EVZ despre presa

Evenimentul Zilei a publicat azi un amplu articol despre schimbarile din presa romana, care au dus la ceea ce colegii mei numesc „disparitia omului-ziar”. Nivelul analizei e coborit de o parere a mea, care merge in buna masura in rasparul opiniei celor intervievati. 🙂 Dar mi-o mentin. Cred ca intr-o lume a informatiei indistincte, articolele valoroase vor fi in continuare relevante pentru public.

miercuri, 30 ianuarie 2008, 6:32

Evenimentul Zilei a publicat azi un amplu articol despre schimbarile din presa romana, care au dus la ceea ce colegii mei numesc „disparitia omului-ziar”. Nivelul analizei e coborit de o parere a mea, care merge in buna masura in rasparul opiniei celor intervievati. 🙂 Dar mi-o mentin. Cred ca intr-o lume a informatiei indistincte, articolele valoroase vor fi in continuare relevante pentru public.


Comentarii (13)Adaugă comentariu

mace alex  •  30 ianuarie 2008, 19:03

Articole valoroase si originale, in lumea blogurilor se copiaza fara discernamant.

explorish  •  30 ianuarie 2008, 19:10

corect. pentru mine, gsp de exemplu inseamna 80% editorialistii…

zoso  •  30 ianuarie 2008, 22:25

ziaristii s-au vandut. mogulilor. si increderea publicului in ei a palit.

alexandru petria  •  30 ianuarie 2008, 22:25

Cei de la „Evenimentul Zilei” au dreptate.

vecksi  •  30 ianuarie 2008, 22:38

prea putzine valori multzi se vand pe cateva sute … o sa treaca foarte mult timp pina o sa apara un editorialist precum ctp …

cred k ziarele o sa piarda usor usor din credibilitate … fara o persoana care sa impuna respect o sa fie foarte greu …:|

yuhu  •  31 ianuarie 2008, 0:08

tolo, chiar crezi in articolele valoroase, d-aia l-ai pus pe gusti sa citeasca cu microfonul in mina ce ai scris tu despre noul site. stai, stai, nu-mi spune ca ati scris impreuna, nu tine… macar ii baga cineva textul in prompter, serios, citeste pe linga camera saracul.

pymm  •  31 ianuarie 2008, 7:59

Articolele valoroase, da – vor fi mereu relevante. Discutia era insa despre disparitia oamenilor brand din presa scrisa; branduri construite – ca sa vorbim deschis – tot pe televizor.

e iQ666  •  31 ianuarie 2008, 10:15

tolo, da’ ce poza ti-au bagat aia 😀

MANELE  •  31 ianuarie 2008, 11:51

MANELE MANEL MANELE
http://tvmanele.weblog.ro/

chinezu  •  31 ianuarie 2008, 22:25

Tolontane,te dai mashcat,dar nu eshti decat …marishor!!!!Cocacolalarule,de ce nu „sicrii” despre subiecte actuale(shi de interes ptr. bobor),cum ar fi pretzul gazelor!!!!!!!
Ia sa vedem,ai „coraj”?????Ca in afara de a pup………….
E bine ce tzi-am zis???Ashtept replica!!!!!

chinezu  •  31 ianuarie 2008, 22:27

Domnu’ Tolontan,daca vrei sa-i scrii lui „chinezu”,o potzi face pe adresa „manciunfloace@msn.com”!

MADA  •  7 februarie 2008, 15:26

http://mada-sites.blogspot.com/

Alex  •  1 noiembrie 2009, 20:57

Interesanta reclama asta de apare pe un sfert de ecran cu masina poporului si radio pupic.

Comentează