Ce-i lipseşte Stelei?

MM Stoica a fost cel mai avizat şi mai glumeţ torţionar al presei. Coabitarea cu el era infernală. Îi plăcea să domine, să-i învrăjbească pe jurnalişti unii contra altora şi pe suporterii Stelei, împotriva tuturor. Un cataclism.

marți, 4 decembrie 2007, 7:50

MM Stoica a fost cel mai avizat şi mai glumeţ torţionar al presei. Coabitarea cu el era infernală. Îi plăcea să domine, să-i învrăjbească pe jurnalişti unii contra altora şi pe suporterii Stelei, împotriva tuturor. Un cataclism.

Dar, strict din perspectiva echipei, îşi făcea treaba. A dat şi rateuri, care dintre manageri nu dă? A refuzat varianta Lobonţ. Ce intuiţie strîmbă! Dar a luat sute de decizii corecte. Jocul suferă şi acum după Elton sau după Protasov, prezenţa lor în Ghencea fiind 100% creaţiile insistenţei lui Mihai Stoica.

Peste toate, rolul său cel mai important a fost unul nevăzut. I-a rezistat lui Gigi Becali. A absorbit extravaganţele patronului. Să le zicem aşa pentru că aşa păreau. Azi, ele au luat forma unor maladii.

Am discutat de cîteva ori, tîrziu în noapte, cu Mihai Stoica, pe vremea cînd ne certam, el pentru echipă, eu pentru ziar. Era un om răvăşit, cu nervii la pămînt, presat din toate părţile. I-am spus că se consideră prea important şi că nici unul dintre noi nu e în mijlocul unei teorii a conspiraţiei, pentru că nu sîntem indispensabili. În cazul lui am greşit. Fără MM Stoica, Steaua a intrat în cea mai dramatică perioadă a istoriei sale recente.

Cît despre patetismul, izbucnirile şi lacrimile sale, fără a-i scuza violenţele, judec altfel după ce, zilele trecute, mi-a sărit în ochi un text. Un jurnalist de la revista Fortune ajunge în faţa directorului general de la Coca-Cola.

– Cu atîta răspundere, cum reuşiţi să dormiţi?

– Ca un prunc!

– ??? Excelent, mă bucur!

– Nu aveţi de ce. Ca un prunc, adică mă scol noaptea din două în două ore şi plîng.

Ceea ce făcea şi Mihai Stoica pe vremea cînd era în Ghencea. Acum plînge Steaua din două în două etape.


Comentarii (95)Adaugă comentariu

gogu speologu  •  4 decembrie 2007, 23:13

extraordinar, iar cind era la steaua din incapabil si parvenit nu-l mai scoteati!inca un articol publicat doar de dragul de a mai scrie ceva. po’sa jur ca o sa-l regretati si pe becali dupa 6 luni dupa ce o pleca de la steaua. atita fatarnicie si duplicitate doar la felix mai vezi!

cotutz  •  4 decembrie 2007, 23:14

MM o fi el un mercenar si un tip caer a reusit sa fure cu mult tact din din desaga plina a Oierului,dar nu contestati abilitatile lui de Manager pt ca a fost singurul care l-a facut pe marele Lumintat….gardianul Oilor sa taca in PLM … dupa plecarea lui….s-a freqat totul la STEAUA odata cu aparitia in scena a lu Jiji.. Bafta Gloria Bistrita desi acuma toti va fura pe unde va prind …..M..e BERBEKALY

Knife  •  4 decembrie 2007, 23:15

parerea mea e ca mai degraba lipseshte olariu dekt MM . De cand a plekt Oli , Steaua a inceput sa se clatine. Oricum se simte shi lipsa lui MM. ptr ca acum arogantul a devenit Gigi , iar rolul asta de arogant il interpetra mult mai bine MM’eul…Ptr ca o echipa sa’shi revina , nu trebuie schimbatzi antrenori ca pe shosete.Cel mai tare exemplu de club adevarat , il da Manchester, kre are acelashi antrenor de vre’o 14 ani. Shi ink cva. , de la Steaua au fost vandutzi jucatori kre nu trebuiau sa fie vandutzi ( THEREAU, sau ELTON , superi jucatori, kre faceau diferentza . ) sau pe OCHIROSHII l’au dat la BUZAU,pe knd il putea creshte shi apoi sa’l vanda la un super pretz,, asta dovedeshte ca Steaua ink nu este un club”MARE” (suporter STEAUA)

octavian marin  •  4 decembrie 2007, 23:16

din nou citesc un articol stil ioanitoaia – mm stoica, si bun si rau dar mai mult rau decit bun.
bun la ce ? poate la cearta. era normal sa joace la steaua pe vremea lui si fotbalisti interesanti. calitatea antrenorului protasov a fost intimplator contemporana cu mm.
lasati-l pe acest amarit in pace, ca la steaua nu intrezaresti nimic din ceea ce inseamna un barand. iar mm stoica asta trebuia sa faca, sa intareasca brandul mostenit de la boloni si lacatus.
a, va place cum se cearta, cum ii tine piept lui gigi, asta este altceva, se pricepe omul la asta, dar credeam ca vorbim despre fotbal si despre management in domeniul fotbalului .

Aha  •  4 decembrie 2007, 23:16

Aha.Si eu cred asta dupa ce a plecat de la Steaua.El mai tinea in frau pe acolo.Acum e „HARMALAIE” la Steaua.

mircea  •  4 decembrie 2007, 23:37

am trait s-o vad si pe asta, ” tolo” sa-l regrete pe MM.ipocrizia tipica a unor ziaristi…pff…ceea ce intareste convingerea mea , ca ziaristii fac orice pentru a lovi in steaua,indiferent de ce persoana ataca.intotdeauna am avut o impresie f buna despre MM,chiar si cand toti il atacau,pentru ca este un manager excelent.
pur si simplu ma dezgusta aceste melancolisme..

Piele  •  4 decembrie 2007, 23:43

Bre tocmai am vazut cum Mucescu a facut in Liga Campionilor ce a facut si Steaua. Adica nu s-a calificat nicaieri.
Nush ce-i lipseste Stelei dar vad ca-i lipseste si lui Shaktior acelasi lucru.

cristi  •  4 decembrie 2007, 23:47

cam penibil articolu la fel ca si omu` despre care este vorba…
ce naiba…a aratat de atatea ori care e nivelul lui…incepand de la lovirea suporterului,crizele din loja,specacol gratuit in teren si amenintari cu retragerea echipei de pe teren pt un cartonas rosu primit corect de un jucator (Urziceni-Dinamo)…un boschetar al fotbalului…un huligan…e ultimu` om din fotbalu romanesc care trebuie laudat!!!! P.S. si mai face si pe desteptu si importantu….cand de fapt e doar un lingau

petre  •  4 decembrie 2007, 23:47

da interesant frumos articol

Dan Razboiu  •  4 decembrie 2007, 23:49

E cel mai corect articol pe care l-ai scris vreodata. Bravo, e mare lucru sa recunosti calitatile unui om chiar si dupa ce te-a facut zob intr-o emisiune, atunci cand schimbati voi, dragutilor, procentele unui sondaj despre MM…

Cristi  •  4 decembrie 2007, 23:59

Frumos articol. Daca m-ati intreba, as zice ca nu imi place Tolo. Cu toate astea sunt de acord cu o mare parte din articolele lui.
De exemplu, nu pot sa il suport m MM. Mi se pare un om groaznic, violenta, impulsivitatea si tupeul lui nu se potrivesc cu caracterul meu. Daaar… trebuie sa remarcam ca la Galați a avut ceva rezultate, La Steaua se asemenea. iata-l pe MM cel antipatic la Urziceni cu rezultate. Cred ca MM e un om josnic, dar un bun profesionist.

Calendar 2008  •  4 decembrie 2007, 23:59

==Calendar 2008== cu fete http://poze.outsdr.com

Oscar  •  5 decembrie 2007, 0:07

SUPER INSPIRAT!!!FELICITARI!!!

Dan Razboiu  •  5 decembrie 2007, 0:10

Eu nu-l vad deloc josnic pe MM, e cam infatuat si violent, nu inteleg de ce unii zic ca n-are caracter.

Alexandru H.  •  5 decembrie 2007, 0:21

Muce suge, băi proştilor!!! Tot ziceţi de el că e cel mai mare şi cel mai tare, şi când colo e cel mai ratat!!!!

Dan Razboiu  •  5 decembrie 2007, 0:45

alexandru h
nu te mai droga, putzulica

Robert RRR  •  5 decembrie 2007, 0:47

Pffff..excelent articol, din nou!

hingheru  •  5 decembrie 2007, 1:07

cat timp a fost la steaua l-am urat la fel de mult ca si pe patronul lui. mi s-a parut a nu fi altceva decat un mare pupincurist care viseaza la o parte din banii lui becali si nu stie cum sa-i faca altfel decat cu limba.
poate e doar o coincidenta ca steaua a decazut asa de mult dupa ce a plecat el. dar in lumina celor spuse de tine incep sa-mi pun intrebari. dar poate ca, daca o sa se intoarca vreodata, o sa vedem daca ai avut dreptate sau nu.

iusti  •  5 decembrie 2007, 1:36

adevar graiesti.

Jake  •  5 decembrie 2007, 1:41

Tolo,

Voi, cei de la GSP, il pupati in fund pe Meme de cind va citesc articolele.

Daca de la „reporterii tai excelenti care raspund de Steaua” nu ma asteptam la ceva mai bun, TU chiar m-ai dezamagit cu acest editorial.

E scris in stilul porcului de Ivanovici, care da limbi non-stop ca sa-si ia niste spagi.

Chiar te-ai murdarit cu editorialul asta!

Cum poti sa sustii o asemenea aberatie cum ca pe vremea lui Meme (un dement) Steaua avea echilibru?!

Pai, nu pe vremea dementului de Meme dupa o infringere la Bistrita, Radoi si Iacob parca si-au taiat venele pe la vestiar?!

Care e diferenta intre episodul de atunci si cel de luni seara, atunci cind Dica si Rada s-au batut?!

Repet: e jenant cum incerci sa dai niste limbi lui Meme, folosind ORICE pretext.

valerica74  •  5 decembrie 2007, 6:05

bun…..parerea mea!!!

Piorel  •  5 decembrie 2007, 9:02

Da, fără meme steaua e mai slabă. Cătălin: te rog spune-ne şi nouă (am mai întrebat de vreo 3 ori…) cu CE SE OCUPĂ Gabi Popescu la Steaua??? Şi, un pic mai ironic, dar la fel de pertinent, cu ce se ocupă Adi Ilie la Steaua?

www.casa-montana.4t.com  •  5 decembrie 2007, 9:38

daca vreti sa uitati de toate magariile astea veniti sa va relaxati RANCA !!! http://www.casa-montana.4t.com

apropoooo : aseara a nins si zapada are 1,5 metri !!!!

VLADIMIR  •  5 decembrie 2007, 9:56

MM a fost bun ca l-a tinut pe jiji in lesa!Acum jiji umbla dezlegat si vedem rezultatele!
Lui jiji ii trebuie urgent alt meme!

momo  •  5 decembrie 2007, 9:57

Asa este. Am mai spus-o si o repet: fara un tampon intre Becali si echipa, aceasta se duce de rapa. Brandul Steaua daca se va continua asa nu va mai reprezenta nimic, contopindu-se cu brandul hahalera, banii mei, maibac s.a.m.d. Este pacat, pentru ca este cel mai important brand din fotbalul romanesc. Nim eni nu are o Cupa a Capionilor, o finala a C1 si alte semifinale…

Becali s-a inconjurat de niste yes-meni gen Argaseala si Adi Ilie, cel numit candva Cobra…Mi-as dori sa fie o cobra si in relatia cu presa, cu Becali, cu adversarii s.a.m.d.

Steaua are nevoie de un manager, de un om de fotbal cu personalitate, care sa stie sa ia decizii, sa stie fotbal. Becali nu intelege din fotbal decat ca sunt 22 care alearga dupa minge

Jon  •  5 decembrie 2007, 10:53

Absolut de acord si sunt mandru ca eu unul am zis-o inca din perioada in care era presedinte. Succesele Stelei din anii precedenti i se datoreaza lui Stoica mai mult decat oricui altuia.

Totusi nu inteleg de unde melancolia asta dupa Elton. El a venit intr-o perioada in care Steaua deja se scufunda, a jucat putin si neconvingator. Nu-i vad locul langa Protasov, in timpul caruia echipa a crescut si chiar a atins maximul.

PS: sunt dinamovist

nu conteaza  •  5 decembrie 2007, 11:03

nu cred ca era mm indispensabil si nu regret plecarea lui, pe cioban insa as vrea sa nu-l mai vad

silviu pana  •  5 decembrie 2007, 11:25

CUM POTI CREDE ,IN NAIVITATEA TA ,CA EXISTA UN OM PE PAMANT CARE SA-L POATA OPRI PE GIGI B.BOALA LUI A EVOLUAT ,SI CHIAR DACA INTR-O PERIOADA A BOLII ,MM A MAI REUSIT SA-L MAI OPREASCA ,CU TRECEREA TIMPULUI ,S-A ACUTIZAT SI ABSOLUT NIMENI NU-L MAI POATE ‘ADUCE CU PICIOARELE PE PAMANT’.EL A PATIT EXACT CA SI CEAUSESCU(AM PREVESTIT CAND TI-AM MAI SCRIS) CARE SE CREDEA INFAILIBIL,ATOTCUNOSCATOR SI IUBIT DE POPOR.ORI SI DACA AR FI RAMAS MM ,NU AR FI PUTUT FACE NIMIC(CA SI DAN PAVEL,H.DUCKADAM SI ALTII)CI DOAR SE CERTA CU ARBITRII CA SA ACOPERE NEPUTINTA,RAMANAND IN ISTORIE CERINTA FATISA A JUCATORILOR DE A SE ‘LUA DE ARBITRII’.AS VREA SA VAD SI EU PERSOANA CARE POATE SPUNE,CA L-AR FI OPRIT MM PE GIGI B. SA FACA IMENSA GAFA DE A RECUNOASTE CA NU I-A REUSIT BLATUL CU BUZAUL,FAPT CE L-A DISCREDITAT DEFINITIV ,DAR CE E MAI GRAV ESTE CA A ‘LOVIT’IN BLAZONUL STELEI SI PERSPECTIVA E SUMBRA ,PENTRU CA ACEST ‘MESIA’ A INSTAURAT PROPRIA DICTATURA LA STEAUA SI NICI-UN OM CU PERSONALITATE NU VA LUCRA SUB COMANDA LUI ,IAR CEI FARA COLOANA VERTEBRALA NU AU VALOARE.ASA CA DIN PACATE MESAJUL PRO MM NU CRED CA ESTE REALIST SI CU SCUZE ,E DEPARTE DE REALITATEA CRUDA DE LA STEAUA ,UNDE DOAR PSIHIATRUL MAI POATE FACE CEVA.

aciduzzu  •  5 decembrie 2007, 12:15

rolul lui Meme Stoica era acela de a creea scandal si de a distrage atentia presei si opiniei publice de la blaturile si manariile patronului. El era ala care muta atentia de la arbitrii cumparati care trageau pentru steaua la fiecare meci si de la patronii cluburilor adverse care se vindeau ciobanului la scamatoriile lui zilnice. Acum cand nu mai e el toata mizeria se vede mai clar, atata tot.

Iulianu  •  5 decembrie 2007, 13:36

Ai mare dreptate! Chiar ii lipseste Stelei cineva cu abilitatile sale de manager, nu si de clovn (asa cum mai aparea pe la tv). Nu veau sa il ridic in slavi, dar a cam fost cel mai bun manager pe care l-a avut Steaua dupa revolutie (ca inainte…nu se prea pune). As vrea sa pot zice ca Adrian Ilie se ridica la nivelul lui Stoica, dar inca nu pot.

Flori_Scanteie  •  5 decembrie 2007, 14:12

Sunt si eu de parere ca principalul motiv al declinului Stelei este plecarea lui Mihai Stoica.Totusi cred ca se ajungea si cu MM la o criza dar de nivel mai mic.Sunt sigur ca gasea solutii.Acum nimeni nu apara jucatorii.Lacatus are de partea lui suporterii si poate din acest motiv nu il da afara Jiji.Cum ar arata Steaua fara Jiji?

bau bau  •  5 decembrie 2007, 14:37

http://www.testareonline.lx.ro
http://www.testareonline.lx.ro
http://www.testareonline.lx.ro

calin  •  5 decembrie 2007, 14:43

Pai daca ciobanul arunca la gunoi tot ce e bun … acuma sa sufere!! .. Cu MM era altucmva Steaua acuma si altul era locul din clasament … sa nu mai zic de Elton .. cel mai bun stranier existent vreodata in campionatul Romaniei …. Ar fi bine sa indrepte JIJI greselile si sa fim iar pe drumul cel bun .

wicleanu  •  5 decembrie 2007, 14:55

da se facea treaba la STEAUA cand era MM.dar sa ne aducem aminte ce comportament avea acest personaj care se tot lauda ca are abilitati intelectuale.
Steaua in acest moment este praf si pulbere din vina ciobanului care strica toata IMAGINEA CLUBULUI .
din cauza lui ne-am facut de ras in ucl.
SFATUL MEU PT JIJI ESTE
DU-TE LA SAPA SAU PUNE MANA SI CITESTE O CARTE.95% DINTRE STELISTI TE URASC:MARS LA OI CIOBANE
STELIST PAN LA MOARTE SI DUPA

eugen  •  5 decembrie 2007, 15:27

citeam gazeta si mi_am dat seama din frecventa cu care scriai de steaua ca tii cu ei nu este nimiceu tin cu dinamo asta e dar nu stiu cum poti sa tii cu cei multi si …

eugen  •  5 decembrie 2007, 15:28

astept rasp

Alex  •  5 decembrie 2007, 16:02

ce sa mai zici si tu Cataline…
mai bine da cu vorbe grele in ala care a uitat sa vb romaneste….Raducioiu !

Dan Bulancea  •  5 decembrie 2007, 16:10

MM este cea mai mare pierdere, singura varianta pt redresare este venirea lui MM si Dan Petrescu

Mihai ( steaua_001)  •  5 decembrie 2007, 17:34

Articolul este bun, desi nu sunt un fan MM sau Tolo ! Sunt stelist, si noua ne trebuieste la ora actuala, nu manager ci un antrenor capabil ( eu inca il regret pe Oly ). Cu Oly am avut cele mai bune performante, nu cu Protasov, ( care este un antrenor foarte bun, dar fara pic de noroc ! )Zenga care s-a dovedit la Dinamo ca nu este un antrenor mare ( desi a fost un portar de talie internationala ) sau Hagi care habar nu are de meseria de antrenor. Laca ar putea deveni un antrenor mare daca este lasat in pace de catre acest patron al nostru care vrea sa ia campionatul mereu. Sper ca in retur sa ne revenim si cu ajutorul jucatorilor accidentati din tur sa ne indeplinim obiectivele. Despre MM nu am nimic de spus, dar Andrey si chiar Elton nu sunt de Steaua. Daca Elton era bun era deja luat in colimator de marile echipe din Europa. Deci lui Steaua ii lipseste un antrenor mare, dar sper ca Laca sa fie antrenorul acela mare de tot ! Si poate niste rezerve la nivelul titularilor nu jucatori cum a adus Hagi !!!

Dan Bulancea  •  5 decembrie 2007, 21:52

mihai steaua 001

elton nu era de Steaua?
cine esti, zerOLI?
stai dreaq in arabia saudita k sa pierzi tot ce se putea pierde
cum puteti sa l plangeti pe lingaul de olaROIU?

unuplusnoua  •  7 decembrie 2007, 17:31

Desi antipatic isi facea treaba. Cred totusi ca declinul Stelei nu i se „datoreaza” exclusiv. Sunt multe lucruri ce s-au schimbat in ultima vreme.

pelicanu’  •  10 decembrie 2007, 12:16

@fan fotbal: Asa cred si eu! Amintirea lui Sica Alexandrescu nu-mi ingaduie altfel!

bodea nicolae  •  12 decembrie 2007, 16:36

salut sunt nicolae la steaua lipseste zenga si mm lacatus nu stie sa aseze o echipa in teren.pentru ca el e bun de antrenor la echipe de judete.

Horel Sebastian  •  12 decembrie 2007, 16:41

sall 4all sunt din baia mare si cred ca bulangiu de lacatus i potrivit la fc baia mare si ase bani nu merita iar lui steaua i lipseste antrenoru zenga sau protaso si un teren de 5stele

bodea cristian  •  12 decembrie 2007, 16:46

sall sunt din baia mare domnu becali la steaua lipseste zenga nu lacatus ca ai varza si zenga ar fi cel mai bun antrenor nu vedeti ca de cand a plecat steaua ai pe nicari mai bine ati face ceva sa vina inapoi ca ar fi mai bn pentru toti fani stelei ori cum as vrea sa ma conctateze domnu becali daca se poate ori pe id de mess ori pe nr de tel 0362412699 va rog daca se poate sa vb cu domnu becali

Comentează