Romania – Franta share de 50%, se schimba topul ziarelor!

Doua informatii din media.

marți, 10 iunie 2008, 11:34

Doua informatii din media.

1. Romania – Franta a facut putin peste 25% rating si un share de aproximativ 50%, ceea ce inseamna ca peste jumatate din telespectatori s-au uitat la meciul de pe TVR1.

2. Desi nu toate datele sint deocamdata comunicate la BRAT, asistam la prima revenire dupa multi ani a tirajelor din presa romaneasca! In primul trimestru al lui 2008, patru ziare au vinzari de peste 100.000 de exemplare in medie pe zi. In ordinea provizorie (pina cind vin datele exacte), acestea sint Libertatea, Click, Gazeta Sporturilor si CanCan.


Comentarii (20)Adaugă comentariu

Petre Flueraşu  •  10 iunie 2008, 12:05

A facut audienta foarte buna TVR-ul, ceea ce demonstreaza ca un eveniment bun poate salva orice post. 🙂

Frumoasa revenirea ziarelor si mai ales de remarcat ce titluri sunt in primele 4. Se pare ca sexul si senzationalul inca vand. E evident insa ca jurnalistii de la cele 4 publicatii sunt cei mai buni de pe piata astazi si reusesc sa le ofere cititorilor profesionalism.

Interesant cum vor evolua lucrurile…

Cătălin Tolontan  •  10 iunie 2008, 12:08

Petre Flueraşu: nu e vorba doar despre senzational, ci si despre investitii masive si consecvente. ca sa nu ma refer deloc la gsp 🙂 amintesc doar citi bani si efort a bagat click sau ce pozitionare clara si-a gasit cancan

iann  •  10 iunie 2008, 12:09

2. promotii?

NOKIA 6124  •  10 iunie 2008, 12:26

da…un eveniment bun poate salva orice.Dar totusi,Tvr-ul nu e „orice”…Tvr-ul are traditie&sunt o groaza de oameni care il urmaresc cu regularitate(mai ales cei in varsta)…

mosh Califar  •  10 iunie 2008, 13:22

Pai daca nici tabloidele nu se vand, de Cotidianul ce sa mai zicem ? 🙂

subiectiv  •  10 iunie 2008, 13:45

taloanele, traiasca taloanele! fara ele nu vindea nimeni 100.00. Libertatea asa a crescut, voi i-ati copiat dupa ce i-ati injurat… can can cred ca e cel mai meritoriu aici, desi nici ei n-au dus lipsa de razuibile sau ceva in genul

Petrisor Socol  •  10 iunie 2008, 14:06

A, scuze, nu am fost atent, deci JN nu a depasit suta 😉 dar lasa ca vine cu sandero si este posibil

Cătălin Tolontan  •  10 iunie 2008, 14:12

subiectiv: da’, asa e, presa e o chestie simpla, toata lumea are succes, iar tu stii cel mai bine ce trebuie facut. mai bine decit cei care conduc sau scriu ziare, fac marketing… 🙂

rush  •  10 iunie 2008, 14:21

Dl. Tolontan…nu a spus nimeni ca nu este multa munca in spate, insa nu poti sa nu remarci ca si promotiile si taloanele si tot felul de DVD-URI, CARTI, ETC atrag consumatorul…

si da, nu e nici o rusine sa recunosti ca ca senzationalul vinde…

asa e click-ul a bagat multi bani, ..insa ziarul e asemanator ( si aici folosesc un cuvant moderat) cu Libertatea

sorin  •  10 iunie 2008, 14:35

Atata timp cat cel mai urmarit jurnal de stiri din Romania este cel al PRO TV si stie toata lumea pe ce se marseaza la PRO, atata timp cat ACASA TV inregistreaza audiente record (cot la cot cu televiziuni mult mai generaliste daca le pot spune asa), e calr ca publicatii ca Libertatea, Click, Cancan sa vanda. Asta e poporul roman, dornic de senzational, emotie si nu in ultimul rand prostie.
Legat de rating ul TVR, dupa 8 ani de asteptare, ma asteptam la mai mult – doar 50% ?
Poate data viit reusim mai mult 🙂

Cătălin Tolontan  •  10 iunie 2008, 14:45

rush : asta face presa din toata lumea, isi sustine tirajele

www.romania-inedit.ro  •  10 iunie 2008, 15:12

E normal sa se uite lumea , pentru ca este un meci important !
Si cei 10 000 de spectatori spun multe despre suporterii romani !
Am vazut ca la meci au fost si locuri goale !

Merme  •  10 iunie 2008, 15:40

TVR a facut rating mic. Un asemenea moment trebuia speculat la maximum. Sa vedem la Romania-Italia ce rating face.
Am serioase dubii fata de faptul ca ziarul „Click” vinde 100.000 / zi. La restul ma asteptam.

Iulian  •  10 iunie 2008, 16:33

Daca facem egal cu Italia (sau batem), meciul Romania – Olanda va sparge toate topurile

vlad  •  10 iunie 2008, 17:39

CE E CU ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) RECLAMA NEAGRA DIN STANGA???? SE POZITIONEAZA TOT TIMPUL PESTE MENIU, NUMAI POT CITI ARTICOLELE.

Bogdan Dumitrescu  •  10 iunie 2008, 20:12

Dupa ce a hulit Ringier ca a crescut cu concursuri, gsp este in promotie continua din decembrie 2007.

Chestia asta nu a mai facut-o nimeni!

La ce investitii mari va referiti, cand spuneti despre Click? Sa intelegem ca promotiile nesfarsite de la gsp, nu inseamna acelasi lucru?

Andy  •  10 iunie 2008, 23:07

Bogdan Dumitrescu gresesti, ei au concurs continuu inca din luna februarie 2007 cu o mica intrerupere in luna septembrie!!!
Si da ai dreptate chestia asta chiar nu a mai facut-o nimeni. Ii astept sa se laude cu asemenea rezultate cand nu vor mai avea concursuri, pana atunci totul e artificial.
P.S Sunt chiar socat ca cea „mai buna echipa din
Romania” nu este in stare sa vanda altfel!

FuckYouTovarasi.blogspot.com  •  10 iunie 2008, 23:14

Mai adaugati la aceste publicatii si „Stirile de la ora 5” si veti obtine profilul consumatorului de media din Romania. Jalnic.

Daca intrebati pe strada, 90% spun ca vizioneaza numai emisiuni de pe Discovery si citesc Ziarul Financiar.

harlotha  •  11 iunie 2008, 9:39

eu m-as ingijora atunci cand o gazeta literara ar avea asa un tiraj

Razvanica  •  12 iunie 2008, 1:03

Trist topul asta al ziarelor. Sper din tot sufletul ca sunt doar 100.000 de astfel de oameni si ca isi cumpara in fiecare zi toate cele 4 ziare (oricum se uita doar la poze… nu ca ar fi altceva in vreunul din ele).

Comentează