Publicitatea din Romania la ora elitelor

Numirea lui Felix Tataru ca vicepresedinte IAA Worldwide, functie fara precedent pentru un publicitar roman, este semnul ca IAA Romania are mari sanse la Golden Tulip, cel mai rivnit premiu de sistem din industria comunicarii. Ar fi un elogiu mondial in fata publicitatii din Romania.

marți, 8 aprilie 2008, 11:25

Numirea lui Felix Tataru ca vicepresedinte IAA Worldwide, functie fara precedent pentru un publicitar roman, este semnul ca IAA Romania are mari sanse la Golden Tulip, cel mai rivnit premiu de sistem din industria comunicarii. Ar fi un elogiu mondial in fata publicitatii din Romania.


Comentarii (12)Adaugă comentariu

vlad  •  8 aprilie 2008, 11:27

Ii dorim succes .

Bogdan P  •  8 aprilie 2008, 11:31

Felicitari. Cat despre Golden Tulip cred ca mai avem un pic de asteptat.

Ovidiu Miron  •  8 aprilie 2008, 11:33

E o realizare importanta. Il felicit pe vranceanul meu!

mosh Califar  •  8 aprilie 2008, 12:09

Felix Tataru ? Omul din umbra campaniilor media ale „Presedintelui Meu” ?:) La mai mare coane, sa traiti , sa traiasca nashu’…bafto delo delo ( ca azi e ziua lor ) 🙂

dadan  •  8 aprilie 2008, 12:54

ok. bravo.
ce cred ca asteapta toata lumea: ce se mai aude cu drepturile tv? ce crezi ca se va intampla?

marius din iasi  •  8 aprilie 2008, 13:21

„Ar fi un elogiu mondial in fata publicitatii din Romania.”
Nu inteleg de cand merita marketingul, mercantilismul in general, elogii. Nu inteleg de ce o meserie care in primul rand inseamna urmarirea intereselor proprii in detrimentul celorlalti trebuie tratata ca o arta. Marketingul e un domeniu autoimpus, nu cerut de anumite nevoi umane sau chiar organizatorice.

Cristina  •  8 aprilie 2008, 15:00

Succes…

Cătălin Tolontan  •  8 aprilie 2008, 15:20

marius din iasi: nici arta nu raspunde unei nevoi umane precise. e inutila, dc iti respectam rationamentul

dan  •  8 aprilie 2008, 15:55

Super! Succes Felix!
Catalin: frumos ar fi sa nu-i raspunzi lui Mircea Badea

papuravoda  •  8 aprilie 2008, 17:23

Marius, tu nu cumperi numai chestii care corespund nevoilor tale de baza, apa, mancare, haine.
Si tu faci marketing prin simplu fapt ca postezi aici, sau cand te angajezi la o firma, sau cand spui o poveste, faci marketing chiar daca involuntar!

Marketingul nu ar exista daca nu ar fi cerinta.

www.romania-inedit.ro  •  8 aprilie 2008, 18:44

Mie nu-mi place de felix tataru , asa ca nu ar trebui sa ia nici un premiu ! :mrgreen:

marius din iasi  •  8 aprilie 2008, 22:54

@Catalin
Cataline, eu cred ca arta s-a nascut dintr-o nevoie. Cred ca nu intelegem la fel ideea de nevoie. Insa m-am pripit, cand am spus ca marketingul nu are un scop. El il are, insa stii prea bine ca acesta este in detrimentul celor multi si foloseste de multe ori mijloace imorale(IMHO). Reclama ne-a invadat casele si strazile, ne este bagata pe gat, si noi, toti o acceptam, pentru ca stim ca face parte dintr-un angrenaj mai mare, numit economie. Intr-o lume ideala insa, marketingul ar oferi doar informatiile utile despre produsele lor si doar atunci cand consumatorul le doreste si are nevoie de ele. Bun, nu traim intr-o utopie, insa nu cred ca e cazul sa ridicam in slavi o meserie, care nu are nimic nobil in ea, o meserie murdara pe care cineva trebuie sa o faca si pe care noi, toti, trebuie s-o suportam. O comparatie: marca Zara este o marca apreciata de cunoscatori, insa doar cei interesati o cunosc. Zara este o exceptie pe piata. In schimb McDonalds e cunoscut obligatoriu de toata lumea, este parte din cultura noastra, chiar esti considerat troglodit sa nu stii ce e Big Mac-ul, chiar daca nu ai consumat si nu vei consuma niciodata acest produs. Sunt strategii diferite de marketing, insa mi se pare ca una se apropie mai mult de acea lume ideala. Comparatia este superficiala, insa sper ca am transmis ideea.

@papuravoda
Nevoile pot fi si altfel decat cele de baza. Vezi piramida nevoilor a lui Maslow.
Si nu cred ca fac marketing atunci cand spun o poveste. Povestea e partea perceputa de noi, insa in spate se intampla multe alte lucuri mai complexe si sunt si interese mult mai mari.

Comentează