O noua firma de marketing sportiv

Enuntul: Gigi Login si Mihai Negut fuzioneaza. Primul s-a ocupat pentru Bergenibier de evenimentele speciale si, de citiva ani, din motive pe care le lamureste postul precedent, a preferat sa-si faca propriul business, sub denumirea Kick Off Events. Al doilea a organizat citeva mari evenimente gen Seara Campionilor. Numele de piata: Making Of Promotion.

vineri, 5 septembrie 2008, 4:49

Enuntul: Gigi Login si Mihai Negut fuzioneaza. Primul s-a ocupat pentru Bergenibier de evenimentele speciale si, de citiva ani, din motive pe care le lamureste postul precedent, a preferat sa-si faca propriul business, sub denumirea Kick Off Events. Al doilea a organizat citeva mari evenimente gen Seara Campionilor. Numele de piata: Making Of Promotion.

Cei doi au decis sa lucreze sub un singur brand 4ALLSPORTS & ENTERTAINMENT. Login si Negut reprezinta citeva mari nume din fotbal, de la Hagi la Petrescu, si deruleaza proiecte de marketing sportiv si evenimente.


Comentarii (7)Adaugă comentariu

Fanny  •  5 septembrie 2008, 18:21

Interesanta decizia lor, ramane de vazut daca asa vor fi mai puternici.

reddogg  •  5 septembrie 2008, 18:32

ar fi bine daca ar anunta un eveniment important cu care sa-si faca intrarea, ceva gen seara campionilor… asa am beneficia si noi, suporterii de rand, de uniunea asta…parearea mea…

[D] [S] [N]  •  5 septembrie 2008, 20:51

Felicitari pentru stirea postata! Marketingul sportiv are nevoie de mediatizare. Acordarea unor spatii mai ample unor astfel de subiecte, macar in editia electronica a ziarelor de sport, ar fi un castig enorm pentru sportul autohton.

Christiansen  •  5 septembrie 2008, 23:06

Firma de marketing sportiv? Firma de marketing „fotbalistic”. Cand Gigi Loghin a plecat de la Interbrew si a fondat Kick Off Events, am fost la el sa-i propun sa lucrez pentru el pe diverse proiecte de evenimente sportive. Abia se infiintase noua lui firma, iar eu … extrem de prompt l-am sunat dupa ce i-am aflat numarul de mobil de la Interbrew (Nota bene!). Ca sa aflu mai ceva timp dupa discutia noastra ca a cumparat ceva spatii publicitare la sfertul Steaua – Rapid din UEFA si a mai facut alte chestii in sfera fotbalului. Iti spun eu Tolo, conceptul de marketing sportiv e ZERO in Romania. Sportivii nu sunt marketati ca lumea … cluburile nu au venituri corespunzatoare … totul e JALE! Spune-mi si mie, eu cu cine sa colaborez? Nu am resursele necesare pentru a demara o astfel de afacere si nu am oameni cu care sa vorbesc …

Ai lasat muzica?  •  6 septembrie 2008, 1:16

Sa speram ca vor promova valorile sportive intr-un mod cinstit nu profitor.

Cătălin Tolontan  •  8 septembrie 2008, 10:05

Christiansen: lucrurile sint relativ simple. Dc vrei sa faci tu marketing sportiv si nu te simti aproape de firmele care exista deja, pet a cauta o asociere, procedezi ca orice anteprenor: risti pe cont propriu. Sau incerci sa ti iei o franciza de afara

adrian  •  23 martie 2010, 1:00

Vreau sa imi fac lucrarea de licenta pe marketingul cluburilor de fotbal.Cine ma ajuta cu ceva materiale, linkuri utile sau carti din domeniu.Va multumesc!Numai bine!

Comentează

Redacția GSP și echipa de investigații te invită să sprijini jurnalismul apăsând butonul DA!

Publicitatea pe net este vitală ca să putem produce în continuare investigațiile, știrile și faptele pe care le regăsești zilnic aici. Așa că avem nevoie de acceptul tău ca să-ți oferim, în continuare, jurnalism independent, în timp real și verificat.

Redacția GSP și partenerii noștri utilizează tehnologii precum cookies, profilare și prelucrare automata a datelor, pentru a personaliza către tine articolele și reclamele. Prin acceptarea cookie-urilor, ne ajuți să utilizam această tehnologie pe site și să ne finanțăm ziariștii. Ai posibilitatea să iei oricând altă decizie, printr-o simplă revenire pe site. Pentru detalii, te rugăm să citești Documentul de informare a utilizatorilor despre prezenta cookie-urilor pe site și Termenii de utilizare.

Da, sunt de acord