LIVE 10:33, Deborah Malone: „Publicitatea trebuie sa spuna povesti”

Publisher la Internationalist Magazine, Deborah Malone a vorbit despre nevoia ca publicitarii sa devina „oameni de continut”. „Publicul are nevoie de povesti in sens jurnalistic”, a explicat ea. „Cei care lucreaza in marketing trebuie sa se gindeasca asa cum gindesc jurnalistii de marca”. A oferit exemplul unui site al unei firme care vinde in India produse de ingrjire a parului si care a devenit extrem de popular ca site de socializare, pentru ca, dincolo de destinatia intiala, a reusit sa le provoace in stil jurnalistic de tinerele femei sa discute despre viata lor, despre povestile de dragoste si despre probleme.

joi, 27 septembrie 2007, 9:26

Publisher la Internationalist Magazine, Deborah Malone a vorbit despre nevoia ca publicitarii sa devina „oameni de continut”. „Publicul are nevoie de povesti in sens jurnalistic”, a explicat ea. „Cei care lucreaza in marketing trebuie sa se gindeasca asa cum gindesc jurnalistii de marca”. A oferit exemplul unui site al unei firme care vinde in India produse de ingrjire a parului si care a devenit extrem de popular ca site de socializare, pentru ca, dincolo de destinatia intiala, a reusit sa le provoace in stil jurnalistic de tinerele femei sa discute despre viata lor, despre povestile de dragoste si despre probleme.


Comentarii (4)Adaugă comentariu

George  •  27 septembrie 2007, 12:10

Publicitatea este la fel ca presa. Nu moare niciodata

Mihai  •  27 septembrie 2007, 12:12

Felcitari pentru live!

elena  •  27 septembrie 2007, 13:03

cool

Razvan  •  26 noiembrie 2007, 14:26

Istoria fotbalului romanesc – analize meciuri – pronosticuri — http://www.pronosticsportiv.ro

Comentează