Fotbalul aduce record pentru Kanal D

Dupa ceva mai bine de un an de existenta, Kanal D a atins aseara virful de audienta. Cu peste 13,5 puncte de rating mediu si aproape 35% share (mai bine de o treime de telespectatori s-au uitat la Kanal D), meciul Steaua – CFR Cluj a oferit postului o recompensa pentru investitia in fotbal. Si emisiunea „Ziua de fotbal”, talk-show-ul lui Cosmin Cernat care a incadra meciul intre orele 19:30 si 0:00 a fost cea mai audiata productie interna a postului, cu peste 3,5 rating si 12% share.

luni, 3 martie 2008, 10:34

Dupa ceva mai bine de un an de existenta, Kanal D a atins aseara virful de audienta. Cu peste 13,5 puncte de rating mediu si aproape 35% share (mai bine de o treime de telespectatori s-au uitat la Kanal D), meciul Steaua – CFR Cluj a oferit postului o recompensa pentru investitia in fotbal. Si emisiunea „Ziua de fotbal”, talk-show-ul lui Cosmin Cernat care a incadra meciul intre orele 19:30 si 0:00 a fost cea mai audiata productie interna a postului, cu peste 3,5 rating si 12% share.


Comentarii (33)Adaugă comentariu

Dino  •  3 martie 2008, 10:43

Showul a facut rating din cauza meciului, calitatea lui fiind indoielnica. Noroc ca a avut invitati misto, altfel…

sorin  •  3 martie 2008, 10:43

E clar ca toata lumea s-a uitat la meciul asta. si dinamovisti si rapidisti dar si Urziceniul sau Timisoara.
Din pacate transmisiunea nu a fost asa de buna cum am mai vazut. De multe ori regizorul nu a avut cea mai fericita alegere (au fost cateva faze care l-au luat prin surprindere)
Una peste alta, felicitari Kanal D si .. La ma mai mare!! Avem nevoie de calitate mai ales ca avem fratele mai mare (Champions League) care ne -a obisnuit cu superlativul. Stiu stiu ai sa spui ca acolo sunt mult mai multi bani, iar profesionalismul lor mai are destul pana va ajunge si pe meleagurile mioritice insa sunt sigur ca se poate si la noi
O zi buna!

red baron  •  3 martie 2008, 10:47

rog toti fanii dinamovisti, cfristi, rapidisti,craioveni si ai oricarei alte echipe in afara de steaua sa iasa de pe orice blog al gazetei si sa nu mai cumpere acest ziar,pt ca redactorii acestui ziar in frunte cu tolontan au demonstrat inca odata ca sunt aserviti stelei,sa ramana cu stelistii lor, iar noi in semn de protest sa nu le mai cumparam marfa sa sufere pt complicitatea lor la jaful de aseara

Cătălin Tolontan  •  3 martie 2008, 10:53

sorin: am alta opinie si am avut-o chiar si cid Gazeta nu avea nici un parteneriat cu cei de la Kanal D. Transmisiile lor au cursivitate, emotie si dinamism. Cea de aseara mi s-a parut cea mai buna pe care au facut-o!

Cătălin Tolontan  •  3 martie 2008, 10:55

red baron: esti atit de suparat ca nu mai apuci sa citesti! uita-te, te rog, la articolul meu de aseara, la interventiile tv ale tuturor colegilor mei: am spus ca CFR a avut cel putin un penalty „incredibil de clar” – asta scrie pe pag 1 a Gazetei de azi, prietene 🙂 Dc vrei sa spunem si ca Steaua a jucat prost, asta nu putem. Pt k n-a fost asa! Dimpotriva. A jucat peste CFR.

ChelseaROM.com  •  3 martie 2008, 11:01

Mi-a placut transmisiunea. A fost foarte dinamica si calitativa. Kanal D face pasi mari si le doresc doar succes. Ma gindesc si la advertiserii care vor da cam de 2 ori mai multi bani decit planificau pentru inserturile in calupurile premergatoare si din peuya meciului, dar nu cred ca e problema la bugetele lor. Poate facem si noi ca la la Super Bowl o analiza a spoturilor in mod individual?

shark  •  3 martie 2008, 11:02

te intreb si eu ca un profan,13,5 puncte de rating este echivalentul a 1,3 milioane de telespectatori? si doi,ce inseamna share?
te salut!

Cătălin Tolontan  •  3 martie 2008, 11:05

shark: 13,5 puncte de rating inseamna ceva mai mult de 1,5 milioane de telespectatori. Share reprezinta procent din cei care s-au uitat la televizor in momentul respectiv.

Breton  •  3 martie 2008, 11:10

Aseara CFR nu a avut un penalty si jumatate (eventual explica-le si pamantenilor cum se masoara aceste penalty-uri. Bine ca nu a fost un 27.56%…), ci DOUA.
Ce parere are „personajul misterios” de saptamana trecuta? Ala care ti-a spus tie cum se castiga campionatele in romania (cu r), cea scumpa si iubita?

red baron  •  3 martie 2008, 11:13

nu domnule tolotan, vrea altceva la Dinamo se scriu doua pagini despre un presupus blat,aici la doua penaltyuri clare se scriu 3 randuri,vreau articol mare domnule Tolontan cu toate furturile pe care le-a facut steaua in ultimii ani,cu ce a facut Tudor anul trecut la Urziceni,cu declaratiile lui becali care pana acum trebuia sa-i aduca depunctari ale echipei,3 cuvinte despre un penalty nu sunt de ajuns,mai ales ca repet au fost doua, care puteau schimba soarta meciului,cand veti face asta eu voi fi primul care va voi lauda,pana atunci insa pur si simplu mi s-a luat de fotbal,pt ca mi s-a luat ca de-o viata intreaga sa fiu nevoit sa asista in fiecare campionat cum steaua fura si nimeni nu zice nimic

red baron  •  3 martie 2008, 11:15

ahh si mai vreau domnule tolontan poze in ziar cu suporterul care scuipa in camera kanal d si material despre iesirea lui lacatus,vreau sa-mi spuneti si mie in ce campionat ati vazut un antrenor facand ce a facut lacatus?

sorin  •  3 martie 2008, 11:16

Catalin: Este clar si nimeni nu pune la indoiala faptul ca acest post de televiziune are ceva mai mult dinamism si o abordare mult peste alte canale de nisa din Romania, insa aseara nu au fost in ziua lor cea mai buna. Se poate sa ma insel dar tot la Kanal D am vazut ceva grafica la lovituri libere sau la ofsai-uri.
Nu ma intelege gresit, ma bucur enorm ca sunt oameni carora le pasa de Liga 1 (faptul ca Dragomir vb de 50mil drepturi TV pentru campionatul nostru nu face decat sa intareasca acest lucru). De asemenea, cum ai spus si tu, show-ul lui Cernat are ceva din realizarile vestice in domeniu si numai intalnim live-uri din minutul 5 al meciului ca acum o dinioara.

Cătălin Tolontan  •  3 martie 2008, 11:26

red baron: nu te supara, dar ai citit ziarul de azi. Sint 2 pagini MARI despre erorile lui Tudor. Cit despre pozitia mea, intra aici si vei vedea cum am tratat imediat dupa meci ceea ce a facut Tudor
http://www.gsp.ro/stire/catalin-tolontan-arbitrul-tudor-a-dezamagit-56366.html

red baron  •  3 martie 2008, 11:48

tolo ma crezi sau nu,cumpar zilnic ziaru de cand v-ati mutat voi la el,zilnic,deci automat il am si pe cel de azi,dar repet voiam mai mult,pt ca mie mi s-a parut jaf,nu doar cele doua penaltyuri ci intreaga maniera,eu as vrea ce a zis chiotea, sa se faca materiale despre toate furturile pe care le-a facut steaua,apreciez ca ai amintit momentu urziceni,dar iar nu esti corect cand spui ca a fost asta cel mai bun meci din ultimii 15 ani,de ce tre sa fie cel mai bun meci din ultimii 15 ani unul in care a castigat steaua?de ce n-a fost steaua-dinamo 2-4 de anu trecut,de ce nu acel bacau-dinamo 4-2 cu gol din foarfeca?si uite ai gresit,n-au ramas singuri cei de la cfr,noi dinamovistii suntem alaturi de ei:)

Radone  •  3 martie 2008, 12:47

Tolo, oricat ai incerca, nu cred ca-l poti suci pe baronul rosu. E reactia dinamovistului care poate striga in gura mare „Uite, si Steaua castiga cu arbitrii!” Si Steaua, adica nu numai noi, Dinamo, care castigam si cu complicitatea adversarilor…

PS: Red Baron, daca nu sunt de acord cu tine nu inseamna ca nu te respect
PS 2: Si nu, nu tin cu vreuna din echipele implicate in lupta pt titlu

red baron  •  3 martie 2008, 12:58

radone dar vezi tu, diferenta e ca Mioveniul n-avea interes sa faca blat,iar teoria blatului la Mioveni e o teorie lansat de unii nejustificat,imposibil de determinat, pe cand aici avem fapte,probe clare,reluari in care Tudor ii fura pe clujeni,si cu toate astea despre presupusul blat se scrie dublu decat despre furtul lui Tudor, intelegi acum problema mea?

red baron  •  3 martie 2008, 12:59

si mai e ceva,chestia se repeta,cum a spus chiar tolo,anu trecut la Urziceni,acu doi ani la Vaslui,mie mi s-a luat ca in fiecare an steaua sa fure si nimeni sa nu se sesizeze

red baron  •  3 martie 2008, 13:04

si nu spun asta pt ca sunt dinamovist cum zici tu,dupa Steaua-Dinamo 1-0 n-am zis absolut nimic,Deaconu n-a facut nici o greseala, ne-au batut pe merit,dar ce s-a intamplat ieri,n-am vazut de foarte mult timp intr-un meci de fotbal

Radone  •  3 martie 2008, 13:14

De acord, red baron, perfect de acord. m-am revoltat si eu aseara, penalti mai clar ca ala greu gasesti… si nu-s de acord cu teoria ca steaua merita sa castige sau ca ar fi castigat oricum, chiar si cu penaltiul ala acordat.

Si in comentariul meu n-am zis ca Steaua n-o comite cu ajutorul arbitrilor ;-). Doar explicam inversunarea ta, pe undeva, de inteles. dar, repet, ce ma deranjeaza e ca intr-un campionat in care nimeni nu-i curat, s-a ajuns sa se arate cu degetul „Ba tu esti mai murdar!”. Atat.

red baron  •  3 martie 2008, 14:18

da intr-un fel aici ai si tu dreptate,mai ales dak luam in considerare si meciul de la Galati tot de ieri:p hai ca am plecat la munca, o zi buna

Skandalouz  •  3 martie 2008, 15:26

redbaron: eu nu mai citesc din septembrie 2006 gazeta din aceleasi motive pe care le enumeri tu aici. Intru doar la Tolontan si Vochin intrucat orice afinitati ar avea, parerea lor e cat de cat obiectiva sau macar echidistanta, calculata pe o perioada mai lunga de timp. Nici Prosportul nu e departe dar gazeta exceleaza la „stelism” (imi confirma, daca mai era nevoie cumva, quinzelle.ro cu articolul de azi). E foarte bine daca asta e targetul lor, doar majoritatea le cumpara ziarul si majoritatea sunt stelisti si e normal, din punctul lor de vedere, sa scrie mult si bine despre steaua. Ca nu e corect, e alta treaba. Dar ce e corect in tara asta?

horia  •  3 martie 2008, 16:12

Domnule Tolontan
Va rog sa ma iertati ca sunt off-topic dar am o mare rugaminte.
De mai mult timp incerc sa gasesc o cale de a lua legatura cu dl Dumitru Graur si nu reusesc. As dori sa-i cer acordul intr-o problema nelegata de sport.
Va multumesc

nenea  •  3 martie 2008, 17:21

a fost si chestia aia cu Mutu, care a urmat dupa meci. si pe mine m-a tinut pan’ la miezul noptii

ipo  •  3 martie 2008, 17:29

Asta pe All urban. Ar fi interesant cat facea TVR pe all national si cat face acum Kanal D.

gabidegiulesti  •  3 martie 2008, 19:19

Red Baron@: eu nu sunt dinamovist ca dv. Dar pentru a va sustine postarile 100% accept ca le-as fi semnat din toata inima . Subscriu fara nici o retinere!

Geo  •  3 martie 2008, 19:19

Felicitari Kanal D! Mai multe camere nu-si au rostul pe un teren de fotbal. Aseara pe teren a fost o singura camera, apartinand arbitrului, care, intre noi fie vorba, a fost depasita din punct de vedere tehnic. Sunt roman, dar la aceste meciuri sunt de preferat arbitri straini. Si ei sunt oameni, si ei gresesc dar sunt convins ca atitudinea jucatorilor in teren s-ar schimba radical, lucru demonstrat de meciurile sustinute in cupele europene. Datorita lipsei de autoritate pe teren, aseara arbitrul era un Hopa-Mitica, apropo de liga lui „mitica”. Ati avut curiozitatea sa cronometrati cat s-a jucat efectiv in aceasta partida? Ar fi interesant de aflat. Cu o asemenea atitudine fata de joc nu vom face niciodata performanta in Europa.

bogdanlebu  •  3 martie 2008, 20:01

concluzia e una: avem o reteta de succes pentru a lansa un post de televiziune, si anume sa cumperi optiunile I si IV de la liga lu mitica, nu? sau mai e si altceva pe kanal d?

red baron  •  3 martie 2008, 22:24

skandalouz si gadidingiulesti singura chestie e ca ,pe masura ce va trece timpul tot mai multi oameni se vor satura de modul in care fura steaua si in care presa sustine acest lucru,poate intr-o zi vor fi majoritari aceia si atunci sa vdm cui vor mai vinde ziarele

Muzica noua  •  4 martie 2008, 18:40

normal .. kanal d s-a ridicat prin aceste derby-uri din liga I si nu numai , plus emisiunea Mutu la Kanal D care urmeaza sa inceapa .

Costin  •  4 martie 2008, 20:14

Eu cred ca a fost super transmisiunea, nu stiu ce au comentat dar reluarile au fost din cele mai bune unghiuri fapt ce imi aduce aminte de meciuri filmate cu 3 camere…

Wholigan  •  4 martie 2008, 22:27

Sunt un stelist si sunt mirat sa vad dinamovisti si alti suporteri care au acceptat sa vorbeasca despre arbitraj fara sa se insulte si fara sa se lanseze in sarje absurde si absolute. Nici eu nu imi explic cum de nu s-a dat penalty la Semedo, nu exclud varianta ca Tudor sa fi fost platit dar nici nu o caut intentionat. Oricum ideea ca in general Steaua ar fi favorizata de arbitri e usor de demonstrat ca e falsa. Sezonul trecut am avut cei mai multi eliminati. Nici macar cu Buzaul nu se face blat, si desi CFR sau Rapid declara inainte de orice etapa ca Steaua o sa faca blat, ne bate si Iasiul, si U Cluj, si orice alta echipa care ne prinde intr-o zi proasta.
Daca cineva poate sa imi dovedeasca o tenta generala in arbitraj pro-stelista, oricand dupa 2000 incoace, ma inchin, dar pot eu sa dovedesc contrarul.

vicky  •  4 martie 2008, 23:37

interesant.

gabidegiulesti  •  6 martie 2008, 7:00

Wholigan@: ramâi in irealitatea ta edulcorata si roza. Parerea mea e ca esti rupt totalmente de realitatea din fotbal. La Steaua nu etapele cand se fac blaturi sunt rare, ci acelea când Jiji nu umbla la butoane: nu exista retur in ultimii 3 ani in care Ciobanul sa nu fi actionat cu mârsavie pentru falsificarea grosolana a ierarhiilor. Orb sa fii si sa nu vezi! Dar chiar si atunci asculta-i pe toti care condamna acest lucru! Daca vrei si poti sa auzi!
Daca insa doresti sa te minti singur, atunci debitezi cu (falsa) naivitate si nonsalanta cele de mai sus!

Comentează