Arbitrajele şi lupta pentru titlu

„Arbitrajele nu au modificat ierarhia”, răspunde Mircea Sandu cînd i se semnalează erorile pro CFR. Are dreptate. Ordinea din clasament e corectă, doar distanţa e exagerată.

duminică, 25 noiembrie 2007, 9:23

„Arbitrajele nu au modificat ierarhia”, răspunde Mircea Sandu cînd i se semnalează erorile pro CFR. Are dreptate. Ordinea din clasament e corectă, doar distanţa e exagerată.

Clujenii îşi merită locul 1, dar ecartul faţă de urmăritoare n-ar fi fost niciodată atît de mare dacă n-ar fi primit favoruri din partea brigăzilor. Pe parcursul unui campionat, toate echipele sînt avantajate sau dezavantajate, într-o proporţie normală fotbalului.

Cazul CFR Cluj e însă o anomalie. El iese din probabilitate şi intră în ospitalitate. Ştiu foarte bine arbitrii despre ce vorbim!

Oamenii au aşteptat de multă vreme ca Provincia să spargă monopolul Capitalei. E bine pentru împrospătarea sîngelui care curge prin venele fotbalului românesc. Iar CFR e o echipă frumoasă, cu o stare de spirit aparte în jurul său. Un fel de Sportul Studenţesc de pe vremuri.

O astfel de trupă trebuie să-şi guste succesul, nu să înceapă să fie comparată cu Victoria. Avantajînd-o, arbitrii o dezavantajează pe CFR.


Comentarii (149)Adaugă comentariu

luci_reghin  •  26 noiembrie 2007, 9:23

sunt ardelean si dinamovist totodata,iar sincer vorbind CFR si RAPID au jucat cel mai frumos fotbal din campionat.ceea ce ma scarbeste este faptul ca CFR a ajuns la diferenta asta mai mult cu ajutorul arbitrilor decat prin jocul lor.la inceputul campionatului speram ca va fi cel mai corect sezon,dar ceea ce fac arbitrii(poate pe bani,poate la comanda)este prea de tot.ne intoarcem pe vremea cand STEAUA sau DINAMO trebuiau sa ia campionatul
FRATILOR FACETI CEVA CA AJUNGEM DE RASUL CURCILOR
sper ca acum dupa euro parlamentare cand va reaparea Gigi sa nu faca si el cum face acum CFR-ul
nu vedeti ca suntem de CACAO in Europa pt ca acolo nu ne ajuta arbitri

martzian  •  26 noiembrie 2007, 9:27

sunt cameraman si am filmat mai multe meciuri in care andone era antrenor: pa la petrolul, ba la Dinamo… TOATE echipele conduce de el joaca extrem de agresiv, faulturi multe si dure, intrari tari, vociferari si proteste agresive la adresa arbitrului la orice intrerupere de joc… sincer daca as fi arbitru, stiind cum se termina meciurile antrenate de andone as chema la centru la inceputul meciului toti jucatorii lui si le-as zice sa aibe grija ca voi fi fara mila in acordarea cartonaselor, si pentru un fault in care se poate da cartonas rosu sau galben as da rosu direct, vreo doua trei chiar, ca sa invete odata acest macelar ca pe teren se joaca fotbal, nu k1. daca as vrea k1 m-as duce sa-l vad pe sora sau ghita, nu m-as duce la un meci de fotbal.

calin  •  26 noiembrie 2007, 9:43

KVSK (alias cfr) cind a fost arbitrata corect cu cipriotii a pierdut lamentabil in campionat ei sunt „cea mai frumoasa echipa” titlu luat de la rapid din anii trecuti daca nu li se dau penalty-uri gratuite cu bistrita apoi se inchid ochii la stilul de joc ale acestei echipe „frumoase” cu steaua semedo i-a rupt piciorul lui plesan ia spart pieptul lui golansky si capul lui nesu (primii doi neputind continua meciul) si nu a primit nici macar galben si asa se intimpla la fiecare meci si voi numiti asta greseli neintentionate din partea arbitrilor sunteti penibili

rocky  •  26 noiembrie 2007, 9:53

tolo, dar pe dan udrea cind il dai afara? articolele sale caree nu sunt scrise in favoarea stelei sunt tendentioase si mi se pare ca si-a depasit limitele jurnalistmului. apropo, doae el a vazut doua penaltyuri la poli – steaua, cind insusi craciunescu a spus ca penalty era doar la nicolita.
P. S. si spune-i sa fie cuminte.

Evan  •  26 noiembrie 2007, 10:29

Ba nu mai comentati aiurea. Nu e vb doar de greseli f mari de arbitraj aici. La absolut fiecare meci incepand din etapa a 2-a CFR-ul a fost ajutata de arbitri. NU trebuie neaparat sa le dea penalty gratuit k la Bistrita. Dar faptul k faulteaza f dur si nu primesc cartonase galbene si rosii e f deranjant (vezi Semedo si Toni in meciurile cu Steaua si Bistrita). Plus k primesc f multe lovituri libere usor acordate din preajma careului adversarului iar dak nu i-a fost rupt piciorul cuiva, nu va fi dictat penalty niciodata impotriva lor. E vb de maniera de arbitraj aici care e pe fatza cu CFR. Niciodata, nici macar Dinamo, nu a fost avantajata de arbitri asa de clar pe parcursul atator etape. Adica niciodata nu au fost numai arbitraje favorabile unei echipe, s-au mai gasit si arbitrii care sa ii dezavantajeze. Dar ceea ce se intampla acum ma face sa cred k au si sprijinul federatiei in hotiile astea pt k vad k nu se ia nici o masura. Cei ce apara CFR-ul ori sunt idioti, ori nu au nici o treaba cu fotbalul pt k manierele de arbitraj sunt pro Cluj cu o nesimtire crasa.

iQ666  •  26 noiembrie 2007, 10:33

cum naiba sa-i compari pe cfr, toti mercenari, cu sportul pe vremea cand aveau doar tineri in ekipa?? sau sportul generatia ’85-’90?

bogdan  •  26 noiembrie 2007, 10:35

cfr-ul isi arata adevarata valoare in meciurile din uefa cu anorthosis famagusta

Manwar  •  26 noiembrie 2007, 10:38

Catalin, gresesti aratand cu degetul doar spre CFR. Greseli au fost si de partea Stelei, si de partea Rapidului. Nu cred ca aveti memoria chiar asa scurta, dar daca da, exista arhiva la GSP (cel putin asa sper..).
Trei intrebari:
1) Cum a castigat Steaua meciul cu Ceahlaul in Ghencea?
2) Cum a castigat Rapid la Mioveni?
3) A fost gol valabil la meciul Rapid-Urziceni?

Raspunde la aceste intrebari si apoi priveste si jocul CFR-ului in comparatie cu celelalte echipe.

Meciul Steaua-Dinamo poate fi catalogat fara nicio problema ca fiind de divizia B. Ce greseli elementare la ambele echipe, ce lipsa de ispiratie, ce joc dur (nu barbatesc, ci grosolan)… asa ceva cred ca doar la divizia B vezi. Rapid nu e departe de aceste „valori”. Ai vazut cum a jucat ieri cu UTA.

Cred ca atacul impotriva CFR-ului vine la vederea scadereii intersului publicului fata de produsele media.

P.S. Sunt dinamovist, dar asta nu ma impiedica sa vad realitatea si sa am puterea sa admit ca exista altii mai buni, ce merita felicitarile noastre.

echipa militiei  •  26 noiembrie 2007, 10:45

valoarea cfr-ului s-a vazut in meciurile internationale.cum s-a intamplat de altfel si cu dinamu.degeaba iti aranjezi meciurile acasa,daca in europa te faci de ras.

R1923  •  26 noiembrie 2007, 10:49

Ce deranjeaza cel mai mult la cfr este ca mai au si tupeul sa iti rada in fata dupa niste faze clare in care au fost ajutati.Exemplul cel mai clar la meciul cu Rapid dupa golul din offside.Au spus ca nu ii intereseaza da a fost sau nu.Atitudinea asta se va intoarce impotriva lor.Parca ii vad pe sfarsit de retur pe muresan si andone ,dupa cateva arbitraje potrivnice,rosii la fata si amenintand ca se muta in campionatul maghiar daca nu se arbitreaza corect.Cel mai corect este ca atunci cand te avantajeaza arbitrul sa recunosti.Cfr se alfa in ipostaza ii care au fost toate cele 3 echipe din bucuresti si se pare ca nu au invatat nimica.Se va intoarce roata si vor tipa si ei si nimeni nu ii va baga in seama.

ornitologu`  •  26 noiembrie 2007, 10:51

ati vazut reclama la sapun din meciul cu uta?

tosi  •  26 noiembrie 2007, 11:07

CFR e exact in situatia lui dinamo de anul trecut – impinsi de la spate de arbitrii + au prins o perioda mai buna si s-au distantat. Normal CFR-ul e o echipa de locurile 5-6 cum e acum corect dinamo.

Ajung 2-3 rezultate consecutive slabe ca sa inceapa scandalul si sa se piarda multe puncte insa impinsi de la spate meci de meci de arbitrii normal ca situatia e roz si frumoasa.

NeaFane  •  26 noiembrie 2007, 11:16

Asculta be blogul de la adresa mea cateva melodii de pe albumul noul al parazitilor si o sa intelegi ce credem noi despre clasa politica si despre societatea romaneasca

Iti recomand in special piesa 1, Mesaj pentru europa
in rest numa’ de bine.

razvan  •  26 noiembrie 2007, 11:38

Va credeam impartial domnule Tolontan, dar articolul acesta mi-a dovedit contrariul. Ma pierdeti incet incet…

daniels  •  26 noiembrie 2007, 11:50

e o prostie enorma sa crezi ca sangele fotbalului romanesc s-ar dori curatat de arbitrii prin avantajarea provinciei in speta avantajarea CFR-ului !!!
ei fac acest lucru contra unor sume de bani nu din tendinte patriotice sau altceva !
oricum intradevar ca pozitie in clasament sa zicem ca CFR -ul merita locul 1 dar diferenta de puncte a fost un pic masluita …dar nu este insurmontabila

lemgo  •  26 noiembrie 2007, 11:54

Chiar penibil ce se intampla in Romania…ceea ce scuipa Borcea,Becali si copos le intra la fraieri pe gura.Cu toate ca sunt stelist pot sa spun ca CFR a fost cea mai constanta echipa din campionat si asta s-a vazut pe teren.Nu pot sa zic ca nu a fost avantajata de arbitrii ca intr-adevar au fost anumite greseli in favoarea clujului,dar sa spunem ca nu stiu ce faulturi fac si cum sar la cap jucatorii e chiar penibil..S-a vazut prin cupele europene ce se intampla cand un jucator roman cade pe jos si noi injuram ca n-a dat fault…neaga ,de ex, a fost chiar penibil cum a tras de timp dupa ce a dat gol sau pe margaritescu intr-un meci cu elfsborg a fost putin atins pe fata si s-a vaitat vreo 2 min…cred ca e si vina mea ca ma uit la meciuri din germania,franta sau spania…si diferenta intre steaua,dinamo si cfr iese din stattistici…de cate meciuri nu a mai batut dinamo sau cand a fost ultima victorie a stelei in deplasare?…aici s-a facut diferenta nu arbitru

mujotutun  •  26 noiembrie 2007, 12:10

Sigur, CFRul joaca, se straduieste, ocupa locul intai (nu stiu cat de meritat), drept care li se par aberante si injuste acuzatiile ca ar fi favorizati de arbitraj. Dar faptele sunt fapte. Intai de toate, echipa nu joaca mare lucru; s-a vazut in destule meciuri. Apoi, in meciul capital pentru imaginea reala a feroviarilor, cel cu cipriotii, clujenii au capotat rusinos. Si, in fine, erorile de arbitraj care i-au favorizat: incontestabile si constante. Daca ar fi cu adevarat un alt fel de echipa, cu un alt fel de management, aceste lucruri ar trebui sa-i puna pe ganduri pe ceferisti. Dar eu cred ca ei nu sunt decat o alta echipa din campionatul nostru, pentru care mijloacele nu conteaza prea mult; la fel ca si Vasluiul, mai mereu „incurajata” de arbitri gratie malversatiunilor lui Porumboiu. In afara de Urziceni, echipa tratata in general hipercorect de arbitri, cand nu defavorizata pe fata, „ofensiva” provinciei mi se pare, departe de a fi o evidenta, o sfortare artificiala. Asta vrem, asta o sa avem. Cat despre Balaj, omul este un decazut. Cuvintele sale de regret, invocarea unei greseli „omenesti”, nu pot sterge impresia de arbitraj tendentios, in favoarea Clujului la meciul cu Bistrita. Ma intreb de ce i s-a dat cuvantul; se astepta cineva sa-si recunoasca ticalosia? Cat despre Serea, cuvintele sunt de prisos. Inca de la acel dezgustator autodafe ulterior meciului Dinamo-Craiova, s-a vazut ca fibra morala a acestui individ este de o putreziciune stalinista. Ciudat este ca el a ramas in arbitraj, in vreme ce Salomir – la fel de mizerabil, dar mai putin ostentativ – a fost exclus.

mujotutun  •  26 noiembrie 2007, 12:26

A compara pe Dinamo de anul trecut cu CFRul de anul asta este o dovada de mare superficialitate, daca nu de pizma si prost gust. In vreme ce Dinamo zburda, de multe ori in pofida arbitrilor (nu este deloc intamplator ca a pierdut primul meci chiar la CFR Cluj), trupa de pe Somes se zbate dureros; in vreme ce Dinamo si-a spulberat contracandidatele intr-un mod incontestabil (mai ales in retur!), CFRul a facut figura palida in astfel de meciuri (exceptandu-l pe cel cu Rapidul, unde, se putea altfel? – iar au fost favorizati de arbitraj!). Adevaratul CFR este cel din fata Stelei din returul trecut si turul actual, cel din fata lui Dinamo idem, cel din fata cipriotilor. Si este pacat ca nu Didi se afla ca exponent al echipei ci acel malaimare argentinian, rudimentar, plin de faulturi si de simulari.
Sa ia CFRul campionatul, dar sa joace fotbal. Sa nu mai fie impinsa de arbitri. Sa faca egal in Giulesti, sa piarda la Bistrita etc. Altfel vom avea o campioana de paie. Ce este Steaua ciuca batailor acum, in grupele CL, dar ce va fi CFRul daca nu se reformeaza!

fan fotbal  •  26 noiembrie 2007, 13:26

Tolo draga, cazul CFR nu e o „anomalie” si, daca ai vrea sa fii putin mai obiectiv, ai sesiza ca anii trecuti echipele bucurestene erau cele care profitau de bunavointa arbitrilor in detrimentul celor din provincie.
Daca in loc de CFR, pe primul loc ar fi acum o alta echipa din provincie, la fel de mult tam-tam s-ar face si in jurul aceleia! De ce? Pentru ca in creierele miticilor s-a inoculat ani la rand ideea ca ei sunt singurii indreptatiti sa castige campionatul de fotbal si orice deviatie de la aceasta regula trebuie suprimata inca din fasa.
Sunt de acord ca aceste arbitraje favorabile strica imaginea echipei CFR, dar asta deoarece toata lumea vede doar greselile pro-CFR, nu si cele contra sau pe cele pro SDR. In incheiere, as vrea sa-ti amintesc ca, daca ar exista mai multi investitori precum Paszkany in fotbalul romanesc, voi, presa, ar trebui sa va schimbati radical modul de gandire si sa scrieti si voi articole de calitate, bazate pe performantele echipelor sau ale sportivilor, nu pe scandalurile dintre „marii conducatori” de cluburi si pe injuriile care si le aduc reciproc… Hm, cam sumbra perspectiva pentru voi… FORZA CFR!!!

blogdesport  •  26 noiembrie 2007, 13:28

Abia astept sa-i vedem pe cei de la cluj in europa. Sa vedem cate puncte aduc Romaniei.

——————-
http://www.blogdesport.ro

dan  •  26 noiembrie 2007, 13:40

Tolo, ai inceput si tu sa dai apa la moara lui Jiji, de ce nu se aminteste cum a cistigat Steaua primul meci din campionat cu Ceahlaul. Mai e un nesimtit Iancu care are tupeu sa vorbeasca de arbitraje favorabile CFR-ului, cind la ARAD cu UTA a avut 2 penaltiuri clare cu Poli neacordate. As mai zice daca celelalte echipe ar juca ceva, dar e vai de capul lor

Garrincha  •  26 noiembrie 2007, 13:42

Mai fratilor se tot face referire la faptul ca echipele din Bucuresti au fost avantajate si presa n-a tipat; va aduc aminte ca in momentul in care Steaua a primit penalty pe nedrept in meciul cu Urziceni toata presa a tipat ca arsa ca Steaua cumpara arbitrii. In alta ordine de idei un penalty dat aiurea se mai intampla, dar cfr practica un joc ce trece limita dintre intrare „barbateasca” si intrare „taraneasca”, si il practica meci de meci fara consecinte; singurul cartonas rosu dat a fost pt tragere de timp a portarului, desi Plesan sta 6 luni pe bara si multi alti jucatori au fost intimidati prin acelasi procedeu. Eu va intreb: cum mai poate sa joace un jucator impotriva cfr-ului cu curaj stiind ca poate sa iasa cu ambulanta de pe teren?

x man  •  26 noiembrie 2007, 13:50

asta cu Bistrita a fost cum a fost,dar aia cand a mutat arbitrul faultul de la 25 m in careu a fost tare de tot.super sange ce a avut arbirul ala

valisor  •  26 noiembrie 2007, 13:52

Hai ma ce mai tot aicea vorbiti mai cei din provincie di la cluj, ca tot bucurestiu nostru ii baza, ca ios bucurestean de cand ma-m nascut, si la sfarsitul campionatului tot bucurestiu va fi pe primu loc, ca noi sintem aicea capitala tarii si suntem mai tari ca orisicine din satu cluj. sa mai zic ca io nas pleca din bucurestiu meu ca frate aisea sunt cei mai tari manelisti care este muzica cea mai faina din toati timpuri. NOI SINTEM BUCURESTIU MEREU PRIMII!!!!

carbunaru  •  26 noiembrie 2007, 14:03

ESTI UN NESIMTIT!
AI SCRIS BA BOULE DESPRE CUM A CASTIGAT STEAUA IN PRIMA ETAPA? DAR DESPRE CUM PRIMEA STEUA PENALTY LA FINALUL SEZONULUI TRECUT?
INDUCI IDEEA CA „ARBITRII AVANTAJEAZA”. CRETIN IMPUTIT!
TE MAI MIRI PE LA TV CA SUPORTERII NU STIU CE! AI SCRIS VREODATA DESPRE SUPORTERII ADEVARATI, JIGODIE?
AI SCRIS DESPRE BALTURILE CARE LE FACEA PAUNESCU CU IDOULUL TAU IOANITOAIA PE LA CRAIOVA? GUNOI ORDINAR, MA ASTEPTAM LA ALTCEVA DE LA TINE!

banatean  •  26 noiembrie 2007, 14:47

Bai “muje-si-tutun-la-bucureshti” ,ce te tot dai mare analist pe toate blogurile de pe internet?Esti si tu un muritor de rand care vrea sa semene cu dinu(mare orator, prost cuvantator si execrabil ganditor).Ei bine, afla ca-ti iese.Adica ceea ce spui e vorba-n vant.Nu valoreaza doua parale.Ca si echipele din bucureshti.Alea au castigat doar fiindca timp de aproape 50 de ani de comunism au fost tinute pe palme si rasfatate de autoritatile centrale.Apoi timp de 17 ani , in degringolada post-comunista, singurul lucru ce nu s-a schimbat in fotbalul mamaligist a fost mentalitatea centralist-comunista conform careia echipele departamentale din bukale trebuiesc sprijinite cu orice pret.Dar uite ca dupa acesti 17 ani romania a intrat in UE, si acuma se vorbeste la nivel politic de descentralizare, regionalizare, etc.Acelasi lucru se petrece si-n fotbal, adica descentralizare.In acest sistem nou, echipele din bucuresti nu mai primesc pe tava locurile fruntase din clasament pentru ca sunt “de la centru” ci trebuie sa se lupte cu celelalte echipe ca sa le ocupe, asta daca vor putea.Si se pare ca deocamdata,in conditiile unei concurente libere, ECHIPELE DIN BUCURESTI NU POT.Sfatul meu este sa incerci sa te obisnuiesti cu noul sistem pentru ca altfel vei innebuni de atata stres si nervi ca bucurestiul nu mai ajunge pe locuri fruntase.Acum se vede cat de artificiala era pozitia in clasament a celor trei purcei “granzi”, in toti acesti 17 ani de fosta(sper) tranzitie.

Poze tari  •  26 noiembrie 2007, 15:01

14,000 poze masini fete http://poze.outsdr.com

POP MARIUS DIN BRASOV  •  26 noiembrie 2007, 15:04

CATALINE[IMI PERMIT SA MA ADESEZ ASA PT CA AM 59 ANI]ADEVARUL ESTE CA CEI DE LA CFR JOACA CEL MAI BUN FOTBAL CEL MAI DENS MAI SPECTACULOS UN FOTBAL CARE NE TINE IN PRIZA PE TOATA DURATA MECIULUI. TOATE ECHIPELE CARE JOACA CU CFR CAUTA SA ATINGA UN NIVEL BUN DE JOC SA SCOATA REZULTATE BUNE.CHIAR DACA SUNT AJUTATI PUTIN DE ARBITRI PT NOI SPECTATORII[TELESPECTATORII] SUNT MECIURILE CELE MAI ASTEPTATE DIN FICARE ETAPA.Adoua echipa ca stil de joc frumusete a jocului determinare este dupa parerea mea UNIREA URZICENI BRAVO LUI DAN PETRESCU !!

Smile Bam  •  26 noiembrie 2007, 15:08

S-a saturat lumea sa fie doar Bucurestiul jupan!Acum,se vrea ca o echipa din provincie sa fie campioana…se face orice ca cfr sa ia titlul…

eu  •  26 noiembrie 2007, 15:37

CFR ? cine sunt astia. le urez bafta sa se salveze de la retrogradare anul asta.

coco  •  26 noiembrie 2007, 15:42

Credeam ca tu gandesti normal in ale sportului dar poate m-am inselat. O ordine corecta ar fi putut sa fie cu Timisoara si Urziceni in frunte, ele nu au luat puncte cu ajutorul arbitrilor precum CFR-ul in 5 jocuri. Dar poate esti si tu adeptul gandirii celor de la FRF si LPF care considera ca normal ar fi ca Clujul sa ia campionatul, mai ales ca fac 100 de ani de existenta (zic ei). Dar sa stii ca nu va fi o minune cand in retur, dupa ce echipele urmaritoare isi vor aranja loturile, Clujul sa clacheze in cel putin 5 meciuri. Si sa mai stii ca am vazut campionate si sub comunisti, dar campioanele erau echipe care nu erau atat de ajutate de arbitri iar cand jucau in cupele europene nu s-a intamplat niciodata sa fie eliminate de super echipe din Cipru.

Dingauanu  •  26 noiembrie 2007, 16:24

Mai Caline-ce tot vorbesti?

9 puncte nu se fac cu un gol din offsaid!
A fost offsaid la Trica. Bun. Ok.

Am o intrebare:
A pus mina dreapta nr 8 de la Bistrita pe Fabbiani?
L-a impins in spate?

Daca nu ai vazut faza vezi ca o aveau cei de la prosport

RASPUNS. DA

Ce nu inteleg eu sint trei lucruri simple:

1. Ce trebuia sa faca Fabbiani? sa-i ia mina jucatorului bistritean, sa se opreasca si sa-i spuna:”vezi-fi atent-nu ma impinge ca s-ar putea sa cad si sa simulez un 11 m?

2. De ce nu criticati nr 8 de la Gloria? el a pus mina pe Fabbiani. Nimeni nu i-a cerut asta.

3. Asta ca astea. Dar ce legatura au Muresan, CFR-ul, noi clujenii pentru toate astea?

Am avut o parere buna despre bucuresteni-ii credeam realisti, oportuni, intelegatori,… dar incep sa cred ca ori s-au plafonat ori vau batut minerii prea mult in cap cu ciubotele pe unii din voi!

Va mai aduceti aminte de maestrul nr 7 al Stelei care proceda la fel si scotea steaua din impas ( sa nu zic altceva) de multe ori. Nimeni nu-l critica pe Lacatus sau pe antrenor.

Mai fratilor.
Campionatul se mai joaca! Inca nu s-a putut demonstra ca Muresan a platit arbitrii. In schimb, daca as fi fan al Stelei, vorbind despre blaturi, eu m-as ascunde intr-o scorbura. Pai nu Becali a platit dinamo anul trecut sa bata pe cfr desi pentru dinamo nu avea importanta meciul, nu Becali s-a laudat citi bani le-a dat si cum s-au impartit?
Voi chiar nu vedeti?De ce nu mai joaca Dinamo? De ce l-a dat pe Rednic afara? De cind cu banii lui fecali, dinamo nu mai joaca adica JUCATORII nu mai joaca!Nici Zenga nu a putut face nimic.Jucatorii l-au tradat!

Sapati, gasiti probe, apoi acuzati.
Pina atunci
La buna vedere!

Hai CFR Haide U!

nad  •  26 noiembrie 2007, 16:35

”Asediu

Steaua, Dinamo şi Poli Timişoara atacă violent CFR-ul, acuzînd arbitrajele părtinitoare de care beneficiază ”

Acesta este un titlu de articol care apare in gazeta unde dumneavoastra sunteti redactor sef (daca nu ma insel )
Puteti sa-mi spuneti domnule Tolontan : CINE DE LA DINAMO ATACA VIOLENT CFR CLUJ ?

nad  •  26 noiembrie 2007, 16:39

”Asediu

Steaua, Dinamo şi Poli Timişoara atacă violent CFR-ul, acuzînd arbitrajele părtinitoare de care beneficiază ”

Acesta este un titlu de articol care a aparut pe site-ul gsp,si probabil si in gazeta.Eu va intreb pe dumneavoastra care sunteti redactor sef la aceasta gazeta :CINE DE LA DINAMO ATACA VIOLENT CFR CLUJ ?

sexxxspace  •  26 noiembrie 2007, 16:42

Fie ca esti in cautarea unui partener(e), sau cauti doar distractie intra acum pe cel mai accesat site de dating international al momentului :

http://www.sexxxspace.com
http://www.sexxxspace.com
http://www.sexxxspace.com

Fie ca esti in cautarea unui partener(e), sau cauti doar distractie intra acum pe cel mai accesat site de dating international al momentului :

http://www.sexxxspace.com
http://www.sexxxspace.com
http://www.sexxxspace.com

Fie ca esti in cautarea unui partener(e), sau cauti doar distractie intra acum pe cel mai accesat site de dating international al momentului :

http://www.sexxxspace.com
http://www.sexxxspace.com
http://www.sexxxspace.com

Marian Manescu  •  26 noiembrie 2007, 19:47

Postul de radio Sport Total FM sustine ca arbitrul Cristian Balaj, cel care le-a oferit un penalty gratuit clujenilor in meciul cu Gloria Bistrita, conduce o masina primita de la firma Ecomax, patronata de Arpad Paszkany, cel care finanteaza si echipa CFR Cluj.
Socant…
pentru a citi articolul dati click pe nick….

risticialex  •  26 noiembrie 2007, 20:45

traim ca in matrix !!!! voi chiar nu vedeti valoarea noastra nu neaparat cfr-ul joaca prea bine ci in general fotbalul nostru e cam desumflat shi ne mintim toti ……cfr-ul arata putin mai bine decat celelalte echpe…..uitati-va la toti conducatorii in general vb din toate domeniile ,poate cu mici exceptii prin presa ca toti sunt mai mult sau mai putin patati,mai mult sau mai putin inculti ,toata societatea noastra e foarte bolnava shi nu shtiu unde o sa duca acest fapt!!!!!

Adi stelistul  •  26 noiembrie 2007, 20:45

Desi ar fi facil sa dam vina pe arbitraje pentru avansul CFR-ului, eu sunt mai circumspect.
Feroviarii clujeni (cei mici, inca, domnule Muresan, totusi) au aratat, in special in meciurile cu echipele mici, ca stiu sa castige. Intotdeauna mi s-a parut ca forteaza doar cat e necesar. Le-a fost mai greu cu Steaua, Dinamo, Poli sau Rapid (desi au castigat in Giulesti), dar nici n-au pierdut. Diferenta a facut-o atitudinea in joc in celelalte partide. Mi-amintesc de o declaratie veche a unui foarte bun portar, Andrei Speriatu, care spunea cat de important este pentru un goal-keeper sa apere suturile parabile. Cam acelasi lucru cu CFR : a inteles importanta victoriei in meciurile considerate apriori usoare.
CFR isi merita pozitia si, destul de probabil, si diferenta cu care conduce in clasament.

marca  •  26 noiembrie 2007, 20:45

Sunt de acord ca provincia are drepul sa ia titlul, dar sa o faca atunci cand marita.
Care este aportul Cljului la coeficientii UEFA sau la echipa nationala?
Domnule T avem pretentii…SPORTUL SDUDENTESC era o echipa nascuta din etuziasm ,exista cu mijloace modeste, JUCA intr-un mare anonimat..SI INVINGEA MARILE ECHIPE BUCURESTENE(cateodata chiar le umilea)
Nicio asemanare nu e posibila cu banda de mercenarii platiti din banii lui ARPO (evident ca sunt tot banii nostrii).
Clujul are fular portocaliu domnule T.
Curaj… si mai multa decenta inr-o tara unde conducatorii fotbalului si cei politici decid campioana.

iustin  •  26 noiembrie 2007, 20:50

este clar ca cfr-ul e avantajata pe fata in acest tur de campionat…pai ei si-au permis sa ne fure pe giulesti cu un off side imens. parca toata presa a innebunit cu provincia ca trebuie sa ia provincia titlul…pai sa ia titlul dar sa nu ne elimine anorthosis famangusta …iar andone e penibil cand spune ca la fabiani a fost penalty e superpenibil
. o seara buna

Fotball loves rightness  •  26 noiembrie 2007, 21:19

nu stiu daca are neaparat legatura cu ce s-a discutat pana acum…dar am nevoie sa aud si parerea altora vis-a-vis de asta: tocmai am vazut o reclama facuta de lupescu la o casa de pariuri !?
sunt eu putin paranoic ? numai mie nu-mi place cum suna asta ?
plsss…feel free to aswem me 🙂

Delked  •  26 noiembrie 2007, 21:23

http://www.youtube.com/watch?v=IjtlkAnJR9c
Un filmuletz despre cum poate ajunge lumea!!
Nu lasati sa se intample asa ceva

Adi stelistul  •  26 noiembrie 2007, 21:26

@ Fo(o)tball loves rightness

Nick-ul te tradeaza : esti un naiv incurabil. Fotbalul iubeste invingatorii, nu corectitudinea. Viata la fel!
Lupescu iubeste banii. Eu, recunosc, la fel. Cine spune altfel, minte. Intrebi daca e in regula. Conteaza?

Football loves rightness  •  26 noiembrie 2007, 21:36

@ Adi stelistul

Sincer…ma bucur ca sunt naiv. 🙂
Thanks pentru corectura.

octavian marin  •  26 noiembrie 2007, 21:37

nu subiectul articolului tau ma intereseaza.
am observat insa ca stilul tau incepe sa semene din ce in ce mai mult cu stilul domnului ioanitoaia.
mie nu-mi place acest lucru
dar stiu ca se vinde
tu scrie ce crezi

tavi

Adi stelistul  •  26 noiembrie 2007, 21:38

@ Football loves rightness

Sper c-ai perceput simpatia din observatia mea. Te felicit pentru naivitate. Eu, din pacate, sunt de-un cinism incurabil.

biancorossi  •  26 noiembrie 2007, 22:10

tosi on 26 Noiembrie, 2007 11:07 am CFR e exact in situatia lui dinamo de anul trecut – impinsi de la spate de arbitrii + au prins o perioda mai buna si s-au distantat. Normal CFR-ul e o echipa de locurile 5-6 cum e acum corect dinamo.

Ajung 2-3 rezultate consecutive slabe ca sa inceapa scandalul si sa se piarda multe puncte insa impinsi de la spate meci de meci de arbitrii normal ca situatia e roz si frumoasa.

tembelule..
1-0 si 4-2 v-am tras anul trecut. 3-1 si 4-1 rapidului. am batut cfr pt ca desi jumatate de echipa s-a data la o parte, cealalata jumatate a fost suficient sa fie cinstita si suficient sa invingem cfr. cu doar 50% de echipa. cfr ne-a batut la cluj, vai cat de mult au ajutat arbitrii pe dinamo in meciul ala, am avut 20 de 11 m … urziceni a facut egal si a invins in retur pe dinamo. vai cat de mult au daruit arbitrii titlul lui dinamo anul trecut. pe poli si craiova i-am zdrobit ca trasnetul cu 3-1 si 0-4 de n-au mai stiut de ei. la bistrita am avut noroc CU GOL DIN LOV LIBERA PRIN MIN 80, dar din nou, multumim arbitrilor care ne-audaruit…ce??? CE? un singur 11 m la iasi, in etapa 32… HA HA HA. tosi, si altii ca tine, alegeti-va: ori sunteti prosti, ori sunteti prosti…din 2 una.
anul asta cfr este deocamdata nr.1, diferenta este fabricata. 7 meciuri au fost in avantaj clar pentru cfr, in 4 din ele rezultatele au fost viciate flagrant. sunt intre 8-12 puncte clar oferite de arbitri catre cfr. fara astea, aveati tot provincia pe primul loc, DAR PE CEA MAI FRUMOASA ECHIPA A EI : UNIREA URZICENI.
cfr este un conglomerat din smecherasi de duzina din portugalia si america de sud. fotbal stiu ei cate ceva, dar un lucru stiu clar: ca si-au gasit fraierii in romania, deocamdata inca nu s-au prins dnii arbitrii ca alde toni de pilda joaca rugby nu fotbal. dar oare, chiar nu intelegeti ca arbitrii de fapt s-au prins dar asa sunt directivele?? mai mult, chiar nu vedeti , cum se impiedica rarisim si cfrul asta un pic, cum culisele fac rezultatele in favoarea cfrului?? steau bate nu-s pe cine si pierde apoi la cluj cu u, dinamo o luase catinel in sus imediat dupa venirea lui zenga, era doar la 4 pct de cfr si in alte 4 etape a ajuns la 14??? rapid bate(vb vine…) pe dinamo si cade in rat la arad. poli este desfigurata pe stefan cel mare (au terminat meciul in genunchi si ajuttai pe fata de arbitri, cu inca o eliminare nedictata si 2 11m nedictate in favoarea lui dinamo !!!) dar bate de stinge pe altii dupa care iar pierde la …buzau… cat sa stea cfr in liniste si pace?? vasluiul a inceput o serie de egaluri, urziceniul bate steaua si acum nici nu pierde nici nu castiga decat la necesitate…??
ganditi-va!!
si nu uitati, lupescu vrea si gura lui sa pape, plus ca sandu le e dator la astia si face ca si platini…isi plateste datoriile..pandurii inca este in A, cfr tre sa fie campioana, etc etc…sunt decizii federale, dar nu pluripartizanale ci dictatoriale. oricum, cu iz politic…
la buna vedere dragilor ceferisti si nu faceti prea multe spume la gura in mod inutil. veti fi campioni, dar nu din vina voastra (sic) si oricum, exceptiile intaresc regulile: acest titlu va ramane in istoria voastra de 100 de ani inutili ca fiind cel mai frumos, cel mai maret, cel mai glorios, eternal, apoteotic si milenar, dar din pacate ultimul sau penultimul….

nastyb0y  •  26 noiembrie 2007, 22:46

@Tolo
Felicitari pentru binemeritatul loc 2, castigat cu greu, la Premiile Ioan Chirila.
Lui Adrian Georgescu i-am trimis felicitarile ,pe blog, inca de la ora 19,00, cu mult inainte de decernare. Atat tu cat si Maria ar trebui sa umblati putin la registrul vesel, la legatura cu publicul larg dar si la fetele voastre de scena. Sa nu mi-o iei in nume de rau. Asta este parerea mea. Lumea va percepe foarte distanti si infumurati. Succes. Sa nu inducem cititorii in eroare. Adrian Georgescu este doar rubricand la Gazeta.

armata ultra  •  26 noiembrie 2007, 23:47

domle, sa ia campionatul provincia,de acord. dar sa-l ia o echipa corecta, nu una de hoti. uite de ex urziceniu, n-a fost ajutata in NICI un meci. toata stima pt ei.
iar daca la fabbiani a fost penalti, in meciul cfr-urziceni faza aia de penalti ce-a fost? a fost superpenalty, 7m, 4m, ce sa mai zic. i-a ars si pe astia de la urziceni ca pe multi altii cfr. parca nici dinamo nu fura atat pe vremuri cum fura cfr azi.
dar intr-adevar e club profesionist, au tras linie, au facut bilantul si le-a iesit ca merita sa cumpere arbitri, comisii si sefii lor, ca doar isi scot parleala de dincolo.
sa dea domnu sa pice la anu in liga cu famagusta, cu arbitraj impartial 🙂

Comentează