Make football, not love!

În varianta lui Piţurcă, presa e de vină pentru „70 % din ce se întîmplă în fotbalul românesc”. A coborît procentul! Acum 10 ani, după acelaşi Piţurcă, dublat de Ioan Becali şi de briciul cu care urma să ne facă de la brîu în jos, eram vinovaţi 100%!

luni, 24 martie 2008, 6:28

În varianta lui Piţurcă, presa e de vină pentru „70 % din ce se întîmplă în fotbalul românesc”. A coborît procentul! Acum 10 ani, după acelaşi Piţurcă, dublat de Ioan Becali şi de briciul cu care urma să ne facă de la brîu în jos, eram vinovaţi 100%!

Capete de acuzare se găsesc tot timpul. Pe vremuri, povesteam despre blaturi care nu existau. Astăzi, dăm prea des cuvîntul unor oameni pe care Federaţia ar putea foarte uşor să-i pună la punct, dar nu-i atinge deloc.

A trecut un deceniu ca să se probeze existenţa blaturilor. Va mai trece un deceniu ca să vedem că Becali, Iancu sau Pazskany murdăresc nu pentru că presa îi bagă în seamă, ci pentru că cei acuzaţi sau cei care ar trebui să-i oprească sînt prizonierii unui sistem de complicităţi.

Altfel, iată ce mai povesteşte presa: la meciul din liga secundă, Drobeta Turnu Severin – Minerul Lupeni, 0-0, arbitrul Mihai Ene fluieră finalul. Antrenorul oaspeţilor, Marin Tudorache, sprintează ca un nebun către centrul terenului, unde se refugiase brigada. „M-am speriat cînd l-am văzut venind. Cu tot ce s-a întîmplat în arbitraj, o cam băgasem pe mînecă”, a povestit centralul reporterului gsp Cătălin Andrieş.

Fără timp de reacţie, arbitrul a rămas îngheţat pe loc. Moment în care Tudorache se aruncă peste arbitru, îl strînge în braţe şi-l pupă în perplexitatea generală. Da, l-a pupat pentru că l-a arbitrat corect.

Acesta e chiar apogeul dezmăţului! E timpul să intervină Comitetul de Urgenţă. Toleranţă zero pentru asemenea gesturi deplasate! Să se joace doar pe teren.


Comentarii (149)Adaugă comentariu

roberto  •  25 martie 2008, 9:55

si o s-o tinem tot asa! la mai mare !ajutoooooorrrrrrr!

augustin  •  25 martie 2008, 9:57

intr-un sistem bolnav normalitatea e o nebunie…

nu conteaza  •  25 martie 2008, 10:05

PITURCA FACE, VOI LATRATI!!!

aaa@aaa.ro  •  25 martie 2008, 10:21

Draga domnule Tolontan,70% ? 100% ? voi presa purtati o vina si inca una considerabil de mare mai ales MORALA , se numeste INSTIGARE, poate legal va ascundeti in spatele libertatii de expresie dar mai toti jurnalistii omiteti partea a 2-a a articoulului din Constitutie care spune sa NU lezezi pe altcineva.Blat-uri ? NU au existat niciodata. motivul ? nu s-a demonstrat ca ar fi fost vreunul.mai mult decat atat faptul ca aduceti aminte de asa ceva spune forte mult despre faptul ca sunteti limitati,ca mijloace de expresie ca investigatie,mergeti pe principiul sa aruncam cu noroi pentru ca oricum chiar daca demonstreaza ca nu-i asa oricum putea isca un scandal, si chiar daca se spala tot o sa ramana un semn,o pata…
Pe domnul Piturca … nu-l comentez toti avem zile bune si rele…atitudinea de acum mi se pare constructiva.

Florin Grigoriu  •  25 martie 2008, 10:22

Problema dintre presa si sport este alta, dupa ani intregi in care cu totii am acuzat presa ca promoveaza prea mult imaginea unora sau altora dintre conducatorii fotbalului romanesc, si dupa ce am acuzat-o ca mai avea putin si transmitea live cantonamentul lui Dinamo, observam un lucru extraordinar, dupa ce Dragomir ne-a scarbit cu profetiile sale si cu ideile unor legi care sa numai ne dea voie pe stadion, dupa ce Nasul Sandu ne plictiseate cu atitudinea sa de necombatant dar cu interese clare in lupta din campionat, dupa ce Gigi ne-a oripilat cu lipsa lui de bun simt, dupa ce Copos ne-a aratat cat de zgarcit poate fi, dupa ce iancu ne oboseste cu interventiile sale referitoare la alte echipe (atitudine apropiata de zicala ca nuca in perete), dupa ani intregi in care am vomitat din cauza lui Meme, dupa toate ifosele de mironosita ale celor de la CFR, dupa ce am inteles de la Dan Petrescu ca Unirea pierde doar din cauza arbitrajului, mai ne intrebam de ce au disparut suporterii de la stadioane. Minunea s-a produs anul acesta chiar daca din motive de marketing toate jurnalele de stiri sportive incep cu Steaua chiar si noi rapidisti am inteles si acceptam asta, toata aceasta bataie intre televiziuni pe rating-ul din fotbal a creeat o mediatizare fara precedent a fotbalului romanesc, ce au reusit acesti „oameni de fotbaol” sa darame in acesti ani a reusirt sa repare presa. Daca puteti domnule Tolontan puteti face o comparatie intre numarul suporterilor de pe stadioanele din tara din campionatul aceesta si cei din ani trecuti. Ce ma bucura cel mai tare este ca atunci cand televiziunile vor intinde la maxim acest fenomen din foame de material se vor agata si de alte sporturi, aici cel mai bun exemplu este Sport.ro care a promovat destul de puternic hambalul iar audientele la meciurile de handbal au crescut. Referitor la ce spunea Piturca sa ne mai lase cu binele fotbalului sa mearga la Biserici precum tata Puiu si sa nu uite ca mai presus de valoarea sa de antrenor este un grup de jucatori pe care l-a preluat la intr-un moment de varf, el il are in lot pe Mutu care face minuni la Fiorentina, nu pe Mutu care se rupea prin barurile din Londra, in ceea ce priveste relatia ehipei pe care o conduce cu presa parerea mea este ca o data cu preluarea drepturilo de televizare de catre Antena 1, audienta si asistenta la meciurile echipei nationale va creste.

Petrisor  •  25 martie 2008, 10:23

L-a gasit iubirea de fotbal pe Taher. Este si normal ca omu asta vaneaza posibilitatea imobiliara. Trebuie sa fim naivi ca Taher a luat Rapidu pentru a face „performante fotbalistice” cu aceasta echipa . Ma bufneste rasul. Cat costa metrul patrat unde se afla Teatrul Giulesti?

spectator  •  25 martie 2008, 10:25

Ti-am mai zis, sunteti niste ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). Va place sa scormoniti si sa aduceti la suprafata duhoarea, fara sa va intereseze ca faceti doar rau obisnuind publicul cu scandalurile si transformand in normalitate violenta verbala si fizica. Nu mai popularizati violenta, domnilor ziaristi, nu uitati ca aveti un rol educational si ca formati opinii. Sunteti vinovati, sunteti cei care insamantati ganduri criminale in creierele (de cele mai multe ori goale) ale unora.

un suporter BOLNAV  •  25 martie 2008, 10:29

DA,SINTETI SI VOI VINOVATI PENTRU CA ATI FACUT compromisuri,MAI ALES CIND A FOST VORBA DE steaua. DE CIND ATI LUAT VOI puterea compromisurilor ,steaua a facut 1-3 PUNCTE.ESTE RUSINOS.Poate la anul(si la multi ani)SI NUMAI daca ii arbitreza un TUDOR,DIACONU,IVAN sau MIRCEA SANDU

cox  •  25 martie 2008, 10:31

dati-l ba afara pe asta vine beat in emisiuni mai mare rusinea .. jurnalist pacalit .

Catalin  •  25 martie 2008, 10:37

Fara presa nu stiu sincer ce ar fii fost in fotbalul romanesc.Presa este singura care mai misca ceva si spune lucrurilor pe nume,cat despre Piturca la ce te poti astepta de la un om care nu a deschis in viata lui o carte,poate doar cartile de joc.Unde nu e nici dumnezeu nu cere.

Cătălin Tolontan  •  25 martie 2008, 10:39

nu conteaza : ai dreptate, noi gindim, nu muncim 🙂

Cătălin Tolontan  •  25 martie 2008, 10:40

aaa@aaa.ro: DOMNULE DRAGOMIR, DAR CHIAR DVS ATI ADMIS CA AU FOST BLATURI IN FOTBALUL NSOTRU 🙂

Catalin  •  25 martie 2008, 10:42

Observ ca oamenii sunt suparati pe ziaristi,nu stiu unde traiesc acesti oameni dar sigur nu in Romania.

nu conteaza  •  25 martie 2008, 10:47

Cataline, stiu ca faceti galagie multa, dar si fara folos de cele mai multe ori.Ti-am zis si ultima oara, in cazul transferurilor dubioase, ca nu se va intampla nimic.Desi, interventia voastra in acest caz a fost intr-adevar oportuna.
Cand afirmi insa:”Noi gandim, nu muncim” , bineinteles cu sarcasmul de rigoare, imi subminezi inteligenta si asa aflata intr-un stadiu avansat de degradare din cauza orasului in care traiesc. Cat exercitiu de gandire iti poate lua sa-l ridici toata ziua in slavi pe Becali? Chiar asa am ajuns? Indicii de pe trafic.ro sunt singurul lucru important in lumea asta?Crezi ca fara Becali nu i-ai mai atinge? Crezi ca fara Becali nu ati mai vinde spatiu de publicitate?
Sa fim seriosi.

romy  •  25 martie 2008, 10:50

Incep sa cred ca acest campionat se transforma in legendara balada populara „Miorita” Avem un cioban.. ungur.. trebuie sa cautam si un moldovean.. Aveti idee?

grasu  •  25 martie 2008, 11:00

Cataline la cum comentezi tu fotbalul romanesc cred k piturca a fost modest cand a zis 70%.pacat de unii care au ajuns ca tine si scriiu tot felu de bazaconii toata viata lor.ati facut meseria voastra de rusine.dar……vezi k nu e prea tarziu.

spectator  •  25 martie 2008, 11:08

Oamenii acestia traiesc in Romania si sunt expusi in mod continuu si agresiv la golirea de catre voi de continut a poruncilor „iubeste-ti aproapele” si „sa nu ucizi”. In goana dupa subiecte si dupa puncte de audienta, voi nu luati in calcul cel mai mare rau pe care il produceti. Voi adanciti rivalitatile dintre cluburi, voi dati tonul la cantec si totul e desavarsit pe urma de catre Esca si ai ei la ora 5. Poate din lipsa de spatiu amestec subiectele, dar ideea este, pe scurt, ca alimentati mentalul semenilor vostri cu imagini care, incet, ajung sa nu mai para deloc macabre sau „interzise” (psihologie elementara). Acum e tarziu sa mai faceti ceva, bolovanul a pornit la vale odata cu „eliberarea mass-media”, dar ati putea macar sa constientizati si sa va asumati partea de vina. Piturca e doar o picatura in acest ocean, iar voi, ziaristii, sunteti doar niste oi in aceasta turma pe care v-ar place, dar nu veti reusi niciodata, sa o conduceti. Voi mergeti unde va mana ciobanii (fara nicio aluzie la vreo personalitate din Liga I). Sa nu uitam ca spiritul de turma e specific acestui popor.

MARIO  •  25 martie 2008, 11:38

ADICA VREI CA PITI SA UITE CAMPANIA MURDARA CARE A DUS LA INDEPARTAREA LUI SI NECALIFICARILE CARE AU URMAT LA CARE VOI ATI FOST PARTASI IN LOC SA SCRIETI DESPRE JUCATORI VOI SCRIETI DESPRE CONDUCATORI IN ANGLIA AU SCRIS MASCHERANO CEL MAI PROST OM DIN LUME VOI COCOLOSITI JUCATORI SI O TINETI MEREU CU CONDUCATORI GRESITA TINTA

calin  •  25 martie 2008, 11:48

Cataline, una peste alta, voi presa nu stiti cum sa va mai imbulziti si sa va calcati in picioare pt fiecare prostie pe care o debiteaza becali, pt fiecare misto facut de militica, muresan, turcu, borcea, copos etc.
Ati facut vreodata un sondaj in care sa intrebati cititorii daca astfel de can-canuri doresc ei sa citeasca intr-un ziar de sport?
Cu siguranta nu.
Ati preluat reteta de „succes” de la cei de afara si….inainte. Deh traiasca globalizarea. Forza Multinationalele.
Pai cum dreaq sa lipseasca un ziarist gsp de la o aberatie de-a lui becali. „Pai e toata concurenta gsp acolo. Pai ce noi suntem mai prosti????”
Nu cred, eu zic ca sunteti la fel, dar cine stie???

gherghiceanu ionel  •  25 martie 2008, 11:48

In primul rand Piturca ar trebui sa-nvete sa faca selectie. Rezultatele sunt de partea lui, dar iubitorii de fotbal nu agreaza selectia pentru ca este loc si de mai bine.
Atata timp cat presa sportiva din Romania va cauta de fiecare data sa arate doar adevarul, nimeni nu poate sa o conteste. Din pacate, de multe ori, articolele unor gazetari nu sunt conforme cu realitatea. Adevarul despre un subiect oarecare este unul singur, si nu poate fi de zece feluri. Se vede clar in unele articole ca se arunca cu noroi in munca unor jucatori numai pentru faptul ca fac parte din echipele patronilor X sau Y, se trunchiaza adevarul si apare dezinformatia.
Iubitorul de fotbal vrea doar adevar si nu dezinformari sau adevar numai pe jumatate.

marius  •  25 martie 2008, 11:59

Si eu sunt de parere ca aveti o vina pentru tot circul asta, pentru ca va calcati in picioare sa luati interviu unor tampiti, in loc sa ii ignorati naibi, sa ramana cu ochii in soare analfabetii naibi ce sunt, presa si media sunt singurele lor modalitati de a iesi din mediocritatea si mocirla prin care au ajuns sa aiba bani, doar ca lumea nu ar trebui sa fie dirjata de banii lor; ar trebui sa nu bagati in seama pe oameni de doi bani precum becali, turcu , borcea, iancu si alti fosti golani.

ion  •  25 martie 2008, 12:17

Sincer; tu ce crezi Tolo,au Gazetarii vreo vina? Pot fi ei acuzati de partinire,de egoism,de interese,de amestec in club sau vestiar prin zvonuri sau stiri ca pleaca antrenorul sau se doreste alt antrenor cand celalalt nu a plecat,etc? Gazetari,fara verticalitate,slab pregatiti fara cultura sportiva,gazete in care gasesti 90% fotbal ca la asta se „pricep toti” ,nu vezi un comentariu obiectiv si elevat despre hipism de exemplu,sau patinaj,ca tot se transmite la tv… jalnici…asa santeti…si mai aveti si niste figuri de intarcat copiii…! Ma voi chiar n-ati auzit de Chirila de Topescu,etc ?Nu va auziti ce spuneti,nu va uitati in oglinda? Solutia ar fi SILENTIO STAMPA pina va dispare samanta.

Luci  •  25 martie 2008, 12:18

TOLONTANE UITETE PE http://WWW.POLITIMISOARA.COM SI VEZI CE TI-A LASA SCRIS IANCU ACOLO!!! VEZI-TI DE TREABA TOLONTOLANULE :))

cla  •  25 martie 2008, 12:20

@ com Ned

mare dreptate ai. nu te poti astepta la schimbari de atitudine in redactiile de sport. ma uit la stiri si emisiuni sportive asteptand minuni. dar nu se intampla. in loc sa fie intervievati antrenori si jucatori, la noi specialistii sunt „conducatorii”. bine, asta se intampla deoarece un reporter sportiv de la noi habar nu are sa intrebe ceva legat de tactica sau performanta, el intreaba: „ati auzit ce a spus cutare de dvs?”. m-a surprins gestul lui paraschivescu, dar din pacate el nu a avut ecou la colegii de breasla care fac in pantaloni cand aud cuvantul „a ignora”.
astept in continuare ziua in care un ziar de sport va avea 80% articole din alte sporturi.

geamba  •  25 martie 2008, 12:24

unde e dovada lui copos? inca asteptam

Petrisor  •  25 martie 2008, 12:42

Am citit pe hotnews ca ar Lucescu este in tratative cu Dinamo.

Flo  •  25 martie 2008, 12:55

Fotbalistii sunt pentru voi ziaristii niste obiecte, sau in cel mai fericit caz niste animale de povara, de care nu trebuie sa scrieti. Pentru ca daca ar trebui sa scrieti nu a-ti avea ce, ca nu va pricepeti la acest joc (doar ce prietena are, ce contract are). V-ati face de ras daca analizati un meci de fotbal din punct de vedere tehnic. Voi redati ce zic presedintii, patronii, alti oficiali din fotbal si mai ales sunteti cu ochii pe arbitrii, ca sa puteti porni scandalul. Daca nu ai atins odata o minge de fotbal n-ai cum sa pricepi jocul.

korner  •  25 martie 2008, 13:07

are dreptate piturca ,fara scandal presa romana sufera mai rau decat fotbalul.voi sunte-ti cei care cautati si provocati multte scandaluri de dragulul vanzari unor ziare.rupe_tidin context multe declarati facandule apoi incendiare si asa mai departe.si voi aveti decat un singur interes si ala il stie toata lumea ,bani.cred ca daca becali o sa faca exact cea ce a promis va apropiati de faliment.si altceva tolontane nu te inghit

somnu  •  25 martie 2008, 13:08

si eu cred ca face o greseala la procente. corect este 90% sau chiar mai bine.
voi ati transformat presa de sport intr-o balcareala generala.
monstra de lipsa de profesionalism la voi la ziar: buzarin scrie un articol despre steaua. toata lumea stie ca el e antisteaua din motive mai mult sau mai putin obiective. nu e frumos sa scri de o echipa pe care nu o placi pentru ca nu poti fi obiectiv. parca sunteti o revista de scandal

adrian  •  25 martie 2008, 13:09

Nu pot fi de acord cu stilul presupusului.Se vrea tot timpul sa se caute o situatie de compromitre a anumitor situati de hotie in fotbalul romanesc;si vezi doamne presa are nu stiu cit la 100% vina sau FRF ar fi vinovata ca acuza presa…?ori Becali,Iancu,Borcea etc sint pionii coruptie in fotbal!D-lor sa terminan cu presupsurile si nu mai pneti paie pe foc:vorbiti la modul concret si nu la modul diversiuni.Ce are ca un antrenor l-a pupat si felicitat un arbitru?care e proba inversa ca arbitru este corupt sau alte fapte pot sa-l incrimineze?fapte concrete d-le TOLONTAN nu pvesti scrise si aduse la teori ce tin mai mult de chibiti si nu de partea corecta a lucrurilor.D-ule Tolontan sa nu va surprinda faptul ca presei ii urca procentele,sunteti parte la citeva din ele! ATENTIE…………la ATENTIE! Sa auzim de bine in fotbal si-n toate.

flavius  •  25 martie 2008, 13:15

la o situatie asemanatoare am asistat pe vremea lu ceausescu la un meci de divizia C la un meci Retezatul Hateg – Unirea Alba Iulia 0-1. dupa meci fani hategani nervosi ca au pierdut meciul l-au fugarit pe arbitru prin livezile si lanurile de porumb de langa stadion l-au prins l-au adus pe sus inapoi la ‘civilizatie’ si pana n-o baut tata tuica cu ei de s-or facut toti manga nu l-or lasat sa plece nici la dusuri. cei drept arbitrase corect lucru destul de rar la hateg pe vremea aia. aveam abator si fabrica de bere. nu rezista nimeni tentatiei de a pleca cu un vitel si cu cateva lazi de bere pe vremea aia!

Nume (necesar)  •  25 martie 2008, 13:15

Cand mai multi oameni iti spun ca esti beat e bine sa te duci sa te culci.
Fie ca e sau nu de vina, presa romaneasca, nu doar cea sportiva, este de ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). Nu va mai scuzati atat, faceti pe liderii de opinie… Mai bine puneti mana pe o carte de jurnalistica pentru ca singurul vostru obiectiv este audienta si tirajul. Voi prostiti poporul! Pe voi v-as impusca primii si apoi, la scor strans, pe politicieni.

adriano  •  25 martie 2008, 13:22

Pictor Viturca, asta sa lase presa sa-si faca treaba, iar el sa si-o faca pe a lui la nationala, ca nu prea vad cu ochi buni ce-om trai la Euro.

Timisoara, orasul primei victorii in fata Rusiei  •  25 martie 2008, 13:29

Si eu zic ca presa e vinovata de multe: ascensiunea lui Becali, fumurile sale, alegerea lui Base in functia de presedinte, decaderea unor jucatori, Lucian Marinescu, Sabin Ilie, Claudiu Raducanu, Ionut Lutu, dubla (tripla alegere a lu Iliescu ca presedinte al Romaniei), ascensiunea din 2000 a lu Vadim si multe altele. Asa ca dupa mine scorul Piti – presa e egal, 3-2 pentru selectioner.

piturca  •  25 martie 2008, 13:30

piturca a fost domn cu voi. nu e 70% ci 90%. numai porcarii si minciuni se scriu in fituicile voastre de „sport” pline mai mult de ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) decat de sport.

cand o sa scrieti si despre sport, in loc de intrigi, minciuni, zvonuri, scandaluri, poate nu va mai acuza nimeni.

Catalin  •  25 martie 2008, 13:42

Salut catalin,
Oamenii astia nu facdiferenta ditre jurnalistii de sport si cei care scriu despre politica,de vina sunt conducatorii de fotbal pt ca nu civilizati,se comporta jalnic.Afara oamenii de fotbal isi vad de treaba lor si atat.ex Anglia,unde vin actionari straini si investesc iar echipele englezesti au super rezultate.diferenta este ca la ei conducatorii de fotbal se ocupa numai de fotbal,iar la noi fac de toate:politica,fotbal,afaceri,3 in 1 ca nesu’

ciortanul  •  25 martie 2008, 14:03

Putina paine si mult circ….

Cătălin Tolontan  •  25 martie 2008, 14:07

piturca: ai citit interviul de azi al lui andrei niculescu cu van basten? unde intra? la minciuni, dezinformari, porcarii ? 🙂

Cătălin Tolontan  •  25 martie 2008, 14:07

somnu: sintem ziar, nu revista 🙂

Timisoara, orasul primei victorii in fata Rusiei  •  25 martie 2008, 14:10

Interviul cu Van Basten intra la categoria alte sporturi, din pacate. Momentan pe gsp stirte de impact este Mircea Sandu: „Copos nu o să fie regretat”, apoi balacareala de la Rapid, apoi Burdujan: „O să pierdem cu 3-0 la masa verde, se ştie!”, apoi Becali şi-a angajat echipă pentru Becali Bank, iar in final, la alte sporturi interviul lui Van Basten. Deci scorul la pauza meciului piturca – ziaristi este de vreo 2-0. Mersi.

conquerer  •  25 martie 2008, 14:42

Propun lui Tudor(dar si pt ceilalti arbitrii din Div A) sa vizioneze partida Caen-Monaco(ori Lyon-PSG) din aceasta etapa de Ligue 1.

cornel-cluj  •  25 martie 2008, 15:17

Postare de pe http://www.fcsteaua.ro, site-ul suporterilor Stelei. Ca sa se mai auda si vocea noastra in marea asta infecta de laturi deversate asupra noastra de presa sportiva si cei de la rapid.

„Ca presa e impotriva noastra stie toata lumea.Nu e noutate.De mai bine de un an se intrampla aproape in fiecare saptamana.Dupa fiecare meci.

Prin toamna, cand Steaua s-a calificat in CL si a inceput sa piarda in fata Sevillei si Arsenalului,”ziarele de sport” din Romania incepeau sa isi bata joc de aceste esecuri.Pe langa articolele lor pro Arsenal si Sevilla(ca sa nu zic anti Steaua) apareau si declaratii ale conducatorilor din cluburile cat de cat mari din Romania: cefere, Dinamo,rapid.

Toti erau de parere ca ei, in locul Stelei, ar fi reusit mult mai mult.Chiar si o calificare mai departe macar de pe locul 2.
Ca doar pana la urma, cine naiba sunt Arsenal si Sevilla?
2 echipe necunoscute care nu vor putea niciodata sa se ridice la maretia unor echipe europene ca Anorthorsis,Elfsborg sau Nurrenberg.
Si daca am tot vorbit de aceste 3 echipe.Cine sunt aceste echipe?
Aaaaa, da! Sunt echipele care au scos pe cefere,rapid si Dinamo din cupe europene in acest sezon.

Dar ca sa nu Para penibili, saracii baieti s-au luat si de Slavia Praga, a 4a echipa din grupa Stelei, echipa care ne-a luat 4 puncte din 6.Cine e Slavia Praga?!
Pai, doar echipa care a eliminat Ajaxul din CL.O echipa super slaba.Nu?

Bun, sa trecem peste asta.S-a terminat cu Champions League-ul.Steaua a iesit, a venit vacanta.
Si bineinteles transferurile.
gesepe(gay sports) bagau absolut in fiecare zi cate un nou jucator in atentia Stelei:”stim noi din surse sigure, din cadrul clubului, dar care nu si-au dezvaluit identitatea, ca Steaua il vrea pe x”
Si dupa 2 zile continuau cu:”Steaua a ratat transferul aceluiasi x pe care am zis noi ca il vrea acum 2 zile”

Asa a mers cam toata vacanta.
Pana cand, deodata, sursele sigure nu au mai zis nimic si Steaua a dat ipe siteul oficial transferul a 4 jucatori.
UPS!!!
Sursele gesepe erau inca in mahmure dupa revelion!

Asa.In tot acest timp gesepe lauda transferurile contracanditelor si ii ridicau in slavi si ziceau cat de usor vor castiga acestia campionatul.

Si incepe campionatul.
Si strainii Stelei confirma.Iar transferurile celorlalti, NU!

A zis gesepe ceva?
A zis gesepe de faptul ca jucatorii de CL hirschfeld si dorsin au fost umiliti pe Ghencea?
A zis gesepe ceva de faptul ca despotovic de abia prinde lotul sau de faptul ca portughezii rapidului sunt de Liga a 2a?
Unde sunt „laudele” pentru torje sau miranda?

UNDE?
Pai nicaieri.
Dar daca se intampla ca Steaua sa o dea in bara…stim cu totii ce s-a zis si de Carlos,Andrey,Saban si restul strainilor care au mai dat-o in bara la Steaua.

Presa e importiva noastra.
Asta e!

La meciul cu rapid, desi regulamentul zice ca Steaua trebuia sa castige cu 3-0, ei zic ca nu e normal.
Ei stiu mai bine decat regulamentul.

Deaconu a fost facut „fetita” pentru ca nu i-au placut brichetele cu care aviarii dadeau dupa el.
Lovin a fost facut tot „fetita” pentru ca nu a vrut sa stea pe teren ca sa isi ia si el portia de brichete.

Probabil ca gesepe ar fi vrut ca cineva sa moara.Abia dupa ce se intampla asa ceva s-ar fi putut intrerupe meciul si dat 3-0 oaspetilor.

Dar haideti sa analizam totul gandind ca s-ar fi intamplat in Ghencea.

Cum ar fi reactionat gesepe daca Deaconu, dupa ce ar fi fost lovit de o bricheta aruncata de un stelist, s-ar fi intors sa le ceara fanilor sa se calmeze ca sa poata sa dea drumul la meci?

Pai e clar ca ar fi scris tone de pagini in care l-ar fi criticat si ar fi zis ca el ar fi trebuit sa intrerupa meciul atunci si sa dea 3-0 pentru rapid.

Iar pe fani, nu cred ca i-ar fi scos din „animale”,”bestii”,”huligani”!”

gica_contra  •  25 martie 2008, 16:41

normal ca presa e de vina. numai sport nu faceti, va ocupati numai de scandaluri si bascalii.

Nume (necesar)  •  25 martie 2008, 16:52

Vreau si eu un ziar, un post tv, orice… pentru oameni cu studii peste 4 clase si cu simt olfactiv sensibil.

diacriticul  •  25 martie 2008, 16:58

Apropos domnule Tolontan, s-au inventat diacriticele şi pe net iar numele proprii se scriu cu iniţială majusculă.

GEO-X  •  25 martie 2008, 17:14

Nu aveti decit o singura vina caati scris adevaruri care se vad de la o posta dar numai cei ce trebuie sa vada nu vad si ati mai avea una ,la acuzele ce vi se aduc ar trebui sa nu ii mai bagati in seama o perioada mai indelungata si sa scrieti de celelelte sporturi pe care chiar voi le vaduviti si apoi sa vedeti ce va vor suna de se vor inrosi celularele.POATE CA AR FI NECESAR CE ZICETI?

lae banatanu  •  25 martie 2008, 22:15

fraiere,stai dracului linga jiji si lingel mai departe,da’lasa lumea civilizata(vestul) in pace si uita-te in FANARUL vostru murdar!lu’Paraschivescu i so facut greata de lacomia voastra dupa rating cu orice pret si o cedat ,ca orice om inteligent si cu bun simt!Voi?

Tudor  •  26 martie 2008, 12:19

Tolo,cu a doua parte a articolului(momentul de la Turnu-Severin) ai dreptate,insa cu prima ai calcat in strachini!In primul rand,nu Piturca v-a amenintat cu „facutul de la brau in jos” ci numai Giovanni!Pe urma ce a spus omul despre presa e ABSOLUT CORECT!Sigur,procentul de vinovatie poate varia(desi cred ca si aici cifra avansata de selectioner,e destul de corecta).Atunci cand le-ati cautat in coarne la toti conducatorii si ati tras de ei ca sa va faceti o audienta falsa(Becali este doar cel mai elocvent exemplu),v-a obligat cineva sa va comportati astfel?Sau chiar ai impresia,si-mi vine foarte greu sa cred,ca presa nu are nici o vina in ce se intampla acum in fotbalul nostru si e complet imaculata,plutind undeva in inaltul cerului?Piturca a mai pus odata punctul pe i si merita apreciat,nu criticat pentru asta!

Claudiu  •  27 martie 2008, 12:14

la noi nu exista presa cataline…la noi exista doar barfa ordinara de mahala. nu exista in tara asta ziar serios, toate sunt tabloidizate, iar cele care se dau serioase sunt doar niste instrumente utile in mana unor moguli de presa care fac mult prea multa politica.

Comentează