gsp ca Bubka :-)

Dupa ce a devenit primul site de ziar romanesc care a depasit 1 milion de vizitatori unici intr-o luna, gsp a batut un nou record.

luni, 8 septembrie 2008, 4:52

Dupa ce a devenit primul site de ziar romanesc care a depasit 1 milion de vizitatori unici intr-o luna, gsp a batut un nou record.

gsp este primul site din .ro, indiferent de specific, care atinge 9.980.667 de vizite in august 2008, conform cifrelor SATI!

CE INSEAMNA VIZITA? Daca un vizitator unic intra de zece ori pe luna pe un site, acesta aduna 10 vizite, conform regulamentului SATI.

Celelalte cifre ale gsp pe august: 1.114.225 de vizitatori unici si 31.226.455 de afisari.


Comentarii (28)Adaugă comentariu

Ketzzel  •  8 septembrie 2008, 16:58

iar va laudati ?

nu zic ca nu aveti dreptate, bravo voua, dar nu da bine sa va laudati singuri… lasati sa vada altii daca sunteti buni, nu?

saratzel  •  8 septembrie 2008, 17:03

felicitari!

recunosc ca de multe ori mi-e mai comod sa intru pe site decat sa iau ziarul… asa ca se explica…

stankevicius  •  8 septembrie 2008, 17:11

tot cu STEAUA faceti voi audienta… ca de-aia intra lumea

FORZA STEAUA!

Mos Califar  •  8 septembrie 2008, 17:16

Lauda-ma gura…:) Da mogulu’ o prima sau nu? Restul nu conteaza 🙂

ing. Aurel Popescu  •  8 septembrie 2008, 17:39

Felicitari dumneavoastra si colectivului Gazetei Sporturilor! Toate cele bune si mult succes si pe viitor!

Sabi  •  8 septembrie 2008, 19:04

Conteaza si faptul ca gsp se scrie foarte usor.

hmmm  •  8 septembrie 2008, 20:28

ei lasa ca si bubka a avut esecuri,cel putin cand era vorbe de olimpiade! voi ar trebui sa va comparati cu Usain Bolt!
si vezi ca 35% din vizite sunt facute de mine!! 🙂

Urko Pardo  •  8 septembrie 2008, 21:37

foarte bn ! bv gsp si tot asa k pn acum!

BlogNews  •  8 septembrie 2008, 21:48

tolontane, cam exagerezi cu gsp _bubbka

Graeme  •  8 septembrie 2008, 22:35

Bravo voua,sa va pastrati standardele!Felicitari pentru pagina speciala de pe siteul gsp dedicata BCR Open Romania!

Iskander  •  9 septembrie 2008, 1:26

gsp tinteste tot mai jos, spre un segment tot mai…sa-i zic simplu al populatie. stiri de un paragraf, smecherii ieftine in care nu ti se zice nimic in lead, ca sa dai click, si declaratii ridicate la rang de mari stiri (cu semne de exclamare si emoticoane). asta ca sa nu mai vorbesc de exclusivitati pe care, culmea, le anuntasera inainte altii.

Cătălin Tolontan  •  9 septembrie 2008, 10:27

Iskander: cu radu cosasu, andrei vochin, ovidiu ioanitoaia, radu naum, tudor octavian, cristain geambasu, alin buzarin, luminita paul si maria andries ne adresam unui public cu IQ scazut, pt k asta vrei sa insinuezi? mai citeste o data numele. si, dc nu e prea greu, citeste-le si articolele, pls!

Tudor  •  9 septembrie 2008, 10:33

Iskander are dreptate ! Te rog, esti un ziarist bun, insa faci parte dintr-un concern prost, lipsit de calitate, bun gust si cultura. „Ziaristii” nu stiu ce inseamna deontologie, iar ceea ce face gsp si ziarul concurent + televiziunile din spate, reprezinta totala***ieftina media. Recunoastem ca majoritatea sunt lipsiti de cultura, insa suntem si noi cei care vrem si noi mai mult de la un interviu, nu doar intrebari de genul: „Dumnule becali ce ati mancat aseara”, sau „stiri de genul, din surse demne de incredere, stim ca marica a fost in piata”… Te rog, inca o data, am o parere foarte buna despre tine, nu te mai lauda cu GSP. Ca reteta financiara, da, tot respectul pentru cine a gandit acest lucru, insa ca respect fata de noi… Este ca in 1996 cand Metallica a scos un album slab, dar comercial, noi adevaratii fani simtindu-ne tradati. ***

Tudor  •  9 septembrie 2008, 11:07

Ce e atat de greu sa angajezi o persoana pasionata si dornica sa faca treaba, care apoi sa formeze in jurul lui o echipa care sa fie obligata sa puna calitate in ORICE articol. Nu este greu !!! Trimite-ma sa iau interviuri jucatorilor si o sa vezi ce intrebari le pun. Nu-i pup in … cum fac pitipoancele astea de le trimiteti voi, le-as pune intrebari referitoare la joc, intrebari critice. Oricum, ai pierdut un ititor al blogului tau, bucura-te ! Urat din partea ta sa imi scoti parerea, Asta nu se poate numi blog, in cazul asta !

Cătălin Tolontan  •  9 septembrie 2008, 11:38

Tudor: Cind vorbesti despre articole si interviuri slabe te referi si la acestea?

Interviu cu Victor Hanescu.
http://www.gsp.ro/stire/sa-nu-uiti-cum-as-putea-87162.html

Articolul lui Andrei Vochin care l-a facut sa plinga pe Lacatus
http://www.gsp.ro/stire/a-stors-lacrimi-fiarei-94956.html

Ziua in care Romania a devenit campioana olimpica la maraton
http://www.tolo.ro/2008/08/18/niste-femei/

Interviu cu Octavian Belu
http://www.gsp.ro/stire/decizie-grea-95786.html

Am luat citeva exemple rapid, din cele zeci de exemple posibile.
Cind spui ca gsp nu va ofera lucruri valoroase jurnalistice simplifici ingrozitor lucrurile si treci cu vederea interviuri, reportaje, investigatii si opinii valoroase care apar ZILNIC.

Multumesc, o zi buna!

margot  •  9 septembrie 2008, 12:34

nu o sa ma plictisesc niciodata sa scriu ca numarul de vizitatori si de vizite e rezultat din spam-ul facut pe adresele de mail pe care cei care comenteaza pe blogurile gsp le furnizeaza la datele de contact. le furnizeaza fara sa li se precizeze in niciun fel ca intra intr-o baza de date.

indiferent cate comentarii imi veti sterge, eu tot voi spune asta.

vlad  •  9 septembrie 2008, 12:52

Ai dreptate cand dai exemplu editorialistii, ei sunt singurul lucru pe care il citesc eu din ziarul vostru online. Mai sunt de asemenea cateva stiri importante din care iau esentialul.
Restul sunt umplutura , mi se pare de prost gust sa faci dintr-o informatie sau declaratie 10 stiri de cate 2 randuri fiecare… Am observat ca stirea importanta , pe care o citesc in intregime se multiplica apoi in mai multe stiri mici servite separat de dragul de a umple spatiul.
In concluzie, traiasca editorialistii, fara ei ar fi varza ziarul.

Tudor  •  9 septembrie 2008, 12:59

Catalin,

Discutia era ok, daca nu-mi stergeai postul respectiv…

Daca citesti ce am scris, intelegi ca nu sunt radical si ca apreciez o serie de ziaristi, insa ma refeream la ambalaj. Stii vorba aia branza buna in burduf de caine? Da aveti articole si interviuri bune (voi acestia de-i numaram pe degete si de la GSP si de la concurenta), insa cand deschid GSP, vad asa: 99% fotbal, dar problematic este ca nu se axeaza strict pe fotbal si pe concret, ci in majoritatea cazurilor pe speculatii, nu de multe ori mi-a fost dat sa vad 2 stiri una langa alta, si la voi si la ceilalti, care se contrazic total si se anuleaza reciproc. Si sa-ti spun sincer, acum ma uit pe GSP stii ce vad in prim plan? peste 50 de segmente de fotbal, 3 segmente alte sporturi (sah, bcr open si un articol despre federer si ruzici… Nu mai spun ca printre cele mai comentate stiri se afla cea cum ca Armstrong s-ar putea sa se intoarca in Tour de France… Si stii unde e specificat acest lucru? EXACT ultima stire cu fonturi de 8 jos, jos in subsolul paginii, pe cand blogul lui Mutu este pe site de mai bine de o saptamana… Sunt un suporter infocat al Stelei si o spun ca sa nu se interpreteze ca am ceva cu fotbalul, insa despre ciclism, tenis, formula 1 si multe alte sporturi, ar trebui sa se scrie mai des, mai in prim plan pozitionat si mult mai cu atentie decat in prezent. Este masa care urmareste numai fotbal (de fapt se hraneste cu scandalurile puternic alimentate de voi) si mai sunt restul, neimportanti, care vor si altceva, vor noutati din alte sporturi, vor sa fie la curent si cu altele. Din pacate este cerere, dar nu este oferta pe masura din partea presei sportive romanesti. Vis-a-vis de GSP adica GAZETA SPORTURILOR, nu GAZETA FOTBALULUI tot ce pot sa fac este sa-ti citez un coleg:
Din cînd în cînd, mă ia o fantezie crudă şi mă gîndesc la cum ar privi Virginia Ruzici un meci de fotbal românesc, cu toate implicaţiile lui apocaliptice. Dar, brusc, din respect, îmi face o plăcere nebună să nu i-o doresc, lăsîndu-ne, cum se spune generos, în durerea noastră.

Iskander  •  9 septembrie 2008, 13:06

Catalin, eu ti-am semnalat cateva probleme punctuale, tu contracarezi cu o serie de nume, majoritatea de referinta (nu stiu ce cauta maria andries acolo). asadar, cum ramane cu ce am spus? articole de un paragraf care te duc pe un alt site ca sa citesti acel paragraf, emoticoane, declaratii ridicate la rang de super-stiri si exagerari crase (vezi primul miting de la timisoara unde ati fost singurii care au „numarat” 8000 de oameni).

Tudor  •  9 septembrie 2008, 13:12

Tolontan: Cind vorbesti despre articole si interviuri slabe te referi si la acestea?
Tudor: Nu, nu ma refer la ele. Stii bine ce am vrut sa spun aici.

Si Vlad a punctat bine: putin esential, multa infloreala, stiri care apar de 4-5 ori in diferite ambaleje.

In plus nu-mi mai da incerca, ca stii ca gresesti, cum sa citesc articolele voastre cand intru si vad: „Mi se rupe … de dna !” si ii si alegeti o poza cu degetul mijlociu. Pai nu este asta domnule Tolontan, nesimtire si lipsa de respect fata de mine cititorul obisnuit? Pai mai ajung sa gasesc articolole alea bune, care oricum sunt specificate printr-un banner mic, in loc sa fie in prim plan… Am acasa o impresioanta baza de date cu ineptiile scoase de voi si concurenta in prim plan. Dupa munca, daca-mi amintesc o sa postez.

Cătălin Tolontan  •  9 septembrie 2008, 13:16

tudor: e clar, ai colectii de erori adunate de la altii, u citesti deloc editia tiparita, esti plin de certitudini. Asta e , prietne, sper ca tu, in profesia ta, sa aduci mai multa satisfactie oamenilor

Tudor  •  9 septembrie 2008, 13:20

Daca ati fi fost seriosi de cand s-a reactivat GSP, acum ati fi fost departe. Este atat sport zi de zi, incat se poate face un ziar, mult, mult mai bun, fara sa se piarda esentialul din fotbal. Si se poate face o filtrare la nivelul ziarului inainte de a scoate in fata.

Tudor  •  9 septembrie 2008, 13:31

Tolo, comentariile se bazeaza pe „GSP ca Bubka”. Nu te indeparta. Citesc editia tiparita, iar site-ul trebuie sa fie oglinda ei. Vorbeam de site, de fapt tu ai facut comparatia, iar eu ti-am adus argumente. Bubka a fost un campion si luata in ansamblu presa sportiva din Romania este departe de a se compara cu el.

Tudor  •  9 septembrie 2008, 13:42

De ce esti ironic? chiar sunt niste chestii de-ti sta mintea-n loc, e imposibil sa nu dai print screen. Vis-a-vis de jobul meu, este un job care nu poate fi comparat cu cel de jurnalist… Voi chiar puteti aduce zambete pe fata oamenilor si reply-uri entuziasmate.

Nu te impotrivi, esti partea frumoasa din masinaria de facut lesne bani. Se pot face bani si fiind seriosi, dar de… implica efort. Cand pluralizez ma refer in general.

Valentin  •  9 septembrie 2008, 14:00

Nu se exagereaza putin cu genul asta de clasamente?

Ce inseamna de fapt „9.980.667 de vizite in august 2008”? Sa intelegem ca au mai fost si alte siteuri care au atins cifrele astea, dar ceva mai tarziu decat gsp.ro?

Sa nu cadem in derizoriu cu retetele acestea de marketing. Pentru ca permit si cifre opuse, la fel de irelevante. De exemplu, gsp.ro este siteul cu cele mai multe intrebari, in loc de afirmatii: „Face Iancu cutare lucru?!”, „Se duce Borcea in cutare loc?!”, „Taher se retrage de la Rapid?!” etc.

Cătălin Tolontan  •  9 septembrie 2008, 14:08

tudor: ti-am spus, esti prea populat cu certitudini ca sa poti accepta argumentele celorlalti. presa roman de sport este f sus fata de cea din europa de est. gsp este primul ziar de sport din est ca performante de tiraj vindut.

Tudor  •  9 septembrie 2008, 14:20

Nu spun ca nu vindeti, dar asta sa stii ca nu vi se datoreaza decat in mica masura voua, celor care intr-adevar sunteti talentati.

1. Ne refeream la site si un sincer respect pentru „marea de site-uri” pe care ati facut-o si care a dus implicit la vizite nenumarate. Nu spun ca nu vindeti, insa nu tot timpul cel care vinde mai mult este cel mai bun.

2. Tu nu vrei sa accepti ca majoritatea celor care intra pe site-uri au o capacitate intelectuala modesta si pe ei ii targetati.

3. Vreau sa-mi fie zdruncinate parerile macar atunci cand e pauza competitionala, dar si atunci insistati tot pe fotbal.

4. Iar te iei dupa ziarul tiparit si eu iti repet din nou ca tu ai deschis subiectul despre cel on-line.

5. Raman la parerea ca oamenii care gandesc comercial afacerea sunt foarte buni, la fel de buni sunteti si voi cei cativa ziaristi de sport cu nume, insa ambalajul si ce scoateti in prim plan este de nivel mediocru si se adreseaza unui public mediocru.

Eu incetez sa iti mai raspund cel putin pe aceasta tema pentru ca incepem sa aducem cu o confruntare din fotbalul lomanesc, cand cel care nu are dreptate divagheaza.

romania inedit  •  10 septembrie 2008, 0:41

Din pacate trebuie sa confirm faptul ca ziaristii sportivi sunt mult mai inteligenti decat ceilalti ziaristi !
Odata cu infiintarea gsptv , a crescut si interesul pentru sport !

Comentează