Faţa nevăzută a Stelei

Citeşte aici articolul lui Cătălin Tolontan.

vineri, 24 august 2007, 12:31

Citeşte aici articolul lui Cătălin Tolontan.

Cum comentezi?


Comentarii (390)Adaugă comentariu

Mastroiani  •  24 august 2007, 21:09

Sunt perfect de acord cu un caine. Cred ca ai trecut pe la palat Cataline de ti=-ai schimbat parerea de pe o zi pe alta. Sa nu spui ca nu este asa pentru ca se vede din textele tale. Te contrazici singur de la un editorial la altul. Ah si nu ui. Nu mai bagati atatea mesaje de sustinere al acestui editorial din redactia GSP pentru ca ip-urile va dau de gol.

bj  •  24 august 2007, 21:44

http://www.bonjovi.ro …. esti fan?

ADI STEAUA  •  24 august 2007, 22:20

NU MAI ARE CE CAUTA DOMNUL HAGI RESPECT UNDE EL A SCUIPAT,DE CE CERE RESPECT DACA NU OFERA RESPECT?TOT RESPECTUL PENTRU JUCATORUL HAGI,DAR VAI,REPET VAI SI AMAR DE ANTRENORUL STEUA.PAI NICI OLI NU E VREUN MARE ANTRENOR DAR DAR EL E CEL CE A DUS STEAUA INTR-O SEMIFINALA DAR DATORITA EXPERIENTEI MICI NU A DUS-O IN FINALA,DAR ORICUM E MULT MAI MARE CA HAGI CA SI ANTRENOR,APROAPE CU TOATE CA EXAGEREZ UN PIC DAR EL E REGE.SUNT ATATIA CARE AR ANTRENA STEUA ,DECI SA VINA; ZENGA,OLI,GRIGORAS,POPA I,HALAGIAN,F MARIN,DAN PETRESCU,ORICARE PT CA E MULT MAI ANTRENOR DECAT HAGI,SIIINCCCCCEEEEEEEERRRRRRRRR DE TOT.FORZA STEAUA SI VOI FI LANGA TINE SI LA BINE SI LA GREU.D-L BECALI ARE DREPTATE. „O IUBIRE ROS-ALBASTRA PENTRU CAMPIOANA NOASTRA ! „

IuLiAn de la ROMAN  •  24 august 2007, 22:25

Vrei sa traiesti?…daca DA ai nevoie de OXIGEN si pt OXIGEN ai nevoie de Padure si ea e in PERICOL da un Click ca sa`i oferi o FrunZA!! S.O.S http://qwererwr.clicksospadurea.com/

STELIST1  •  24 august 2007, 22:41

BECALI ARE DREPTATE ! HAGI A PRELUAT ECHIPA STEAUA NU PENTRU REZULTATELE SALE DE „MARE ANTRENOR” CI DATORITA RELATIEI DE RUDENIE CU GIGI BECALI ! HAGI TREBUIE SA-L RESPECTE PE BECALI PENTRU CA SI BECALI L-A RESPECTAT PE EL , NUMINDU-L ANTRENORUL CELEI MAI TITRATE ECHIPE DE FOTBAL DIN ROMANIA !

FORZA GIGI BECALI ! FORZA STEAUA !

STELIST1  •  24 august 2007, 22:43

BECALI ARE DREPTATE !

STELIST1  •  24 august 2007, 22:43

BECALI ARE DREPTATE ! HAGI A PRELUAT ECHIPA STEAUA NU PENTRU REZULTATELE SALE DE “MARE ANTRENOR” CI DATORITA RELATIEI DE RUDENIE CU GIGI BECALI ! HAGI TREBUIE SA-L RESPECTE PE BECALI PENTRU CA SI BECALI L-A RESPECTAT PE EL , NUMINDU-L ANTRENORUL CELEI MAI TITRATE ECHIPE DE FOTBAL DIN ROMANIA !

FORZA GIGI BECALI ! FORZA STEAUA !

dc  •  24 august 2007, 22:44

pe cand un articol denigrator la adresa lui Becali? sau iti este frica de el? nu cred ca n-ai avea de unde sa te inspiri…. de fiecare data cand deschide gura putem sa scriem editoriale….. poate in felul asta scapam de el

biancorossi  •  24 august 2007, 22:47

dle tolontan
ne intoxicati din ce in ce mai acut cu aceasta steaua bucuresti. deja lumea e satula de balciul desertaciunilor al carui mare regizor este analfabetul din pipera.
zilnic inspe stiri despre caricatura asta de echipa. inspe filmulete video de la maretele antrenamente ale acestei echipe de parca ar fi mai abitir ca real madrid milan si liverpool la un loc.
in tot acest timp, din ce in ce mai putine stiri despre dinamo, rapid, cfr, sau poli…dinamo mai este si campioana en titre, dar se vede ca indiferent cine ar fi campioana romaniei, voi tot de nenorocita asta de echipa din ghencea veti scrie, chiar daca vreo suta de ani ar sta prin B.
in acelasi timp, o foarte frumoasa echipa devenita prin munca adevarata o echipa de top, adica Unirea Urziceni este aproape complet ignorata. de la antrenamentele lor de ce nu sunt filmulete video? chiar nu conteaza ce miracole si magii reuseste dan petrescu acolo incat a reusit sa faca o echipa adevarata intr-un mic orasel de provincie? chiar nu conteaza reteta succesului adevarat? chiar e mai important rateul ala de neaga, fostul fotbalist radoi, sau vesnic transferatul dica mai mult decat ce se intampla la urziceni, devenit intre timp patria fotbalului de inceput de campionat?
ce sa mai vorbim atunci de vaslui, otelul (castigatoare a unei competitii pentru uefa), stiinta, farul, uta, pandurii, ceahlaul u cluj sau poli iasi…ori chiar gloria buzau.
campionatul romaniei inseamna toate aceste echipe la un loc, nu doar becali si basinile lui imputite de megalomanii demente si nu doar retardul de hagi si adunatura lui de jalnice nulitati (cu cateva exceptii). imi face chiar greata sa va aud zilnic cum va prostituati cu totii la usa acestui tigan imbecil, a acestui venetic de neam strain care se da mare roman si nu stie nici macar cum sa vorbeasca in limba statului de adoptie (triburile macedonene sunt provenite in romania nu fac parte integranta din etnogeneza acestui popor fiind doar asimilate pe parcurs, ca si grecii, turcii, tatarii, maghiarii si elementele slave, rusofone, sarbe sau polone).
continuati ma imbecililor cu avalansa de idiotenii dinspre tarla din afara orasului situata pe platforma industriala ghencea ca sa vedeti ce ne emotionam noi despre tragicomediile din acea zona insignifianta…

dog.sdbot.1948  •  24 august 2007, 22:52

De ce scrieti de Steaua. Scrieti de Dinamo. Noi suntem cei mai buni dintre ce mai buni, si o sa ne calificam si in premira in CL ca sa batem si la aia, nu ca pana acum.

Hagi are dreptate, ba nu stai ca m-am razgandit Becali are dreptate si Radoi trebuie sa joace la marcaj, ba nu e mai bine varf cum vrea Hagi, desi nu e frumos ca l-a gonit pe Adi Ilie, dar totusi Becali are si el dreptate dar s-a luat de Gica si nu trebuia ca el este Rege iar Becali are doar Palat. Si Nadia, Nastase, Nea’ Imi, foste mari glorii, intr-o perioada cu care ne mandrim l-au apart pe Hagi, si pana si ei sunt de acord ca Radoi e de fapt mijlocas dar poate sa joace si varf impins, ma rog am uitat idea. Ham ham ham ham!

Cainele rau va saluta mister TC, si a-ti ales tactica corect: azi friptura, maine portocale, ieri mamaliga si poimaine cenusa.

marku ne dinamovistu  •  24 august 2007, 22:52

Va aduceti aminte ca la echipele unde a fost a inceput sa piarda echipa…special ca sa scape de el.Este dictator nu antrenor. Are impresia ca detine adevarurile absolute in fotbal ptr ca a fost mare jucator.Apa la moara ii da chiar si in articolul de mai sus unde ii compare pe cei cinci jucatori de la Steaua(de acum) cu Hagi fotbalistul din trecut. Acum Hagi este antrenor si trebuie sa fie respectat ca antrenor. Dar el nu stie sa se faca respectat si de aicia i se trag problemele.Cand tu nu respecti(vedeti tipetele si urletele atat la jucatori cat si la oficiali) nu avea niciodata impresia ca vei fi respectat ca cel care tipa mai tare.Sunt stelist de 35 ani mia placut mult Hagi jucatorul dar hagi antrenorul nu.Poate sa invete de acum ptr ca are niste oameni deosebiti in jurul lui…dar asta numai daca nu se va mai considera buricul pamantului…Si aici media il ajuta si asta numai ca sa io traga lui Becali …dar greseste fata de cei care lupte ptr Steaua si traiesc pentru Steaua. Apropo pe autocar steaua este desenata in cadere ca si mingia si cred ca asta a facuto cineva intentionat.Hagi succes….!

biancorossi  •  24 august 2007, 22:54

din pacate esti un prea mare bulangiu si tu ca si cei de teapa ta sa ai barbatia si curajul sa accepti provocarea de a discuta fatis si cu probe si argumente despre adevarul din fotbalul romanesc. nu va convine decat sa aveti mituri, e mai usor asa. din cauza asta de fapt fotbalul romanesc se cancerizeaza. din cauza ta tolontane si a celor din a caror tagma faci si tu parte. rahatilor.
daca ai sange intra in mata si raspunde la petitiile si sesizarile microbistilor, daca nnu anuleaza-ti dracu caricatura asta indecenta si inutila de blog si tot siteul mama, si asa nu faceti altceva decat sa escaladati violenta mai ales in randul necolr necivilizati, analfabeti si lasi care confunda dragostea fata de anumite culori cu pretextul pentru declansarea unui razboi mondial.

george  •  24 august 2007, 22:55

ARGASEALA SEFUL LUI HAGI.ARGASEALA E UN LINGAU.HAGI E UN REGE.A VENIT CU DISCIPLINA SI ASTA I-A SUPARAT PE BOIERI(RADOI,DICA,GOIAN)

biancorossi  •  24 august 2007, 23:04

1 Unirea Urziceni 5 3 1 1 12-8 4 10
2 Rapid 4 3 1 0 10-6 4 10
3 Steaua 4 3 1 0 4-1 3 10

uite proba tolontane.
arata si vorbeste despre urziceni. ciocu mic restu.
ciocu mic si steaua deci. cam multa gargara pe la ghencea, sa lase ciocu mai mic sa nu mai macane atata. sa ia exemplu de la dinamo, care cat e ea de mare favorita la titlu si campioana en titre a pierdut deja aiurea 5 pct acasa (cu care era lejer lider cu max de pct), dar caremacar are decenta si bunul simt sa faca ciocul mic.
deci tolontane, deocamdata doar unirea are dreptul sa macane ai inteles tolo repetentulue??
steaua ciocu mic si joc de glezne ca altceva deocamdata nu arata. uita-te tolontanule la clasament: observi matale ca unirea a marcat de 3 ori !!! mai multe goluri ca steaua? pai tolontanule in doar 4-5 etape este posibil asa ceva? pai tolontanule asta e adevarul asa ca du-te in mortii matii si fa reportaje despre unirea lasa ghencea sa se pise pe ea. aaa, te-ai ingrasat, ti-e lene sa te duci pan la urziceni aha, e mai aproape ghencea..

biancorossi  •  24 august 2007, 23:05

1 Unirea Urziceni 5 3 1 1 12-8 4 10
2 Rapid 4 3 1 0 10-6 4 10
3 Steaua 4 3 1 0 4-1 3 10

uite proba tolontane.
arata si vorbeste despre urziceni. ciocu mic restu.
ciocu mic si steaua deci. cam multa gargara pe la ghencea, sa lase ciocu mai mic sa nu mai macane atata. sa ia exemplu de la dinamo, care cat e ea de mare favorita la titlu si campioana en titre a pierdut deja aiurea 5 pct acasa (cu care era lejer lider cu max de pct), dar caremacar are decenta si bunul simt sa faca ciocul mic.
deci tolontane, deocamdata doar unirea are dreptul sa macane ai inteles tolo repetentulue??
steaua ciocu mic si joc de glezne ca altceva deocamdata nu arata. uita-te tolontanule la clasament: observi matale ca unirea a marcat de 3 ori !!! mai multe goluri ca steaua? pai tolontanule in doar 4-5 etape este posibil asa ceva? pai tolontanule asta e adevarul asa ca du-te in mm si fa reportaje despre unirea lasa ghencea sa se pise pe ea. aaa, te-ai ingrasat, ti-e lene sa te duci pan la urziceni aha, e mai aproape ghencea..

biancorossi  •  24 august 2007, 23:06

ma si banezi in mm de fraier corcit. ce fata de puscarias de rahat ai..

dog.sdbot.1948  •  24 august 2007, 23:14

HAGI HAGI HAGI, Maradona din Carpati, Stoichov din Romania, Castigatorul SUPERCUPEI Turciei, REGELE preaiubitul si preafericitul antrenor, la soare te poti uita da la dansul ba, prealuminatul Hagi the Golden King.

Trei culori cunosc pe lume si un singur Rege: Hagi. Cel mai mare stelist din toate timpurile, si 3 ani petrecuti la Steaua dar totdeauna in inmia sa, cu cateva ezitari, oricum nimeni nu se compara cu marea echipa a Poli AEK-ului de acum cativa ani, vedete peste vedete si dupa numai staruri.

Pana si Bursaspor e mandra sa fie retrogradata de preaiubitul antrenor roman, iar Slovenia a plans in hohote can a eliminat echipa nationala facuta cadou de marele Mircea vreau imagine Sandu, lui Hagi fresly retired and experienced coach.

Lumina fie cu voi! Hagi este adevartul razboinic al luminii, si are si un Hotel in Constanta pentru situatia in care se scumpesc facturile la energia electrica. La acest hotel se aduc jerfe, cadouri, tinerele fete virgine se sacrifca in lumia soarelui.

Is good to be King!

alex_stelistu  •  24 august 2007, 23:14

sa-i s.ugeti p.ula lui hagi.asa ii multumiti voi pentru victoriile din „94”.probabil multi din cei care scrieti aici,nu erati nici la gradinita pe acea vreme.vai de p.ula voastra.

dog.sdbot.1948  •  24 august 2007, 23:27

in 94 inainte de Cristos sau dupa?

Marturisesc ca nu eram in viata atunci.

Dar in 1994, cum putem sa uitam momentele magice ale Regelui? Iar echipa nationala e asa importanta pentru noi toti. Mie mi se imoaie piciarele numai cand aud nationala Romaniei, Hagi, Popescu , Topescu, Gradinescu, Iordanescu. I-am invatat pe sud-americani fotbal, elvetienii ne-au cotonogit rau, iar suedezii ne-au trimis acasa. Dar avem scuze ca sunt echipe de top si din Europa.

Dar am obtinut un sfert de finala la World Cup. Cate echipe au mai realizat aceasta performanta deosebita? Hah … banuiesc ca nu sunt multe.

Si de aia trebuie sa aratam respect vesnic Regelui, sa-i dam cadouri, bijuteri lantzicuri, echipe , sa sacrificam miei si lovini si radoi, sa facem ce facea tovarusu’ Ceasca. Regele trenuie protejat, prin sacrificare pionilor (common people), a turelor, cailor, nebunilor si dam depaman si cu Regina, Regele trebuie protejat.

Sah Mat!

Tolontan  •  24 august 2007, 23:38

Am fost chiar destept cand am scris articolul asta, nici mie nu imi vine sa cred, dar se mai intampla,nu? Deci in concluzie Becali a FOST cioban, dar nu mai e, ba e chiar destept, incredibil de destept. Din experienta cu Steaua Hagi va avea multe de invatat, datorita tutror, dar se va acoperi de glorie.
Forzza Steaua!!!

Gloria inseamna bani, si banii inseamna glorie.

nicolae  •  24 august 2007, 23:39

hagi merita respectul nostru indiferent de sitoatie si oricum isi permite si ise permite sa tipe la jucatori indiferent de numele acestora (aducetiva aminte ce facea Halagian cu jucatori )

nicolae  •  24 august 2007, 23:39

situatie

asd  •  24 august 2007, 23:40

NU VA MAI CERTATI ATATA !
SINGURA CONCLUZIE, CA SA SCAPAM DE ACESTE PERMANENTE SCANDALURI DE LA STEAUA: DESFIINTATI ODATA CLUBUL ASTA CU NUMELE DE STEAUA, CA E PREA MULT !
Ne-a ajuns ca fam. Ceausescu folosea clubul ca pe o jucarie a lor, acum avem la Steaua (TOT STEAUA ???) alt dictator, asemuit cu Hitler, care, daca ar avea arma, ar extermina toti dusmanii, cam in stilul lui Vadim Tudor !
Doar prin desfiintarea Stelei (tineti minte ca era s-o faca Bodu, mai ales pt. datoriile imense de la Steaua, de 14 mil. cu penalizari ?) scapam de circul asta penibil si plin de violente fizice si verbale !

=== SA NU MAI AUZIM IN VECII VECILOR DE STEAUA SI OAMENII CARE-I CONDUC ===

dog.sdbot.1948  •  24 august 2007, 23:48

Hehe .. ai dreptate, Halagian ii mai si batea, ce vremuri … unde sunt?

Nu stiu cine a observat in meciul cu CFR, cand Zaharia statea sa intre in teren la schimbare si Hagi i-a dat un branci in spate de la impins 2 metri in teren, desi regulamentuul prevede ca jucatorul nu are voie sa intre in teren pana nu iese inlocuitul. Dar Regele are voie sa se comporte asa pentru ca vorba ta e Rege.

A, Zaharia da era sa uit, cine mai e si asta? Zaharia mai suna si aiurea, nici macar un pion pe tabla de sah a Regelui. Pionii sunt sacrificati, schimbati, trimisi la diversiune.

Atentie muta Regele! Poate invetam si noi reguli in care Regele da si Sah si Mat de unul singur.

Dar cine muta piesele? Regele sau jucatorul de Sah?

dog.sdbot.1948  •  25 august 2007, 0:06

Steaua nu se poate desfinta. Atata timp cat sunt o groaza de Regi, Regine si nebuni de presa, hergelii de redactori si politicieni de tura care trebuie sa-si faca imagine pe spinarea noastra.

Vezi tu una e sa joci fotbal alta e sa il intelegi; cum faci pe cineva care a jucat fotbal sa-l si inteleaga? Il aduci la Steaua si il pui antrenor.

Cum faci din cineva care a trecut examenele cu pile la facultatile de jurnalism redactor „inteligent” de sport? Il pui sa scrie negativ despre Steaua sau cineva anume. Nu pozitiv ca lumea trebuie mentinuta in stare de agresivitate ca sa vrea mai mult.

Cum aduci „fostele glorii” in realitatea zilnica? Intrebandu-le ceva despre Steaua.

Pe cine inviti la emisiunile la care vrei audienta? Pe cineva de la Steaua, daca e cineva care se crede mai ciumet si mai bine.

Unde ii poate vedea milioane de telespectatori pe politicieni fumand in loja si pozand in fani de mici? In loja la Steaua.

Cum il angajeaza cineva pe Bodu, daca nimeni nu stie cine e? Apare de cateva zeci de ori la niste emisiuni in care o ataca pe Steaua. Viitor asigurat.

Cina mai joaca in Europa? CFR, Otelul, Bistrita, Dinamo? Nu merge, iesim din top 30.

Cum mai poate Dinamo sa-si ascunda favoritismele? Decand strigand ca ceilalti fura? Iar daca ceilalti nu mai sunt?

asd  •  25 august 2007, 0:44

STEAUA = scandal, violente, mafie, puscariasi (mai ales suporteri), dictatori !
Sa ma contrazica cineva ca nu a fost si este asa !
Deja mie mi-ar fi rusine, ca om, sa ridic in slavi acest club de toata jena, oricate performante ar avea !
Jiji v-a pus capac, stelisti !
Si nu numai el e asa, si Hagi, si Lacatus, si Radoi, si multi altii au o gena de oameni impulsivi, chiar sariti de pe fix !
De ce la Dinamo, Rapid, etc., nu sunt atatea demente repetate saptamanal ?
La Steaua e permanent razboi, pt. ca acolo e un club format pe baza unor politicieni mai ales comunsiti, condusi de fam. Ceausescu, care vroiau sa iasa in lume cu o Cupa a Campionilor,sa ia si bani, si sa aiba si faima !
DEJA SA DISCUTI DESPRE STEAUA E O BLASFEMIE, STIIND CE MAFIOTI SI DEMENTI ORDINARI AU CONDUS SI CONDUC STEAUA !!!
Or fi si la alte echipe, dar sunt mici copii pe langa faptul ca au avut conducatori ca Jiji sau Ceausescu, chiar si Viorel Paunescu !
ACOLO E O CLOACA POLITICO-MAFIOTA, MAI ALES CA E BAGAT SI COMBINATORUL HREBENCIUC, „GUZGANUL ROZALIU” !

dog.sdbot.1948  •  25 august 2007, 1:03

Jenant comentariu. Nu merita discutie. Bafta in arta monologului de internet pe blogul lui T.

andrei vochin  •  25 august 2007, 1:04

In sfarsit un articol reusit al lui Tolontan. Cam putine in ultima vreme

endorama  •  25 august 2007, 1:44

domnule Tolontan, eu va apreciez fiindca in marea asta de jurnalisti care desi cunosc adevarul prefera sa scrie editoriale patetice doar de dragul de a multumi publicul, dumneavoastra aveti bunul simt sa spuneti lucrurilor pe nume…

ma bucur si ca ati pastrat articolul pe prima pagina a site-ului… sper sa-l citeasca cat mai multi suporteri ai Stelei sa-si dea seama ca Hagi nu e deloc un martir in toata povestea asta, ci e doar un fost mare jucator care intre timp a devenit un antrenor destul de slab… atat dpdv al tacticii cat si al relatiilor interumane pe care le dezvolta cu cei din jurul lui…

arh. Gheorghe Petresciu  •  25 august 2007, 6:02

Articolul este bun si chiar obiectiv, dar ar
trebui sa intelegem ca noi TOTI, santem niste
OAMENI,cu calitati, defecte, orgoli, mofturi, apucaturi, etc. Propun sa nu huiduim echipa
Steaua la meciul cu BATE din Liga Campionilor
deoarece, dam peste cap planul de bataie al jucului. Unii dintre ei sant tineri, altii
mai sensibili. Nu este cazul sa facem prea mare circ,pe o echipa ce a castigat puncte in
actuala editie de campionat. Deci, Steaua sa
pregateasca in liniste partitura de fotbal, si, dupa calificare in Liga Campionilor, vom
analiza toate aspectele formatiei STEAUA!
HAI BAIETI, VREM CALIFICAREA! HAI STEAUA!

hormonika Virineanu  •  25 august 2007, 6:09

La meciul Steaua Bucuresti-Bate Borisov o sa vedeti un masacru psihologic la adresa lui Radoi si Becali. Niciodata in istoria sportiva a Romaniei nu a existat un asemenea protest din partea fanilor. Si nu ma refer aici la protest in sine ci la anvergura lui . O sa vedeti un stadion fluierand pana Radoi va fi inlocuit (se va cere afara )si Becali va pleca din tribuna oficiala.

Ultras Peluza NORD …
Sopra tutti si amo noi.STEAUA

sebanu  •  25 august 2007, 6:43

parerea mea e k dak esti un jucator de valoare nu trebuie sa fi si un antrenor la fel de valoros.Hagi o sa mai stea pana la sfarsitul turului, dak nu bate pe BATE.Steaua nu trebuia sa-l de pe oli pentru ca el deja stia 100% potentialul fiecarui jucator.asta e…..pana atunci HAI STEAUA

Boloni86  •  25 august 2007, 7:06

Echipa a inceput sa joace ceva.Nu mi-a placut echipa lui Olaroiu.Si mie imi pare ca Hagi e un analfabet,dar la fotbal e prematur sa crezi ca unul cu facultate e si cel mai bun antrenor.Nu cunosc simtul pedagogic a lui Hagi,sper sa fie unul potrivit.Sper ca Hagi va reusi cu Steaua.Ii doresc multa bafta.

Hagi  •  25 august 2007, 7:56

Pt toti dobitocii care comenteaza impingerea lui Zaharia in teren de catre Hagi: un jucator al Stelei era accidentat in afara terenului si in momentul ala erau doar 9 jucatori stelisti in teren…contra 11. jegosul de arbitru nu vroia sa accepte schimbarea, nu oprea jocul. voi ce ati fi facut in locul lui Hagi? ati fi stat calmi asteptand sa luati gol si ati fi jucat in 9 pana i se facea mila arbitrului si va lasa sa faceti schimbarea? PUSTI IDIOTI CE SUNTETI!

decaraiman  •  25 august 2007, 8:39

eu am spus demult chestia asta dar noi cei anonimi degeaba vorbim. hagi a fost, tot respectul pentru ce a facut pentru nationala romaniei, dar acum e antrenor nu mai e marele hagi regele .e anonimul hagi ca antrenor. hagi e un infatuat un ingamfat increzut cu nasul pe sus ,priviti la dan petrescu (un adevarat stelist cahiar daca a facut gafa cu rapidul) a pornit de jos cu echipe mici .hagi nu el trebuie sa antreneze direct barcelona are dreptate gigilica doar ca e cam primitiv in comportament

serghei  •  25 august 2007, 8:42

Din cate vad eu, sunt inca foarte multi care nu pot face diferenta intre HAGI jucatorul si HAGI antrenorul:
1) HAGI A ALES SA FIE SI ANTRENOR.

serghei  •  25 august 2007, 8:49

2)JUCATORUL HAGI E RESPECTAT ORIUNDE SE DUCE SI ORICE AR FACE (SI E NORMAL SA FIE ASA).
Dar cand ajungi antrenor nu mai conteaza de cate ori i-ai dat mingea printre picioare lui Roberto Carlos.

Maurinhio nu a jucat fotbal in viata lui si e cel mai bun antrenor din lume. Asa ca cei care vin si spun ca Hagi a facut ce a facut in 94 sunt pe langa subiect. HAGI PUTEA SA RAMANA LA HOTEL, JUCA FOTBAL CU MARA PE PLAJA SI RAMANEA „REGE”. ACUM CA ANTRENOR TREBUIE SA O IA DE LA 0.

radu-ilarion munteanu  •  27 august 2007, 11:02

impecabila analiza, oportuna decoalare a dedesupturilor, facuta cu precizie farmaceutica, exact cat sa nu strice mai rau.

cu atat mai laudabil cu cat becali fusese si pariez ca va mai fi calul dv de bataie.

d-le tolontan, „meseria” mea e sa caut si sa gasesc noduri in toate papurisurile. ma intreb acum daca seria de articole ale dv din ultimele zile, impecabile, are o semnificatie dincolo de dv. o clipa de reflectie din perspectiva unei jumatati de veac ca suporter si ca spectator al fenomenului fotbalistic imi spune ca da, exista o semnificatie: nu e numai momentul stelei si al lui hagi, in joc e mau mult pentru fotbalul mioritic, cu toate putreziciunile lui. dv il sesizati, asta e evident si actionati energic si oportun in aria dv de competenta.

bile albe!

2BAD  •  27 august 2007, 23:27

Ce bine ca exista Gigi Becali sa ne arate tutoror calea.

Nu inteleg insa de ce ziaristii prefera sa incurajeze IARASI pe Becali „imblanzind” gustul oribil pe care ni l-a lasat ultima iesire mai furtunoasa la rampa.

Ca ziarist as opta sa incerc si pentru altceva in afara vanzarii catre publicul flamand (si cum pofta vine mancand…) de subiecte stil talcioc.

Personal sunt trist cand vad ce scriu ziarele de sport si de faptul ca incurajeaza asemenea personaje sa se manifeste (zic atat si ajunge: Gigi Becali) si ma gandesc ca probabil merit la cat de fraier ma simt ca am ramas in tara asta.

Subiectele de tabloid au ramas tot ce mai putem sa mai roadem cu mintea de acum.

Sa ne fie de bine. Multumim Tolontan, multumim GSP, multumim presa, suntem mandrii cu voi!

marcel  •  30 august 2007, 12:59

Eu am vazut ambele meciuri:Dinamo si Steaua!Cand a dat gol Dinamo m-am bucurat dar cand a dat gol Steaua m-am bucrat de trei ori mai mult. Nu sunt un stelist inflacarat dar tin la steaua cel mai mult si nu-i doresc raul nimanui de la echipa. In opinia mea „REGELE”,nu e antrenor!! Steaua a jucat din amintiri si cu putine idei din partea lui Hagi si a avut noroc la aceste 2 meciuri. Sa chinuit cu Bate dar in grupe cand vor fi echipe tari nu va face absolut nici o branza cu acest antrenor.(antrenorii buni au fost dati afara) Oricum urez bafta STELEI!!!!!!!!!

Comentează