Mircea Badea a avut dreptate

Acum citeva minute, Mircea Badea a ironizat, la Antena 3, o productie a Gazeta TV, postata pe siteul ziarului. Era vorba de o declaratie intr-adevar lipsita de fluenta, pe alocuri redundanta, a unui coleg.
Badea are dreptate! Desi standardul de net este inferior in materie de imagine celui de TV, oricum trebuie pastrata o stacheta. Gazeta TV este un proiect aflat la inceput, care va continua si va invata din erori. Daca te temi ca gresesti nu vei incerca niciodata. Iar incercarea in acord cu dorintele publicului este drumul care a facut din gsp.ro cel mai accesat site de stiri, indiferent de domeniu, din Romania.

luni, 11 februarie 2008, 11:46

Acum citeva minute, Mircea Badea a ironizat, la Antena 3, o productie a Gazeta TV, postata pe siteul ziarului. Era vorba de o declaratie intr-adevar lipsita de fluenta, pe alocuri redundanta, a unui coleg.
Badea are dreptate! Desi standardul de net este inferior in materie de imagine celui de TV, oricum trebuie pastrata o stacheta. Gazeta TV este un proiect aflat la inceput, care va continua si va invata din erori. Daca te temi ca gresesti nu vei incerca niciodata. Iar incercarea in acord cu dorintele publicului este drumul care a facut din gsp.ro cel mai accesat site de stiri, indiferent de domeniu, din Romania.


Comentarii (50)Adaugă comentariu

Adrian Enache  •  12 februarie 2008, 0:05

Autocritica este cel mai puternic stimulent pentru îmbunătăţire. Unul dintre motivele pentru care urmăresc Gazeta Sporturilor este permanenta dorinţă de îmbunătăţire a oamenilor care o fac. Felicitări pentru puterea de a da dreptate celor care vă critică justificat!

red baron  •  12 februarie 2008, 0:06

doua articole consecutive corecte,felicitari sincere,e bine ca gazeta devine din ce in ce mai profesionista,mai ales cand suporterilor le este demonstrata in aceste zile lipsa de profesionalism a federatiei,gesturi ca cel de azi al tau de a admite o eroare,ma face pe mine ca cititor sa privesc cu indulgenta erorile noului site al gsp

Milanello  •  12 februarie 2008, 0:11

Era si culmea sa nu ii dai dreptate la cum s-a prezentat baiatul ala. Poate el e cel mai bun profesionist in materie de scris articole dar asta nu inseamna ca nu o sa clacheze din cauza emotiilor cand e vorba de a aparea in fata unei camere de luat vederi

Alexandru Raducanu  •  12 februarie 2008, 0:58

@Catalin Tolontan: Mie mi s-a parut incredibil!!! Pur si simplu incredibil sa faceti asa ceva, cu resursele pe care le aveti. Ma rog, nici Sarbu nu e departe, cu ditai trustu’ in spate nu a produs decat vreo 2 ZF TV-uri in vreo 4 luni. Chiar si noi am produs mai mult si mai bine pe productii video de site, si suntem un jucator de 100 sau de 1000 de ori mai mic.
Interesant e ca, rivalitatea dintre tine si Mircea Badea produce astfel de subiecte, voi fiind in acelasi trust. Cu ce l-ai scos din pepeni pe Badea atat de rau? Cu subiectele cu Teo Trandafir?

dinamofob  •  12 februarie 2008, 1:04

Probabil ca pozitia unui Badea, Gadea sau Ciutacu in cadrul trustului Intact este foarte solida datorita promptitudinii cu care raspund la ordinul politic. De aici si pana la a nu-i raspunde pe masura unui clovn cu vertebre din gumilastic, al carui creier atarna gravitational cand face spagatul pe doua scaune, mi se pare cam mult… Materialul gsptv este extrem de slab, insa nu e prima data cand individul loveste, de cele mai multe ori nemeritat, in politica gsp. Catalin e nealiniat orientarii ( a se citi comenzii ) politice a trustului si constituie subiect de bascalie pentru Badea, la fel cum au fost si Patapievici, Liiceanu, T.R.U., etc., oameni, nu-i asa, foarte mici in comparatie cu personalitatea colosala a lui Mirciulica. Noroc ca sa mai gaseste cate unul ca Andrei Gh., care sa-i dea la gioale atunci cand trebuie…

nastyboy  •  12 februarie 2008, 1:57

Probabil, la categoria ;”pasibili de paranoia” ar fi pe locul doi dupa vecinul meu, dl.Care Aduce Lumina .Imi pare rau ca nu pot citi dintr-un dosar scris de o fosta colega de a lui de emisiune, dosar alcatuit pe baza unor marturii audio. Ati ramane socati daca ati auzi parerea celei mai bune “prietene’ despre acest mascarici perpetuu si fara fes cu zulufi al natiunii noctambule neelodiene romanesti…

Cătălin Tolontan  •  12 februarie 2008, 9:52

milanello: dupa atitia ani si eu am emotii in fata acmerei. si voi avea tot timpul 🙂

red baron  •  12 februarie 2008, 10:00

sunteti penibili astia care va legati de Mircea Badea,ziceti de el ca jigneste si acuza aiurea si voi faceti exact la fel,diferenta e ca el o fac intr-un mod inteligent si simpatic,voi doar va evidentiati frustrarea

red baron  •  12 februarie 2008, 10:06

cand Mircea BAdea,Ciutacu,Gadea sau Valentin Stan fac comentarii si ironii politice,tonul este un amuzant,atomsfera la emisiunile lor este una relaxanta,la turcescu,gheorghe,si toti autodeclaratii intelectuali de pe la evz gen patapievici,liiceanu si alti distrusi,se simte imediat ura si frustrarea lor in orice discurs,urmate bineinteles de puparea in zona posterioara a marinarului

iQ666  •  12 februarie 2008, 10:49

problema cred ca e la voi. se verifica/autorizeaza materialele puse pe site de catre cineva care sa raspunda pt. ele?

Danut  •  12 februarie 2008, 11:13

Tolo, de ce nu-l dai afara pe Otopeanu? E un jurnalist extrem de slab, din moment ce scrie in ziar 1 stire la 1 luna, plus ca pe sticla e ca baba cloanta?

Danut  •  12 februarie 2008, 11:14

Ce parere ai despre relansarea Prosportului? Am vazut ca au o gramada de baieti tineri si capabili pe acolo

Stemat Ovidiu  •  12 februarie 2008, 11:25

Domnule Tolontan,

ce lege in vigoare permite FRF-ului sa nu inscrie la tragerea la sorti, suporterii care figureaza in baza de date a Jandarmeriei ?

Mai ales ca stiti foarte bine cum a fost „completata” aceasta baza de date :

450 de suporteri stelisti dupa terminarea partidei din Cupa Romaniei cu Poli Timisoara

450 de suporteri olteni dupa partida de pe Giulesti

450 de suporteri dinamovisti dupa partida din Ghencea

toti au fost imbarcati in dube si camioane apartinand Jandarmeriei condusi la sectiile de politie din Capitala amprentati si fotografiati , o practica ce ne aminteste tuturor de vechiul regim .

Multi dintre acesti suporteri, nici macar nu au fost sanctionati, ori si-au demonstrat nevinovatia in fata Instantei de judecata dar totusi figureaza in baza de data .

D-zeu este sus si le vede pe toate , vom platii pt aceste mizerii la Zurich !

MONSEUR SE SCRIE,MONSEUR SE CETESTE!  •  12 februarie 2008, 12:01

mai intai,nu inteleg de ce spui ca mircea badea a avut dreptate?! nu stiu sigur despre ce inreg. video este vorba dar eu iti dau 2 exemple:otopeanu si gusti roman(ultimul despre relansarea saitului gsp,in care citea,fara talent oratoric,ce ai scris tu pe blog!)era de ajuns sa citesti unele comentarii si iti dadeai seama ca cei doi sunt ironizati de…cam toata lumea! deci ar fi trebuit sa spui ca toata lumea a avut dreptate,nu doar mircea!
apoi,eu nu inteleg de ce tot intorci si obrazul celalalt la toate atacurile fostului co-prezentator al lui teo,renumit pt. spagatul pe 2 scaune si pozitzia capra in fata sefului!personal il simpatizam,pana cand am vazut ca are obiceiul de a lua in ras defectele fizice ale oamenilor!vezi doamne,el are freza mereu perfecta,merge la sala si unde mai pui ca face spagatul pe 2,3 scaune!
in final,e evident ca ai folosit acest prilej pt. inca putina lauda de sine,ceea ce nu-i rau,dar nu inteleg ce naibii legatura are badea?

Cătălin Tolontan  •  12 februarie 2008, 12:47

danut: ai dreptate, dar il voi da afara pe otopeanu dupa ce mai voi da afar pe mine. si eu arat ca dracu’ pe sticla 🙂

dcs_77  •  12 februarie 2008, 13:21

Nu cred ca trebuie sa ne mire pozitia d-lui Badea in raport cu Tolo. De cand acesta din urma a avut „tupeul” sa declare la Antena 3, chiar in emisiunea d-lui Gadea ca postul respectiv este perceput ca antiprezidential in comparatie cu Realitatea TV, a devenit oaia neagra a trustului „Felix”, fiind mereu in gura, nu-i asa „deontologica”, d-lui Badea, d-lui Ciutacu. Apropos, o curiozitate, de la acel incident, cate aparitii in talk-show-ri social politice ai mai avut pe Antene?

fan  •  12 februarie 2008, 13:45

E incredibil cata libertate e in trustul Intact !
Fiecare zice ce vrea, face ce vrea ..chiar contra unora din acelasi trust..o fi de bine sau de rau asta ???

diego  •  12 februarie 2008, 14:33

Tolo, e limpede ca frustratul ala de Badea, vinzatorul ala de chibrituri are o boala pe tine…
de cind te astepta cred…
oricum, iti spun sincer filmuletzul de pe gsp cu otopeanu a facut trafic mai mare decit audienta emisiunii lui badea, una in care un complexat urla in pustiu, erijindu-se in marele aparator al dreptatii si al lucrurilor de valoare.

red baron  •  12 februarie 2008, 14:54

diego amice n-ai inteles nimic din emisunea lu badea,frustrat si complexat esti tu,nu el

alxz  •  12 februarie 2008, 15:00

Atat Tolontan cat si Badea ..sunt tari !
Se mai iau ei la harta , dar sunt baieti buni !

viorel  •  12 februarie 2008, 16:16

Frumos gestul de-ai da dreptate lui Badea. Dar altceva vroiam sa intreb. De ce ziarul vostru se numeste Gazeta Sporturilor cand voi va ocupati 99% doar de fotbal? Alte sporturi nu sunt sporturi?

John  •  12 februarie 2008, 17:19

@viorel ar fi bine ca GSP sa vorbeasca despre fotbal si azi; dar se pare ca tenisul e la mare cautare. E ora 17, iar multi suporteri inca nu si-au primit mailul izbavitor. Si Tolo e patetic… Rusine GSP

Petrisor  •  12 februarie 2008, 17:27

Gazeta sporturilor este de departe cel mai de succes produs media din Romania.MULT peste Prosport. Adrian sarbu a avut intotdeauna mari probleme la presa scrisa. Daca va aduceti aminte acum cativa ani Sarbu a lansat ziarul INFORMATIA: s-a inchis dupa vreo 3 luni, Gandul este pe duca ( noroc cu Mircea Badea ca il mai promoveaza) insa produsul media cel mai aparte, cel mai elevat, cel mai tare, unde cred ca nici in SUA nu exista este Romantic FM. Aici Ffelicitari Trustului Intact.

John  •  12 februarie 2008, 17:42

@Petrisor Nu ma indoiesc de ce zici. Dar acest succes era posibil inainte fara mari compromisuri. Felul cum a relatat GSP scandalul biletelor, arata ca acest ziar nu mai e ce a fost. O sa devina un tabloid in care vom putea citi si despre Elodia dar si despre Lacatus. De, ca sa fii number one, te faci frate si cu dracu.

Wzard  •  12 februarie 2008, 18:19

@dcs_77 Mah baiatule, ce treaba are Tolontan cu „talk show-urile social-politice”?

Bebi  •  12 februarie 2008, 18:33

Tolo fara suparare dar acela era o „PRODUCTIE” :)) deci nu era ceva , o greseala . Era extraordinar de … esuata treaba :)) nu stiu daca ai vazut materialul dar este de-a dreptul penibil … vorba lui Mircea Badea „Era filmat cu telefonul” 🙂

El presidente  •  12 februarie 2008, 19:38

Fratilor lasati-o moarta ! Toata redactia stie cum lucreaza Otopeanu. Iar acuma ca i-ati dat voie sa apara si la semi-tvu asta e de toata jena. Presupun insa ca nu cameramanu e de vina :P. Absolut penibil. SSAAAAAAUUU m-am prins !!! Ati vrut sa-i faceti o farsa sa il injure lumea si sa-si bata joc de el :)))) BV ASA !!!

Cătălin Tolontan  •  12 februarie 2008, 20:31

bebi: ai dreptate, nu e nici o suparare, am admis ca era o subproductie 🙂

Matei  •  12 februarie 2008, 20:42

D-l Tolontan, eu imi amintesc ca in 1995 am reusit sa prind Procesul Etapei (era o mare performanta, pt ca audienta era foarte mare) si, pana am intrat in direct, dvs mi-ati spus sa nu mi se faca frica si sa inchid. Eram mai mic atunci. N-am inchis si am pus intrebari invitatilor.
Era una dintre primele emisiuni. Si din decorul acela, improvizat, cu o regie care invata lucrurile din mers, dar cu oameni dedicati, a iesit o emisiune extraordinara, mult peste emisiuni similare dar realizate in conditii superioare. De aceea, cred eu, nu neaaparat estetica conteaza, ci calitatea continutului. Acesta aduce rating-ul.

mircea badea  •  12 februarie 2008, 20:59

mereu am dreptate 🙂

mircea badea  •  12 februarie 2008, 21:00

mereu am dreptate :))

abc  •  12 februarie 2008, 21:10

elodiaaaa ia.l si pe tolooo ia.l si pe tolooooooo :)))) ahahaha
MB :X MB :X

Sorin  •  12 februarie 2008, 22:42

Clipul video e un rateu clar. Dar nimeni nu pare sa vada adevarata problema. Telenovela ce tine loc de stiri sportive.

CItiti aici :
http://sase-sase.blogspot.com/2008/02/mircea-badea-rade-de-otopeanu-tolontan.html

Cand debiteaza lucruri banale, oare baiatul asta fonfait este mai prejos decat duduile decoltate de la TV?

n00b  •  12 februarie 2008, 23:23

proiectul gsptv e o vrajeala, o porcarie prin prisma realizarii lui. totul se putea face muuult mai bine utilizand resurse open-source. e jenant pt gsp sa plateasca pe cineva pt. asa ceva. tolo, vorbeai de stacheta. unde naiba e stacheta asta cu „proiectul” gsptv? basca ca nu merge cum trebuie pe toate browserele cunoscute IE/Firefox/Opera/Safari.

Florin*  •  12 februarie 2008, 23:29

Sunt amuzanti multi care scriu pe blog desi habar nu au despre ce este vorba. Si mai Diego e adevarat ca acel filmulet a fost foarte accesat dar zi drept daca nu facea Badea misto de el cati dintre noi stiau de el?

CALIN RADULESCU  •  13 februarie 2008, 1:54

Mie mi-a placut productia asta… Chiar daca a fost slaba a fost atit de amuzanta incit n-a mai contat despre ce era vorba..

Probabil a facut si trafic… Deci si-a atins scopul

Si creat deja si doua personaje Cristian Otopeanu si Andrei Craitoiu, lucru destul de greu pentru presa scrisa…

Eu propun sa faceti cite o stire zilnic pe gsp.tv cu echipa minune ca sa se mai destinda si cititorii putin…

cititor gsp  •  13 februarie 2008, 11:49

Dispretuiesc oamenii politici in egala masura si cu toate astea nu pot spune k badea sau gadea sau cristoiu l-ar pupa in c** pe voiculescu , am citit cateva opinii pe aici despre care pot spune k sunt cel putin penibile ,ma uit cu placere atat la badea cat si la gadea si hai sa fim seriosi si sa lasam frustrarea la o parte , in momentul in care esti la putere ,precum basescu sau tariceanu , e normal sa fii tinta ironiilor , sincer sa fiu de fiecare data cand ma uit la badea plesnesc de ras , da’ ce naiba nu destul isi bat p*** politicienii de noi , makr asta le zice lucrurilor verde in fata , cat despre filmu’ lui tolo …e varzza fratilor ,voi l-ati vazut pe „istovitul” ala cum vorbea ,da ce naiba doar nu era in direct fratilor ,au vazut k nu iese :scoate-l pe ala baga-l pe altu’ mi se pare normal .Oricum orikt s-ar screme gsp , nu se ridica la nivelul prosportului , a-ti vazut cum vorbesc aia la sport.ro , ce atitudine au ,zici k fac televiziune de cand se stiu.In final nu pot sa fac dekt sa-i dau dreptate lui badea si sa stiti k eu nu-l pup in c** nici pe voiculescu si nici pe badea ! :)))

Veverita  •  14 februarie 2008, 0:43

🙂 Badea asta …
Mai face bre’ spagatu pe doua scaune ? Sau its over ?

daniel dragomir  •  14 februarie 2008, 4:48

e foarte usor sa razi din postura unuia ca mircea badea.dar cat de ..corect este? i-au fost suficiente cele 20 de secunde pentru a sti cu adevarat ce poate acel otopeanu? o prestatie mai putin reusita sau..chiar jenanta poate avea oricine. nu inteleg de ce badea, omul showlui, a ales sa se lege de un subiect destul de….vulnerabil. daca te cheama alonso, e usor sa razi de un sofer care pune mana prima data pe volan.in acelasi timp insa, ar fi mult mai interesant sa vedem cum ai rade de…hamilton.
ce zici mircea de un show la fel de amuzant impotriva carcotasilor? chiar daca n-or fi mai buni ca tine,tot timpul te-au luat peste picior. dar de ce sa te complici si sa-ti pui in cap pe unii si altii cand ai la indemana subiecte care…cel putin momentan nu-ti pot raspunde cu aceeasi moneda?
astept si sper sa vad filmari din ce in ce mai bune cu otopeanu & cratoiu si subiecte mai interesante la mircea badea. bafta tuturor! 🙂

service copiatoare  •  14 februarie 2008, 15:26

Badea isi face toti banii.

Petrisor  •  14 februarie 2008, 17:02

Comentati urmatorul clasament realizat de catre EVZ, articol aparut acum 2 zile.

Propulsat de telenovela „Inimă de ţigan“, Acasă TV a urcat pe locul 2 în topul audienţelor, cu peste 200.000 de telespectatori în mediul urban, în perioada 7 ianuarie-6 februarie. Acasă se plasează după Pro TV, dar înaintea Antenei 1.
Surpriza clasamentului de audienţă pentru luna ianuarie vine de la Acasă TV. Postul din „grădina“ Pro TV este pe locul al doilea în topul televiziunilor, cu o medie de peste 200.000 de telespectatori pe minut în mediul urban, în perioada 7 ianuarie-6 februarie.
Topul lunii ianuarie este condus de Pro TV, cu o medie de 331.000 de telespectatori în mediul urban, urmat de Acasă TV. La mică distanţă de Acasă (13.000 de persoane) se situează Antena 1, cu 193.000 de telespectatori. Interesul pentru ştiri în ianuarie a plasat Realitatea TV (post de nişă, ca şi Acasă TV, de altfel) pe locul 4 în clasamentul general, înainte de TVR şi Prima TV. Şi canalul de ştiri Antena 3 a urcat câteva locuri în topul audienţei.

În fiecare minut, între 7 ianuarie şi 6 februarie, la posturile din portofoliul Pro TV s-au uitat 610.000 de telespectatori (suma Pro TV, Acasă TV, Pro Cinema, Sport.ro şi MTV). Canalele Intact (Antena 1, Antena 2, Antena 3 şi Euforia) au ţinut „captive“ 307.000 de persoane din mediul urban.

as  •  14 februarie 2008, 17:18

Pai a gresit EVZ…ca de obicei..
Azi au publicat articolul corect referitor la audiente..postul tiganesc nu a intrecut Antena1

Petrisor  •  14 februarie 2008, 18:34

Sincer eu sunt ANTI-ACASA TV, dar cei de la EVZ( care nici ei nu imi plac) de data asta au dreptate. Antena 1 in luna ianuarie a avut programe de 2 lei. Emisiuni transmise in reluare, etc. Eu cred ca Acasa TV a trecut pe locul 2 ceea ce este grav pentru trustul INTACT. Un mare pericol pentru Antena 1 este chiar Realitatea TV. Asta e. Doresc sa mentionez ca Acasa TV a fost infiintat ca o contra-oferta la lansarea postului Prima TV.

Petrisor  •  14 februarie 2008, 18:36

De fapt de ce este Acasa TV in top 3? Pentru ca IQ romanilor este foarte scazut. Din pacate. Sarbu este marele boss al mass-media romaneasca. Din pacate. Vantu detine cea mai puternica tv de stiri. Din pacate. Trustul Intact, la toate categoriile este cam pe locul 2-3. Din pacate.

Petrisor :)  •  14 februarie 2008, 18:38

Mircea Badea se lauda el ca in intervalul 22-00 Antena 3 este lider de audienta insa nu este de ajuns. Pai daca in intervalul asta se platesc bugete de publicitate decente e grav. Dar ce se aude cu audienta Antena 2? Imi place emisiunea Rai da’ buni. 🙂

Tudor  •  17 februarie 2008, 19:05

octavian@,se intampla sa aiba Mirciulica dreptate si cand isi buseste telefoanele si injura prin platou?? 🙂

Abuabu  •  19 mai 2008, 13:26

Salut Cataline
te apreciez. Cum gindesti si taria care e aproape de idealism in felu in care i-ti exprimi pärerile. Diferitele conflicte pe care le duci cu feudali din fotbalul romanesc. Personal ma intreb daca merita sa investesti asa de multa energie umana pentru astfel de mizeri ale realitati noastre? Fotbalul la urma urmei nu e o arta ci e o afacere. plina de oameni ca atare.

Pagina 12  •  16 iunie 2008, 10:51

Sunt un cititor ocazional al gazetei. Totusi am ajus la o saturatie din pricina calitatii ziarului. Oprescu si Blaga sunt reprezentantii clasei politice. Gazeta sporturilor este sau ar trebui sa fie dedicata fenomenului sportiv. Clasa politica nu cred ca trebuie sa se regasesca pe paginile unui astfel de ziar. La fel pentru nevestele „fotbalistilor”. De ce nu face un ziar de sport politica sportului? Sincer am cumparat ziarul si cand am vazut pagina cu pricina am fost uimit. Chiar m-am intrebat „Oare o sa fie cineva acuzat ca a incalcat politica ziarului?” Cred ca ziarul merge in o directie buna, dar este tras inapoi …… de unii. De fapt aveti doua redactii tabloidul si ziarul. Ar trebui inchisa una dintre ele . Sau vindeti-le separat …. se scheama supliment.

avatare  •  28 iunie 2008, 11:09

cnie a postat mai sus cu mircea badea… ce esti tu/ un fanatic sau/?? ca nu cred ca intra badea pe blogul lui tolo.. :))

catalin  •  28 ianuarie 2010, 23:06

Mircea Badea cel mai tare tineo tot asa

Comentează