LIVE, 12:50: P&G despre incredere

Lakish Hatalkar, Procter & Gamble, a realizat o prezentare mai aproape ca start de stilul dinamic necesar unei audiente deopotriva competenta si cinica. Plus ca i-a functionat si convergenta ppt – imagini in miscare. Plus ca a aparut Mel Gibson pe ecran, ceea ce doamnele din publicitate, majoritare in sala, au apreciat 🙂

joi, 27 septembrie 2007, 11:45

Lakish Hatalkar, Procter & Gamble, a realizat o prezentare mai aproape ca start de stilul dinamic necesar unei audiente deopotriva competenta si cinica. Plus ca i-a functionat si convergenta ppt – imagini in miscare. Plus ca a aparut Mel Gibson pe ecran, ceea ce doamnele din publicitate, majoritare in sala, au apreciat 🙂

El a vorbit despre relatiile cladite prin comunicare. Intre  branduri si consumatori.  Pe parcurs, prezentarea a devenit insa cam generala, rupta parca din cartile motivationale. In general, pacatul tuturor vorbitorilor.

A discutat despre femei care-si doneaza parul in favoarea femeilor bolnave de cancer. Idee Pantene. „8% dintre ele nu fac chimoterapie pentru ca le cade parul”. Campania a fost o forma de cultivare a increderii.

Alt exemplu. In Pakistan se nasc 3 milioane de copii in fiecare an. Doar 15% dintre nasteri au loc sub asistenta medicala. P&G a conceput o campanie pentru cresterea increderii in maternitati. „Au indragit-o pina si soacrele”, a spus Hatalkar.

„Comunicarea cu publicul de azi e foarte personala. Sa renuntam sa-i mai numim consumatori. Sa le spunem oameni”. Semneaza P&G.

A urmat un sot despre iubirea dintre oameni si branduri. Un punct de vedere. Altii numesc asta „Al Treilea Razboi Mondial, silentios, purtat intre branduri si oameni. Si pe care oamenii l-au pierdut.


Comentarii (8)Adaugă comentariu

George  •  27 septembrie 2007, 12:07

Interesant. Chiar mi-a placut prezentarea lor. In plus au spus numai adevaruri.
Felicitari si tie, pentru acest LIVE pe blog.

Fumoro  •  27 septembrie 2007, 12:10

Degeaba. Brandurile nu exista fara oameni(consumatori). Razboiul purtat intre branduri si oameni se poarta incorect. Daca am avea un mijloc de comunicare in masa ar sta numai si numai la mana noasta.

Mihai  •  27 septembrie 2007, 12:13

In Pakistan se nasc 3 milioane de copii in fiecare an. Doar 15% dintre nasteri au loc sub asistenta medicala. P&G a conceput o campanie pentru cresterea increderii in maternitati. “Au indragit-o pina si soacrele”, a spus Hatalkar.

Incredibil

andrei  •  27 septembrie 2007, 14:09

Din pacate a trebuit sa plec la pauza – office calls:) Sa ne tii la curent si cu partea a doua- legistaliva.

alex  •  28 septembrie 2007, 10:27

pentru rezultate sportie de ultima ora suna Freedom 0800.390.391 gratuit de pe telefonul mobil. detalii si ghid de utilizare pe http://www.freedomcall.ro

Alexandru Raducanu  •  28 septembrie 2007, 16:25

Se pare ca audienta ta, Catalin, nu prea e interesata de Summit-ul IAA. Zic, dupa numarul de mesaje…
Altfel, foarte laudabil ce ai facut, si n-am mai vazut pe nicaieri un demers similar. M-as fi asteptat la un site de profil, eventual chiar o transmisie live (video)… Numai ca parteneriatele au fost cu televiziuni si publicatii print, nu cu site-uri…

Costin  •  28 septembrie 2007, 18:38

Si multi care au fost nu au scris oricum despre eveniment :).

Razvan  •  26 noiembrie 2007, 14:25

Istoria fotbalului romanesc – analize meciuri – pronosticuri — http://www.pronosticsportiv.ro

Comentează