Rapid a jucat ca să răzbune 0-3 de la masa verde

_r_k2384.jpgDupă Dinamo, nici Rapid nu s-a omorît să lupte împotriva CFR. Duşmanii duşmanilor mei sînt prietenii mei. Asta a părut tactica de joc a giuleştenilor.

duminică, 13 aprilie 2008, 10:14

_r_k2384.jpgDupă Dinamo, nici Rapid nu s-a omorît să lupte împotriva CFR. Duşmanii duşmanilor mei sînt prietenii mei. Asta a părut tactica de joc a giuleştenilor.

Ştiu, e riscant! Cine scrie că Mioveniul a intrat cu rezervele în Ghencea şi că Sorin Cîrţu a pregătit o tactică-Prozac este împotriva Stelei!

Cine observă că giuleştenii au judecat meciul de la Cluj în cheia revanşei faţă de Steaua este împotriva RapiduluI!

Dar ştiţi ce? Să fiţi sănătoşi! Să fiţi sănătoşi voi, toţi aceia care vă declaraţi indignaţi de manevrele rivalilor, dar le găsiţi acceptabile pe cele ale favoriţilor!

De fapt, nu suporterii sînt principalii vinovaţi. Ei alcătuiesc doar perdeaua de fum sentimental a acestui final de campionat. Calculul e simplu: patronul stelist şi cel ceferist au încins o luptă de sumo cu 10 milioane de euro între ei. Toţi cei care se găsesc pe margine riscă să fie striviţi de colosul care va fi aruncat din ring. De aceea, se dau din calea lor. Ceea ce este deplin explicabil pentru cei mici şi definitiv ruşinos pentru cluburi precum Dinamo şi Rapid! Ai căror jucători au ajuns să judece după logica echipelor de pluton: „Mai bine iau ca să pierd, că sînt sigur!, pentru că oricum mi-ar fi greu să bat!”.

_r_k2384.jpg


Comentarii (647)Adaugă comentariu

andrei90  •  14 aprilie 2008, 17:35

este ceva mai mult decat cele 10 mil de E, onoare , imagine, mandrie, trufie , etc

iar daca aceasta gandire se adevereste “Mai bine iau ca să pierd, că sînt sigur!, pentru că oricum mi-ar fi greu să bat!” inseamna ca acesta competitie nu merita interesul nostru al suporterilor.

Mirtchone  •  14 aprilie 2008, 17:45

Aplicand teoria ta, dragule, inseamna ca cele doua echipe mentionate de tine se vor da la o parte din fata ambilor „colosi”. Astept sa-mi explici unde s-au dat Rapid si Dinamo la o parte din fata Stelei? Sau e condamnabila doar „darea la o parte” din fata CFR-ului?

Mirtchone  •  14 aprilie 2008, 17:47

A, si inca un aspect: referitor la Mioveni, subectul e „cine scrie”, deci practic cine afirma un fapt discutabil, pe cand la Rapid e „cine observa”, adica faptul e dincolo de dubiu, mai trebuie doar observat. Joli, Monsieur le Tolo!!!

catalin  •  14 aprilie 2008, 17:47

cum este oare sa iti doresti infrangerea echipei tale de suflet? sper sa nu simt vreodata asa ceva…

Mario  •  14 aprilie 2008, 17:49

Dani Coman:”Daca ar fi dupa mine as vrea sa castig acest meci, iar CFR sa ia campionatul”. Declaratia a fost data inainte d meci. Dupa cum s’a vazut, Coman a fost cel mai bun jucator al Rapidului, de fapt singurul jucator al Rapidului dp teren. Ce nu stie Dani e k un meci poate fi castigat si in culise. A fost un excelent meci tactic facut de jucatorii Arpad Paszkany si George Copos.asta inseamna dle Copos spiritul Rapidului?sa va vindeti k o prostituata d la colt d strada?si marii jucatori ai aceste echipe…cu ce sunt mai buni rapidistii care au facut figuratie p teren dkt jucatorii stelisti atunci knd acestia au parasit gazonul giulestean?cu nimic.marele jucator Sapunaru, kre ii hulea p stelisti pt gestul lor, nu e in stare sa faca un marcaj simplu la ruiz?alte lucruri stranii: Pancu nici macar nu a fost trecut pe foaia d rezerve, iar Cesinha rezerva? HOTII STRIGA HOTII nu’i asa dle Copos?

xyzz  •  14 aprilie 2008, 18:03

cea mai romaneasca treaba este ce-au facut acum dinamo si rapid.si va mai mirati ca totul merge pe dos intara!pai cum sa fie altfel cind romanul este cel mai mare dusman al romanului?!in mintea celor mai multi este mai bine sa va calareasca strainii pe toti.cine sa va respecte pe acesta lume?

www.cu-cine.ro  •  14 aprilie 2008, 18:03

sa dea dreq sa mai comenteze ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) ceva…

www.cu-cine.ro  •  14 aprilie 2008, 18:05

ideea principala e:

EU IAR MA UIT LA TOAMNA MARTEA SI MIERCUREA LA TV…..PENALILOR!!! VOI STATZI SHI MURITZI DE CIUDA….AI DREAQ DE PROSHTTI, GANDINDU-VA….SHI ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)….CE BINE ERA DACA NU DADEAM MECIU…POATE POATE:))))

Eugen  •  14 aprilie 2008, 18:10

bai omule…nenea asta de scrie prostii si nu numai nu e pro steaua..urmareste articolul de ieri….sau de saptamanile trecute…cand vorbeste despre steaua..nu e subiectiv..omu are ceva cu toata lumea..deci fara comentarii Pro TSeaua Pro Rapid Pro Dinamo etc.. pt c anu isi au rostu…omu a scris ce a vazut ,de altfel ce a vazut o tara intreaga

www.cu-cine.ro  •  14 aprilie 2008, 18:12

exact! o tzara intreaga a vazut….shi obedu ala de mureshan are tupeul sa zica ca ekipa shi-a revenit..shi ca a jucat bine:)))
cat potzi sa fii de prost…..obedu ddreaq

Acj  •  14 aprilie 2008, 18:16

Dle Tolontan, interesant ca vedeti numai „blaturile” CFR-ului, dar nu spuneti nimic si de blatul de la Reghin. Acolo nu vi s-a parut nimic suspect? Bistritenii au avut acelasi chef de joc cum l-au aseara rapidistii.

Daca rapidistii ar fi fost siguri de locul 3, atunci DA, si-ar fi permis o usoara „relaxare”, insa mi se pare o tampenie sa faca blat, stiind ca prin punctele pierdiute pot sa piarda si locul pt Uefa.

Ar fi rusinos sa ia Steaua campionatul la o diferenta de CFR mai mica de 3 pct, exact punctele facute cadou de federatie.

Marius_1923  •  14 aprilie 2008, 18:18

Salutare!

Nu vreau sa comentez ceea ce a scris Tolontan, ci ceea ce a declarat conducatorul celor din Ghencea…
aseara, spunea ca „prefer sa termine pe locul doi cei de la CFR, ca daca ar termina Rapidul, s-ar califica si ei in Champions League, pentru ca ar fi cap de serie, iar eu vreau doar ca Steaua sa joace in grupele Champion League”… astfel, cel care se da un mare roman, arata ca de fapt este un mare nesimtit. Dupa astfel de declaratii, ce reactii asteptati din partea celor de la Rapid si a romanilor?… nu am timpul necesar pentru a dezvolta acest subiect, insa, poate-i acorzi tu, Catalin, atentia necesara.

www.cu-cine.ro  •  14 aprilie 2008, 18:18

bah ACJ, bah BBOULE…..bah nu tzi-e rushine sa comentezi? eshti tammpit la cap? deja toata tzara a cazut de acord shi a vazut ca a fost pe fatza o dovada de frustrare a rapidului…care decat sa shtie ca ar juca corect shi poate ar face un egal….shi ar ajuta steaua…a preferat sa o ia la ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)de la pashkany….ffraere

Dorin Spoaller  •  14 aprilie 2008, 18:32

asa e ……… zi-le tolo sa se-nece dreq

Dorin Spoaller  •  14 aprilie 2008, 18:33

cand rapidistii vor striga :”bah gigi , iar ai facut blat?” , gigi le va raspunde:”ciocu mic,voi ce ati facut la cluj?”….o gafa d imagine….

stelydinamo  •  14 aprilie 2008, 18:36

cinste ciorogarlelor!bravo, ati dovedit caracter si tarie!pe bune si nu zic la misto: ati fost superadevarati!!!
atat am vrut sa va spun…

tgd  •  14 aprilie 2008, 18:53

si la dej si la cluj ce sa comentam sau dat t….ii cu ungurii. tare nu?

ionut  •  14 aprilie 2008, 18:57

Aveti dreptate! Eu sunt stelist si de fiecare data cand joaca Steaua imi doresc sa castige, indiferent cu cine joaca! Nu pot fi bucuros cand pierde, pot recunoaste doar cand adversarul este mai bun(vezi Arsenal)! Prin felul in care au jucat cele doua echipe (rapid si dinamo) au dovedit ca locul pe care-l ocupa in clasament nu este intamplator si ca probabil asta este adevarata lor valoare: echipe de pluton! Probabil ca s-ar simti mai bine pe autostrada! Bravo Tolo pentru acest articol! Si inca ceva, Steaua si-a dovedit valoarea in Europa (in toamna a adunat puncte cat toate celelalte 4 echipe romanesti la un loc!) si la meciurile nationalei! Cum poti sa selectionezi pe cineva de la rapid sau dinamo dupa astfel de meciuri? Poate doar Coman si Lobont…

Constantin  •  14 aprilie 2008, 19:00

Bravo, domnule Tolontan. Un articol bun care taxeaza bataia de joc a unor oameni care tin fraiele campionatului. Sa le fie rusine! (de parca le-ar pasa…)

BauBau  •  14 aprilie 2008, 19:48

Nu a fost blat bai stelistilor, mai cititi odata posturile lui AlbAlbastru si CVUCS ca sa vedeti despre CE a fost vorba. A fost vorba de FURIA si INDIGNAREA unor oameni , suporteri, jucatori si conducatori de la un club (RAPID) care din 1947 cind s-a inventat steaua tot fost furata.
Ati furat campionatul acum doi ani cu ajutorul pungilor cu bani ale lui Becali, ati furat locul doi anul trecut… aceasta editie O FURATI, iar apoi veniti si mincati***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) ca voi sunteti “singura echipa care a participat in CL”. Pai cu Mircea Sandu la conducere si cu Becali la cirma campionatului va fi asa inca 100 de ani. Cum puteti fi atit de mi*ze*ra*bili si de ipo*criti mai “suporterilor” pentru cupe si flori.***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat).

Lupu’Galben  •  14 aprilie 2008, 19:54

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). Rapidul a avut demnitate si vrea sa opreasca ascensiunea mincinoasa a stelei chiar cu pretul propriului sacrificiu, dar nu le explicati dro+ga+ti+lor de la cimitir asa ceva caci ei nu vor intele. Ei sunt obisnuiti sa dea bani ca altii sa se dea laoparte din fatza lor, nicidecum sa renunte la un potential loc 2 si asta pentru O IDEE, pentru UN PRINCIPIU.
RESPECT RAPID.
Petrolul in Liga I.

mihai  •  14 aprilie 2008, 20:04

felicitari. esti unul dintre putinii care au avut curajul sa spuna ca li s-a parut suspect cum a jucat rapid

testingC32  •  14 aprilie 2008, 20:14

Stiti ce ne trebuie?Cate un becali la fiecare club de fotbal si cate un vanghelie la fiecare primarie….sa aiba lumea distractie

ACIDMAN  •  14 aprilie 2008, 21:07

si mie mi s-a paruta supecta mizeria de medalie, si mizeria de conducator de federatie, si mizeria aia de lupescu, su ex puscariasul de la liga, si mi se pare o mizerie si suspect de blat felul in care il laudati pe oier. mai spune ceva tolontane, sau euro nu miros a branza?
ai curaj sa lasi asta sau il moderezi?

MUIEEE  •  14 aprilie 2008, 21:07

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) PE NUME TOLONTAN ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). Rapid RULLLZZZ

radu petrescu  •  14 aprilie 2008, 21:08

Puteai gasi in comentariu mai greut. Ce spui tu ,a observat si nepotelul meu de 10 ani.!!!

florinel  •  14 aprilie 2008, 21:14

cel mai penibil articol pe care l-am citit…pur si simplu a castigat cfr-u…rapid a mai pierdut ceva meciuri returu asta…care e problema … oricum articol f. penibil. cum adica ma? ce, rapidu n-o vrut sa bata pe steaua? si acuma sa le fie frica de cfr LOL…f. penibil

cel ce critica  •  14 aprilie 2008, 21:36

tolontane, asa cum am afirmat si intr-un alt replay dat articolului tau ( de 2 bain de altfel ) ramai aceeasi sluga a banilor lui becali.
nu esti decat un***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat).

sorin  •  14 aprilie 2008, 21:37

A fost blat. Eu asa am vazut meciul. Rapid a vazut ca nu poate castiga si a preferat sa cedeze punctele, pentru ca oricum, Rapid are asigurat un loc 3 si pana la final cred ca prinde 2.

Dan  •  14 aprilie 2008, 21:44

Tolontane, super aticol ai scris. Ai dreptate, avem un fotbal de doi bani. Din pacate nici nu mai stim cand se joaca pe teren. Eu sunt stelist, dar nu pot decat sa ma declar dezamagit de ceea ce se intampla cu Steaua. Nu merita sa fie campioana !
In ceea ce priveste CFR Cluj, cu atat mai putin. In ultima vreme am impresia ca sunt mult mai murdari decat cei de la Steaua, dar tot timpul au de comentat in loc sa se uite la ce magarii fac si la cate puncte nemeritate au primit din partea arbitrilor.

cfrescu  •  14 aprilie 2008, 21:49

hmm, nu cred ca a fost blat, e insa clar ca nimeni n-a avut chef sa-si dea viata pe teren. Daca nu era golul din min 46 nu mai era nimic. Dar, presupunand ca totusi a fost blat, atunci jos palaria pentru Rapid! Au anulat avantajul de 3 puncte nemeritat de Steaua!

Incredibil  •  14 aprilie 2008, 21:51

Si-a dat nevasta pentru o CAPRA!!! Info pe http://zaworld.blogspot.com/

corleone  •  14 aprilie 2008, 22:39

super tare articolol aici se spune pe bune cum sta toata treaba !!!!

laca7  •  14 aprilie 2008, 22:49

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). Rapid RULLLZZZ”

Toata imaginea si istoria clubului pe care il sustii oglindita in comentariul tau.

Liv  •  14 aprilie 2008, 23:14

sunt rapidist si ma bucur ca a castigat CFR! Rapid a jucat pentru o cauza nobila: sa nu fie castigatorii campionatului cei care au facut de rusine tot spiritul sportiv si ne-au furat 3 puncte ca sa le puna la ei (evident, fac referire la 1-0 de pe Giulesti).. e logic: daca nu il prinzi pe cel care fura, macar faci tot posibilul sa nu se bucure de ce ti-a furat.

Lupu’Galben  •  14 aprilie 2008, 23:34

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) stau capra la cioban. Rapidul a avut demnitate si vrea sa opreasca ascensiunea mincinoasa a stelei chiar cu pretul propriului sacrificiu, dar nu le explicati dro+ga+ti+lor de la cimitir asa ceva caci ei nu vor intelege asa ceva. Ei sunt obisnuiti sa dea bani ca altii sa se dea laoparte din fatza lor, nicidecum sa renunte la un potential loc 2 si asta pentru O IDEE, pentru UN PRINCIPIU.
RESPECT RAPID.
PETROLUL in Liga I.

gogu  •  15 aprilie 2008, 8:34

esti o zdreantza infecta, ba tolontane

David  •  15 aprilie 2008, 18:42

Eu cred ca ai dreptate.

Cu riscul de a fi subiectiv (nu pot sustine Mafia, deci sunt anti-Steaua), mie mi se pare „normal” ce face CFR. Stii vorba aia? Prima oara nu se pune? Pai Steaua – Istorie recenta: Savaniu@Bacau, blatul oridnar din meciul cu Sportul vi-l amintiti?, Vaslui-Steaua+Jiul-Rapid?, anul trecut a fost ok, nu?

Eu nu cred ca Steaua nu poate sa bata pe Mioveni sau CFR pe Rapid. Dar nu vor sa riste. E pacat pt mine, ca eu , ca spectator, nu voi mai stii niciodata care meci se joaca in teren si care pe net din Pipera sau Gruia. Si nu mai stiu cine merita sa fie campioana.

De vreo 4 etape ma uit doar la rezultate. Mi se pare inutil sa mai vad vreun meci

amarel  •  17 aprilie 2008, 0:35

Asta-i viata,nu exista echipa curata in Liga I, exista doar ipocritii care apar la TV si isi fac poze cu aripi si nimb deasupra capului .
Totusi, imi apare comentabil ca o echipa ce are un joc mediocru sa aibe pretentii sa devina campioana . Bine, inteleg ca vrea cu orice pret sa ramana cu zero puncte in meciurile internationale …….

Bogdan  •  17 aprilie 2008, 12:10

Cu sau fara cele trei puncte Steaua tot castiga campionatul..

Tudor  •  21 aprilie 2008, 4:14

Gabriel si cu vass@,tot mai aveti tupeul sa dati din gura,frustratilor,dupa ce echipa voastra de ***** s-a predat cu cfr-ul si tot degeaba ca oricum STEAUA VA FI CAMPIOANA PENTRU CA DEPINDE DOAR DE EA!Steaua a castigat CORECT si la Vaslui si cu Mioveniul(numai niste retarzi pot sa spuna ca Steaua nu putea sa bata echipele alea si ar fi aranjat meciurile).Iar decizia in cazul meciului rapid-Steaua va ramane aceeasi,indiferent ca nu va convine voua!La Lausanne nu se mai merge,ca nu are TAS-ul nici o responsabilitate,iar instantele civile n-au competenta in fotbal si oricum decizia lor va veni(daca va veni in favoarea crapidului) mult timp dupa ce campionatul va fi incheiat si omologat pentru Steaua!Asta ca sa aveti de ce sa fiti frustrati!:)))cfr-ul poate sa castige multe puncte mizerabile ca astea(ca altfel nici nu poate sa le castige),si cu atat mai bine,sa vada toata tara ce coalitie murdara s-a creat impotriva Stelei si sa se convinga toata lumea ca STEAUA MERITA ACEST TITLU!!

Tudor  •  21 aprilie 2008, 4:22

lupu galben@,infectii din astea sa urli la tine in padure,turbatule!”Demnitate”,”principii”,cand de fapt a fost vorba despre un blat mizerabil!”Sacrificiu”,cand s-au predat atat de umilitor ca pana si unii din suporterii lor(care mai au cat de cat capul pe umeri) le e rusine de ce au vazut!Ascensiunea Stelei e una CORECTA si nu poate fi oprita prin manevre din astea murdare ale lui dinamu sau crapid!Dumnezeu nu bate cu parul si au simtit,si vor simti asta in continuare,chefereul si anexele lui bucurestene!
Iti urez sa ramai ani multi si buni,cu hahalerele de teapa ta,in liga a 2-a,poate faceti un bine si retrogradati si in a 3-a!

Tudor  •  21 aprilie 2008, 4:28

Bine ca se mai scrie si ce vede toata lumea,la cfr-rapid a fost un blat ordinar!Toti cei de „supt podul Grant”(in afara de Coman) s-au patat inca o data,aratand,daca mai era nevoie,cat de ipocriti sunt ei care-i acuza pe altii de toate relele,dar de fapt sunt primii la mizerii cand au ocazia.
Nu inteleg,Tolo,de ce continui sa insisti cu meciul ala Steaua-Mioveni,cand e evident ca asta era tactica clasica a Daciei peste tot in deplasare,nu doar in Ghencea!Dar imi place finalul legat de dinamo si rapid,ajunse in postura unor cluburi de pluton sau mai rau.De fapt,asta este mentalitatea latenta acolo,pe ei ii satisface in primul rand un esec al Stelei,nu o performanta proprie!

Tudor  •  21 aprilie 2008, 4:36

acciduzzu,orlando,maronoo@,sunteti bolnavi pana in maduva oaselor de ura anti-Steaua,probabil singura voastra ratiune de a exista!Sper sa innebuniti de ciuda atunci cand Steaua va castiga PE MERIT campionatul,s-a lamurit toata lumea cum castiga chefere doar cand i se dau meciurile!Ar fi urmarea logica la mizeriile pe care le debitati pe aici!
P.S.:chefere n-a obtinut,in tot campionatul asta decat vreo 5 victorii corecte!In restul au castigat ori cu arbitrii,ori fiindca s-au dat adversarii la o parte!Luati fiecare meci in parte si vedeti ca asa stau lucrurile!

Tudor  •  21 aprilie 2008, 6:19

P.S.:nu sunt mai deloc de acord nici cu afirmatia ca totul se reduce la o lupta intre Becali si Paszkany(unul mai breaz ca altul)!De fapt,e in primul rand o lupta intre echipe pentru un titlu care duce direct in grupele CL,sigur cu tot ce tine de asta,iar banii nu sunt deloc de neglijat.Comentariu tipic de ziarist!Se vede ca nici tu nu esti departe de „obiceiurile” breslei din care faci parte.

vlad  •  21 aprilie 2008, 19:01

@Tudor
De ce nu ati batut Rapidul?

Tudor  •  1 mai 2008, 17:02

Vlad@,multe se puteau intampla in alea 20 de minute care mai ramasesera de jucat(cu prelungiri cu tot) din meciul rapid-Steaua!Inclusiv ca Steaua sa intoarca rezultatul si sa castige!Si oricum nimic nu scuza blatul ORDINAR facut de rapidisti la Cluj!

Comentează