Capitala de o zi sau de un an

Dinamo a jucat cinstit, iar Steaua, slab.

duminică, 4 mai 2008, 10:25

Dinamo a jucat cinstit, iar Steaua, slab.

O singură scuză: dubla eroare a lui Tudor, care nu a văzut cum Bratu a simulat de două ori. Întîi a cerşit un penalty, iar apoi a vrut să provoace eliminarea lui Rădoi. El trebuia dat afară, nu stelistul! Dar poate că abia la a patra abatere putea fi scos, după un nou şi dureros regulament al celui mai bun arbitru român. Psihic, Tudor a purtat cu el contragreutatea meciului Steaua – CFR, cînd i-a defavorizat pe ardeleni.

Pe de altă parte, Lăcătuş are pe conştiinţă această partidă. Echipa a fost sfîşiată tactic şi timorată în plan mental. A început meciul cu un forcing paild şi l-a terminat cu o apărare disperată, ca aceea om la om la handbal.

Dar titlul nu e gata. Miercuri, Clujul va deveni capitala fotbalului românesc, prin meciul „U” – CFR. Şi va stabili dacă definitia va fi valabila o zi sau un an!


Comentarii (937)Adaugă comentariu

ZAPATA TREBUIA ELIMINAT  •  5 mai 2008, 14:11

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Brasov  •  5 mai 2008, 14:13

Tolontan sau tomplotan cred ca uni asa sunt de cand sau nascut…orbi si numai ei vor sa iasa campioni sunteti rusinea Romaniei se vede pe tine cat de stelist esti mi-ar fi rusine sa mai si scriu in locul tau aici …Fortza CFR

razvan  •  5 mai 2008, 14:18

tudor a gresit din nou si cred ca putem sa ne indoim cu totii de valoarea lui pt.ca nu e primul meci facut praf!nu stiu dupa ce criterii a fost ales nr.1!cred ca delegarea lui la acest meci nu a fost una intamplatoare !cfr-ul si-a pregatit acest campionat inca de anul trecut!

chupac  •  5 mai 2008, 14:27

„Tudor, care nu a văzut cum Bratu a simulat de două ori”,sa fim seriosi,cum sa nu vada?

RED DOG  •  5 mai 2008, 14:33

a gresit si cand nu i-a dat cartonas rosu lui zapata….era ultimul aparator…decizia corecta:penalty si rosu lui zapata!!!

Wilde (nu Oskar)  •  5 mai 2008, 14:33

In acest moment, fiind vorba de o competitie sportiva o parte sunt veseli unii sunt tristi si mai sunt unii la care nu le pasa. Dar sa fie tot ardealul fericit sau suparat, asta e prea muult. ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat), mergi si vinde ziare. Cred ca ai fi foarte bun intr-o intersectie fara semafor ca sa te injure toti.

Obiectivu  •  5 mai 2008, 14:34

Tolontane, nu te supara, dar esti foarte subiectiv ! Te-am vazut si pe la televizor de cateva ori si cred ca esti unul dintre cei mai subiectivi ziaristi. Nu stiu daca esti stelist sau nu-ti place CFR dar esti varza omule !

Ando  •  5 mai 2008, 14:35

klar, autorul articolului e stelist 100%. S-a vazut ieri seara din interventiile pe care le-a avut la diferite posturi TV. Dom’le Tolontan, daca tot vrei ca meciul U – CFR, sa se joace pe teren, ar trebui sa ai macar pretentia ca si Steaua – Glr. Buzau sa se joace in acelasi loc. Gloria macar poate scapa de la retrogradare. Forza Forza CFR !!!

dan  •  5 mai 2008, 14:36

este evident ca Tudor a gresit atunci cand nu la eliminat pe bratu, dar pana la a spune ca a facut meciul praf mai e cale lunga, daca la asa joc prestat de steOAIA mai aveti pretentii atunci chiar ca s-a intors lumea cu susul in jos

remy  •  5 mai 2008, 14:37

tolo esti cumva stelist sau ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
pai la faultul in careu pe care l a facut zapada ce cartonas se da? galben de ce ?
cred ca era ultimul care mai il mai putea impiedica pe Danciu si isi facuse mingea udsor pe stanga, asa ca merita rosu draga tolo care esti frustrat
PAC,PAC SI V AM FACUT DE KKT

Wilde (nu Oskar)  •  5 mai 2008, 14:38

In acest moment, fiind vorba de o competitie sportiva o parte sunt veseli unii sunt tristi si mai sunt unii la care nu le pasa. Dar sa fie tot ardealul fericit sau suparat, asta e prea muult. Tolontane, mergi si vinde ziare. Cred ca ai fi foarte bun intr-o intersectie fara semafor ca sa te injure toti.

nicu  •  5 mai 2008, 14:39

bv baietii v-ati scos cu ultimele meciuri:
ati fost clar peste steaua si rapid.bafta lui ando in cl.tolontane lasa-te de meserie, sunt locuri la crosetat ,te-ar prinde……….

IQ  •  5 mai 2008, 14:42

Tolo,ce articol plin de regrete citez”sfisiata moral…timorata mental”se vede c-ai dormit putin si ai avut cosmaruri azi noapte.Sufletelul tau stelist mai asteapta o minune miercuri….dar A VENIT TIMPUL ADEVARULUI,TIMPUL VALORII SI AL DREPTATII…RESPECT DINAMO ,TIMISOARA,RAPID,CRAIOVA-BRAVO CFR!!!!

conquerer  •  5 mai 2008, 14:42

Vad ca toti vorbesc de corectitudinea meciului U-Cfr.Becali ne spune:”daca se va juca pe bune…”Si daca Cfr va bate U Cluj va fi neaparat blat?Pai nu U Cluj a pierdut cu 3-0 la Iasi,ori cu 4-0 chiar in Ghencea?Acum facem din U Cluj un Manchester Utd ori un Real Madrid?Hai sa fim seriosi.
In schimb nimic despre Steaua-Buzau,desi Gloria teoretic ar trebui sa dea totul in Ghencea pt evitarea retrogradarii.Dar sigur asta nu e interesant.E rezolvata problema prin declaratia lui Becali:”daca nu e Bunica nu mai e nici un pericol”.In Ghencea va fi blatul adevarat ,nu la Cluj!Astia de la Buzau nici macar nu vor incerca sa-l puna in dificultate pe Zapata…

remy  •  5 mai 2008, 14:45

fratilor ce rosu la fata era interventia de la kanal d ,aha, era dinamovist si strigase in gura mare la finalul meciului
apropo tolo un an o sa radem de voi cum ati ras voi de noi ca am jucat cu cfr pe teren si nu la masa verde cu brichete
***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
merita Bratu rosu recunosc,dar daca a dat faul la simulare de ce nu ia dat galben lui radoi si rosu?
dar ce ziceti de femeia aia de lovin cu gestul lui de fetita speriata ca ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Wilde (nu Oskar)  •  5 mai 2008, 14:51

Pai acum sa fim seriosi: Gloria Buzau bate Craiova si nu bate pe steaua care a facut si blat si gol din ofsaid la Craiova?

strike  •  5 mai 2008, 14:57

Zapata nu trebuia eliminat domnule Tolontan?

Tinerile de tricou nu se mai pdepsesc cu cartonas galben?
Au faulturi grosolane ale stelistilor care nu s-au sanctionat cu avertismente.
Cred ca ati fost foarte subiectiv si pornit impotriva uneia dintre echipe.
Dar probabil sunteti suparat deoarece vanzarile Gazetei o sa aiba de suferit dupa castigarea campionatului de catre cei de la CFR.
Stiu ca aveati ceva special pregatit pentru 7 mai, dar rezultatul de pe Dinamo v-a cam dat peste cap planurile 🙂
Sau mai insel?

PanterA  •  5 mai 2008, 14:57

Da ma Tolontane … Radoi ce cartonas trebuia sa ia ca l-o faultat pe Pulhac ca ultim aparator? De Zapata nu mai zic ca trebuia eliminat clar. Atunci ce contragreutate o purtat Tudor?
Pai daca tu ii iei pe oameni de idioti, ajungi sa iti vinzi fituica numa la idioti.

strike  •  5 mai 2008, 15:02

Zapata nu trebuia eliminat domnule Tolontan?

Tinerile de tricou nu se mai pedepsesc cu cartonas galben?
Au fost faulturi grosolane ale stelistilor care nu s-au sanctionat cu avertismente.
Cred ca a-ti fost foarte subiectiv si pornit impotriva uneia dintre echipe.
Dar probabil sunteti suparat deoarece vanzarile Gazetei o sa aiba de suferit dupa castigarea campionatului de catre cei de la CFR.
Stiu ca aveati pregatit ceva special pentru 7 mai, dar rezultatul de pe Dinamo v-a cam dat peste cap planurile 🙂
Sau ma insel?

paco  •  5 mai 2008, 15:20

Pe Cătălin Tolontan îl ştiu că scrie cinstit. Acum a scris slab…

„Miercuri, Clujul va deveni capitala fotbalului românesc, prin meciul “U” – CFR. Şi va stabili dacă definitia va fi valabila o zi sau un an!” – Cătălin Tolontan

„Dacă U Cluj va încurca CFR-ul, tot Ardealul va fi fericit” – Gigi Becali

Spiritele mari se întâlnesc, după cum se observă uşor, strigătele de luptă sublimând diferenţele de stil.

Prin sintagma „Dinamo a jucat cinstit, iar Steaua, slab”, Cătălin Tolontan îşi defineşte poziţia, de la început. Adică dumnealui consideră şi insinuează, de fapt, că Dinamo e o echipă limitată valoric, iar Steaua una superbă, dar supusă toanelor, ploii sau greşelilor de neiertat ale unui oarecare Tudor fost Vladimirescu.

Bineînţeles, părerile sunt împărţite. Partizani câtă frunză şi iarbă. Şi de o parte, şi de alta. Despre Tudor şi greşelile sale de ieri, întrebaţi-l pe Porumboiu. Despre valoarea echipelor, chiar pe Jiji, care a spus că vitejii lui au vrut, dar mai mult nu pot, săracii…

Un gazetar de anvergura lui Tolontan, care a căpătat, în timp, ca şi Sandu Tudor, patina incoruptibilităţii, a seriozităţii de tip robot, cu zâmbet cifrat, îşi măzgăleşte soclul, de la o vreme, explodând ca un borcan cu tuş roş-albastru. Păcat.
Dar explicabil – unii sunt contra Jiji, alţii, precum Cătălin Tolontan, în rol de Jiji-contra. Fiecare cu … dreptul lui.

calin  •  5 mai 2008, 15:23

Domnule Tolontan,

pe langa faptul ca sunteti foarte subiectiv, mai sunteti si patimas si orgolios!Pai dupa meciul de ieri cu asta ati ramas dumneavoastra?Ca a facut Tudor doua greseli in defavoarea Stelei ? Da de NEeliminarea lui Zapata de ce nu scrieti nimic ? Despre faptul ca fetita de Lovin nu a primit niciun cartonas galben de ce nu amintiti(eu am numarat aproximativ 4 faulturi facute de DOMNITA lovin care se avertizau cu cartonas galben)? Faultul lui Radoi la Pulhac ?
Pumnul in spate dat de Pepe lui Moti, de ce cartonas a fost ?

Nu aveti sange in papagal sa fiti obiectiv !!!

STELISTI (inclusiv d-l Tolontan): dezobisnuiti va ca steaua sa fie favorizata meci de meci!!!!

yoz  •  5 mai 2008, 15:47

Caline, esti varza. Cataline si tu esti la fel. Unul ca vede doar Steaua, altul ca vede doar 2 greseli.
Tudor as demonstrat ieri cum se poate fura un meci cu finete – toate deciziile la limita au fost pro dinamo. A fragmentat meciul exact cand trebuia, iar maniera care a avut-o le-a permis dinamovistilor sa stea linistiti. Totul era calculat, dinamo trebuia sa castige cu orice pret. dar ceea ce s-a intamplat ieri nu este decat continuarea a ceea ce au facut cu cfr, s-au dat la o parte. felicitari dinamo, ati castigat 2 campionate :), dar ati terminat pe locurile 4-6 (aflam miercuri). halal performanta…

bute  •  5 mai 2008, 15:52

singurul lucru care treb facut era k tudor sa nu arbriteze acest meci.avea pe constiinta prea multe,nu avea cum sa conduca meciul regulamentar.treb sa fluiere impotriva stelei,mai mult sau mai putin.ia ganditiva cum ar fi fost sa mai greseasca pro steaua-nu mai avea ce cauta in arbitraj.s-a vazut de pe luna…hai sa fim seriosi :))park traim pe alta planeta.acum k steaua a pierdut,toate sau asezat la locul lor,nu mai are nimeni nimik de comentat sau injurat.toata lumea e fericita,mai putin stelisti.TOTUL SE PLATESTE PE LUMEA ASTA,MAI DEVREME SAU MAI TARZIU,CU ACEEASI MONEDA.O SA VEDETI CAMPIONATUL VIITOR!!!ROATA SE INTOARCE,…HAI STEAUA!!!

bute  •  5 mai 2008, 16:02

PE LANGA TOT CE SA SPUS SI SA SCRIS,NU CREDETI K BRATU AR TREBUI SANCTIONAT PT GESTURILE DE LA PRIMUL GOL(CAND A LUAT STEAGUL DE LA CORNER SI LA FOLOSIT CA PE O „ARMA”)SAU CAND A PRIMIT ROSU SI PURTA „DISCUTII MIMICE” CU GALERIA STELEI?ASA CUM GOIAN A FOST SUSPENDAT PT O VB ARUNCATA IN VANT ASA AR TREBUI SI BRATU SA STEA VREO 4-5 ETAPE,K E FOTBALIST(CICA) NU „CIRCAR” SAU ACTOR.

Varian  •  5 mai 2008, 16:23

Cartonasul rosu luat de Nani in meciul cu West Ham

http://bestvideosakin1985.blogspot.com/2008/05/red-card-cartonas-rosu-primit-de-nani.html

Arbitrul intalnirii a judecat perfect faza, eliminandu-l pe portughez dupa ce si-a lovit adversarul cu capul in gura!

Impartialu’  •  5 mai 2008, 16:32

D-LE TOLONTAN, arbitrul Tudor nu a purtat doar contragreutatea meciului Steaua-CFR, ci si aceea a declaratiei „nevinovate” a cainelui Borcea ca daca se intampla ceva la meci din partea arbitrilor nu mai iese nimeni de pe teren (asa cum a fost la meciul Rapid-Steaua, cand pana la urma au reusit sa paraseasca terenul vatamati sau nevatamati atat arbitrii cat si echipele). De intamplat s-a intamplat ceva pe teren, dar arbitrul gazdar Tudor a facut in asa fel incat sa nu dea decizii pro oaspeti, astfel incat sa poata iesi linistit de pe teren si sa-si cheltuiasca in tihna banii obtinuti cu atata „truda” de pe ici, de colo (a se citi Muntenia, Ardeal). Dupa asemenea amenintare ar fi trebuit direct arbitru strain la meci, mai ales ca era in joc o miza de milioane de euro. Acum tot ce se mai poate face este ca Tudor sa fie sanctionat aspru de catre forul competent pentru ca a recidivat (poate astfel va deveni un arbitru si mai bun decat afirma unii ca este), iar Borcea amendat sau suspendat. PBRep.329.

sorin  •  5 mai 2008, 16:59

Tolo, sa stii ca esti subiectiv. Si eu sunt stelist, dar Steaua a jucat fara vana iar meciul a fost pierdut de Lacatus. Din punctul meu de vedere, nu cred ca vreo echipa din Romania ar merita sa joace in CL…Iar voi, ceilalti, ciocul mic, mai ales dinamovistii. Singurele echipe care au investit cu adevarat in jucatori si in performanta in Romania sunt, in ordinea asta, Steaua, Rapid si CFR Cluj. E adevarat ca, din pacate, au nevoie de ajutorul arbitrilor ca sa faca diferenta in campionat, dar voi, ca dinamovisiti, ar trebui sa nu vorbiti. Cand din echipa voastra vor iesi jucatori ca Radoi, Goian, Nicolita, Ghionea, Ogararu, Maldarasanu, Marius Constantin, Coman, Lobont, Bratu, sau cand veti tine jucatori mai mult de 2 ani la rand, atunci sa aveti pretentia de a face si performanta. Pacat de suporterii dinamovisti.

pion  •  5 mai 2008, 17:51

sunt suporter stelist,dar astazi steaua a jucat mai slab ca dinamo,dar cu anumite semne de intrebare in ce priveste numirea lui tudor ca arbitru la acest meci,dupa ce avantajase steaua la meciul cu cfr,a fost pus intentionat la acest meci probabil spunandui-se ca daca greseste iar in favoarea stelei cariera lui e terminata.asta inseamna ca mircea sandu n-a vrut ca sa ia steaua titlul asa cum credea toata lumea,ca sa nu mai spun de prima suspendare a unui jucator ptr declaratii publice,goian si ultima solutie ptr mircea sandu era depunctarea stelei ptr declaratiile lui becali,fiindca federatia vrea 2 echipe in champions league,asta este tot substratul acestui sfarsit de campionat…..

aciduzzu  •  5 mai 2008, 18:29

Goian a fost suspendat pentru ca a zis ca STIE EL SIGUR ca otelul a luat bani de la cfr, daca zicea ca ii suspecteaza sau crede ca au luat sau spera sa nu fi luat sau altceva de genul asta fac pariu ca nu-l suspendau. Dar el mai avea putin si jura pe biblie ca a vazut cu ochii lui momentul in care luau aia banii, cum sa nu-l suspenzi?

denzel washington  •  5 mai 2008, 18:33

Sunt stelist. O spun de la inceput ca asa e corect. Mi-a placut mult ce ati scris, mai putin partea cu greselile lui Tudor, cu care sunt de acord insa v-ati expus astfel acuzatiilor de simpatizare a echipei Steaua, in fapt dumneavoastra constatand cu aceeasi masura toate erorile, fie pro fie contra, ceea ce mi se pare just. Ieri am fost trist si nu pentru ca a pierdut Steaua titlul ci pentru ca vroiam ca CFR sa-si castige locul in Liga Campionilor printr-un tur preliminar. Suna a cliseu dar e purul adevar. Azi ma bucur pentru ca o alta echipa romaneasca este calificata in premiera in liga campionilor. Dinamo continua sa se antreneze (pentru liga, sub indrumarea lui Borcea) si sa se multumeasaca cu influentarea in mod direct a reprezentantelor romaniei care iau parte la spectacolul grandios ofetit de liga (cel putin de 2 ani incoace). Pot sa spun ca Steaua nu merita titlul, dar nu stiu cine il merita insa acesta este un subiect pe care numai voi, jurnalistii de sport, sunteti in masura sa-l comentati. Nu un fotbalist, nu un patron, nu un suporter, fiindca toti sunt subiectivi. (pentru jurnalisti functioneaza prezumtia de nevinovatie). La sfarsit de campionat nu imi raman in minte erorile grave de arbitraj, comentariile deplasate ale unor patroni sau jucatori, meciurile suspecte,modul in care au fost iertati unii si altii de suspendare, etc, ci constatarea ca in anul 2008, echipe ca Rapid si Dinamo, carora li s-au cedat meciuri de-alungul istoriei au ajuns sa cedeze la randul lor unei echipe din provincie. Felicitari CFR Cluj! Pentru asta chiar meriti sa fi campioana fiindca nu exista echipa de fotbal in lume, castigatoare a unui campionat intern, care sa nu i se fi cedat punctele necesare de catre echipele mai slabe.
Tradus in termen istorici gestul de capitulare a Rapidului si echipei Dinamo in fata CFR, inseamna predarea in fata dusmanului dusmanului meu, si nu este nimic onorabil in aceasta. Daca Stefan cel Mare (voievodul nu stadionul) avea o astfel de logica ii lasa pe turci sa cucereasca Moldova astfel incat acestia sa-i atace pe polonezi.

patrascu  •  5 mai 2008, 20:05

Tolontane,
Te credeam corect dar acum vad ca esti un stelist care nu are puterea sa recunoasca faptul ca,in Saptamana Luminata,Dumnezeu(nu cel de care tot vorbeste ciobanul,cel adevarat)a facut dreptate.Steaua a castigat in acest retur 14 puncte cu arbitri(greseli evident intentionate !)plus doua meciuri de rusine(m-Mioveni si Vaslui).Ar mai fi si Gloria,dar nu ati vazut decat ca a jucat cu echipa de rezerve cu CFR…Unde ar fi fost Steaua fara acele puncte este evident.Radoi a avut aseara bun simt cand a spus ca pleaca de la Steaua pentru acest retur de rusine.Este evident pentru toti,mai putin suporterii stelisti,ca se referea la porcariile facute de cioban si la care a fost partas.Ma intreb,daca luau titlul,mai avea aceasta opinie ?
Deci,sa fim seriosi – chiar daca nu au o valoare deosebita,clujenii merita cu varf si indesat acest titlu iar Steaua este la acest moment cea mai imorala echipa din Liga 1.
Sa auzim numai de bine ! Hai Petrolul !

Radu Claudiu  •  5 mai 2008, 21:15

Sunt stelist dar ceea ce am vazut aseara este de fapt starea fotbalului romanesc.La partea artistica suntem „the best„ dar la fotbal suntem egal cu zero. Se vorbeste de bani si da prime imense dar „fotbalistii„ nostri nu sunt in stare sa dea un o pasa sau un sut sanatos la poarta.Bine ca se face tam-tam in presa dar jocul pe care il vedem cu totii la tv nu merita nici un euro.O sa vedem cu toti in toamna cand o sa cada pe capete echipele noastre din cupele europene…spe sa ma insel..dar nu cred.

cipry  •  6 mai 2008, 2:19

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) intai trebuia rosu la zapata..asa k taci .***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)..Tu mereu vezi alt meci…

adrian ungureanu  •  6 mai 2008, 3:32

aproape corect in ceea ce il priveste pe tudor, cat despre partea tactica nu sunt de acord avand in vedere rosul dat lui golanski degeaba si suspendarea data pe vorbe lui goian, cu ei ar fi fost mult mai bine, la bratu trebuia sa se fi dat rosu la prima simulare, si daca revedeti meciul la fiecare cadere a jucatorilor de la dinamo tudor dadea fault, iar jucatorilor de la steaua care au fost maziliti pe langa careul lui lobont nici macar nu s-a uitat la ei, ce mai a fost furt pe fata, deja nu e o greseala sunt mai multe greseli marunte facute sa ne macine( cred ca daca jucatorul lui dinamo care a vrut sa scoata mingea din maine lui lobont dupa ce acesta o scapase ar fi marcat tudor ar fi dat fault in atac si ar fi anlat golul), adevarat este ca nici in groapa nu e teren de fotbal si a si plouat, degeaba ne chinuiam noi cu jucatori tehnici care sa isi scoata din joc adversarii, cum reuseau ceva cum erau luati pe sus si trasi de tricou, sa nu mai vorbim de faulturile din prima repriza in care 2 jucatori stelisti au fost faultati din spate , chiar fara minge, direct pe glezna in zina neprotejata de apartoari. Asa ca prea se bucurau cei de la cluj de delegarea lui tudor, deci prin deductie logica fie a luat bani, fie e slab de inger! un albitru care greseste in primul meci pt o echipa nu trebuie sa o dezavantajeze in alt meci!
de aceea noi nu avem arbitrii la campionatele mondiale si prin champions league, ai nostrii sunt prea corupti!!!!!!!!!!

iuliudingrant  •  6 mai 2008, 8:07

denzel washington@: pentru mine acest campionat va ramane in amintire drept campionatul-BRICHETA.

AUH….AUH….AUH……  •  6 mai 2008, 13:34

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

b-02-bkl  •  7 mai 2008, 0:23

nu vi s-a parut suspect ca dupa meci turcu s-a dezlantuit pe cfr? nu cumva s-a impartit cascavalul de la cluj sarindu-l pe sobolan?ia ganditi-va!!!si mai e ceva… tolontane te rog si eu ca atunci cand vreun finantator mai zice ca baga bani in fotbal…explica-i tu ca nu-l obliga nimeni sa o faca si chiar daca o face sa zica si de banii pe care-i scoate din fotbal…ca pana la urma e un bussiness. astia se plang de parca ni-i dau noua banii.

Comentează