasi castiguri ca un sahist campion mondial sau castigurile lui Mihai Covaliu, pentru simplul motiv ca fotbalul este urmarit de o imensa masa de oameni, care aduc profituri mai mult decat generoase.

Iar daca nu poti spera la salarii decente pt un portar de echipa nationala, cand esti in varful carierei si ai o forma buna, atunci cand sa o faci dle coleg? la 37 de ani? cand ai in fata ta noi generatii ?!

Iar daca Dani Coman ar trebui sa fie multumit pentru cei 180.000 sau cat o avea el, atunci jucatorii de diviziile B si C ar trebui sa aduca bani de acasa.

cu multa stima

HoriaMihai  •  11 iulie 2007, 10:31

aiurit cum sunt, mi-am uitat o replica :

„Halal sportiv de performanta. Si cand te gandesti ca sportivi adevarati au trait si inca mai traiesc in mizerie.”

asta e si motivul pentru care dani Coman ar trebui platit regeste, tocmai pentru ca sa nu ajunga ” in mizerie” mai tarziu, cand plonjoanele lui se vor transforma in amintiri.

ss  •  11 iulie 2007, 11:03

asta e… dany noi te sustinem orice ai face!

Praf de liniste  •  11 iulie 2007, 11:30

Horia,
Nu m-am referit la sahisti, gimnasti, scrimeri cu toate ca ei muncesc mai mult decat jucatorii de fotbal. In Romania exista un lait-motiv: „Cariera de fotbalist este foarte scurta”. La 35-38 ani cu un cont de 1 milion de euro, e oare putin? Si aici vorbesc de un fotbalist de Liga I. Si asa cum tu nu-i compatimesti pe sahisti, gimnasti, scrimeri nici eu nu-i compatimesc pe fotbalisti. Ei nu stiu sa economiseasca? Gerd Muller a fost declarat falit. Si era Gerd Muller, campion mondial.
Sa incercam sa nu-i mai vaitam pe fotbalisti.
Am vazut destui, care dupa infrangeri usturatoare in campionat sau cupe europene, se distrau la un „shopping” cu micutele lor. Ce sa mai zic de magazinele de fite care sunt mai mereu asaltate de consoartele fotbalistilor. Pentru asta au nevoie de bani.
Kaka castiga multi bani, dar e campion european. Ai nostrii ca brazii iau cu asalt marile campionate ale lumii: china, coreea, arabia saudita, cipru, azerbaidjan…doar pentru bani. Asta se cheama mercantilism nu mare performanta. Marea performanta insemna titluri:nationale, europene, mondiale.
La asta m-am referit eu.

bebelak  •  11 iulie 2007, 11:45

@ horia mihai

problema nu e deloc pusa corect. orice om care are un contract ferm – semnat de el – trebuie sa-l respecte. daca in contract exista vreo clauza de eliberare bine, daca nu trebuie sa accepte vointa clubului. m-a bucurat revenirea lui buga la echipa, dar sincer eu personal nu i-as fi marit contractul sub presiune.

concluzia mea este ca avem la rapid (nu discut alte conduceri) o conducere slab pregatita, care nu a prevazut nimic din ce urma sa se intample in vara asta. a fost prinsa in offside de fiecare data: cand a plecat razvan, cand a intrat buga in greva, cand habar n-aveau ca griffo nu poate veni pana in iarna etc. ei in general se prind dupa ce aflam si noi din presa.

TM  •  11 iulie 2007, 11:45

stati linistiti – Popica ii netransferabil .
Nu cred ca Iancu s-a chinuit sa creeze concurenta pe fiecare post la Poli pt ca in final sa se descopere chiar pe postul vital…
Celelalte optiuni ale Politehnicii ar fi Pantilimon ( de perspectiva dar inca prea crud pentru derbiurile div 1 ) si Zimmerman (portarul echipei a doua ,prea riscant sa fie titularizat in meciuri cu incarcatura ).
parerea mea ,

aciduzzu  •  11 iulie 2007, 12:06

care transfer probabil bai frate, ba de unde le scoateti ba p-astea aveti pe cineva pe acolo pe la gazeta care raspandeste cate un zvon in fiecare zi ca sa aveti si voi ce scrie si sa nu muriti de foame?

bebelak  •  11 iulie 2007, 12:07

ca rapidist nici nu il vreau pe popa. imi amintesc niste declaratii ale domniei sale inca de pe vremea cand juca in meciuri strategice pe la national si folosea din plin apelativul „tigani” referindu-se la noi. asa ca n-are decat sa stea tanara speranta pana la adanci batraneti pe la poli si sa joace la nationala in vreun amical cu insulele bau-bau.

aciduzzu  •  11 iulie 2007, 12:07

si oricum era 600 000 nu 500 000

liviol  •  11 iulie 2007, 12:07

Asta chiar ar fi culmea! Sa iti intaresti o contracanditata si sa-ti slabesti propria echipa!
Daca Iancu chiar vrea sa faca performanta, nu va face miscarea asta ever!
Mai ales akum cand in sfarsit avem liniste la echipa si un antrenor serios.
Numa sa nu o ia njebunul de Ganea pe aratura…..

Florin  •  11 iulie 2007, 12:27

Cand scrii despre salarii la Rapid, gandeste-te ca e vorba despre sumele maxime teoretice pe care le-ar incasa jucatorii daca ar castiga campionatul, cupa si cupa UEFA.

Au plecat cu restante din niste salarii efectiv de c.a.c.a.t. Daniel Niculaie si Razvan Lucescu, au fost vanduti pe sume de c.a.c.a.t. Karamian si Badoi, care ar fi echivalentii lui Nicolita si Radoi la steaua, pe care Becali oricat e de prost si zgarcit nu-i vinde nici mort. De ce?

Simplu, pentru ca Becali nu e comunist. Spre deosebire de Copos, el nu are reflexul de a umili oamenii fara motiv, nu are suflet de erou, dar nici de contabil, precum Copos. Lui Becali ii pasa de suporteri si de jucatori. Si de performanta.

Copos e un politruc inghetat in proiectul comunist al alienarii personalitatilor, el isi umileste jucatorii, colaboratorii si angajatii din reflex, fara sa stie ca idolii copilariei lui faceau asta pentru a aliena coeziunea si identitatea romanilor.

Rapid e o echipa cu adevarat ghinionista, a fost libera sub comunisti si cumparata de comunisti dupa Revolutie.

Copos, esti prost, comunist si bicisnic. Esti o piedica pentru echipa si suporteri, ne e scarba de tine…lasa-ne, pleaca de la Rapid, la averea ta nu mai conteaza 2-3 milioane anual castigate de la Rapid…

Sau daca ramai, incepe prin a nu mai minti si prin a respecta oamenii…si citeste naibii o carte de management (americana, nu ruseasca!!), boule!!! Ce scrie la factorii motivationali? DEMNITATE, STATUT, SANSE DE AFIRMARE? Asta e capitalismul, hotiile tale cu Loteria, transferurile si evaziunea fiscala nu mai merg mult timp!!!!

Florin  •  11 iulie 2007, 12:30

daca scriu numele becali intru automat la awaiting moderation?

e o conditie sa fiu stelist ca sa scriu pe blogul asta?

bulldog  •  11 iulie 2007, 12:38

vezi aici unde pleaka Coman . in aceasta seara semneaza . rapid va incasa 3 mil http://www.povesteanoastra.ro/click.php?x=ebola

Florin  •  11 iulie 2007, 12:40

gsp-ul nu mai da video de la meciurile importante? gasesc undeva copa america pe site (sau doar la prosport:)?

cata_rapidist  •  11 iulie 2007, 13:30

Daca Dani pleaca de la Rapid postul lui nu va mai fi acoperit cu jucatorii de valoare lui Coman.Din campionatul romanesc decat Lobont ar fi la fel ca valore cu Dani.Mas bucura pt Dani sa prinda un contract bun in afara dar ca suporter al Rapidului nu ma incanta deloc ideea. Deja ma infricosez cand ma gandesc la cat de mult a avut de suferit Rapidul pe finalul campionatului cand a fost accidentat. Sper totusi sa nu plece si Copos sa ii dea un salariu mare pt ca merita. FORZA RAPID

vicu  •  11 iulie 2007, 13:41

Fiţi serioşi!
200mii este salariu pentru o valoare ca şi Coman?
Dacă nu ar fi fost el Rapiul era mult sub locul3…
Maftei & compania sunt departe de valoarea sa, mai ales din punct de vedere moral. De câte ori l-aţi auzit să-l înjure suporterii? Rareori! Şi fără motiv temeinic.
A câştigat respectul tuturor prin munca sa şi nu prin ruperi de picioare sau înjurături.
Sunt un fan stelist , dar respect pe cei care dovedesc că sunt inteligenţi şi cu bun simţ.
Copos nu te zgârcii la tărâţe!!! Căci făina îţi trebuie la prăjiturele.

tipsy  •  11 iulie 2007, 14:09

http://www.betforcash.blogspot.com – pt cei interesati – marile evenimente live – tipsteri in mare forma – toate bonusurile de pe piata – un blog de pariuri din care faci parte si tu – http://www.betforcash.blogspot.com

NicU  •  11 iulie 2007, 15:04

coman e un portar foarte bun…si dupa atatia ani la rapid…unde nici nu este platit la valoare lui…merita lasat sa plece…

Cubanito  •  11 iulie 2007, 16:43

uneori luptele din arena sunt mai interesante decat cele din terenul de fotbal… http://s3.gladiatus.ro/game/c.php?uid=25414

Anti’Dinamo  •  11 iulie 2007, 17:06

MOTTO:
JAVRELE ROSII AU FOST SI SINT

fostii jucatori Ion Parcalab si Constantin Fratila confirma varianta conform careia „Gascanul” a pierdut la poker Mondialul mexican.
Dezvaluirea lui Gicu Dobrin – care a afirmat intr-un interviu acordat EVZ ca n-a jucat niciun minut pentru Romania la Cupa Mondiala din Mexic 1970 din pricina faptului ca i-a luat banii la poker colegului sau Radu Nunweiller – a starnit reactii din partea altor fosti internationali.

Versiunea lui Dobrin, care sustine ca a fost sabotat de blocul dinamovist de la nationala, primeste confirmari din mai multe surse, in timp ce Angelo Niculescu, fostul selectioner al tricolorilor, si Radu Nunweiller au considerat ca Dobrin a fost pedepsit din cauza vietii extrasportive agitate.

Cotidianul nostru a stat ieri de vorba cu Ion Parcalab si Constantin Fratila, doi fosti dinamovisti care l-au cunoscut foarte bine atat pe Radu Nunweiller, cat si pe Nicolae Dobrin.

La doi pasi de stadionul din Soseaua Stefan cel Mare, in jurul unei halbe de bere, avand in fata ziarul care publica, in numarul din 23 iunie, confesiunea lui Dobrin, Parcalab si Fratila au povestit si alte episoade inedite avandu-i ca protagonisti pe Nunweiller si Dobrin.
Teoria lui Dobrin sta in picioare. De la bani pornesc multe scandaluri”, sustin, la unison, fostii jucatori Ion Parcalab si Constantin Fratila.

Scos „tap ispasitor” la echipa nationala, Nicolae Dobrin era „rege” in Pitesti. Revenit acasa dupa experienta frustranta de la Mondialul mexican, idolul Argesului a intrat pe mana lui Florin Halagian. Aflat la primul an de antrenorat, Armeanul nu iesea din cuvantul starului. Fost coleg cu Dobrin in perioada 1970-1972, Fratila a asistat la jocurile de noroc care se practicau in Trivale.

INTERVIU

Parcalab: „Dinamovistii erau ofiteri si ii spionau pe ceilalti”

Ion Parcalab confirma teoria lui Nicolae Dobrin si spune ca, in mediile dinamoviste, patania lui Radu Nunweiller, lasat fara bani la Mondialul din Mexic de Dobrin, a fost comentata aprins si intoarsa pe toate fetele. Mai mult, desi n-a fost prezent la turneul final din 1970, „Sageata Carpatilor” povesteste cum mergeau tricolorii la cumparaturi: cate patru jucatori, plus un fotbalist de la Dinamo.

EVZ: Domnule Parcalab, este adevarat ceea ce sustine Nicolae Dobrin?
Ion Parcalab: Este perfect adevarat! Stiu si eu povestea asta. La Dinamo s-a vorbit multa vreme despre ea. Nu sunt de acord cu sumele invocate de Dobrin. Mi se par un pic umflate. 4.000 de marci si 9.000 de dolari insemnau sume exorbitante pentru acele vremuri. In rest, totul e adevarat. Influenta „grupului Dinamo” la echipa nationala a fost una puternica.

De unde aveau jucatorii marci si dolari la acea vreme?
Colcaiau bisnitarii prin fata stadionului „Dinamo”! Toti aveau valuta asupra lor! Nu traia niciun jucator din diurna. La acea vreme se scoateau banii din tara in cozonac. Va puteti inchipui? Se scoatea continutul si se inghesuiau acolo banii! Dolarii erau, de fapt, aluatul (rade).

Domnul Nunweiller nu vrea sa recunoasca episodul cu partida de poker…
Radu sa n-o dea la intors! Asa a fost, cum zice Dobrin! Radu a fost un mare cartofor! Toata lumea stia asta. Radu si cu Gicu Dobrin pariau si pe numerele de la masini! E adevarat si episodul ala.

Angelo Niculescu a spus ca escapadele si caldura au fost motivele pentru care Dobrin n-a jucat in Mexic…
Astea sunt povesti! Ce sa zica si nea Angelo? Doar n-o sa recunoasca! Cum e posibil sa nu-l lasi pe Dobrin sa joace niciun minut la Mondiale? Un jucator ca el se naste odata la 100 de ani! Angelo iti punea in carca orice. Si cu o bere te tinea minte peste ani si ani, daca te prindea cu ea. E un oltean incapatanat. Ranchiunos. Tinea minte orice. Eu m-am certat rau de tot cu el. De-asta nu m-a luat la Mondialul din Mexic, desi aveam doar 28 de ani si participasem la preliminarii.

E adevarat ca „grupul” Dinamo taia si spanzura la lot?
Jucatorii de la Dinamo erau mana-n mana. Se ajutau intre ei. Tineau strans unul de altul! Lucescu facea legea la echipa. Era capitanul. Si Sandu Boc era influent. E credibila varianta lui Dobrin. In plus, jucatorii de la Dinamo erau ofiteri si ii spionau pe ceilalti. Mai aveau grija sa nu lipseasca vreunul din lot!

Adica erau „securistii” echipei?
Dom’le, erau ofiteri, ce s-o mai aburim? Toti aveau grad. Aici ma includ si pe mine. Se pleca astfel la cumparaturi: cate patru jucatori, plus unul de la Dinamo! asta de la Dinamo avea grija sa nu dispara vreunul dintre ei!

ioan plischi  •  11 iulie 2007, 17:11

coman a avut nevoie de rapid pentru a ajunge in atentia levantinilor. rapid are nevoie de coman, fiindca politica idioata coposista a lasat echipa fara un portar cit de cit, in afara titularului. nu cred ca maftei sau mazilu, acesta oricum nu-si merita salariul nici intr-o zi de post, s-ar supara daca lui dani i se vor da 300 de mii pe luna, macar pina cind coposila va inceta sa creada ca daca pentru orice portar din tara va fi o onoare sa apere in giulesti si drept consecinta poate veni si la munca patriotica.

ioan plischi  •  11 iulie 2007, 17:15

iar dupa ce imi spun parerea despre blog, imi apare si comentariul. bravos, gsp!

independentu  •  11 iulie 2007, 18:33

sunt perfect de acord cu argumentele tale cataline cu o singura obiectiune: nu mai spune tu ca suporterii trebuie sa inteleaga, pentru ca nu esti suporter, ca daca m-as apuca sa scriu si eu ce ar trebui sa inteleaga ziaristi ……

puiu  •  11 iulie 2007, 20:44

Laş întreba pe VIOREL MOLDOVAN de ce tot îl lămureşte pe DĂNUŢ COMAN şă rămână la Rapid ?
el dece nu arămas în ţară pe bani puţini şi sa dus în aocident pentru mai mulţi bani şi o viaţă mai bună acuma este uşor să vorbeasă cu conturi mari pe la bănci,sa săturat şi iel de minciunile lui Copos DĂNUŢ nu te lăsa dute în Spania BAFTĂ.
PENTRU G. COPOS IAŢI GÂNDUL dela POPA şi PLEŞAN OK .

Comentează