Comisia de Milostivenie

Carnivorul de la miezul nopţii a devenit ierbivor pe lumină. Comisiei de Disciplină i s-au retras colţii de lup.

miercuri, 2 aprilie 2008, 8:20

Carnivorul de la miezul nopţii a devenit ierbivor pe lumină. Comisiei de Disciplină i s-au retras colţii de lup.

Aceiaşi oameni care, săptămîna trecură, au mîncat Rapidul de viu împreună cu pizza l-au iertat luni la amiază pe Trică. „Nu avem probe că ar fi vrut să retragă echipa de pe teren în meciul de la Iaşi”, au spus ei. Aha! Iată că raportul arbitrului, imaginile TV, precum şi declaraţia propriului antrenor, Andone la conferinţa de presă: „L-am calmat pe Trică şi i-am spus că nu e cazul să retragem echipa!”, toate acestea nu mai constituie probe.

Trică este revelaţia acestui sezon. Neconvocarea lui la „naţională” face parte din mişcările şocante prin care Piţurcă îşi afirmă personalitatea. După cum a jucat pînă acum, după cît de eficient a fost, după cum a reuşit să coaguleze la CFR grupul de străini care se pot transforma oricînd într-un episod din Seinfeld, Trică merită să joace la Euro! Este cel mai pregnant număr 10 din Liga 1.

Dar meritele sportive n-au nici o legătură cu gestul lui. A vrut să retragă echipa! Este evident, oficial, consemnat şi televizat. Numai că toleranţa zero a Comisiei de Disciplină a ţinut fix pînă la răsăritul soarelui.


Comentarii (100)Adaugă comentariu

karlsberg_vs_ursus  •  3 aprilie 2008, 10:29

@catalin tolontan…Daca este asa,atunci imi cer scuze.Eu am interpretat,cuvintele dumneavoastra,conform „Seinfeld,un sitcom despre nimic”,ideea seriarul,exprimata clar de catre Larry Seinfeld,intr-unul din primele episoade.

auster  •  3 aprilie 2008, 10:34

cataline ,ai devenit peste noapte selectioner ??? Ce ,nu iti pace cum joaca natinala sau nu ai ce sa scri ?

diana_cluj_napoca  •  3 aprilie 2008, 11:03

De ce nu l-au mai pedepsit pe Trica?Eu consider ca este simplu:a fost un „troc”-noi nu il suspendam pe Trica air voi-CFR-veti pune batista pe tambal in ceea ce priveste reclamatiile la forurile europene de care pomenea dl.Paszkany dupa meciul cu steaua.Parca era vorba de trimis DVD-uri pe acolo,nu?Sunt sigura ca Trica si Andone au vrut sa retraga CFR de pe teren,sunt absolut convinsa de acest lucru,insa,Muresan a avut mai multa minte decat amandoi si i-a calmat.
Tot ce s-a intamplat nu reprezinta altceva decat modul romanesc de a ne etala arta compromisului.
D-le Tolontan,sunt realmente deceptionata de modul d-voastra de a scrie despre aceasta „echipa de straini”.Asteptam cu totul altceva de la dumneavoastra,va consideram un journalist cat de cat obiectiv in aceasta mare de mercenari de presa.Ca sunt straini ar trebui sa va preocupe mai putin,ce ar trebui sa va intereseze este cum joaca ,cum isi fac datoria si cat de mult invata jucatorii romani de la ei.Desigur,daca ai nostri vor avea capaitatea de a intelege ca -totusi-au ceva de invatat.

diana_cluj_napoca  •  3 aprilie 2008, 11:06

Cat despre faptul ca Trica nu e convocat la nationala reprezinta ingustimea intelectuala a lui Piturca-stelist de vitza veche.Sunt sigura ca hematiile din sangele lui Piturca sunt rosu-albastre,nu rosii.

nae culea  •  3 aprilie 2008, 11:15

Apropos de comisia de disciplina si de deciziile ei „minciudate”:de ce a fost suspendat Lovin 4 etape ?Saracu’ baiat !El nu a facut decat sa-l determine/instige pe Deaconu sa opreasca un meci care devenise de necontinuat,devenise periculos pentru integritatea(!!!) corporala a jucatorilor si arbitrilor. E chiar frustrant pentru Lovin ca nu a fost decorat de Dl.Basescu!Sapunaru ,care l-a bruscat pe arbitru,a fost iertat de aceeasi comisie.Noi ce sa intelegem?

nae culea  •  3 aprilie 2008, 11:18

am uitat!
Sunt curios daca Trica ar fi fost jucatorul Stelei si ar fi facut acelasi gest impotriva Rapidului sau altei echipe ar fi fost tratat la fel de Piturca?
Trica a demonstrat ca e fotbalist ,ca e in forma si ca cel putin in ultimul an e mult peste Banel,de exemplu!

Piturca  •  3 aprilie 2008, 11:28

Intrebare? Ce sa aleg? 6-7 jucatori de la Steaua sau pe Trica cu „parasutele” lui? Toti fotbalistii insurati stiu de la nevasta lui Trica ca, nevestele lor, sunt „parasute”!! Si atunci ce fac ca Rednic „stric vestiarul”?

Piturca  •  3 aprilie 2008, 11:29

Trebuia sa treaca 3 min si 2345 secunde!! Si eventual arbitru sa fie cu capul spart sau mort!! Cum sa piarda Rapidul „savarina” cu 3-0? Ce a facut? Au aruncat niste drogati cu obiecte in teren!! Ei si? Mare lucru! Voi n-ati vazut CRIMA MARE? Stelistii au plecat de pe teren fara „o batuta ca-n cartier”? Sunt niste lasi!! Iar Comisia trebuie sa le dea 3-0 pentru lasitate rapidistilor si Presei o CORONITA!! Asta a fost noaptea…

Cristi  •  3 aprilie 2008, 11:33

Si Muresan ce parere are despre asta ???

Mark  •  3 aprilie 2008, 11:34

D-le Tolontan imi pare rau,dar uneori parca sunteti redactor la Sectia Agrara.Pai in ce baza sa fie suspendat Trica?Pt.ca a zis si el ceva la nervi?Hai sa fim seriosi.Nici un jucator(fie el si capitan)nu poate retrage o echipa de pe teren,caci nu este echipa lui tac’su.Nici macar antrenorul.Astfel de decizii pot fi luate doar de conducatori.Iar dvs.stiti asta,numai ca trebuie facuta putina valva,sa vada lumea cat de duri si „nepartinitori ” sunt ziaristii.Caci jegul asta de fotbal romanesc are o deviza:Ziua si scandalul.Iar „comentariul” dvs.poate fi un inceput intr-un nou scandal.
Apropos.As vrea sa vad daca in calitatea dvs.(care poate fi asimilata cu cea a lui Trica)puteti sa le ordonati colegilor sa paraseasca Redactia,iar ziarul sa nu mai apara a doua zi.Este ca nu puteti?Ei bine,nici Trica nu putea.

john terry  •  3 aprilie 2008, 11:40

nu inteleg d c il bagi p seinfeld, poate n explici si 9

esti prea abstractsi subtil pt noi, tolontane, k sa nu zic penibil

andrei90  •  3 aprilie 2008, 11:44

foarte mare dreptate ai tolo, felicitari.

Dreptate pentru toti!  •  3 aprilie 2008, 11:50

Ce tot va faceti cu totii ca nu intelegeti?! Ce este asa greu de inteles? Se cheama ‘Comisia de Disciplina’ si se presupune ca imparte dreptatea intru disciplina in fotbalul autohton, PENTRU TOTI!
Se presupune doar, pentru ca in realitate se vede treaba ca respectiva Comisie NU VREA sau NU POATE (nu este lasata) sa imparta altceva decat verdicte dictate de interese…Cum care interese?! Aceleasi care impun sanctionarea drastica a unei echipe (Rapidul) in urma comportamentului voit (sau nu) iresponsabil al tribunei, dar nu intervin in cazul instigarii evidente a tribunei, din teren, de catre un jucator care – in mod evident – si-a chemat colegii sa se retraga nemultumit fiind de una din deciziile fluierashului!

costel strainu  •  3 aprilie 2008, 11:56

TOLO CORECT O OBSERVATIE CORECTA.RAMIN LA PAREREA CA C.F.R. SI STEAUA AU UN MIC … AVANTAJ DIN PARTEA FEDERATIEI.DAR TU AI UITAT CINE A SPRIJINIT PE MIRCEA IN ALEGERI.HAI SA NE UITAM PUTIN SI LA PANDURI,PINA LA SFIRSIT.TRAIM IN TARA TUTUROR POSIBILITATILOR.DAR ESTE SI VINA ZIARULUI TAU.INAFARA DE ARTICOLUL TAU CINE A MAI SCRIS DESPRE TRICA.ATI UITAT CIT ATI SCRIS DE STEAUA RAPID.CU RAPIDUL A FOST INDULGENTA.CU TRICA LA NATIONALA MAI LASO TOLO CA EXAGEREZI PUTIN.IAR IESIRILE LUI AR TREBUI SA-I SPUNA CINEVA CA NU PREA A ARATAT PREA MULTE IN VIATA LUI DE FOTBALIST CA ACUM SO FACA PE SUPARATU SI PLICTISITU…DE FOTBALU ROMANESC.NU CRED CA IL PRINDE BINE COSTUMUL DE ZORRO.DACA O SA MEARGA LA EURO,FOARTE BINE .MERITUL LUI DAR DACA NU ASTA E.NU MI SE PARE UN JUCATORATIT DE INPORTANT IN ANGRENAJUL NATIONALEI.MAI INPORTANT MI SAR PAREA GHIONEA,DE LA KIEV,CARE JOACA MECI DE MECI MAI DA SI GOLURI SI SUNTEM SI CAM DEFICITARI PE POSTUL LUI DACA NU MA INSEL.NICULITA CAM VARZA,FLORENTIN PETRE VARZUTA.CE ZICI AM DREPTATE.NU IN ULTIMUL RIND CRED C-AR TREBUI O SCHIMBARE RADICALA O VOASTRA A GAZETEI,IN PRIVINTA LUI PITURCA,CARE DUPA PAREREA MEA A FACUT DIN C—T BICI SI IL MAI SI FACE SA POCNEASCA.UITATIVA CE JUCATORI AVEM SI PE UNDE JOACA DUPA ACEEA TREZITI-VA SI RECUNOASTETI MERITELE LUI PITURCA.MIE IMI ESTE ANTIPAT IN UNELE MOMENTE PENTRU ARONGANTA LUI,DAR SI MOUHRINIO IMI ESTE ANTIPATIC.ASTA E BUN IN CE FACE.LASATIL.ORCE AR FACE LA EURO NU AVEM CE SA-I REPROSAM .VEDETI CU CE TARI JUCAM.ARCUM MAI VORBIM.VA SALUT

soreen23  •  3 aprilie 2008, 11:58

hai sa fim seriosi…trica nu a vrut nici un moment sa scoata echipa de pe teren…a vrut doar sa puna presiune pe arbitru…voi nu sunteti gazetari de sport…sau gazetari in general…unteti o mana de oameni care face fiecare ce il duce capul si cum are simpatii

razvan  •  3 aprilie 2008, 12:28

maestre ce au badea si citacu cu tine? daca poti sa ne spui..

karlsberg_vs_ursus  •  3 aprilie 2008, 12:28

@ costel strainu

Este numele tau sau cel de user? Daca este numele tau real si esti din Barca,ori Goicea Mica,atunci suntem veri si nu ne-am mai vazut din 1983! Astept raspuns,pozitiv ori ba,tot aici.Multumesc.

franco ar  •  3 aprilie 2008, 12:30

ce ciuda am pe restul tarii… io-s bucurestean ciumet si hai steaua… zice posesorul acestui blog penibil.

diana_cluj_napoca  •  3 aprilie 2008, 12:39

D-le Tolontan,sunt sigura ca exprimarea corecta este :”Comisia de Milostenie”,nu milostivenie.

Tudor  •  3 aprilie 2008, 13:02

gigi@,in CL merge doar cine a facut performanta pe plan international si asta pana acum doar Steaua a realizat constant in Romania(nu vorbesc de un sezon bun in Europa la 20 de ani,ca altii).Cu cine vrei sa mergem in CL,cu niste huligani care dau cu picioarele in usile vestiarelor adversarilor?Sau cu indivizi ca Trica,gata sa scoata la prima ofuscare echipa de pe teren?Haida-de!

ioan plischi  •  3 aprilie 2008, 13:03

pentru diana din cluj: ziaristii sunt oameni, nu lingvisti!

Tudor  •  3 aprilie 2008, 13:09

Cred ca te-ai cam grabit cu laudele la adresa lui Trica.Mai bine fii sincer si recunoaste ca nu arata deloc a „cel mai pregnant numar 10 din prima liga”!E doar un jucator destul de bun,nu foarte bun(in ce campionat tare a jucat,sa nu vorbim de ala al bulgarilor care e clar si sub al nostru),dar cu un comportament din ce in ce mai mizerabil,vezi si modul cum s-a comportat in Ghencea,la meciul cu Steaua!Cat despre Piturca,omul nu si-a afirmat personalitatea,pentru ca oricine stie ca are asa ceva,doar a luat o decizie corecta,conform unor principii,pe care prea multi,la noi,cauta sa le puna in paranteza.Bravo,Piti!
Iar decizia comisiei e de toata jena.Poate doar sa-si fi luat Trica coechipierii in carca si sa-i scoata de pe teren ca sa fie mai evident ce a vrut sa faca!Trebuia suspendat cateva etape bune,poate pana la finalul campionatului!

Tudor  •  3 aprilie 2008, 13:17

diana_cluj,tu chiar ai idee ce prostii spui?Nu s-a incercat nici un „troc”!cfr-ul,daca avea ce trimite la Uefa,trimitea de atunci!Dar n-a avut,ca daca e pe asa ar trebui sa trimita alte echipe 20 de dvd-uri cu „ajutoarele” oferite de arbitri cfr-ului!Iar Piturca a judecat foarte corect,asa-zisul stelism n-are ce cauta aici,daca un jucator de la Steaua facea golaniile lui Trica la fel patea!Daca cineva mai poate sa viseze la tot felul de defavorizari ale Cfr-ului si sa-l mai apere pe Tricuta asta dupa asa ceva,e clar ca ne-am intors pe dos de tot!

diana_cluj_napoca  •  3 aprilie 2008, 13:18

@ioan plischi
Ziaristii sunt oameni a caror instrumente de lucru sunt cuvintele.

paisie  •  3 aprilie 2008, 13:27

trica nu este convocat acum cum nici ganea nu a fost convocat cand a dat 18 goluri pentru dinamo intrun tur, motivul e simplu sunt „prea tari in gura”, iar piturca nu suporta acest lucru. Piturca e in stare sa il lase si pe mutu acasa daca maraie prea mult, asa ca trica va vedea nationala la televizor.
Cat despre comisia de disciplina niste retarzi care habar nu au pe ce lume traiesc alaturati la niste regulamente retarde facute de niste dobitoci care au 3 clase mai multe ca trenul si alea facute in cantonament :||||

loze  •  3 aprilie 2008, 13:31

A nu se intelege gresit …nu inseamna ca aceasta comisie trebuia sa ierte rapedul, ci ca ea trebuia sa nu il ierte pe trica

b@v@rezu  •  3 aprilie 2008, 13:38

cine a mancat rapidul de viu??? …
rapidistii au scapat ieftin…
daca erau corecti cei de la comisie trebuiau suspendati si zotta,maftei,sapunaru plus toti ceilalti care au creat meleul din jurul arbitrului de la sfarsitul meciului cu steaua…
fotbalistii otelului au fost suspendati pentru gesturi asemanatoare…

diana_cluj_napoca  •  3 aprilie 2008, 13:42

@paisie
Ai dreptate,perfect adevarat!

soni  •  3 aprilie 2008, 14:11

Domnule Tolontan,
Va rog frumos sa exprimati un punct de vedere clar, ce parere aveti pana la urma de tot ce se intampla acum in jurul stelei?Se vorbeste ca Mircea Sandu ar fi luat bani de la Gigi Becali.Sunt totusi asa de multi stelisti, pe la comisii, pe la federatie, care ar fi trebuit sa judece corect si nu o pot face datorita subiectivismului lor?Unde este totusi o solutie?Unde vrea sa ajunga steaua,in felul acesta?

doctorc  •  3 aprilie 2008, 14:13

Chiar trebuie sa fie asa?Adica jurnalistul e socat de aparitia unui scandal,dar totusi meseria lui consta in a-l accentua?Paradox inevitabil prezent in toata lumea,ideea e sa nu se cada in extrema…

abramburescu  •  3 aprilie 2008, 14:14

@diana_cluj „Ziaristii sunt oameni a caror instrumente de lucru sunt cuvintele.”

corect era „a caror instrumente e cuvintele”, nu?

Piturca  •  3 aprilie 2008, 14:14

ce mai scrie presa daca la apel se striga catalogul? aia de acolo, domnul ursu, n-are statul utc!! si nu poate pronunta!! a mai gasit si dl nanu o „speta” in trinidad tobago si i-o omneaza cu plecaciuni (ca orice sluga) domnului savarina!! domnul deaconu n-a avut nici capul spart si nici mort nu e! clar!! 2-0 pentru rapid, sau 4-0? stelistii n-au sta la”caftela pe teren!! crima!! clar!! 5-0 pentru rapid!! intervin pe „culoar” domnisoara cozma si cu dl stucan (plini de lacrimi si suspiciuni), talonati (nu tolontati!!) indeaproape de dl senghe (cu ultimele indicatii de la domnul redactor-sef – nu-i spun numele in clar, ca apar axterixe!) si declara: „rapidul a fost defaforizata!! este o echipa amarata de cartier, unde copilasii isi trag in vena si beau vodtca cu galeata!! iertatii!! va muri fotbalul in min 73 (asta e o sintama din viitoarea piesa de teatru a lui mircea m. ionescu) o sa-i cerem lui argaseala sa-i imprumute plasa si va rugam depunctati steaua cu 3 puncte!! de ce? ca asa vrea „muschii presei”! final. pe fundal se vede un ciobanas cu oite care este suparat ca presa „tine” numai cu domnul copos si paszkany si se intraba” „oare si copos o fi mason maghiar?”

b@v@rezu  •  3 aprilie 2008, 14:14

Eu sunt un stelist disperat, il iubesc pe nenea gigi

b@v@rezu  •  3 aprilie 2008, 14:15

Votati Gigi becali

diana_cluj_napoca  •  3 aprilie 2008, 14:47

@abramburescu
Da,ai dreptate,”e cuvintele” deoarece cuvintele e NUMAI unul,nu e mai multe.:)))
Instrumentele e multe nu putine sau instrumentele sunt multe?Cam ce crezi tu?

2peu  •  3 aprilie 2008, 15:29

hai sa o lasam mai moarta cu : ” a vrut sa…” ca asa sunt convins ca ” a vrut sa ..” intretina si unele relatii cu familia dl-ui arbitru dar a ramas cu dorinta .
Daca retragea echipa de acord, pana acolo mai e drum lung.Rapidul a ramas cu 0-3 asta e clar .Imi pare rau dar nimic nu se mai poate face.

Despre convocarea lui trica la nationala , aceeasi parere de rau.Sub adapostul rezultatelor piturca se poarta in continuare ca la scoala generala : comportament de om batut in cap …

octa  •  3 aprilie 2008, 15:46

Tolo poate ai vrut sa spui ca trica merita convocat in lot aici sunt de acord sau ca merita o shansa da de aici pana a juca la euro…vezi de treaba ca nu sta romania in trica care oricum a fost si este un jucator talentat dar atat nu a fost nicodata mare valoare altfel pleca si el in vest nu la real madrid dar macar la o ekipa de mijlocul clasamentului.Pt ceea a facut in meciul cu steaua nu merita sa fie convocat un fotbalist care procedeeaza asa nu are caracter nu poti injura lumea care timp de 6 ani te-a aplaudat saau te-a sustinut , piturca are el motivele lui pt care nu la convocat si are dreptul lui sa convoace pe cine vrea ca pana acum si-a facut treaba bine ,Ne spui si noua tolo ce cunostiinte ai tu in materie de fotbal ai jucat fotbal vreodata pe teren mare vrb si in divizia d si tot ar fi bine ca vad ca te pricepi la jucatori ii stii tu pe aia care merita sa joace la euro , si cu ce ekipa tii din romania te-am mai intrebat tie teama sa raspunzi?

Red  •  3 aprilie 2008, 16:12

Afirmatia e corecta: Trica cel mai pregnant număr 10 din Liga1, dar nu prinde nationala lui Piturca. Se stie de ce: Trica nu este cel mai pregnant numar 10 din Liga lui Mitica.

dr. jivago  •  3 aprilie 2008, 17:10

Inconsecvent, d-l TOLO? Dar nu numai ci si neinspirat in aceasta zi de joi.Echidistanta cautat voita e subrezita de ,,rationamentul,, gaunos care-l bantuie pe d-l Tolo .Iubiti violenta, grobianismul,desi fizicul nu va avantajeaza, de pe stadioane atita timp cit jeluiti clubul rapid[ atentie, organizator] care a scapat jenant de ieftini.Nici un oficial, jucator[au dat prea putin cu pumnul si cu picioarele ?] de la rapid nu a fost pedepsit !?!Inca o data Steaua si-a bagat coada, aici au contat mult banii lui gigi si relatiile lui de a scapat trica de o sanctiune exemplara cu toate ca fost filmat si rasfilmat. Si totusi daca va uitati la reportaj cu atentie,cred ca si andone a vrut sa-si scoata echipa de pe teren. Asa l-am gasit pe acarul-lOVIN ca tot e din Moldova.Deabia astept sa faca copos recurs la Lausanne ! Sa vezi acolo cum se da cu maftei, sapun si constantin de pamint !Sa te tii !D-le Tolo, se vede cu ochiul liber ca aveti complexe de inferioritate in fata unor oameni ca Piti. Daca nu e tirziu apucati-va de barbut !

cretu catalin  •  3 aprilie 2008, 17:54

STELIST PANA LA MOARTE !!PRESA DIN ROMANIA E CEA MAI DE CACAT DIN TOATA EUROPA !ARUNCATI CU PIETRE MAI curatilor TOTI FURATI MAH SI ACU VORBITI CA STEAUA FACE BLATURI …DA dinamuie CE O FACUT ???NOI STELISTI ORICUM O SA NE SUSTINEM ECHIPA SHI AR TREBUII SA RECUNOSTI CA CEI MAI MULTI IN ROMANIA SUNTEM STELISTI SI ASA VOM MURII CU TOTI INDIFERENT DE ARTICOLELE VOASTRE !

asda  •  3 aprilie 2008, 18:02

pai atunci sa piarda ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) mea si cfr cu 3-0 si sa castige steaua campionatul

radu  •  3 aprilie 2008, 19:26

VOI PROVOCASTI SCANDALURILE DIN FOTBAL!!!!!!!!
Selecţionerul Victor Piţurcă a comentat pentru TVR 1 modul în care „cancanurile din presă” afectează atmosfera şi jucătorii de la echipa naţională, dar şi fotbalul românesc în general.

„Vinovaţii pentru ce se întâmplă acum în capionatul românesc sunt 20% oamenii de fotbal, 10% Federaţia şi 70% presa. Oamenii sunt intoxicaţi de presă, d-asta nici nu vin la stadion. „ a încheiat selecţionerul.

„În toată lumea există cancanuri în fotbal, dar asemenea practici care nu fac bine echipei naţionale, pentru că în proporţie de 99% sunt invenţii” a recunoscut selecţionerul Piţurcă.

ww11  •  3 aprilie 2008, 19:42

ba tolontane repet TOT BOU ESTI clar ca nu te vei schimba macar lasa-ne,,,,,,,,,,,,,,,,,

chifor adrian  •  3 aprilie 2008, 20:03

Desi cam tarziu,felicitari pt. articolul de ieri.CAt despre cel de azi…mai va…Nu pot sa cred ca nu stii de adevaratul motiv pentru care Trica nu este chemat la lot.Sunteti ziaristi care se invart in ,,sferele inalte” ale vietii sportive din capitala si nu vreti sa vedeti adevaratul motiv..Seamana cu ceea ce s-a intamplat atunci cand Piturca a fost demis la interventiile lui HAgi si G. Popescu,nici atunci nu a rosti nimeni cu voce tare,clar si raspicat ce s-a intamplat,au trecut ani pana cand s-a spus adevarul.Acum sunt alti grei la nationala care ,,comanda muzica” si totul pleaca de la declaratia nevestei lui Trica legata de sotiile de fotbalisti…doamna e sau nu e nevasta de fotbalist?Cum crezi ca ar fi privit Trica de catre coechipieri?Ia incearca matale sa spui ca toti ziaristii de sport sunt dusi cu pluta,sa vedem te mai cheama nea Ioanitoaia la ,,lot”?Bine ,dansul este un om inteligent si s-ar putea sa te ierte dar nu toti au calitatile lui..si atunci?Dam cu ,,bolovanul” in Piturca fara sa ne gandim ca poate si el stie ca Trica chiar merita sa fie chemat la lot, dar sacrifica un pion pentru a castiga meciul.Cat despre castig sau pierdere ,asta e alta poveste..

vass  •  4 aprilie 2008, 5:44

hai mai Tolo, nu o mai face si tu pe naivul. stii si tu foarte bine ca s-a renuntat la suspendarea lui Trica exact fiindca se temeau cei de la comisie ca ar da impresia ca e total sub dominatia intereselor Stelei.

bineinteles ca e sub domiatia Stelei, dar dupa penibilitatea de decizie pe care au luat-o la meciul cu Rapidul (in care nu a fost vorba de sanctionarea Rapidului, ci de ajutarea Stelei), cand au sfidat bunul simt pe fata, s-au gandit si ei ca ar fi prea mult sa-l mai suspende acum si pe Trica.

stii si tu asta foarte bine, dar vrei sa ii multumesti pe suporterii Stelei.

oricum, ma dezamageste ca justitiarul de Tolo nu e mult mai vehement in a ataca ceea ce face Steaua in finalul asta de campionat. de fapt, in fiecare final de campionat. stii si tu foarte bine la ce ma refer.

Adrian  •  4 aprilie 2008, 9:24

S-a intamplat ceva? NU! cum sa sanctionezi ceva ce nu s-a intamplat,tolo relax!

ara  •  4 aprilie 2008, 10:09

***(comentariu banat din cauza limbajului necivilizat.va rugam sa aveti bun simt altfel nu veti mai avea voie sa postati mesaje pe acest blog.va multumesc)

David  •  5 aprilie 2008, 12:08

@cretucatalin: Vezi ca pentru tine a venit naoptea polara. Tu o sa spui ca e soare afara, dar nu… Ti se pare. Odihneste-te, maine ai din nou treaba, trebuie sa injuri, sa scuipi, sa te bati cu jandarmii si cu copiii de pe strada. Dar acum, te rugam noi, culca-te… E mai ok asa…Si da cu pumnul sau cu lantul ca iti iese mai bine. Asta cu scrisu’ lasa, nu te obosi!!

Ontopic: Eh, cum ar fi fost?! Presupunand ca Trica ar fi vrut sa retraga echipa de pe teren, cred ca avea toate motivele sa o faca. Iar daca Paszkany si altii nu isi retrag echipele din campionat astazi, este pt ca sunt prea multi bani implicati. Este o afacere, iar patosul si fairplayul abia daca le mai gasim pe blog, d’apoi in mintea lor.
Eu sunt curios, sincer, daca Steaua ar fi putea sa bata la Vaslui, daca CFR poate sa bata pe Rapid, daca Steaua ar putea recupera in teren diferenta din iarna… Dar asta nu o sa o aflu niciodata, pt ca toate echipele au regasit un „moment zero”, de unde se reiau toate mizeriile din ’95-’05 (blaturi, arbitrii, comisiii federale etc.).
Normal ca orice decizie a Comisiei va naste suspiciuni si va fi cel putin 40% nelegitima. Pentru ca asta e fotbalul pe care l-ati creat. Si la care eu sunt din ce in ce mai putin curios sa ma uit.

Tudor  •  10 aprilie 2008, 10:36

2peu@,chiar ca ti se potriveste numele!Cu ce se poarta Piturca nu stiu cum,daca nu convoaca un jucator cu un comportament mizerabil,indiferent cat de bine ar juca respectivul(si apropo,Trica nu e,cu siguranta,”cel mai pregnant” numar 10 din campionatul nostru,cum zicea cineva)??Omul nu face decat un lucru foarte corect,daca Trica era de capul lui acolo,scotea echipa de pe teren,in cazul respectiv intentia e aproape la fel de grava ca fapta!Unde am ajunge daca jucatorii AR VREA sa scoata echipa de pe teren cand le tuna lor??Bravo,Piturca!!

Tudor  •  10 aprilie 2008, 10:43

vass si david@,nu va mai plangeti rapidisti oropsiti!Poate credeti ca o sa-l apuce pe cineva si mila de voi?Decizia Comisiei A SANCTIONAT rapidul,nu a ajutat Steaua!Oricine vede asta!”Dominatia” aia a Stelei e doar in mintea voastra frustrata care nu stie ce aiureli sa mai inventeze la adresa Stelei de ciuda ca i-ar va luat fata,cum se intampla de obicei!Steaua joaca pe teren fiecare campionat(nu doar finalul lui),ceea ce nu pot spune despre rapid!
Si nimic nu-i da dreptul unui fotbalist(deci nici lui Trica) sa scoata cu de la el putere echipa de pe teren!Dar,in logica in care va situati,una a frustrarii,e normal sa sustineti altceva!
Inca ceva:Steaua a castigat pe teren si la Vaslui si a recuperat si diferenta de puncte(meciul castigat la masa verde n-a facut decat sa sanctioneze comportamenul insuportabil deja al „suporterilor” din giulesti)!

Comentează