O noua firma de marketing sportiv

Enuntul: Gigi Login si Mihai Negut fuzioneaza. Primul s-a ocupat pentru Bergenibier de evenimentele speciale si, de citiva ani, din motive pe care le lamureste postul precedent, a preferat sa-si faca propriul business, sub denumirea Kick Off Events. Al doilea a organizat citeva mari evenimente gen Seara Campionilor. Numele de piata: Making Of Promotion.

vineri, 5 septembrie 2008, 4:49

Enuntul: Gigi Login si Mihai Negut fuzioneaza. Primul s-a ocupat pentru Bergenibier de evenimentele speciale si, de citiva ani, din motive pe care le lamureste postul precedent, a preferat sa-si faca propriul business, sub denumirea Kick Off Events. Al doilea a organizat citeva mari evenimente gen Seara Campionilor. Numele de piata: Making Of Promotion.

Cei doi au decis sa lucreze sub un singur brand 4ALLSPORTS & ENTERTAINMENT. Login si Negut reprezinta citeva mari nume din fotbal, de la Hagi la Petrescu, si deruleaza proiecte de marketing sportiv si evenimente.


Comentarii (7)Adaugă comentariu

Fanny  •  5 septembrie 2008, 18:21

Interesanta decizia lor, ramane de vazut daca asa vor fi mai puternici.

reddogg  •  5 septembrie 2008, 18:32

ar fi bine daca ar anunta un eveniment important cu care sa-si faca intrarea, ceva gen seara campionilor… asa am beneficia si noi, suporterii de rand, de uniunea asta…parearea mea…

[D] [S] [N]  •  5 septembrie 2008, 20:51

Felicitari pentru stirea postata! Marketingul sportiv are nevoie de mediatizare. Acordarea unor spatii mai ample unor astfel de subiecte, macar in editia electronica a ziarelor de sport, ar fi un castig enorm pentru sportul autohton.

Christiansen  •  5 septembrie 2008, 23:06

Firma de marketing sportiv? Firma de marketing „fotbalistic”. Cand Gigi Loghin a plecat de la Interbrew si a fondat Kick Off Events, am fost la el sa-i propun sa lucrez pentru el pe diverse proiecte de evenimente sportive. Abia se infiintase noua lui firma, iar eu … extrem de prompt l-am sunat dupa ce i-am aflat numarul de mobil de la Interbrew (Nota bene!). Ca sa aflu mai ceva timp dupa discutia noastra ca a cumparat ceva spatii publicitare la sfertul Steaua – Rapid din UEFA si a mai facut alte chestii in sfera fotbalului. Iti spun eu Tolo, conceptul de marketing sportiv e ZERO in Romania. Sportivii nu sunt marketati ca lumea … cluburile nu au venituri corespunzatoare … totul e JALE! Spune-mi si mie, eu cu cine sa colaborez? Nu am resursele necesare pentru a demara o astfel de afacere si nu am oameni cu care sa vorbesc …

Ai lasat muzica?  •  6 septembrie 2008, 1:16

Sa speram ca vor promova valorile sportive intr-un mod cinstit nu profitor.

Cătălin Tolontan  •  8 septembrie 2008, 10:05

Christiansen: lucrurile sint relativ simple. Dc vrei sa faci tu marketing sportiv si nu te simti aproape de firmele care exista deja, pet a cauta o asociere, procedezi ca orice anteprenor: risti pe cont propriu. Sau incerci sa ti iei o franciza de afara

adrian  •  23 martie 2010, 1:00

Vreau sa imi fac lucrarea de licenta pe marketingul cluburilor de fotbal.Cine ma ajuta cu ceva materiale, linkuri utile sau carti din domeniu.Va multumesc!Numai bine!

Comentează