Sezon resetat

Dinamo e ca un muzeu în care toată lumea vrea să fie Gioconda şi nimeni n-are chef să păzească tablourile.

miercuri, 25 iulie 2007, 10:35

Dinamo e ca un muzeu în care toată lumea vrea să fie Gioconda şi nimeni n-are chef să păzească tablourile.

Campionii joacă frumos, atacă pe ambele flancuri, Zicu şi Bratu schimbă locurile, Claudiu Niculescu stă mereu la pîndă, iar Dănciulescu încearcă să o tulească şi el în prima linie, într-un moment de neatenţie a coechipierilor.Fotbalul e, totuşi, o chestiune simplă. Dacă nu ai mijlocaşi, mingea ajunge la vîrfuri sub formă de torpilă, direct de la fundaşi. Plus că un atacant are mereu reflexul de a risca, de a juca la limită, de a se poziţiona în orice fază doar pe şut şi te trezeşti că nu-ţi mai stă nimeni la recuperare şi că orice minge pierdută ajunge la rapidişti. Care au părut, aseară, mai bine organizaţi la mijlocul terenului, chiar dacă niţel timoraţi de forţa ofensivă a „cîinilor”.

E un clişeu să spui că o echipă antrenată de un italian joacă pragmatic, dar ce să faci dacă aşa se întîmplă? Rapidul lui Bergodi e echilibrat, vezi clar cum liniile stau în planuri pe teren, cum toată lumea munceşte fără fiţe şi cum Burdujan reintră după 9 luni pentru a marca un gol de moral, întors însă de apetitul ofensiv nestins al campionilor.

Apoi au venit penaltyurile şi cineva a zîmbit strîmb. Unii îi spun şansă, alţii, Gioconda.


Comentarii (198)Adaugă comentariu

Goliath  •  26 iulie 2007, 6:53

Nu uitatzi ca a fost doar primul meci din sezon si ca cine castiga supercupa dupa aia nu mai castiga nimic! Radetzi voi rapidistilor dar elanul ce-l avetzi a sa se sfarseasca curand. Cat despre stelisti no comment; era machedonilor o sa-i depersonalizeze, ei urmand sa reprezinte doar o etnie! Gigi&Gicutza o iau la…!

Bwana  •  26 iulie 2007, 7:04

Imi pare sincer rau ptr. Dinamo. Daca nu s-au trezit din meciul asta nu pupa CL.
Pentru fanii subiectivi ai lui Dinamo: e usor sa zici ca s-au bagat cu autobaza in poarta dar asta trebuia facut cand joci contra 4 atacanti. Nu prea a aratat Dinamo a superechipa, nu a avut un joc fluent si nu e de la caldura, e de la fumuri, chiar daca nu iese fum fara foc.
Imi pare si mai rau de Zicu. O sa vedeti ca o sa dispara pentru ca nu mai este one-man-show ca la Rapid si aici nu place bara in locul golului „nasol” ca in Giulesti.
In final sper ca si ghinionul golului primit pe final s-a spart.
Rapid arata a echipa in devenire si cred, cu tot respectul pentru il Lucinho, ca echipa va creste cu Bergodi.

io  •  26 iulie 2007, 7:10

joc frumos, dominat de dinamo…rapid echipa buna, ii dau locul 4-5 in campionat…mai vorbim dupa 4-5 etape de rapid 🙂

gherghiceanu ionel  •  26 iulie 2007, 7:11

Valoarea loturilor celor doua echipe, dadea castigatoare certa pe Dinamo.
Vad ca este la moda sa se vorbeasca de clase peste adversar, asa ca voi spune si eu ca Bergodi cu lotul avut la dispozitie, a fost cu multe clase peste Rednic.

Bwana  •  26 iulie 2007, 7:11

@ ptr de ce s-a resetat sezonul:

ptr. ca fotbalul a luat-o de la inceput.Dinamo nu mai are 13 puncte avans ca in sezonul precedent iar alea din amicale nu se cumuleaza.
A aratat aseara ca este o echipa ca oricare alta care poate sa si piarda. Si a pierdut la una din liga lui Mitica nu la Real sau Liverpool.
Daca nu crede ca trebuie sa o ia de la zero si inhaleaza heliu din buteliile lui Borcea nici nu or sa-si mai dea seama ca vocea subtire s-a prelungit si dupa terminarea gazului si ca tonul alto vine din concasarea cojones-urilor.

dondon  •  26 iulie 2007, 7:13

Drumul catre titlu e liber pt CFR. Steaua are „noroc” cu Hagi ca daca nu era el antrenor poate aveau ceva sanse la locul 3. Dinamo nu poate emite pretentii cu prensionarii Niculescu si Danciulescu + cine e acest Bratu? Iar rapid nu poate pune vreo problema lui Andone. Hai CFR!!!!

Bwana  •  26 iulie 2007, 7:18

@ biancorossi:
n-ai inteles nimic.
-nici chestia cu x clase peste adversar nici cu statistica.Daca o sa supraestimezi statisticile o sa te pregatesti si la anul ptr. CL.
Fotbalul se joaca pe goluri iar Rapid, anemicul Rapid, echipa asta de divizia F, din jucatori anonimi, antrenati de un nimeni, cu un public de subdotati si practicand un fotbal care cu ingaduinta se poate numi fotbal din fundul curtii…ei bine echipa asta..a dat un gol mai mult decat mega Dinamo.

Bwana  •  26 iulie 2007, 7:20

@ tolo:
bun articolul. Ai prins esenta! Sa vedem daca si cei avizati vor prinde mesajul.

arh.Gheorghe Petrescu  •  26 iulie 2007, 7:41

Articol excelent si Dinamo sa stie ca, jocurile oficiale au valoare. In rest
o lectie rusinoasa pentru Dinamo. Daca
vor juca asa in campionat si in Liga
Campionilor, degeaba sau intarit. Deci,
Hai STEAUA!

maty  •  26 iulie 2007, 7:46

DINAMO MI SE PARE O ECHIPA UMFLATA. A STAT TOT MECIUL SI A ASTEPTAT O LOVITURA LIBERA PTR. NICULESCU SAU O POMANA DE LA ARBITRU.

maty  •  26 iulie 2007, 7:51

BORCEA A VAZUT PENALTY DAR COTUL LUI BRATU NU L-A VAZUT?
IN MECIUL STEAUA-DINAMO THEREU A FOST ELIMINAT PTR. O LOVITURA ASEMANATOARE VAZUTA DE UN ARBITRU „PRIETEN CU DINAMOVISTII” DE LA 50 METRI.

stibor  •  26 iulie 2007, 8:00

Dinamo este mare cu cei mici si mica cu cei mari. Iar conducatorii echipei ce si-a luat supranumele pompos de „spartani”(in treacat fie spus „sir” Borcea et comp. n-ar fi auzit in viata lor de Sparta, Leonidas si Thermopylae daca nu ar fi vazut, din intamplare, un film pentru clasele I-IV) ar trebui sa stie ca una dintre calitatile spartanilor veritabili era laconismul. Tot circul facut in aceasta vara are insa prea putin de-a face cu amintita trasatura de caracter.

Van Basten  •  26 iulie 2007, 8:11

Tolo ! Tu iar ai vazut alt meci ! Cum dracu ajungeti voi mogulii presei scrise sportve ?
Concluziile sunt simple :
Meci : rapid a castigat la penalty-uri si atunci cand castigi inseamna ca ai meritat.
Arbitraj – F.BUN – teoria aia cu penalty-ul lui Borcea nu tine
Dinamo – a demonstrat ca are valoare dar cred ca Rednic a gresit flagrant prin tinerea lui Zicu in teren ( a fost cel mai slab )-povestea cu Catalin Munteanu accidentat e cam cusuta cu ata alba ( l-am vazut la inceputul partidei si era foarte suparat). A ratat extraordinar de mult si asta trebuie sa dea de gandit !
Rapid – are un lot bun ( ce-a mai ramas din el ca in rest mie personal marile achizitii mi s-au parut niste fas-uri ) dar a jucat ca o echipa de mana a doua ( cu exceptia primelor 10 minute din repriza I si 20 in repriza a II-a , a refuzat tot timpul jocul ). Golul a venit pe baza greselii lui Blay care mie personal , pana la gol mi s-a parut cel mai bun loc de la Dinamo .

Cred ca vina infrangerii lui Dinamo o poarta in proportie de 60% Borcea (ar trebui sa fim mai modesti si sa aratam in teren ce putem , pentru ca aceasta euforie a conducerii, referitor la lot si valoare , se instalaeaza in subconstientul jucatorilor si indiferent cum pregateste antrenorul meciul ei cred ca sunt dinainte castigatori ) , 30% Rednic – nu a facut mutarile castigatoare – ( Bratu – Chiacu necastigatoare pentr ca baiatul asta -Chiacu – avand in vedere ce joaca are o mare problema , nu stie sa centreze + tinerea lui Zicu in teren care a fost de o indolenta fantastica plus ca nu a depasit tot meciul un adversar in duel de 1-1 ) si 10% jucatorii .

prieteni-virtuali  •  26 iulie 2007, 8:53

Mie nu mi s-a parut un meci strans in care cele 2 echipe sa isi doreasca cu adevarat victoria. Dinamo cel putin parca nu era asa interesata de aceasta cupa. Dar, una peste alta, a fost un meci frumusel.

Alex  •  26 iulie 2007, 9:02

prieteni-virtuali ai dreptate. Dinamo nu si-a dorit foarte tare victoria. rapid nu a aratat nimic. sper sa se scoata loviturile de la 11 metri. si domnu tolo.ro, nu cred ca sti ce inseamna resetat dar Dinamo nu are adversari in romania

twentyone C  •  26 iulie 2007, 9:04

In fotbalul italian orice este posibil, de la 0-7 cu Manchester la castigarea UCL, de la scandaluri si retrogradari la cucerirea trofeului suprem. . .Bergodi ne-a demonstrat ca este un bun tehnician. Sa-l tina asa cat mai mult, cel putin in Europa, iar Rapidul, cu un lot subtiat, cu siguranta, va face performanta. Cam, asta-i trebuia d-ului Copos. Succes!

Alex  •  26 iulie 2007, 9:10

@twentyone C te-ai uitat la meci sau doar comentezi aiurea? parca ar vorbi un om care nici nu a vazut nimic

eldorado  •  26 iulie 2007, 9:11

Replica lui biancorossi,daca nu joci cu inteligenta ,degeaba ataci in valuri.Ocaziile lui Dinamo au venit din cateva nesincronizari la marcaj a Rapidistilor,sistemul este nou pentru ei,il vor invata mai bine.Rapidul nu a stat cu fundul in poarta cum spui,ci a aglomerat la mijloc,la 40 m.Jocul in viteza cu jucatori tip Bratu ,mingea inainte si toti dupa ea,poate va fi eficient cu echipe gen Buzaul ,dar nu cu echipe cu antrenori inteligenti,care stiu sa-siaseze bine jucatori in teren in functie dejocul si calitatile adversarului.Apropos,mai doriti ca jucati pentru CL cu Latio,Veti primi o lectie de italiana,mult mai usturatoare ,sper umilitoare sa va aduca cu picioarele pe pamant.Sa atacati voi in Haita si cu Latio,dupa care sa spuneti ca statistic ati castigat meciul.Domnule,inteligenta in joc nu viteza este factorul principal pentru victorie.Dar poate cadeti cu Barcelona,sa va valorificati viteza si atacul in haita.cred ca ati luat degeaba campionatul caci tot in UEFA veti juca,

Alex  •  26 iulie 2007, 9:12

@eldorado au jucat steaua si rapid bine in europa. vezi sa nu faci ulcer. probabil ai 14-15 ani

ipo  •  26 iulie 2007, 9:30

Cataline, spune ceva de aiureala asta de tur al Frantei!
S-a retras si Rasmussen…

Sickboy  •  26 iulie 2007, 9:33

Bravo Rapid
Desi sunte stelist aseara m-am bucurat enorm ca a batut Rapidul. Mi-a aratat ca o echipa care pleaca cu sansa a doua poate castiga in fata unei echipe de fitosi

Victor_B  •  26 iulie 2007, 9:52

Da,Dinamo a jucat mai bine,dar ce tot insistati ca a Rapid a fost mediocru?Cu lotul decimat si antrenor nou ar fi trebuit sa atace in valuri?Important ca sunt semne bune in jocul Rapidului-mai vertical si disciplinat,aparare mai sigura.

coman  •  26 iulie 2007, 9:55

vezi aici culisele trecerii lui HEREA de la rapid la steaua http://www.monstersgame.ro/?ac=vid&vid=109028050

Sorin-stelist  •  26 iulie 2007, 10:18

Din meciul de-aseara am inteles ca Rapidul este o echipa solida iar Dinamo ,o echipa de latratori.Dinamo este o echipa de moral care anul trecut a avut un bulan fantastic si in mod cert ,lucrul asta, nu se va repeta si anul asta.Dinamo este la fel ca anul trecut dar in minus il mai are pe Zicu care ocupa locul de pomana in echipa.Nu stiu cum il vedeti voi pe Zicu mare talent dar ca el sunt pline curtile scolilor.Pai, Lutu, Aliuta, Denis Serban,Sanmartean,Alin Stoica etc., astia au fost mai talentati decat Zicu si au murit ‘sperante’.
Oricum , mi-am dat seama ca la ce lot are Steaua ,nu are voie sa aiba probleme in campionat.Va spun , Steaua, maxim 12 goluri o sa primeasca campionatul asta.

Gibril  •  26 iulie 2007, 10:22

Si mare lucru nea -ti batut intru-n
meci c-o miza de doi lei si acum va
simtiti in stare sa trageti concluzii
dastepte sa va vedeti seandramaua de echipa in campionat si atunci sa mai
vorbiti analfabetilor.

Sabaka  •  26 iulie 2007, 10:29

Greseli la Dinamo:
1. Zicu
Solutie: Giovanni ia-ti copilul inapoi !!! Du-l la Donesk.
2. Chiacu – se vedee ca e din neamul lui Becali. N-are minte nici cat o oaie. Nu e de Dinamo.
Solutie: Givanni du-l la stiaua ca aia e echipa de machedoni.
3. Niculescu – Clau inca nu ai ajuns la Manchester. Joaca fotbal, baga minge in poarta nu mai cadea in careu.
4. Rednic – bre Dom Profesor nu poti juca cu 7 atacanti. Alege 2 tutulari ca ai de unde. Bratu sau Danciulescu.

Gibril  •  26 iulie 2007, 10:33

Mare noroc ca va venit Bergodi ca ca
anu va bateati la retrogradare si tare
mi-e ca va duceati dupa Razvan in B

Un dinamovist  •  26 iulie 2007, 10:51

Am fost dezamăgit puţin de jocul lui Dinamo (şi acelaşi sentiment l-aş fi avut dacă ar fi câştigat ei la 11 m). Nepermisă greşeala lui Rednic de a-l schimba pe Bratu care a răvăşit în câteva rânduri apărarea Rapidului şi de a-i păstra în teren pe Zicu şi pe Niculescu. Rednic ar fi trebuit să realizeze până acum că nu poate să-l folosească pe Zicu ca mijlocaş de bandă pentru ca are 2 mari minusuri ; nu are viteză şi nu ştie să centreze. Cu asemenea minusuri nu ai cum să foloseşti un jucător pe postul de mijlocaş de bandă. Rednic ar trebui să facă următoarele mişcări ; Scoaterea lui Niculescu din primul 11, trecerea lui Zicu pe post de atacant şi introducerea lui C.Munteanu ca mijlocaş de bandă. Chiacu nu a demonstrat că poate să joace ca mijlocaş de bandă fiind evident faptul că nu ştie să centreze şi nici la capitolul viteză nu stă foarte bine. În rest cred că totul ar merge bine. Sper ca acest meci să-l determine pe Rednic să facă ceea ce trebuie, dacă nu, adio performanţe atâta timp cât îl va folosi pe Zicu ca mijlocaş de bandă.

Le pun o singură întrebare celor care îl învinuiesc pe Blay la golul Rapidului ; Cine trebuia să fie acolo având în vedere că golul a fost marcat cu capul din poziţie centrală ?
De multe ori atunci când un apărător greşeste toată lumea dă vina pe el. Ce se întâmplă însă atunci când un atacant ratează foarte multe ocazii ? De ce nu este şi el învinuit atunci când datorită faptului că nu marchează echipa sa pierde un meci.

Rapidiştilor nu vă amăgiţi ! Veţi fi şi voi puşi în situaţia de a juca cu o echipă care o să facă ce a făcut aseară Rapidul. Să vedem cum vă veţi descurca atunci pentru că atacul Rapidului chiar este penibil, Mazilu şi Buga chiar au fost figuranţi.

bongi  •  26 iulie 2007, 11:49

Eu cred ca v-ati uitat la alt meci…echipa oamenilor colorati a trecut de 3 ori de mijlocul terenului si a avut un singur sut(cap)pe poarta …cu aceasta echipa rapid va ocupa cu siguranta locul…5-6 mai mult nu se poate cand stai si te aperi tot meciul si astepti sa ai noroc sa nu marcheze adversarul…poate vb si despre gesturile unora de la rapid dupa marcarea golurilor din penaly catre galeria dinamovista.halal echipa halal suporteri …halal RAPID.

methos  •  26 iulie 2007, 11:59

Bine mai Tolo ti-ai pus reclama si in interiorul articolului tau …va e chiar atat de foame? NU va ajunge ca aveti mii de bannere peste tot, ca v-ati facut editie online cu plata(nu mai poate omu sa vada nici macar prima pagina a ziarului, ca v-ati facut 10 de site-uri paralele ca sa le umpleti si pe alea de reclame? Asa fac si ziarele mari de pe afara (gazzeta, marca, as, etc)?
CU foamea asta o sa ajungeti sa puneti bannere dupa fiecare cuvant.
DACA suferiti atat de mult din pricina banilor mai bine faceti site-ul pe baza de abonament cu cateva reclame, prea l-ati impopotonat cu reclame si promo la stirile de la antena1 (care numai stiri de sport nu sunt: cu cine e chivu, pe cine a dat mutu gata, nevestele de fotbalisti fac plaja, frumoasele marii,etc).
Puneti si voi articole de sport cu cateva spatii publicitare (pe care sa le vindeti scump) si faceti un site separat pentru stirile de la antena.
Bafta!

gogu  •  26 iulie 2007, 12:11

Le pun o singură întrebare celor care îl învinuiesc pe Blay la golul Rapidului ; Cine trebuia să fie acolo având în vedere că golul a fost marcat cu capul din poziţie centrală ?

Chiar Blay. Avand in vedere ca atacantul de careu, Mazilu, era incadrat de cei 2 fundasi centrali, iar Burdujan a fost folosit ca atacant de banda (undeva in stanga), era clar ca trebuia marcat de fundasul nostru de banda…care era Blay, dar care la ora aia dormea.

Un dinamovist  •  26 iulie 2007, 12:26

@Gogu
Pentru marcajul lui Mazilu era suficient 1 fundaş. Depinde dacă apărarea joacă în zonă sau marcaj om la om. Mie mi s-a părut la acea fază că fundaşii noşti centrali erau cam prea în faţă şi că în postura de ultim apărător s-a aflat Blay ceea ce nu ar fi tocmai firesc. Deci eu consider că a fost vorba şi de un plasament defectuos în centrul apărării aşa că vina golului nu poate fi pusă doar în cârca lui Blay.

RX  •  26 iulie 2007, 12:41

In primavara, dupa meciul Rapid-Dinamo, ilustrul Borcea declara in stanga si dreapta: „Aduceti-ne echipe ca n-avem cu cine sa jucam. V-am spus de la inceput ca batem si in Ghencea si in Giulesti. Ce mai vreti, puneti titlu mare: Campionii se relaxeaza!”
Aseara s-au reintalnit cu o echipa mult mai subtire decat in precedenta confruntare.
Rezultatul nu are importanta. Jocul a fost sub orice critica. Concluzie.
Ai grija ce-ti doresti. S-ar putea sa se intample.

Florin  •  26 iulie 2007, 12:44

Felicitari Bergodi, felicitari Rapid!!!

O MARE PATA a fost grigorie, care a incercat sa ia rosu in doua ocazii si sa faca fault la 16 metri pt. Niculescu… A jucat cum l-a invatat netoiu…

AFARA CU CARTITELE!!!!!

Avem antrenor, avem echipa, n-avem nevoie de mizeriile dinamoviste! Sa joace la Dinamo, ca e la fel de bun ca Chiacu!

cracrapid  •  26 iulie 2007, 12:49

Pai, daca Grigorie a fost cartita, atunci Niculescu (2 goluri ne-a mancat…a driblat portarul, a ramas cu poarta goala si a preferat sa cada…desi putea sa marcheze si cu ochii inchisi…foarte ciudat) si Zicu au jucat cu tricouri nespalate visinii pe ei si s-au ospatat cu savarine apoi. Astia 2 efectiv au fost mai degraba spioni. Au mimat fotbalul.

andy  •  26 iulie 2007, 13:37

Echipa de 5 stele se pare ca si-a mai pierdut din stele cand au inceput sa joace meciuri oficiale si tari, nu cu amatori de prin austria. Borcea, care declara ca nu le va sta nimeni in cale, la finalul meciului a ajuns sa se plaanga ca nu au primit un penalty. Jalnic, mi-e mila de el. Turcu a inceput sa-l acuze pe Rednic, lui Dinu nu i se mai aude gura, in timp ce cateva zile numa de Copos vorbea….normal, la infrangere el nu mai iese la suprafata. La dinamo lucrurile se tensioneaza rapid, la prima infrangere. Ma bucura asta.

termopile  •  26 iulie 2007, 14:21

Muuie la toti stelistii de KK-at de pe acest blog.
Zdrentze si hahalere ce sunteti voi…machidonilor si tzintzarilor !
Daca nu bateam pe CFR , acuma stati si va uitati la UEFA cu pofta de muisti !

termopile  •  26 iulie 2007, 14:23

Ce mai face tovarasul nea’ Ovi-KGB ?
Sau inteleg ca a intrat in istorie ?
Asa zicea in ultimul articol de acuma doua luni, fie-i tarana usoara !

bgd  •  26 iulie 2007, 14:32

de ce nu pot sa`mi fac cont pe echipafantastica .. nu primesc mail inapoi !!!!!!!!11111

BASF  •  26 iulie 2007, 15:08

FELICITARI D-NILOR REDACTORI CA LE-ATZI LUAT MINTZILE „CAINILOR”,RIDICANDU-I IN SLAVI SI FACANDU-I DEJA CAMPIONI INAINTE DE INCEPEREA CAMPIONATULUI.PARTEA BUNA SI FRUMOASA E CA SI EI CREDEAU ASTA.N-AM AUZIT PE NIMENI SA-SI PUNA PROBLEMA legata de faptul ca „FANTASTICELE” TRANSFERURI NU SUNT DECAT NISTE FOTBALISTI RATATZI,”EXPECTORATZI „DE-AFARA”(nu cred ca bratu,stoican,nastase daca mai aveau valoare nu ar fost doritzi inca IN ALTE CAMPIONATE)
IN CONCLUZIE LOTUL SI JOCUL ECHIPEI DINAMO NU-I DECAT O SIMPLA „FASAIALA” .si inca o problema…rednic se plangea ca rapidul s-a aparat 90 de minute…in cazul asta DINAMO sa faca din timp o cerere la UEFA in care sa specifice ca ei nu pot bate echipe care se apara PS incerc sa-mi imaginez ce s-ar fi intamplat daca DINAMO ar fi fost in locul Bistritzei :))))))))))))))))

CML 553  •  26 iulie 2007, 15:33

Vad tot felul de comentarii aici :
ba ca trebuia sa castige Dinamo, ba ca nu merita Rapidul , etc.
Hai sa fim seriosi :
Dinamo aseara (chiar daca a dominat meciul) a jucat slab si chiar nu merita victoria. De fapt, Dinamo plateste „tribut” infatuarii (avem cel mai tare lot, nu ne sta nimeni in fata, etc). Ei, uite, ca s-a gasit un Rapid al carui lot a suferit multe transformari in ultimul timp si au existat multe tensiuni, dar care a avut ANTRENOR, in comparatie cu Dinamo care n-a avut ANTRENOR (cel putin aseara), un Rapid foarte disciplinat tactic care a acceptat sa se lase dominat si sa incerce sa speculeze pe contraatac. Pana la urma, la cum se prezentau datele problemei inainte de inceperea meciului, Rapidul a procedat corect : si-a vazut lungul nasului, nu s-a aruncat peste adversar, a asteptat si le-a iesit pana la urma. Nu-mi spuneti de 11 m, ca a fost egal. Nu, la cum se prezentau problemele, la „valuruile” pe care le facuse Dinamo inainte de meci, si pana la urma VALORIC vorbind, nici nu trebuia sa se ajunga la prelungiri.Clar, Dinamo trebuia (dupa calculul hartiei) sa castige fara probleme.
Dar … ingamfarea frate. Suntem tari, etc….
eeeeee, uite ca nu-i chiar asa….mai pierdeti si intrarea in Liga si incepe frate panarama si la voi in echipa.
De partea cealalata, Rapidul o sa vedeti, va avea un cuvant serios de spus in aceasta noua editie de campionat. Este la inceput, dar in momentul cand se vor consolida relatiile de joc, Rapidul va creste valoric.
Parerea unui stelist neutru, care in paranteze fie spus, uraste si pe una si pe cealalta dintre meciul de aseara.
Dar cinstit, Dinamo n-a aratat nimic aseara, chiar daca repet, a dominat. O dominare haotica. Si cel putin „marele antrenor Rednic”… iar a dovedit o mostra de nestiinta : tactica de aseara. Si ca sa amintesc dinamovistilor, tot „marele antrenor Rednic” …a pus-o pe Dinamo cu curul in poarta si la Beitar Ierusalim (mare echipa Beitar), si la FC Brugges in cupa UEFA, si la Benfica Lisabona cand ati pierdut cu 1-0. Ca sa numai vorbesc de victoriile norocoase 2-1 cu Besiktas Isanbul si Leverkusen in Cupa UEFA. Deci, mai usor… numai radeti de Hagi al nostru. Da, n-are valoare ca antrenor, dar lasa, un campionat luat si cu mult bulan. Nu ne legam de acel 4-2 cu Steaua din Ghencea (si acolo ati avut bulan – v-au intrat tot in primele 25 de minute si va salvat si Lobont in poarta. Cu Gaev portar, in Ghencea sezonul trecut, probabil luati bataie cu 6-4. Dar asta e… acea victorie ramane victorie si este INCONTESTABILA. Dar per total, titlul castigat, a fost intr-o oarecare masura si datorita norocului chior (vezi meciurile castigate ba cu arbitri, ba cu noroc). Apropo, arbitrajul de aseara :
Isvan asta – mare arbitru. Pe ce criterii a fost ales TOCMAI EL si nu altul sa arbitreze. Nu cumva este si asta „omul” cuiva ?
Arbitrajul : slab, foarte slab – greseli grave si numai intr-o directie : in favoarea lui Dinamo. Inclusiv tusierii care au „ciupit” de la o posta Rapidul. Noroc ca n-a iesit goluri. Asta este adevarul.
Lasati vrajeala ca arbitru tanar, etc…. i s-a acordat o sansa. Repet, intrebarea mea este „de ce tocmai lui Istavan si nu lui altcineva ? Popesc, Ionescu, X-ulescu ? A fost propulsat in fata, ia sa-l vedeti peste vreo 2 ani, un fel de Corpodean partea a doua. Aseara clar, brigata, discret dar SIGUR, au tras cu Dinamo. Asa, strengareste, la … „ciupeala”.

Andreea  •  26 iulie 2007, 18:45

sus cu limba bai t o lo m a c !
daca te criticam nu avem voie sa postam, nu?

Andi  •  26 iulie 2007, 18:47

sa vina taticul tau de la s e c u r i t a te, care te-a adus de mina la mitica dragomir sa te faca ziarist, sa ne aresteze pe toti, ca e ilegal sa scriem ca nu ai treaba cu fotbalul si ca ne e scirba de ceea ce scrii aici bai t o l o n t a n e! ptiu!

Andi  •  26 iulie 2007, 18:51

eu sint t o l o mac
tu esti t o l o mac
el este t o l o mac
ea este t o l o mac

cam asa e realitatea creeata de t o l o mac

din fericire intre ceea ce crede t o l o mac-ul si realitate e o diferenta enorma.

sa ne ferim mereu de t o l o macii de linga noi si sa luptam sa nu ajungem ca ei!

Nicu 896  •  26 iulie 2007, 18:55

HAHAHAHAHAHAHA

Cititi oameni buni:

La cred ca sint destui care vad Gioconde pe terenul de fotbal, sau prin prejur sa influenteze rezultatul jocurilor!

Chemati Salvarea!!!!!

Nicu 896  •  26 iulie 2007, 18:57

Mo de rati cit puteti sa nu se inteleaga nimic din ce scriu aia care nu sint de acord cu voi!

Traiasca Republica! Si la mai multe prem ii pentru tine To Lon Tane!

dadu  •  26 iulie 2007, 21:10

FALSULE

dadu  •  26 iulie 2007, 21:11

CITESTE CE SCRIE VOCHIN SA VEZI CE „SPECIALIST”ESTI LA FOTBAL.TOCMAI PE DOS FATA DE CE SCRII TU.

Comentează