LIVE, 10:50 Unilever: „Acum trei ani…”

Cu doar trei ani in urma nu existau… YouTube… iPod video… MySpace abia se lansase. Asta a constatat Charles Stopford, Global Media Director la Unilever, in prezentarea lui, fragmentata de citeva farse jucate, ironic, tocmai de catre laptop. Convergenta text – imagine in miscare e minunata teoretic, practic, vorba lui Steve Jobs, „inca nu s-a inventat”. 🙂A dezvaluit preocuparile  Unilever pentru „media digitala si continut”. De fapt, „continut” si „idee” au tinut capul de afis al prezentarii.

joi, 27 septembrie 2007, 9:45

Cu doar trei ani in urma nu existau… YouTube… iPod video… MySpace abia se lansase. Asta a constatat Charles Stopford, Global Media Director la Unilever, in prezentarea lui, fragmentata de citeva farse jucate, ironic, tocmai de catre laptop. Convergenta text – imagine in miscare e minunata teoretic, practic, vorba lui Steve Jobs, „inca nu s-a inventat”. 🙂A dezvaluit preocuparile  Unilever pentru „media digitala si continut”. De fapt, „continut” si „idee” au tinut capul de afis al prezentarii.

„Folositi instrumente moderne, dar pastrati-va principiile”, a mai spus Stopford. Si a vorbit despre siteul Axe. „Am incercat sa integram mesajul Axe intr-un joc interactiv”.


Comentarii (3)Adaugă comentariu

fotbal  •  27 septembrie 2007, 10:16

Un antropologul canadian, G.McCracken, spune ca publicitarul trebuie sa vanda in moduri care sa (re)capteze conditiile emotionale , circumstantele sociale si stilurile de viata care au fost deplasate si indepartate in mod deliberat. Cred ca are dreptate Deborah Malone.

George  •  27 septembrie 2007, 12:09

Unilever este o marca de succes care a prins foarte bine in Romania.

Razvan  •  26 noiembrie 2007, 14:26

Istoria fotbalului romanesc – analize meciuri – pronosticuri — http://www.pronosticsportiv.ro

Comentează

Redacția GSP și echipa de investigații te invită să sprijini jurnalismul apăsând butonul DA!

Publicitatea pe net este vitală ca să putem produce în continuare investigațiile, știrile și faptele pe care le regăsești zilnic aici. Așa că avem nevoie de acceptul tău ca să-ți oferim, în continuare, jurnalism independent, în timp real și verificat.

Redacția GSP și partenerii noștri utilizează tehnologii precum cookies, profilare și prelucrare automata a datelor, pentru a personaliza către tine articolele și reclamele. Prin acceptarea cookie-urilor, ne ajuți să utilizam această tehnologie pe site și să ne finanțăm ziariștii. Ai posibilitatea să iei oricând altă decizie, printr-o simplă revenire pe site. Pentru detalii, te rugăm să citești Documentul de informare a utilizatorilor despre prezenta cookie-urilor pe site și Termenii de utilizare.

Da, sunt de acord