Doamna şi Vagabondul

Urmează un moment de cotitură în viaţa echipei şi a finanţatorului stelist

miercuri, 7 mai 2008, 7:44

Urmează un moment de cotitură în viaţa echipei şi a finanţatorului stelist

Pînă azi, Gigi Becali a mers doar în sus. Întîi a fost ridicat de Steaua, apoi el însuşi a ajutat-o şi aşa, ţinîndu-se de mînă ca într-o variantă romanţată din Doamna şi Vagabondul, au dominat ultimii ani din fotbalul românesc.

Omul pe care Emil Hurezeanu îl caracteriza ca pe un amestec balcanic de calităţi şi defecte, şi negustor lacom şi filantrop, şi curajos şi necioplit, şi demn şi instigator, acest om se află acum în faţa primului său insucces major. Steaua a mai pierdut campionate sub Gigi, dar nu cu atîta zgomot, nu cu atîta energie risipită.

La victorii, toţi sîntem vivace şi îndrăzneţi. Înfrîngerile sînt grele. Vom vedea o faţă necunoscută a lui Gigi Becali. Înaintea celor mai complicate preliminarii către Champions League, cu mîndria zdrobită, este el cu adevărat un luptător? Este un tip care vrea să bage bani ca lumea ca să restituie Stelei mîndria? Poate învăţa ceva din falimentul stilului de a-şi subordona antrenorii?

A pornit din dimineţile acelea reci, cînd dădea doamnelor rest la brînză în piaţă, şi a visat să ajungă cineva. Cînd se uită înapoi, nu-i vine să creadă că a izbutit.

Dar acum, dintr-o dată, s-a trezit din nou cu mîinile îngheţate pe restul venit de la Cluj şi cu aceeaşi lecţie primită de la tată-său: banii nu sînt totul! Voinţa e mai importantă. Şi Doamna.


Comentarii (380)Adaugă comentariu

Martinescu  •  8 mai 2008, 13:01

Nu spuneti nici un cuvint de felul rusinos in care SLUGA GLORIA BUZAU s-a predat

UN DINAMOVIST  •  8 mai 2008, 13:01

Domnule Tolontan:Dintre ziarele de sport,GSP este singurul pe care il citesc.In mare sunt de acord cu cele scrise dar nu poti sa-i multumesti pe toti si se vede din postari.Insa nu pot fi de acord cu referirile dv.si ale altora la ocupatia lui G.Becali din co-pilarie,adolescenta ,sau tinerete.Ce legatura au astea cu chestiunea in discutie.Asta este o reminiscenta comunista cand erai taxat dupa dosarul de cadre.Au fost si sunt oameni de mare valoare din lume care au fost sclavi,robi,servitori si chiar pastori.Eu sunt dinamovist de cand ma stiu dar sa nu denigram Clubul si echipa Steaua[CCA].G.Becali sa-si primesca ce merita dar hai sa ne schimbam discursul.

gilos  •  8 mai 2008, 13:03

@ unu mic
Este rau pt ca este imoral, nu are cu nimic de a face cu sportul si este impotriva prevederilor regulamentelor impuse de FIFA SI UEFA. Aceste „premieri” sunt facute din bani murdari, la negru , ceea ce imbraca forme penale. Le-ai vazut fetzele de infractori ale bodyguarzilor lui Becali ? Ce treaba au astia cu sportul ? Ce treaba au cu Steaua ? Eu cred ca stelistii adevarati ar trebui sa multumeasca DNA-ului daca ar reusi sa scape clubul de clanul asta mafiot care murdareste imaginea echipei care a castigat candva Cupa Campionilor.

cristi_stelistu  •  8 mai 2008, 13:06

cfr cluj-unirea urziceni 0-4 goluri: mara,onofras si danalache de 2 ori…veti pierde romani cu accent unguresc :)…

Cretzu  •  8 mai 2008, 13:10

Dl. Tolontan,

Aseara ma uitam la 0 tv si nu-mi venea sa cred unde a ajuns tara asta – niste infractori cumpara spatii de emisiune unde sa se disculpe si mai mult, sa acuze la randul lor DNA-ul…Nu sunt procurorii aia cei mai curati, dar la becal nici nu incape in discutie tentativa de premiere, traficul de influenta, coruptia unor jucatori sau cum s-o numi ceea ce a facut de atatea ori…aseara nu a mai mers…tineti minte cum fugea prin Bucuresti dupa jucatorii unei echipe cu maldarele de bani…doar-doar castiga steluta prin alte mijloace decat proprii…o sa spuneti ca sunt impotriva loc ca tin cu Dinamo…asa este, dar si la Dinamo, si la alte echipe este vorba de aceleasi tactici nesanatoase!
Tot ce putem spera este ca in sfarsit sa i se infunde becalului, si sa mai urmeze si altii…pana la inzdravenirea fotbalului romanesc…
Cu stima…

Budapest  •  8 mai 2008, 13:12

Mi vagyunk a bajnokok!

Győztünk!!!!

Beniamin  •  8 mai 2008, 13:16

Becali si bodygarzii sai (ce conduc clanuri gen „clanul sportivilor”) au ajuns sa reprezinte Steaua…. Si suporterii Stelei ACCEPTA acest lucru, iniferand autoritatile statului. Steaua a ajuns pe locul 2 prin banii lui gigi, nu prin valoare. Pana si la meciul de ieri a fost ceva necurat: buzaul a jucat cu o echipa de copii de teama sa nu existe vreun Bunica printre ei…
Iar show-ul de aseara de la OTV al lui gigi a aratat dispretul pe care il are acest MAFIOT (da, asta este adevarul) fata de Romania. Locul tau e la puscarie!

Din pacate  •  8 mai 2008, 13:17

Pentru gilos. Se vede ca majoritatea suporterilor sunt preponderent afectati de sindromul inculturii si tu nu faci nici o exceptie. Cum poti afirma ca „bodyguarzii” lui Becalli nu au ce cauta la Steaua pentru ca au fete de infractori? Ei isi exercita meseria de a PAZI cum insusi numele lor este foarte sugestiv (body = corp; guard = garda -> garda de corp). Daca ar fi avut fete pentru a poza in revista cu siguranta nu ar mai avea acest job. Cat despre primele oferite altor echipe si imoralitatea acestui gest, se poate initia o polemica de amploare. Insa nu este deloc IMORAL sa OFERI bunuri altei echipe pentru A JUCA CORECT, nu pentru a se da la o parte din teren. Prin urmare parerea mea e ca ar trebui legalizat aceasta premiere a altor echipe pentru ca este benefic pentru calitatea jocului. De altfel in alte tari este legal sa faci asemenea premieri.

oaie  •  8 mai 2008, 13:18

PErfect de acord cu Cretzu. E clar ca si alte cluburi umbla cu astfel de metode. Diferenta e ca ciobanul e atat de sigur pe el, ca se si lauda cu ceea ce face. Ar fi o minune ca in sfarsit legea sa se aplice in sportul asta care numai sport nu se cheama.

ale  •  8 mai 2008, 13:18

D-le Tolontan,

Am o intrebare: de ce este Unirea Urziceni dupa Dinamo in clasament de vreme ce meciurile directe au fost Unirea – Dinamo: 0-0 si Dinamo – Unirea 1-1?

Multumesc!

Din pacate  •  8 mai 2008, 13:20

De altfel majoritatea comentariilor de pe acest site sunt postate cu o foarte mare doza de subiectivism si cu neputinta de argumenta afirmatiile expuse de catre cei ce posteaza!

Camilius  •  8 mai 2008, 13:25

ne-am facut de cacao, ca natiune, capopor, cei care-i fac pe cfr-isti unguri nu au auzit in viata lor de Ardeal si nu stiu nimic despre ce se intampla acolo, dar sa revenim la „circul nostru”, jiji a mai oferit mita in direct, vezi bistrita cu vreo 2 campionate in urma, etc dar de data asta a nimerit intr-un an electoral…si a luat-o in bot de la ex prietenul basescu, trece si asta, daca erau in acelasi partid, scapa.poate era si campion, asa…dar adevarul este ca eu cred ca si cfr si steaua au facut aranjamente in acest sfarsit de campionat. doar ca jiji le-a facut pe fata..ceilalti mascat.

Pentru „Din pacate”  •  8 mai 2008, 13:28

Absolut de acord cu tine! Si nu sunt singurul! In acest moment insa nu se mai tine seama de logica. Cooperativa Anti-Steaua, care a facut cel putin tot acelasi numar de blaturi ca si Steaua, este sprijinita politic pentru a scoate pe Gigi din scena politica. Basescu, Tariceanu si Iliescu nu mai vor un candidat in plus. Asta e toata filozofia. Ca si cand coruptia din fotbal inseamna numai Gigi. Ceilalti sunt Maica Tereza.

MIHAI  •  8 mai 2008, 13:29

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

pt. ale  •  8 mai 2008, 13:35

La egalitate de puncte intre trei echipe se face miniclasament intre ele. Rapid e prima.

gonzo  •  8 mai 2008, 13:47

ALO sefu’ , TONTlontane…iar ai luat fata aia scremuta de procuror? , va bucurati ca acum aveti subiect gras de intors pe toate fetele…ia spune tuu cine e mai de condamnat, unu ca Gigi care stimuleaza o echipa SA JOACE sau noncombatul rrrapidistilor si dina****tilorr, introducerea rezervelor de catre bistriteni in meciurile cu CFR ??!!

gabi  •  8 mai 2008, 13:47

Draga CAtalin, se uita ceva f important..urmareste te rog jocul lui gigel coman, din steaua-u cluj…dacia mioveni, si cativa jucatori de la craiova, u clujsi taota echipa buzaului au facut blat in meciul direct

conquerer  •  8 mai 2008, 13:51

„Înfrîngerile sînt grele. Vom vedea o faţă necunoscută a lui Gigi Becali”

E,asta nu cred.El va ramane acelasi arogant,care habar n-are de fair-play(chiar daca a felicitat Cfr-ul).Vom vedea acelasi fata a lui Becali,pt ca el nu poate altfel.
Dupa ce se va termina scandalul cu DNA,el va incepe din nou.Va acuza pe „ungurii de la Cluj” de blat in meciurile cu Dinamo,Rapid etc.Ne va povesti despre banii primiti de dinamovisti de la clujeni etc.Va tine discursuri dupa modelul Fidel Castro la OTV,B1,Telesport etc.
Din pacate acest comportament necivilizat,lipsit de fair-play,a inceput sa fie un model pt o mare parte a stelistilor(conducere,jucatori-Lovin-)…
De ce spun lipsa de fair-play?Un ex ar fi comportamentul lui Becali dupa Rapid-Steaua.
Inainte de decizia comisiei el ne vorbea doar de regulament,ca el nu vrea rejucare etc.Dupa ce a primit cele 3 puncte la masa verde a venit cu o declaratie tipica pt. el:”Mi-a zis Radoi ca daca meciul nu ar fi fost intrerupt tot noi castigam cu 2-1″.Dar sigur,el a refuzat varianta rejucarii partidei inainte de decizia comisiei.Mare razboinic ce sa zic…
Ori:Steaua -Cfr.In loc sa se bucure de victoria stelei si sa aiba un comportament profesionist(e incapabil de asa ceva) el vine cu declaratia:”pai ce,Tudor nu putea sa permite sa castige ungurii in Tara Romaneasca”
Sigur ,prin aceasta declaratie el a recunoscut practic(fara sa stie) ca Steaua a castigat cu ajutorul arbitrului…
Si exemplele ar putea continua pana la nesfarsit(„vreau sa castig campionatul numai cu goluri din ofsaid”,ori „in afara de Steaua nu vreau alta echipa din Ro. in CL(patriotism 100%)
Din pacate pt noi si pt fotbalul din Ro. „fenomenul Becali” nu e unic!

Zgronky  •  8 mai 2008, 13:54

Gigi Becali trebuia inchis de acum 2 ani si o saptamana cand alerga realmente pe strada cu punga cu bani dupa jucatorii Bistritei.Si atentie o spune cineva care tine la Steaua dar mult mai mult tin la dreptate si corectitudine.Pot da exemple multe de echipe cu renume care au fost retrogradate dupa trucarea meciurilor.Steaua risca 9 puncte!!!!!! De ce 9 si nu 11 s-au 33 de puncte.Se da un punct la fiecare 200000€ eu nu inteleg.Am acceptat cu greu retrogradarea la masa verde a Sportului Studentesc.Intr-o tara civilizata si Europeana Steaua trebuie sa joace in Regie la toamna iar Becali nu pentru multa vreme dar acolo un 3-5 ani trebuie sa stea dupa gratii sa vezi ce fotbal curat vom putea avea in viitor.Dar in Romanika Balkanika merge asa cum se ,,nimereste,,.

ciobanski  •  8 mai 2008, 14:00

Pt. Zgronki:

Nu se depuncteaza cu 33 de puncte sau cu retrogradarea (cum ai vrea tu) pt. ca Regulamentul FRF zice clar: intre 6 si 9 puncte! Asta pentru stimularea cu bani a echipelor adverse…daca cei de la DNA or sa fie in stre sa demonstreze acest lucru:)))))

radu23  •  8 mai 2008, 14:10

Adevarul e ca dincolo de manariile pe care eu zic ca le-a facut si CFR si Steaua, diferenta e ca CFR are si echipa spre deosebire de Steaua, dovada ca a dominat autoritar prima jumatate de campionat fara ca cineva sa poata spune ATUNCI ca a facut vreun aranjament (tot turul au avut doar 2 faze litigioase, un 11m cu Bistrita si un offside cu Rapid). Fiecare meci al CFR-ului in tur era un spectacol. Steaua a dominat returul numai cu manarii in proportie de 90%, nu era meci despre care sa nu zica toata lumea si dupa care sa nu vuiasca toata presa ca a fost ori aranjat ori ca a fost ajutata la greu de arbitri, cu greu poti gasi in tot returul un meci castigat de Steaua pe bune. Si raspunsul lor ACUM era ca vezi doamne si CFR a fost ajutata in tur. Gasisera scuza. Da? Pai de ce n-ai zis atunci, si daca e asa atunci cum de nu si-a dat seama nimeni, de ce n-a protestat nimeni? Ca daca veniti d-abia acum nu va mai crede nimeni. Si oricum nu poti justifica un intreg returul blatuit in care ai avut grija si de meciurile tale dar si de ale adversarului (la care ti-ai pus si arbitrii tai special pentru a-i dezavantaja non-stop) prin faptul ca au avut si ei 2 faze litigioase anul trecut.

aciduzzu  •  8 mai 2008, 14:14

Daca ii depuncteaza pe steaua asa cum zice regulamentul intre 6 si 9 puncte atunci pe locul 2 nu-i mai tin decat punctele de la masa verde din meciul cu Rapid (daca rapid castiga 1-0 atunci diferenta actuala se micsora cu 6 puncte si atunci depunctarea asta ii ducea direct in cupa UEFA)

aciduzzu  •  8 mai 2008, 14:18

rapid = 61 puncte daca lua 3 cu steaua avea 63
steaua = 74 puncte, fara cele 3 cu rapid avea 71, cu depunctarea de intre 6 si 9 puncte ajungea in uefa

aciduzzu  •  8 mai 2008, 14:18

rapid 64 pardon

claudiu  •  8 mai 2008, 14:21

imi pare rau ca a ramas steluta in liga1, daca nu isi dadea ceahlaul autogol in min.84 pica in B, ce misto ar fi fost

rapidistul#1  •  8 mai 2008, 14:24

Ce ma bucur ca a luat cfr campionatul si nu steaua! Pe bune, daca nu faceau manaria aia cu bricheta nu m-as fi bucurat, dar asa ma bucur ca nu le-au folosit la nimic punctele alea 3! Sa si le ia ciobanul cu el in mormant!

pt. ale  •  8 mai 2008, 14:27

pt. claudiu

Apararea ceahlaului a fost de rasul curcilor. Nu poti sa nu te gandesti ca becali si-a varat coada si acolo. Ca doar nu era tampit s-o retrogradeze pe steluta.

Duke  •  8 mai 2008, 14:39

Brovo Cataline,ai pus punctulpe „i”; m-am saturat ca de vreo trei ani sa se tot vorbeasca despre jiji, despre un individ caruia i-a pus D-zeu mana-n cap sa aiba atata pamant si acum incearca sa cumpere pe toata lumea cu tupeul lui nelimitat si cu banii negrii spalati prin diverse firmulite si interpusi. E momentul ca televiziunile care l-au facut mare pe oierul asta sa-l cam lase-n pace si sa nu ni-l mai bage pe gat. Ajunge cu becaliada Romaniei, e momentul sa se mai schimbe si ceva in bine in tarisoara asta

Fabregas  •  10 mai 2008, 3:33

CL = CiviLizatie, bai aciduzzu! Nu merge mai nene sa arunci cu brichete, nu merge sa scuipi! Cand invatati asta, poate vedeti si voi CL.

Cristian  •  12 mai 2008, 11:35

Doamna ……prescurtat D-NA….

Comentează