Să nu înnebunim!

Vom greşi, vom confunda, vom ortografia greşit. Uneori. Din oboseală, din superficialitate, din lipsă de discernămînt, uneori. Vom încurca clasamente, note la jucători şi ne vom pripi la transferuri. Uneori.

marți, 6 noiembrie 2007, 2:54

Vom greşi, vom confunda, vom ortografia greşit. Uneori. Din oboseală, din superficialitate, din lipsă de discernămînt, uneori. Vom încurca clasamente, note la jucători şi ne vom pripi la transferuri. Uneori.

Dar e ceva ce nu vom scrie niciodată. Ceva ce devine tot mai comod de exclamat în noua configuraţie a clasamentului. Nu vom da nici un credit celor două versiuni simplificatoare şi care insultă complexitatea fotbalului. Niciodată, nu vom fi de acord. Niciodată.

Varianta 1. CFR Cluj e echipa maghiarimii radicale, care şi-a găsit la Cluj un exponent sportiv şi de imagine. Ea e împinsă în faţă de serviciile secrete de la Budapesta şi de interesele economice strînse în jurul persoanei lui Arpad Paszkany. Ipoteza este tulburătoare, dar nu explică dacă Semedo e spion dublu şi dacă Fabbiani joacă după dictarea ofiţerilor de informaţii de la Buenos Aires.

Varianta 2. Echipa condusă de Andone reprezintă răzbunarea legitimă a Ardealului faţă de împilarea economico-fotbalistică a Regatului. În fond, CFR nu e o echipă, ci o mişcare Răzbună-te-pe-mitici, de originie divină.

Ambele variante exclud fotbalul. Nici nu au nevoie de el, de vreme ce descind direct din Teoria Conspiraţiei.

Prima presupune demonizarea liderului şi, pe cale de consecinţă, cheamă la combaterea poziţiei acestuia prin toate mijloacele.
Cea de-a doua îl sanctifică şi transformă orice viitoare eroare de arbitraj împotriva lui CFR într-o probă a monstruoasei coaliţii pusă la cale de o Capitală toxică.

Sînt două bazaconii! Titlul se va decide, predominant, pe teren. Asta ar trebui să ţinem minte. Altfel, o vom lua razna.


Comentarii (249)Adaugă comentariu

clopotel  •  7 noiembrie 2007, 12:14

mai sudistule(mitic)cum vi se mai spune,ne mandrim cu mercenari nostri si ne mandrim cu tot ce avem,voi cu ce va mandriti? cu BECALI,CU VANGHELIE,CU C.V TUDOR? sunteti demni de spitalul 9….TRATAMENT PLACUT……ma tot intreb ce diferenta e intre SEMEDO si voi….LA CULOARE VORBIND

Corneliu Popa  •  7 noiembrie 2007, 12:17

Intr-adevar, d-le Tolonta, sa nu inebunim!! Sa fim mai moderati!!

Corneliu Popa  •  7 noiembrie 2007, 12:18

Sa spunem numai ce doriti sa auziti dv!! Traiasca CFR CLUJ!!

Corneliu Popa  •  7 noiembrie 2007, 12:21

astia ii avem, inseamna ca asa meritam! Nu-i asa pui de dac? Sudist sunt, sudist imi zice, ba pardon, mitic. Sunt mandru ca sunt MITIC!!

Corneliu Popa  •  7 noiembrie 2007, 12:23

Nu ma deranjeaza colonia potugheza de la Cluj, este ca o pata de culoare pt campionatul nostru!! Sa castige campionatul si sa ne reprezinte cu cinste in CL!! Si am sa tin pumnii si pentru ei!! Ca asa sunt miticii!! Smecheri!! Smenuri, susanele!! Ca-n Balcani!!

Corneliu Popa  •  7 noiembrie 2007, 12:25

Voi va aprindeti la fiecare declaratie mai incomada de a noastra si administratorul IT, ne da la bot, Your comment is awaiting moderation. Traiasca CFR CLUJ!!!

pt. ofticati  •  7 noiembrie 2007, 12:32

@ ghessa:

„echipele din Bucuresti va face tot ce este posibil pentru”

da, si dansii va zice ca ei este foarte dastepti si daca ei vrea atunci pe adversari ii va apuca fiorile!… :-D)))))

(nota: vezi ulta perla marca Marean Vanghelie) :-D)))

pt. ofticati  •  7 noiembrie 2007, 12:37

@ victor:

victoras mama, cand la timisoara s-a bagat tramvai, voi mergeati inca pe langa carute prin noroaie miticilor! :-D)))

pt. ofticati  •  7 noiembrie 2007, 12:45

@ edi:

Cate echipe a avut Ardealul in A? :-D)))

Bai penalule! Pune mana si citeste putin istoria fotbalului in regiunile romanesti!! vezi unde s-au infiintat primele echipe romanesti si unde s-au jucat primele meciuri si campionate! Vezi cine au fost ani la rand campioanele Romaniei!!!

E VORBA DE TRANSILVANIA INCULTULE!!!

edi  •  7 noiembrie 2007, 13:24

CIND AU FOST ? INAINTEA EREI NOASTRE CA NU STIU.vORBIM DE ARDEAL. SA NU INCEPI SA ISIRI RIPENSIA ,ORADEA CA ASTIA AU FOST IN PREISTORIE. SINGURELE CLUBURI CARE AU SCRIS ISTORIE IN SPORTUL ROMINESC AU FOST STEAUA SI DINAMO.99% DIN TITLURILE NATIONALE,EUROPENE,SI MONDIALE LE-AU ADUS ASTEA DOUA CLUBURI CARE INTIMPLATOR SINT DIN SUD DE LA MITICI .aSTA ESTE CONSOLATI-VA DESTEPTILOR

silviu pana  •  7 noiembrie 2007, 13:33

FRATILOR ,NU CREDETI CA SUNTEM TOTI ROMANI,INDIFERENT DIN CE REGIUNE ISTORICA PROVENIM ? .NU UITATI CA SUNTEM SI VOM FI ROMANI INDIFERENT DE U.E SAU S.U.A SI CA ACESTA A FOST ATUUL NOSTRU DE SECOLE ,FACANDU-NE SA REZISTAM VITREGIILOR .
NU SUNT ADEPTUL TRATARII ROMANILOR LA MODUL GENERAL CA FIIND INFRACTORI ,DE CATRE ITALIENI ,DAR II ADMIR PENTRU UNITATEA LOR SI MODUL CUM ISI APARA CONATIONALI ,IAR NOI CAND L=AU UCIS PE TEO PETER AM PRIVIT PASIVI ,IAR ACUM NE ARATAM CU DEGETUL UNUL PE ALTUL ,CAUTAND SA ARATAM CA SUNTEM MAI ‘BREJI’ CA NE-AM NASCUT CATIVA KILOMETRI MAI LA SUD SAU NORD .

gabone  •  7 noiembrie 2007, 13:42

bine zis mai silviu.subscriu.insa am totusi o nemultumire,ca suporterii asa zisilor granzi se bat cu boltaru in piept ca echipele lor au facut istoria.e nedrept pentru restul tarii,stiind cum sa facut istoria.e dreptul lor dar trebuie sa recunoasca ca istoria acestui sport sa facut cu ministeru.de asta apar aceste divergente intre cei din bucuresti si cei din asa zisa provincie.

edi  •  7 noiembrie 2007, 13:56

pentru gabone.

i-mi pare rau dar nu ai derptate nu ministerul l-a facut pe patachin campion olimpic pe nastase cel mai bun tenismen, nadia,lipa, etc etc. Cluburile astea dinamo si steaua i-au facut mari bineinteles colaborat cu talentul lor. Asa ca treaba cu ministerele nu este decit un refugiu pentru frustrati. Nimeni nu a fost luat cu japca ei sportivii vroiau sa ajunga la asttea doua mari cluburi.Ce ma deranjaza foarte tare este aerul de superioritate fara argumente al celor din ardeal atit

bronx  •  7 noiembrie 2007, 14:02

EDI esti pe langa….

Echipele vechi si fotbalul din Ardeal vine…si daca o tzii cu Steaua si Dinamo ca echipe exponentziale, trebuie sa ne uitam si la niste cauze care tzin numai si numai de dictatura care a fost in romania.
Daca nu aveam dictatura ci o societate normala arata cu totul altfel problema…..

Si de aceea trebuiesc respectate alte echipe care sunt vechi si au facut istorie in alte vremuri pentru ca au fost nedreptatite…sau desfintate, deci e un argument.
Nasul pe sus care il au ardelenii…e treaba lor, poate au motive mai mari sau mai mici.

Dar la ideea descentralizarii au 100% dreptate. Numai ca mintzile inchise a unora si interesele unei maini de oameni fac sa ajungem la discutzii care nu ar trebui sa existe….

Centralizarea poate fi chiar o forma de comunism daca ne gandim putzin…

Iar firmele mai multe in Bucuresti sunt datorita centralizarii…si aici se pune problema ce vrem noi bucurestenii, deci putem fi chiar ca nedreptzi privitzi desi nu e vina omului de rand. E vina unor interese.

Situatzia asta din pacate va escala….si se va accentua cu o ura a ardelenilor fatza de sud si bucuresteni, desi nu bucuresteanul(miticul) de rand e de vina.

pt. ofticati  •  7 noiembrie 2007, 14:07

@ edi,

E istorie nu preistorie!! Ai pus o intrebare (cate echipe din Ardeal au fost in divizia A), ai primit raspunsul!

Acum daca vrei sa vb. de cele 2 creaturi ale comunismului, putem vorbi!

Ori esti nascut dupa 89 ori esti pui de comunist sau securist! Documenteaza-te cum au luat campionatele cele 2, cine era valentin Ceausescu respectiv MI si Securitatea, ce se intampla cu jucatorii din tara daca refuzau sa joace la cele 2, cum nu avea voie nimeni sa bata steaua si cum ajungeau unii gheata de aur a Europei, etc, etc.

Ori esti nascut dupa 89 ori esti pui de comunist sau securist sau chiar securist imputit!

bronx  •  7 noiembrie 2007, 14:09

Eu cred ca ardelenii au nasul pe sus din cauza ca ei erau vazutzi aia mai seriosii dintotdeauna….care nu vorbesc mult dar fac mai mult decat cei ce vorbesc incontinuu.

Dupa aia au iesit mai repede si mai mult in vest decat noi si au vazut cu totzii ca brunetzii nu sunt agreatzi si nu ofera credibilitate atat de mare. Imediat a venit si asocierea brunetzilor cu sudul.

pt. ofticati  •  7 noiembrie 2007, 14:12

@ bronx:

E corect ce spui. Ma bucur ca esti printre putinii bucuresteni ne-mitici care inteleg ca s-au facut mai muolte nedreptati istorice si ca pana acestea nu vor fi remediate, situatia nu se va ameliora ba poate se va amplifica…

Asa suntem noi… nu suportam nedreptatea si furtul!

Din pacate mentinerea situatiei actuale si atitudinile unor ignoranti sau rauvoitori gen edi, nu fac decat sa creeze la nivel colectiv o imagine tot mai negativa a bucuresteanului…

bronx  •  7 noiembrie 2007, 14:17

pt. ofticatzi

Tu ai o ura pe sud sau ceea ce e in afara Transilvaniei in Romania la general sau doar pe niste idei?
Normal Ardelenii erau vazutzi ca cei care erau mai inofensivi si de ceva timp au devenit foarte artagosi vizavi de sud si de tot ce nu prea e ardelensc.
Mie descentralizarea mi se pare ok sau chiar foarte corecta, am scris si mai sus.
Ma deranjeaza ca vad pericolul dezbinarii romaniei….Transilvania-Banat contra Mitici si Restul.

edi  •  7 noiembrie 2007, 14:20

pt ofticati

E clar lipsa argumentelor duc la securisti,comunisti etc cunosc bine cliseul. ce altceva poti spune cind nu aveti nici-o performanta notabila.poate citeva cupe satesti daca le aveti si pe alea. comunisti securisti cliseee care nu va arata decit FRUSTRAREA. Asta este. Poate cindva o sa aveti cu ce sa va mindriti. Poate va iesi cfr campioana si va merge il LC. poate dar pina atunci mai multa modestie si CIUCUL MIC.

bronx  •  7 noiembrie 2007, 14:27

Din pacate pe Bucuresteanul de rand tocmai sistemul comunist l-a facut si modelat intr-o directzie gresita.

EX. Termenul de provincie mi se pare tampit….nu potzi sa numesti Ardealul sau Moldova niciodata provincia Bucurestiului….ca nu sunt, eventual Muntenia. E o aberatzie aceasta insusire si devine o jignire pt. omul de rand.

Pe de alta parte lucrurile rele au adus frustrare pe cealalta parte…e chiar simplu.
Pt. ca toate regiunile la urma-urmei au multe in comun.
Acum Ardelenii si Banatzenii cam asta au asteptat….un sistem in care exprimarea e libera si incepera unui proces invers.

Ar fi facut-o la fel si Oltenii sau Moldovenii, dar Ardealul are mai multe argumente…

bronx  •  7 noiembrie 2007, 14:30

EDI
Nu te poate lua omul in serios cand vezi lucrurile atat de scurt sau exprimarea itzi joaca feste.
In felul asta tu nu cautzi dialog ci vrei sa ridici tu nasul sus in orice imprejurare.
Nu ai dreptate….si provoci in stilul asta!

gabone  •  7 noiembrie 2007, 14:33

bravo mai bronx.nu stiu de ce dar i-mi vine sa te pup.bine ai zis,te felicit.pai daca mai easti si din bucuresti chiar ca-ti mere mintea.bravo.si cind o sa fie o descentralizare reala o sa fie jale ptr.cei din bucuresti.astia din ardeal(includ eu)de abia asteapta sa puna osu si sa faca ceva bun pentru ei.

pt. ofticati  •  7 noiembrie 2007, 14:33

Da, probabil ca edi are amintiri din copilarie cu cupe satesti!

Din respect pt. oameni ca bronx n-am sa-ti spun ce fel de mitic infect esti!…

pt. ofticati  •  7 noiembrie 2007, 14:36

@ gabone:

nu va fi jale pt. cei din buc (sincer, nu le doresc asta desi poate ar merita-o majoritatea…) pt. ca atat perioada comunista cat si metinerea centralizarii si atatia ani dupa ’89 le-a creat un avantaj economic foarte mare care va fi recuperat in minim 10 ani…

Dar macar sa se faca dreptate!

gabone  •  7 noiembrie 2007, 14:48

mai pt.ofticati,eu nu am treaba cu ei,chiar le doresc tot binele,insa ce nu inteleg marea majoritate dintre ei;noi cei din ardeal nu facem procese,cu cine ce a facut sau nu.exista doar o singura problema;drepturi egale trebuie in toata tara,ceea ce la ora asta nu se intimpla.la o descentralizare concreta firmele mari ar migra acolo unde domneste seriozitatea,linistea si principalul criteriu este munca.in bucale marea majoritate merg pe ideea ca pentru a face ceva trebuie sa fi smecher,si sa furi cit mai mult.de asta o sa fie jale cu ei.pentru ca altele o sa fie criterile.idem si in sport.

edi  •  7 noiembrie 2007, 14:49

FRUSTRATILOR
NU VETI IESI DIN ASTA PENTRU CA NU AVETI CUM. PINA UNA ALTA ORA EXACTA SE DA LA BUCURESTI.BUCURESTIUL ARE O CONTRIBUTIE LA PIB CIT TOT ARDEALUL.ASA CA NU SINTETI DESTEPTII TARII. LASAT-O MAI MOALE. SI TREABA CU COMUNISMUL VA DAU UN SFAT. MULTUMITI IN FIECARE DIMINATA CIND VA TREZITI COMUNISMULUI CA DATORITA LUI EXISTATI. COMUNISMUL A LUAT PE PARINTII TAI DIN CINESTIE CE FUNDATURA DE SAT I-A BAGAT IN SCOALA ,I-A DUS IN CLUJ LA FACULTATE I-A CALIFICAT SUPERIOR I-A FACUT SA SE CUNOASCA S-AU CASATORIT SI TE-AU FACUT PE TINE CARE POTI STA AZI IN FATA CALCULATORULUI.COMUNISMUL LE-A CREIAT TOATE CONDITIILE SA POATA FACE TOTI ACESTI PASI. ALTFEL POATE PARINTII TAI ERAU AGRICULTORI FIECARE IN SATUL LUI SI TU N-AI FI EXISTAT. CITI COPII DE TARANI SE DUC AZI IN DEMOCRATIE LA LICEU NU LA FACULTATE? FOARTE PUTINI NU? ASA CA STUDIATI-VA DE UNDE PROVENITI MERGETI PUTIN INAPOI PE FIRUL VIETI PARINTILOR VOSTRI SI MULTUMITI COMUNISMULUI CA DATORITA LUI EXISTATI
STIU URMEAZA COMUNIST,CEAUSIST,SECURIST CUNOSC F.F BINE CLISEUL. Asta numai dinlipsa de argumente

Mihai ( steaua_001)  •  7 noiembrie 2007, 14:50

In primul rand sincere felicitari pt d-l V.Leopa ! Mi-a placut ! Pt Carlsberg : nu am nimic cu CFR CLUJ care este echipa ROMANEASCA, nu am nimic cu d-l Arpad P. patronul echipei, dar am ceva cu maniera de arbitraj care favorizeaza aceasta echipa. Meciurile cu Vaslui, Rapid, Steaua, Ceahlaul, in aceste 4 meciuri echipa din Cluj a castigat cu ajutorul arbitrilor. Mai putin meciul cu noi incheiat la egalitate. Dar si noi la Cluj am fost dezavantajati. Vreau ca echipa din Cluj sa ia campionatul dar sa-l ia corect !!! NU CU AJUTORUL ARBITRILOR !!! Ca in liga o sa fie vai de mama lor dupa aia. Chiar rezultatele Stelei nu va spun nimica ??? Steaua ar fi prima echipa cu sanse sa se califice in liga mai departe, ceea ce nu cred si despre CFR Cluj ! Dupa Steaua ar fi Rapid si ultima Dinamo. Doar echipele din BUCURESTI capitala ROMANIEI au ceva-ceva sanse prin cupele europene !!! Restul … aici includ si pe CFR Cluj si pe Timisoara !!! – de celelalte nu mai spun absolut nimica !!!

bronx  •  7 noiembrie 2007, 14:52

Gabone

Nu asta era ideea sa fie jale de unii sau de altzii.
Eu vreau sa fie bine si in Moldova…
Ideea e, ca mie mi se pare mult mai performant pt o tara sistemul descentralizat.
Fiecare regiune trebuie sa-si creeze liderii si valorile proprii.
Si atunci tara va fi mai unita si nu v-a fi macinata de tot felul nemultumiri….

Mihai ( steaua_001)  •  7 noiembrie 2007, 14:53

Sincere felicitari pt articolul tau EDI !!!

bronx  •  7 noiembrie 2007, 14:57

Edi….
e mult prea mult pt tine si esti depasit putzin…
Vii cu ora exacta si cu din astea ieftine… sa nu te miri ca te va face cineva brunet si….

pt. ofticati  •  7 noiembrie 2007, 15:02

@ Mihai:

Steaua a stat in propriul careu 80 de min! Cine a dezavantajat-o? Poate oierul vostru… :-D)))

Vezi ca daca o iei pe partea lui edi, te bagi in aceeasi categorie…

gabone  •  7 noiembrie 2007, 15:03

edi,sincere condoleante mintii tale.tu tot nu intelegi.tara asta a ramas pe loc 50 de ani.bronx-eu nu ma refer doar la ardeal.ziceam ca trebuie sa domneasca seriozitatea,linistea,intelegerea si legea sa fie lege.

bronx  •  7 noiembrie 2007, 15:19

Gabone
Cei din Ardeal nici nu prea o zic clar ca vor descentralizarea.
Mai mult o fac maghiarii din Ardeal prin reprezentantzii lor. De ce nu o fac si politicienii romani din Ardeal in aceiasi masura. Problema e si la voi acolo nu numai aici.
Daca problema ar fi ridicata si sustinuta cum ar trebui ar fi si rezultatele altele…dar se pare ca nici voi nu suntetzi foarte hotarati sau asta are de a face cu lejeritatea ardelenilor…?

pt. ofticati  •  7 noiembrie 2007, 15:23

@ bronx:

Cine sa o zica? Multi politicieni din Ardeal nu s-au nascut in Ardeal. Vezi cazul Norica Nicolai. Ce treaba are ea cu Ardealul? Si asa mai sunt destui…

Pana nu se introduce uninominalul, pe liste vor fi tot felul de politicieni care au in comun cu zona care cica o reprezinta doar cetatenia de pe buletin…

gabone  •  7 noiembrie 2007, 15:35

bronx chestia cu maghiarii e o pacaleala.m-am nascut si crescut linga ei.nu e ceea ce ai vazut la tv.convietuim bine,nu este nici o problema.pt.ofticati are dreptate.dar mai e o chestie.e si comoditatea ardeleana(si o recunosc)dar e si modul de viata al nostru.dupa revolutie,am privit dincolo de granita,am vazut ce e de facut si am facut,pentru a avea o viata mai buna.am bagat material ani de zile pina am ajuns sa avem a viata cit de cit;insa nu ne-am batut joc unii de altii.

bronx  •  7 noiembrie 2007, 15:54

pt ofticatzi si GABONE
Votul uninominal, numirile reprezentantilor pe linii de partid, este iarasi o chestie si o problema.

Eu cred ca sta si intr-o comoditate faptul ca nu reusitzi sa va facetzi auzitzi cum trebuie.
Maghiarii o reusesc mai bine.
Eu nu cred ca avetzi probleme de convietuire cu maghiarii….nu cred in din astea.
Ziceam altceva, ca maghiarii prin reprezentantzi exprima mai clar ce vor.
Asta creeaza impresia ca maghiarii vor mai repede si nu romanii din Ardeal….la ce duc toate astea…cred ca va dati seama.
Dar inainte de arunca vina la ceilaltzi poate ar trebui sa cautatzi problemele la voi si la cum va reprezentatzi si vindetzi…impulsurile vin de jos.
Eu cred ca reprezentantzii vostri mai repede se inhama la alte lucruri si au alte interese comune cu cei de pe dambovitza….si sunt ai vostri

iulian pop  •  7 noiembrie 2007, 15:56

eu stiu doar ca Steaua trebuie sa bata tot pana la finnal,pana cand va exista aceasta mibnunata echipa cu traditie,in rest fiecare cu oile lui , noi il avem pe berbecalii

pt. ofticati  •  7 noiembrie 2007, 16:33

@ bronx:

Pai asta-ti spuneam ca fiind bagati tot felul de politicieni pe liste in diverse judete, oameni care n-au legatura cu judetul respectiv, n-au cum sa sustina anumite cereri regionale.

Ghici unde-s facute listele si ghici unde-si petrec timpul cei alesi pe liste?

In cazul votului uninominal nu-i va vota nimeni pt. ca lumea e constienta ca n-au ce cauta in zona respectiva!

Ce putem sa facem pana atunci? Sa iesim in strada? Sa facem revolutie? Mergem pe nenorocita asta de democratie…

ArenaSport  •  7 noiembrie 2007, 16:40

In direct, exclusiv si gratuit pe http://WWW.SPORT.ALINGEORGIAN.RO :
ora 21:45 – Barcelona – Rangers (LIVE)
ora 21:45 – Lyon – VfB Stuttgart (LIVE)
ora 21:45 – Steaua Buc. – Sevilla CF (LIVE)
ora 21:45 – Slavia Praga – Arsenal Londra (LIVE)
ora 23:45 – Inter Milano – CSKA Moscova (PREMIERA)
ora 23:45 – Rezumatele partidelor din Champions League (PREMIERA)
Show total pe ArenaSport ( http://www.sport.alingeorgian.ro ) !

bronx  •  7 noiembrie 2007, 16:54

Ofticati.

Atunci suna a victime sigure….daca stai la mila altuia sau la cand are chef cineva sa-ti dea ceva….asa se bate toba degeaba…va trece multa apa pe dambovitza pana chiar o sa se gandeasca cineva la modul serios….

baba  •  7 noiembrie 2007, 17:06

Tolo te cam doare matu”ca nu mai e Capitala la putere?Sau mi se pare mie.Cred ca mi se pare pt.ca am o parere buna despre tine ca jurnalist.

edi  •  7 noiembrie 2007, 19:01

pt gabone

m-ai luminat multumesc. Am vazut cit de mult am avansat dupa revolutie si m-am lamurit care-i chestia. Daca o tinem tot asa o sa ajungem in neolitic cit de curind. inca odata i-ti multumesc

edi  •  7 noiembrie 2007, 19:12

tot pentru gabone
sa intelegi mai bine cum este cu comunismul si democratia.
inaite te lua de pe strada si te baga in uzina, acum te ia din uzina si te arunca in strada
sau
magazinele erau goale si frigiderele pline acum sint magazinele pline si frigiderele goale
e tare rau democratia asta, e buna rau

pa ma. i-mi pare bine ca tie i-ti merge mintea tare rau .la tine sa fie

Boicot  •  7 noiembrie 2007, 20:25

propun un boicot 🙂 da mai departe

http://boicotez.blogspot.com

sasds  •  7 noiembrie 2007, 20:33

Ultimele stiri despre steaua asezare tactica(primul 11) ,video de sezonul trecut ,cele mai frumoase 50 de goluri,Football Funy(video) s.a la:
http://marianmanescu.wordpress.com

nume necesar  •  7 noiembrie 2007, 21:38

de tot râsul!!!

http://abjectu.weblog.ro/2007-10-09/198355/tampoane-parfumate—da%27-de-bagat-in-nas—.html

voluntaru’  •  7 noiembrie 2007, 22:01

@ edi

Dupa ultimul tau mesaj in care faci o plodoarie deschisa comunismului m-am lamurit ca nu are rost sa te luam in serios. Numa’ o minte bolnava poate pleda pentru comunism… sau un securist… tu in care categorie te integrezi ?

LFC ROMANIA  •  8 noiembrie 2007, 16:34

8-0 and it could be „worse” … 🙂

http://youtube.com/watch?v=SKVho044R-E

sasds  •  8 noiembrie 2007, 18:05

Cel mai tare blog de sport ,stiri scurte din sport ,video.s.a la:
http://marianmanescu.wordpress.com/

Comentează