Asalt Neogen

Neogen, firma care a vindut 30% dintre actiuni fondurilor de investitii Tiger si Wouver, musca din piata de publicitate pe net, unde principalii jucatori sint AdEvolution, ARBO si NetBridge. Neogen a facut o oferta fara precedent, de aproximativ 100.000 de euro pe an, Arinei Ureche, director general la BRAT, care a declinat-o insa. Pe pozitia de director de publicitate la Neogen a ajuns Stefania Croitoru, dupa cum confirma astazi Ziarul Financiar o informatie furnizata zilele recute de Orlando.

vineri, 10 august 2007, 3:17

Neogen, firma care a vindut 30% dintre actiuni fondurilor de investitii Tiger si Wouver, musca din piata de publicitate pe net, unde principalii jucatori sint AdEvolution, ARBO si NetBridge. Neogen a facut o oferta fara precedent, de aproximativ 100.000 de euro pe an, Arinei Ureche, director general la BRAT, care a declinat-o insa. Pe pozitia de director de publicitate la Neogen a ajuns Stefania Croitoru, dupa cum confirma astazi Ziarul Financiar o informatie furnizata zilele recute de Orlando.

Piata de publicitate pe Internet din Romania va urca dupa estimarea Initiative Media (Media Fact Book Romania) la 8,5 milioane de euro in 2007. In acest moment, exista o cerere masiva de spatii pe piata, mai ales din partea companiilor care vor derula incepind cu 17 septembrie programele de pensii obligatorii.


Comentarii (26)Adaugă comentariu

adi  •  10 august 2007, 15:24

deja e prea mult. asta e publicitate la publicitate. dimineata nu puteam citi articolul tau ca intra nu’s ce reclama…

Alex  •  10 august 2007, 15:24

Sa nu uitam si de site-ul care vine tare din urma, un site cu muzica si videoclipuri pentru toata lumea: http://www.coolsonglyrics.info

faithless_soul  •  10 august 2007, 15:42

Doar in momentul in care BRAT se va implica in masurarea utilizatorilor de internet vom putea vorbi cu adevarat despre o piata publicitara in Romania. Pana atunci totul se face mai mult dupa ureche ; trafic.ro este foarte compromis dupa ultimele scandaluri si aproape nimeni nu are incredere in cifrele furnizate de ei. Iar fara o statistica foarte clara din care sa reiasa „importanta” unui site nu stiu cine este nebun sa investeasca in afisari.

un blog cu multe filmulete amuzante : http://www.factor.ro/wordpress

Mihai  •  10 august 2007, 15:45

Iar piata de publicitate online se pregateste de o agitatie fara precedent dupa multi ani de dominatie Trafic.ro pe segmentul monitorizarii.

ruud  •  10 august 2007, 16:15

nu`nteleeeeg! ce fac aceste firme de fapt? daca o firma vrea sa isi faca reclama pe net,nu poate sa se adreseze direct,bunaoara de par exemplu,GSP-ului si sa cumpere spatiu pt. publicitate? Catalin,fi bun si lamureste un profan ca mine!!

Mihai  •  10 august 2007, 16:24

> ruud – Unii publisheri vand direct publicitate pe site-urile proprii (de ex. Media Pro), altii prin regii de publicitate (de ex. Arbo, AdEvolution), care actioneaza ca niste intermediari intre cerere si oferta.

ruud  •  10 august 2007, 16:30

Multam`!

reddog_dinamo  •  10 august 2007, 16:39

aceste firme de publicitate castiga enorm, atat de la clienti cat si de la proprietarii site-urilor.
cel mai simplu pt un site ca gsp ar fi sa se vanda singuri, dar nu cred ca o fac. catalin, cu ce agenti lucrati? sau sunt mai multe?

ruud  •  10 august 2007, 16:40

……revin,sper ca nu`s prea insistent,dar nu e mai rentabil sa negociezi direct? fiti ingaduitori cu mine,sunt (cum am spus si mai sus)un profan!

orlando  •  10 august 2007, 16:51

e cam mult spus musca, hai sa zicem ca deocamdata isi „umezesc” buzele

bogdanlebu  •  10 august 2007, 16:52

ai uitat un jucator important, care mai strange ceva bani de pe piata din ro: google

ruud  •  10 august 2007, 16:59

Evrika !m-am prins!! greu(nu sunt prea iute in gandire),dar am reusit! In fapt,agentiile astea reprez. vanzatorii de spatiu pub. probabil pt. un procent din suma .Ar fi mai rentabil sa neg. direct dar asta ar insemna mai multi oameni care sa se ocupe de asta,mai mult timp pierdut si poate mai multe chelt.! asadar e mai bine asa!! UFFF!!! greu mi-a fost pana acu` dar de acum inainte imi va fi ca si inainte!

ionete  •  10 august 2007, 17:46

uite de-asta-s bucuros ca traiesc in romania! in jurul meu sunt oameni care declina oferte de 100 de mii : – ) sa fim seriosi, cataline.

Alexandru Raducanu  •  10 august 2007, 18:47

Eu n-as fi asa sigur cu „declinarea”, stimate domnule Ionete. Oameni de vanzari buni, pe media, sunt putini, greu de atras si, in general scumpi – dupa cum stiti si dvs.
Iar structura pachetului de beneficii poate fi variabila si eventual corelata cu niste target-uri, care, odata obtinute, justifica sumele respective. Eu stiu personal oameni care au in Romania pachete de 500.000 de euro, e drept, in general management. De ce in vanzari n-ar fi verosimila suma de 100.000?

iann  •  10 august 2007, 19:51

iar stiri grele vineri, cand nu mai sunt oamenii de la birouri :)? 100,000 pe an inseamna 8,500 pe luna. daca accepta arina brat avea niste probleme [mai ales ca doi din directori brat/sna au ales alte perspective].

squiddy  •  10 august 2007, 20:20

100 000 nnu e o oferta fara precedent in publicitate. Banii nu sunt multi si asa cum spunea si iann daca ar accepta , brat ar avea probleme

Alexandru Raducanu  •  10 august 2007, 20:33

In plus, sa nu uitam ceva. Neogen e intr-o faza in care isi doreste o explozie, probabil si investitorii au pus niste tinte foarte agresive,iar ofertele pe care le fac trebuie sa fie pe masura.

Intrebare pt d-l Laurentiu Ionete: cat ar percepe compania dvs comision pentru vanari de 2-3 milioane, cat sa spunem ca si-ar dori Neogen? Ca sa vedem daca suta aia de mii e mult sau putin, fiindca sunteti in business.

Cătălin Tolontan  •  10 august 2007, 21:15

reddog_dinamo: gsp lucreaza cu ad evolution. teoretic, e mai bine sa internalizezi publicitatea, dar iti trebuie oameni specializati asa ca preferam colaborarea cu o firma care face asta de aproximativ 9 ani (ca echipa, nu neaparat ca nume)

Cătălin Tolontan  •  10 august 2007, 21:16

ruud: exact, se face un raport intre cit te-ar costa sa ai propria echipa si cu ce beneficii. Pe off line noi spunem ca avem cea mai buna echipa de vinzari, iar pe on line lucram cu adevolution

vlad  •  10 august 2007, 21:38

„director general la BRAT, care a declinat-o insa”

alo, nenea Tolo, ce facu doamna Ureche? a luat oferta si a trecut-o prin toate cazurile gramaticale? ca eu asta inteleg nenea Tolo. nu de alta…dar vad ca aveti probleme mari cu limba romana…sau mai bine zis cu implementarea(cuvant ilicianism de altfel)limbii engleze in frumoasa noastra limba…jurnalisti de privincie…

vlad  •  10 august 2007, 22:37

da, m-am facut de ras…cuvant iliacinst am vrut sa zic…

ionete  •  10 august 2007, 22:59

pt alexandru raducanu – noi lucram cu comisioane mici. 1 digit adica.

si tot pt alexandru raducanu : sunt convins ca tu cunosti oameni care castiga 500.000; ma intreb insa cati dintre acestia te cunosc pe tine :-).

Alexandru Raducanu  •  11 august 2007, 0:19

@ Laurentiu Ionete: daca lucrati cu un digit, luam o medie de 5%, si pentru 3 milioane iese un 150.000. Avand in vedere ca Neogenul mai are de construit un departament si are si cheltuieli opetationale, strict financiar, ar fi iesit mai bine lucrand cu dvs. Poate se razgandesc 🙂

Altfel, sa stiti ca unii dintre oamenii aia ma cunosc si ei pe mine. Cine stie, some day as putea fi unul dintre ei.

Alexandru Raducanu  •  11 august 2007, 0:24

Am scris de doua ori, pentru ca am avut sentimentul ca mesajul de la 12.13 nu s-a salvat. Rog moderatorii sa il stearga pe cel de la 12.19, fiindca doar il rezuma pe primul si ocupa spatiu inutil. Multumesc.

Ionut  •  11 august 2007, 10:58

Salut. Am si eu un blog si as vrea sa facem schimb de linkuri. Daca esti de acord lasa-mi un mesaj la comentarii. Adresa blogului este http://www.aidphoto.blogspot.com

razvan  •  13 august 2007, 9:25

neogenul incet incet devine un jucator forte important pe piata de net din Romania, acaparand destul de multe domenii
http://www.draculaestate.ro/

Comentează