Media Pro studiaza varianta ziar lite

MediaPro a intentionat sa rascumpere ProSport, ziar de care s-a despartit in decembrie 2002. Dar, dupa ani de pierderi, ProSport va ajunge pe zero operational in 2008. Piata a crescut si acest lucru permite numarului doi pe categoria ziarelor de sport sa nu mai piarda. In aceste conditii, pretul cerut de elvetieni s-a marit si el, Sarbu gindindu-se la planul B.

luni, 3 septembrie 2007, 1:33

MediaPro a intentionat sa rascumpere ProSport, ziar de care s-a despartit in decembrie 2002. Dar, dupa ani de pierderi, ProSport va ajunge pe zero operational in 2008. Piata a crescut si acest lucru permite numarului doi pe categoria ziarelor de sport sa nu mai piarda. In aceste conditii, pretul cerut de elvetieni s-a marit si el, Sarbu gindindu-se la planul B.

E vorba de editarea unui ziar lite, axat pe divertisment, mondenitati, sport si stiri scurte. Ideea i-a fost strecurata in sertar sefului MddiaPro de mai bine de 5 ani, dar atunci piata era necoapta. Modelul pare a fi „Red Eye”, cotidian gratuit pentru segmentul de virsta18-34, produs de Chicago Tribune. Dilema este „ziar gratuit sau platit?”, avind in vedere ca pierderile unui gratuit romanesc sint, in acest moment, de cel putin 6 milioane de euro in primii doi ani.


Comentarii (9)Adaugă comentariu

Franciza  •  3 septembrie 2007, 10:38

media pro face bani

Arhivare  •  3 septembrie 2007, 10:40

o stire buna pt sarbu

fazedure  •  3 septembrie 2007, 11:29

6 milioane paguba in 2 ani. este exagerat. poate daca cei de la vanzare sunt surzi, orbi si schiopi.

Manfred  •  3 septembrie 2007, 11:31

cred ca viitorul e on-line. mai bine s-ar orienta catre acest segment. ideea cu ziarul gratuit nu e noua nici in RO (compact) dar nu cred ca este cea mai buna solutie.
poate doar un ziar axat pe sport+monden (gsp+cancan) ar reusi sa faca ceva profit. orice ar face, sarbu ramane totusi nr. 1 in media din RO.

Anonimul Celebru  •  4 septembrie 2007, 1:15

Din cate stiu eu, cele mai mari sanse le are varianta gratuita, 16 pagini, format compact, gen Click, urmand sa se insiste extrem de mult pe vanzarea de spatiu publicitar ( vezi ideile gsp cu pub-coperta ) si se va numi sport.ro ( la fel ca si site-ul si televiziunea ) si va fi o promovare incrucisata agresiva intre cele 3 instrumente media, ziar, tv, site.
P.S.: Tolo ti-a placut „Fracture”?

Digme  •  4 septembrie 2007, 1:34

Voteaza cele mai tari stiri pe http://www.digme.ro

Manimal  •  4 septembrie 2007, 22:35

atat costa compactu sau ce ?

Alexandru Raducanu  •  4 septembrie 2007, 23:48

Sunt mai multe lucruri pe care nu le inteleg. Catalin, ca un insider al echipei de la Pro Sport, in varianta trecuta de la Sarbu la Ringier, poate ma lamuresti si pe mine. Daca Pro Sport tot pierde bani, si va mai pierde pana ajunge pe zero OPERATIONAL, pe ce naiba au dat elvetienii 4 sau 6 milioane? – imi cer scuze, dar nu imi mai amintesc suma exacta. De ce ia un trust de publishing o publicatie de sport care pierde bani 5 sau 6 ani, si pe care mai da si cateva milioane?!? Daca achizitia era facuta de o TV, care avea si stiri sportive, sau de o TV de sport, intelegeam: pierde bani, dar e o investitie strategica. Dar asa? Ringier-ul n-are din ce compensa. Pierde si pace. Doar ca sa aiba share of money din publicitate?

Nici pe Sarbu nu il inteleg. Cand are atata succes su sport.ro, cand toata lumea intelege ca net-ul este viitorul, atat in audiente cat si in bugete, cand, in plus, nici Gandul nu sta pe roze, cum de ii trece prin cap sa investeasca intr-un alt ziar de sport/cu continut si de sport? I-a dat CME prea multi bani si nu mai stie ce sa faca cu ei?

Oricum, sa isi rascumpere PRO Sport-ul mi se pare culmea investitiilor de media in Romania. Dupa vehicularea sumei de 50 de milioane pe EVZ atribuite lui Patriciu, urmatoarea in top-ul anului va fi sa ia Sarbu Pro Sport-ul inapoi, cu vreo 20 de milioane…

sanchez  •  7 septembrie 2007, 15:16

sa rascumpere PROSPORT …nu e rau… dar elvetienii vor cere prea multi bani….

Comentează