De ce să pierzi un prieten?

Aceasta nu e o poveste despre cît de bun e Dan Petrescu sau despre cît de rău e Bogdan Stelea. Şi nici măcar despre cît de util e să fim consecvenţi. Ascundeţi articolul de copii! Ca să nu afle că, în viaţa reală, nu în manuale, consecvenţa e dificilă, dureroasă şi rareori utilă.

miercuri, 30 ianuarie 2008, 10:40

Aceasta nu e o poveste despre cît de bun e Dan Petrescu sau despre cît de rău e Bogdan Stelea. Şi nici măcar despre cît de util e să fim consecvenţi. Ascundeţi articolul de copii! Ca să nu afle că, în viaţa reală, nu în manuale, consecvenţa e dificilă, dureroasă şi rareori utilă.

Dan Petrescu a fost egal cu el la Rapid. S-a încăpăţînat împotriva blaturilor şi în favoarea unui sistem de joc care nu se plia pe lot. A plecat. Nu din cauza comploturilor, ci din pricina rezultatelor.
Nimic eroic în a fi consecvent. Doar cucuie, după cum v-am zis.

Acum, Stelea i-a răspuns antrenorului Petrescu şi „mi s-a cerut să plec”. Urziceniul pierde liderul moral şi de imagine, iar Dan pierde un prieten. Unul dintre cei mai buni foşti colegi din Generaţia de Aur.

Lipsă de flexibilitate, spuneţi?! Da, poate fi. Plus orgoliu de ambele părţi, plus niţel calcul subteran, „oricum era pe final”. De ce se întîmplă toate astea?

Britanicii au făcut recent un calcul. Ei au plecat de la şocul economic mondial de origine imobiliară şi au fost curioşi să compare cheltuielile familiei de azi cu cele de acum 50 de ani. Răspunsul? „Financiar nu sîntem mai liberi decît bunicii noştri. Azi, 50% din veniturile unui om se duc pe ceea ce datorează statului, firmelor de asigurări, băncilor, primăriilor”. Cu jumătate de secol în urmă, procentul era de 7%!

Asta nu e o poveste despre cît de rea sau bună e lumea. Ci despre cît de serios a învăţat să fie Dan Petrescu. Pentru că, dacă îţi înfrunţi antrenorul, nu rişti neapărat tu, care oricum eşti financiar asigurat, ci echipa. Aproape toţi cei care se dezbracă în vestiarul din Urziceni sînt doar 50% liberi şi se luptă pentru restul de 50%, care vine meci de meci.


Comentarii (95)Adaugă comentariu

coco  •  31 ianuarie 2008, 11:50

cred ca disperatul de petrescu trebuie sa dea vina dupa orice esec pe cineva. cineva il fura pe el… si cum arbitrii nu erau romani s-a razbunat in disperarea lui pe cine i-a iesit in fata.PACAT ca se intampla asa ceva… PACAT

MANELE  •  31 ianuarie 2008, 11:50

MANELE MANEL MANELE
http://tvmanele.weblog.ro/

vali  •  31 ianuarie 2008, 12:10

schimbati fratilor noul format al siteului….

www.DreamShoes.eu  •  31 ianuarie 2008, 12:25

http://www.DreamShoes.eu
http://www.DreamShoes.eu
http://www.DreamShoes.eu
http://www.DreamShoes.eu
Versiune in limba româna si transport GRATUIT!!!
Rapiditate,garantie si preturi imbatabile!!!
Nu ezitati sa ne contactati pt orice fel de intrebare!!!contact@dreamshoes.eu

www.DreamShoes.eu  •  31 ianuarie 2008, 12:26

http://www.DreamShoes.eu
http://www.DreamShoes.eu
http://www.DreamShoes.eu
http://www.DreamShoes.eu
http://www.DreamShoes.eu
Versiune in limba româna si transport GRATUIT!!!
Rapiditate,garantie si preturi imbatabile!!!
Nu ezitati sa ne contactati pt orice fel de intrebare!!! contact@dreamshoes.eu

cezar  •  31 ianuarie 2008, 12:34

anyway cata,you are small jurnalist!

PAUL BADEA  •  31 ianuarie 2008, 12:38

reveniti, tata, la site-ul vechi!

dadu  •  31 ianuarie 2008, 12:41

ASTIA SE MATURIZEAZA MAI GREU.ASA…PE LA 90 DE ANI.PACAT.

@PAUL BADEA:DE ACORD CU TINE!

parior  •  31 ianuarie 2008, 12:45

w w w . p a r i o r . b l o g s p o t . c o m

dj thror  •  31 ianuarie 2008, 12:51

Cata filozofie in aceste randuri cand totul poate ca s-a rezumat la :

– Ce poola mea faci ba in poarta,dormi ?
– Da ma dorm care-i problema ta ?
– Care-i problema mea ? Pai sa te cari dracu la vestiar ca m-am saturat de fitzele tale
– Bine ma’ laba,plec da sa nu ma mai chemi ca-li bag poola-n ….

THE END

CLICK AICI PENTRU A INTRA PE CEL MAI COOL BLOG de SPORT  •  31 ianuarie 2008, 13:02

asta e…oricum Stelea e batran si nu mai duce o viata organizata…
Acum 2 luni l-am vazut beat in Bucuresti…era praf facut, cu sticla de whisky pe strada

calin  •  31 ianuarie 2008, 13:04

Parerea mea e ca amandoi au gresit.Oricum Dan Petrescu e cam isteric de felul lui,Stelea e orgolios si cred ca de asta s-a intamplat ce s-a intamplat.Acuma daca ar fi sa gasesc argumente as gasi pentru amandoi.Dan Petrescu e antrenor si nu poate risca sa piarda vestiarul,mai ales ca acolo mai sunt fotbalisti gen Mara care cu 2 veri inainte era la plaja la Montecarlo cu antrenorul sau de acum,iar Dan petrescu daca vrea sa fie antrenor adevarat trebuie sa invete ca de o infrangere nu e responsabil un singur jucator ci intreaga echipa.Sa gresesti e omeneste si i se poate intampla oricui mai ales pe terenul de fotbal.Sa ne amintim de penaltyul ratat de dl Petrescu la woeld cup 94.Un jucator care greseste trebuie incurajat de antrenorul sau si in nici un caz culpabilizat.Imi pare rau de conflictul lor insa poate se vor reolva problemele desi daca a ajuns in presa din orgoliu nici unul nu va ceda.O zi buna

Tibi  •  31 ianuarie 2008, 13:11

In primul rand Dan Petrescu are dreptate pentru ca e antrenor, apoi tot Dan Petrescu are dreptate, pentru ca el e in masura sa judece autoritatea din si din afara terenului! Stelea e doar un jucator care poate de abia acum a aflat ce inseamna de adevarat fotbalul profesionist, si nu cel bazat pe P.C.R. adicatelea pile, cunostinte si relatii… Au fost prieteni, colegi, ce vreti voi, dar viata merge inainte cu si fara aceasta decizie!

Tibi  •  31 ianuarie 2008, 13:12

Inca ceva, tipul vechi de gazeta era mult mai bun!

Tibi  •  31 ianuarie 2008, 13:15

Insa degeaba vrem noi cititorii un anumit fel de tipar, pentru ca astia de la redactie o vor da oricum pe-al lor! Motivand ca vechiul tip este unul perimat! Pe dracul perimat, perimat sunt jurnalistii care nu le au nici in clin nici in maneca cu acest „sport”.

iusti  •  31 ianuarie 2008, 14:21

greu nene, greu…

cezar  •  31 ianuarie 2008, 14:22

Nu stiu ce sa cred…
Petrescu nu trebuia sa procedeze asa. Iar Stelea nu stiu ce a inteles. In cantonamente se acumuleaza nervi, si probabil ca Petrescu nu s-a gandit ca Stelea va crede ca trebuie sa plece de la echipa. Pacat de ei. Si Stelea poate sa mai joace destul.

Gore  •  31 ianuarie 2008, 14:35

Ce prieteni buni erau ei când făceau galerie la darea afară a lui Piţurcă, în 1999! Acum Dan Petrescu a descoperit cum e cu prietenia când eşti antrenor. Acum îi place disciplina strictă şi autoritatea totală. Ca şi Hagi, începe să înveţe cum e viaţa, mititelul. Şi n-are decât vreo patruzeci şi ceva de anişori.

ion  •  31 ianuarie 2008, 14:45

Cam ciunt art. tau. Pliaza tot pe realitatile romanesti exemplele din Anglia nu prea conteaza aici.Nervi balcanici si prietenii balcanice.

www.DreamShoes.eu  •  31 ianuarie 2008, 14:47

http://www.DreamShoes.eu
http://www.DreamShoes.eu
http://www.DreamShoes.eu
Versiune in limba româna,transport GRATUIT,rapiditate,siguranta si garantie dupa vânzare.Nu ezitati sa ne contactati la adresa contact@dreamshoes.eu

www.DreamShoes.eu  •  31 ianuarie 2008, 14:47

http://www.DreamShoes.eu
http://www.DreamShoes.eu
http://www.DreamShoes.eu
http://www.DreamShoes.eu
Versiune in limba româna,transport GRATUIT,rapiditate,siguranta si garantie dupa vânzare.Nu ezitati sa ne contactati la adresa contact@dreamshoes.eu

www.DreamShoes.eu  •  31 ianuarie 2008, 14:48

http://www.DreamShoes.eu
http://www.DreamShoes.eu
http://www.DreamShoes.eu
http://www.DreamShoes.eu
http://www.DreamShoes.eu
Versiune in limba româna,transport GRATUIT,rapiditate,siguranta si garantie dupa vânzare.Nu ezitati sa ne contactati la adresa contact@dreamshoes.eu

Vasile  •  31 ianuarie 2008, 15:43

Da, Stelea a fost mare la vremea lui, acum insa este expirat. A facut niste gafe senzationale in turul campionatului!

danM  •  31 ianuarie 2008, 16:05

D Petrescu – B Stelea = 0-1

Sabi  •  31 ianuarie 2008, 16:15

Aveti dreptate ca aproape de fiecare data,si totusi as avea ceva de obiectat:adica,chiar daca a fost al doilea portar dupa Zapata dupa ancheta ziarului pe care il reprezentati,totusi dau credit antrenorului in aceste cazuri ,pentru a calma spiritele in jurul acestor echipe care sunt revelatii chiar intr-un campionat al „provinciei”,si nu stiu altcumva sa-si calmeze jucatorii decat prin excludere.

Sabi  •  31 ianuarie 2008, 16:18

Am uitat sa va spun ceva:daca vreti sa intrati pe un „blog oarecare”incercati http://eblogs.ro/sabi/ pentru a nu ma face de ras pentru ca n-am nici un comment(pentru ca-s la inceput de „bloggerit”.

Gabriel  •  31 ianuarie 2008, 16:30

Dan Petrescu a gandit ca o echipa de fotbal e ca o afacere..daca nu ai randament da-i faliment…nu cred c Bogdan Stelea se supara asa usor..este destul de inteligent sa faca diferenta dintre prietenie si plan profesional…sa va aduc aminte ca el a venit la Unirea Urziceni liber de contract…a avut un mediu bun de afirmare si fara griji prea mari…acuma s-a pus punct acestei perioade.

marian 99  •  31 ianuarie 2008, 16:43

bai vasilica la ce tur de campionat te referi ?Pai ,Stelica a fost cam vina maxima in turul de campionat ,vre-o 6 etape nu a luat gol in acest interval de 6 etape au jucat cu toate cele 3 mari echipe ale capitalei.Asa ca mai gindeste putin inainte sa postezi ceva

CL  •  31 ianuarie 2008, 17:15

Cred ca Dan a facut ce trebuia sa faca. Nu cred ca „s-a pus cu gura” pe Stelica pentru a-l determina sa plece. Pur si simplu i-a reprosat unui fotbalist o greseala. Ca fotbalistul respectiv din intamplare se numea Stelea si ii era prieten de-o viata, n-are nici o importanta. In vestiar exista antrenor si jucatori, nu amici. Cred ca e cel mai important lucru pe care Dan l-a invatat in Anglia. Nu-mi imaginez ca Zola i-ar fi raspuns vreodata lui Vialli in vestiarul lui Chelsea…
In felul asta pustii Urziceniului vor sti de unde pleaca totul atunci cand vrei sa faci performanta: respectul celui de langa tine.

fantasyworld  •  31 ianuarie 2008, 17:45

frate, hai ca asta cu Stelica si Petrescu trece, da’ pe mine m-ai bagat in calcule….chiar asa ? 50% ? …sa fiu al naibii …

puiu  •  31 ianuarie 2008, 18:29

Cata nu mai este prietenie si mai ales unde se invart atatia leusteni ,acum in fotbalul romanesc si cel mondial daca vrei ,amicitia este lipsa la apel .Nici cei din generatia lui Hagi nu erau prieteni ,astea sant minciuni ,ca erau o familie ,etc…,ar trebuii sa accepte unul sa vorbeasca ,am afla lucruri nu prea dragute din anturajul tricolorilor de ieri si de azi .Rapidisti se bat ,cei de la Arsenal isi dau cu capetele in gura ,asta este secolul xxi in sport .Acum se vede minciuna in performanta ,Marion face puscarie ,turul Frantei este plin de dopaj …ce vremuri traim ,nu mai este loc de prietenie .BANII VORBESC.

puiu  •  31 ianuarie 2008, 18:33

Despre Dan nu pot vb. multe ,se vede ca are carente in educatie ,la ce face la meciuri si conferinte de presa ,JIGODIA ,nu-l iert ptr. 11m ratat cu atata aroganta in America .

unu  •  31 ianuarie 2008, 18:52

un articol marca tolontan in nota lui mediocra.ca cititor de gsp cred ca merit mai mult.

Rincon  •  31 ianuarie 2008, 20:17

TRUE…

@ Andrei on 31 Ianuarie, 2008
12:49 am nea Tolo, scuza’ma ca iti spun, dar noul format al siteului e de CACAO!

andrei  •  31 ianuarie 2008, 20:34

se impaca pana incepe campionatul.

renegatu  •  31 ianuarie 2008, 20:42

daca sunt prieteni adevarati se vor impaca…lasa orgoliile la oparte…daca e asa cum spuneti voi si pt asta sau certat cred ca petrescu e de vina…nu trebuia sa i faca acel repros in public…cred ca stelea la experienta lui era constient unde a gresit…nu trebuia sa i reaminteasca petrescu…pacat daca se despart…faceau o pereche perfecta la urziceni…sincer ar fii pacat sper sa nu se intample asta

maurytzyo  •  31 ianuarie 2008, 20:47

tolontane nu-mi place deloc noul formal al sitului . era mai atragator celalalt. asta este

maurytzyo  •  31 ianuarie 2008, 20:49

si sincer cred ca de acum o sa stau mai mult pe celalalte situri de sport care acum sunt mult mai atragatoare decat gsp-ul…am avut gsp-ul ca pagina de start dar de cand cu noul format , am renuntat ..nu-mi place deloc deloc deloc…chiar vorbesc serios chiar i-mi pare rau ca ati schimbat formatul………

Darien  •  31 ianuarie 2008, 21:38

Sinteti FOARTE uriti la suflet si la chip..Tu si betivul de la „Fanatik”,unul cu „B..”,de aceea scrieti doar sa creati reactii ostile..Ocauza este ca sinteti amindoi niste pocitanii..

impresarul  •  31 ianuarie 2008, 21:47

asta-i stire sportiva?

Darien  •  31 ianuarie 2008, 21:50

Un alt „ciudat” este si „ovi..”care si-a luat paturica din Ameriiica si a venit sa ne „esplice” ce destept este..dupa ce l-a trimis USA la R(om)ciclare cu Stefan di’la chetrisica,sau cu Sandu’ gratar,sau cu Lupuescu (mult agiungi’)..dar mai ales cu reppppetarile lui ooobssesive..Nea Vanea nu mai este si Ovicul nu-l va putea nici macar Omagia (de adevaratele-a).Sry.ptr.punctuatie,dar..imi fuge mina..

spectator  •  31 ianuarie 2008, 21:51

dincolo de pareri mai subiective asupra prieteniei intre dan si stelea, toata lumea bate campii pe marginea unui articol fara continut si fara coada; cataline ai nevoie de o vacanta, a trecut epoca lui ovidiu care de dragul audientei sacrifica comentariul pur sportiv in dauna balacarelii si a scandalurilor fara rost. rubrica de sport, de analiza si comentariu pur al fenomenului a devenit o rubrica de mondenitati inutile din-afara fenomenului sportiv;un circ fara bani; ma mir ca ineva mai citeste sau asculta asemea rubrici de sport. maestrul ioan chirila, asa cum ii spuneti voi cei care tanjiti la aura acestuia, s-r lasa si de sport si de gazetarie citind astfel de comentarii; din pacate sunteti cu voie sau fara voie produsul unei societati bolnave, care in lipsa rezultatelor si a esentei de stire sportiva, propaga incultura, nonvaloarea; asa comentarii sau rubrici tv in tari ca germania sau anglia nu au ce cauta.
aici la noi se poate, suntem prea saraci cu duhul si oropsiti de soarta sa traim aici, in mijlocul unei mlastini;
sa fiti sanatosi cu totii, in rest au grija altii de noi!

MANELE  •  2 februarie 2008, 13:11

TV MANELE
http://tvmanele.weblog.ro/

dada  •  7 februarie 2008, 10:09

Ce legatura au manelele cu Dan Petrescu si cu Bogdan Stelea?

MADA  •  7 februarie 2008, 15:24

http://mada-sites.blogspot.com/

Comentează