EVZ despre presa

Evenimentul Zilei a publicat azi un amplu articol despre schimbarile din presa romana, care au dus la ceea ce colegii mei numesc „disparitia omului-ziar”. Nivelul analizei e coborit de o parere a mea, care merge in buna masura in rasparul opiniei celor intervievati. 🙂 Dar mi-o mentin. Cred ca intr-o lume a informatiei indistincte, articolele valoroase vor fi in continuare relevante pentru public.

miercuri, 30 ianuarie 2008, 6:32

Evenimentul Zilei a publicat azi un amplu articol despre schimbarile din presa romana, care au dus la ceea ce colegii mei numesc „disparitia omului-ziar”. Nivelul analizei e coborit de o parere a mea, care merge in buna masura in rasparul opiniei celor intervievati. 🙂 Dar mi-o mentin. Cred ca intr-o lume a informatiei indistincte, articolele valoroase vor fi in continuare relevante pentru public.


Comentarii (13)Adaugă comentariu

mace alex  •  30 ianuarie 2008, 19:03

Articole valoroase si originale, in lumea blogurilor se copiaza fara discernamant.

explorish  •  30 ianuarie 2008, 19:10

corect. pentru mine, gsp de exemplu inseamna 80% editorialistii…

zoso  •  30 ianuarie 2008, 22:25

ziaristii s-au vandut. mogulilor. si increderea publicului in ei a palit.

alexandru petria  •  30 ianuarie 2008, 22:25

Cei de la „Evenimentul Zilei” au dreptate.

vecksi  •  30 ianuarie 2008, 22:38

prea putzine valori multzi se vand pe cateva sute … o sa treaca foarte mult timp pina o sa apara un editorialist precum ctp …

cred k ziarele o sa piarda usor usor din credibilitate … fara o persoana care sa impuna respect o sa fie foarte greu …:|

yuhu  •  31 ianuarie 2008, 0:08

tolo, chiar crezi in articolele valoroase, d-aia l-ai pus pe gusti sa citeasca cu microfonul in mina ce ai scris tu despre noul site. stai, stai, nu-mi spune ca ati scris impreuna, nu tine… macar ii baga cineva textul in prompter, serios, citeste pe linga camera saracul.

pymm  •  31 ianuarie 2008, 7:59

Articolele valoroase, da – vor fi mereu relevante. Discutia era insa despre disparitia oamenilor brand din presa scrisa; branduri construite – ca sa vorbim deschis – tot pe televizor.

e iQ666  •  31 ianuarie 2008, 10:15

tolo, da’ ce poza ti-au bagat aia 😀

MANELE  •  31 ianuarie 2008, 11:51

MANELE MANEL MANELE
http://tvmanele.weblog.ro/

chinezu  •  31 ianuarie 2008, 22:25

Tolontane,te dai mashcat,dar nu eshti decat …marishor!!!!Cocacolalarule,de ce nu „sicrii” despre subiecte actuale(shi de interes ptr. bobor),cum ar fi pretzul gazelor!!!!!!!
Ia sa vedem,ai „coraj”?????Ca in afara de a pup………….
E bine ce tzi-am zis???Ashtept replica!!!!!

chinezu  •  31 ianuarie 2008, 22:27

Domnu’ Tolontan,daca vrei sa-i scrii lui „chinezu”,o potzi face pe adresa „manciunfloace@msn.com”!

MADA  •  7 februarie 2008, 15:26

http://mada-sites.blogspot.com/

Alex  •  1 noiembrie 2009, 20:57

Interesanta reclama asta de apare pe un sfert de ecran cu masina poporului si radio pupic.

Comentează

Redacția GSP și echipa de investigații te invită să sprijini jurnalismul apăsând butonul DA!

Publicitatea pe net este vitală ca să putem produce în continuare investigațiile, știrile și faptele pe care le regăsești zilnic aici. Așa că avem nevoie de acceptul tău ca să-ți oferim, în continuare, jurnalism independent, în timp real și verificat.

Redacția GSP și partenerii noștri utilizează tehnologii precum cookies, profilare și prelucrare automata a datelor, pentru a personaliza către tine articolele și reclamele. Prin acceptarea cookie-urilor, ne ajuți să utilizam această tehnologie pe site și să ne finanțăm ziariștii. Ai posibilitatea să iei oricând altă decizie, printr-o simplă revenire pe site. Pentru detalii, te rugăm să citești Documentul de informare a utilizatorilor despre prezenta cookie-urilor pe site și Termenii de utilizare.

Da, sunt de acord