Pe merit

Mai bine decît două echipe, una şi bună. Asta trebuie să înţeleagă Steaua după meciul de aseară. Fotbalul cu sateliţi aduce ştiri TV, nu puncte în clasament.

vineri, 7 martie 2008, 10:19

Mai bine decît două echipe, una şi bună. Asta trebuie să înţeleagă Steaua după meciul de aseară. Fotbalul cu sateliţi aduce ştiri TV, nu puncte în clasament.

Buzăul nu e Steluţa, Stelişoara, ci doar o echipă care s-a pus în propria poartă şi a aşteptat să treacă timpul. Degeaba.

CFR a cîştigat pe merit. E mult mai bun decît Buzăul. Şi e un lider autoritar, care ştie să-şi ia punctele, chiar dacă arbitrii lasă mereu aceeaşi senzaţie ciudată. În prima repriză, „centralul” a închis ochii la un cot în gît expediat de Cadu şi a oferit gazdelor un penalty aşa şi aşa.

Campionatul merge înainte şi are nevoie de tot echilibrul media, al publicului, al FRF, LPF şi al echipelor ca să nu se intre în istorie drept primul război civil-sportiv care are ca miză calificarea în Liga Campionilor.


Comentarii (114)Adaugă comentariu

Gbr  •  9 martie 2008, 20:18

Draga STEFAN … te inseli gloria a tras sut la poarta chiar a avut o ditai ocazia. NU asta e important oricum. Important e nu prea exista meci in care CFR Cluj sa nu fie avantajata. Un penalty si un rosu e destul de mult zic eu….

MANNIX  •  9 martie 2008, 20:25

tolo recunoaste,desi iti e extrem de greu-cfr beneficiaza aproape la fiecare meci de arbitrii proprii exceptie meciul din Ghencea unde cel mult un 11 m pot revendica la cealalta faza a fost fault in atac iar slutul trica trebuia eliminat dupa golul marcat si era min 4!!!apoi cand s-a luat de Lacatus iar trebuia „premiat” cu cartonas ROSU!!!

Dan  •  9 martie 2008, 21:18

Domnule Tolontan,daca esti jurnalist si scrii despre ceva o faci obiectiv in primul rand si in al doilea scri tot aevarul asa cum a fost asa cum s-a vazut.Fi pregatit sa suporti consecintele dar scrie realitatea.”asa si asa” in cazul de fatza denota ca sunteti cam evaziv in a spune lucrurilor pe nume.Acel meci trebuia sa se termine cu 2 eliminati si fara acel penalty vazut doar de arbitru si dictat de undeva de sus.Sunt multe probleme dar daca vreti sa le discutati faceti-o pana la la capat.Aseara CFR a primit legea compensatiei dupa ce in Ghencea Tudor a gresit in defavoarea lor.Sunt multe de vorbit dar vad ca putini temerari care se initiaza in scrisul purului adevar sau a evidentului.Va respect Domnul Tolontan si va apreciez munca,in opinia mea sunteti cel mai bun jurnalist sportiv.Dar nimeni nu e perfect si dumneavoastra aveti unele lacune.Multumesc si sper sa nu mi-o luati in nume de rau.

ruxa_stelista  •  9 martie 2008, 22:18

se vede k esti dinamovist

dillyu  •  9 martie 2008, 22:28

nu mai atacam pe nimeni…sunt stelist si ce sa fac..singurul meci kre a fost de mare rating si sa fie spectaculos a fost steaua-clujul…pakat k s-a gresit la penalty..altfel ar fi fost fata meciului…clujul vineri a jucat mult prea bine victoria nu este contestata…putin fotbal prea multe comentari…vrem fotbal nu acuze si injurii la arbitrii nu vreau sa il vad pe becali kum isi conduce o turma de oi…..vrem fotbal de calitate vrem stadioane vrem faima…vrem sa rasara steaua din 86…Forzza Steaua

prichindel  •  9 martie 2008, 22:36

haha, si cu buzaul au rezolvat cu arbitrii, ce le tremura chilotii pe ei nu cumva sa piarda locul 1!

coroian  •  9 martie 2008, 22:37

Am si eu o intrebare. Vis-a-vis de greselile arbitrilor.
Intr-o generatie in care abunda tehnologia multimedia, de ce nu exista posibilitatea ca arbitrii de margine si centralul sa se poate consulta, de exemplu, undeva la colturile terenurilor pe un monitor de transmisie TV. Ar putea lua o alta decizie si nu ar mai fi atatea discutii neproductive la emisiunile si calupurile de stiri sportive…Vezi golul dat de CFR Rapid-ului in tur, de cele doua penalty-uri neacordate CFR-ului in meciul cu Steaua si mai ales golul data de Poli in aceasta seara, si cate si mai cate. Puneti va rog o intrebare Federatiei. Multumesc

cfr-ista  •  10 martie 2008, 9:48

da si eu sunt de acord cu aceasta solutie…ca la rugby 🙂

Tudor  •  12 martie 2008, 13:50

Cum pot unii sa conteste performantele Stelei,echipa care a tras fotbalul romanesc de club dupa ea,inainte si dupa ’89?E clar ca respectivii sunt paraleli cu fenomenul!Comparati ce echipe de valoare au scos-o pe Steaua din cupele europene(chiar si Rosenborg sau Panathinaikos de care zice cineva erau echipe de CL,competitie in care altii de pe la noi,in afara de Steaua,n-au pus piciorul) cu prastiile de Skonto Riga,KR Rekjavik sau „marea echipa” Mangusta Famagusta care i-au pus la colt pe altii!Numai asta si spune totul!

Tudor  •  12 martie 2008, 13:53

Iar suporterii Cfr-ului sa taca atunci cand e vorba de Steaua!Marea lor majoritate sunt „fabricati” din suporteri ai lui U Cluj care au trecut la cfr-ism atunci cand Cfr a promovat in prima liga!Pana acum cativa ani,aproape ca nu exista suporter de-al Cfr-ului in Cluj!:)))
E firesc ca cei mai multi si mai buni suporteri sa se indrepte spre o echipa mare cum e Steaua!Daca altii nu pot sa accepte asta cu atat mai rau pentru ei,dar sa nu-si mai verse frustrarile aici.

Tudor  •  12 martie 2008, 13:58

Tolo@,in general ai nimerit-o.Insa penalty-ul n-a fost „asa si asa”,n-a fost DELOC!Acum poate isi dau macar unii seama cum e ajutata Cfr in aproape fiecare meci(culmea cu Buzaul nici nu le-a iesit ca au ratat penalty-ul,asta ca sa nu mai vorbeasca de „viciere de rezultat” cu Steaua).Acum nici nu aveau prea mare nevoie de ajutorul arbitrilor,era clar ca Buzaul nu poate obtine nimic la cum a jucat.
Si ai fi putut sa o lasi mai moale cu „liderul autoritar”…daca nu era „bunavointa” arbitrilor,tot autoritar mai era??

iuliudingrant  •  12 martie 2008, 14:12

Tudor@: o îmi permit sa te citez- ”daca nu era bunavointa arbitrilor mai lua Steaua ultimele 2 titluri?”. Bine, ar mai fi si sacosa, si santajul,si……

Tudor  •  19 martie 2008, 11:08

iuliudingrant@,te rog nu ma mai „cita” cu afirmatii care nu-mi apartin!Se pare ca e ceva care te cam caracterizeaza,dar ar fi bine sa incetezi cu lucruri de astea!
Steaua a luat si ultimele 2 titluri PE MERIT(o sa repet asta pana o sa pricepi tu si altii ca tine cum stau lucrurile),panaramele lui Jiji nu au contat si oricum toti le fac(cel putin toti care au posibilitati),numai ca ciobanul le trambiteaza in cele 4 vanturi.Asta e singura diferenta!

Tudor  •  19 martie 2008, 11:14

Ultimele 2 titluri,ca si cele de dinaintea lor au fost luate PE MERIT de Steaua!Asta e adevarul,chiar daca unii nu pot sa-l accepte!

Comentează