Berile se vor bate pe „nationala”

iqads anunta ca heineken si golden brau au intrat in portofoliul McCann Erickson, cea care pina de curind a lucrat cu Bergenbier, brand InBev. Pitchul InBev este si el in derulare si agentia care il va cistiga va avea de luptat pe piata de sport cu McCann Erickson, cea care, dupa toate probabilitatile, va incerca sa impinga Golden Brau pe piata de fotbal.

marți, 8 ianuarie 2008, 7:54

iqads anunta ca heineken si golden brau au intrat in portofoliul McCann Erickson, cea care pina de curind a lucrat cu Bergenbier, brand InBev. Pitchul InBev este si el in derulare si agentia care il va cistiga va avea de luptat pe piata de sport cu McCann Erickson, cea care, dupa toate probabilitatile, va incerca sa impinga Golden Brau pe piata de fotbal.

Contractul dintre echipa nationala si Bergenbier se va epuiza imediat dupa Campionatul European. Se anunta negocieri dure si incercarea ambelor marci, Bergenbier si Golden Brau, de a poposi pe treningurile „tricolorilor”.


Comentarii (7)Adaugă comentariu

Adrian Enache  •  8 ianuarie 2008, 20:20

Golden Brau tot încearcă de câţiva ani să se promoveze cu ajutorul fotbalului. Până acum eforturile lor au avut rezultate inferioare Bergenbier ca vizibilitate câştigată.
Cred că un titlu mai corect pentru articol ar fi fost „Berile se vor bate pe fotbal”. Sunt sigur că berea care va pierde bătălia pentru „naţională” se va orienta spre Liga I. Cred că şi alte mărci de bere vor încerca să se promoveze cu ajutorul fotbalului, fie sponsorizând echipe („Holsten” deja face acest lucru la Rapid) sau competiţii (aşa cum face foarte bine „Timişoreana” cu Cupa României) fie cumpărând publicitate masiv pe TV în spaţiile publicitare asociate meciurilor de fotbal şi emisiunilor de analiză.
Odată cu apariţia rezultatelor creşte şi vizibilitatea fotbalului în arena socială şi creşte şi numărul advertiserilor interesaţi de folosirea acestui canal de comunicare. Şi cresc şi bugetele implicate, ceea ce înseamnă că intră mai mulţi bani în fotbalul de nivel înalt. Iar aceşti bani ar putea fi folosiţi pentru dezvoltarea infrastructurii, achiziţia de jucători, finanţarea centrelor de juniori sau pentru consum. Deşi o destinaţie mai probabilă ar fi buzunarele încăpătoare ale finanţatorilor, acţionarilor, conducătorilor, impresarilor şi altor şmecheri care mulg fotbalul românesc…

iufiuf  •  8 ianuarie 2008, 20:54

beri foarte proaste

2nash  •  8 ianuarie 2008, 21:27

Parca cei de la Coca-cola or avea cine stie ce bautura. Ei vand imagine, asa ca nu-i bai. Daca ar castiga Golden Brau, in 2-3 ani o sa ajungi sa asociezi fara sa vrei fotbalul cu Golden Brau…

sery  •  9 ianuarie 2008, 0:45

chiar nu se gaseste un adidas, puma, nike sau asemanatoare care sa fie scoase in prim plan de aceeasi bani? sa fie oare bani doar la bauturi si tigari…ce naspa. fotbalul se poate asocia chiar si cu marci auto daca stau sa cujet.
am incredere ca Lupescu va schimba „chestia”

Ciobby  •  9 ianuarie 2008, 6:46

se vor bate pt locul pe tricourile nationalei cu conditia ca aceasta sa nu se faca de ras la europene. tare mi-e frica sa nu se intample un accident pe acolo si sa ne trezim ca pleaca toti cei nou-interesati si chiar si bergenbier isi va micsora oferta

http://ciobby.blogspot.com

sexpozitii  •  10 ianuarie 2008, 18:06

CalendarSEXPozitii http://poze.outsdr.com/

TRIMITE S M S ORIUNDE IN LUME  •  11 ianuarie 2008, 14:02

PENTRU DETALII DU-TE LA BECALI.CO M

vvvvv.becali.co m

Comentează